Premium Mobile Sp. z o.o.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Premium Mobile Sp. z o.o.

Mateo
Klient

Przeniosłem się kilka miesięcy temu i nie mam powodów do narzekania. Zmiana operatora przebiegła sprawnie, zasięg i prędkość Internetu barszo dobre, można też zrezygnować w każdej chwili, ale nie zamierzam bo aktualnie wszystko jest ok.

Pracodawca

@Mateo

Dziękujemy za wyrażoną opinię :) Pozdrawiamy!

Kasia
Klient

Bardzo dobra, miła i merytoryczna obsługa klienta. Każdy problem rozwiązują bardzo szybko w sposób klarowny i efektywny. Polecam i dziękuję.

Pracodawca

@Kasia

Dziękujemy za opinię :)

Aga
Klient

Profesjonalna i szybka obsługa. Świetna oferta. Gorąco polecam

1

Pracodawca

@Aga

Dziękujemy za podzielenie się opinią :) Pozdrawiamy!

Sowa
Klient
 Pytanie

Czy Premium Mobile obsługuje VoLTE i VoWIFI, jeżeli tak to jak te usługi można aktywować ?

Pracodawca

@Sowa

Obecnie nie posiadamy VoLTE, natomiast Wifi Calling jest dostępne w naszych ofertach na kartę – a2mobile. Więcej informacji o usłudze: https://a2mobile.pl/wificalling

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Premium Mobile Sp. z o.o., daj nam znać, co sądzisz o jej przebiegu. Jakie warunki Ci zaproponowano? Jakie wymagania ma pracodawca na stanowisko Serwisant smartfonów do serwisu - sklepu w centrum handlowym? Podziel się swoimi wrażeniami!
Awi
Klient

Zastanawiam się nad przeniesieniem numeru do tej sieci. Wiele moich znajomych ma u nich numer i ogólnie bardzo sobie chwalą - rachunki dużo niższe, a jakość taka sama. Obecnie numer mam w Plusie i zasięg w mojej miejscowości jest ok, więc chyba się zdecyduje. Jak wszystko będzie ok przeniose pozostałe numeru żony i dzieci. Mam nadzieję, że się nie zawiode.

Pracodawca

@Awi

Zachęcamy do skorzystania z naszych usług :)

Domin82
Klient

W sieci jestem ponad 2 lata, więc mogę pokusić się o krótka opinia. Przeniosłem 1 numer, później drugi i dodatkowo dostałem zniżkę za posiadanie 2 numerów. Abonament jest bardzo niski, co było dla mnie podejrzane, ale praktycznie nie ma żadnej różnicy, a wcześniej byłem w Play. Zasięg ok, są miejsca gdzie jest gorszy, ale to przecież sieć telekomunikacyjna. Bardzo szybki kontakt z Operatorem i zawsze dostałem konkretną odpowiedź. Mogę śmiało polecić.

Pracodawca

@Domin82

Bardzo dziękujemy za wyrażoną opinię :) Pozdrawiamy

asandrzej
Klient

Tanio - to prawda. DOK - porażka. Dział techników - 3+. Panel do zarządzania kontem dla Klientów (klient.premiummobile.pl) - (usunięte przez administratora) Nic nie można zrobić. Nawet bilingu online brak. Generalnie sieć otrzymuje "stare meble i garnki" po Plusie. voLte i voWifi daleko w tyle. Spróbujcie łączyć kodem z ofert na karte plusa. Działa jak burza. Chwalą się zasięgiem i porównywaniem do Plusa... a tylko będą deptać po śladach stóp. Szkoda.

