Premium Mobile sp. z o. o.

Warszawa

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 23 ocen.

Opinie o Premium Mobile sp. z o. o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Premium Mobile sp. z o. o.

stanzof

Zawarłem umowę na 2 numery 27 listopada poinformowano mnie ze telefony mam aktywne 4 grudnia.Dzis jest 7 i telefony milczą [ brak sieci ].Konsultanci sa bezradni ja też więc rezygnuję i odstępuję od umowy.Jeżeli firma na wstępie zaczyna od oszustwa będzie oszukiwać cały czas. N I E polecam.

Premium Mobile
@stanzof 07.12.2017 15:56
Zawarłem umowę na 2 numery 27 listopada poinformowano mnie ze telefony mam aktywne 4 grudnia.Dzis jest 7 i telefony milczą [ br...

Drogi Użytkowniku, awarie niestety zdarzają się każdemu operatorowi, a te trudno nazywać oszustwami. Staraliśmy się przywrócić prawidłowe działanie usług dla naszych Klientów jak szybko było to możliwe. Niezmiernie przykro nam, że spotkały Pana problemy w związku z naszą awarią. Po awarii każdy z naszych Klientów otrzymał stosowną rekompensatę za brak usług. Mamy nadzieję, że jednak zostanie Pan z nami. Pozdrawiamy

ewa

Nie polecam zwlaszcza ososbom podruzujacym. Cennik oplat i regulamin firma traktuje dosc swobodnie. Dzwoniac z terytorium EU dostalam rachunek jak za telefony z trzeciego swiata, nigdzie na stronach firma nie uprzedza (sprawdzlam kilka razy przed wyjazdem) ze niektore departamenty Francji (Gwadelupa) beda traktowane jakby do EU nie nalezaly , co wiecej po zlozeniu reklamacji wmawiaja mi ze bedac na Gwdelupie 'przypadkowo' polaczylam sie z siecia w Gujanie, pomijam fakt ze Gujana Francuska to tez terytorium EU to odleglosc miedzy Gwadelupa a Gujana w prostej linii ok 1500km wyklucza taka mozliwosc. Koszmar, zmiast przeprosic za balagan z taryfami i skorygowac rachunek groza mi teraz sadami i komornikiem.

anonymous

Witam operaror Premium Mobile to jedna sciema pracuje za granica i zasieg jest fatalny oprocz tego non stop zanika nie mowiac o jezdzie samochodem przez kilka panstw.Malo tego oplaty za roaming to zenada placisz za wszystko a u konkurencji jest za free.Dziekuje za takie zlodziejstwo -rezygnuje z Waszych uslug

Premium Mobile
@anonymous 06.11.2017 23:42
Witam operaror Premium Mobile to jedna sciema pracuje za granica i zasieg jest fatalny oprocz tego non stop zanika nie mowiac o...

Drogi Użytkowniku, problemy w roamingu zdarzają się w każdej sieci - należy je zgłosić swojemu operatorowi. Opłaty w roamingu nie u każdego operatora są za darmo, a opłaty w Premium Mobile są od 1.11 zupełnie niewielkie.

Heyah;-)

Premium Mobile to już dawno spółka akcyjna, a to forum jest o pracy, pracodawcy, pracownikach, jeśli ktoś chce wylewać swoje żale na temat usług, to zapraszam na właściwe strony. Każdy operator takie ma, i każdy operator boryka się z niezadowolonymi klientami, tylko proszę, kierujcie swoje niezadowolenia we właściwe miejsca, to nie jest takim miejscem.

czesław

nie polecam

Premium Mobile
@czesław 06.10.2017 16:58
nie polecam

Panie Czesławie, jeśli wystąpiły jakieś problemy zachęcamy do przesłania informacji na dok@premiummobile.pl - postaramy się sprawę przeanalizować i pomóc. Pozdrawiamy.

