Premium Mobile sp. z o. o.

Adres: Wincentego Rzymowskiego 31, 02-697 Warszawa

NIP: 9542746551 KRS: 0000540847

Premium Mobile sp. z o. o.
2 37 6 1

Opinie o Premium Mobile sp. z o. o.

Ulka

Jak sie pracuje? Podpowiedzcie czy prowadzą rekrutacje?

tomasz
@Ulka 24.03.2018 20:09

Sieć została sprzedana przez udziałowca węgierskiego do spółki zależnej od grupy Polsat. Nie jest to firma nastawiona na budowanie zaufania pracowników. Główne zatrudniają na umowach B2B. Nie chcą się wiązać. Tam wszystko jest na sprzedaż, zbudujesz coś na co poświeciłeś czas, i swoje umiejętności, to zabiorą ci to jednym ruchem. Nie polecam.....

Wiola
@tomasz 28.03.2018 11:35

Czyli jesteś ich pracownikiem i te informacje są pewne?

Zaw
@tomasz 28.03.2018 11:35

Jako "pracodawca" absolutnie niewiarygodni, ludzie zwalniani hurtowo na podstawie "widzimisię" ,kadra "menedżerska" reprezentuje poziom żenujący. Mitomania i dyletanctwo od samej góry. Można podjąć współpracę ale absolutnie nie wiązać planów sięgających dalej niż 30 dni z firmą i od 1 dnia szukać alternatywy.

Michu
@Zaw 12.02.2019 19:21

"Absolutnie niewiarygodna" jest tylko ta opinia. Pracowałem w Premium i nie zauważyłem podobnych zachowań. Ktoś chyba nie wywiązywał się jak trzeba z obowiązków i ma teraz pretensje do reszty świata.

Piotrek

W przypadku jakichkolwiek awarii nie mają żadnych systemów naprawczych. Człowiek czeka niewiadomo na co a telefony nie działają. NIE POLECAM

Premium Mobile
@Piotrek 03.12.2018 15:37

Witamy. W przypadku wystąpienia trudności z usługami staramy się rozwiązywać je najszybciej jak to możliwe. Jeśli występują jakiekolwiek niedogodności prosimy o kontakt przez Facebook Messenger, e-mail dok@premiummobile.pl lub telefoniecznie. Pozdrawiamy

Daro11
@Piotrek 03.12.2018 15:37

Ma rację, ciągle przychodza większe rachunki, a jak do nich się dzwoni to infolinia kosztuje, blokują telefon choć rachunek zapłacony, mówią że to wina komputera, dzwonisz, za infolinie płacisz, odblokowują, za miesiąc to samo

Krzysztofjw
@Piotrek 03.12.2018 15:37

Piotrek, czytaj ze zrozumieniem!!! PremiumMobile to operator wirtualny, i korzysta z sieci Plusa. Na wypadek awarii procedury naprawy ma Plus. Nie szukaj dziury w całym, nie podoba ci się? odejdź do Orange, zobaczysz co znaczy termin "olewanie klienta" a będziesz dodatkowo związany abonamentem na 24 miesiące

Premium Mobile
@Daro11 12.12.2018 18:53

Witamy, posiadamy również bezpłatne formy kontaktu, zachęcamy do kontaktu z nami mailowo dok@premiummobile.p lub poprzez Facebook Messenger, prosimy o zgłaszanie takich sytuacji, postaramy się wyjaśnić wszystkie naliczenia oraz wątpliwości związane z blokadami.

max
@Krzysztofjw 23.12.2018 08:10

popieram orange olewa klientow do momentu podpisania umowy sa bardzo mili a potem maja cie gdzies i tylko to ich wytlumaczenie - podpisal pan umowe musi pan placic osobiscie wole kazdego innego operatora byle nie orange

Zbyszek

Pracuje w Premium dość długo, jestem raczej szeregowcem ale nie narzekam ani na zarobki ani na atmosferę. Można się wybić i dobrze zarobić, złe opinie to raczej opinie ludzi którzy naprawdę nie potrafią albo pracować lub nie chcą poprostu.

