Premium Mobile Sp. z o.o.

2.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Premium Mobile Sp. z o.o.

Yaro
Inne

Jestem pół roku w sieci i nie jest źle Zasięg w małych miejscowościach bez problemu Gorzej z netem dużo się przemieszczam i czasem Mnie wnerwia brak neta poza miastem poza tym jest dobrze

Pracodawca

@Yaro

Dziękujemy za podzielenie się opinią. Na prędkość internetu mobilnego wpływa wiele czynników m. in. lokalizacja i odległość od nadajnika. Korzystamy z nadajników sieci Plus i możemy zaoferować taką samą jakość odbieranego sygnału oraz prędkość internetu. Zachęcamy do kontaktu z obsługą klienta, postaramy się zweryfikować działanie usług.

Grzegorz
Inne

Ciekawe kiedy łaskawie zadzwoni ktoś , wziąłem dwa numery cisza . Chyba szybciej w żabce aktywuje sobie sam kartę niż mam czekać na wasz telefon,tak samo przez stronę internetowa macie w dulie klienta totalnie

Zofia
Inne
@Grzegorz

A wziąłeś te numery niefortunnie weekend? Może dlatego taka cisza jest niestety... Ciekawe czy jutro już ogarnęliby temat

Pracodawca

@Grzegorz

Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta mailowo na dok@premiummobile.pl, mailowo pod numerem 222300999 lub przez Messenger. Postaramy się zweryfikować sprawę. Zapraszamy również do bezpośredniego kontaktu z Działem Sprzedaży pod numerem 222300782.

JohnM
Inne

Testujemy od pół roku i wszystko gra. Nie wiem czemu zwlekałem aby przenieść numery, płacę 25 zł mniej a mam to samo. Czasem wieczorem przymuli lekko neta do 10-15 mb ale generalnie ok. Możemy polecić, prosta oferta bez niespodzianek

1

Pracodawca

@JohnM

Dziękujemy za podzielenie się opinią, dokładamy starań, aby nasze usługi były na jak najwyższym poziomie. Pozdrawiamy :)

:-/(
Pracownik
@JohnM

Wpis marketingowy

Stefan
Inne
@:-/(

No dobra, a ty jakie masz zdanie? Korzystasz z ich internetu i jesteś zadowolony? Transfer jest dobry i nie ma żadnych zawieszeń? Weź się wypowiedz jak już zacząłeś.

Ysmena
Inne
@Stefan

Zmieniam. Jestem zniesmaczona. Zasięg nijaki. Internet wolny... Sprawdziłam SpeedTest i ma 1 mega a mąż w tym samym miejscu 78 !!!!! Haha Przeniosłam 3 numery ale rezygnuje.

Adam
Inne
@Ysmena

Zgłaszałaś im zastrzeżenia, co do jakości usług? Ciekaw jestem, czy jakoś zareagowali, i czy zmiana operatora będzie się wiązać z kosztami dla Ciebie?

Pracodawca

@Ysmena

Prędkość transmisji danych zależy od wielu czynników - nie jest to internet światłowodowy, a mobilny i na jego prędkość wpływa chociażby liczba użytkowników w danej lokalizacji czy odległość od nadajnika. Korzystamy z nadajników sieci Plus i możemy zaoferować taką samą jakość odbieranego sygnału oraz prędkość internetu. Zachęcamy do kontaktu z obsługą klienta, postaramy się to zweryfikować.

Pracodawca

@Adam

Nasze umowy są na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Zmiana operatora z zachowaniem okresu wypowiedzenia nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Myślicie, że ludzie są głupi!?
 Rekomendacja

