Premium Mobile sp. z o. o.

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 35 ocen.

Premium Mobile sp. z o. o.
2 35 6 1

Opinie o Premium Mobile sp. z o. o.

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Ella

Na kanwie zachwytów koleżanki, która od kilku już miesięcy jest abonentem Pm przeniosłam do tej firmy dwa numery z Playa. Niestety, dotknęło mnie po trosze wszystko to co opisali przedmówcy. Aktywacja jednego z numerów po 12 dniach, i to po moich licznych monitach z telefonów innych członków rodziny, bo mój przecież nie działał. Z tego numeru korzystam też w pracy, a zatem miałam problem. Pracownicy infolinii przesympatyczni i chętni do pomocy, ale pomoc techniczna nie działa w weekendy, więc włączenie numeru przeciagnelo się o kolejne 2 dni... W końcu się udało. Wtedy na numerze syna zaczęło się dziać, tj. Ma przerwy w internecie i czasowe blokady na połączenia, z komunikatem, że możliwe jest tylko wykonywanie połączeń alarmowych. Nie jest to związane z brakiem zapłaty. Dodam, że telefon użytkowany jest na terenie, na którym Plus nie ma problemu z zasięgiem. No, i nadal, pomimo podjętych prób uzyskania SMS konfig, nie mam możliwości odbierania i wysyłania MMS. A faktury przychodzą do zapłaty... Jedna nawet przed uruchomieniem jakiejkolwiek usługi... Dziwne to wszystko jakieś. Nie mam najzwyczajniej czasu na ciągle wiszenie na telefonie i instruowanie pracowników PM o zakresie usług jakie wynikają z zawartej pomiędzy nami umowy... Wrócę zatem do poprzedniego operatora, bo tam przynajmniej wiem jakie niespodzianki mogą mieć spotkac... Tutaj to ciągle zaskoczenie. Jedno zaczyna działa, to przestaje inne...

anonymous

najgorsza z sieci, których do tej pory używałem. przeniosłem 4 numery z play. internet i polaczenia nie działają juz tydzień. po rozmowach telefonicznych z konsultantami wniosek wyszedł jeden - oni nie mogą nic zrobić. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM! konfiguracja to jakiś żart. moja mama, która nie zna sie na technologii ma sobie ustawiać APN. nie ma mnie zebym mogl jej skonfigurować wszystko (a pomimo odpowiedniej konfiguracji, krok po kroku, którą wykonałem w swoim telefonie to połączenia dalej są nie aktywne, juz nie wspominając o internecie - po prostu nic nie działa), a smsów konfiguracyjnych nie dostała. W play działało to na zasadzie dostania sms w ktorym byly ustawienia i wszystko działało. Moja opinia jest jednoznaczna i uzasadniona - nie mogę dzwonic i korzystac z internetu - wracam znowu do play.

Premium Mobile
@anonymous 14.09.2018 09:01

Problem z wykonywaniem połączeń nie jest związany z konfiguracją, dlatego prosimy o zgłoszenie takiej sytuacji, abyśmy mogli rozwiązać problem. Dla niektórych urządzeń nie możemy dostarczyć automatycznej konfiguracji, dlatego chętnie pomożemy wprowadzić prawidłowe ustawienia, aby usługi działały poprawnie. Zapraszamy do kontaktu z nami np przez Facebook Messenger lub mailowo pod adresem dok@premiummobile.pl, abyśmy mogli zweryfikować sytuację i rozwiązać Pana problem. Pozdrawiamy

anonymous
@Premium Mobile 14.09.2018 09:31

sprawa się rozwiązała po wykonaniu telefonu. Funkcje dzwonienia, wysylania sms i internet zostaly odblokowane. Trochę nerwów i stresu mnie to kosztowało. Mam nadzieje, że juz problem nie wystąpi. Podsumowując jest już OK.

Adam

Niestety mnie też spotkała przykra przygoda z PM. Numer po przeniesieniu z innej sieci jest nieaktywny już od kilku dni. Dla mnie to bolączka, bo klienci i rodzina nie mogą się dodzwonić. Brak informacji od PM o terminie aktywacji numeru. Porażka na całej linii!!!

joooon
@Adam 30.07.2018 20:35

Też się skusiłem przenieść dwa numery do tej dziadowskiej firmy. Dwa tygodnie wstecz sms że usługa będzie aktywna od 01.08.2018 przychodzi dzień aktywacji jeden numer aktywny a drugi nie - k........a krew mnie zalewa jak ktoś mnie tak na dzień dobry wita ( dwa dni bez telefonu ) jak długo żyje jeszcze takiego (usunięte przez administratora) nie miałem.Monity,reklamacje mają w czterech literach - zgłoszone do działu technicznego no jaja sobie robią ( krowy pasać a nie telefonami się zajmować ) " co to konia obchodzi jak się wóz przewraca " no może i obchodzi bo dyszlem może dostać a mnie co to K........ a obchodzi ma działać i już . Spadłem z deszczu pod rynnę zły jestem na siebie że stary a taki głupi że dałem się wpuścić w takie maliny. Tego im nie popuszczę uruchomię wszystkie środki prawne żeby im to olewanie klientów bokiem wyszło. NIE POLECAM TEGO NACIĄGACZA jakim jest premium mobile zresztą pośrednik plus czyli polsatu.

MC
@Adam 30.07.2018 20:35

Mi aktywowali po blisko 3 tygodniach. W ciągu pierwszego tygodnia 3 razy brak internetu, nie da się skonfigurować MMS. Internet mobilny to porażka pod względem prędkości, niby 4G LTE a (usunięte przez administratora) w 360p max. Wypowiadam umowę i przenoszę się gdzieś indziej.

Premium Mobile
@joooon 02.08.2018 17:33

Przykro nam, że w Pańskim przypadku wystąpił problem z aktywacją. W takich sytuacjach zawsze staramy się działać najszybciej, jak to możliwe, rekompensując też powstałe trudności. Jeszcze raz przepraszamy. Dołożymy starań, aby dalsza współpraca ułożyła się pomyślnie. Pozdrawiamy

Sylwia

Czy ktoś z Was słyszał w ostatnim czasie o jakiś przyjęciach do pracy w firmie Premium Mobile? Osoby, które są zainteresowane pracą u tego pracodawcy, w którym miejscu mają poszukiwać aktualnych ofert pracy? Ktoś coś wie na ten temat?

anonymous

Jan tel 697662638 czytając opinie podzielam opinie Premium Mobile obsługa jest dla klijęnta bardzo kiepska . dla siebie jak nie zapłacisz w terminie to już blokada , a jak zapłacisz to co najmniej 2 tygodni zanim zauważą wpłatę . mam dwa telefony z obiema jest to samo . A abonamęt nie jest obniżony za nie czyny telefon . Przysyłacie sms aby namawiać klijętów do tej firmy a ja wobec tego mówie i odradzam aby się nie pakowali w tom firme

Premium Mobile
@anonymous 30.07.2018 10:40

Wpłaty księgowane są do trzech dni roboczych. Przykro nam, że w Pańskim przypadku wystąpiły trudności - zapraszamy do przesłania uwag na adres dok@premiummobile.pl - będziemy mogli sprawdzić działanie usługi i księgowanie się płatności. Pozdrawiamy

POL
@anonymous 30.07.2018 10:40

czytając Pana opinię nie dziwie się, że firma ma problem z weryfikacją wpłaty, skoro jest problem z ojczystym językiem

Sylwia

@MC, zgłaszałeś może swoje uwagi, co do działania internetu mobilnego, który oferuje firma Premium Mobile? Może są to chwilowe problemy, które warto wyjaśnić z szefostwem firmy? Napisz, proszę, czy zgłaszałeś ten fakt problemów technicznych.

MC
@Sylwia 09.08.2018 08:26

Tak, problemy dotyczyły internetu na pakiecie telefonicznym, tam zresztą nie działały mi żadne usługi. Co do internetu mobilnego - prędkość to dramat. Znajomy siedzi metr ode mnie z Nju Mobile i prędkość ma 6x lepszą.

Premium Mobile
@MC 14.08.2018 08:52

Prosimy o kontakt z nami na przykład przez Facebook Messenger, postaramy się zbadać problem i go rozwiązać.

Artur Dyszkiewicz

Przeniosłem nr do premium Mobile przeniesienie miało nastąpić 14.07.2018 a do dnia dzisiejszego mój nr nie jest aktywny piszę do premium Mobile, dzwonię codziennie i słyszę te same odpowiedzi że przepraszamy, przekazaliśmy sprawę do działu technicznego, że postaramy się zrekompensować i tym podobne bzdury. Właśnie otrzymałem informację mailem że po stronie operatora jest wszystko prawidłowo A ja nadal nie mogę dzwonić i nikt do mnie nie może się dodzwonić po raz kolejny proponują wyjęcie i włożenie karty ponowne i sprawdzenie karty w innym urządzeniu co już czyniłem 3 dni temu i poinformowałem ich że to nie działa. Bardzo żałuję decyzji po przejściu do sieci Premium Mobile i przestrzegam wszystkich i odradzam stanowczo!!!!

MC
@Premium Mobile 12.08.2018 13:52

Udało a po 3 dniach znowu nie działa internet. Parodia

Premium Mobile
@MC 14.08.2018 08:51

Zapraszamy do kontaktu z nami np przez Facebook Messenger, abyśmy mogli problem sprawdzić i rozwiązać. Pozdrawiamy

Sylwia

@MC, może warto uwagi, które dodałeś w swoim komentarzu zgłosić bezpośrednio do działu obsługi klienta firmy Premium Mobile? Myślę, że firma na pewno zbada, dlaczego występuje taki problem u Ciebie i jaka jest bezpośrednia przyczyna takiego stanu rzeczy.

Sylwia

@Artur Dyszkiewicz, sprawdzałeś może, czy nie jest to wina samego urządzenia, na którym próbujesz włożyć kartę SIM? Może jest to jakiś problem na który nie ma wpływu sieć Premium Mobile? Próbowałeś może udać się z tym problemem do specjalisty od telefonów komórkowych?

NN
@joooon 03.08.2018 13:09

jeszcze jeden przemądrzały cwaniaczek, wielki informatyk a nie sprawdził opinii o PM przed podpisaniem umowy

Premium Mobile
@joooon 03.08.2018 13:09

Działanie usług uwarunkowane jest również poprawnym działaniem samego urządzenia. Oczywiście, jeśli problem nie ustępuje w innym telefonie podejmujemy szereg testów i weryfikacji technicznych, które pomagają rozwiązać problem. Mamy nadzieję, że i w przypadku Pana Artura problem udało się rozwiązać.

cips

w dniu dzisiejszym od godzin porannych w okolicach Zielonej Góry brak interetu i możliwości wykonywania połączeń

Premium Mobile
@cips 09.08.2018 20:07

Zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile pod adresem mailowy dok@premiummobile.pl - sprawdzimy problemy z zasięgiem w Pańskiej lokalizacji.

Sylwia

@joooon, starałam się pomóc w danej sytuacji myślę, że każda podpowiedź w takim wypadku jest pomocna, gdyż jak wiadomo różnie bywa z urządzeniami elektronicznymi i czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze. Rozumiem, że możesz mieć dużo większą wiedzę informatyczną i w żaden sposób tego nie neguję.

Sylwia

Czy w chwili obecnej są prowadzone jakieś nabory na wolne stanowiska pracy w firmie Premium Mobile? Jeżeli tak to, czy moglibyście napisać na jakie stanowiska przyjmuje pracodawca? Czy osoby młode świeżo po studiach również mogą z powodzeniem aplikować do pracy w tej firmie? Napiszcie, proszę, coś na ten temat.

zak

Skuszony licznymi reklamami ale też opiniami korzystających z usług Premium Mobile przeniosłem do tego operatora 3 numery...właściwie określenie "przeniosłem" to chyba lekkie nadużycie.Błyskawicznie podjęli kontakt,wykazali cierpliwość gdy robiłem cesję na żonę, szybko dostarczyli umowę i...no właśnie ...skończyło się działanie operatora..szybkie. Mija czwarty dzień od deklarowanego terminu uruchomienia usługi oraz dwa tygodnie od daty umowy i.. cisza..cisza. Nawet na moje dwie mailowe interwencje też nie odpowiadają. Sprawdzam w mediach czy może jest jakieś info o ewentualnie jakimś dramatycznym wydarzeniu które być może sparaliżowało operatora ale nie nic nie ma....Czekać dalej czy już zrezygnować?? ps Jeszcze w dniu wczorajszym dostałem odpowiedz o braku zwrotu przez kuriera umowy. Wysłałem skany swojego egzemplarza - w międzyczasie dotarła umowa od kuriera. O 3 rano sms o aktywacji :) ale nie mogę po skonfigurowaniu telefonu,aktywować usługi. ps 2 mija kolejny dzień - tym razem trzy osoby w rodzinie bez możliwości skorzystania z telefonów komórkowych - dotychczasowi operatorzy wyłączeni a nowiutki premium mobile nie wiadomo kiedy . Reklamacja i mailowy monit o włączenie bez rezultatów i info dlaczego i kiedy... ps 3(12 maja) Umowa z 27 kwietnia. Historia jak powyżej i co najgorsze trwa. Zaczyna być nieprzyjemnie. Jeden z trzech ciągle nieczynnych numerów to telefon starszej schorowanej osoby. Brak kontaktu to nie tylko brak komfortu. Monity mailowe do operatora nieskuteczne.,

Premium Mobile
@zak 12.05.2017 10:29

Drogi Użytkowniku, problemy z przeniesieniem numerów są sporadyczne, staramy się reagować na takie sytuacje błyskawicznie i skutecznie. Mamy nadzieję, że udało się problemy rozwiązać i jest Pan już zadowolonym Klientem naszej sieci. Pozdrawiamy.

NigdywPremiummobile
@Premium Mobile 23.10.2017 15:16

chyba kpicie łby. Pół miesiąca to wg was błyskawicznie? Tempe dzidy! Myślałem o przeniesieniu numer do was ale po tym co tu się odjaniepawla jedyne co mógłbym do was przenieść to odpady biologiczne!

zid

Jest Ok

Dawid

Słyszałem, że firma ma opinię dobrego pracodawcy!

EX
@Dawid 02.07.2018 17:02

Chyba żartujesz

Adrian

Niestety skorzystałem z usług tej firmy i każdemu odradzam. Od ponad miesiąca co jakiś blokują mi możliwość wykonywania polaczeń. Tak po prostu, nie mogę zadzwonic, wysłać SMS ani skorzystać z internetu. W ostatnim miesiacu 7 razy zdarzyła się taka sytuacja. raz było to w niedziele o 16:30 (a przypomnę, ze ich biuro obsługi pracuje w niedziele do 16 więc mogłem zadzwonic dopiero w poniedziałek o 8 rano). Zazwyczaj włączali to od ręki, ale pewnego razu mieli problem z systemem i byłem bez kontaktu przez 12 godzin. Jaka cena, taka jakość. Na szczęście po dwóch miesiącach tej męki przenoszę numer do innej sieci. Już się nie mogę doczekac, jak się od nich uwolnię.

Walek
@Premium Mobile 29.01.2018 13:56

potwierdzam sytuację opisywaną przez Adriana, mi podobnie kilka razy zablokowali - potrzeba wtedy drogiego telefonu, by odblokować ---MOCNO CHORE TO JEST--- to odcina od świata a obsługa wszystko zawala na system

Premium Mobile
@Walek 02.07.2018 14:09

Takie sprawy są przez obsługę skrupulatnie weryfikowane, tak aby takich problemów było jak najmniej. W takim przypadku wystarczy skontaktować się z nami prze e-mail, Facebook Messenger lub zapytanie z konta Klienta, abyśmy mogli pomóc.

Robert

Trzeba płacić rachunki w terminie i nie będzie blokady!!! Firma ma dobra opinie.

Premium Mobile
@addy 01.02.2018 14:28

Zachęcamy do kontaktu z nami ponownie, mailem na dok@premiummobile.pl lub przez Facebook Messenger, sprawdzimy ponownie działanie internetu i konfigurację w telefonie. Pozdrawiamy

walek
@Premium Mobile 02.02.2018 13:04

JUŻ po 26 dniach dostaniesz odpowiedź na reklamację

Administrator

Czy ktoś ma jakieś ciekawe informacje o Premium Mobile sp. z o. o.? Zawsze warto dzielić się z użytkownikami fajnymi ciekawostkami z życia firmy.

Zbyszek

Pracuje w Premium dość długo, jestem raczej szeregowcem ale nie narzekam ani na zarobki ani na atmosferę. Można się wybić i dobrze zarobić, złe opinie to raczej opinie ludzi którzy naprawdę nie potrafią albo pracować lub nie chcą poprostu.

Ulka

Czy ktoś z pracowników mógłby napisać kilka zdań jak się pracuje?

KatteGda

Mam 2 numery od sierpnia 2017 r w Premium Mobile , nie wiem dokładnie do kiedy mam umowę . Chcę zrezygnować z jednego numeru w trybie jak najszybszym , gdyż go prawie nie używam . Moje pytanie to jakie koszty poniosę ? Na stronie PM znalazłam jedynie info , że można rozwiązać umowę przed upływem 14 dni .

PremiumMobile
@KatteGda 11.04.2018 10:25

Zapraszamy do kontaktu mailowego na dok@premiummobile lub przez Facebook Messenger - konsultanci udzielą wszelkich potrzebnych informacji.

KatteGda
@PremiumMobile 11.04.2018 18:22

Pisałam na Facebook , niestety bez konkretnej odpowiedzi . Dla mnie pracują tam średnio przeszkoleni ludzie . Gdy przenosiłam numery kontakt był super , gdy chcę rozwiązać umowę zbywanie .Spróbuję na dok@premiummobile , lecz pewnie odpowiada tam ta sama ekipa co na FB.

KatteGda
@PremiumMobile 11.04.2018 18:22

Chcę wiedzieć jaki koszt jest gdy chcę rozwiązać umowę na jeden z dwóch numerów bez podania przyczyny . To nie jest trudne pytanie , jednak od 3 miesięcy mam problem z uzyskaniem odpowiedzi. Chcę również otrzymać wzór rozwiązania umowy.

Premium Mobile
@KatteGda 11.04.2018 22:21

Ma Pani oczywiście prawo zrezygnować z usług. Są na to dwa sposoby - wysłanie pisma na adres korespondencyjny firmy lub skan pisma przesłać mailowo na dok@premiummobile.pl. Okres wypowiedzenia trwającej umowy to 30 dni.

xx

Nie polecam pracy na słuchawkach jako doradca klienta. Mówią na początku na rozmowie, że u nich nie ma presji na wyniki, ważne tylko żeby starać się pozyskiwać klienta..po czym na szkoleniu okazuje się, ze jest to typowe call center, masz tygodniowe tzw "couchingi", nie masz wyników to wylatujesz. 3 dniowe szkolenie niepłatne, szkoda czasu. Jest to naciąganie klientów na przejście do sieci premium mobile z innej, czyli wpychanie na siłę abonamentów. Nie polecam.

/Bolek

Jak widać poniżej ludzie a może nawet nie ludzie tylko hejterzy z urodzenia i wychowanie mylą nawet forum o jakości usług z opianiami o pracodawcy. Jest tu jakiś admin? Z tego co widze i tak z komuś z PM chciało się tym wszystkim znerwicowanym i niezadowolonych z siebie ludziom, którzy wymagają mercedesa za 17 zł.... odpisać na te głupoty. Szacun.

Premium Mobile
@stefan 11.03.2018 19:31

Panie Stefanie, Pierwsza faktura zawsze jest wyższa. Zawiera opłatę aktywacyjną, a do tego abonament za następny okres rozliczeniowy i abonament od dnia aktywacji do końca pierwszego okresu rozliczeniowego - a wszystkie te informacje znajdzie Pan na trzeciej stronie faktury. Zapraszamy do zapoznania się z rozliczeniem szczegółowym, a jeśli coś mimo to pozostaje niejasne, zapraszamy do kontaktu mailowego, z konta Klienta czy przez Facebook Messenger. Pozdrawiamy

ksieciunio
@stefan 11.03.2018 19:31

Stefanku na pierwszej fakturze wszystko jest napisane a ty jak widać może i umiesz czytać ale za wiele nie rozumiesz.

Ulka

Jak sie pracuje? Podpowiedzcie czy prowadzą rekrutacje?

tomasz
@Ulka 24.03.2018 20:09

Sieć została sprzedana przez udziałowca węgierskiego do spółki zależnej od grupy Polsat. Nie jest to firma nastawiona na budowanie zaufania pracowników. Główne zatrudniają na umowach B2B. Nie chcą się wiązać. Tam wszystko jest na sprzedaż, zbudujesz coś na co poświeciłeś czas, i swoje umiejętności, to zabiorą ci to jednym ruchem. Nie polecam.....

Wiola
@tomasz 28.03.2018 11:35

Czyli jesteś ich pracownikiem i te informacje są pewne?

stefan

dostałem 1 rachunek!!! ponad 65 zeta!! mam abonament 19.99 tym którzy cos gdzies przeczytali , pisze jak jest , ponda 65 zeta !!!

Premium Mobile
@stefan 11.03.2018 19:28

Panie Stefanie, Pierwsza faktura zawsze jest wyższa. Zawiera opłatę aktywacyjną, a do tego abonament za następny okres rozliczeniowy i abonament od dnia aktywacji do końca pierwszego okresu rozliczeniowego - a wszystkie te informacje znajdzie Pan na trzeciej stronie faktury. Zapraszamy do zapoznania się z rozliczeniem szczegółowym, a jeśli coś mimo to pozostaje niejasne, zapraszamy do kontaktu mailowego, z konta Klienta czy przez Facebook Messenger. Pozdrawiamy

irek

Taaaa, to proszę mi powiedzieć dlaczego w Te-mobail np. dziś prędkość pobierania w necie na Spedzie wynosiła docelowo w komórce 30 a w Plusie 3 mB

Premium Mobile
@irek 28.02.2018 22:53

Drogi Użytkowniku, zasięg dwóch różnych operatorów może być różny w danym momencie, w zależności od ilości abonentów korzystających z danego nadajnika, lokalizacji, czy urządzenia, z którego Pan korzysta. Czynników jest bardzo wiele. Pozdrawiamy

irek
@Premium Mobile 05.03.2018 16:48

Powiem tak. Przepraszam ,że brzydko ale odpowiedź Premium na więcej nie zasługuje Srały muchy będzie wiosna.

Mobilny
@Premium Mobile 05.03.2018 16:48

Operator wirtualny dostęp do infrastruktury operatorskiej ma w ostatnie kolejności. I jak w danym momencie obciążenie na sitach jest spore to wirtualnemu tylko skaluje to co zostaje wolne. I nie ma co mydlić oczu, za tania cenę ma się niską jakość obsługi i usług.

Artur

Niby partner Plusa, ale zasiegu Plusa nie mają. Jeden telefon, dwie karty sim, plus i premium mobile. Srednio o 1 kreske mniejszy zasieg ma premium. Do tego bardzo czesto mam brak polaczenia z siecia. Jestem ich klientem pare miesiecy i dodatkowych oplat nie uswiadczylem, niestety na wsi mieszkam i zasieg jest slaby stad przenosze nr do plusa. Dla miastowych polecam! Hmm, tylko nie wiem czemu oceniam operatora na stronie pracodawcow :D

Premium Mobile
@Artur 16.08.2017 13:08

Panie Arturze, korzystamy z infrastruktury Plusa, stąd nie mamy wpływu na zasięg i jego jakość. Jednak Plus ma najlepszy zasięg w Polsce.

irek
@Premium Mobile 23.10.2017 15:20

Taaaa, to proszę mi powiedzieć dlaczego w Te-mobail np. dziś prędkość na Spedzie wynosiła docelowo 30 a w Plusie 3 mB

mobilny-ranking.pl

Rynek weryfikuje. https://mobilny-ranking.pl/premium-mobile-liderem-wsrod-mvno/

ewa

Nie polecam zwlaszcza ososbom podruzujacym. Cennik oplat i regulamin firma traktuje dosc swobodnie. Dzwoniac z terytorium EU dostalam rachunek jak za telefony z trzeciego swiata, nigdzie na stronach firma nie uprzedza (sprawdzlam kilka razy przed wyjazdem) ze niektore departamenty Francji (Gwadelupa) beda traktowane jakby do EU nie nalezaly , co wiecej po zlozeniu reklamacji wmawiaja mi ze bedac na Gwdelupie 'przypadkowo' polaczylam sie z siecia w Gujanie, pomijam fakt ze Gujana Francuska to tez terytorium EU to odleglosc miedzy Gwadelupa a Gujana w prostej linii ok 1500km wyklucza taka mozliwosc. Koszmar, zmiast przeprosic za balagan z taryfami i skorygowac rachunek groza mi teraz sadami i komornikiem.