Maciej
@Zbyszek 29.04.2018 11:12

Hahaha gdzie tam można się wybić przy tak płaskiej strukturze.20-30 osób.

skowronek

właśnie jestem w trakcie reklamacji rzekomych połączeń zawieszonych, wykonywanych minuta po minucie a policzonych za 4h 10 min podwójnie. Dziś otrzymałam smsa, że blokują mi telefon bo nie zapłaciłam rachunku. Reklamacja w toku, podstawowy abonament opłacony a tu straszą i blokują. Jestem rozczarowana firmą... Nikomu nie polecam, orange była bardziej wyrozumiała dla swoich klientów dlatego czas na powrót Moje sugestie dla Premium Mobile sp. z o. o.: proszę się zastanowić nad systemem rozpatrywania reklamacji i czasu jej trwania. Ukłon w stronę klienta, naprawdę zadziała wyłącznie na Państwa korzyść.

SEBASTIAN

Sieć katastrofa,od 6 dni nikt nie jest w stanie się dodzwonić do mnie,co dziennie po 2 razy rozmowa z Biurem Obsługi i nic , tylko czekać,kontakt po kilka razy dziennie msg,dalej brak usunięcia usterki, duże straty przez brak kontaktu z moim nr ,sprawa na dniach trafia do kancelarii adwokackiej,Jawna kpina z klienta.Stanowczo odradzam

Mariusz

Lipa. Mialo byc przeniesienie numeru... Ktoś pisal 03.01.2019 ze od 3 dni czeka na przeniesienie. Dzis 09,01.2019 i nadal na infolini mówią ze maja problemy z przeniesiem nr. Dodatkowo w rozmowie telefonicznej mowia jedno, w mailu drugie a 3 na Messenger. KPINA i DNO, DNO, DNO.

Premium Mobile
@Mariusz 09.01.2019 12:11

Witamy, przepraszamy za wszelkie trudności związane z przeniesieniem numeru, staramy się, tego typu sytuacje rozwiązywać w pierwszej kolejności, jednak wiele zależy od złożoności problemu. Mamy nadzieję, że nie potrwał on dłużej, niż Pan opisuje. Pozdrawiamy

Pmoo

Korzystam jestem zadowolony z PMobile ????

Premium Mobile
@Pmoo 03.01.2019 21:36

Dziękujemy za podzielenie się opinią :)

sten74

Jestem użytkownikiem tej sieci od jakiegoś czasu, i z góry się nie zgodzę z żadną negatywną opinią na temat tej sieci ???? jestem w ????% zadowolony z zasięgu, usług i ceny abonamentu. Gdzie dostanę 30GB internetu praktycznie za (usunięte przez administratora) Żadna z obecnych sieci nie oferuje tak dużo, za tak niewiele.... To co inni tylko obiecują, tu dostaję od ręki.... I co najważniejsze. Ta sieć obdarzyła mnie zaufaniem, gdyż jestem osobą będąca w rejestrze dłużników, a jednak nie pogardzili mną, i bez szemrania wyrazili zgodę na to, bym mógł korzystać z abonamentu, który jest ułatwieniem a niżeli tradycyjne: karty zdrapki. Dlatego ze swej wdzięczności, nie dam powiedzieć złego słowa o tej sieci. Dodać mogę tylko tyle, że sieci dłużej istniejące na polskim rynku, mogą tylko się uczyć i naśladować Premium Mobile ????????

Premium Mobile
@sten74 06.12.2018 11:00

Serdecznie dziękujemy za podzielenie się opinią:) Bardzo nas cieszy każdy zadowolony Klient.

heniek43100
@sten74 06.12.2018 11:00

Nie do końca jest tak z tą żetelnością, ja od 3 dni czekam na podłączenie do sieci i ciągle się tłumaczą problemami technicznymi. Zaczynam żałować przejścia do tej sieci.

Premium Mobile
@heniek43100 03.01.2019 00:42

Witamy, jeśli występują problemy techniczne staramy się je jak najszybciej weryfikować i rozwiązywać. Przykro nam, że w Pana przypadku wystąpiła taka sytuacja, zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta pod numerem infolinii 222300999 (połączenie płatne z numeru Premium Mobile 1,85 zł), mailowo na dok@premiummobile.p lub poprzez Facebook Messenger, sprawdzimy to i postaramy się pomóc.

Slawek

nie dochodzą mms- y, są kłopoty z sms-ami

Premium Mobile
@Slawek 31.12.2018 09:57

Witamy, do prawidłowego działania usługi konieczne jest wprowadzenie poprawnych parametrów konfiguracyjnych. Instrukcję konfiguracji prezentujemy na stronie: (usunięte przez administratora) W przypadku występowania problemów zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta pod numerem infolinii 222300999 (połączenie płatne z numeru Premium Mobile 1,85 zł), mailowo dok@premiummobile.p lub poprzez Facebook Messenger.

brzozdzis

Tak mnie Premium zainstalowało,że mms-y do mnie nie dochodzą i ode mnie nie wychodzą. A sprawdziłem to tym samym tlf z innej sieci i działało. Wysłałem do Premium Mobile taką informację , i jak grochem o ścianę. Poczekam jeszcze parę godzin . Nie pozdrawiam Moje sugestie dla Premium Mobile sp. z o. o.: Uruchomić moje MMS-Y !!!!! Lubię atmosferę w Premium Mobile sp. z o. o. za: wszystko oprócz MMS-ów

Użytkownik 6 miesiąc

Co za bzdury znowu tutaj ludzie wypisują Chyba konkurencja Wypowiadałem się wcześniej Dobry operator Zasięg i internet ok bo przecież mają usługi na antenach iplusa Jakie 35 stron umowy chłopie Jest kilka stron umowy i co ma kurier do tego Poza tym jak Ci nie odpowiada to możesz w każdej chwili zerwać umowę z operatorem i to jest duży atut tej sieci Też miałem problem techniczny na początku i szybko usunęli Abonament praktycznie stały Czasem przekroczę minimalnie kwotę - jakiś płatny nr ale mam wyszczególnione za co dodatkowo place Zmienili mi 4 promocje na piątą bez problemu Załatwiłem to telefonicznie W dodatku dostałem bonusa czyli więcej giga internetu na miesiąc Super sieć Elastyczne warunki umowy Jedyny minus że ciężko czasem dodzwonić się do pomocy technicznej

Premium Mobile
@Użytkownik 6 miesiąc 05.12.2018 20:30

Dziękujemy za komentarz :) Cieszymy się, że jest Pan z nami.

Maks93
Zweryfikowany użytkownik

Czuje sie oklamany i oszukany przez firme. Mial byc staly abonament ze zwyklymi nielimitowanymi rozmowami i sms. 3 korekty faktur. Kontakt z obsluga klienta platny. Niekompetentni konsultanci, ktorzy twierdza, ze bycie pierwszym w kolejce oznacza bycie ntym. Mam nagrania. Bardzo slaby zasieg. Dziwne rozliczenia na fakturze. Umowa zawarta na odleglosc przez telefon. Kurier zmusil mnie do podpisania nie mialem czasu na zapoznanie sie z 35 stronami umowy. Sms na stacjonarny liczony jako premium. Jednym slowem dramat uciekajcie.

Bluuuu

Potwierdzę co mówią inni-można by się pokusić o zgłoszenia do UKomunikacji Elektronicznej i UOKiK, by im odebrano koncesję bo to (usunięte przez administratora) są. Faktury płacone w terminie , a brak możliwości rozmow, nie sprawdzają wpłat a blokują numery. Jeden wielki bałagan, jedna WIELKA niekompetencja. Zasięg nie działa, wystraczy ,że wsiądziesz do metra albo autobusu..masakra. Działa jak "zółw", Nadmienię,że telefonu używam do pracy -więc gdy mi go blokują nie zarabiam. Poinfomorwałam już o tym UKE bo to nie może ujść im na sucho. Powinni zapłacić za takie praktyki karę i radzę to reszcie. Trzeba eliminować firmy, które nas okradają.