Nie nabijajcie ludzi w butelkę, bo wabicie klientów lepszymi ciutke ofertami, ale realizacja tych zobowiązań wobec klientów jest beznadziejna... Jestem zapewne nie pierwszym wkurzonym klientem, który przeniósł nr do was, i się poirytował nie długo po aktywacji... Całkowicie nie sprawne połączenia z internetem LTE, gubienie sieci nawet w tak dużych miastach jak Bydgoszcz... No żenada... Dzwonię do was na infolinię, informuje że są problemy, a wy w odzewie do mnie, że to nie są problemy defakto z waszą siecią... To do cholery z czym jak nie z waszą siecią. Sprzedajecie bubel ludziom, kompletny nie wypał.. Internet gubi w każdej najmniej spodziewanej sytuacji, ale co najlepsze nie szuka po chwili sieci, tylko kompletnie wyrzuca sieć, i jestes bez niczego... Wysyłacie konfigurację do urządzeń które nic nowego nie wprowadzają. Żenująca sieć, nigdy wcześniej żaden operator nie wprowadził mnie do takiego stanu poirytowania... Człowiek jedzie w trasę, wrzuca w nawigacje punkt docelowy, po czym musi restartować co chwilę urządzenie, bo nie ma połączenia z Internetem... No ludzie!! To jest cholera czas 5G a nie Ukraina!!! Pic na wodę , mam nadzieję że przestrzegę przyszłych klientów przed wami... Słuchajcie tego, rozmowa na infolini... Opowiadam o tych problemach kobiecie, a ona do mnie, że to normalne i w dużych aglomeracjach mogą występować jeszcze większe problemu z siecią, jak np w jakimś nie wiem ... Wiejskim rowie na pustkowiu ????, oczywiście bez urazy...

3
Premium Mobile
@Myślicie, że ludzie są głupi!?

Korzystamy z nadajników sieci Plus i posiadamy identyczny zasięg jak jej Klienci, również internet LTE. Jakość odbieranego sygnału zależy od wielu czynników zewnętrznych, takich jak odległość od nadajnika, gęstość zabudowy czy ukształtowanie terenu. Istotnym czynnikiem, który wpływa na jakość odbieranego sygnału w danej lokalizacji jest również liczba osób korzystających w tym samym czasie z danego nadajnika - stąd paradoksalnie w dużych aglomeracjach zasięg może być gorszy. Często najlepszym i najprostszym sposobem na poprawienie jakości sygnału w danej lokalizacji jest zmiana trybu pracy sieci z automatycznego LTE/3G/2G na 3G (WCDMA/UMTS) lub 2G (GSM). O wszystkich nowościach związanych z technologią 5G będziemy informować na naszym profilu na Facebooku. Zachęcamy do kontaktu z nami przez Facebook Messenger lub mailowo dok@premiummobile.pl, postaramy się dodatkowo sprawdzić działanie usług.

skarpeta
@Myślicie, że ludzie są głupi!?

Niestety ale podzielam pańską opinie chociaż chciałbym mieć odmienną. Jestem nowym użytkownikiem i po zmianie operatora nawet rachunku o-line nie mogę zapłacić bo nie dochodzą sms-y z hasłem .. Kiedy chcę zadzwonić często pojawia się info że brak sieci.Pewnie po upływie miesiąca pożegnam się z premium

Agnieszka
@Premium Mobile

I to jest właśnie to! Ledwo ktoś zaczyna a mimo swoich problemów musi patrzeć na inne, mimo że u niego wszystko w porządku! Dziwnie mi o to pytać, ale czy jest ktoś kto by chciał podzielić się pozytywną opinią? Bo już nie mogę słuchać! U mnie było w porządku a ja mam słuchać kogoś kto pewnie bierze za swoje losy specjalnie żeby byle było na jego a nie dlatego że ma coś nie tak u siebie? To chociaż to połączenie a nie stare?ze starego złącza? Bo mówimy o sieci mobilnej? O tym nawet prawo jest o upowszechniania za wczesnej informacji o nowym produkcie który czeka na swoje nowe możliwości? Nie gratuluję tym którzy nie udostępniają opnii dla nowych, bo to czyste wyzwania o czymś co nie ma miejsca u mnie, bo i konsultant był miły i wszystko działa! Nawet akceptacja karty SIM było do trzech dni! A ja mam słuchać o braku wiarygodności już tu gdy bawię się dobrze? To lekki posądzać słowu? Piszcie czy u was też wszystko fajnie :)

Premium Mobile
@skarpeta

Dostęp do faktur możliwy jest przez konto Klienta. Na konto Klienta zalogują się Państwo na stronie: klient.premiummobile.pl. Loginem jest Państwa numer telefonu lub adres e-mail, natomiast hasło zostanie wysłane po naciśnięciu przycisku Zaloguj lub Zapomniałem hasła. Aby skrócić czas oczekiwania na hasło, prosimy spróbować zalogować się wpisując jako login adres mailowy - hasło systemowe zostanie wysłane mailowo. Jakość odbieranego sygnału zależy od wielu czynników zewnętrznych, takich jak odległość od nadajnika, liczba użytkowników w danej lokalizacji, gęstość zabudowy czy ukształtowanie terenu. Są to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Aby poprawić jakość sygnału w danej lokalizacji prosimy o zmianę trybu pracy sieci z automatycznego LTE/3G/2G na 3G (WCDMA/UMTS) lub 2G (GSM). Po dokonaniu tych zmian jakość sygnału powinna ulec poprawie.

