brak logo

NORAUTO POLSKA SP. Z O.O.

Sosnowiec

Opinie o NORAUTO POLSKA SP. Z O.O.

Pracownik 2013-12-15 22:35
Witam, jestem pracownikiem jednego z Norauto w Polsce z kilku letnim doswiadczeniem w Norauto.

Plusy:
umowa na pełen etat na czas nieokreslony
przyjazna atmosfera wewnatrz centrum

Minusy:
niska pensja podstawowa i brak premii (premie widmo)
brak perspektyw (patrz minus nizej)
siec w Polsce nie rozwija sie (w ciagu 3 lat nie powstalo zadne nowe centrum)
cele, cele, cele, ciagle patrzenie na tabelki, wykresy
slabe zarzadzanie przez centrale i przedstawicieli regionalnych ktorzy mimo kryzysu jezdza dobrymi firmowymi samochodami Peugeot 508

Jak dla mnie podstawa to rozwoj pracownikow szeregowych (mechanicy, konsultanci) i szanowanie tych pracownikow ktorzy sie staraja, maja potencja, checi do pracy. Oczywiscie zawszse cos za cos.

Klient jest coraz bardziej wymagajacy i porzebuje kogos kto sie zna na rzeczy.
Centrala tego nie potrafi zrozumieć, albo rozumie ale nie chce inwestować w kadry.
12
danek 2014-02-06 15:58
norauto w sosnowcu to dopiero porażka nic nie umieją zrobić a i wpisy usuwają na temat swojej pracy która zresztą jest tragiczna ja tam byłem z autem to mi tylko popsuli i musiałem jechać z autem do innego warsztatu pięć stów w plecy
12
pracownik 2014-03-05 22:37
Praca na beczce z prochem. Nigdy nie wiadomo kiedy podziękują ci za współpracę. Nawet wieloletni najlepsi pracownicy nie stanowią dla tej firmy żadnej wartości. Czysta biurowa kalkulacja, brak szkoleń, brak podwyżek, rotacja w celu przyjmowania nowego narybku za najniższą stawkę. Cała polityka rozwojowa kręci się wokół biura w Warszawie. Tylko tam są inwestowane pieniądze. Niestety jeśli nie dba się o pracowników to ci nie dbają o klienta. Ta firma chyba za późno to dostrzeże i jej przyszłość jest raczej policzona w miesiącach.
12
bUŹKA 2014-03-08 17:01
Firma bez perspektyw.W dzisiejszych czasach, gdzie klient jest wymagający, konkurencja jest na każdym kroku, przetrwają tylko ci którzy dostosują się do rynku.Niestety firma nie ma pomysły na siebie,nie inwestuje w pracowników,a jak wiemy, pracownik jest wizytówką firmy.Mechanicy bez szkoleń, konsultanci bez szkoleń, zarobki marne, premie fikcyjne, niby są ale zgadzać muszą się tabelki i cyferki, na sam koniec okazuje się że zabrakło paru cyferek i premii nie ma.
Najważniejsza rzecz, nie wierz w to co Ci obiecują,hasła i słowa bez pokrycia nie mające żadnej wartości.Wybór należy do Ciebie :]
10
jasko 2014-03-22 16:02
JESTEŚ TAKI FIGO-FAGO CO TRZEBA BYŁO JECHAĆ DO SERWISU BMW ZAPŁACIŁBYŚ 250 +FILTR I WTEDY SIĘ WYPOWIADAJ!!!!
W KOŃCU NIE KAŻDEGO STAĆ NA TAKĄ FURE PRAWDA??? TO PO CO TAKI DURNY KOMENTARZ ŻE ZAJĘŁO IM TO 2GODINY-ZASTANÓW SIĘ NASTĘPNYM RAZEM JAK COŚ NAPISZESZ
4
raptor73 2014-09-27 12:55
Norauto to stabilna grupa kapitałowa. Nawet jak obecnie firma ma kłopoty to właściciele dają kasę i interes na razie się kręci. Szkoda-że najlepsi pracownicy odchodzą-ale tak to już jest. Rynek polski jest wymagający, trzeba dostosować się do ciągłych zmian. Polecam usługi związane z szybkim serwisem (wymiana oleju, płynów, klocków). Na poważniejsze roboty z autem -warto mieć mechanika w pobliżu miejsca zamieszkania. Tanie są wycieraczki i żarówki i akumulatory.
2
były pracownik 2014-10-08 14:29
NIE POLECAM JAKO PRACODAWCY - Jaka płaca taka i praca. Mechanik nie ma płacone od pracy czy od obrotu ( wypłata głodowa ) więc nie dziwcie się że wymiana oleju trwa godzinę ! wymiana żarówki pół godziny. Jak bym miał płacone od pracy to i bym zrobił szybko aby wsiąść kolejny samochód i coś zarobić a nie wsiąść na rękę 1700 - polityka firmy jest taka że klient któremu się śpieszy. W norauto nic = nie przyśpieszy , chyba że podejdziesz do mechanika tak jak w kościele do księdza. Masz szybki i porządny serwis. ( co do ręki to od ręki ). Na sklepie chłopaki mają pensje poniżej głodowych. Bez możliwości dorobienia, więc nie dziwcie sie że nie starają się o serwis waszych samochodów jak i o dobór części - firma porażka. NIE POLECAM JAKO PRACODAWCY
