Opinie o Ruch S.A w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Ruch S.A. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Ruch S.A o rekrutacji.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Ruch S.A w Warszawa

Klara
Inne

To co ruch robi z agentami to jest kary godne. Nie ważne skąd wiem na ten temat bardzo dużo. Noty za notami za kazdr spóźnienie obcinanie prowizji i nie tylko za to. Brak urlopów bo na własnej działalności się nie liczy. Nie stać ruchu na wyposażenie minimum sanitarnego bez wody dosłownie tylko siedź 12h i (usunięte przez administratora) za marne 2000 tys. Zł bo na pracownika nikogo nie stać. To są ludzie nie komputery.. Zwierząt tak się nie traktuje jak ludzi zmieńcie to. I tak ageni będą rezygnować. Przyjdzie koniec na Was. Moja znajoma żałuję że weszła w współpracę z ruchem

&&
Pracownik
@Klara

W nowoczesnych firmach za to że się nie spóźnisz to masz premie :) Premia za punktualność. Do tego świata zmierza. Jak się spóźnisz bo korki czy wypadek pod drodze, lub spóźniłeś się minutę to oki. Wiadomo spoznienie trzeba nadrobić a tu ci obcinają a jak siedzisz po godzinie bo towaru ci dawalą to za nadgodziny już ci nie zapłacą.

Porażka
Pracownik
 Pytanie

Tez macie ciężkich klientów to wszystko ich denerwuje ? Że nie ma fajek jakich oni chcą, że drukują się długie paragony, mówią Że to jest ustawione bo na tym duże firmy zarabiają, na polecanie dostaję krzyki i wulgarne słowa, zależy który, nie którzy rozumieją ale to 5 procent klientów. I co chwile pytania, dlaczego tak drogo. I wszystko im nie pasuje, a po te durne paczki. Masakra co za ludzie. Baba też robi wąty bo jej fajki nie smakują a druga bo nie ma dwóch pięcio zlotowek żeby na dyche rozmienić bo ja nigdy nie mam. Zawsze poszkodowany jest agent jak nie MS to klienci lecą na mnie. Zero zrozumienia że to ruch o wszystkim decyduje. I nie jestem bankiem. Tacy ludzie powinni prowadzić kiosk to by zrozumieli.

Edek
Pracownik
@Porażka

Coś mi się wydaje że to nie klienci są winni a sytuacja w której zostaliśmy postawieni przez Ruch. Niestety nerwy , niemoc , frustracja związana z niepewnością czy zarobię na życie przy trzystu godzinach w miesiącu, stres związany z całą tą sytuacją z cenami itd. To My jesteśmy ostatnim ogniwem przed klientem i to My musimy świecić oczamii i tłumaczyć że to nie nasza wina. To wszystko sprawia że jesteśmy mniej odporni na stres i mniej cierpliwi . Nie ma co winić klienta że zaskoczony ceną może być nieco zbulwersowany bo on nie wie wszystkiego. Dokładnie to samo zauważyłem u siebie ale dobrze że to ostatnie dni w tej firmie. Uciekam zanim przez tę sytuację stracę zaufanie u klientów . Bo jeszcze mam nadzieję w moim małym miasteczku coś fajnego zrobić i nie chcę przez tę firmę stracić dobrego imienia.

Olga
Kandydat
@Porażka

teraz klienci są roszczeniowi. jak wchodzi klient to TY masz już wiedzieć po co przyszedł. najlepszy tekst ,, czy jesteś do mnie paczka , lub ,, podobno jest paczka dla mnie.. stoi i czeka . a odpowiedzi na pytanie ile cyfr ma kod to już jest komiczne , robią wielkie oczy jakbym pytała o równanie chemiczne. nadający paczki wcale nie lepsi.

Społeczeństwo się cofa
Pracownik
@Edek

Klienci nie rozumieją, mówisz do nich jak do słupa. Oni dalej swoje. Sprzedawcy powinni być wszystko wiedzący I najlepiej być na życzenie klienta i być 24/h. Nie dociera że dostawa jest raz w tygodniu, i tłumaczą że inne sklepy mają dostawę 2 lub 3 razy w tygodniu, nie dociera do nich że to kiosk a nie żabka, biedronka stokrotka itd. i klientów mają więcej. Tam klient nie marudzi że baton kosztuje 2,20 zł i że drogo a u nas 2'50. To by chciał żeby to 1 zł kosztowało. Nie dociera że nie ma towaru bo wycofali. Nie ktorzy ludzie powinni do podstawówki się cofnąć i jeszcze raz się przeszkolić bo to koszmar co ja od nich słyszę, czytać nie Umieją pisze jak być przed ich oczyma ale jak widzą lotto to od razu lecą uradowani. Młodzi ludzie są bardziej ogarnięci niż starsi. Rozumieją tylko ci co pracowali w handlu.

Jaka taka
Pracownik

To co się dzieje w Ruchu przechodzi samo siebie towar drogi obok w sklepie jest o połowę tańszy towar jak przychodzi to się zgadza co do jednego robisz sobie sprawdzenie stanu papierosów na i jak wychodzi że są minusy i to bardzo kłóciłam się z kierownikiem że stanu są zmieniane przez pracowników na górze to co było z odpowiedzią że pani kradnie albo przyprowadza pani kogoś i ten ktoś kradnie no jak tak można odpowiedziałam że to wy jawnie okradacie a później jest rotacja cały czas szukają kandydatów jednym słowem dramat spóźnić nie wolno się bo kara w kwocie 900 zł nie za godz i czy dwie za 15 min absurd Popradzie nikomu nie życzę by ktoś podjoł pracę jako ajent szkoda psuć nerwów tracić pieniądze brak wolne urlopu już nie mówię jak się jest chorym to już wogule człowiek może umrzeć a nie dadzą wolne trzeba pracować spadnie sprzedaż za każdy dzień wolny odciągają 100zl dramat dramat nie polecam nikomu .

NIK
Pracownik

adres korespondencyjny: Skr. poczt. P-14 00-950 Warszawa adres siedziby: Warszawa, ul. Filtrowa 57 tel.: +48 22 444 50 00 e-mail: nik@nik.gov.pl Trzeba działać niech sprawdza umowy niekorzystne dla nas.