Premium Mobile
@ewa 03.12.2017 10:59

Pani Ewo, skontaktowaliśmy się z Panią drogą mailową. Mamy nadzieję, że zaproponowana korekta rozliczeń pozwoli na dalszą udaną współpracę z nami. Przepraszamy oczywiście za zaistniałą sytuację i dziękujemy za cierpliwość. Pozdrawiamy serdecznie.

anonymous

Kilka miesięcy temu( chyba w sierpniu ) podjąłem decyzję o zmianie operatora komórkowego. Mój wybór padł na "taniego operatora " - Premium Mobile . Nie pamiętałem do kiedy wiąże mnie umowa z poprzednim operatorem, więc zleciłem wszystkie sprawy formalne Premium Mobile.Po tygodniu był już u mnie kurier z nową umową. Premium poinformowało mnie że umowa z nimi zaczyna się 10 października,a ja zachowam swój stary numer i całe przejście odbędzie się płynnie, dostałem w tej sprawie od nich kilka maili i SMS-ów z gratulacjami i informacją o konieczności wymiany karty SIM 11 października.Gdy wreszcie nadszedł upragniony 11 października byłem trochę zdziwiony, że stara karta jest dalej aktywna ale wymieniłem ją na nową z Premium. Karta zadziałała ale po pierwszej rozmowie okazało się , że zmienił się mój numer. Było to dla mnie nie do przyjęcia, choćby dla tego, że zostałem odcięty od usług bankowych. Postanowiłem złożyć w tej sprawie reklamację. Gdy po trwającym 30-40 min. oczekiwaniu na połączenie , udało mi się wreszcie dodzwonić , zostałem poinformowany, że umowa z poprzednim operatorem zostanie rozwiązana dopiero 10 listopada, a na chwilę obecną dostałem jakiś numer zastępczy ( nie wiem po co ? ). Oczywiście musiałem wrócić do starej karty SIM, jednakże Premium Mobile wystawiło mi zaraz rachunek za dodatkowy numer, ponieważ było to tylko 16 PLN , machnąłem na to ręką i zapłaciłem . W grudniu faktura wyniosła już 92,39 PLN ( mam jeden abonament za 24,70 ) wg wykazu były to dwa abonamenty i opłata aktywacyjna , powinno to więc być 2 x 24,70 + 29 = 78,40 PLN im wyszło 92,39 . Próbowałem to wyjaśnić ale nie mam ochoty znowu czekać godzinę na połączenie, a gdy wysłałem im maila z pytaniem o sposób wyliczenia faktury, dostałem tylko SMS-a o konieczności zapłaty 92,39 bez jakichkolwiek wyjaśnień. Wcześniej również wysłałem do nich maila z pytaniem o możliwość zablokowania pewnych numerów - brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Reasumując wg starego przysłowia " Tanie mięso psy jedzą ". Mam nadzieję, że przynajmniej z zerwaniem umowy z tą firmą nie będzie aż takich problemów. Andrzej umowa nr 73480

Premium Mobile
@anonymous 13.12.2017 02:00

Panie Andrzeju, podany numer jest błędny, ponieważ wspomniana umowa zarejestrowana na Klienta, który jest z nami już wiele miesięcy. Prosimy o wiadomość na adres kontakt@premiummobile.pl z numerem telefonu, abyśmy mogli zweryfikować naliczenia. W każdym systemie zdarzają się błędy . W takich przypadkach zawsze dokładnie to sprawdzamy i wyjaśniamy. Czekamy zatem na kontakt. Odpowiadamy również na wszystkie wiadomości naszych Klientów, można kontaktować się z nami również przez Facebook Messenger. Pozdrawiamy serdecznie.

Zostaw opinię o Premium Mobile sp. z o. o. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Premium Mobile sp. z o. o.