To co ruch robi z agentami to jest kary godne. Nie ważne skąd wiem na ten temat bardzo dużo. Noty za notami za kazdr spóźnienie obcinanie prowizji i nie tylko za to. Brak urlopów bo na własnej działalności się nie liczy. Nie stać ruchu na wyposażenie minimum sanitarnego bez wody dosłownie tylko siedź 12h i (usunięte przez administratora) za marne 2000 tys. Zł bo na pracownika nikogo nie stać. To są ludzie nie komputery.. Zwierząt tak się nie traktuje jak ludzi zmieńcie to. I tak ageni będą rezygnować. Przyjdzie koniec na Was. Moja znajoma żałuję że weszła w współpracę z ruchem
W nowoczesnych firmach za to że się nie spóźnisz to masz premie :) Premia za punktualność. Do tego świata zmierza. Jak się spóźnisz bo korki czy wypadek pod drodze, lub spóźniłeś się minutę to oki. Wiadomo spoznienie trzeba nadrobić a tu ci obcinają a jak siedzisz po godzinie bo towaru ci dawalą to za nadgodziny już ci nie zapłacą.
Tez macie ciężkich klientów to wszystko ich denerwuje ? Że nie ma fajek jakich oni chcą, że drukują się długie paragony, mówią Że to jest ustawione bo na tym duże firmy zarabiają, na polecanie dostaję krzyki i wulgarne słowa, zależy który, nie którzy rozumieją ale to 5 procent klientów. I co chwile pytania, dlaczego tak drogo. I wszystko im nie pasuje, a po te durne paczki. Masakra co za ludzie. Baba też robi wąty bo jej fajki nie smakują a druga bo nie ma dwóch pięcio zlotowek żeby na dyche rozmienić bo ja nigdy nie mam. Zawsze poszkodowany jest agent jak nie MS to klienci lecą na mnie. Zero zrozumienia że to ruch o wszystkim decyduje. I nie jestem bankiem. Tacy ludzie powinni prowadzić kiosk to by zrozumieli.
Coś mi się wydaje że to nie klienci są winni a sytuacja w której zostaliśmy postawieni przez Ruch. Niestety nerwy , niemoc , frustracja związana z niepewnością czy zarobię na życie przy trzystu godzinach w miesiącu, stres związany z całą tą sytuacją z cenami itd. To My jesteśmy ostatnim ogniwem przed klientem i to My musimy świecić oczamii i tłumaczyć że to nie nasza wina. To wszystko sprawia że jesteśmy mniej odporni na stres i mniej cierpliwi . Nie ma co winić klienta że zaskoczony ceną może być nieco zbulwersowany bo on nie wie wszystkiego. Dokładnie to samo zauważyłem u siebie ale dobrze że to ostatnie dni w tej firmie. Uciekam zanim przez tę sytuację stracę zaufanie u klientów . Bo jeszcze mam nadzieję w moim małym miasteczku coś fajnego zrobić i nie chcę przez tę firmę stracić dobrego imienia.
teraz klienci są roszczeniowi. jak wchodzi klient to TY masz już wiedzieć po co przyszedł. najlepszy tekst ,, czy jesteś do mnie paczka , lub ,, podobno jest paczka dla mnie.. stoi i czeka . a odpowiedzi na pytanie ile cyfr ma kod to już jest komiczne , robią wielkie oczy jakbym pytała o równanie chemiczne. nadający paczki wcale nie lepsi.
Klienci nie rozumieją, mówisz do nich jak do słupa. Oni dalej swoje. Sprzedawcy powinni być wszystko wiedzący I najlepiej być na życzenie klienta i być 24/h. Nie dociera że dostawa jest raz w tygodniu, i tłumaczą że inne sklepy mają dostawę 2 lub 3 razy w tygodniu, nie dociera do nich że to kiosk a nie żabka, biedronka stokrotka itd. i klientów mają więcej. Tam klient nie marudzi że baton kosztuje 2,20 zł i że drogo a u nas 2'50. To by chciał żeby to 1 zł kosztowało. Nie dociera że nie ma towaru bo wycofali. Nie ktorzy ludzie powinni do podstawówki się cofnąć i jeszcze raz się przeszkolić bo to koszmar co ja od nich słyszę, czytać nie Umieją pisze jak być przed ich oczyma ale jak widzą lotto to od razu lecą uradowani. Młodzi ludzie są bardziej ogarnięci niż starsi. Rozumieją tylko ci co pracowali w handlu.
To co się dzieje w Ruchu przechodzi samo siebie towar drogi obok w sklepie jest o połowę tańszy towar jak przychodzi to się zgadza co do jednego robisz sobie sprawdzenie stanu papierosów na i jak wychodzi że są minusy i to bardzo kłóciłam się z kierownikiem że stanu są zmieniane przez pracowników na górze to co było z odpowiedzią że pani kradnie albo przyprowadza pani kogoś i ten ktoś kradnie no jak tak można odpowiedziałam że to wy jawnie okradacie a później jest rotacja cały czas szukają kandydatów jednym słowem dramat spóźnić nie wolno się bo kara w kwocie 900 zł nie za godz i czy dwie za 15 min absurd Popradzie nikomu nie życzę by ktoś podjoł pracę jako ajent szkoda psuć nerwów tracić pieniądze brak wolne urlopu już nie mówię jak się jest chorym to już wogule człowiek może umrzeć a nie dadzą wolne trzeba pracować spadnie sprzedaż za każdy dzień wolny odciągają 100zl dramat dramat nie polecam nikomu .
adres korespondencyjny: Skr. poczt. P-14 00-950 Warszawa adres siedziby: Warszawa, ul. Filtrowa 57 tel.: +48 22 444 50 00 e-mail: nik@nik.gov.pl Trzeba działać niech sprawdza umowy niekorzystne dla nas.
