Kpina i jeszcze raz kpina. Nie polecam nikomu. Omijać szerokim łukiem. Nie szanują klienta. Internetu nie ma 6 dni a oni to mają gdzieś.
Ja nie miałem od nich internetu przez prawie miesiąc bo twierdzili ze jest awaria na bloku. Jak zadzwoniłem i zagroziłem im że jeśli w ciągu 48godzin nie naprawia tego to składam rezygnację z ich usług i wtedy pojawili się w ciągu godziny a okazało się że to nie awaria na bloku tylko ich informatycy coś schrzanili. Dostalem wtedy 3 miesiące gratis abonamentu
Zdziwił mnie ten komentarz o ustnym wypowiedzeniu umowy… jakaś sie podpisuje, prawda? chłopak na czarno robić nie będzie a może by o robotę spytał o ile polecacie
Nie polecam nikomu dostawcy Internetu „syrion”. Internetu brak od 11 dni, brak jakiegokolwiek szanowania klienta. Po kilku obietnicach odzwonienia ze strony dostawcy ani jednego telefonu.. omijać szerokim łukiem!!!
U was sie w miarę dobrze zarabia czy lepiej patrzeć po innych firmach? aż takich lamentow na kasę nie widzę ale to nie każdy lubi sie tak uzalac. Szalu nie ma czy może jest potencjał na więcej?
Kpina i jeszcze raz kpina. Nie polecam nikomu. Omijać szerokim łukiem. Nie szanują klienta. Internetu nie ma 6 dni a oni to mają gdzieś.
Ja nie miałem od nich internetu przez prawie miesiąc bo twierdzili ze jest awaria na bloku. Jak zadzwoniłem i zagroziłem im że jeśli w ciągu 48godzin nie naprawia tego to składam rezygnację z ich usług i wtedy pojawili się w ciągu godziny a okazało się że to nie awaria na bloku tylko ich informatycy coś schrzanili. Dostalem wtedy 3 miesiące gratis abonamentu
Tu na obsłudze klienta to można pracować? akurat na stronie jest tylko mail do rekrutacji, ofert brak a ktoś napisał, że 8 razy składał reklamacje i bez odzewu. zastanawiam się czy potrzeba po prostu więcej rąk do pracy? mam doświadczenie, ciekawe ile zarobię?
Co wiecie o tych umowach? Tutaj jakaś pani sugerowała chyba, że są ustne? Albo tylko o to pytała, wole mieć pewność. Po prostu widziałem na necie ze za monterami się ogłaszali kiedyś ale tu jakieś takie niezrozumiale dla mnie komentarze się pojawiają. Tam pisali normalnie o tej o prace. dla pewności czy na pewno tak wiec jest? i zarobki jakie są przewidywane teraz od stycznia?
(usunięte przez administratora)
Umowę można tylko ustnie wypowiedzieć? Jak to w papierach macie uwzględnione? Ciekawi mnie to od strony pracownika tez słowna wystarczy? Wypowiadał ktoś? Jaki jest typowy okres?
Usterka, która zgłaszana była kilkukrotnie nie może być naprawiona bo "nie mamy ludzi" trwa już 5 dzień. Serwisant przyjechał sam i nie może jej sam naprawić (bo przyjechał sam). Kpina i szyderstwo z klienta.
Na office i logistykę kiedy były ostatnie przyjęcia? Pytam, bo interesuje mnie praca w tym zakresie a na stronie akurat w tej sekcji jest pusto. Nie chce słać cv w ciemno, napiszecie mi z perspektywy osoby zatrudnionej jak się pracuje? Na forum widzę sporo opinii od klientów. Z nimi jak ta współpraca również wygląda?
Nie musiałem zrywać z Syrionem gdyż oni sami ze mną zerwali ponieważ po 17 latach infrastruktura sieciowa się posypała i technicy nie byli wstanie naprawić kabla co w konsekwencji usługodawca nie był wstanie dalej świadczyć usług.Pierwszy raz w życiu się spotkałem z taką sytuacją, ale tak to jest jak się bierze infrastrukturę sieciową i się o nią nie dba.Byłem klientem Syriona przez 4 lata jeszcze wcześnie gdy był SSH od 2010 i jeszcze wcześniej lokalna sieć od 2005 roku.Dzisiaj posiadam internet o prędkości 500 Mb/s i płacę identycznie co Syrion a miałem prędkość, UWAGA - do 50 Mb/s także Syrion sam mnie zmusił do zmiany usługodawcy a mimo to i tak miałem dużą cierpliwość do Syriona, ale kiedyś cierpliwość się kończy.