Berkaj
Inne
 Pytanie
@Agnieszka

Super fajnie, ale niestety nam za opinie nie płacą? Da się z tego wyżyć?

Myślicie, że ludzie są głupi!?
Inne
@Agnieszka

Słuchaj, nie jesteś od tego, aby weryfikować czyjeś opinie, z tego prostego powodu, że ile użytkowników tyle opinii.. Skoro nie tylko Ja wystawiam negatywną opinię, to oznacza jednostronne orzeczenie, że jest to tzw. "SUB sieć" sieci PLUS... Nie wymyśliłem tego sformułowania, ale wyjaśnię na czym to polega :)... Korzystacie z sieci Premium Mobile, która to znowu wynajmuje stacje nadajnikowe od PLUS-a, czyli w pierwszej kolejności łączność, synchronizacje i wszelkie inne treści trafiają do Ciebie posiadaczu Premium, jako do drugorzędnego odbiorcy ;), Wiedzy zaczerpnąłem od team menagerów dwóch różnych sieci, a mianowicie Play i Orange :) A Tobie Agnieszko, niech oczy nie krwawią już tak bardzo, bo nie masz nad czym najwidoczniej ubolewać, skoro czytam żeś zadowolony klient! Pozdrawiam, i ubolewam, że wpadłem w to (usunięte przez administratora) i teraz czekam 30 dni żeby się uwolnić

Premium Mobile
Pracownik
@Myślicie, że ludzie są głupi!?

Korzystamy z sieci PLUS na takich samych zasadach jak Klienci tej sieci, czyli mamy ten sam zasięg i jakość internetu. Pozdrawiamy.

Dami
Inne
 Pytanie
@Agnieszka

Przez 3 lata jestem (jeszcze) ich klientem tak więc mogę coś powiedzieć. Jakie są PLUSY? No cóż wysokość "abonamentu" i to chyba na tyle. MINUSY: w ostatnim czasie są problemy z zasięgiem, tam gdzie z domu można było porozmawiać teraz... nawet na zewnątrz się nie da nawet wysłać zwykłego smsa. Uważaj na "dodatkowe" koszty które się pojawiają za np. rozmowę telefoniczną czy wysłane smsy na telefon stacjonarny (0,41zł) piszę to celowo gdyż u mnie w ostatnim czasie w bilingu takie się pojawiły i to 7. Napisałem reklamację gdyż nie znam tego numeru jak i nie mam pojęcia skąd się to wzięło w bilingu. Być może nie są to jakieś koszty jednak dlaczego mam płacić za coś czego nie zrobiłem. Ciekawy jestem co odpiszą jeżeli odrzucą moją reklamację... no cóż nic mnie nie trzyma stracą przynajmniej 2 klientów. Jakieś półtora miesiąca temu byłem zadowolony w 100% teraz zwłaszcza z problemem zasięgu co innego mogę powiedzieć jak to, że nie jestem zadowolony bo po co mi telefon za który płacę abonament a nie mogę używać. Pamiętaj także, że infolinia z Mobile Premium jest płatna.

Agnieszka
Inne
@Myślicie, że ludzie są głupi!?

Po prostu jak ktoś chce to tak można, jak patrzy się że coś jest ok, to takie chce się mieć efekty ze swojego serwisu, co z tego że jest drugorzędne, ważne że od dobrego wydawcy, jeśli coś nie gra z naszym serwisem nie powinniśmy bezpośrednio obrażać i zaniżać miejsca dla nowych bo nowe działania nigdy nie nastąpią, to sam fakt że to miejsce informacji jest po to by rozwiązać nasze problemy, byśmy mogli zgłaszać takie warianty gdy właśnie trzeba, wystarczy zapytać i może samemu poszukać poszlak w internecie, wtedy będzie prawda o tym czy ta oferta jest dobra, tak jak dobra jest cena i początek dla nowych działań na później :) po to piszemy by rozwiązywać problemy a nie być na nie