9
maghia 2014-10-08 16:02
Pojawiły się ogłoszenia o pracę do księgowości w Warszawie, mógłby ktoś napisać czy jest ok? czy lepiej szukać gdzie indziej:)
1
Były pracownik 2014-12-07 21:57
Strata czasu, jak i dla mechanika jak i dra pracownika na sklepie. Firma oferuje bardzo niskie wynagrodzenia, praca 7 dni w tyg w tym weekendy. Brak możliwości rozwoju, niby piszą coś na ten temat, ale uwierzcie mi, tam nie ma żadnych szkoleń, człowiek stoi w miejscu i się pogrąża, rynek się rozwija a ty stoisz w miejscu. Mówię to jako były pracownik, który po paru latach wyrwał się z tego kołchozu i teraz widzi różnicę.
6
zawiedziony 2015-01-07 18:33
Skorzystałem ostatnio z usługi wymiany oleju.Korzystałem już drugi raz bo dwa lata temu bylem z niej zadowolony.Teraz raczej nie.Nie chodzi o samą wymianę bo to usługa prosta,a zwykły kierowca majac ku temu warunki sam sobie olej wymieni.Chodzi mi o podejście do klienta i zamówionej usługi.Prosiłem aby olej wymienił mi pracownik który robił mi to otatnim razem.Niestety niby ten pracownik był ale nadzorował innego który chyba dopiero się uczył.Nie wiem zatem czy usługa została wykonana prawidłowo czy nie.To dopiero się okaże po czasie tylko stres pozostaje.Jednym słowem nie polecam!Norauto jak widzę się "zepsuło".Mogą to być skutki takiego traktowania pracowników jak w komentarzach powyżej.Czas mi więc znależć nowy warsztat.
10
mpower 2015-01-18 21:39
Gdybyś miał odrobinę rozumu nie pisałbyś takich głupot, to że nie wymieniała ci osoba, którą chciałeś nie znaczy że ktoś się uczył, a drugi go nadzorował. Po prostu zwykła rozmowa między kolegami. Ale to tak jest jak ktoś się nudzi, posiada niewielki mózg i pisze taka opinie tylko żeby pisać.
3
dirtymike 2015-03-03 17:15
Witam Koledzy i Koleżanki ...postanowiłem napisać by przestrzec was przed warsztatem Nor Auto w Markach pod Warszawą ...miła obsługa to tylko przykrywka...bardzo się na nich przejechałem :grrr: , robiłem u nich sprzęgło + wykonane w innym zaprzyjaźnionym warsztacie : czyszczenie skrzyni, nowe łożyska, nity , uszczelniacze etc. . W Nor Auto w poduszkę skrzyni wkręcili mi za długie śruby co symulowało uszkodzoną poduszkę , po jej wymianie na nową! problem powrócił po 1 dniu , postanowiłem pojechać do znajomego z innego warsztatu od skrzyni ( który zdiagnozował za długie śruby ) oraz zlał jakiś zielono czarny szlam , który miał być nowym olejem do skrzyni z Nor Auto ( przejechałem od wymiany 500 km ) .

Cały wątek był opisany tutaj , gdyby ktoś był ciekawy :

forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=181&t=396773
6
dirty 2015-03-03 17:17
Witam Koledzy i Koleżanki ...postanowiłem napisać by przestrzec was przed warsztatem Nor Auto w Markach pod Warszawą ...miła obsługa to tylko przykrywka...bardzo się na nich przejechałem :grrr: , robiłem u nich sprzęgło + wykonane w innym zaprzyjaźnionym warsztacie : czyszczenie skrzyni, nowe łożyska, nity , uszczelniacze etc. . W Nor Auto w poduszkę skrzyni wkręcili mi za długie śruby co symulowało uszkodzoną poduszkę , po jej wymianie na nową! problem powrócił po 1 dniu , postanowiłem pojechać do znajomego z innego warsztatu od skrzyni ( który zdiagnozował za długie śruby ) oraz zlał jakiś zielono czarny szlam , który miał być nowym olejem do skrzyni z Nor Auto ( przejechałem od wymiany 500 km ) .