Cała masa stoi pustych zamkniętych kiosków po rozmowie MS okazuje się że albo będą wszystkie zamykać albo nie ma prądu w kiosku Dlaczego MS tak traktują ? Bo nie chcą więcej pracy bo więcej kiosków to więcej obowiązków dla nich Wymyślają różne przeszkody to jak może być dobrze jak firma może prosperować jesli ma takich pracownikow
Dlaczego MS nie chcą zatrudniać w kioskach ludzi którzy się sprawdziło pracująca w tej firmie przez lata o co tu chodzi?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
RUCH się chyba zapedzil w kozi róg bo już nam nie odpisuje
Pani Renato wciąż jesteśmy tu z Państwem. Na część wiadomości nie możemy odpowiedzieć, bo odnoszą się do tajemnicy biznesowej, część osób skontaktowała się z nami bezpośrednio na adres rekrutracja@ruch.com. Pozdrawiamy!
Żeby coś zmienić trzeba rozmawiać i to własnie tu robimy. Zależy nam, żeby podjąć konstruktywną rozmowę z naszymi Partnerami.
Konstruktywną!? Drodzy Państwo rozmowa konstruktywna jak sama nazwa wskazuje ma coś osiągnąć konkret od x lat agenci mówią mówią, a proszę sobie odpowiedzieć co z tego mówienia, otrzymaliście wszystko na tacy podane to nie są jakieś surrealistyczny wymogi czy też wymysły! Chodzi tylko o godne traktowanie ludzi , nic więcej, wystarczy że weźmiecie kalkulator w dłon nawet nie bo zarobki przeciętnego agenta nie wymagają przeliczeń matematycznych i sprawdzić sobie ile agent pracuje a ile zarabia po opłaceniu składek już nie wspomnę o księgowej bo to nie jest wymagane ale weźcie tylko pod uwagę obowiązkowe składki ZUS i mozliwy podatek pit5 nic więcej! Co do wysokości cen no cóż to już dawno powinniście zauważyć spadki w sprzedaży!
Kto z waszych tworzy targety?? mam na kiosku ponad 40 tysięcy targetu. Kto to zrobi w takich cena, jeśli myślicie że będę siedział cicho to jesteście w błędzie mam zamiar nagłości sprawę w regionaln gazecie na połowę województwa lubelskiego w co gra ruch vel ruch w Orlenie czy tam Orlen w ruchu. Zaczniecie nas traktować jak ludzi a nie jak troglodytów i parobków.
Nie ma znaczenia w jakiej formie będzie ta rozmowa, jeżeli nie ma żadnego skutku , osiągnąć cel czy poprawę sytuacji nie potrzebne są ku temu wielkie debaty
Co chwila MS-i się zmieniają.Nie podejmują żadnych dialogów z agentami ,interesuje ich tylko akcja Poleć w Ruchu.Są to podobnież wytyczne z Centrali.A kto ma utylizować towary zniszczone i przeterminowane?W/g MS niech to robi agent.Czy to jest w porządku?A plany sprzedażowe ustala centrala-tak twierdzą MS.Taki MS podczas wizyty zrobi tylko zdjęcia i to jest cała praca.Ciekaw jestem czy otrzymam jakąś merytoryczną odpowiedż?
Dzień dobry. Mamy świadomość, że nasi Menadżerowie Sprzedaży się zmieniają. Jednak nie każdy z nich jest taki sam. Wielu spędza czas z Agentem i robi o wiele więcej niż tylko zdjęcia. Obecnie planujemy szkolenia dla MSów, żeby ich współpraca z Agentami wyglądała inaczej. Odnośnie planów sprzedażowych, to jest złożony proces i stwierdzenie, że robi to centrala jest uproszczeniem podejmowanych działań. Pozdrawiamy!
Dzień dobry, będziemy rozmawiać i bezpośrednio i tutaj. Skoro Agenci tutaj piszą o ważnych sprawach, to także i tu będziemy rozmawiać.
Odnośnie utylizacji, to produkty powinny zostać umieszczone w odpowiedni sposób w skrzyni i są zabierane do magazynu centralnego. Dokładnie procedura jest opisana w księdze agenta. Pozdrawiamy
Procedura jest na papierze. Osobiście zostawiałem przeterminowane produkty w worku w skrzyni.Kierowca ich nie zabrierał.