Pracodawca

@asandrzej

Jesteśmy stosunkowo młodym operatorem, który wciąż się rozwija - obecnie nie posiadamy VoLTE i Wifi Calling, ale cały czas pracujemy nad wdrażaniem nowych funkcjonalności, które ułatwią korzystanie z naszych usług. Niebawem udostępnimy nowe konto klienta, które będzie bardziej dostosowane do potrzeb Klientów oraz będzie posiadało wiele nowych funkcjonalności :) Korzystamy z nadajników sieci Plus i posiadamy ten sam zasięg, lecz jesteśmy odrębnym operatorem i kody USSD sieci Plus nie są u nas aktywne. Lista kodów USSD w Premium Mobile dostępna jest na naszej stronie internetowej: https://premiummobile.pl/przydatne-kody/ W razie jakichkolwiek pytań, czy wsparcia – zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiamy!

asandrzej
Klient
@asandrzej

Kody działały, usługi też. Odrębna sieć jednak na starej platformie Simplusa... co do reszty - zobaczymy. Macie 30 dni... potem 7 moich numerów do Plusa. Też za 20 zł.

Pracodawca

@asandrzej

Liczmy, że współpraca będzie przebiegać pomyślnie, a świadczone usługi będą zadowalające :)

asandrzej
Klient
 Pytanie
@Premium Mobile Sp. z o.o.

Miałem taką nadzieję... ale szok... A swoją drogą czemu nie można zmigrować do a2. Ani przenieść numeru?

Pracodawca

@asandrzej

A2mobile jest marką naszej sieci, aktualnie pracujemy nad wprowadzeniem możliwości zmiany oferty pomiędzy Premium Mobile i a2mobile.

asandrzej
Klient
@Premium Mobile Sp. z o.o.

Od ponad roku to samo...

Dagmara

Czyli płaca na czas ?

Pracodawca

@Dagmara

Jeśli pytanie dotyczy wypłacania wynagrodzeń dla pracowników to wywiązujemy się ze wszystkich obowiązków pracodawcy i wynagrodzenia wypłacamy w terminie.

Bartek
Klient

U mnie wszystko ok, mam od ponad dwóch lat, zawsze faktura jest taka sama. Płace tyle ile na umowie. Co do zasięgu to też wszystko ok, spokojnie mogę polecić :)

Premium Mobile
Pracownik
@Bartek

Dziękujemy za opinię :)

Grzegorz
Klient

U mnie w rodzinie używamy 5 numerów i jesteśmy bardzo zadowoleni. Profesjonalna i sympatyczna obsługa.

Anka
Klient

Jestem klientką PM od kilku lat, przeniosłam do tej sieci również moją mamę, abonament jest niski, poza abonament nigdy nie wychodzę, faktury otrzymuje regularnie, obsługa klienta jest fachowa, konsultanci bardzo pomocni i mili. Większość spraw można również "załatwić" poprzez konto klienta, co mi bardzo odpowiada. Z zasięgiem nieznaczne problemy, ale praktycznie nieodczuwalne.

Klientka
Klient

W Premium ja mam dwa numeru i cała rodzina też ma swoje, wszyscy jesteśmy zadowoleni. Obsługa jest na dobrym poziomie. Polecam tym co chcą płacić mniej :)

Premium Mobile
Pracownik
@Klientka

Dziękujemy za wybór naszych usług. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić Państwu najwyższą jakość obsługi.

Myślicie, że ludzie są głupi!?
 Rekomendacja

Nie nabijajcie ludzi w butelkę, bo wabicie klientów lepszymi ciutke ofertami, ale realizacja tych zobowiązań wobec klientów jest beznadziejna... Jestem zapewne nie pierwszym wkurzonym klientem, który przeniósł nr do was, i się poirytował nie długo po aktywacji... Całkowicie nie sprawne połączenia z internetem LTE, gubienie sieci nawet w tak dużych miastach jak Bydgoszcz... No żenada... Dzwonię do was na infolinię, informuje że są problemy, a wy w odzewie do mnie, że to nie są problemy defakto z waszą siecią... To do cholery z czym jak nie z waszą siecią. Sprzedajecie bubel ludziom, kompletny nie wypał.. Internet gubi w każdej najmniej spodziewanej sytuacji, ale co najlepsze nie szuka po chwili sieci, tylko kompletnie wyrzuca sieć, i jestes bez niczego... Wysyłacie konfigurację do urządzeń które nic nowego nie wprowadzają. Żenująca sieć, nigdy wcześniej żaden operator nie wprowadził mnie do takiego stanu poirytowania... Człowiek jedzie w trasę, wrzuca w nawigacje punkt docelowy, po czym musi restartować co chwilę urządzenie, bo nie ma połączenia z Internetem... No ludzie!! To jest cholera czas 5G a nie Ukraina!!! Pic na wodę , mam nadzieję że przestrzegę przyszłych klientów przed wami... Słuchajcie tego, rozmowa na infolini... Opowiadam o tych problemach kobiecie, a ona do mnie, że to normalne i w dużych aglomeracjach mogą występować jeszcze większe problemu z siecią, jak np w jakimś nie wiem ... Wiejskim rowie na pustkowiu ????, oczywiście bez urazy...

2
Premium Mobile
@Myślicie, że ludzie są głupi!?

Korzystamy z nadajników sieci Plus i posiadamy identyczny zasięg jak jej Klienci, również internet LTE. Jakość odbieranego sygnału zależy od wielu czynników zewnętrznych, takich jak odległość od nadajnika, gęstość zabudowy czy ukształtowanie terenu. Istotnym czynnikiem, który wpływa na jakość odbieranego sygnału w danej lokalizacji jest również liczba osób korzystających w tym samym czasie z danego nadajnika - stąd paradoksalnie w dużych aglomeracjach zasięg może być gorszy. Często najlepszym i najprostszym sposobem na poprawienie jakości sygnału w danej lokalizacji jest zmiana trybu pracy sieci z automatycznego LTE/3G/2G na 3G (WCDMA/UMTS) lub 2G (GSM). O wszystkich nowościach związanych z technologią 5G będziemy informować na naszym profilu na Facebooku. Zachęcamy do kontaktu z nami przez Facebook Messenger lub mailowo dok@premiummobile.pl, postaramy się dodatkowo sprawdzić działanie usług.

skarpeta
@Myślicie, że ludzie są głupi!?

Niestety ale podzielam pańską opinie chociaż chciałbym mieć odmienną. Jestem nowym użytkownikiem i po zmianie operatora nawet rachunku o-line nie mogę zapłacić bo nie dochodzą sms-y z hasłem .. Kiedy chcę zadzwonić często pojawia się info że brak sieci.Pewnie po upływie miesiąca pożegnam się z premium

Agnieszka
@Premium Mobile

I to jest właśnie to! Ledwo ktoś zaczyna a mimo swoich problemów musi patrzeć na inne, mimo że u niego wszystko w porządku! Dziwnie mi o to pytać, ale czy jest ktoś kto by chciał podzielić się pozytywną opinią? Bo już nie mogę słuchać! U mnie było w porządku a ja mam słuchać kogoś kto pewnie bierze za swoje losy specjalnie żeby byle było na jego a nie dlatego że ma coś nie tak u siebie? To chociaż to połączenie a nie stare?ze starego złącza? Bo mówimy o sieci mobilnej? O tym nawet prawo jest o upowszechniania za wczesnej informacji o nowym produkcie który czeka na swoje nowe możliwości? Nie gratuluję tym którzy nie udostępniają opnii dla nowych, bo to czyste wyzwania o czymś co nie ma miejsca u mnie, bo i konsultant był miły i wszystko działa! Nawet akceptacja karty SIM było do trzech dni! A ja mam słuchać o braku wiarygodności już tu gdy bawię się dobrze? To lekki posądzać słowu? Piszcie czy u was też wszystko fajnie :)

Premium Mobile
@skarpeta

Dostęp do faktur możliwy jest przez konto Klienta. Na konto Klienta zalogują się Państwo na stronie: klient.premiummobile.pl. Loginem jest Państwa numer telefonu lub adres e-mail, natomiast hasło zostanie wysłane po naciśnięciu przycisku Zaloguj lub Zapomniałem hasła. Aby skrócić czas oczekiwania na hasło, prosimy spróbować zalogować się wpisując jako login adres mailowy - hasło systemowe zostanie wysłane mailowo. Jakość odbieranego sygnału zależy od wielu czynników zewnętrznych, takich jak odległość od nadajnika, liczba użytkowników w danej lokalizacji, gęstość zabudowy czy ukształtowanie terenu. Są to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Aby poprawić jakość sygnału w danej lokalizacji prosimy o zmianę trybu pracy sieci z automatycznego LTE/3G/2G na 3G (WCDMA/UMTS) lub 2G (GSM). Po dokonaniu tych zmian jakość sygnału powinna ulec poprawie.

Berkaj
Klient
 Pytanie
@Agnieszka

Super fajnie, ale niestety nam za opinie nie płacą? Da się z tego wyżyć?

Myślicie, że ludzie są głupi!?
Klient
@Agnieszka

Słuchaj, nie jesteś od tego, aby weryfikować czyjeś opinie, z tego prostego powodu, że ile użytkowników tyle opinii.. Skoro nie tylko Ja wystawiam negatywną opinię, to oznacza jednostronne orzeczenie, że jest to tzw. "SUB sieć" sieci PLUS... Nie wymyśliłem tego sformułowania, ale wyjaśnię na czym to polega :)... Korzystacie z sieci Premium Mobile, która to znowu wynajmuje stacje nadajnikowe od PLUS-a, czyli w pierwszej kolejności łączność, synchronizacje i wszelkie inne treści trafiają do Ciebie posiadaczu Premium, jako do drugorzędnego odbiorcy ;), Wiedzy zaczerpnąłem od team menagerów dwóch różnych sieci, a mianowicie Play i Orange :) A Tobie Agnieszko, niech oczy nie krwawią już tak bardzo, bo nie masz nad czym najwidoczniej ubolewać, skoro czytam żeś zadowolony klient! Pozdrawiam, i ubolewam, że wpadłem w to (usunięte przez administratora) i teraz czekam 30 dni żeby się uwolnić

Premium Mobile
Pracownik
@Myślicie, że ludzie są głupi!?

Korzystamy z sieci PLUS na takich samych zasadach jak Klienci tej sieci, czyli mamy ten sam zasięg i jakość internetu. Pozdrawiamy.

Dami
Klient
 Pytanie
@Agnieszka

Przez 3 lata jestem (jeszcze) ich klientem tak więc mogę coś powiedzieć. Jakie są PLUSY? No cóż wysokość "abonamentu" i to chyba na tyle. MINUSY: w ostatnim czasie są problemy z zasięgiem, tam gdzie z domu można było porozmawiać teraz... nawet na zewnątrz się nie da nawet wysłać zwykłego smsa. Uważaj na "dodatkowe" koszty które się pojawiają za np. rozmowę telefoniczną czy wysłane smsy na telefon stacjonarny (0,41zł) piszę to celowo gdyż u mnie w ostatnim czasie w bilingu takie się pojawiły i to 7. Napisałem reklamację gdyż nie znam tego numeru jak i nie mam pojęcia skąd się to wzięło w bilingu. Być może nie są to jakieś koszty jednak dlaczego mam płacić za coś czego nie zrobiłem. Ciekawy jestem co odpiszą jeżeli odrzucą moją reklamację... no cóż nic mnie nie trzyma stracą przynajmniej 2 klientów. Jakieś półtora miesiąca temu byłem zadowolony w 100% teraz zwłaszcza z problemem zasięgu co innego mogę powiedzieć jak to, że nie jestem zadowolony bo po co mi telefon za który płacę abonament a nie mogę używać. Pamiętaj także, że infolinia z Mobile Premium jest płatna.

Agnieszka
Klient
@Myślicie, że ludzie są głupi!?

Po prostu jak ktoś chce to tak można, jak patrzy się że coś jest ok, to takie chce się mieć efekty ze swojego serwisu, co z tego że jest drugorzędne, ważne że od dobrego wydawcy, jeśli coś nie gra z naszym serwisem nie powinniśmy bezpośrednio obrażać i zaniżać miejsca dla nowych bo nowe działania nigdy nie nastąpią, to sam fakt że to miejsce informacji jest po to by rozwiązać nasze problemy, byśmy mogli zgłaszać takie warianty gdy właśnie trzeba, wystarczy zapytać i może samemu poszukać poszlak w internecie, wtedy będzie prawda o tym czy ta oferta jest dobra, tak jak dobra jest cena i początek dla nowych działań na później :) po to piszemy by rozwiązywać problemy a nie być na nie

Premium Mobile
Pracownik
@Dami

Witamy, jakość odbieranego sygnału zależy od wielu czynników zewnętrznych, jeżeli jest to problem z konkretnej lokalizacji często pomaga przełączenie trybu pracy sieci z 4G na 3G bądź 2G. W sprawie naliczeń, jeżeli Klient wyśle smsa na numer stacjonarny to koszt wynosi 0,41zł - oczywiście w bilingu jest możliwość zweryfikować na jaki numer wysłał Pan tego SMSa. Oczywiście SMSy na numery komórkowe są darmowe we wszystkich naszych taryfach. Pozdrawiamy. ;)

Agnieszka
Klient
@Dami

Może jak są problemy to jednak jest nie ciekawie, ale jeśli chcemy wifi w domu wystarczy poczytać jaki załącznik do wifi na kartę będzie dobry i możemy podłączyć przez taki dekoder i nic nam nie nalicza bo mamy bezpośrednio jak przez zwykły internet tyle że na kartę, a skoro chcemy mieć dobry sposób wystarczy kabel do sieciówki by działało bez za cinek, taki do modemu karty i odbiornika wifi, i kupić poprostu dodatkowo ofertę bez limitu połączeń dla swojego telefonu, wtedy i masz internet i masz bez problemów, i wystarczy zablokować numery nadzwyczajne na infolinii, więc z telefonu zawsze nie odbiera na sprzęt w domu bo musi być przełączone w telefonie żeby móc korzystać z karty, a sam fakt to to że internet jak mamy kliniete w Ustawieniach mobilne czyli przez kartę a wi-fi czyli przez nadajnik wifi, i hasło czyli z podłączenia wifi czyli na karcie podłączenia PIN czy HASŁA Wtedy można jak się ma plan by było wszystko w porządku i miło jak się uspokoimy , wyciszamy i znajdziemy pare rozwiązania na internecie w spokoju ducha i powadze odpowiedniej do sytuacji czy złącza dla aktualizacji systemu, włącz ponownie telefon, szukaj na internecie, no i włączyć dane mobilne bądź wifi Pozdrawiam :)

lol
Klient
@Myślicie, że ludzie są głupi!?

niestety przeczytałem za późno

Premium Mobile
Pracownik
@lol

Korzystamy z nadajników sieci Plus i posiadamy identyczny zasięg jak jej Klienci.

Marek.l
Klient

Przez kilka lat mam w premium mobile trzy numery. Było wszystko ok. Gdy zamówiłem dodatkowo internet mobilny było bardzo dobrze. Internet był bardzo szybki.(20Mb/s) Zaczęło się gdy zrezygnowałem z Internetu mobilnego. Teraz w telefonie przy zasięgu 4g+ mam 0.2 Mb/s . Resetowałem telefon ustawiłem tak jak kazał konsultant i nic. Zbieg okoliczności. Wydaje mi się że nie. Internet teraz chodzi bardzo źle ,wręcz fatalnie. Zastanawiam się żeby zrezygnować z tej sieci. Dzwoniłem do nich i dalej jest źle. A było tak dobrze.(usunięte przez administratora)

Premium Mobile
Pracownik
@Marek.l

Panie Marku, serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami, np. przez FB Messenger, zweryfikujemy Pana sprawę tak by usługa działała na zadowalającym poziomie. Sieć PLUS z nadajników których korzystamy cały czas się rozwija a chwilowe trudności w Pana lokalizacji mogą być spowodowane rozwijaniem się sieci. Przepraszamy z niedogodności i zapraszamy do kontaktu.

Rafał
Klient
@Marek.l

Mam dokładnie to samo!!! Jeszcze dodatkowo wystawiają mi faktury po złożeniu wypowiedzenia na net mobilny, mimo iż przyjęli wypowiedzenie potwierdzając to wiadomością przesłaną drogą e-mail. Mam jeszcze trzy numery i chyba po Nowym Roku przeniosę wszystkie do innego operatora. W d...ie mam tą taniość, skoro internet działa tylko rano do godz. 8:00 i później muli i zaczyna w miarę działać od 23:00. Ostrzegali mnie w Play, że pierwszeństwo mają abonenci Plusa, a klienci Premium Mobile maja transfer tylko wtedy, gdy klienci Plusa nie obciążają sieci. Nie wierzyłem, teraz wierzę i przestrzegam innych.

1
Premium Mobile
Pracownik
 Problem
@Rafał

Panie Rafale, korzystamy z nadajników sieci Plus i oferujemy tą samą jakość usług. Nie jest to internet światłowodowy, a mobilny. Na jakość odbieranego sygnału wpływa chociażby liczba użytkowników w danej lokalizacji czy odległość od nadajnika. Zapraszamy do kontaktu z nami mailowo lub przez Facebook Messenger, chętnie wyjaśnimy wszelkie wątpliwości związane z płatnościami. Pozdrawiamy serdecznie.

Raffi
Klient
 Problem
@Premium Mobile

Nie zgodzę się z tym, że oferujecie taką samą jakość usług. Kontaktowałem się z wami drogą e-mail, odpisaliście tak zwane "masz i odpieprz się" na jedną korespondencję. Na kolejne moje maile w sprawie poprawienia działania neta nie znaleźliście już czasu. Brat ma abonament w plus i jakoś jego prędkość na speed test jest około 14 razy lepsza, sprawdzone w tym samym budynku. Jeszcze raz proszę, nie wciskajcie ludziom kitu. Owszem, było dobrze, ale jakieś kilka m-cy temu "bobrze" się skończyło. Po nowym roku przenoszę wszystkie numery do innego operatora. Nie mam zamiaru popaść w nerwicę i zacząć ciskać telefonami o podłogę, bo allegro mi się otwiera ponad minutę.

Premium Mobile
Pracownik
@Raffi

Korzystamy z nadajników Plusa i oferujemy ten sam zasięg sieci. Aby usługa działała prawidłowo niezbędna jest konfiguracja telefonu, instrukcję konfiguracji prezentujemy na stronie https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/. Zachęcamy do kontaktu z nami przez Facebook Messenger, postaramy się to dodatkowo sprawdzić.

Raffi
Klient
 Problem

Ostrzegam. Zlikwidowałem 1 numer. Mam u nich jeszcze 3 numery i mogę coś powiedzieć. Internet masakra, nie odpisują na zgłoszenia mailowe. Nie będę się rozpisywał bo nie ma nad czym. Po nowym roku przenoszę wszystkie numery do innego operatora. Kasa to nie wszystko i nie mam zamiaru się wkurzać i ciskać telefonem,

Premium Mobile
Pracownik
@Raffi

Bardzo nam przykro z powodu takiej opinii. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić Państwu najwyższą jakość obsługi i świadczonych usług. Do uzyskania pełnej prędkości internetu konieczne jest skonfigurowanie urządzenia, instrukcję konfiguracji prezentujemy na stronie https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/. Zapewniamy, że staramy się na bieżąco odpowiadać na wszystkie Państwa wiadomości. Zachęcamy również do kontaktu z nami przez Facebook Messenger, postaramy się dodatkowo zweryfikować Państwa zgłoszenie.

Klient
Klient

Jestem Klientem od kilku lat. Jak dla mnie wszystko ok jedyna różnica jest w cenie - płace dużo mniej. Kontakt z operatorem bardzo szybki, obsługa klienta na wysokim poziomie. Polecam!!!

Premium Mobile
Pracownik
@Klient

Dziękujemy za opinię.

Asus1
Klient

Mam u nich od dwóch lat 2 numery i żadnych problemów. Faktury przychodzą takie na jakie się umawialiśmy, mam też dodatkowy rabat. Zasięg i internet w normie, wiadomo że są dziury ale przecież to sieć komórkowa. Jestem zadowolony i polecam. Nie rozumiem jak można płacić u innych 30 zł więcej mając praktycznie to samo (może ładniejszy portal KL i nic więcej).

Premium Mobile
Pracownik
@Asus1

Dziękujemy za opinię. Korzystamy z zasięgu sieci Plus i oferujemy tą samą jakość usług. Nasi Klienci nie ponoszą kosztów drogich kampanii reklamowych czy kontraktów z celebrytami. Stawiamy na niskie abonamenty bez dodatkowych kosztów.

KarK
Klient

Mamy z mężem numery w Premium Mobile. Niski abonament, duzo internetu i umowa z miesięcznym wypowiedzeniem, jak na razie wszystko ok.

1
Premium Mobile
Pracownik
@KarK

Cieszymy się, że są Państwo zadowoleni z naszych usług.

julia458
Klient

Jestem wściekła, to mało powiedziane. Już chyba 6 lub 7 raz zablokowano mi połączenia wychodzące i wysyłanie wszystkich smsów i mmsów. Wysyłam kilka mmsów codziennie i dzwonię tak jak wcześniej w innych sieciach. Nigdy nie blokowano mi połączeń, a teraz notorycznie. Traktuja mnie jako " nadużycie telekomunikacyjne" !!!! Brakuje mi słów. Z zasięgiem też jest problem. Mam dość

banał
Klient
 Pytanie

JA MAM TEN SAM PROBLEM. NIE MOGĘ WYKONAĆ POŁĄCZENIA,NIKT NIE MOŻE DODZWONIĆ SIĘ DO MNIE MIMO,ŻE JEST ZASIĘG (I TO JEST NAJGORSZE BO NAWET NIE WIEM KIEDY TAK SIĘ DZIEJE),INTERNETU BRAK. RESET TEL NIC NIE DAŁ,ZMIANA KARTY W DRUGI SLOT TAKŻE, PO ZGŁOSZENIU NA MESSENGER O DZIWO SIĘ POPRAWIŁO...TYLKO NA JAK DŁUGO??? MAM 4 NR I CHYBA TEŻ ZREZYGNUJĘ.....SZKODA BO NA POCZĄTKU BYŁO SPOCZKO. WSZYSTKO ZACZĘŁO SIĘ JAK WESZŁO W PLUSIE TO CAŁE 5G- DOSŁOWNIE OD TAMTEJ PORY

Premium Mobile
Pracownik
 Rekomendacja
@banał

Bardzo nam przykro jeśli wystąpiła taka sytuacja, w przypadku problemów staramy się jak najszybciej interweniować. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić Państwu najwyższą jakość obsługi i świadczonych usług. Cieszymy się, że po kontakcie z nami przez Facebook Messenger usługa działa już prawidłowo. Mamy nadzieję na dalszą współpracę.

Zostaw merytoryczną opinię o Premium Mobile Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Premium Mobile Sp. z o.o.