Cały wątek był opisany tutaj , gdyby ktoś był ciekawy :

(usunięte przez administratora)
4
niezadowolony 2015-05-06 20:02
Ja pracuję w tej firmie ponad 8 lat i nie zarabiam 2tys a w ostatnim czasie zwolniło 3 ludzi z recepcji...kadra kierownicza jest straszna i o wszystko obwinia pracowników nawet za rzeczy które miały miejsce podczas ich nieobecności w racy
8
pracownik Norauto 2015-06-18 15:22
Czasami człowiek jest zmuszony do takiego "bzdurnego wynagrodzenia".
W naszym Centrum wiekszosc mechaników zna się dobrze na samochodach, nie ma problemu wymienić rozrzad, sprzeglo.
Brak oszukiwania klienta w postaci nie wykonania danej usługi, tak jest u nas.
Ceny wysokie ale nikt nie pracuje "na czarno", każdy ma umowę o pracę, każda usługa jest sprzedawana legalnie.
Gorzej z diagnostyką komputerową (brak szkoleń, brak "elektryka" w firmie).
Problemem jest zarząd firmy i brak możliwości rozwoju (także finansowego).

Duza rotacja pracownikow nie sprzyja podniesieniu poziomu obsługi klienta.
Nikt nie ma czasu żeby zrozumiec potrzeby klienta.
Zapewne sprzedawca zarabiajacy 1600 zł lub 1800 po 4 latach pracy, do tego 2 sprzedawców na cały dzień nie jest w stanie zrozumiec potrzeb klienta.

Dyrekcja, Kierownik Sklepu, Kierownik Stacji to ludzie bez duzej wiedzy z zakresu zarządzania ludźmi, a przede wszystkim z bardzo prostym podejściem do tego tematu, raczej wypaleni wieloletnią pracą w Norauto.

Nie jest to zla firma, ale potrzebna jest duża zmiana żeby kierownictwo w Centrali zrozumieli to co godność człowieka, jakie potrzeby ma pracownik, ze zwykły mechanik jest tak naprawdę ważniejszy niż jakiś dyrektor czy manager regionu, że to manager regionu nie zarabia pieniędzy dla firmy, tylko je wydaje i że nie zawsze ma rację.

Firma musi budować swoja pozycję wśród lokalnego rynku, bo w Polsce to firma lokalna.
Problemów jest wiele. D
10
Mechanik 2015-06-18 15:33
Zgadzam się.
Mechanik ma płacone od godziny, nie od obrotu.
Brak premii miesięcznych/kwartalnych/rocznych.

Plus to pewna wypłata co miesiąc, większość pracowników jest szczupła (żart).
20 zł napiwku przed wykonana pracą zapewne poprawi jakość usługi.
Duzo pracowników sezonowych, świeżych co się "uczą" na Twoim samochodzie.
Maksymalnie jako mechanik z kilkuletnim stażem to ok. 2200 zl netto.
Malo osób zarabia powyżej 2000.
Większość ok. 1600-2000 zł.
3
kir.mir. 2015-07-05 00:20
poza Warszawą dostaniesz 1700 zł maks. netto na początek, czyli polskie standardy "bez kokosów".
2
armagedon 2015-08-27 15:49
Nowi sprzedawcy 1400-1700 netto na początek, w dużym mieście to naprawdę bardzo "przeciętnie", tym bardziej ze praca trwa po 10-12 godzin np. o 8:30 do 20:00, praca w sobotę i niedziele. Praktycznie brak premii, brak szkoleń.

Mechanicy zarobki 1600-2000 zł netto, mało kto przekracza 2000 zł i tak samo praca w świątki, piątki, soboty i niedziele.
W sezonie oponiarskim masakra, samochód za samochodem a wypłata taka sama (cięzko o premie), poza sezonem taki nacisk na klimę, szybkie wymiany oleju, wymieniasz 2 oleje w tym samym czasie, z jednego samochodu spuszcza olej, w drugi podnosisz, wymieniasz filtr oleju, znowu do tamtego, byle szybko, szybciej, i tak od rana do wieczora.
Wiadomo sa tez luźniejsze dni w pracy, ale przez ok. 50 dni w roku mniej pracy, ale kolejne ok. 250 naprawde bardzo duzo pracy.