Dlaczego ruch nazywa siebie pracodawcą jesteśmy prywaciarze świadczący dla nich usługi. Jak chce się nazywać pracodawcą to niech nam da umowy o pracę
Pytanie jeśli robi plany centrala to chyba wie że nie wolno takich planów zawyżonych robić żeby człowiekowi za 300 godzin po zusie i podatku pozostaje 1000,- Jak ten kioskarz ma pracować dobrze przez cały miesiąc skoro on pierwszego wie że plan jest podwojony i awykonalny
Po co nam MS i KS jak my mamy rozmawiać z rekrutacją my się nie chcemy nająć my już prowadzimy dla was usługi
witam tangrety sprzedaży są co miesiąc podwyższane po to by nie zrobić planu i dostać premi to są plany tylko dla ambitnych agentów stwierdzenie m s co zdostawami zaczyna sie brak produktów chodliwych ale zato jest taki upał że narzut 20 zgrzewek napoi na mały kiosk gdzie od ostatniej dostawy połowa napoi została to już przegięcie nie ma nawet jak wyjść z kiosku ale podstawy towaru tabak słonecznik większy wybór hetsów brak
To zdazylem zauważyć, ten miesiąc wyszło mi 2591 zł z prowizja bez premii... ZUS 1380.18 zł jeśli tak ma wyglądać współpraca biznesowa... To ja dziękuję ruch powinien płacić 10 % od utargu masz utargu 45000 zł 4.500 zł plus prowizja i premia. Ewentualnie stała 6500-11000 zł i wtedy możemy prowadzić biznes.
Dzień dobry, adres rekrutacja przekierowuje do naszego działu HR, który może Państwa wesprzeć w rozwiązaniu różnych kwestii, o których tu Państwo piszecie. Pozdrawiamy
Dzień dobry. Kierowca ma obowiązek odebrać takie produkty. Jeżeli to się nie dzieje to prosimy o podanie numeru PSD. Zgłosimy sprawę do działu logistyki, aby dopilnowali tematu. Ponadto każdy Agent może sam w aplikacji Połącz zgłosić do działu logistyki taki fakt - do czego oczywiście zachęcamy. Pozdrawiamy
A dlaczego za braki jakiegoś towaru w dostawie zawsze to agent jest obciążony A nie osoby które dostarczają towar. Bo skoro towar był prawidłowo zapakowany A po rozpakowaniu okazuje się brakuje czegoś to znaczy że winne są osoby dostarczajace towar. Co za problem odkleic taśmę i przykleić ponownie, wystarczy mieć dostęp do takiej samej taśmy która zaklejacie kartony z towarem.
Mi oczywiście ruch nie odpowie bo... to tajemnica biznesowa. A ja wam powie jesteście tchórzami... boicie się prawda a prawda może ocalić ten kraj i ta waszą firmę. Żyjecie wyimaginowanych światach, macie swoje kretyńskie pomysły które nadają się tylko na spalenie. Kto mi odda kasę za naprawę krzesła.... Bo wasz Impel nadaje się na waciki do ..... Banda oszołomów. Czekaj 30 dni aż oni naprawia coś... sam sobie naprawię i będę słał faktury do ruchu.
u nas z dniem dzisiejszym kolejne trzy punkty się zlikwidowały po trzech miesiącach od nowych aneksów do umów UAS 11.
MS jest do niczego, dla niego jesteśmy tabelkami - prowizja i premia oczywiście dla MS a nie dla nas. Dla nich jesteśmy przedmioty. I codziennie musi być obowiązkowo minimum jedna szt sprzedana poleć w ruch. MS do mnie że ja nie nadaje się do pracy. Wiadomo że 300 godz w mc i psychopaczni klienci wykańczają i ms jednocześnie wkurza. I zero urlopu. Tylko psycholog. Klienci nie rozumieją że to ceny ruchu. Wyspać się można tylko w niedzielę. My nie roboty. Jesteśmy tylko ludźmi. Agenci mają dość wypowiedzenia się sypią. I SMS y z wykrzyknikami. Do sądu podać za nękanie. Presje njeludzkie godz 12 godz dziennie plus dojazd do pracy. Ja czekam na zamknięcie i miesiąc. L4 przez Ruch żeby dojść psychicznie i fizycznie. Ludzie robią wielkie oczy ze w kioskach toalet nie ma.
Czyli jest progres w rozmowach ruchu z ajentami( w świetle prawa przedsiębiorcami) a od 2022 roku to dopiero będzie wysyp zamkniętych kiosków.
okolice Konina. jeżeli wiesz gdzie to jest. w przyszłym tyg będą przeżuty towaru do innych punktów i to nie żaden ferment . regiony to bardzo duży obszar. Polska podzielona na 4.
Dzień dobry. Jeżeli zdarzy się taka sytuacja to powinna Pani niezwłocznie to zgłosić przez Połącz. Co więcej przy dostawie agenci weryfikują ilości kartonów i czy nie jest któryś uszkodzony, co też jest podstawą do reklamacji. Im szybciej nastąpi zgłoszenie, tym szybciej możemy podjąć odpowiednie działania. Pozdrawiamy
Kiosk z obrotem 10 tys. Powinien być zamknięty. Albo oddany ajentów w dzierżawę i wtedy każdy powinien być zadowolony.
Tylko póki co na te kioski pracują agenci z wysokoobrotowki ... czy to jest sprawiedliwe moj psd 70 tys netto mam taką samą podstawę jak punkt który osiąga ledwo 10tys i jeszcze krócej czynny
Ja się skontaktowałam bezpośrednio i oprócz lakonicznej odpowiedzi nie uzyskałam pomocy na problem.
wasze rozmowy polegają na tym,że tylko ciągle kłamiecie co wtym kraju ostatnio stało się regułą a plany sprzedaży tak windujecie aby ich nigdy nie można było wykonać ,a dostawy towarów to poprostu kabaret jak szybko ruch doprowadzić do upadku!!!!!!