Rafał
Pracownik
@NIK

Piszemy do NIK

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Cała masa stoi pustych zamkniętych kiosków po rozmowie MS okazuje się że albo będą wszystkie zamykać albo nie ma prądu w kiosku Dlaczego MS tak traktują ? Bo nie chcą więcej pracy bo więcej kiosków to więcej obowiązków dla nich Wymyślają różne przeszkody to jak może być dobrze jak firma może prosperować jesli ma takich pracownikow

Pytania

Dlaczego MS nie chcą zatrudniać w kioskach ludzi którzy się sprawdziło pracująca w tej firmie przez lata o co tu chodzi?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik działu eksportu z językiem niemieckim
Bydgoszcz
AA Euro Recruitment Poland Sp. z o.o.
(115 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Renia
Pracownik

RUCH się chyba zapedzil w kozi róg bo już nam nie odpisuje

Pracodawca

@Renia

Pani Renato wciąż jesteśmy tu z Państwem. Na część wiadomości nie możemy odpowiedzieć, bo odnoszą się do tajemnicy biznesowej, część osób skontaktowała się z nami bezpośrednio na adres rekrutracja@ruch.com. Pozdrawiamy!

Agent
Pracownik
@Ruch S.A

Ja myślę że prawda was w oczy kole. Nie ma ani jednego pozytwnego wpisu.

Pracodawca

@Agent

Żeby coś zmienić trzeba rozmawiać i to własnie tu robimy. Zależy nam, żeby podjąć konstruktywną rozmowę z naszymi Partnerami.

Agent
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Konstruktywną!? Drodzy Państwo rozmowa konstruktywna jak sama nazwa wskazuje ma coś osiągnąć konkret od x lat agenci mówią mówią, a proszę sobie odpowiedzieć co z tego mówienia, otrzymaliście wszystko na tacy podane to nie są jakieś surrealistyczny wymogi czy też wymysły! Chodzi tylko o godne traktowanie ludzi , nic więcej, wystarczy że weźmiecie kalkulator w dłon nawet nie bo zarobki przeciętnego agenta nie wymagają przeliczeń matematycznych i sprawdzić sobie ile agent pracuje a ile zarabia po opłaceniu składek już nie wspomnę o księgowej bo to nie jest wymagane ale weźcie tylko pod uwagę obowiązkowe składki ZUS i mozliwy podatek pit5 nic więcej! Co do wysokości cen no cóż to już dawno powinniście zauważyć spadki w sprzedaży!

Agent
Pracownik
@Ruch S.A

Pomysł jest dobry. Ale metoda nie. Powinna być rozmowa bezpośrednia a nie przez portal.

Rafał
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Kto z waszych tworzy targety?? mam na kiosku ponad 40 tysięcy targetu. Kto to zrobi w takich cena, jeśli myślicie że będę siedział cicho to jesteście w błędzie mam zamiar nagłości sprawę w regionaln gazecie na połowę województwa lubelskiego w co gra ruch vel ruch w Orlenie czy tam Orlen w ruchu. Zaczniecie nas traktować jak ludzi a nie jak troglodytów i parobków.

Agent
Pracownik
@Agent

Nie ma znaczenia w jakiej formie będzie ta rozmowa, jeżeli nie ma żadnego skutku , osiągnąć cel czy poprawę sytuacji nie potrzebne są ku temu wielkie debaty

jantar
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Co chwila MS-i się zmieniają.Nie podejmują żadnych dialogów z agentami ,interesuje ich tylko akcja Poleć w Ruchu.Są to podobnież wytyczne z Centrali.A kto ma utylizować towary zniszczone i przeterminowane?W/g MS niech to robi agent.Czy to jest w porządku?A plany sprzedażowe ustala centrala-tak twierdzą MS.Taki MS podczas wizyty zrobi tylko zdjęcia i to jest cała praca.Ciekaw jestem czy otrzymam jakąś merytoryczną odpowiedż?

Pracodawca

@jantar

Dzień dobry. Mamy świadomość, że nasi Menadżerowie Sprzedaży się zmieniają. Jednak nie każdy z nich jest taki sam. Wielu spędza czas z Agentem i robi o wiele więcej niż tylko zdjęcia. Obecnie planujemy szkolenia dla MSów, żeby ich współpraca z Agentami wyglądała inaczej. Odnośnie planów sprzedażowych, to jest złożony proces i stwierdzenie, że robi to centrala jest uproszczeniem podejmowanych działań. Pozdrawiamy!

Pracodawca

@Agent

Dzień dobry, będziemy rozmawiać i bezpośrednio i tutaj. Skoro Agenci tutaj piszą o ważnych sprawach, to także i tu będziemy rozmawiać.

jantar
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

A co z utylizacją towarów?

Pracodawca

@jantar

Odnośnie utylizacji, to produkty powinny zostać umieszczone w odpowiedni sposób w skrzyni i są zabierane do magazynu centralnego. Dokładnie procedura jest opisana w księdze agenta. Pozdrawiamy

Agent
Pracownik
@Ruch S.A

Procedura jest na papierze. Osobiście zostawiałem przeterminowane produkty w worku w skrzyni.Kierowca ich nie zabrierał.

Stary
Pracownik
@Renia

Dlaczego ruch nazywa siebie pracodawcą jesteśmy prywaciarze świadczący dla nich usługi. Jak chce się nazywać pracodawcą to niech nam da umowy o pracę

Stary
Pracownik
@Ruch S.A

Pytanie jeśli robi plany centrala to chyba wie że nie wolno takich planów zawyżonych robić żeby człowiekowi za 300 godzin po zusie i podatku pozostaje 1000,- Jak ten kioskarz ma pracować dobrze przez cały miesiąc skoro on pierwszego wie że plan jest podwojony i awykonalny

Stary
Pracownik
@Ruch S.A

Po co nam MS i KS jak my mamy rozmawiać z rekrutacją my się nie chcemy nająć my już prowadzimy dla was usługi

frytka
Pracownik
@Rafał

witam tangrety sprzedaży są co miesiąc podwyższane po to by nie zrobić planu i dostać premi to są plany tylko dla ambitnych agentów stwierdzenie m s co zdostawami zaczyna sie brak produktów chodliwych ale zato jest taki upał że narzut 20 zgrzewek napoi na mały kiosk gdzie od ostatniej dostawy połowa napoi została to już przegięcie nie ma nawet jak wyjść z kiosku ale podstawy towaru tabak słonecznik większy wybór hetsów brak

Rafał
Pracownik
@frytka

To zdazylem zauważyć, ten miesiąc wyszło mi 2591 zł z prowizja bez premii... ZUS 1380.18 zł jeśli tak ma wyglądać współpraca biznesowa... To ja dziękuję ruch powinien płacić 10 % od utargu masz utargu 45000 zł 4.500 zł plus prowizja i premia. Ewentualnie stała 6500-11000 zł i wtedy możemy prowadzić biznes.

Pracodawca

@Stary

Dzień dobry, adres rekrutacja przekierowuje do naszego działu HR, który może Państwa wesprzeć w rozwiązaniu różnych kwestii, o których tu Państwo piszecie. Pozdrawiamy

Pracodawca

@Agent

Dzień dobry. Kierowca ma obowiązek odebrać takie produkty. Jeżeli to się nie dzieje to prosimy o podanie numeru PSD. Zgłosimy sprawę do działu logistyki, aby dopilnowali tematu. Ponadto każdy Agent może sam w aplikacji Połącz zgłosić do działu logistyki taki fakt - do czego oczywiście zachęcamy. Pozdrawiamy

Agentka
Pracownik
@Ruch S.A

A dlaczego za braki jakiegoś towaru w dostawie zawsze to agent jest obciążony A nie osoby które dostarczają towar. Bo skoro towar był prawidłowo zapakowany A po rozpakowaniu okazuje się brakuje czegoś to znaczy że winne są osoby dostarczajace towar. Co za problem odkleic taśmę i przykleić ponownie, wystarczy mieć dostęp do takiej samej taśmy która zaklejacie kartony z towarem.

Rafał
Pracownik
@Ruch S.A

Mi oczywiście ruch nie odpowie bo... to tajemnica biznesowa. A ja wam powie jesteście tchórzami... boicie się prawda a prawda może ocalić ten kraj i ta waszą firmę. Żyjecie wyimaginowanych światach, macie swoje kretyńskie pomysły które nadają się tylko na spalenie. Kto mi odda kasę za naprawę krzesła.... Bo wasz Impel nadaje się na waciki do ..... Banda oszołomów. Czekaj 30 dni aż oni naprawia coś... sam sobie naprawię i będę słał faktury do ruchu.

Zachód
Były pracownik
@Rafał

u nas z dniem dzisiejszym kolejne trzy punkty się zlikwidowały po trzech miesiącach od nowych aneksów do umów UAS 11.

Go
Pracownik
@Stary

MS jest do niczego, dla niego jesteśmy tabelkami - prowizja i premia oczywiście dla MS a nie dla nas. Dla nich jesteśmy przedmioty. I codziennie musi być obowiązkowo minimum jedna szt sprzedana poleć w ruch. MS do mnie że ja nie nadaje się do pracy. Wiadomo że 300 godz w mc i psychopaczni klienci wykańczają i ms jednocześnie wkurza. I zero urlopu. Tylko psycholog. Klienci nie rozumieją że to ceny ruchu. Wyspać się można tylko w niedzielę. My nie roboty. Jesteśmy tylko ludźmi. Agenci mają dość wypowiedzenia się sypią. I SMS y z wykrzyknikami. Do sądu podać za nękanie. Presje njeludzkie godz 12 godz dziennie plus dojazd do pracy. Ja czekam na zamknięcie i miesiąc. L4 przez Ruch żeby dojść psychicznie i fizycznie. Ludzie robią wielkie oczy ze w kioskach toalet nie ma.

Rafał
Pracownik
@Zachód

Czyli jest progres w rozmowach ruchu z ajentami( w świetle prawa przedsiębiorcami) a od 2022 roku to dopiero będzie wysyp zamkniętych kiosków.

Pracuś
Pracownik
 Pytanie
@Zachód

Które? Masz jakieś przykłady czy tylko siejesz ferment?

Zachód
Inne
@Pracuś

okolice Konina. jeżeli wiesz gdzie to jest. w przyszłym tyg będą przeżuty towaru do innych punktów i to nie żaden ferment . regiony to bardzo duży obszar. Polska podzielona na 4.

Pracodawca

@Agentka

Dzień dobry. Jeżeli zdarzy się taka sytuacja to powinna Pani niezwłocznie to zgłosić przez Połącz. Co więcej przy dostawie agenci weryfikują ilości kartonów i czy nie jest któryś uszkodzony, co też jest podstawą do reklamacji. Im szybciej nastąpi zgłoszenie, tym szybciej możemy podjąć odpowiednie działania. Pozdrawiamy

Agent
Pracownik
@Rafał

A kto będzie utrzymywał kioski z obrotem ledwo 10tys netto

Rafał
Inne
@Agent

Kiosk z obrotem 10 tys. Powinien być zamknięty. Albo oddany ajentów w dzierżawę i wtedy każdy powinien być zadowolony.

Agent
Pracownik
@Rafał

Tylko póki co na te kioski pracują agenci z wysokoobrotowki ... czy to jest sprawiedliwe moj psd 70 tys netto mam taką samą podstawę jak punkt który osiąga ledwo 10tys i jeszcze krócej czynny

Agentka
Pracownik
@Ruch S.A

Ja się skontaktowałam bezpośrednio i oprócz lakonicznej odpowiedzi nie uzyskałam pomocy na problem.

Ajent
Pracownik
@Ruch S.A

wasze rozmowy polegają na tym,że tylko ciągle kłamiecie co wtym kraju ostatnio stało się regułą a plany sprzedaży tak windujecie aby ich nigdy nie można było wykonać ,a dostawy towarów to poprostu kabaret jak szybko ruch doprowadzić do upadku!!!!!!

jantar
Pracownik
@Ruch S.A

Nie widać żadnych oznak,że Ruch do jakichkolwiek merytorycznych rozmów .Jak do tej pory jest tylko "mydlenie oczu",a żadnych konkretów

Agentka
Pracownik
@jantar

Dokładnie...nie ma żadnych konkretów. Niech wracają do starych umów albo niech przy nowych umowach dadzą 3500 zł podstawy bo inaczej się nie opłaca prowadzić kiosku. Ceny rosną, koszty działalności też wzrosły A oni zamiast dawać podwyżkę to obniżyli podstawy i prowizje. Niedługo kioski będą stały puste...Podejrzewam że po nowym roku będą się sypały wypowiedzenia. Ciekawe co by zrobili jakby wszyscy agenci naraz złożyli wypowiedzenia.

Dario
Pracownik
@Rafał

Nie zapominaj że każdy agent chce zarobić. I też małym obrotem i ten z dużym. Według ciebie takie kioski powinny być zamknięte.To zostanie bardzo mało kiosków.Dalej idąc tym tropem to kioski np do 20000 mają być zamknięte its itd.A nie oto chyba chodzi.Powinno być tak że każdy ajent powinien godziwie zarobić i mieć dobry utarg.Takich kiosków z dużymi obrotami jest bardzo mało w całej Polsce a z takiego kiosku agent nie zrezygnuje. A małe kioski będą miały obroty jak ceny nie będą brane z kosmosu

Marko
Pracownik
@Ruch S.A

Kiedy rozmawiacie, kto rozmawia z nami żenada ta firma zastanawiam się nad wypowiedzeniem ale z waszej strony wina za nie do towaroania i żenujące plany cały kraj to nie warszawa pomyślcie trochr

Rafał
Pracownik
@Dario

Dla mnie te kioski mogą stać, tylko ceny są tak zaporowe że codziennie muszę klientom musze tłumaczyć że Orlen winduje ceny i do niego niech mają pretensje.

Pracodawca

@Rafał

Dzień dobry Panie Rafale, kwestia cen i ustalania ich poziomów leży wyłącznie po stronie Ruchu. Pozdrawiamy

Rafał
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Czyli Ruch musi spłacić Orlen za te 100 tysięcy dlatego ceny winduje, ludzie pukają się w głowę zapałki 99 gr chusteczki 1,99. Czy to są normalne ceny według ruchu. ? Bo według klientów nie są to normalnie. Nazywają to anomalia cenowa.

Agentka
Pracownik
@Ruch S.A

Przez te wysokie ceny z dnia na dzień tracę coraz więcej klientów. Gilzy już u mnie nie idą praktycznie wcale A wcześniej sprzedawałam mnóstwo gilz. To samo artykuły spożywcze oraz pozostałe tez coraz słabiej schodzą. Ludzie wolą wszytko kupować w sklepie obok o połowę taniej. Wymyślacie też produkty dnia, których ludzie nie chcą kupować bo za drogo..dajcie produkty dnia w promocji to prędzej ktoś kupi.

Gość
Pracownik
@Rafał

Powiem tak, niektóre ceny nie mają ani ekonomicznego, ani rynkowego uzasadnienia, nie mówiąc o zdrowym rozsądku. Ja po prostu mówię, że nie ma zapałek, chusteczek, kopert itp, których ceny odbiegają od cen rynkowych. Nie będę robił z siebie głupka i tłumaczył się z głupoty RUCH-u.

jantar
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

W swoim czasie były fundusze na środki czystości.jak to wygląda dzisiaj?

Jacek
Pracownik
 Pytanie
@Gość

Tak z ciekawości to ile przed podwyżką sprzedawaliście zapałek, kopert czy chusteczek dziennie? Bo u mnie kilka sztuk w tygodniu i niewiele wnosiły te produkty do obrotu. Tylko starsi kupują jeszcze zapałki. Jak ktoś chciał zapałki to zawsze mu polecam zapalniczkę bo większy obrót na tym niż na 29gr za zapałki. Największy obrót robię na prasie i papierosach. Czasem jeszcze napoje i batony oraz enertgetyki jak mają dobrą cenę w promocji.

Rafał
Pracownik
@Gość

O to jest dobre chyba sam to wprowadzę, może ruch się nauczy jak nie będziemy sprzedawać dennych towarów.

Gość
Pracownik
@Jacek

Szanowny kolego, to nie chodzi o obrót na zapałkach i kopertach, tu chodzi o zasady, a nie o ceny wyrwane z sufitu. Dlatego napisałem, że wolę powiedzieć np: "babci", która choćby raz na m-c kupowała dużą paczkę zapałek, że "na tą chwilę nie ma", niż naciągnąć ja na 10 zł. A tak na marginesie, wiesz kolego co ja odpowiadam "polecaczom" np: na stacjach, "czy ja wyglądam na debila i nie wiem po co ja tu przyszedłem". Ktoś w tej firmie jest dość opóźniony w technikach sprzedaży, cofnięty z 20 i więcej lat do tyłu.

Jach
Pracownik
@Gość

(usunięte przez administratora) Najlepiej powiedz, że zamknięte. Na złość mamie jezyk sobie...

Jacek
Były pracownik
@Jacek

Co ty klepiesz. Chyba coś Ci się pomyliło albo kiosku nigdy nie prowadziłes albo nie zdajesz sobie sprawy jaka jest specyfika tego handlu że w kiosku targujesz drobiazgami a z tych drobiazgów są utargi większe lub mniejsze. Tu musisz szanować każdego klienta tego który przychodzi po zapałki i tego który przychodzi po najtańszą gazetkę itd. W szególności w małych miejscowościach to są przeważnie stali klienci). I oni przychodząc codziennie robią Ci utarg . Najważniejsze jest to Kilkanaście lat Prowadziłem kiosk kiedyś za starych czasów udawało mi się być jednym z najlepszych kiosków województwie ( a kiosk był nie w dużym mieście a małym miasteczku i nie był jednym kioskiem a było kilka) za nowych czasów z powodzeniem to kiosk wysokoobrotowy 70 -90 tyś. Właśnie takim podejściem do handlu- dbałem o każdego klienta a Oni dbali o mnie i dawali mi utargowała. Gdy zdałem sobie sprawę w co się wpakowałem podpisując uas11 szybko zrezygnowałem . I bardzo dobrze zrobiłem bo teraz nie mógłbym . To co się d-ieje teraz z cenami itd. To zaprzeczenie dobrej szkoły handlu i raczej prowadzi do degradacji firmy oczywiście kosztem kioskarzy.

tom
Pracownik
@Gość

Doskonała krótka wypowiedź w której zawarte są jasno trzy podstawowe i zdrowe zasady jakie powinny ( lub nie ) kierować nami z dwóch stron stoiska. Trzymajmy się tego, to będzie dobrze. Pozdrawiam wszystkich

Rafał
Pracownik
@Gość

Za taką kasę szkoda strzepić ryja... Będę polecał a i tak słyszę nie dziękuję mam to w nosie. Klient przychodzi po konkretny towar a nie żeby się bawić w polecanie.

Nowy
Pracownik

Jeżeli do kuponu na papierosy nabijam dla Klijenta np.orbit za 5,99 to do naszego planu wlicza się 5,99 czy 0,99 , jeżeli 0,99 to tylko ruch na tym zyskuje , agent jest stratny i przez miesiąc nazbiera się kilkaset zł i przez kupony można nie wyrobić planu. Czy dobrze liczę napiszcie bo jestem nowy .