Kierownicy siedzą przed komputerami, czasami zejdą na dół, na ogół mało pracują.
Atmosfera w pracy dobra, ale rotacja duzą.
5
olo 2015-08-29 17:06
Zgadza sie, nie zarobisz wiecej jak 2 robiąc im najlepsze statystyki. Nowi przez kilka lat mniej. Wszyscy bez premii bo to obiecanki cacanki. Świetna szkoła dla początkujących zarówno warsztat i sklep. Naucz sie u nich i nie wyprowadzaj się od rodziców a potem zmień firmę bo podstawy juz masz.
5
pracownik 2015-09-03 14:09
Czyli każdy potwierdza, ze jedynym plusem jest to ze firma wyplaca wynagrodzenie. Wyplaca, bo gdyby chociaż jednej nie wyplacila to dawno by tam nikogo nie bylo.
Olo dokładnie, nauczyć się podstaw i lecisz dalej.
Norauto nigdy nie doceni tego ze wczesniej przychodzisz, a zostniajesz dłużej, że dajesz z siebie wszystko. Mozesz dla firmy zarobic 100 tys. miesięcznie, a i tak zarobisz tyle ile masz w umowie. Taka to juz jest firma. Ma taka politykę i doputy dopuki będą w zarządzie Ci sami ludzie, doputy dopuki nie zmieni sie myślenie, że pracownik jest najwazniejszy, to zawsze będzie tak jak jest.
5
bb3 2015-10-08 10:38
Po obejrzeniu kryptonim szef w tvp stwierdzam że macie miodzio w tej pracy
Bierzecie pracownika ( tu przebraną kadrową) która nie ma pojęcia o wymianie opon, wymianie filtra w aucie, nie wie jak wygląda silnik w aucie i daje radę...
U was nie potrzeba żadnych kwalifikacji żeby być zatrudnionym a klient? kogo on interesuje...
6
dddd 2015-10-08 14:05
bb3 - też oglądałam ten program i nie uważam żeby brali każdego kto jest chętny do pracy... myślę, że nie zrozumiałeś dobrze, babka przechodziła każde stanowisko pracy, żeby poznać dobrze firmę i charakter pracy, a nie aplikowała na mechanika... w tej chwili standardem jest, że pracownik zatrudniony np na konsultanta przechodzi każde stanowisko żeby poznać dokładnie firmę...tak samo jest w gastronomii czy w hotelarskie... generalnie takie jest założenie procesu adaptacyjnego dla nowego pracownika.
1
pracownik 2015-10-09 08:03
Witam Wszystkich program który został nakręcony w Norauto tak naprawdę był kręcony pod pretekstem ,,jak kobieta nadaje się do pracy w branży motoryzacyjnej oraz w roli mechanika''Osoby które występują w tym programie nie miały żadnego pojęcia że jest to ktoś z centrali firmy.Moim zdaniem wypadli super brawo!!! życzę każdemu takiej przygody w własnej pracy.
bb3-zapraszam do nas jeśli szukasz pracy i masz pojęcie o samochodach możesz się sprawdzić jak pracujemy na stacji.Sezon na opony tuż,tuż powodzenia :)
2
tez pracownik 2015-10-09 23:55
Pracownik - fakt świetna reklama , ale mija się z prawdą , zastanawiam się do czego ty ludzi namawiasz , do głodowych pensji ? marnego socjalu nie wspominając o rotacji pracowników bo nikt za grosze robić nie bedzie , fakt niewykwalifikowany to tani pracownik czyli najlepszy dla Norauto , jedno się zgadza robic trzeba wszystko ale nie licz na kase , rozwój no chyba że bedziesz dziobać ....
10
Cze 2015-10-16 13:15
Pracowałem tam kilka lat, to trudny kawałek chleba. Jedyny plus to możliwość dostania pracy bez doświadczenia. Sama praca raczej ciężka, nie tylko fizycznie, brak szacunku kadry zarządzającej i bez możliwości awansu. Zmieniłem pracę i od razu na wyższe stanowisko.... Tutaj powiedziano mi że mam być po stronie zarządzających a nie ekipy. Ogólnie brak szacunku.
7
ktos 2015-10-26 23:44
Co się zmieniło? absolutnie nic się nie zmieniło, ten program to była desperacka próba przyciągnięcia nowych pracowników bo chetnych brakuje, naiwniak by w to uwierzył że coś się zmieni...
7
Markus Aurelius 2015-11-27 14:11
"20 zł napiwku przed wykonana pracą zapewne poprawi jakość usługi."
Sorry ale to jakiś żart i do tego mało śmieszny. Jak jedziesz do mechanika to masz mieć naprawione auto za konkretny pieniądz, ale problemy z płacą to jest sprawa pomiędzy mechanikiem i jego pracodawcą. Jak mechanik jest niezadowolony niech przejdzie do innej firmy, a nie próbuje wymusić jakiś nowy standard obsługi klienta, polegający na przekupywaniu go drobnymi, żeby raczył "poprawić jakość obsługi". Każdy pracuje na opinię firmy, jak źle pracujesz, to klient już do ciebie nie przyjedzie i firma straci. A tworząc nową tradycję łapówkarską sprawiasz, że po jakimś czasie nikt kto przyjedzie i nie da ci w łapę nie zostanie należycie obsłużony. Sam pomysł to jakaś paranoja.
2
betka 2015-12-07 21:09
Witam
Byłem stałym klientem Norauto w Sosnowcu. Pisze byłem bo po ostatniej wizycie już tam więcej nie pojadę przez zachowanie kierownika stacji. Pojechałem z reklamacją łącznika stabilizatora w moim aucie, któr był montowany na tej stacji. Mechanik wysłuchał grzecznie i dokładnie moich racji i zawołał kierownika aby ten dopełnił formalności. Kierownik tej stacji to człowiek o bardzo niskiej kulturze osobistej i totalnym braku kultury. Nie dał mi dojść do słowa, krzyczał używając epitetów. Współczuje ludziom, którzy tam pracują z tym człowiekiem. Przy mnie jako kliencie zwyzywał mechanika. Uważam, że centrala powinna przyjrzeć się pracy pana kierownika bo mobinguje swoich podwładnych.