Nie widać żadnych oznak,że Ruch do jakichkolwiek merytorycznych rozmów .Jak do tej pory jest tylko "mydlenie oczu",a żadnych konkretów
Dokładnie...nie ma żadnych konkretów. Niech wracają do starych umów albo niech przy nowych umowach dadzą 3500 zł podstawy bo inaczej się nie opłaca prowadzić kiosku. Ceny rosną, koszty działalności też wzrosły A oni zamiast dawać podwyżkę to obniżyli podstawy i prowizje. Niedługo kioski będą stały puste...Podejrzewam że po nowym roku będą się sypały wypowiedzenia. Ciekawe co by zrobili jakby wszyscy agenci naraz złożyli wypowiedzenia.
Nie zapominaj że każdy agent chce zarobić. I też małym obrotem i ten z dużym. Według ciebie takie kioski powinny być zamknięte.To zostanie bardzo mało kiosków.Dalej idąc tym tropem to kioski np do 20000 mają być zamknięte its itd.A nie oto chyba chodzi.Powinno być tak że każdy ajent powinien godziwie zarobić i mieć dobry utarg.Takich kiosków z dużymi obrotami jest bardzo mało w całej Polsce a z takiego kiosku agent nie zrezygnuje. A małe kioski będą miały obroty jak ceny nie będą brane z kosmosu
Kiedy rozmawiacie, kto rozmawia z nami żenada ta firma zastanawiam się nad wypowiedzeniem ale z waszej strony wina za nie do towaroania i żenujące plany cały kraj to nie warszawa pomyślcie trochr
Dla mnie te kioski mogą stać, tylko ceny są tak zaporowe że codziennie muszę klientom musze tłumaczyć że Orlen winduje ceny i do niego niech mają pretensje.
Dzień dobry Panie Rafale, kwestia cen i ustalania ich poziomów leży wyłącznie po stronie Ruchu. Pozdrawiamy
Czyli Ruch musi spłacić Orlen za te 100 tysięcy dlatego ceny winduje, ludzie pukają się w głowę zapałki 99 gr chusteczki 1,99. Czy to są normalne ceny według ruchu. ? Bo według klientów nie są to normalnie. Nazywają to anomalia cenowa.
Przez te wysokie ceny z dnia na dzień tracę coraz więcej klientów. Gilzy już u mnie nie idą praktycznie wcale A wcześniej sprzedawałam mnóstwo gilz. To samo artykuły spożywcze oraz pozostałe tez coraz słabiej schodzą. Ludzie wolą wszytko kupować w sklepie obok o połowę taniej. Wymyślacie też produkty dnia, których ludzie nie chcą kupować bo za drogo..dajcie produkty dnia w promocji to prędzej ktoś kupi.
Powiem tak, niektóre ceny nie mają ani ekonomicznego, ani rynkowego uzasadnienia, nie mówiąc o zdrowym rozsądku. Ja po prostu mówię, że nie ma zapałek, chusteczek, kopert itp, których ceny odbiegają od cen rynkowych. Nie będę robił z siebie głupka i tłumaczył się z głupoty RUCH-u.
Tak z ciekawości to ile przed podwyżką sprzedawaliście zapałek, kopert czy chusteczek dziennie? Bo u mnie kilka sztuk w tygodniu i niewiele wnosiły te produkty do obrotu. Tylko starsi kupują jeszcze zapałki. Jak ktoś chciał zapałki to zawsze mu polecam zapalniczkę bo większy obrót na tym niż na 29gr za zapałki. Największy obrót robię na prasie i papierosach. Czasem jeszcze napoje i batony oraz enertgetyki jak mają dobrą cenę w promocji.
O to jest dobre chyba sam to wprowadzę, może ruch się nauczy jak nie będziemy sprzedawać dennych towarów.
Szanowny kolego, to nie chodzi o obrót na zapałkach i kopertach, tu chodzi o zasady, a nie o ceny wyrwane z sufitu. Dlatego napisałem, że wolę powiedzieć np: "babci", która choćby raz na m-c kupowała dużą paczkę zapałek, że "na tą chwilę nie ma", niż naciągnąć ja na 10 zł. A tak na marginesie, wiesz kolego co ja odpowiadam "polecaczom" np: na stacjach, "czy ja wyglądam na debila i nie wiem po co ja tu przyszedłem". Ktoś w tej firmie jest dość opóźniony w technikach sprzedaży, cofnięty z 20 i więcej lat do tyłu.
(usunięte przez administratora) Najlepiej powiedz, że zamknięte. Na złość mamie jezyk sobie...
Co ty klepiesz. Chyba coś Ci się pomyliło albo kiosku nigdy nie prowadziłes albo nie zdajesz sobie sprawy jaka jest specyfika tego handlu że w kiosku targujesz drobiazgami a z tych drobiazgów są utargi większe lub mniejsze. Tu musisz szanować każdego klienta tego który przychodzi po zapałki i tego który przychodzi po najtańszą gazetkę itd. W szególności w małych miejscowościach to są przeważnie stali klienci). I oni przychodząc codziennie robią Ci utarg . Najważniejsze jest to Kilkanaście lat Prowadziłem kiosk kiedyś za starych czasów udawało mi się być jednym z najlepszych kiosków województwie ( a kiosk był nie w dużym mieście a małym miasteczku i nie był jednym kioskiem a było kilka) za nowych czasów z powodzeniem to kiosk wysokoobrotowy 70 -90 tyś. Właśnie takim podejściem do handlu- dbałem o każdego klienta a Oni dbali o mnie i dawali mi utargowała. Gdy zdałem sobie sprawę w co się wpakowałem podpisując uas11 szybko zrezygnowałem . I bardzo dobrze zrobiłem bo teraz nie mógłbym . To co się d-ieje teraz z cenami itd. To zaprzeczenie dobrej szkoły handlu i raczej prowadzi do degradacji firmy oczywiście kosztem kioskarzy.