Agentka
Pracownik
@Nowy

Przy kuponach do sprzedaży wliczy ci się 0,99 Tak że my jako agenci jesteśmy stratni przez te kupony i to zaniża sprzedaż.

Karolina
Pracownik
@Agentka

I tak z wszystkimi promocjami. Nam nie opłaca się sprzedawać promocji.

Agentka
Pracownik
@Karolina

Dokładnie tak. Teraz wogole nic sie nie opłaca, nawet wykonywać planu w 100% bo nie ma za to dodatkowej premii a powinna być.

Kioskarz
Pracownik
@Agentka

Nieprawda. Za wykonanie jest premia + prowizja: za sprzedarz chemii, kosmetyków, zabawek jest 3% prowizji + 15% premii, za spożywkę 3% prowizji + 13% premii, za sprzedarz prasy i książek 2% + 11%. Policzcie sobie to dokładnie. Jak sprzedaż zapalniczkę za 6 zł to masz z tego 1 zeta, jak sprzedaż magazyn za 20 zł to masz 2,60 zł. Proste. Jak sprzedasz dziennie 10 zapalniczek a w miesiącu 250 szt to masz 2,5 stówy za samo polecenie klientowi. Ja mam w miesiącu 2000 klientów więc sprzedaż 200 zapalniczek to żaden problem. i tak nikt dzisiaj już nie chce zapałek.

5
Kogut
Pracownik
 Pytanie
@Karolina

Wlasciwie gdzie my pracujemy?w orlenie czy w ruchu sa

Agent
Pracownik
@Kogut

Pracujesz w swojej firmie pełniąc usługę na rzecz innej firmy

Agentka
Pracownik
@Kioskarz

Tylko że mimo tego że wykonasz ogólny plan w 100% a na danej kategorii nie masz 90% to za te kategorie premii nie ma. Przez podwyżkę cen niestety ale sprzedaż na spożywce, na towarach pozostałych spadła o 40% tak że na tych kategoriach ciężko wykonywać ich duże plany. Mam obrot 45 000 a na nowej umowie rachunek mam na 3400 zł A na umowie UAS 8 miałam od 4500 zł do 5000zl tak że to duża różnica. Te nowe umowy są bardzo niekorzystne. Ich nie obchodzi że 1500 zł to za sam zus się płaci A do tego podatek i inne koszty działalności i mało co zostaje. Już wysłałam wypowiedzenie do RUCHU.

AJENT
Inne
@Kioskarz

może e Warszawie. u mnie jak klient słyszy cenę najtańszej zapalniczki to patrzy z politowaniem i wychodzi. Bic zawsze dobrze szły teraz jedna na miesiąc. może masz wszystko ,tu brak lusterek , grzebieni, szczoteczek, policzków itp. chemia w markecie tańsza. ci mi po zestawach np. pasta i szczoteczka jak brak szczoteczki. pisanie o towar nic nie daje , nadziały robią jak im się podoba i co mają. cale kartony przeterminow czekają zdjęcia.

Witek
Były pracownik
@Kioskarz

Taki ty kioskarz jak ze mnie baletnica. Nick powinnaś mieć KS lub jak teraz MS. Dobrze wiesz że chodzi o wyrobienie planu od ogólnej sprzedaży czyli też od artykułów niskomarżowych.

Pawel
Pracownik
@Witek

Kioskarz ty się chyba z choinki zerwales

Gostek
Pracownik
 Pytanie
@Kioskarz

(usunięte przez administratora) Kto tak powiedział ci? Menager? Jak sprzedaż np. magazyn za 20 zł to masz z tego 3% tzn 0,60 gr! A 11%czy 13% nalicza ci się dopiero jak spełnisz warunek premiowy, czyli 95%ogółu i po 90% na każdej kategorii!!

2
Koniec
Pracownik
 Pytanie
@Kioskarz

Ze sprzedaży 720 zł netto mam 22 zł prowizji. Kioskarz po leciałeś nieźle. Premia to nagroda za prace jako wykonanie planu powinno być a nie przeżycie. Ja kolejny miesiąc bez premi przez wysokie ceny i sezon urlopowy, coraz mniej ludzi a plany kosmos. Podwyżka o 4 tys. Teraz zlitowali się i obniżyli plan który też nie wiadomo czy wyrobie. 700 zł jest dla ruchu a 20 zł dla mnie. Niska podstawa która za niedługo będzie starczać tylko na ZUS i księgowa a gdzie życie ? Z prowizji się nie wyżyje. Czekam na zamknięcie kiosku. Życie z prowizji 400 zł to było by 1.20 na godz. Ruch nigdy się nie obudzi a podwyżki na podstawę taka co nowi agenci dostają to nie chcą dać. Zobaczysz jak ci po 4 miesiącach dowalą plan to będziesz piszczeć.

Marko
Pracownik
 Pytanie
@Kioskarz

Przyjedź do bielska horror nie ma takich premii ani w jednej dziedzinie uas11 porażka skąd te wyliczenia masz? Wszystkie kioski są na minusie pomimo wykonania planu

Kioskarz
Pracownik
 Pytanie
@Gostek

A Ty co zakładasz, że nie zrobisz premii? Premia plus prowizja daje 2% + 11%. Jak sprzedawałem sałatę to dziennie musiałem sprzedać 40-50 szt do końca. Jak nie sprzedałem to reszta szła do smietnika i to co zarobiłem na sprzedaży szło w straty. W kiosku mam plan na 100% a wystarczy, że zrobię tak jak piszesz 95% i już mam premię. A z 90% to sie dopytaj swojego menago bo nie trzeba chyba na wszystkich kategoriach wyrobić.

Kioskarz
Pracownik
@Koniec

Nie dogodzisz. Obniżyli Ci plan a Ty dalej płaczesz. uff

Agent
Pracownik
@Kioskarz

2000 klientów, czy 2000 paragonów, bo to jest różnica. Jak robisz prawie 200 zapalniczek w m-cu, to z ciebie mistrz:)

Adam
Pracownik
@Koniec

Coś źle chyba liczysz. Jak chcesz żyć z samej prowizji to lepiej zasuń okienko i opuść żaluzje. Najwazniejsza powinna być premia dla handlarza.

Nemo
Pracownik
@Agentka

Weź to zgłoś menedżerowi i daj znac co ci powie. Mnie i koleżance poszli troche na rękę z planem.

