Premium Mobile sp. z o. o.

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 37 ocen.

Premium Mobile sp. z o. o.
2 37 6 1

Opinie o Premium Mobile sp. z o. o.

Użytkownik 6 miesiąc

Witam wszystkich Jestem użytkownikiem tej sieci od kilku miesięcy Nie wiem skąd takie negatywne opinie Domniemam że Państwo macie małe pojęcie o ustawieniach telefonu lub jesteście konkurencją (takie mam odczucia) Smsy konfiguracyjne tej sieci są dobre Należy pamiętać iż też inne ustawienia w tel z androidem w które często ingeruje użytkownik telefonu - czasem nieświadomie a operator nie ma nic do tego; jedynie może pomóc z uprzejmości Sieć się rozwija powstają nowe punkty z konsultantami Moja opinnia: 1. Na rachunkach nie oszukują 2. Elastyczna umowa 3. Przez przeglądarkę można zmienić taryfę nawet tą samą na wyższą promocje 4. Nie ma problemu z zasięgiem i inter etem - kwestia ustawień fabrycznych tel 5. Pomoc techniczna - tutaj minus bo nie można się dodzwonić lub długo czekamy na połączenie 6. Ceny pakietów najlepsze na rynku Podsumowując Bardzo dobry operator i alternatywa aby uciec z innej sieci gdzie jesteś niewolnikiem umów i wysokości abonamentu

Użtwnk

Najgorszy serwis na rynku - nie mogą odpowiedz na proste pytanie i wkradli poważnie 100 złotych - nie zarachowany na konto Moje sugestie dla Premium Mobile sp. z o. o.: Zamknąć się

Premium Mobile
@Użtwnk 06.11.2018 18:03

Witamy, w razie wątpliwości odnośnie naliczeń oraz księgowania płatności prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta mailowo pod adresem dok@premiummobile.pl, wysyłając wiadomość przez Facebook Messenger lub wysyłając zapytanie przez konto klienta na stronie klient.premiummobile.pl.

marisz

pancio tez rezygnuje jestem w niemczech gadalem kilka godzin to mnie wylaczyli calkiem dopiero po tel do nich wlaczyli mnie spowrotm,nie wspomne ze robiono to kilka razy wole juz zaplacic te 50 zeta innemu operatorowi ale wiem ze mnie nie wylacza .Mam juz dosc ich glupkowatych tlumaczen ze system ze tamto sramto dodam ze place od razu jak mi faktura ino przyjdzie

Premium Mobile
@marisz 04.10.2018 20:47

Panie (usunięte przez administratora) przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji, zawsze staramy się badać dokładnie takie sytuacje, aby zapobiegać im w przyszłości, dlatego mamy nadzieję, ze pozostanie Pan naszym Klientem.

Johnym

Witam, jestem ambasadorem z PM, niestety nie moge dodawac nowych nrów tel na mojej stronie,,Twoja str z ofertą" -co jest??! 3 dni temu dodałem ok 100ki teraz -,,błąd serwera,, dzwoniłem na płatny nr i NIC!,, dodatkowo na ,,Twoja str z ofertą" podaje inne imię niz wczesniej moje własne , dzis znów proba dodania i NIC, dzwonienie za pienądze -NIC NIE DAŁO !!--Czyli koniec z dodawaniem nr ów>?

Premium Mobile
@Johnym 26.09.2018 12:47

Dzień dobry bardzo prosimy o przesłanie na adres email dok@premiummobile.pl numeru, który Pan u nas posiada- sprawdzimy tą sytuację

Urszula

Podpisałam umowę z PM nie miałam żadnych problemów z włączeniem i aktywacją numeru ale czar prysł nie mogę odbierać mms zgłosiłam reklamację 16.09.2018 cisza, dzisiaj wysyłam kolejną bo od trzech dni nie mam internetu, za własne pieniądze mam się denerwować? wracam do poprzedniego operatora