7
Marlena 2015-12-07 21:23
To prawda z tym zachowaniem kierownika!
Byłam tam zmienić opony i widziała zachowanie tego człowieka, na jednego ze swoich ludzi krzyczał używając przy tym wulgarnych określeń. Ten człowiek nie nadaje się na kierownika. Ten pan myśli, że jak się jest kierownikiem to można w ten sposób do ludzi się odnosić i myśli, że nikt tego nie widzi. Zgadzam się z tym, że centrala powinna zareagować.
7
Antoni Niechciał 2015-12-10 22:32
Witam
Jakoś nie zauważyłem w moim odczuciu że kierownik serwisu mobinguje ekipę.
Wręcz przeciwnie jest to osoba która zna się na swoim fachu.
Zastanawia mnie jedna rzecz mianowicie jeśli klient od początku do końca został obsłużony w 100% wraz z wykonanym kosztorysem, wytłumaczeniem co w jego samochodzie jest do zrobienia NIE PISZE POZYTYWNYCH KOMENTARZ!!!!!!!!!!!
Tak się nauczył Naród Polski że jak beee... to najlepiej komentarz na daną firmę lub pracownika, a co mi tam przecież anonimowo piszę.
A może zacznijmy od podsumowania siebie czy jestem w porządku do innych???
Jeśli tak to Mój szacunek dla Was.
Moim skromnym zdaniem będąc klientem NORAUTO W SOSNOWCU NIGDY nie zostałem OSZUKANY, NIGDY NIE ZOSTAŁEM NACIĄGNIĘTY NA KOSZTY NAPRAWY!!!!Ludzie to nie chodzi o to że najlepiej pisać anonimowo na necie i dalej pójdzie to dalej z różną interpretacją.
Mnie wiele razy zawiedli "mechanicy" niby znający sie w 100% w fachu, ale NIGDY POWTÓRZĘ NIGDY nie zrobili mnie w BAMBUKO w NORAUTO SOSNOWIEC!!!. A to raczej o czymś świadczy.
Pozostawiam Państwu opinię tego warsztatu do swojej oceny, ja tylko chciałbym napisać że dobrze się ocenia innych negatywnie najlepiej anonimowo w internecie , natomiast Ja nie boję się podpisać pod komentarzem z imienia i nazwiska a nie tylko jak inni nickami 'betka' 'marlena itd....
Macie Panie Panowie zażalenia to miejcie odwagę podjechać porozmawiać z kierownikiem, dyrektorem co Was boli, co jest robione źle niedobrze, co zepsuli Ci pracownicy w w Waszych samochodach, a nie od razu opinię negatywną!!!!
Czytający to pewnie pomyślą że jestem pracownikiem ale otóż NIE nie pracuję w NORAUTO Sosnowiec ale wkurza mnie to że nie widzimy swoich wad a strasznie oczerniamy i opisujemy innych ludzi.
Proszę o tylko o szacunek do innych ludzi o POLAKÓW!!!!! pracujących dla was dla nas którzy swoją wiedzą i zaangażowaniem spełniają się w konkretnej pracy.
A i jeszcze jedno, pomimo wielu negatywnych komentarzy na internecie na temat NORAUTO W SOSNOWCU i tak będę ich klientem ponieważ pracują tam ludzie na wysokim poziomie znający się na rzeczy.
Pozdrawiam wszystkich pracowników a w szczególności Pana Kierownika o pseudonimie DZIADEK
Z wyrazami szacunku
Antoni Niechciał
Klient w Norauto Sosnowiec
byly pr 2016-01-20 20:40
Co ci kierownicy i dyrektorzy piszą tu za brednie.generalnie wyzysk na maksa pracownika i klienta.w sezonie wymiany opon jast taki zapieprZ ze malo kto wytrYmuje.premia widmoklamstwo przy przyjmowaniu.a podwyzki sciema na maksa maks 50 zl brutto.zapraszam do obozu pracy do norauto marki.w zimie na stacji ze 4 stopnie ciepla.kierownik taki osZczędny ze narzedzia trzeba z domu przyniesc bo na wyposazeniu wyekspleatowany złom.a i praca ze trzy weekendy masz jak w banku.biora wszystkich bo nikt tam nie chce pracowac.oszusci i wyzyskiwacze
8
byly pr 2016-01-20 21:29
Umowa to nie jest jakies cudowne obdarownie przez pracodawcę tylko jego psi obowiazek.wiec niewiem czym sie zachwycasz.moze warto wspomniec o naciskach na wyniki bo jak nie bedziesz robil odpowiednio wysokich to kara np przez zmiane grafiku.pracownik sie nie liczy w tej firmie tylko slupki z wynikami.panuje wszechobecne przekonanie ze mozna zatrudnic nastepnego.
Takie warunki jakimi sie chwala na rekrytacjach dzis sa norma zwlaszcza przy kurczacym sie rynku fachowcow.
6
pracownik 2016-04-02 01:34
Zastanówcie się dlaczego szukają , dlaczego tak czesto szukają, cos musi byc nie tak , rotacja w norauto jest coraz większa , nie tylko ze względu na niskie pensje ale też za wymagania z kosmosu, firma norauto chciałaby byś poświecił się całkowicie pracy norauto ma byc na pierwszym miejscu , social? smiech na sali owszem jest jakiś , ale tak naprawdę musisz za niego zapłacić , dopłacić , odciągną tobie z niskiej pensji i zarabiasz mniej niż najniższa krajowa ...
8
Uwolniony 2016-05-05 14:34
po rzuceniu pracy w jednym z centrów mogę wysmarowac taką oto opinię. ku przestrodze