Agent
Pracownik
@Kioskarz

Człowieku, co ty(usunięte przez administratora)z sałatą, nakupiłeś za dużo, twoja strata. Premia powinna być nagrodą, a nie stałym składnikiem wynagrodzenia, bo możesz mieć, i równie dobrze nie mieć. Tak jak pracodawca może ci dać wedle jego widzimisię, tak ruch może narzucić plany uniemożliwiające otrzymanie premii. Zasada prowizyjna powinna być prosta, tyle i tyle prowizji, sprzedam mało mało zarobię, sprzedam dużo zarobię dużo.

Gość
Pracownik
@Kioskarz

A dlaczego ma zakładać, że zrobi target i będzie premia. Na wykonanie targetów składają się różne okoliczności w handlu, od pogody, pory roku, chorób, cen, dostępności towaru, specyfiki klientów itp, itd. I niestety sprzedawca nie ma na wszystkie te czynniki wpływu. Nie łykaj wszystkiego jak pelikan, co ci mówią MS/KS, lub to co ci wciskają na szkoleniach (bo pewnie jesteś MS/KS)

Gość
Pracownik
@Adam

Od kiedy to premia jest podstawą, najważniejszym składnikiem wynagradzania "handlarza", premia powinna być nagrodą, czynnikiem motywującym, a nie stanowić 30-40 % wynagrodzenia. Widać, że też Ci zryli beret "specjaliści" z orlenu.

Agent
Pracownik
@Kioskarz

Zapomnial Pan w tę swoje skrupulatne wyliczynia ująć fakt iż mamy płacone od kwot netto a nie brutto , i aby te 15 od wysokomarzowki było wypłacone trzeba pierw osiagnac próg planu 90% a sorry przy obecnych cenach spadek sprzedazy z tej kategorii jest tragiczny ... ja na chwilę obecną plan 1609.23 wykonanie 16% to sorry... liczby nie kłamią nikt niestety nie chce kupowac zapalniczek w tych cenach , owszem bardzo by było miło mi jeżeli sprzedam ale niestety tak jak (usunięte przez administratora) krzesiwowych w tygodniu schodzilo mi 50 szt tak teraz te 50 szt sprzedaje w ciągu msc jak dobrze pójdzie i głośno ceny nie mówię

Agentka
Pracownik
@AJENT

U mnie to samo. Sprzedaż gilz, spozywki i towarów pozostałych spadła i to bardzo przez tą drastyczna podwyżkę cen. Produkty dnia też kiepsko idą, ludzie nie chcą kupować po tak wysokich cenach...może gdyby produkty dnia były w promocji to może by bardziej szły. U mnie jak się ludziom coś poleca to nie chcą kupować...prędzej sami coś kupują.

Ogarnij się kioskarz
Pracownik
@Kioskarz

Obniżyli plan a co mam poradzić jak klienci uciekają żeby wyrobić i przyciągnąć nowych klientów musi być niższa cena. U mnie nawet o fajki marudzą że drogie 13.99 bo gdzie indziej taniej. Głupota bo wszystkich sklepach fajki są po tej samej cenie wyjątek LM o 20 gr niższe. Ludzie by chcieli zapalniczki po 1 zł najlepiej. Obniżyli mi plan ale nie do takiego pułapu żeby mieć szansę. Było 5 dni słabych mało ludzi i już po premi. Liczyć trzeba na cud na 20 wagonów sprzedanych bo kategorie mam oki. Ale planu całościowego w 95 procent się nie zmieszczę.

Rafał
Pracownik
@Agentka

Nie tylko u pani u mnie jest to samo. Miasto w woj. Lubelskim. Ludzie nie maja kasy, nikt mi gilz nie kupi za 15 zł darka a kiedyś co tydzień musiała być w dostawie. Chodzą do monopolowego i kupują 100 gilz za 2,50 zł Drogi ruchu strzelacie sobie w stopy kolana zaraz strzelicie sobie w głowę i będziecie zgonować.

Gość
Pracownik
@Rafał

Z tymi cenami to zrobili tak, jakby sprzedawać Siecento w cenie Mercedesa:) Może niech zrobią tak jak w porządnych restauracjach, kupujesz papierosy + do tego złotówka za usługę (otwarcie paczki), albo w realy, cena doładowania + 0,5 usługa (wydruk). Tak i ruch niech tak zrobi 0,30 zapałki + 0,50 obsługa ;).

Karolina
Pracownik
 Pytanie

Kilka lat temu było fajne forum stworzone przez Ruch. Może by tak wrócić do tego?

Zawiedziony
Pracownik

Jutro w dostawie znów te same batoniki i wody ,ludzie jak wykonać plan , gdy nie ma czym handlować , golarek polsilwer ,Gillette, obcinacz,pilniczek ,grzebień ,pierwszy rok od 40 lat brak pocztówek w mieście turystycznym , mam k- a tego dość nic do nich nie dociera tępe bezmuzgowe łby.

Pracodawca

@Zawiedziony

Dzień dobry, proszę się skonsultować ze swoim MS lub złożyć zgłoszenie na kasie. Może Pan również podać nam numer PSD, wtedy przeanalizujemy wielkość dostaw i poprosimy o bezpośrednią interwencję w Pana sprawie. Pozdrawiamy

Pawel
Inne
@Ruch S.A

Osobiście kontaktowalem się z wami i co jeszcze gorzej jak było A z waszej strony odpowiedź z automatu"przyjzymy się sprawie"

Pracodawca

@Pawel

Panie Pawle, nie jest to odpowiedź z automatu. Sprawa została przekazana do odpowiedniego działu, jednak nie możemy zagwarantować, że zmiana zajdzie od ręki. Pozdrawiamy

Zawiedziony
Pracownik
@Ruch S.A

W ubiegłym roku jesienią zrobiłem zdjęcia zgrzewek napojów i wysłałem do was żeby na zimę opamiętali się z tymi dostawami bo nie mogę się poruszać w tej budzie i mogą pomarznąć ,odpowiedź , po przeanalizowaniu dostaw wszystko w porządku , były kierownik ,co się przejmujesz Orlen zapłaci , no i w marcu spisał na ponad 600 zł , no taka z wami gatka , niektórzy dalej uwarzają że państwowe znaczy niczyje. Sam pracował em 20 lat w hurtowni ruch i miałem prowizję od wywiezionego towaru do kiosków , to waliłem im pod sufit , teraz oni wala mi.

Agent
Pracownik
@Zawiedziony

Nie dziw się, chcą zrobić z kiosków format taki jak stacje Orlen, "może kawa, polecamy płyn, Kinder Bueno polecam", nie dociera do nich, że to nie ta bajka. Chcą odkryć Amerykę, która już została odkryta.