Premium Mobile
Pracownik
@Dami

Witamy, jakość odbieranego sygnału zależy od wielu czynników zewnętrznych, jeżeli jest to problem z konkretnej lokalizacji często pomaga przełączenie trybu pracy sieci z 4G na 3G bądź 2G. W sprawie naliczeń, jeżeli Klient wyśle smsa na numer stacjonarny to koszt wynosi 0,41zł - oczywiście w bilingu jest możliwość zweryfikować na jaki numer wysłał Pan tego SMSa. Oczywiście SMSy na numery komórkowe są darmowe we wszystkich naszych taryfach. Pozdrawiamy. ;)

Agnieszka
Inne
@Dami

Może jak są problemy to jednak jest nie ciekawie, ale jeśli chcemy wifi w domu wystarczy poczytać jaki załącznik do wifi na kartę będzie dobry i możemy podłączyć przez taki dekoder i nic nam nie nalicza bo mamy bezpośrednio jak przez zwykły internet tyle że na kartę, a skoro chcemy mieć dobry sposób wystarczy kabel do sieciówki by działało bez za cinek, taki do modemu karty i odbiornika wifi, i kupić poprostu dodatkowo ofertę bez limitu połączeń dla swojego telefonu, wtedy i masz internet i masz bez problemów, i wystarczy zablokować numery nadzwyczajne na infolinii, więc z telefonu zawsze nie odbiera na sprzęt w domu bo musi być przełączone w telefonie żeby móc korzystać z karty, a sam fakt to to że internet jak mamy kliniete w Ustawieniach mobilne czyli przez kartę a wi-fi czyli przez nadajnik wifi, i hasło czyli z podłączenia wifi czyli na karcie podłączenia PIN czy HASŁA Wtedy można jak się ma plan by było wszystko w porządku i miło jak się uspokoimy , wyciszamy i znajdziemy pare rozwiązania na internecie w spokoju ducha i powadze odpowiedniej do sytuacji czy złącza dla aktualizacji systemu, włącz ponownie telefon, szukaj na internecie, no i włączyć dane mobilne bądź wifi Pozdrawiam :)

lol
Inne
@Myślicie, że ludzie są głupi!?

niestety przeczytałem za późno

Premium Mobile
Pracownik
@lol

Korzystamy z nadajników sieci Plus i posiadamy identyczny zasięg jak jej Klienci.

Lonio
Inne
@Myślicie, że ludzie są głupi!?

Dokładnie ten sam problem... Nawet w centrum Rzeszowa może pokazywać LTE a internetu brak. Żeby nie było że to wina nadajnika, to na wsi przy ziemi gubi albo nie ma wcale zasięgu... a przy pracy na dachu gdzie pokazywało LTE 2/3 kreski nie było kompletnie internetu. I to nie wina urządzenia bo na sieci Play zasięg był wszędzie i Internet działał. Z wysłaniem SMS czy MMS też jest problem... Potrafi wysłać 5min

Pracodawca

@Lonio

Jakość odbieranego sygnału jest zależna od wielu czynników zewnętrznych. Mamy ten sam zasięg co Klienci sieci PLUS, również Internet LTE. Zachęcamy do kontaktu z nami telefonicznie pod numerem 222300999 (29gr/min z numerów Premium Mobile) przez Facebook Messenger lub mailowo dok@premiummobile.pl, postaramy się dodatkowo sprawdzić działanie usług.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś do firmy Premium Mobile Sp. z o.o.? Czy jej przedstawiciel się z Tobą skontaktował? Czy udało Ci się przejść do kolejnego etapu rekrutacji? Jeśli tak: jak przebiegała rozmowa kwalifikacyjna?
Klaudyna
Kandydat

Smutne ale to zwyczajni (usunięte przez administratora) Dzwonią do "klienta" który nigdy nie korzystał z ich usług i pytają o chęć PRZEDŁUŻENIA UMOWY która nigdy nie została podpisana nie znając danych adresata oferty. Na wszelkie pytania o sytuację odpowiadają beznamiętnymi formułkami. Proponuję ostrożność.

1

Pracodawca

@Klaudyna

Premium Mobile współpracuje z kilkoma podmiotami, które mogą przesyłać informacje handlowe zamówione przed odbiorców. Nie kontaktujemy się z naszymi klientami celem przedłużenia umowy, ponieważ nasze umowy zawierane są na czas nieokreślony. Zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta, sprawdzimy opisaną sytuację.