Premium Mobile
@Bluuuu 21.11.2018 09:23

Niestety, problemy techniczne czasami się zdarzają, staramy się w takich przypadkach reagować błyskawicznie i zawsze rekompensować powstałe trudności. Działamy na zasięgu sieci Plus,której pokrycie kraju oceniono bardzo dobrze - na 99%. Pozdrawiamy

Użytkownik 6 miesiąc

Witam wszystkich Jestem użytkownikiem tej sieci od kilku miesięcy Nie wiem skąd takie negatywne opinie Domniemam że Państwo macie małe pojęcie o ustawieniach telefonu lub jesteście konkurencją (takie mam odczucia) Smsy konfiguracyjne tej sieci są dobre Należy pamiętać iż też inne ustawienia w tel z androidem w które często ingeruje użytkownik telefonu - czasem nieświadomie a operator nie ma nic do tego; jedynie może pomóc z uprzejmości Sieć się rozwija powstają nowe punkty z konsultantami Moja opinnia: 1. Na rachunkach nie oszukują 2. Elastyczna umowa 3. Przez przeglądarkę można zmienić taryfę nawet tą samą na wyższą promocje 4. Nie ma problemu z zasięgiem i inter etem - kwestia ustawień fabrycznych tel 5. Pomoc techniczna - tutaj minus bo nie można się dodzwonić lub długo czekamy na połączenie 6. Ceny pakietów najlepsze na rynku Podsumowując Bardzo dobry operator i alternatywa aby uciec z innej sieci gdzie jesteś niewolnikiem umów i wysokości abonamentu

Premium Mobile
@Użytkownik 6 miesiąc 11.11.2018 10:03

Dziękujemy za podzielenie się opinią ;) Chcemy sprostować punkt 5 - obecnie czas oczekiwania na połączenie z konsultantem to zwykle tylko kilkanaście sekund. Zapraszamy też do innych form kontaktu, przez e-mail, Facebook Messenger czy Zapytanie z konta Klienta. Pozdrawiamy serdecznie.

Adrmal
Zweryfikowany użytkownik
@Użytkownik 6 miesiąc 11.11.2018 10:03

Witam. Potwierdzam w 100% wpis. Pozdrawiam

Użtwnk

Najgorszy serwis na rynku - nie mogą odpowiedz na proste pytanie i wkradli poważnie 100 złotych - nie zarachowany na konto Moje sugestie dla Premium Mobile sp. z o. o.: Zamknąć się

Premium Mobile
@Użtwnk 06.11.2018 18:03

Witamy, w razie wątpliwości odnośnie naliczeń oraz księgowania płatności prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta mailowo pod adresem dok@premiummobile.pl, wysyłając wiadomość przez Facebook Messenger lub wysyłając zapytanie przez konto klienta na stronie klient.premiummobile.pl.

marisz

pancio tez rezygnuje jestem w niemczech gadalem kilka godzin to mnie wylaczyli calkiem dopiero po tel do nich wlaczyli mnie spowrotm,nie wspomne ze robiono to kilka razy wole juz zaplacic te 50 zeta innemu operatorowi ale wiem ze mnie nie wylacza .Mam juz dosc ich glupkowatych tlumaczen ze system ze tamto sramto dodam ze place od razu jak mi faktura ino przyjdzie

Premium Mobile
@marisz 04.10.2018 20:47

Panie (usunięte przez administratora) przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji, zawsze staramy się badać dokładnie takie sytuacje, aby zapobiegać im w przyszłości, dlatego mamy nadzieję, ze pozostanie Pan naszym Klientem.

Johnym

Witam, jestem ambasadorem z PM, niestety nie moge dodawac nowych nrów tel na mojej stronie,,Twoja str z ofertą" -co jest??! 3 dni temu dodałem ok 100ki teraz -,,błąd serwera,, dzwoniłem na płatny nr i NIC!,, dodatkowo na ,,Twoja str z ofertą" podaje inne imię niz wczesniej moje własne , dzis znów proba dodania i NIC, dzwonienie za pienądze -NIC NIE DAŁO !!--Czyli koniec z dodawaniem nr ów>?

Premium Mobile
@Johnym 26.09.2018 12:47

Dzień dobry bardzo prosimy o przesłanie na adres email dok@premiummobile.pl numeru, który Pan u nas posiada- sprawdzimy tą sytuację

Urszula

Podpisałam umowę z PM nie miałam żadnych problemów z włączeniem i aktywacją numeru ale czar prysł nie mogę odbierać mms zgłosiłam reklamację 16.09.2018 cisza, dzisiaj wysyłam kolejną bo od trzech dni nie mam internetu, za własne pieniądze mam się denerwować? wracam do poprzedniego operatora

Premiudokitu
@Urszula 24.09.2018 08:02

Mam ten sam problem z mms-ami. Jednego pobieralo 2h a wyslac nie moge

Premium Mobile
@Urszula 24.09.2018 08:02

Pani Urszulo, działanie MMS i internetu uzależnione jest prawidłowej konfiguracji urządzenia. Instrukcję konfiguracji prezentujmy tutaj: https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/ Zapraszamy do kontaktu z nami mailowo lub przez Facebook Messenger. Złożona reklamacja rozpatrywana jest w terminie do 30 dni, dlatego abyśmy mogli pomóc, prosimy o kontakt. Pozdrawiamy

Premium Mobile
@Premiudokitu 24.09.2018 18:13

Prosimy o sprawdzenie, czy zapisane w telefonie ustawienia są poprawnie, zgodnie z instrukcją na stronie: https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/. W razie trudności prosimy o kontakt mailowy (dok@premiummobile.pl) lub przez Facebook Messenger. Pozdrawiamy

Ella

Na kanwie zachwytów koleżanki, która od kilku już miesięcy jest abonentem Pm przeniosłam do tej firmy dwa numery z Playa. Niestety, dotknęło mnie po trosze wszystko to co opisali przedmówcy. Aktywacja jednego z numerów po 12 dniach, i to po moich licznych monitach z telefonów innych członków rodziny, bo mój przecież nie działał. Z tego numeru korzystam też w pracy, a zatem miałam problem. Pracownicy infolinii przesympatyczni i chętni do pomocy, ale pomoc techniczna nie działa w weekendy, więc włączenie numeru przeciagnelo się o kolejne 2 dni... W końcu się udało. Wtedy na numerze syna zaczęło się dziać, tj. Ma przerwy w internecie i czasowe blokady na połączenia, z komunikatem, że możliwe jest tylko wykonywanie połączeń alarmowych. Nie jest to związane z brakiem zapłaty. Dodam, że telefon użytkowany jest na terenie, na którym Plus nie ma problemu z zasięgiem. No, i nadal, pomimo podjętych prób uzyskania SMS konfig, nie mam możliwości odbierania i wysyłania MMS. A faktury przychodzą do zapłaty... Jedna nawet przed uruchomieniem jakiejkolwiek usługi... Dziwne to wszystko jakieś. Nie mam najzwyczajniej czasu na ciągle wiszenie na telefonie i instruowanie pracowników PM o zakresie usług jakie wynikają z zawartej pomiędzy nami umowy... Wrócę zatem do poprzedniego operatora, bo tam przynajmniej wiem jakie niespodzianki mogą mieć spotkac... Tutaj to ciągle zaskoczenie. Jedno zaczyna działa, to przestaje inne...

Premium Mobile
@Ella 18.09.2018 20:29

Witamy, przepraszamy za wystąpienie problemów podczas aktywacji numerów, zawsze staramy się takie zgłoszenia rozwiązywać w pierwszej kolejności. Nie na każdy model telefonu możemy dostarczyć ustawienia konfiguracyjne, czasami konieczne jest wpisanie ich ręcznie, wtedy problem powinien ustąpić. Chętnie pomagamy podczas wprowadzania ustawień, zachęcamy do skontaktowania się z nami, nie tylko poprzez infolinie, ale również mailowo na adres dok@premiummobile.pl, składając zapytanie poprzez konto klienta lub przez Facebook Messenger.

anonymous

najgorsza z sieci, których do tej pory używałem. przeniosłem 4 numery z play. internet i polaczenia nie działają juz tydzień. po rozmowach telefonicznych z konsultantami wniosek wyszedł jeden - oni nie mogą nic zrobić. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM! konfiguracja to jakiś żart. moja mama, która nie zna sie na technologii ma sobie ustawiać APN. nie ma mnie zebym mogl jej skonfigurować wszystko (a pomimo odpowiedniej konfiguracji, krok po kroku, którą wykonałem w swoim telefonie to połączenia dalej są nie aktywne, juz nie wspominając o internecie - po prostu nic nie działa), a smsów konfiguracyjnych nie dostała. W play działało to na zasadzie dostania sms w ktorym byly ustawienia i wszystko działało. Moja opinia jest jednoznaczna i uzasadniona - nie mogę dzwonic i korzystac z internetu - wracam znowu do play.

Premium Mobile
@anonymous 14.09.2018 09:01

Problem z wykonywaniem połączeń nie jest związany z konfiguracją, dlatego prosimy o zgłoszenie takiej sytuacji, abyśmy mogli rozwiązać problem. Dla niektórych urządzeń nie możemy dostarczyć automatycznej konfiguracji, dlatego chętnie pomożemy wprowadzić prawidłowe ustawienia, aby usługi działały poprawnie. Zapraszamy do kontaktu z nami np przez Facebook Messenger lub mailowo pod adresem dok@premiummobile.pl, abyśmy mogli zweryfikować sytuację i rozwiązać Pana problem. Pozdrawiamy

anonymous
@Premium Mobile 14.09.2018 09:31

sprawa się rozwiązała po wykonaniu telefonu. Funkcje dzwonienia, wysylania sms i internet zostaly odblokowane. Trochę nerwów i stresu mnie to kosztowało. Mam nadzieje, że juz problem nie wystąpi. Podsumowując jest już OK.

Adam

Niestety mnie też spotkała przykra przygoda z PM. Numer po przeniesieniu z innej sieci jest nieaktywny już od kilku dni. Dla mnie to bolączka, bo klienci i rodzina nie mogą się dodzwonić. Brak informacji od PM o terminie aktywacji numeru. Porażka na całej linii!!!

joooon
@Adam 30.07.2018 20:35

Też się skusiłem przenieść dwa numery do tej dziadowskiej firmy. Dwa tygodnie wstecz sms że usługa będzie aktywna od 01.08.2018 przychodzi dzień aktywacji jeden numer aktywny a drugi nie - k........a krew mnie zalewa jak ktoś mnie tak na dzień dobry wita ( dwa dni bez telefonu ) jak długo żyje jeszcze takiego (usunięte przez administratora) nie miałem.Monity,reklamacje mają w czterech literach - zgłoszone do działu technicznego no jaja sobie robią ( krowy pasać a nie telefonami się zajmować ) " co to konia obchodzi jak się wóz przewraca " no może i obchodzi bo dyszlem może dostać a mnie co to K........ a obchodzi ma działać i już . Spadłem z deszczu pod rynnę zły jestem na siebie że stary a taki głupi że dałem się wpuścić w takie maliny. Tego im nie popuszczę uruchomię wszystkie środki prawne żeby im to olewanie klientów bokiem wyszło. NIE POLECAM TEGO NACIĄGACZA jakim jest premium mobile zresztą pośrednik plus czyli polsatu.

MC
@Adam 30.07.2018 20:35

Mi aktywowali po blisko 3 tygodniach. W ciągu pierwszego tygodnia 3 razy brak internetu, nie da się skonfigurować MMS. Internet mobilny to porażka pod względem prędkości, niby 4G LTE a (usunięte przez administratora) w 360p max. Wypowiadam umowę i przenoszę się gdzieś indziej.

Premium Mobile
@joooon 02.08.2018 17:33

Przykro nam, że w Pańskim przypadku wystąpił problem z aktywacją. W takich sytuacjach zawsze staramy się działać najszybciej, jak to możliwe, rekompensując też powstałe trudności. Jeszcze raz przepraszamy. Dołożymy starań, aby dalsza współpraca ułożyła się pomyślnie. Pozdrawiamy

Sylwia

Czy ktoś z Was słyszał w ostatnim czasie o jakiś przyjęciach do pracy w firmie Premium Mobile? Osoby, które są zainteresowane pracą u tego pracodawcy, w którym miejscu mają poszukiwać aktualnych ofert pracy? Ktoś coś wie na ten temat?

anonymous

Jan tel 697662638 czytając opinie podzielam opinie Premium Mobile obsługa jest dla klijęnta bardzo kiepska . dla siebie jak nie zapłacisz w terminie to już blokada , a jak zapłacisz to co najmniej 2 tygodni zanim zauważą wpłatę . mam dwa telefony z obiema jest to samo . A abonamęt nie jest obniżony za nie czyny telefon . Przysyłacie sms aby namawiać klijętów do tej firmy a ja wobec tego mówie i odradzam aby się nie pakowali w tom firme

Premium Mobile
@anonymous 30.07.2018 10:40

Wpłaty księgowane są do trzech dni roboczych. Przykro nam, że w Pańskim przypadku wystąpiły trudności - zapraszamy do przesłania uwag na adres dok@premiummobile.pl - będziemy mogli sprawdzić działanie usługi i księgowanie się płatności. Pozdrawiamy

POL
@anonymous 30.07.2018 10:40

czytając Pana opinię nie dziwie się, że firma ma problem z weryfikacją wpłaty, skoro jest problem z ojczystym językiem

Sylwia

@MC, zgłaszałeś może swoje uwagi, co do działania internetu mobilnego, który oferuje firma Premium Mobile? Może są to chwilowe problemy, które warto wyjaśnić z szefostwem firmy? Napisz, proszę, czy zgłaszałeś ten fakt problemów technicznych.

MC
@Sylwia 09.08.2018 08:26

Tak, problemy dotyczyły internetu na pakiecie telefonicznym, tam zresztą nie działały mi żadne usługi. Co do internetu mobilnego - prędkość to dramat. Znajomy siedzi metr ode mnie z Nju Mobile i prędkość ma 6x lepszą.

Premium Mobile
@MC 14.08.2018 08:52

Prosimy o kontakt z nami na przykład przez Facebook Messenger, postaramy się zbadać problem i go rozwiązać.

Artur Dyszkiewicz

Przeniosłem nr do premium Mobile przeniesienie miało nastąpić 14.07.2018 a do dnia dzisiejszego mój nr nie jest aktywny piszę do premium Mobile, dzwonię codziennie i słyszę te same odpowiedzi że przepraszamy, przekazaliśmy sprawę do działu technicznego, że postaramy się zrekompensować i tym podobne bzdury. Właśnie otrzymałem informację mailem że po stronie operatora jest wszystko prawidłowo A ja nadal nie mogę dzwonić i nikt do mnie nie może się dodzwonić po raz kolejny proponują wyjęcie i włożenie karty ponowne i sprawdzenie karty w innym urządzeniu co już czyniłem 3 dni temu i poinformowałem ich że to nie działa. Bardzo żałuję decyzji po przejściu do sieci Premium Mobile i przestrzegam wszystkich i odradzam stanowczo!!!!

Premium Mobile
@Artur Dyszkiewicz 18.07.2018 14:53

Panie Arturze, serdecznie przepraszamy za zaistniałe problemy. Czasami rozwiązanie problemu zajmuje nieco dłużej - wiele zależy od złożoności problemu. Mamy informację, że Pański numer został aktywowany. Zostanie przyznana oczywiście stosowna rekompensata. Mamy nadzieję, że mimo początkowych problemów zostanie Pan naszym zadowolonym Klientem.

anonymous
@Premium Mobile 23.07.2018 09:26

Dzień dobry. Zobaczymy, też mam taką nadzieję że będę zadowolony z usług Waszej sieci i że więcej problemów nie będzie i wtedy z czystym sumieniem będę Was polecał.

MC
@Artur Dyszkiewicz 18.07.2018 14:53

Mam bardzo podobny problem, numer rzekomo jest aktywny ale ciągle nie działa. Też wyjmowałem i wkładałem kartę, zresetowałem nawet ustawienia fabryczne telefonu ale skutek jest taki, że jestem już ponad tydzień bez mojego numeru. Zaczyna przynosić mi to wymierne straty i jeszcze chwila a wypowiem umowę, włącznie z internetową (na której aktywację swoją drogą czekałem jakieś 4 dni).

Premium Mobile
@MC 27.07.2018 14:33

Trudności z aktywacją sprawdzane są w dziale technicznym, a rozwiązanie problemu traktujemy zawsze priorytetowo. Przykro nam, że w Pańskim przypadku wystąpiły takie trudności. Mamy nadzieję, że udało się je rozwiązać i zaproponować odpowiednią rekompensatę, tak jak zawsze w przypadku podobnych problemów. Pozdrawiamy

MC
@Premium Mobile 12.08.2018 13:52

Udało a po 3 dniach znowu nie działa internet. Parodia

Premium Mobile
@MC 14.08.2018 08:51

Zapraszamy do kontaktu z nami np przez Facebook Messenger, abyśmy mogli problem sprawdzić i rozwiązać. Pozdrawiamy

Sylwia

@MC, może warto uwagi, które dodałeś w swoim komentarzu zgłosić bezpośrednio do działu obsługi klienta firmy Premium Mobile? Myślę, że firma na pewno zbada, dlaczego występuje taki problem u Ciebie i jaka jest bezpośrednia przyczyna takiego stanu rzeczy.

Sylwia

@Artur Dyszkiewicz, sprawdzałeś może, czy nie jest to wina samego urządzenia, na którym próbujesz włożyć kartę SIM? Może jest to jakiś problem na który nie ma wpływu sieć Premium Mobile? Próbowałeś może udać się z tym problemem do specjalisty od telefonów komórkowych?

joooon
@Sylwia 19.07.2018 10:58

A ty z jakiej choinki się urwałaś dziecinko żeby pouczać i dawać takie głupie porady co !?. Jak ja się zajmowałem informatyką i telefonami to ty jeszcze w planach pięcioletnich nie byłaś brana pod uwagę a jak chcesz załatwić sobie pracę to nie w tym miejscu i tu nie ma osób do liźnięcia czterech liter. To nie jest przypadek jednostkowy i jeżeli po przeniesieniu dwóch numerów jeden działa a drugi nie i karta jest sprawdzana w trzech różnych telefonach to jest wina telefonu czy dziadowskiej firmy !?. Radzę sprawę zgłosić do UKE i do Rzecznika Konsumentów ja to już uczyniłem. Czym więcej takich zgłoszeń tym szybciej im się za cztery litery zabiorą.

NN
@joooon 03.08.2018 13:09

jeszcze jeden przemądrzały cwaniaczek, wielki informatyk a nie sprawdził opinii o PM przed podpisaniem umowy

Premium Mobile
@joooon 03.08.2018 13:09

Działanie usług uwarunkowane jest również poprawnym działaniem samego urządzenia. Oczywiście, jeśli problem nie ustępuje w innym telefonie podejmujemy szereg testów i weryfikacji technicznych, które pomagają rozwiązać problem. Mamy nadzieję, że i w przypadku Pana Artura problem udało się rozwiązać.

cips

w dniu dzisiejszym od godzin porannych w okolicach Zielonej Góry brak interetu i możliwości wykonywania połączeń

Premium Mobile
@cips 09.08.2018 20:07

Zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile pod adresem mailowy dok@premiummobile.pl - sprawdzimy problemy z zasięgiem w Pańskiej lokalizacji.

Sylwia

@joooon, starałam się pomóc w danej sytuacji myślę, że każda podpowiedź w takim wypadku jest pomocna, gdyż jak wiadomo różnie bywa z urządzeniami elektronicznymi i czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze. Rozumiem, że możesz mieć dużo większą wiedzę informatyczną i w żaden sposób tego nie neguję.

Sylwia

Czy w chwili obecnej są prowadzone jakieś nabory na wolne stanowiska pracy w firmie Premium Mobile? Jeżeli tak to, czy moglibyście napisać na jakie stanowiska przyjmuje pracodawca? Czy osoby młode świeżo po studiach również mogą z powodzeniem aplikować do pracy w tej firmie? Napiszcie, proszę, coś na ten temat.

Zostaw opinię o Premium Mobile sp. z o. o. - Warszawa

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Premium Mobile sp. z o. o.