Doskonała krótka wypowiedź w której zawarte są jasno trzy podstawowe i zdrowe zasady jakie powinny ( lub nie ) kierować nami z dwóch stron stoiska. Trzymajmy się tego, to będzie dobrze. Pozdrawiam wszystkich
Za taką kasę szkoda strzepić ryja... Będę polecał a i tak słyszę nie dziękuję mam to w nosie. Klient przychodzi po konkretny towar a nie żeby się bawić w polecanie.
Jeżeli do kuponu na papierosy nabijam dla Klijenta np.orbit za 5,99 to do naszego planu wlicza się 5,99 czy 0,99 , jeżeli 0,99 to tylko ruch na tym zyskuje , agent jest stratny i przez miesiąc nazbiera się kilkaset zł i przez kupony można nie wyrobić planu. Czy dobrze liczę napiszcie bo jestem nowy .
Przy kuponach do sprzedaży wliczy ci się 0,99 Tak że my jako agenci jesteśmy stratni przez te kupony i to zaniża sprzedaż.
Dokładnie tak. Teraz wogole nic sie nie opłaca, nawet wykonywać planu w 100% bo nie ma za to dodatkowej premii a powinna być.
Nieprawda. Za wykonanie jest premia + prowizja: za sprzedarz chemii, kosmetyków, zabawek jest 3% prowizji + 15% premii, za spożywkę 3% prowizji + 13% premii, za sprzedarz prasy i książek 2% + 11%. Policzcie sobie to dokładnie. Jak sprzedaż zapalniczkę za 6 zł to masz z tego 1 zeta, jak sprzedaż magazyn za 20 zł to masz 2,60 zł. Proste. Jak sprzedasz dziennie 10 zapalniczek a w miesiącu 250 szt to masz 2,5 stówy za samo polecenie klientowi. Ja mam w miesiącu 2000 klientów więc sprzedaż 200 zapalniczek to żaden problem. i tak nikt dzisiaj już nie chce zapałek.
Tylko że mimo tego że wykonasz ogólny plan w 100% a na danej kategorii nie masz 90% to za te kategorie premii nie ma. Przez podwyżkę cen niestety ale sprzedaż na spożywce, na towarach pozostałych spadła o 40% tak że na tych kategoriach ciężko wykonywać ich duże plany. Mam obrot 45 000 a na nowej umowie rachunek mam na 3400 zł A na umowie UAS 8 miałam od 4500 zł do 5000zl tak że to duża różnica. Te nowe umowy są bardzo niekorzystne. Ich nie obchodzi że 1500 zł to za sam zus się płaci A do tego podatek i inne koszty działalności i mało co zostaje. Już wysłałam wypowiedzenie do RUCHU.
może e Warszawie. u mnie jak klient słyszy cenę najtańszej zapalniczki to patrzy z politowaniem i wychodzi. Bic zawsze dobrze szły teraz jedna na miesiąc. może masz wszystko ,tu brak lusterek , grzebieni, szczoteczek, policzków itp. chemia w markecie tańsza. ci mi po zestawach np. pasta i szczoteczka jak brak szczoteczki. pisanie o towar nic nie daje , nadziały robią jak im się podoba i co mają. cale kartony przeterminow czekają zdjęcia.
Taki ty kioskarz jak ze mnie baletnica. Nick powinnaś mieć KS lub jak teraz MS. Dobrze wiesz że chodzi o wyrobienie planu od ogólnej sprzedaży czyli też od artykułów niskomarżowych.
(usunięte przez administratora) Kto tak powiedział ci? Menager? Jak sprzedaż np. magazyn za 20 zł to masz z tego 3% tzn 0,60 gr! A 11%czy 13% nalicza ci się dopiero jak spełnisz warunek premiowy, czyli 95%ogółu i po 90% na każdej kategorii!!
Ze sprzedaży 720 zł netto mam 22 zł prowizji. Kioskarz po leciałeś nieźle. Premia to nagroda za prace jako wykonanie planu powinno być a nie przeżycie. Ja kolejny miesiąc bez premi przez wysokie ceny i sezon urlopowy, coraz mniej ludzi a plany kosmos. Podwyżka o 4 tys. Teraz zlitowali się i obniżyli plan który też nie wiadomo czy wyrobie. 700 zł jest dla ruchu a 20 zł dla mnie. Niska podstawa która za niedługo będzie starczać tylko na ZUS i księgowa a gdzie życie ? Z prowizji się nie wyżyje. Czekam na zamknięcie kiosku. Życie z prowizji 400 zł to było by 1.20 na godz. Ruch nigdy się nie obudzi a podwyżki na podstawę taka co nowi agenci dostają to nie chcą dać. Zobaczysz jak ci po 4 miesiącach dowalą plan to będziesz piszczeć.
Przyjedź do bielska horror nie ma takich premii ani w jednej dziedzinie uas11 porażka skąd te wyliczenia masz? Wszystkie kioski są na minusie pomimo wykonania planu
A Ty co zakładasz, że nie zrobisz premii? Premia plus prowizja daje 2% + 11%. Jak sprzedawałem sałatę to dziennie musiałem sprzedać 40-50 szt do końca. Jak nie sprzedałem to reszta szła do smietnika i to co zarobiłem na sprzedaży szło w straty. W kiosku mam plan na 100% a wystarczy, że zrobię tak jak piszesz 95% i już mam premię. A z 90% to sie dopytaj swojego menago bo nie trzeba chyba na wszystkich kategoriach wyrobić.
2000 klientów, czy 2000 paragonów, bo to jest różnica. Jak robisz prawie 200 zapalniczek w m-cu, to z ciebie mistrz:)
Coś źle chyba liczysz. Jak chcesz żyć z samej prowizji to lepiej zasuń okienko i opuść żaluzje. Najwazniejsza powinna być premia dla handlarza.
Weź to zgłoś menedżerowi i daj znac co ci powie. Mnie i koleżance poszli troche na rękę z planem.
Człowieku, co ty(usunięte przez administratora)z sałatą, nakupiłeś za dużo, twoja strata. Premia powinna być nagrodą, a nie stałym składnikiem wynagrodzenia, bo możesz mieć, i równie dobrze nie mieć. Tak jak pracodawca może ci dać wedle jego widzimisię, tak ruch może narzucić plany uniemożliwiające otrzymanie premii. Zasada prowizyjna powinna być prosta, tyle i tyle prowizji, sprzedam mało mało zarobię, sprzedam dużo zarobię dużo.
A dlaczego ma zakładać, że zrobi target i będzie premia. Na wykonanie targetów składają się różne okoliczności w handlu, od pogody, pory roku, chorób, cen, dostępności towaru, specyfiki klientów itp, itd. I niestety sprzedawca nie ma na wszystkie te czynniki wpływu. Nie łykaj wszystkiego jak pelikan, co ci mówią MS/KS, lub to co ci wciskają na szkoleniach (bo pewnie jesteś MS/KS)
Od kiedy to premia jest podstawą, najważniejszym składnikiem wynagradzania "handlarza", premia powinna być nagrodą, czynnikiem motywującym, a nie stanowić 30-40 % wynagrodzenia. Widać, że też Ci zryli beret "specjaliści" z orlenu.
Zapomnial Pan w tę swoje skrupulatne wyliczynia ująć fakt iż mamy płacone od kwot netto a nie brutto , i aby te 15 od wysokomarzowki było wypłacone trzeba pierw osiagnac próg planu 90% a sorry przy obecnych cenach spadek sprzedazy z tej kategorii jest tragiczny ... ja na chwilę obecną plan 1609.23 wykonanie 16% to sorry... liczby nie kłamią nikt niestety nie chce kupowac zapalniczek w tych cenach , owszem bardzo by było miło mi jeżeli sprzedam ale niestety tak jak (usunięte przez administratora) krzesiwowych w tygodniu schodzilo mi 50 szt tak teraz te 50 szt sprzedaje w ciągu msc jak dobrze pójdzie i głośno ceny nie mówię
U mnie to samo. Sprzedaż gilz, spozywki i towarów pozostałych spadła i to bardzo przez tą drastyczna podwyżkę cen. Produkty dnia też kiepsko idą, ludzie nie chcą kupować po tak wysokich cenach...może gdyby produkty dnia były w promocji to może by bardziej szły. U mnie jak się ludziom coś poleca to nie chcą kupować...prędzej sami coś kupują.
Obniżyli plan a co mam poradzić jak klienci uciekają żeby wyrobić i przyciągnąć nowych klientów musi być niższa cena. U mnie nawet o fajki marudzą że drogie 13.99 bo gdzie indziej taniej. Głupota bo wszystkich sklepach fajki są po tej samej cenie wyjątek LM o 20 gr niższe. Ludzie by chcieli zapalniczki po 1 zł najlepiej. Obniżyli mi plan ale nie do takiego pułapu żeby mieć szansę. Było 5 dni słabych mało ludzi i już po premi. Liczyć trzeba na cud na 20 wagonów sprzedanych bo kategorie mam oki. Ale planu całościowego w 95 procent się nie zmieszczę.
Nie tylko u pani u mnie jest to samo. Miasto w woj. Lubelskim. Ludzie nie maja kasy, nikt mi gilz nie kupi za 15 zł darka a kiedyś co tydzień musiała być w dostawie. Chodzą do monopolowego i kupują 100 gilz za 2,50 zł Drogi ruchu strzelacie sobie w stopy kolana zaraz strzelicie sobie w głowę i będziecie zgonować.
Z tymi cenami to zrobili tak, jakby sprzedawać Siecento w cenie Mercedesa:) Może niech zrobią tak jak w porządnych restauracjach, kupujesz papierosy + do tego złotówka za usługę (otwarcie paczki), albo w realy, cena doładowania + 0,5 usługa (wydruk). Tak i ruch niech tak zrobi 0,30 zapałki + 0,50 obsługa ;).
Kilka lat temu było fajne forum stworzone przez Ruch. Może by tak wrócić do tego?
Jutro w dostawie znów te same batoniki i wody ,ludzie jak wykonać plan , gdy nie ma czym handlować , golarek polsilwer ,Gillette, obcinacz,pilniczek ,grzebień ,pierwszy rok od 40 lat brak pocztówek w mieście turystycznym , mam k- a tego dość nic do nich nie dociera tępe bezmuzgowe łby.
Dzień dobry, proszę się skonsultować ze swoim MS lub złożyć zgłoszenie na kasie. Może Pan również podać nam numer PSD, wtedy przeanalizujemy wielkość dostaw i poprosimy o bezpośrednią interwencję w Pana sprawie. Pozdrawiamy
Osobiście kontaktowalem się z wami i co jeszcze gorzej jak było A z waszej strony odpowiedź z automatu"przyjzymy się sprawie"
Panie Pawle, nie jest to odpowiedź z automatu. Sprawa została przekazana do odpowiedniego działu, jednak nie możemy zagwarantować, że zmiana zajdzie od ręki. Pozdrawiamy
W ubiegłym roku jesienią zrobiłem zdjęcia zgrzewek napojów i wysłałem do was żeby na zimę opamiętali się z tymi dostawami bo nie mogę się poruszać w tej budzie i mogą pomarznąć ,odpowiedź , po przeanalizowaniu dostaw wszystko w porządku , były kierownik ,co się przejmujesz Orlen zapłaci , no i w marcu spisał na ponad 600 zł , no taka z wami gatka , niektórzy dalej uwarzają że państwowe znaczy niczyje. Sam pracował em 20 lat w hurtowni ruch i miałem prowizję od wywiezionego towaru do kiosków , to waliłem im pod sufit , teraz oni wala mi.
Nie dziw się, chcą zrobić z kiosków format taki jak stacje Orlen, "może kawa, polecamy płyn, Kinder Bueno polecam", nie dociera do nich, że to nie ta bajka. Chcą odkryć Amerykę, która już została odkryta.
Ja zgłaszałem jeszcze jak menadżer był na rejon wschodni do dnia dzisiejszego(15.09.2021) nie dostałem , do dnia 15.09.2021 sprzedałbym wszystkie. Teraz to możecie się w czoło pocałować.
zrobicie coś z tymi etykietami na paczkach bo ludzie chodzą nadawać paczki na stację CpN Orlen i później nas wyzywają że wprowadzamy ich w błąd, bo tam nie można nadać i jeżdżą niepotrzebnie .
Do mnie kobieta przyszła i z głosem nie pewnym: "Przepraszam czy można u pana nadać paczkę, czy mam na jechać na orlen" ... Kampanie żeście zrobili ja pitole... Jeśli Ruch chce buntu ajentów to jest na dobrej drodze. Jakby tak wszystkie kioski w kraju stanęły, zjednoczmy się i nie bądźmy jak listonosze, narzekają na płace ale nic nie robią.
A gdyby tak Ruch zgłosić do sanepidu za produktu po słońcu.... rozpuszczone maziu maziu.
Haha zgłosić ruch ty ale to ty odpowiadasz za te produkty jeżeli wiesz ze są rozpuszczone nie możesz ich sprzedawac ks czy jak to woli ms powinien ci je zlikwidować po twoim zgłoszeniu wczesniejszym
Ludzie zgłaszajcie uszkodzone produkty menadźerom. Jeżli są wątpliwości co do jakości produktu to odpakujcie batona, zróbcie zdjęcie i wyślijcie gdzie trzeba. Menadxerka powinien zlikwodować i dostaniecie świeże w następnej dostawie. W lecie to trzymam wszystkie batony w lodówce cocacoli i nie będe ryzykować, że sprzedam dziecku roztopiony. Menadżerka pozwala mi trzymać batony w lodówce. Jak ktoś się przyczepi to mam do niego dzwonić. Zresztą pytałem o to samo dyrektora jak był i mówił to samo, że woli żeby była sprzedaż niż straty.
Zgłosić kioski wyposażone w ekspresy kawowe bez bieżącej wody i kanalizacji. Nie ma gdzie rąk umyć po przyjęciu prasy i towaru FMCG .
Dlaczego nie zgłosisz menadźerowi aby baniak z wodą Ci zainstalowali na zapleczu kiosku? Kolerzanka to ma nawet przenośną toaletę w środku bo w pandemii nie chcieli jej wpuszczać do wc w restauracji obok.
ludzie o czym Wy piszecie. banki z wodą i toaleta turystyczna. zamykam drzwi tobie kupę i po chwili wpuszczam klienta a fetorek pozostaje . kiosk to nie kemping . jedna banka z czystą wodą ,jedna banka na brudną. pytanie kto ma tą wodę przywozić i brudną zabierać w bankach 20 litrów. kto ma i gdzie utylizowac fekalia z toalety . jeździć do oczyszczalni. jest 21 Wiek. sami sie godzicie na takie traktowanie . dziwię się że jeszcze nikt w pampersach nie siedzi.
Dzień dobry Panie Rafale, prośba o podanie numeru PSD. Jeśli obecnie nie ma MS, to temat zostanie przekazany do RKSa, który dopilnuje tematu. Pozdrawiamy
nie mam zamiaru nic kupować , mogę jedynie narobić e kosz na śmieci i postawić na środku punktu , ja wytrzymam nie wiem jak klienci. kupujecie wszystko , niedługo! będziemy sami kupować worki fo zwrotów i rolki do kasy.
Kiedy wreszcie będzie można płacić blikiem w kioskach?
To może Ruch wyjaśni - jaka jest rola KS/MS skoro na wszystko jest stała odpowiedź "Ja nie wiem" albo "nic nie mogę z tym zrobić". Tylko przyjeżdża co miesiąc i zawraca (usunięte przez administratora)
Czy składając wypowiedzenie kiosk musi być otwarty czy można iść do innej pracy a tu czekac na koniec wypowiedzenia?
Jak u was faktura u mnie 1 tyś mniej A plany wyższe id poprzednich A oni mi polecą wsparcie wstyd żenada (usunięte przez administratora) jakiego jeszcze nie bylo
Ja jestem pierwszy miesiąc na nowej umowie i jestem też 1300 zł w plecy. Też w tym miesiącu składam wypowiedzenie. Umowy UAS 8 nie były rewelacyjne ale były dużo lepsze niż te UAS 11. Żeby się opłaciło na nowej umowie to minimum 3000 zł podstawy by musiało być ale oni o nas nie myślą. Sami takimi zagrywkami doprowadza RUCH do upadku.
Spokojnie, Orlen postawi paczkomaty w miejsce "bud", i interes będzie się kręcił. Po co im agenci, ajenci. Hehe
Słuchajcie ja mam o 700 zł mniej od poprzednich miesięcy :/ będę pisał do Ruchu, bo my na wschodzie nie mamy kierownika, Targety z miesiąca coraz większe i większe, zaraz dojdę do 50 tysięcy Targety a tu tylko wyrobić się idzie 41 tysięcy, do premii zabrakło mi całe 450 zł :/ Tak to jest w ruchu...
A zgłosiłaś to menadżerowi czy tylko takie pitolenie na forum? Nie wierzę, że jak pogadasz że masz gorsze warunki to Ci nie pomoże. Co to za pracownik co zamiast upominac się o swoje to strzela focha i składa wypowiedzenie. Dziecinada.
Co ty bredzisz co Kierownik może nic też si zwalniają teraz obcinają im gaże to on będzie o ciebie się martwił na jakim świecie ty zyjesz
Jak nie może pomóc to się nie nadaje. W którym mieście jest taki menago co nic nie może?
A czego się spodziewałaś(nie przypadkowo piszę w odmianie żeńskiej bo styl twoich wypowiedzi zdradza twoją tożsamość byłej KS A teraz MS). Ewidentnie pod nickiem Kioskarz próbujesz zasugerować że jesteś osobą prowadzącą kiosk . Czym potwierdzasz że nic się nie zmieniło. Że firma nie odrobiła lekcji i myśli że w kioskach są sami idioci i nadal będą pracować za grosze w upokarzających warunkach. To już nie przejdzie.
A może nasze umowy i płatnościom za wykonane usługi na rzecz Ruch S.A zgłosić zbiorowa skargę do NIK na RUCH. Przecież gospodarczo jesteśmy oszukiwani??
Trzeba składać nie ma co się zastanawiać w grupie siła, abyśmy na własnej działalności biedę mieli... To jest nie do rzeczne... Albo Ruch vel Orlen będzie nas szanował albo to wszystko pierdzielnie. Jestem wstanie napisać wniosek zbiorowy do NIK tylko czy będą chętni się podpisać. Czy skończy się na pitoleniu na forum.
Czy jak napisze wypowiedzenie muszę pojawiać się w kiosku czy mogę nie otwierać? Jak to wyglada w praktyce?
od 20 września już będzie można nadawać paczki na stacjach Orlen. czyli punktom znowu zmniejszy się ilość klientów. brawo logistyka.
Chłopakom oprócz ważenia listków sałaty dojdą paczki z "nie nosisz, sprzedaj" he he..., jak im zaczną przynosić wózki, rowerki, inne "śmieci" zapakowane w worki od śmieci, to będą mieli "ubaw" :)
Szkoda co kolwiek tu pisać bo jest pełna cenzura co nie wygodne to się nie wyświetla i to jest ten ich dialog
Witam wszystkich! Jako tzw. agent dochodzę do wniosku, że sytuacja dojrzała do protestu. Dotychczasowe wynagrodzenie minimum, ustalone w czasie, gdy było to rzeczywiście krajowe minimum, ma się nijak do rzeczywistości. Dziwię się, że cierpliwie czekamy... Oczywiście z kazdym z nas nie będa rozmawiać, ale z reprezentacją - muszą (tłoku nie ma!)
Jestem 1 miesiąc i rozliczenie za sierpień umowa 11 obrót 45000 rachunek 4600
podstawy mam 2400, za paczki 600 reszta prowizja , na wrzesień tak jak piszecie plan nie do wykonania zus za pracownika 1566 , pit 4. 137 pobory 2060 , kiosk wziąłem tylko dlatego żeby po 6 miesiącach zlikwidować działalność i z powodu likwidacji firmy kolega przeszedł na świadczenie przedemerytalne , bo biznes to żaden.
Chyba posypią się wypowiedzenia, te umowy UAS 11 to porażka, sami sobie siedźcie za te pieniądze, może jakiś prezesina lub dyrektorek posiedzą w kiosku tyle godzin za te marne grosze!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ruch S.A?
Zobacz opinie na temat firmy Ruch S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 514.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ruch S.A?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 475, z czego 33 to opinie pozytywne, 211 to opinie negatywne, a 231 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Ruch S.A?
Kandydaci do pracy w Ruch S.A napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.