Stanisława
Inne

Oj boję się się po przeczytaniu wielu opinii nie zamierzam korzystać waszych usług bo mogę wiele stracić a niepokojące jest to że nie są reklamacje rozpatrywane tak jak przystało na wiarygodna i dobra sieć która dba o swoich klientów.

1

Pracodawca

@Stanisława

Zachęcamy do skorzystania z naszych usług, aby osobiście przekonać się o ich jakości, umowy zawieranie są bezterminowo. W przypadku reklamacji, jeśli pojawiają się niejasności, zgłoszenia są skrupulatnie weryfikowane.

Cicha
Kandydat

Doradca Klienta Gliwice nie polecam. W trakcie rozmowy wyszłam. Dwie kwestie Pani prowadząca rekrutacje nie nadaje się do tego. Po pierwsze dobrym zwyczajem jest przywitanie się, przedstawienie. Przede wszystkim jednak minimalne zaznajomienie się z CV kandydata. Co może być ważne dla innych osób ubiegających się o pracę. Co innego jest zapisane w ofercie pracy, co innego dowiadujemy się w bezpośredniej rozmowie. Premie uzależnione są od kierowniczki, nie od wyniku pracy, zaangażowania może dać nie musi. Proponują coś, co nie jest zgodne z prawem. Mianowicie przyjście na kilka godzin próbnych zobaczyć jak jest, oczywiście darmowych. Umowa na 3 MC, kolejne 6 MC, na rok kolejna. W ciągu 1.5 miesiąca ofert o pracę były 3 to też o czymś świadczy.

Pracodawca

@Cicha

W Premium Mobile posiadamy dealerskie punkty sprzedaży prowadzone przez zewnętrznych partnerów z którymi współpracujemy. Chcielibyśmy wyjaśnić zaistniałą sytuację u zewnętrznej firmy prowadzącej nasz punkt sprzedaży, prosimy o kontakt z nami pod adresem kontakt@premiummobile.pl.

Tomek Pyskowice
Inne

Jestem od początku przerabiałem wszystkie sieci największy (usunięte przez administratora) to play każda ma jakieś wady ale często jeżdżę do Niemiec do rodziny nie mam żadnych problemów internet nawet w takim zadupiu jak kreichtal byliśmy tam z ekipą i wiecie CO....TYLKO Moja sieć tam chodziła inni w pole wychodzili by zadzwonić haha wspomniała mi się wtedy reklama Orange jak jakiś (usunięte przez administratora) chodzi po (usunięte przez administratora) polu i szuka sieci również mógłbym zrobić takie zdjęcie i łacha drzeć (usunięte przez administratora)

1
Samuel
Inne

Po raz kolejny nie mogę wysyłać sms'ów i mms'ów. Telefon działa tylko w sieci Premium mobile.Tragedia!!!

1

Pracodawca

@Samuel

Przepraszamy za niedogodności związane działaniem usług. Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, można skontaktować się telefonicznie pod numerem 222300999 (29gr/min połączenia z numeru Premium Mobile), mailowo na dok@premiummobile.pl lub przez Facebook Messenger, zweryfikujemy problem. W Premium Mobile korzystamy z nadajników sieci Plus i posiadamy taki sam zasięg.

Julia
Inne

zasięg, w miarę dobry, internet też. Ale oferta z opłacaniem rozmów stacjonarnych i MMS, to nieporozumienie. Dlatego odchodzę.

2

Pracodawca

@Julia

Dziękujemy za opinię. Zachęcamy do bezpłatnej zmiany taryfy na taką, w której MMS i połączenia na numery stacjonarne są bezpłatne, zapraszamy do zapoznania się z naszymi wszystkimi ofertami na stronie https://premiummobile.pl/oferty-freedom/. Liczymy na dalszą współpracę. Pozdrawiamy :)

boldzio66
Inne

Obsługa klienta beznadziejna 03.08.2021 zablokowałem kartę i zamówiłem duplikat do tej pory nie otrzymałem przesyłki.Po interwencji w biurze obsługi klienta kilkukrotnej otrzymałem odpowiedź że będzie interwencja u firmy kurierskiej FedEx ale to tylko puste słowa.Dziś jest już 20.08.2021. a przesyłki z duplikatem dalej nie ma.Dno i wodorosty nie pozdrawiam i nie polecam

1

Pracodawca

@boldzio66

Firma kurierska zajmująca się doręczeniem jest firmą zewnętrzną, jeśli pojawiają się trudności w dostarczeniu przesyłki zawsze staramy się interweniować. Przepraszamy za napotkane niedogodności.