Mariusz Dolecki

Premium Mobile to fatalna firma, jeszcze bardzo dużo muszą się uczyć od profesjonalistów. Przeszedłem od marca do Premium, trzy miesiące walczyłem o niesłusznie naliczoną opłatę aktywacyjną, a na sam początek, nie umieli mi przenieść dwóch numerów, przez tydzień czy dwa się męczyli, a teraz właśnie od godziny czekam na połączenie z BOK. Jak zadzwoniłem na numer, gdzie zajmują się zakupem abonamentu, połączenie natychmiastowe, ale z biurem nie można się połączyć. Tak było z resztą od samego początku, tyle, że im dłużej są na rynku tym dłużej trwa łączenie z konsultantem. Fatalna sieć, kiepski internet mimo, że niby na sieci PLUS, beznadziejna, niekompetentna i fatalna obsługa, żal ściska serce, że Plus to w pewnym sensie firmuje, a może to ich jest??? DZIADOSTWO W KAŻDYM CALU!!! Jak się nie ma pojęcia o obsłudze klienta, to nie zabiera się za usługi... Nie polecam, choć cena abonamentów kusi... NIGDY WIĘCEJ PREMIUM, NIGDY!!! Mariusz Dolecki, numer Premium ma w swojej bazie, nawet trzy numery...

Premium Mobile
@Mariusz Dolecki 06.09.2017 20:44
Premium Mobile to fatalna firma, jeszcze bardzo dużo muszą się uczyć od profesjonalistów. Przeszedłem od marca do Premium, trzy...

Panie Mariuszu - kontakt z Działem Obsługi Klienta ściśle uzależniony jest od liczby osób, które próbują się z nim skontaktować, na to, a więc i na czas oczekiwania, nie mamy wpływu. Dodajmy, że jesteśmy operatorem, który jedynie współpracuje z siecią Plus, działając na jego zasięgu. Przykro nam, że współpraca nie przebiegła po Pańskiej myśli, ale mamy nadzieję, że w przyszłości uda się jeszcze nawiązać owocną współpracę. Pozdrawiamy.

MichuBRTZ

Pracowałem w Premium Mobile jako doradca klienta i szczerze polecam. Mając tak konkurencyjne ceny abonamentów rozmowa z klientem i sprzedaż jest banalna można bardzo łatwo przekonać do zawarcia umowy. 13 zł brutto za każdą godz i prowizją za każdą aktywację abonamentu ( nie za sprzedaż tak nawiasem mówiąc to może być jedyny minus) ale w przeciwieństwie do innych operatorów gdzie musisz mieć w miesiącu np 10 czy 15 aktywacji żeby dostać prowizję tutaj dostajesz kasę za KAŻDĄ aktywację nawet jak masz jedną czy dwa w miesiącu. Jak masz gadane to bardzo szybko możesz awansować na dział leadów, gdzie kasa, rozmowa z klientem i pieniądze to sama przyjemność,. Ogólnie polecam

Artur

Niby partner Plusa, ale zasiegu Plusa nie mają. Jeden telefon, dwie karty sim, plus i premium mobile. Srednio o 1 kreske mniejszy zasieg ma premium. Do tego bardzo czesto mam brak polaczenia z siecia. Jestem ich klientem pare miesiecy i dodatkowych oplat nie uswiadczylem, niestety na wsi mieszkam i zasieg jest slaby stad przenosze nr do plusa. Dla miastowych polecam! Hmm, tylko nie wiem czemu oceniam operatora na stronie pracodawcow :D

Premium Mobile
@Artur 16.08.2017 13:08
Niby partner Plusa, ale zasiegu Plusa nie mają. Jeden telefon, dwie karty sim, plus i premium mobile. Srednio o 1 kreske mniejs...

Panie Arturze, korzystamy z infrastruktury Plusa, stąd nie mamy wpływu na zasięg i jego jakość. Jednak Plus ma najlepszy zasięg w Polsce.

Ryszard

Przed chwilką operatorka wyłączyła się bezczelnie .Dzwoniłem w sprawie braku połączenia LTE internetu co często każą mi konfigurować mimo że nic nie zmieniam w ustawieniach rezygnuję z tych usług!!!!! nie chcę z tą firmą mieć nic do czynienia .Myślę że Plus będzie lepszy!!!

Premium Mobile
@Ryszard 08.08.2017 17:02
Przed chwilką operatorka wyłączyła się bezczelnie .Dzwoniłem w sprawie braku połączenia LTE internetu co często każą mi konfigu...