Rafał
Pracownik
@Ruch S.A

Ja zgłaszałem jeszcze jak menadżer był na rejon wschodni do dnia dzisiejszego(15.09.2021) nie dostałem , do dnia 15.09.2021 sprzedałbym wszystkie. Teraz to możecie się w czoło pocałować.

AJENT
Były pracownik

zrobicie coś z tymi etykietami na paczkach bo ludzie chodzą nadawać paczki na stację CpN Orlen i później nas wyzywają że wprowadzamy ich w błąd, bo tam nie można nadać i jeżdżą niepotrzebnie .

Pan Paweł
Pracownik
@AJENT

Do mnie kobieta przyszła i z głosem nie pewnym: "Przepraszam czy można u pana nadać paczkę, czy mam na jechać na orlen" ... Kampanie żeście zrobili ja pitole... Jeśli Ruch chce buntu ajentów to jest na dobrej drodze. Jakby tak wszystkie kioski w kraju stanęły, zjednoczmy się i nie bądźmy jak listonosze, narzekają na płace ale nic nie robią.

Rafał
Pracownik

A gdyby tak Ruch zgłosić do sanepidu za produktu po słońcu.... rozpuszczone maziu maziu.

Agent
Pracownik
@Rafał

Haha zgłosić ruch ty ale to ty odpowiadasz za te produkty jeżeli wiesz ze są rozpuszczone nie możesz ich sprzedawac ks czy jak to woli ms powinien ci je zlikwidować po twoim zgłoszeniu wczesniejszym

Helmet
Pracownik
@Agent

Ludzie zgłaszajcie uszkodzone produkty menadźerom. Jeżli są wątpliwości co do jakości produktu to odpakujcie batona, zróbcie zdjęcie i wyślijcie gdzie trzeba. Menadxerka powinien zlikwodować i dostaniecie świeże w następnej dostawie. W lecie to trzymam wszystkie batony w lodówce cocacoli i nie będe ryzykować, że sprzedam dziecku roztopiony. Menadżerka pozwala mi trzymać batony w lodówce. Jak ktoś się przyczepi to mam do niego dzwonić. Zresztą pytałem o to samo dyrektora jak był i mówił to samo, że woli żeby była sprzedaż niż straty.

Agent1949
Pracownik
@Rafał

Zgłosić kioski wyposażone w ekspresy kawowe bez bieżącej wody i kanalizacji. Nie ma gdzie rąk umyć po przyjęciu prasy i towaru FMCG .

Jacek
Pracownik
 Pytanie
@Agent1949

Dlaczego nie zgłosisz menadźerowi aby baniak z wodą Ci zainstalowali na zapleczu kiosku? Kolerzanka to ma nawet przenośną toaletę w środku bo w pandemii nie chcieli jej wpuszczać do wc w restauracji obok.

1
Gosia
Były pracownik
@Jacek

ludzie o czym Wy piszecie. banki z wodą i toaleta turystyczna. zamykam drzwi tobie kupę i po chwili wpuszczam klienta a fetorek pozostaje . kiosk to nie kemping . jedna banka z czystą wodą ,jedna banka na brudną. pytanie kto ma tą wodę przywozić i brudną zabierać w bankach 20 litrów. kto ma i gdzie utylizowac fekalia z toalety . jeździć do oczyszczalni. jest 21 Wiek. sami sie godzicie na takie traktowanie . dziwię się że jeszcze nikt w pampersach nie siedzi.

Gość
Pracownik
@Gosia

Zamówić Toy Toya na koszt RUCH :)

Rafał
Pracownik
@Agent

Ja na rejon wschodni brak... Więc mogę Głoście UJ wie komu... Chyba sobie.

Rafał
Pracownik
@Jacek

Toaletę sam sobie kupiłem przenośna nie będę latał jak ten osioł i szedł w łaskę.

Pracodawca

@Rafał

Dzień dobry Panie Rafale, prośba o podanie numeru PSD. Jeśli obecnie nie ma MS, to temat zostanie przekazany do RKSa, który dopilnuje tematu. Pozdrawiamy

Rafał
Pracownik
 Pytanie
@Ruch S.A

Na jaki adres ?!

Pracodawca

@Rafał

Prosimy o wiadomość na adres rekrutacja@ruch.com.pl

AJENT
Kandydat
@Rafał

nie mam zamiaru nic kupować , mogę jedynie narobić e kosz na śmieci i postawić na środku punktu , ja wytrzymam nie wiem jak klienci. kupujecie wszystko , niedługo! będziemy sami kupować worki fo zwrotów i rolki do kasy.

Karolina
Pracownik
 Pytanie

Kiedy wreszcie będzie można płacić blikiem w kioskach?

Agent
Pracownik
@Karolina

Jak wymienia terminal platniczy

Ared
Pracownik

To może Ruch wyjaśni - jaka jest rola KS/MS skoro na wszystko jest stała odpowiedź "Ja nie wiem" albo "nic nie mogę z tym zrobić". Tylko przyjeżdża co miesiąc i zawraca (usunięte przez administratora)

Agentka
Pracownik
 Pytanie

Czy składając wypowiedzenie kiosk musi być otwarty czy można iść do innej pracy a tu czekac na koniec wypowiedzenia?

Edek
Były pracownik
 Pytanie
@Agentka

A jak długo prowadzisz kiosk i czy to jest twoja pierwsz praca?

Agenta
Pracownik
@Edek

Nie pierwsza, a prowadzę od lutego

Aga
Pracownik

Jak u was faktura u mnie 1 tyś mniej A plany wyższe id poprzednich A oni mi polecą wsparcie wstyd żenada (usunięte przez administratora) jakiego jeszcze nie bylo

Agentka
Pracownik
@Aga

Ja jestem pierwszy miesiąc na nowej umowie i jestem też 1300 zł w plecy. Też w tym miesiącu składam wypowiedzenie. Umowy UAS 8 nie były rewelacyjne ale były dużo lepsze niż te UAS 11. Żeby się opłaciło na nowej umowie to minimum 3000 zł podstawy by musiało być ale oni o nas nie myślą. Sami takimi zagrywkami doprowadza RUCH do upadku.