Mikołaj
Inne
 Pytanie

Będzie w przyszłości możliwość zrobienia karty eSIM?

Pracodawca

@Mikołaj

Witamy, na ten moment nie oferujemy usługi eSIM. Pracujemy nad wdrażaniem nowych funkcjonalności, które ułatwią korzystanie z naszych usług, o wszelkich nowościach będziemy informować :)

Korpeza
Inne

Jestem klientem od ponad 5 lat . Każde wakacje spędzam po za granicami kraju i nigdy nie miałem problemów z roamingiem. W tym roku okazali się że zostały mi naliczone jakieś opłaty za połączenia przychodzące których nie odbierałem . Po złożeniu reklamacji dostałem informację że opłaty za połączenia wychodzące są poprawnie naliczone. Jak widać nawet nie przeczytali dokładnie reklamacji która złożyłem tylko zrobili kopiuj wklej. Beznadziejna sieć jeśli chodzi o kontakt, konfigurację telefonu , gubi zasięg . Generalnie nie polecam i raczej należy się zastanowić nad wyborem takiego operator

Pracodawca

@Korpeza

Dziękujemy za opinię. Naliczenia za opłaty w roamingu szczegółowo rozpisane są w bilingu dostępnym na koncie klienta. Każde zgłoszenia i reklamacje naszych klientów są dokładne weryfikowane. Prosimy o kontakt na adres opinie@dok.premiummobile.pl, chcemy dodatkowo przyjrzeć się tej sprawie. Zależy nam na dokładnym wyjaśnieniu zaistniałej sytuacji.

korpeza
Inne
@Premium Mobile Sp. z o.o.

Dzień Dobry , Szanowni Państwo nie są weryfikowane. Ponieważ ja reklamowałem usługę z której nie korzystałem a w odpowiedzi dostałem informację na temat nie związany z reklamacją . Odpowiedź to było kopiuj wklej i następna reklamacja rozpatrzona. Oczywiście nie omieszkam jeszcze raz do państwa napisać bo okazało się, że kolejna faktura również ma nieprawidłowe naliczenia.

Rozczarowana
Inne

Korzystam z sieci od ok 2-3ch lat i do tej pory nie mogłam narzekać, ale nie prowadziłam własnego biznesu i nie korzystałam z roamingu. Tydzień zagranicą kiedy internet był mi niezbędny i nic. Na panel klienta nie można się zalogować, ale jest informacja że WSZYSTKIE dyspozycje można składać mailowo lub przez telefon. Na infolinie dodzwonić się to jakiś cud, jeszcze do tego cały czas nabijają impulsy za połączenie co też jest kpiną w obsłudze posprzedażowej. Napisałam kilka maili z prośbą o włączenie usługi i nikt nawet nie odpisał. Podobno maja jakąś awarie z która technicy nie potrafią sobie poradzić. Jaka sieć tacy technicy… Aha, a jak zostawić numer kontaktowy do sprzedaży to dzwonią w kilka minut, ale z obecny klientem nie porozmawiają. Dawno nie czułam takiego rozczarowania! Straciłam zaufanie kompletnie. A pamiętajcie że jeden niezadowolony klient to więcej niż dziesięciu straconych klientów, a zadbam by było ich znacznie więcej. Czas na zmianę operatora. Gorąco i zdecydowanie NIE POLECAM!

Driv
Inne

Generalnie super , chociaż ostatnio w jednym z marketów zero zasięgu (Orange działało bez problemu ), i minus za nie działające mmsy. Jedyna pomoc operatora to zwrotne info w firmie kopiuj/wklej czyli co nie napiszę przychodzi taka sama odpowiedź,zero konkretnej pomocy .

Pracodawca

@Driv

Dziękujemy za podzielenie się opinią. Jakość odbieranego sygnału jest zależna od wielu czynników zewnętrznych. Działamy na zasięgu sieci Plus i oferujemy taki sam zasięg. W celu weryfikacji jakości odbieranego sygnału i poprawnego działania MMS prosimy o kontakt na adres opinie@dok.premiummobile.pl, chcemy przyjrzeć się tej sprawie i pomóc w jej rozwiązaniu.