Panie Ryszardzie, konsultanci z pewnością nie rozłączają się z premedytacją podczas rozmowy. Konfiguracje można wprowadzić przy pomocy naszej strony - nie ma wtedy konieczności kontaktowania się z infolinią. Przykro nam, że spotkały Pana trudności. Mamy nadzieję, że w przyszłości uda się jeszcze nawiązać owocną współpracę.

Paweł

PRZESTRZEGAM!!! jeśli ktoś chce polegać na ich usługach to uważajcie, bo ja od samego poczatku mam problemy z ich jakoscią. SMSy przychodzą do mnie z opóźnieniem lub wcale! Jak ja wysyłam to przychodzą do innych osób także z opóźnieniem lub ja ich nie mogę wysłać od siebie. Testowałem na różnych telefonach. Dla porównania mam drugi tel. w sieci plusa i tam wszystko działa. Wcześniej tel. używałem w orange i też nie było problemów. Jest to 100% problem po stronie operatora. Przez miesiąc nikt nie rozwiązał mojego problemu, twierdzą że przesyłają zgłoszenie do działu technicznego i na tym się kontakt zamyka. Zgłaszałem wielokrotnie u konsultantów. Zgłosiłem reklamacje - przez miesiąc nikt nie odpowiedział. Jeśli ktoś się zastanawia czy to istotne to polecam zrobić ważny przelew i czekać na sms-a z kodem jednorazowym... może 4 ponowienie przelewu dojdzie. Pewnie nikt się do tego nie przyzna, ale wg mnie premium mobile ma bardzo niski priorytet w sieci plusa i dlatego są problemy z ich usługami. ODRADZAM!

Pablito
@Paweł 07.08.2017 11:45
PRZESTRZEGAM!!! jeśli ktoś chce polegać na ich usługach to uważajcie, bo ja od samego poczatku mam problemy z ich jakoscią. SMS...

Ja nie mam takich problemów o jakich wspominasz. Przelewy z MB & RPB przychodzą szybko i są akceptowalne. Nie rozumiem watpliwości. Działa i wszystko jest okay. Usługi okay, internet szybciej niż w PLUSHU. Nie ma co porównywać - abonament za nie całe 17PLN z 3GB gdzie PLUS na 59 i kasuje 49PLN. Sieć warta zastanowienia dla szukających oszczędności.

Premium Mobile
@Paweł 07.08.2017 11:45
PRZESTRZEGAM!!! jeśli ktoś chce polegać na ich usługach to uważajcie, bo ja od samego poczatku mam problemy z ich jakoscią. SMS...

Panie Pawle, Pański problem był wielokrotnie weryfikowany, ale jeśli wciąż występuje - prosimy o ponowny kontakt. Niestety, zdarzają się problemy trudniejsze, których weryfikacja zajmuje więcej czasu. Dział reklamacji również ustosunkuje się do Pańskiego zgłoszenia w terminie 30 dni od zgłoszenia. Mamy nadzieję, że problem udał się już rozwiązać, a dalsza współpraca przebiegnie bez problemów. Pozdrawiamy.

NIEZADOWOLONY KLIENT

NAJGORSI Z NAJGORSZYCH. BRAK KOMUNIKACJ PO MIEDZY OPERATORAMI NIE OTRAFIA WOGOLE USTALIC NIEC PO MIEDZY SOBA . TYLKO NAROBILY ZAMIESZANIA I CZLOWIE A DWA RAZY ZNALAZ SIE BEZ MOZLIWOSCI Z KORZYSTANIA ZE SWOJEGO NUMRU I JESZCZE NA DODATEK !! NIEOLECAM????????☠️????????

Premium Mobile
@NIEZADOWOLONY KLIENT 06.08.2017 10:49
NAJGORSI Z NAJGORSZYCH. BRAK KOMUNIKACJ PO MIEDZY OPERATORAMI NIE OTRAFIA WOGOLE USTALIC NIEC PO MIEDZY SOBA . TYLKO NAROBILY Z...

Drogi Kliencie, niestety trudno nam odnieść się do tego zgłoszenia. Zarówno przeniesienia numerów, jak i aktywacje nowych przebiegają bezproblemowo, a wszelkie trudności staramy się na bieżąco rozwiązywać. Mamy nadzieję, że z dalsza współpraca przebiegła pomyślniej. Pozdrawiamy.

pik

Nie polecam ,Prę dni spóźnienia z opłatą i łączność zablokowana za 20 zł poniosłem straty kilka set zł abonament w ofercie na papierze jest tani to fakt ale w rzeczywistości wynosi drożej niż u innych operatorów. Od przyszłego miesiąca rezygnuję z Premium Mobile i przechodzę do sprawdzonego operatora zapłacę troszkę więcej ale nie będę miał problemów z wyłączeniem ,z zasięgiem LTE i zapłacę tyle i w rzeczywistości oferują w najtańszym abonamencie.

Premium Mobile
@pik 31.05.2017 20:59
Nie polecam ,Prę dni spóźnienia z opłatą i łączność zablokowana za 20 zł poniosłem straty kilka set zł abonament w ofercie na p...

@pik blokada za nieuregulowana fakturę obejmuje tylko połączenia wychodzące, dlatego zachęcamy do opłacania faktur w terminie. Również nasze abonamenty nie ulegają zmianie - zawsze są takiej jak w umowie. Pozdrawiamy

zak

Skuszony licznymi reklamami ale też opiniami korzystających z usług Premium Mobile przeniosłem do tego operatora 3 numery...właściwie określenie "przeniosłem" to chyba lekkie nadużycie.Błyskawicznie podjęli kontakt,wykazali cierpliwość gdy robiłem cesję na żonę, szybko dostarczyli umowę i...no właśnie ...skończyło się działanie operatora..szybkie. Mija czwarty dzień od deklarowanego terminu uruchomienia usługi oraz dwa tygodnie od daty umowy i.. cisza..cisza. Nawet na moje dwie mailowe interwencje też nie odpowiadają. Sprawdzam w mediach czy może jest jakieś info o ewentualnie jakimś dramatycznym wydarzeniu które być może sparaliżowało operatora ale nie nic nie ma....Czekać dalej czy już zrezygnować?? ps Jeszcze w dniu wczorajszym dostałem odpowiedz o braku zwrotu przez kuriera umowy. Wysłałem skany swojego egzemplarza - w międzyczasie dotarła umowa od kuriera. O 3 rano sms o aktywacji :) ale nie mogę po skonfigurowaniu telefonu,aktywować usługi. ps 2 mija kolejny dzień - tym razem trzy osoby w rodzinie bez możliwości skorzystania z telefonów komórkowych - dotychczasowi operatorzy wyłączeni a nowiutki premium mobile nie wiadomo kiedy . Reklamacja i mailowy monit o włączenie bez rezultatów i info dlaczego i kiedy... ps 3(12 maja) Umowa z 27 kwietnia. Historia jak powyżej i co najgorsze trwa. Zaczyna być nieprzyjemnie. Jeden z trzech ciągle nieczynnych numerów to telefon starszej schorowanej osoby. Brak kontaktu to nie tylko brak komfortu. Monity mailowe do operatora nieskuteczne.,

Premium Mobile
@zak 12.05.2017 10:29
Skuszony licznymi reklamami ale też opiniami korzystających z usług Premium Mobile przeniosłem do tego operatora 3 numery...wła...

Drogi Użytkowniku, problemy z przeniesieniem numerów są sporadyczne, staramy się reagować na takie sytuacje błyskawicznie i skutecznie. Mamy nadzieję, że udało się problemy rozwiązać i jest Pan już zadowolonym Klientem naszej sieci. Pozdrawiamy.

EDMUND

reklamowy kłam, Fridom 3 wszystko za darmo , a połaczenia z numerami krótkimi dopiero po 3 opłaconych fakturach i to się trzeba upomnieć, no i dodatkowo płatne!!!! brawo!!! a do tego jeszcze trzeba kilka razy interweniować by tę blokadę zdjęto brawo!!!!!!!. NIE POLECAM PREMIUM MOBIL, ALE KOGO WYBRAĆ JAK SAMI NACIĄGACZE NA RYNKU. CHYBA OBEJDĘ SIĘ BEZ TELEFONU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Konsultantka

Jako były pracownik tej firmy mogę serdecznie polecić. Nie ma żadnych ukrytych kosztów dla klientów, konsultanci informują o wszystkim. Sylwek, nie ma czegoś takiego jak dodatkowe opłaty z racji tego, że rachunek nie został opłacony na czas.. Jeśli chodzi o 5zł za zgody marketingowe to już standard u każdego operatora. Premium Mobile to bardzo rzetelna firma, do każdego podchodzi indywidualnie i profesjonalnie. Pracowałam u nie jednego operatora komórkowego i jest bez porównania. Jeśłi chodzi o ofertę polecam ja najbardziej. Bardzo tanie abonamenty w których jest wszystko oraz najlepszy zasięg w Polsce. Jeśli zastanawiasz się nad pracą w tej firmie również polecam - zarobki bardzo w porządku, duże premie, wiele konkursów :)

Nordus
@Konsultantka 06.09.2016 18:42
Jako były pracownik tej firmy mogę serdecznie polecić. Nie ma żadnych ukrytych kosztów dla klientów, konsultanci informują o w...

Ja od niedawna jestem klientem Premium Mobile, więc wiele pytam. "Pr. Mob." oferuje swoim klientom zakup nowego telefonu z bonifikatą 300zł. Za chiny ludowe ne mogę uzyskać jednoznacznej informacji jakimi konsekwencjami dla kupującego (klienta abonenta) taki zakup skutkuje....?) Mam umowę na najniższy abonament i gwarantuje mi się, że wypowiedzenie umowy skutkuje po 30 dniowym okresie wypowiedzenia - czy po zakupie nowego telefonu z bonifikatą nie utracę tego przywileju. (???)

Marek

@Sylwek mam styczność, i przeszedłem przez to samo o czym piszesz... ale u każdego operatora to tak wygląda. Nie wiem jak dawno podpisywałeś umowę u innego. Ja dla żony w t-mobile brałem na 12m, regulamin tak samo długi, tak samo opłaty wyższe jeśli nie wyrazisz zgody na marketing, na rachunki mailem itp. Żona podchodziła do tego bardzo obojętnie więc się zgodziliśmy na te warunki.. i co? i od podpisania umowy reklam jak nie było tak nie ma. a 5 zł, za każdą fajkę w umowie miesięcznie w kieszeni zostaje. W premium mobile podobnie. Mija prawie miesiąc i spamu zero.

Jack d

Proszę dajcie info jak było na tym spotkaniu ?

Sylwek

Jako Klient - "mięciutko" rozmawiają a potem dostajesz : umowę standardową, umowę promocyjną ( conanjmniej 5 str -każda) ale już superprzegięciem jest "regulamin" obejmujący..23 str!!! Fajny "myk", niby za 19.90 zł/mc ale ślizgniesz się dzień ( godzinę?) - tego w superregulaminie nie doczytałem - i ci dowalają i płacisz chyba jakieś 34 zł ( takie "małe ukąszenie"). To "chyba" i "raczej" są użyte celowo, bo nie dowiesz się niczego - tzn zawsze możesz zadzwonić i porozmawiać... Ciekawe co będzie jak się zaczną problemy? Jak znam podobne chwyty w wykonaniu Orangutana, możesz dzwonić do woli - słuchawka i opłacony za wysłuchiwanie skarg niczemu winny pracownik - i tak wszystko wysłucha i tak będzie wszystko BEZ ZMIAN - czyli wina jest po Twojej stronie. Kiedy dochodzisz do szczegółów - panienka w Obsłudze Klienta - oczekuje od Ciebie chyba z 5 ciu zgód marketingowych. Za nieudzielenie odpowiedzi TAK na choćby jedną z nich - płacisz więcej.. Technika "salami" w klasycznym wydaniu! Chyba szef sprzedaży był na szkoleniu" NLP w biznesie " lub na czymś podobnym. Ja się wstrzymuję. Jakie są wasze opinie? Czy ktoś już miał do czynienia z tą firmą jako Klient?

Zniecierpliwiony
@Sylwek 04.08.2016 21:01
Jako Klient - "mięciutko" rozmawiają a potem dostajesz : umowę standardową, umowę promocyjną ( conanjmniej 5 str -k...

Szczerze i z naciskiem na słowo "STANOWCZO" NIE POLECAM!!!!!! usług w Premium Mobile. Chiałoby się tu nawet sarkastycznie podmienić dwie literki nazwy z Mo..., na De... Jeśli przyjdzie komukolwiek wybrać się za granicę, a jest nieszczęśliwym abonentem tego "operatora", to od zgłoszenia problemu z roamingiem do rozwiązania problemu mija 5 dni!!!(120 godzin bezradności operatora w obliczu konieczności uruchomienia usługi, za którą płacę i do świadczenia której to jest zobligowany!!!), za granicą bez możliwości korzystania z własnego nr telefonu. Porażka. Oczywiście podczas kontaktu trzeba wisieć na linii godzinami, zanim ktokolwiek odbierze, a przy tym telefon wytrzyma i bateria się nie wyładuje. Na formularze zgłoszeniowe przez profil abonenta nawet nikt nie odpowiada, pewnie nikt tego nie czyta- tak ta pożal się Boże, firma traktuję klienta-frajera, co to dał się nabrać na słodkie telefoniczne obietnice.No i ciekawostka, jeśli usłyszycie w rozmowie obietnicę bezpłatnych połączeń w roamingu, to uważnie poczytajcie cennik, okaże się tam że bezpłatnie będzie odebranie 100 min !!! ROCZNIE !!!!! I nawet rozwiązanie umowy to jak walka z wiatrakami, środki elektronicznego przekazu nie wystarczą, jak podczas zawierania umowy!!! W drugą stronę to nie działa. Zatem reasumując, ZDECYDOWANIE I STANOWCZO NIE POLECAM

Premium Mobile
@Zniecierpliwiony 10.09.2017 15:54
Szczerze i z naciskiem na słowo "STANOWCZO" NIE POLECAM!!!!!! usług w Premium Mobile. Chiałoby się tu nawet sarkastyc...

Szanowny Kliencie, przykro nam, że wystąpiły problemy, rzeczywiście rozwiązanie niektórych problemów zabiera więcej czasu, ale zawsze staramy się, aby były one rozwiązywane w jak najkrótszym czasie. Dodajmy, że kontakt z infolinią zależy od liczby Klientów, którzy w danej chwili chcą się z nami skontaktować. I oczywiście odpowiadamy na Zapytania z kont Klientów i staramy się robić to w jak najkrótszym czasie. Kwestii opłat w roamingu nigdy nie ukrywaliśmy - jasno są one określone w Cenniku. Dostosowaliśmy się w tej kwestii ściśle do decyzji Komisji Europejskiej. Zdecydowanie też nie ma żadnych trudności ze złożeniem wypowiedzenia umowy - konieczność przesłania wypowiedzenia w formie pisemnej wynika z zapisów umowy zawartej między Klientami a Premium Mobile. A umowę również wysyłamy pisemnie - kurierem. Mamy nadzieję, że w przyszłości uda się nawiązać pozytywną współpracę. Pozdrawiamy.

zainteresowany

Witam serdecznie, Proszę o informację na temat spotkania, które odbyło się w Warszawie w dniu 28.07.2016r., dotyczące rekrutacji PH B2B na DG. Kolejny etap podobno zaplanowano na sierpień. Warto?

admin

Uważasz, że opinie w internecie na temat firmy Premium Mobile sp. z o. o. mijają się z prawdą? W takim razie wypowiedz się i pokaż światu prawdę.

Renata
@admin 12.08.2015 19:04
Uważasz, że opinie w internecie na temat firmy Premium Mobile sp. z o. o. mijają się z prawdą? W takim razie wypowiedz się i po...

podpisałam umowę u kuriera 3 tygodnie temu i do dnia dzisiejszego nie zostałam przyłączona bo umowa zwrotna z moimi danymi zaginęła.W biurze obsługi przyjmują zgłoszenie i do dnia dzisiejszego nikt nie wyjaśnił sprawy,Totalna lipa ta sieć,tylko pozyskiwać nowych klientów a jak masz problem to mają cie gdzieś! nie polecam!!!

Zostaw opinię o Premium Mobile sp. z o. o. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Premium Mobile sp. z o. o.