Jeżeli masz choć trochę ambicji i umiejętności, to trzymaj się z daleka od norauto. Jeżeli właśnie skończyłeś szkołę, możesz tam się czegoś nauczyć, ale gdy tylko złapiesz więcej wiedzy, to uciekaj i się nie oglądaj. Z perspektywy byłego pracownika Norauto jako pracodawca dostaje ode mnie pałę. Żałosny system premiowania. Premie rzędu 50 zł netto za 3 miesiące. Socjal jest i owszem, ale przecież za multisporta odciągają z pensji, za ubezpieczenie odciągają z pensji, za Luxmed odciągają z pensji. Stawka minimalna to chyba 2500 brutto, co dla chłopaka po szkole może i jest dobrą kasą, ale na dłuższa metę po odciągnięciu socjalu za 1500 zł nie wyżyjesz. Kierownictwo stosuje delikatny "legalny" mobbing. Wszystko wina pracownika. Cały czas naciskają na wyniki. Pierdolą ci w żywe oczy że masz wpływ na swoją pensje. Prawda jest taka, że możesz zapieprzać jak chomik, a dostaniesz może 100 zł premii. jak pójdziesz na l4 choćby jeden dzień, to "premii" brak. Urlop na żądanie weźmiesz, to masz przerąbane przez pól roku. mimo że ci się prawnie należy, ale ich to nie interesuje. Jakieś durne spotkania i omawianie wyników. Możesz realizować cele, ale nigdy nie powiedzą że jest dobrze, zawsze mają zastrzeżenia. co budzi w tobie irytacje.
Pracujące weekendy= brak życia. Maksymalnie dostaniesz dwa w miesiącu, a jak pracy jest więcej to jeden. praca od poniedziałku do soboty do późnych godzin wieczornych. W dniach wolnych zatruwają ci życie jakimiś głupimi esemesami, tak że nawet jak masz wolny dzień, to i tak jesteś pod presją pracy. Brak jakichkolwiek szkoleń.Brak możliwości awansu, rozwoju itp. Dokładanie nowych obowiązków, typu sprzątanie, wieszanie reklam, koszenie trawy i wiele wiele innych. wszystko to przekłada się na brak motywacji do pracy, do dobrych kontaktów z klientem, obniżenie jakości obsługi.

Podsumowując. Lepiej poszukać pracy miesiąc dłużej, niż zatrudniać się w tym kołchozie.
Jeżeli tam podejmiesz pracę ucierpią na tym wszystkie pozostałe aspekty twojego życia.
Nie będziesz miał czasu na jakaś samorealizacje. zostaniesz zajechany w 100 % i po powrocie do domu nie będziesz miał siły na nic. będziesz dla nich mięsem i niczym innym.

14
Kępka 2016-05-16 22:42
Jestem w Norauto pracownikiem od wielu lat i fakt faktem kiedyś ciężko było się tam nauczyć czegoś nowego i poszerzyć wiedzę ponieważ przyjmowali auta tylko na wymianę oleju, opon, zawieszenia...nie bawili się w jakieś rozrządy itp ale teraz się to powoli zmienia. Dużo jest praktykantów którzy mogą się nauczyć choć podstaw. Co do wypłat to racja że płaca słaba bo średnio mechanik zarabia 2300 netto. Dni wolne...racją jest że weekendy wolne przypadają rzadko ale za to w tygodniu ma się 2-3 dni wolne. Zaczynając pracę w firmie która jest otwarta w niedziele to trzeba się liczyć z tym że trzeba będzie w nie pracować, nikt nie ma taryfy ulgowej. Z racji tego że nie jest to wielka korporacja typu VW a mała firma i pracuje max 10-14 mechaników to atmosfera jest bardzo dobra i każdy każdemu pomoże.
Podsumowując jeżeli ktoś nie wymaga zarobków na poziomie 5000 zł netto i nie lubi pracować w wielkich firmach że szefostwo nawet nie wie że u nich pracuje jakiś np. Jan Nowak to jest to praca dla niego.
2
pracownik 2016-05-20 01:50
Widać pracujemy w dwóch różnych firmach, też jestem pracownikiem od wielu lat i pamietam dobre czasy tej firmy które juz dawno minęły ,praktykanci ? heh norauto traktuje ich jako tania siła robocza bo nikt nie chce przyjśc do pracy do tejże firmy , nauczyć? nie rozsmieszaj mnie , może wymiany opon . Zważywszy że praca jest w weekendy i do godz 20.30 pensja dla mechanikach z 10 letnim stażem 2300 śmiech na sali , atmosfera bardzo dobra? smiech na sali , ciągłe wymyślanki i ciągle i mało mało mało . Nikt nie oczekuje wynagrodzenia rzędu 5000 ale poziom wynagrodzenia jakie reprezentuje w tej chwili norauto jest kpiną
11
olo 2016-07-16 09:38
Nord auto Sosnowiec. Banda partaczy!. I oszustów. Rok temu byłem w Polsce, podjechałem do nich. Wymiana oleju- obrobiona śróba od korka spustu. Wymiana płynu hamulcowego i odpowietrzenie- prawdopodobnie wyssali tylko płyn ze zbiorniczka a w przewodach syf gorszy niż coca cola. Wcześniej nie dokręcili mi śróby zabezpieczającej koło. Do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z takimi fachowcami-oszustami
Yebał was pies!
7
Spoko 2016-08-10 20:13
Po pierwsze, to porąbały ci się fora, bo to nie jest forum o jakości obsługi klientów, tylko o traktowaniu pracowników przez pracodawców. Po drugie, z tego co piszesz, to równie dobrze można by wywnioskować, że dana firma jest zła, bo wczoraj spadł grad w Kołobrzegu. Moje rady dla ciebie:
1. Wypowiadaj się na właściwym forum
2. Pisz więcej konkretów, bo z tego, co piszesz można wyciągnąć pewnie z 10 róznych wniosków, z czego 5 będie popierać twoją tezę, a 5 jej zaprzeczać.
Podsumowując: jako pracodawcę oceniam tą firmę źle, ale podejście do klienta mają dobre.
Filon 2016-08-25 13:21
Norauto Swadzim
Porażka wymiana oleju 1,5godziny. Teraz męczą się że skasowaniem inspekcji. Po prostu nie umie tego zrobić. To są jakieś jaja.
7
ergo 2016-10-11 13:00
Moja opinia jest bardzo negatywna ! Dokonałem zakupu w firmie norauto przez sklep internetowy. Otrzymałem inny towar, co spowodowało mój zwrot i odstąpienie od umowy. Zwrotu pieniędzy (mimo moich interwencji nie otrzymałem). Teraz oddaje sprawę do UPKiK. Dziwna firma ???
8
65793 2016-11-16 15:29
Witam, a co powiecie o pracy w centrali? Jakie sa zarobki? Jakie profity? Komu należy się auto służbowe? Jak traktują kadrę specjalistów i kierowników?
Magda 2016-12-21 10:53
Omijać szerokim łukiem! Psie pieniądze, krzyki na niższych rangą pracowników! DRAMAT.
5
Volcano 2017-01-22 07:59
Zatyrają nas dla tych marnych groszy! Mam już dość! Czas się zmywać.
5
zatyrany 2017-02-04 17:12
Centrala będzie pracować w Autocentrach!
2
zwnon.. 2017-02-04 17:25
Ten kierownik to ten z pomalowanymi paznokciami i łysy ???
4
k 2017-02-23 19:28
Witam

Miałem okazję pracować w Pisecznie w norauto . Poświęciłem tej firmie 2 lata i nie osiągnąłem tam nic po za ogromną frustracją. Pracowałem jako mechanik który miał problem jak i inni dogadania się z obecnym dyrektorem centrum który totalnie nie ma predyspozycji na takie stanowisko zaczynając od tego że nie potrafi się przywitać ze swoimi pracownikami. Na zebraniach pracowników śle kur**mi jacy mi jesteśmy źli.
Doprowadził do tego że cała załoga mojego 2 letniego pobytu się pozwalniała nikt normalny by tego nie wytrzymał. Nie może być dobrze skoro biznes motoryzacyjny prowadzą osoby które nie mają bladego pojęcia o mechanice czy o budowie auta, niestety w centrali 80% takich osób. Droga rozwoju tak na prawdę nie osiągalna chyba że masz kogoś z rodziny w centrali. Pensje bardzo niskie a wymagania ogromne gdy wyniki są super można 3 razy w roku usłyszeć "że super wynik gratulujemy" i to w kwestii premii i docenienia pracownika. Obietnice szkoleń to tylko złudzenie nawet gdy pracownicy proszą na ocenie rocznej na której są wyznaczane nowe cele i oczywiście na ocenie rocznej nie ma mowy o jakiej kol wiek podwyżce , a w późniejszym terminie gdy porusza się ten temat jest mówione że są przyznawane w marcu na ocenie rocznej. Zatrudniają się w tej firmie nie ma sensu wpisywać zbyt dużo umiejętności w CV ponieważ później jest to wykorzystywane ale nie ma z tego żadnych profitów. Ze strony mechanika mogę powiedzieć że warsztat nie jest przygotowany na ilość klientów jaką przyjmują i prace jakie są do wykonania narzędzia facoma ale zużyte i są 3 panele z podstawowymi kluczami gdzie np. robisz rorząd odwracasz się i nie masz połowy kluczy bo ktoś inny ich potrzebuje.

Podsumowując:

Jeśli zaczynasz karierę to warto spróbować jest to dobra szkoła i z pewnością doceni się następną pracę pracując w tej.

Pozdrawiam
5
Artur 2017-06-16 22:07
Skąd mógł wiedzieć że w Norauto tacy "eksperci"?
1
Artur 2017-06-16 22:21
Jak już ktoś wcześniej pisał: "Jaka płaca taka praca". Po co zmieniać pracę? Jest minimum socjalne...jest minimum wydajności.
2
Pyja 2017-07-19 13:20
Wymieniałam w Sosnowcu olej ,trwało to około godziny, ale w innych warsztatach też to tak trwa.
Mam dobre doświadczenie związane z obsługą , zawsze starają sie pomóc (często bezinteresownie)
Pracownik 2017-08-22 14:48
Witam, jestem pracownikiem jednego z Centrów Norauto w Polsce .

Plusy:
umowa na pełen etat na czas nieokreslony

Minusy:
niska pensja, brak podwyżek dla pracownika który nie chodzi i nie donosi oraz brak premii którą obiecują z miesiąca na miesiąc ...
cele, cele, cele, ciągłe gadanie o celach np. Karty , których wcale klienci nie chcą bo one nic nie dają , najpierw trzeba multum kasy wydać aby uzyskać rabat ...
slabe zarzadzanie przez centrale co się wiąże również z kiepskim zarządzaniem przez Dyrektorów centrum

Firma powinna postawić na Pracowników którzy Pracują już jakiś czas, załatwiać im szkolenia , pokazywać że są osobami niezbędnymi aby ten interes się kręcił , ale oni robią na odwrót pokazują pracownikom że jak nie oni to inni, dlatego rotacja w Norauto jest coraz większa , zero szacunku dla Pracowników...
Układy między Dyrektorami i kierownikami są chore , związki w pracy na stanowiskach wyższych raczej też nie powinny być możliwe, a jednak ..
1
Zostaw swoją opinię o NORAUTO POLSKA SP. Z O.O. - Sosnowiec
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie NORAUTO POLSKA SP. Z O.O.