Klient operatora
Inne
@Driv

Mnie też nie działały MMSy po kontakcie z operatorem, telefonicznie instrukcja z pracownikiem operatora, odpowiednie ustawienia w telefonie i teraz ok działają.

Pracodawca

@Klient operatora

Cieszymy się, że udało się pomóc. Trudności, jeśli występują, zawsze staramy się rozwiązywać maksymalnie szybko i sprawnie. Pozdrawiamy!

Viki
Inne

Bardzo miła obsługa, szybko i profesjonalnie załatwiają sprawy.

Pracodawca

@Viki

Dziękujemy za wyrażoną opinię :) Pozdrawiamy!

ElżbietaM.
Inne

Muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona, korzystam z sieci Premium Mobile już od niespełna 4 lat i nie spotkałam się żadnymi problemami. Zasięg - bez zarzutu, prędkość Internetu - bez zarzutu, a kwota abonamentu dużo niższa w porównaniu z poprzednim operatorem. Korzystam z Internetu niemalże bez przerwy, a nie zdarzyło mi się jeszcze wykorzystać pakietu 20gb. Z czasem przeniosłam jeszcze dwa numery i wszystko działa bez problemu. Zdecydowanie polecam! :)

1

Pracodawca

@ElżbietaM.

Bardzo nam miło czytając taką opinię :) Pozdrawiamy!

Stefan
Inne
 Pytanie

Mam tu telefon od prawie 2 lat, wszystko tak jak trzeba ;) Ciągle korzystam z numeru, a płace bardzooo mało, czego chcieć więcej? :)

1

Pracodawca

@Stefan

Dziękujemy za opinię :)

Niezadowolony klient
Inne

Niestety nie moge wydać pozytywnej ani nawet neutralnej opinii na temat Premium Mobile. Przed podpisaniem umowy powiedziano mi, że zasięg sieci w moim miejscu zamieszkania będzie dobry. Okazało się, że nie jest on nawet przyzwoity. Po wymianie wielu maili, wysyłaniu zrzutów z ekranu pokazujących, że sieci czasami nie na w ogóle, odsyłano mnie z kwitkiem i wmawiano w kółko to samo: "Wg naszych informacji zasięg sieci w Pańskiej miejscowoci jest bez zastrzeżeń". Nikt do mnie w tej sprawie nie zatelefonował, ani nie pojawił sie w celu weryfikacji zasięgu. Złożylem reklamację i wypowiedzenie. Reklamacja niestet nie została uznana i musiałem ponieść koszty za usługi, które nie były mi dostarczone.

1

Pracodawca

@Niezadowolony klient

Przykro nam z powodu takiej opinii. Jakość odbieranego sygnału zależy od wielu czynników zewnętrznych jak np. odległość od nadajnika, liczba użytkowników w danej lokalizacji, warunki terenowe w tym otoczenie i rodzaj zabudowy. Korzystamy z nadajników sieci Plus i możemy zaoferować taki sam zasięg. Z Klientami zawieramy umowy na czas nieokreślony i jeśli w danej lokalizacji występuje problem z zasięgiem można łatwo złożyć wypowiedzenie. Dodatkowo sieć Plus wciąż rozwija swoją infrastrukturę, a zasięg pojawia się często w miejscach, gdzie obecnie jest słabszy.

GOJA
Inne
 Pytanie
@Niezadowolony klient

U mnie podobna sytuacja.Wmawiają że z centrum Pruszkowa mieszkam w bunkrze ?! i to wina sieci Plus bo oni tylko są pośrednikiem .Porażka.Wymieniłem z dok chyba 50 e-mail i napisali że skończył im się proces reklamacyjny.Już nie wiedzieli jak mi odpisywać.

Pracodawca

@GOJA

Korzystamy z nadajników sieci Plus, niestety nie mamy na to wpływu. Przykro nam z powodu takiej sytuacji. Sieć cały czas się rozwija i zasięg pojawia się w miejscach do tej pory problematycznych.

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Premium Mobile Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

W ramach promocji Freedom Pack posiadając dwa numery otrzymają Państwo rabat w wysokości 5 zł, a za 3 numery lub więcej 10 zł. Rabat nalicza się automatycznie. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na stronie https://premiummobile.pl/promocja-freedom-pack/

Zostaw merytoryczną opinię o Premium Mobile Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Premium Mobile Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Premium Mobile Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Premium Mobile Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Premium Mobile Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii