Szukają osób ale nie podają warunków, a tu źle pisano. Ale za to pewnie macie za małe pieniądze udziały członkowskie, bo to jest spółdzielnia. I wypłacają Wam dywidendy, tak? Duże?
(usunięte przez administratora) z dzisiaj nie sprzedała mi alko. Musi być nieszczęśliwa. I jeszcze do mnie na Ty…..
Przeczytałem że pracuje się po 10 godzin i dodatkowo w soboty. To nie ma dwóch zmian żeby sprzedawcy się zmieniali? Jak nadgodziny to ekstra płacone czy tylko odbiór wolnego?
Czy zdarzają się nadgodziny w Hala Wola Sp. z o.o.?
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/8/f/7/8f7594deadacbaf527b57f8c627258f5.png)
Cześć, dobrze znam Halę Wola jako klientka, natomiast tym razem chciałabym się dowiedzieć, jak wygląda praca w tym miejscu. Zwłaszcza, że obecna sytuacja jest trudna dla centrów handlowych. Możecie powiedzieć, czy mają obecnie dużo ofert pracy? Mam nadzieję, że ktoś będzie wiedział.
Hala Wola to znane Bemowskie Centrum Handlowe - są tutaj jacyś jego klienci? Chcę dowiedzieć się, jak centrum funkcjonuje w okresie pandemii i czy w ogóle jest ono otwarte, także będę bardzo wdzięczna za odpowiedzi. Można tam obecnie iść na zakupy?
22.12.2019r. kupiłam ceramiczną figurkę na której była przyklejona cen 11,00 zł., ale nie o to tutaj chodzi. Pani przy kasie poinformowała mnie, że figurka kosztuje 12,70 zł. Zapytałam dlaczego na co usłyszałam odpowiedź, że ktoś się pomylił. Pani zawołała koleżankę, która miała poprawić cenę na figurce. Mm pytanie, czy gdyby ten ktoś pomylił się o np. 200 zł. to też klient ponosi odpowiedzialność za błędy pracowników. Pani kasjerka na imię ma Elżbieta (czarna w okularach) była taka arogancka, wręcz chamska. Ignorowała moje pytania i mnie jako klientkę. Kupiłam tę figurkę, ale niesmak pozostał. Panie kasjerki z Ukrainy zachowują się bez porównania grzeczniej.
Panią jako klienta obowiązuje cena na metce. To problem sprzedawcy że pracownik hali wola się pomylił. Różnice powinien pokryć pracownik Klient nie może odpowiadać za błędy pracownika hali wola
@anon nie ma żadnych pozytywów ?
Jak szefostwo w Hala Wola Sp. z o.o.? Spoko traktują ludzi?
Po prostu masakra. Ludzi traktuje sie przedmiotowo. Zero jakiego kolwiek szacunku dla człowieka. Za długo tam przepracowałam. Po prostu "Gułag"
kupiłam buty fimy riker i na 2 dzień oddałam do zwrotu poniewaz mnie bardzo uwierały.Panie powiedziały że nie uwzględniają reklamacji na niewygodności mimo przysługującego mi prawa konsumenckiego.No cóz mogłam zrobic powiedziałam że kupiłam je dzień wcześniej i nie oddaję je po miesiącu natomiast Panie znalazły pretekst że buty noszą znamiona używalności.Owszem przez 2 godziny w pracy chodziłam po dywanach bo pracuję w hotelu a nie po ulicy chodziłam.Myślałam ze się rozchodzą ale nic z tego.Więc z racji tego zdarzenia bojkotuję ten sklep i innym nie polecam bo jak Państwo zakupicie towar i się rozmyślicie to wam tego nie uwzględnią bo zawsze jakiś pretekst znajdą.
W internecie mają dobre opinie ale chciałam zweryfikować z osobami już pracującymi a tu cisza.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.