Agent
Pracownik
@Aga

Spokojnie, Orlen postawi paczkomaty w miejsce "bud", i interes będzie się kręcił. Po co im agenci, ajenci. Hehe

Stanisław
Pracownik
@Aga

Ja mam teraz 1400 na rękę

Rafał
Pracownik
@Aga

Słuchajcie ja mam o 700 zł mniej od poprzednich miesięcy :/ będę pisał do Ruchu, bo my na wschodzie nie mamy kierownika, Targety z miesiąca coraz większe i większe, zaraz dojdę do 50 tysięcy Targety a tu tylko wyrobić się idzie 41 tysięcy, do premii zabrakło mi całe 450 zł :/ Tak to jest w ruchu...

Kioskarz
Pracownik
 Pytanie
@Agentka

A zgłosiłaś to menadżerowi czy tylko takie pitolenie na forum? Nie wierzę, że jak pogadasz że masz gorsze warunki to Ci nie pomoże. Co to za pracownik co zamiast upominac się o swoje to strzela focha i składa wypowiedzenie. Dziecinada.

4
Zosia
Były pracownik
@Kioskarz

Co ty bredzisz co Kierownik może nic też si zwalniają teraz obcinają im gaże to on będzie o ciebie się martwił na jakim świecie ty zyjesz

Kioskarz
Pracownik
 Pytanie
@Zosia

Jak nie może pomóc to się nie nadaje. W którym mieście jest taki menago co nic nie może?

1
Pawel
Pracownik
@Kioskarz

Wystarczy że ty się nadajesz do pi....a

Kioskarz
Pracownik
@Pawel

Dzięki. To było bardzo merytoryczna i pomocna uwaga dla agentów.

Witek
Były pracownik
@Kioskarz

A czego się spodziewałaś(nie przypadkowo piszę w odmianie żeńskiej bo styl twoich wypowiedzi zdradza twoją tożsamość byłej KS A teraz MS). Ewidentnie pod nickiem Kioskarz próbujesz zasugerować że jesteś osobą prowadzącą kiosk . Czym potwierdzasz że nic się nie zmieniło. Że firma nie odrobiła lekcji i myśli że w kioskach są sami idioci i nadal będą pracować za grosze w upokarzających warunkach. To już nie przejdzie.

Gość
Pracownik
@Kioskarz

Z Ciebie taki "Kioskarz/rka" jak z koziej d..y trąba.

Rafał
Pracownik
 Pytanie

A może nasze umowy i płatnościom za wykonane usługi na rzecz Ruch S.A zgłosić zbiorowa skargę do NIK na RUCH. Przecież gospodarczo jesteśmy oszukiwani??

Agent
Kandydat
@Rafał

Z chcęcią, też się nad tym zastanawiałem :)

Rafał
Pracownik
@Agent

Trzeba składać nie ma co się zastanawiać w grupie siła, abyśmy na własnej działalności biedę mieli... To jest nie do rzeczne... Albo Ruch vel Orlen będzie nas szanował albo to wszystko pierdzielnie. Jestem wstanie napisać wniosek zbiorowy do NIK tylko czy będą chętni się podpisać. Czy skończy się na pitoleniu na forum.

Monika
Pracownik
@Rafał

Bardzo dobry pomysł, jestem za

Agentka
Pracownik
@Monika

Oczywiście jestem za gdyby coś piszcie zuzanna.macius@gmail.com

paweł
Pracownik
@Rafał

Jestem za, czas na akcję protestacyjną, przecież to forma feudalizmu!

Agentka
Pracownik
 Pytanie
@Rafał

Czy jak napisze wypowiedzenie muszę pojawiać się w kiosku czy mogę nie otwierać? Jak to wyglada w praktyce?

AJENT
Inne

od 20 września już będzie można nadawać paczki na stacjach Orlen. czyli punktom znowu zmniejszy się ilość klientów. brawo logistyka.

Agent
Pracownik
@AJENT

Chłopakom oprócz ważenia listków sałaty dojdą paczki z "nie nosisz, sprzedaj" he he..., jak im zaczną przynosić wózki, rowerki, inne "śmieci" zapakowane w worki od śmieci, to będą mieli "ubaw" :)

Teresa
Pracownik

Szkoda co kolwiek tu pisać bo jest pełna cenzura co nie wygodne to się nie wyświetla i to jest ten ich dialog

1
Kioskarz
Pracownik
 Pytanie
@Teresa

I co? Nie głupio Ci, że wyświetlony pościk

paweł
Pracownik

Witam wszystkich! Jako tzw. agent dochodzę do wniosku, że sytuacja dojrzała do protestu. Dotychczasowe wynagrodzenie minimum, ustalone w czasie, gdy było to rzeczywiście krajowe minimum, ma się nijak do rzeczywistości. Dziwię się, że cierpliwie czekamy... Oczywiście z kazdym z nas nie będa rozmawiać, ale z reprezentacją - muszą (tłoku nie ma!)

Nowy
Pracownik
 Pytanie

Jestem 1 miesiąc i rozliczenie za sierpień umowa 11 obrót 45000 rachunek 4600

Kot
Pracownik
 Pytanie
@Nowy

Ile masz postawy ?

Agent
Pracownik
@Nowy

Ciesz się, póki możesz, po 2-3 miesiącach skończy się laba, jak narzucą ci plany sprzedażowe.

Agent
Pracownik
@Nowy

A co powiesz na to, obrót 48 tys. netto, rachunek 2400 PLN. Super, nie!

nowy
Pracownik
@Agent

podstawy mam 2400, za paczki 600 reszta prowizja , na wrzesień tak jak piszecie plan nie do wykonania zus za pracownika 1566 , pit 4. 137 pobory 2060 , kiosk wziąłem tylko dlatego żeby po 6 miesiącach zlikwidować działalność i z powodu likwidacji firmy kolega przeszedł na świadczenie przedemerytalne , bo biznes to żaden.

jantar
Pracownik
@Nowy

Przy takim obrocie i tak masz dużo.Ja przy obrocie mam 5.100,00

Agent
Pracownik

Chyba posypią się wypowiedzenia, te umowy UAS 11 to porażka, sami sobie siedźcie za te pieniądze, może jakiś prezesina lub dyrektorek posiedzą w kiosku tyle godzin za te marne grosze!!

Zostaw merytoryczną opinię o Ruch S.A - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Ruch S.A?

    Zobacz opinie na temat firmy Ruch S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 514.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Ruch S.A?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 475, z czego 33 to opinie pozytywne, 211 to opinie negatywne, a 231 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Ruch S.A?

    Kandydaci do pracy w Ruch S.A napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Ruch S.A
1.5/5 Na podstawie 946 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Ruch S.A
Przejdź do nowych opinii