Jak masz możliwość innego operatora.. nie zastanawiaj się !!!! Piszę oczywiście z telefonu bo inaczej nie dało by rady wydać opinie
Kto wam wymyślił ten nowy cennik? Śmiać się czy płakać? Normalnie marketingowcy level hard! Do tego ukryte opłaty sztucznie zawyżające cenę abonamentu tj. opłata za utrzymanie łącza w wysokości 9 zł! Chyba komuś nieźle kwietniowe słońce czaszkę przygrzało. Zamiast dać pakiet 500/100 Mbps w rozsądnej cenie około 60 zł/mies. (bo więcej to nie jest warte) mielibyście dużo większy popyt zamiast wciskać nikomu niepotrzene 1 Gbps za miliony monet. Normalnie masakra. Cóż czas się pożegnać. Dobrze, że konkurencja nie śpi.
Bo to jest po to, aby ludzie wybierali najwyższy pakiet mimo tego, że tego nie potrzebują (czysty marketing). W takim wypadku wszystkie plany są nieadekwatne cenowo do tego najwyższego. Potem takie Karny, Janusze i Grażyny zamawiają co im naganiacze wcisną, aby tylko pobrać "empetrójkę" trzy razy na miesiąc. Swoją drogą jestem ciekaw wydolności takiego łącza. W umowie pewnie i tak będzie zapis, że deklarują tylko 60% gwarancji transferu. I biznes się kręci :)
Proszę bardzo - Tauron rozwinął swoją infrastrukturę światłowodową na bazie swoich słupów, gdzie operatorem jest Plus (Netia). Przy umowie na 24 miesiące można tam nabyć łącze 1 Gbps za 1zł przez 12 miesięcy. Drugim operatorem jest 4NET z Orzesza, gdzie najtanszym pakietem jet łącze 200/100 Mbps za 60zł na miesiąc zawierające stałe publiczne IP, oferując instalację od 1 zł bez sztucznych opłat "utrzymania łącza" itp.
Ale po co mają dbać o klienta?? Przecież w naszym obrębie nie ma innego dostawcy, i te zjeby czują się jak pączki w cieście. Guzik załatwisz, a do tego musisz dzwonić co 2 tygodnie, że internet słaby!!!! Jak oni mówią, że niby samo się zmienia... (usunięte przez administratora)
A to w waszym obrębie jak długo ten cały problem trwa i ile potencjalnie ludzi do tego przynależy? Pytam bo zaskoczona jestem, że żadna konkurencja jeszcze się nie zainteresowała skoro takie opinie
MONOPOLISTA i tyle w temacie!!!! Dla mnie ta firma jest najgorsza w całej Polsce!!!! Drogo, BARDZO niski poziom usług i już nie wspomnę, że deklarowana prędkość łącza internetowego to jest jakieś 50% tego, za co się płaci!!!
Niedawno podpisałem nową umowę z Syrionem.Nie bez problemów bo ciężko się z nimi rozmawia ale jest tam Pani Sylwia K i polecam tylko z nią rozmawiajcie.Dzięki Pani Sylwio
Na terenie gminy Rudziniec w firmie Syrion zatrudniony jest pan Damian który oprócz fachowej pracy w swoim zawodzie posiada w również zdolność bezinteresownej pomocy ludziom w potrzebie ..... Bardzo dziękujemy Panie Damianie . Kierownictwo firmy zostało niezwłocznie powiadomione o Pana postwie i natychmiastowej pomocy jaka udzielił profesjonalnie w miejscowości Rudno . Dziękujemy. Pozdrawiamy serdecznie.Monika B
Przestańcie wrzucać fejkowe pozytywne opinie na google.pl To i tak Wam rankingu nie podniesie (bo to tak nie działa), a robicie z siebie (usunięte przez administratora)
Ponieważ ostatnio przeważnie wszystkie pozytywne opinie pojawiają się między 4:00 a 5:00 rano, więc już to widzę jak randomowe osoby wbijają w nocnych godzinach, aby tylko skrobnąć "pochwałę". Ponadto tendencyjność tych komentarzy bije po oczach. Pewnie jakiemuś technikowi się nudzi :P
Jeszcze tak dziadowskiego internetu nie miałem... Nawet (usunięte przez administratora) się zacina światłowód to nie wszystko jeszcze trzeba umieć zarządzać siecią . Dobrze że jeszcze operator mobilny jest
Co Wy tylko na tej sztucznej zielonej trawie leżycie i w golfa gracie? A odpowiedzieć na pytanie nie potraficie?