Premiudokitu
@Urszula 24.09.2018 08:02

Mam ten sam problem z mms-ami. Jednego pobieralo 2h a wyslac nie moge

Premium Mobile
@Urszula 24.09.2018 08:02

Pani Urszulo, działanie MMS i internetu uzależnione jest prawidłowej konfiguracji urządzenia. Instrukcję konfiguracji prezentujmy tutaj: https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/ Zapraszamy do kontaktu z nami mailowo lub przez Facebook Messenger. Złożona reklamacja rozpatrywana jest w terminie do 30 dni, dlatego abyśmy mogli pomóc, prosimy o kontakt. Pozdrawiamy

Premium Mobile
@Premiudokitu 24.09.2018 18:13

Prosimy o sprawdzenie, czy zapisane w telefonie ustawienia są poprawnie, zgodnie z instrukcją na stronie: https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/. W razie trudności prosimy o kontakt mailowy (dok@premiummobile.pl) lub przez Facebook Messenger. Pozdrawiamy

Ella

Na kanwie zachwytów koleżanki, która od kilku już miesięcy jest abonentem Pm przeniosłam do tej firmy dwa numery z Playa. Niestety, dotknęło mnie po trosze wszystko to co opisali przedmówcy. Aktywacja jednego z numerów po 12 dniach, i to po moich licznych monitach z telefonów innych członków rodziny, bo mój przecież nie działał. Z tego numeru korzystam też w pracy, a zatem miałam problem. Pracownicy infolinii przesympatyczni i chętni do pomocy, ale pomoc techniczna nie działa w weekendy, więc włączenie numeru przeciagnelo się o kolejne 2 dni... W końcu się udało. Wtedy na numerze syna zaczęło się dziać, tj. Ma przerwy w internecie i czasowe blokady na połączenia, z komunikatem, że możliwe jest tylko wykonywanie połączeń alarmowych. Nie jest to związane z brakiem zapłaty. Dodam, że telefon użytkowany jest na terenie, na którym Plus nie ma problemu z zasięgiem. No, i nadal, pomimo podjętych prób uzyskania SMS konfig, nie mam możliwości odbierania i wysyłania MMS. A faktury przychodzą do zapłaty... Jedna nawet przed uruchomieniem jakiejkolwiek usługi... Dziwne to wszystko jakieś. Nie mam najzwyczajniej czasu na ciągle wiszenie na telefonie i instruowanie pracowników PM o zakresie usług jakie wynikają z zawartej pomiędzy nami umowy... Wrócę zatem do poprzedniego operatora, bo tam przynajmniej wiem jakie niespodzianki mogą mieć spotkac... Tutaj to ciągle zaskoczenie. Jedno zaczyna działa, to przestaje inne...

Premium Mobile
@Ella 18.09.2018 20:29

Witamy, przepraszamy za wystąpienie problemów podczas aktywacji numerów, zawsze staramy się takie zgłoszenia rozwiązywać w pierwszej kolejności. Nie na każdy model telefonu możemy dostarczyć ustawienia konfiguracyjne, czasami konieczne jest wpisanie ich ręcznie, wtedy problem powinien ustąpić. Chętnie pomagamy podczas wprowadzania ustawień, zachęcamy do skontaktowania się z nami, nie tylko poprzez infolinie, ale również mailowo na adres dok@premiummobile.pl, składając zapytanie poprzez konto klienta lub przez Facebook Messenger.

anonymous

najgorsza z sieci, których do tej pory używałem. przeniosłem 4 numery z play. internet i polaczenia nie działają juz tydzień. po rozmowach telefonicznych z konsultantami wniosek wyszedł jeden - oni nie mogą nic zrobić. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM! konfiguracja to jakiś żart. moja mama, która nie zna sie na technologii ma sobie ustawiać APN. nie ma mnie zebym mogl jej skonfigurować wszystko (a pomimo odpowiedniej konfiguracji, krok po kroku, którą wykonałem w swoim telefonie to połączenia dalej są nie aktywne, juz nie wspominając o internecie - po prostu nic nie działa), a smsów konfiguracyjnych nie dostała. W play działało to na zasadzie dostania sms w ktorym byly ustawienia i wszystko działało. Moja opinia jest jednoznaczna i uzasadniona - nie mogę dzwonic i korzystac z internetu - wracam znowu do play.