Szczerze nie polecam internetu od tej firmy. Klient jest dla nich nieważny. Mają jaką podstawową automatyzację swoich usług tj Powiadomienia sms, tickety zgłoszeń, ale co z tego? Kończy się tak że klient traci.Długi czas oczekiwania na infolinii (jak w najbardziej zatłoczonych NZOZ), Reklamacje rozpatrują po swojej myśli, przerwy w dostawie, wąskie godziny pracy biura, mają 24h na odpowiedź. Czyli jak pracujesz zdalnie to lepiej idź do sąsiada po internet.
FIRMA HAŃBA . Nie mogłem się doprosić serwisu i poprawy jakości internetu po przejęciu firmy henet z Rudzieńca Gliwickiego . prosiłem ,groziłem ,błagałem i nic . Na maile brak odpowiedzi . Kontaktu telefonicznego brak . Reklamacje zgłaszane w ich formularzu kontaktowym magicznie znikały . więc gdyby ktoś się musiał sądzić to niech robi screeny strony . Próba rozwiązania umowy też bez odpowiedzi . Jedyne co się nie zmieniło to comiesięczna kwota abonamentu doliczana do konta więc przestałem w ogóle płacić . No i tu pojawiła się reakcja . Przyjechał pan ze swoim sprzętem (podrasowanym na inne bramki internetowe jak sądzę ) i mówi ,że przecież wszystko jest o.k . Kazałem mu sprawdzić na moich sprzętach i mina mu zrzedła ,bo nic nie było o.k. (patrzyłem na ręce więc głupio mu było zmienić konfigurację ). Wyszedł i nic nie zrobił .Mimo to po dwóch dniach otrzymałem powiadomienie sms ,że problem został rozwiązany ,wzywa się mnie do natychmiastowej wpłaty zaległej kwoty rachunku ,bo jak nie to windykacja i komornik pójdą w ruch .(sms wysłano z bramki internetowej wiec zapomnij,, że do kogoś oddzwonisz ) . Standardowa prędkość to 1/10 tego co masz w pakiecie a dodatkowo dostajecie wszszystkie możliwe piki ,dziury ,przerwy itd. o obejrzeniu filmu online zapomnijcie.Dobrniecie do połowy i zaczynają się "zwiechy" . Ja walczę dolej i szukam nowego operatora ,choć wiem ,że mają cichą umowę . Nie ma konkurencji i walki o klienta . Musieli by obniżać koszt połączeń a budować coraz więcej ,żeby powiększać i poprawiać zasięg . dostawcy dawno podzielili się na rejony a klient niech żre co im się da . Nic nie trzeba budować co najwyżej połatać co nieco jak się w końcu spieprzy stare (usunięte przez administratora) z zachodniego demobilu . a jeszcze wtedy rachunki się podniesie . taki mamy klimat :(
Szkoda, że Twoja usterka w sumie nie została naprawiona. Na pewno dla Ciebie jako klienta nie była to miła sytuacja. Tak czy inaczej zastanawiam się, czy po takiej sytuacji, którą opisałeś zamierzasz jeszcze być ich klientem? Może warto na spokojnie jeszcze raz wszystko zgłosić, aby znaleźć wspólne rozwiązanie problemu? Myślę, że firmie Syrion zależy na klientach.
Najgorsze że jak zerwiesz umowe z ich winy to dadza Ci kare 19tys złotych, komornik byl u mnie i zabral moich dzieci laptopy do nauki zdalnej, psy z ich firmy mnie nękają i zastraszają, jakbyś chciał to sprawę prowadzi prokuratura w Mikołowie i na pewno bys pomógł jakbyś powiedział jak traktują klienta...
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Syrion Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Syrion Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Syrion Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!