Premium Mobile
@anonymous 14.09.2018 09:01

Problem z wykonywaniem połączeń nie jest związany z konfiguracją, dlatego prosimy o zgłoszenie takiej sytuacji, abyśmy mogli rozwiązać problem. Dla niektórych urządzeń nie możemy dostarczyć automatycznej konfiguracji, dlatego chętnie pomożemy wprowadzić prawidłowe ustawienia, aby usługi działały poprawnie. Zapraszamy do kontaktu z nami np przez Facebook Messenger lub mailowo pod adresem dok@premiummobile.pl, abyśmy mogli zweryfikować sytuację i rozwiązać Pana problem. Pozdrawiamy

anonymous
@Premium Mobile 14.09.2018 09:31

sprawa się rozwiązała po wykonaniu telefonu. Funkcje dzwonienia, wysylania sms i internet zostaly odblokowane. Trochę nerwów i stresu mnie to kosztowało. Mam nadzieje, że juz problem nie wystąpi. Podsumowując jest już OK.

Adam

Niestety mnie też spotkała przykra przygoda z PM. Numer po przeniesieniu z innej sieci jest nieaktywny już od kilku dni. Dla mnie to bolączka, bo klienci i rodzina nie mogą się dodzwonić. Brak informacji od PM o terminie aktywacji numeru. Porażka na całej linii!!!

joooon
@Adam 30.07.2018 20:35

Też się skusiłem przenieść dwa numery do tej dziadowskiej firmy. Dwa tygodnie wstecz sms że usługa będzie aktywna od 01.08.2018 przychodzi dzień aktywacji jeden numer aktywny a drugi nie - k........a krew mnie zalewa jak ktoś mnie tak na dzień dobry wita ( dwa dni bez telefonu ) jak długo żyje jeszcze takiego (usunięte przez administratora) nie miałem.Monity,reklamacje mają w czterech literach - zgłoszone do działu technicznego no jaja sobie robią ( krowy pasać a nie telefonami się zajmować ) " co to konia obchodzi jak się wóz przewraca " no może i obchodzi bo dyszlem może dostać a mnie co to K........ a obchodzi ma działać i już . Spadłem z deszczu pod rynnę zły jestem na siebie że stary a taki głupi że dałem się wpuścić w takie maliny. Tego im nie popuszczę uruchomię wszystkie środki prawne żeby im to olewanie klientów bokiem wyszło. NIE POLECAM TEGO NACIĄGACZA jakim jest premium mobile zresztą pośrednik plus czyli polsatu.

MC
@Adam 30.07.2018 20:35

Mi aktywowali po blisko 3 tygodniach. W ciągu pierwszego tygodnia 3 razy brak internetu, nie da się skonfigurować MMS. Internet mobilny to porażka pod względem prędkości, niby 4G LTE a (usunięte przez administratora) w 360p max. Wypowiadam umowę i przenoszę się gdzieś indziej.

Premium Mobile
@joooon 02.08.2018 17:33

Przykro nam, że w Pańskim przypadku wystąpił problem z aktywacją. W takich sytuacjach zawsze staramy się działać najszybciej, jak to możliwe, rekompensując też powstałe trudności. Jeszcze raz przepraszamy. Dołożymy starań, aby dalsza współpraca ułożyła się pomyślnie. Pozdrawiamy

Sylwia

Czy ktoś z Was słyszał w ostatnim czasie o jakiś przyjęciach do pracy w firmie Premium Mobile? Osoby, które są zainteresowane pracą u tego pracodawcy, w którym miejscu mają poszukiwać aktualnych ofert pracy? Ktoś coś wie na ten temat?

anonymous

Jan tel 697662638 czytając opinie podzielam opinie Premium Mobile obsługa jest dla klijęnta bardzo kiepska . dla siebie jak nie zapłacisz w terminie to już blokada , a jak zapłacisz to co najmniej 2 tygodni zanim zauważą wpłatę . mam dwa telefony z obiema jest to samo . A abonamęt nie jest obniżony za nie czyny telefon . Przysyłacie sms aby namawiać klijętów do tej firmy a ja wobec tego mówie i odradzam aby się nie pakowali w tom firme

Premium Mobile
@anonymous 30.07.2018 10:40

Wpłaty księgowane są do trzech dni roboczych. Przykro nam, że w Pańskim przypadku wystąpiły trudności - zapraszamy do przesłania uwag na adres dok@premiummobile.pl - będziemy mogli sprawdzić działanie usługi i księgowanie się płatności. Pozdrawiamy

POL
@anonymous 30.07.2018 10:40

czytając Pana opinię nie dziwie się, że firma ma problem z weryfikacją wpłaty, skoro jest problem z ojczystym językiem

Sylwia

@MC, zgłaszałeś może swoje uwagi, co do działania internetu mobilnego, który oferuje firma Premium Mobile? Może są to chwilowe problemy, które warto wyjaśnić z szefostwem firmy? Napisz, proszę, czy zgłaszałeś ten fakt problemów technicznych.

MC
@Sylwia 09.08.2018 08:26

Tak, problemy dotyczyły internetu na pakiecie telefonicznym, tam zresztą nie działały mi żadne usługi. Co do internetu mobilnego - prędkość to dramat. Znajomy siedzi metr ode mnie z Nju Mobile i prędkość ma 6x lepszą.

Premium Mobile
@MC 14.08.2018 08:52

Prosimy o kontakt z nami na przykład przez Facebook Messenger, postaramy się zbadać problem i go rozwiązać.

Artur Dyszkiewicz

Przeniosłem nr do premium Mobile przeniesienie miało nastąpić 14.07.2018 a do dnia dzisiejszego mój nr nie jest aktywny piszę do premium Mobile, dzwonię codziennie i słyszę te same odpowiedzi że przepraszamy, przekazaliśmy sprawę do działu technicznego, że postaramy się zrekompensować i tym podobne bzdury. Właśnie otrzymałem informację mailem że po stronie operatora jest wszystko prawidłowo A ja nadal nie mogę dzwonić i nikt do mnie nie może się dodzwonić po raz kolejny proponują wyjęcie i włożenie karty ponowne i sprawdzenie karty w innym urządzeniu co już czyniłem 3 dni temu i poinformowałem ich że to nie działa. Bardzo żałuję decyzji po przejściu do sieci Premium Mobile i przestrzegam wszystkich i odradzam stanowczo!!!!

Premium Mobile
@Artur Dyszkiewicz 18.07.2018 14:53

Panie Arturze, serdecznie przepraszamy za zaistniałe problemy. Czasami rozwiązanie problemu zajmuje nieco dłużej - wiele zależy od złożoności problemu. Mamy informację, że Pański numer został aktywowany. Zostanie przyznana oczywiście stosowna rekompensata. Mamy nadzieję, że mimo początkowych problemów zostanie Pan naszym zadowolonym Klientem.

anonymous
@Premium Mobile 23.07.2018 09:26

Dzień dobry. Zobaczymy, też mam taką nadzieję że będę zadowolony z usług Waszej sieci i że więcej problemów nie będzie i wtedy z czystym sumieniem będę Was polecał.

MC
@Artur Dyszkiewicz 18.07.2018 14:53

Mam bardzo podobny problem, numer rzekomo jest aktywny ale ciągle nie działa. Też wyjmowałem i wkładałem kartę, zresetowałem nawet ustawienia fabryczne telefonu ale skutek jest taki, że jestem już ponad tydzień bez mojego numeru. Zaczyna przynosić mi to wymierne straty i jeszcze chwila a wypowiem umowę, włącznie z internetową (na której aktywację swoją drogą czekałem jakieś 4 dni).

Premium Mobile
@MC 27.07.2018 14:33

Trudności z aktywacją sprawdzane są w dziale technicznym, a rozwiązanie problemu traktujemy zawsze priorytetowo. Przykro nam, że w Pańskim przypadku wystąpiły takie trudności. Mamy nadzieję, że udało się je rozwiązać i zaproponować odpowiednią rekompensatę, tak jak zawsze w przypadku podobnych problemów. Pozdrawiamy

MC
@Premium Mobile 12.08.2018 13:52

Udało a po 3 dniach znowu nie działa internet. Parodia

Premium Mobile
@MC 14.08.2018 08:51

Zapraszamy do kontaktu z nami np przez Facebook Messenger, abyśmy mogli problem sprawdzić i rozwiązać. Pozdrawiamy

Sylwia

@MC, może warto uwagi, które dodałeś w swoim komentarzu zgłosić bezpośrednio do działu obsługi klienta firmy Premium Mobile? Myślę, że firma na pewno zbada, dlaczego występuje taki problem u Ciebie i jaka jest bezpośrednia przyczyna takiego stanu rzeczy.

Sylwia

@Artur Dyszkiewicz, sprawdzałeś może, czy nie jest to wina samego urządzenia, na którym próbujesz włożyć kartę SIM? Może jest to jakiś problem na który nie ma wpływu sieć Premium Mobile? Próbowałeś może udać się z tym problemem do specjalisty od telefonów komórkowych?

joooon
@Sylwia 19.07.2018 10:58

A ty z jakiej choinki się urwałaś dziecinko żeby pouczać i dawać takie głupie porady co !?. Jak ja się zajmowałem informatyką i telefonami to ty jeszcze w planach pięcioletnich nie byłaś brana pod uwagę a jak chcesz załatwić sobie pracę to nie w tym miejscu i tu nie ma osób do liźnięcia czterech liter. To nie jest przypadek jednostkowy i jeżeli po przeniesieniu dwóch numerów jeden działa a drugi nie i karta jest sprawdzana w trzech różnych telefonach to jest wina telefonu czy dziadowskiej firmy !?. Radzę sprawę zgłosić do UKE i do Rzecznika Konsumentów ja to już uczyniłem. Czym więcej takich zgłoszeń tym szybciej im się za cztery litery zabiorą.

NN
@joooon 03.08.2018 13:09

jeszcze jeden przemądrzały cwaniaczek, wielki informatyk a nie sprawdził opinii o PM przed podpisaniem umowy

Premium Mobile
@joooon 03.08.2018 13:09

Działanie usług uwarunkowane jest również poprawnym działaniem samego urządzenia. Oczywiście, jeśli problem nie ustępuje w innym telefonie podejmujemy szereg testów i weryfikacji technicznych, które pomagają rozwiązać problem. Mamy nadzieję, że i w przypadku Pana Artura problem udało się rozwiązać.

cips

w dniu dzisiejszym od godzin porannych w okolicach Zielonej Góry brak interetu i możliwości wykonywania połączeń

Premium Mobile
@cips 09.08.2018 20:07

Zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile pod adresem mailowy dok@premiummobile.pl - sprawdzimy problemy z zasięgiem w Pańskiej lokalizacji.

Sylwia

@joooon, starałam się pomóc w danej sytuacji myślę, że każda podpowiedź w takim wypadku jest pomocna, gdyż jak wiadomo różnie bywa z urządzeniami elektronicznymi i czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze. Rozumiem, że możesz mieć dużo większą wiedzę informatyczną i w żaden sposób tego nie neguję.

Sylwia

Czy w chwili obecnej są prowadzone jakieś nabory na wolne stanowiska pracy w firmie Premium Mobile? Jeżeli tak to, czy moglibyście napisać na jakie stanowiska przyjmuje pracodawca? Czy osoby młode świeżo po studiach również mogą z powodzeniem aplikować do pracy w tej firmie? Napiszcie, proszę, coś na ten temat.

zak

Skuszony licznymi reklamami ale też opiniami korzystających z usług Premium Mobile przeniosłem do tego operatora 3 numery...właściwie określenie "przeniosłem" to chyba lekkie nadużycie.Błyskawicznie podjęli kontakt,wykazali cierpliwość gdy robiłem cesję na żonę, szybko dostarczyli umowę i...no właśnie ...skończyło się działanie operatora..szybkie. Mija czwarty dzień od deklarowanego terminu uruchomienia usługi oraz dwa tygodnie od daty umowy i.. cisza..cisza. Nawet na moje dwie mailowe interwencje też nie odpowiadają. Sprawdzam w mediach czy może jest jakieś info o ewentualnie jakimś dramatycznym wydarzeniu które być może sparaliżowało operatora ale nie nic nie ma....Czekać dalej czy już zrezygnować?? ps Jeszcze w dniu wczorajszym dostałem odpowiedz o braku zwrotu przez kuriera umowy. Wysłałem skany swojego egzemplarza - w międzyczasie dotarła umowa od kuriera. O 3 rano sms o aktywacji :) ale nie mogę po skonfigurowaniu telefonu,aktywować usługi. ps 2 mija kolejny dzień - tym razem trzy osoby w rodzinie bez możliwości skorzystania z telefonów komórkowych - dotychczasowi operatorzy wyłączeni a nowiutki premium mobile nie wiadomo kiedy . Reklamacja i mailowy monit o włączenie bez rezultatów i info dlaczego i kiedy... ps 3(12 maja) Umowa z 27 kwietnia. Historia jak powyżej i co najgorsze trwa. Zaczyna być nieprzyjemnie. Jeden z trzech ciągle nieczynnych numerów to telefon starszej schorowanej osoby. Brak kontaktu to nie tylko brak komfortu. Monity mailowe do operatora nieskuteczne.,

Premium Mobile
@zak 12.05.2017 10:29

Drogi Użytkowniku, problemy z przeniesieniem numerów są sporadyczne, staramy się reagować na takie sytuacje błyskawicznie i skutecznie. Mamy nadzieję, że udało się problemy rozwiązać i jest Pan już zadowolonym Klientem naszej sieci. Pozdrawiamy.

NigdywPremiummobile
@Premium Mobile 23.10.2017 15:16

chyba kpicie łby. Pół miesiąca to wg was błyskawicznie? Tempe dzidy! Myślałem o przeniesieniu numer do was ale po tym co tu się odjaniepawla jedyne co mógłbym do was przenieść to odpady biologiczne!

zid

Jest Ok

Dawid

Słyszałem, że firma ma opinię dobrego pracodawcy!

EX
@Dawid 02.07.2018 17:02

Chyba żartujesz

Adrian

Niestety skorzystałem z usług tej firmy i każdemu odradzam. Od ponad miesiąca co jakiś blokują mi możliwość wykonywania polaczeń. Tak po prostu, nie mogę zadzwonic, wysłać SMS ani skorzystać z internetu. W ostatnim miesiacu 7 razy zdarzyła się taka sytuacja. raz było to w niedziele o 16:30 (a przypomnę, ze ich biuro obsługi pracuje w niedziele do 16 więc mogłem zadzwonic dopiero w poniedziałek o 8 rano). Zazwyczaj włączali to od ręki, ale pewnego razu mieli problem z systemem i byłem bez kontaktu przez 12 godzin. Jaka cena, taka jakość. Na szczęście po dwóch miesiącach tej męki przenoszę numer do innej sieci. Już się nie mogę doczekac, jak się od nich uwolnię.

Premium Mobile
@Adrian 28.01.2018 16:59

Panie Adrianie, blokada połączeń dotyczy zabezpieczenia systemowego przed wygenerowaniem dużego rachunku lub przed wykonywaniem bardzo dużej ilością połączeń. np. gdyby Pana telefon został skradziony, to nie będzie możliwość wykonywania bardzo dużej ilości połączeń międzynarodowych bez Pana wiedzy. Weryfikujemy skrupulatnie takie przypadki. Problemy systemowe zdarzają się w każdej sieci, nasi pracownicy starają się, aby było ich jak najmniej i nie utrudniały korzystania z usług.

Walek
@Premium Mobile 29.01.2018 13:56

potwierdzam sytuację opisywaną przez Adriana, mi podobnie kilka razy zablokowali - potrzeba wtedy drogiego telefonu, by odblokować ---MOCNO CHORE TO JEST--- to odcina od świata a obsługa wszystko zawala na system

Premium Mobile
@Walek 02.07.2018 14:09

Takie sprawy są przez obsługę skrupulatnie weryfikowane, tak aby takich problemów było jak najmniej. W takim przypadku wystarczy skontaktować się z nami prze e-mail, Facebook Messenger lub zapytanie z konta Klienta, abyśmy mogli pomóc.

Robert

Trzeba płacić rachunki w terminie i nie będzie blokady!!! Firma ma dobra opinie.

addy
@Robert 30.01.2018 15:56

płaciłem zawsze przed terminem telefon i sms bez problemy internet nie idzie z innym siec niema problemy serwies premium nie da rady mowią ze telefon nie dobry problem jest tylko premium jestem kurwiony

Premium Mobile
@addy 01.02.2018 14:28

Zachęcamy do kontaktu z nami ponownie, mailem na dok@premiummobile.pl lub przez Facebook Messenger, sprawdzimy ponownie działanie internetu i konfigurację w telefonie. Pozdrawiamy

walek
@Premium Mobile 02.02.2018 13:04

JUŻ po 26 dniach dostaniesz odpowiedź na reklamację

Administrator

Czy ktoś ma jakieś ciekawe informacje o Premium Mobile sp. z o. o.? Zawsze warto dzielić się z użytkownikami fajnymi ciekawostkami z życia firmy.

Zbyszek

Pracuje w Premium dość długo, jestem raczej szeregowcem ale nie narzekam ani na zarobki ani na atmosferę. Można się wybić i dobrze zarobić, złe opinie to raczej opinie ludzi którzy naprawdę nie potrafią albo pracować lub nie chcą poprostu.

Ulka

Czy ktoś z pracowników mógłby napisać kilka zdań jak się pracuje?

KatteGda

Mam 2 numery od sierpnia 2017 r w Premium Mobile , nie wiem dokładnie do kiedy mam umowę . Chcę zrezygnować z jednego numeru w trybie jak najszybszym , gdyż go prawie nie używam . Moje pytanie to jakie koszty poniosę ? Na stronie PM znalazłam jedynie info , że można rozwiązać umowę przed upływem 14 dni .

PremiumMobile
@KatteGda 11.04.2018 10:25

Zapraszamy do kontaktu mailowego na dok@premiummobile lub przez Facebook Messenger - konsultanci udzielą wszelkich potrzebnych informacji.

KatteGda
@PremiumMobile 11.04.2018 18:22

Pisałam na Facebook , niestety bez konkretnej odpowiedzi . Dla mnie pracują tam średnio przeszkoleni ludzie . Gdy przenosiłam numery kontakt był super , gdy chcę rozwiązać umowę zbywanie .Spróbuję na dok@premiummobile , lecz pewnie odpowiada tam ta sama ekipa co na FB.

KatteGda
@PremiumMobile 11.04.2018 18:22

Chcę wiedzieć jaki koszt jest gdy chcę rozwiązać umowę na jeden z dwóch numerów bez podania przyczyny . To nie jest trudne pytanie , jednak od 3 miesięcy mam problem z uzyskaniem odpowiedzi. Chcę również otrzymać wzór rozwiązania umowy.

Premium Mobile
@KatteGda 11.04.2018 22:21

Ma Pani oczywiście prawo zrezygnować z usług. Są na to dwa sposoby - wysłanie pisma na adres korespondencyjny firmy lub skan pisma przesłać mailowo na dok@premiummobile.pl. Okres wypowiedzenia trwającej umowy to 30 dni.

xx

Nie polecam pracy na słuchawkach jako doradca klienta. Mówią na początku na rozmowie, że u nich nie ma presji na wyniki, ważne tylko żeby starać się pozyskiwać klienta..po czym na szkoleniu okazuje się, ze jest to typowe call center, masz tygodniowe tzw "couchingi", nie masz wyników to wylatujesz. 3 dniowe szkolenie niepłatne, szkoda czasu. Jest to naciąganie klientów na przejście do sieci premium mobile z innej, czyli wpychanie na siłę abonamentów. Nie polecam.

/Bolek

Jak widać poniżej ludzie a może nawet nie ludzie tylko hejterzy z urodzenia i wychowanie mylą nawet forum o jakości usług z opianiami o pracodawcy. Jest tu jakiś admin? Z tego co widze i tak z komuś z PM chciało się tym wszystkim znerwicowanym i niezadowolonych z siebie ludziom, którzy wymagają mercedesa za 17 zł.... odpisać na te głupoty. Szacun.

stefan
@/Bolek 13.02.2018 11:31

ja nie wymagam mercedesa za 17 zeta , tylko to co obiecują, 1 rachunek i ??? 65 zeta mam do zaplacenia!

Premium Mobile
@stefan 11.03.2018 19:31

Panie Stefanie, Pierwsza faktura zawsze jest wyższa. Zawiera opłatę aktywacyjną, a do tego abonament za następny okres rozliczeniowy i abonament od dnia aktywacji do końca pierwszego okresu rozliczeniowego - a wszystkie te informacje znajdzie Pan na trzeciej stronie faktury. Zapraszamy do zapoznania się z rozliczeniem szczegółowym, a jeśli coś mimo to pozostaje niejasne, zapraszamy do kontaktu mailowego, z konta Klienta czy przez Facebook Messenger. Pozdrawiamy

ksieciunio
@stefan 11.03.2018 19:31

Stefanku na pierwszej fakturze wszystko jest napisane a ty jak widać może i umiesz czytać ale za wiele nie rozumiesz.

Ulka

Jak sie pracuje? Podpowiedzcie czy prowadzą rekrutacje?

tomasz
@Ulka 24.03.2018 20:09

Sieć została sprzedana przez udziałowca węgierskiego do spółki zależnej od grupy Polsat. Nie jest to firma nastawiona na budowanie zaufania pracowników. Główne zatrudniają na umowach B2B. Nie chcą się wiązać. Tam wszystko jest na sprzedaż, zbudujesz coś na co poświeciłeś czas, i swoje umiejętności, to zabiorą ci to jednym ruchem. Nie polecam.....

Wiola
@tomasz 28.03.2018 11:35

Czyli jesteś ich pracownikiem i te informacje są pewne?

stefan

dostałem 1 rachunek!!! ponad 65 zeta!! mam abonament 19.99 tym którzy cos gdzies przeczytali , pisze jak jest , ponda 65 zeta !!!

Premium Mobile
@stefan 11.03.2018 19:28

Panie Stefanie, Pierwsza faktura zawsze jest wyższa. Zawiera opłatę aktywacyjną, a do tego abonament za następny okres rozliczeniowy i abonament od dnia aktywacji do końca pierwszego okresu rozliczeniowego - a wszystkie te informacje znajdzie Pan na trzeciej stronie faktury. Zapraszamy do zapoznania się z rozliczeniem szczegółowym, a jeśli coś mimo to pozostaje niejasne, zapraszamy do kontaktu mailowego, z konta Klienta czy przez Facebook Messenger. Pozdrawiamy

Zostaw opinię o Premium Mobile sp. z o. o. - Warszawa

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Premium Mobile sp. z o. o.