Premium Mobile Sp. z o.o.

2.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Premium Mobile Sp. z o.o.

Niezadowolony klient
Inne

Niestety nie moge wydać pozytywnej ani nawet neutralnej opinii na temat Premium Mobile. Przed podpisaniem umowy powiedziano mi, że zasięg sieci w moim miejscu zamieszkania będzie dobry. Okazało się, że nie jest on nawet przyzwoity. Po wymianie wielu maili, wysyłaniu zrzutów z ekranu pokazujących, że sieci czasami nie na w ogóle, odsyłano mnie z kwitkiem i wmawiano w kółko to samo: "Wg naszych informacji zasięg sieci w Pańskiej miejscowoci jest bez zastrzeżeń". Nikt do mnie w tej sprawie nie zatelefonował, ani nie pojawił sie w celu weryfikacji zasięgu. Złożylem reklamację i wypowiedzenie. Reklamacja niestet nie została uznana i musiałem ponieść koszty za usługi, które nie były mi dostarczone.

1

Pracodawca

@Niezadowolony klient

Przykro nam z powodu takiej opinii. Jakość odbieranego sygnału zależy od wielu czynników zewnętrznych jak np. odległość od nadajnika, liczba użytkowników w danej lokalizacji, warunki terenowe w tym otoczenie i rodzaj zabudowy. Korzystamy z nadajników sieci Plus i możemy zaoferować taki sam zasięg. Z Klientami zawieramy umowy na czas nieokreślony i jeśli w danej lokalizacji występuje problem z zasięgiem można łatwo złożyć wypowiedzenie. Dodatkowo sieć Plus wciąż rozwija swoją infrastrukturę, a zasięg pojawia się często w miejscach, gdzie obecnie jest słabszy.

GOJA
Inne
 Pytanie
@Niezadowolony klient

U mnie podobna sytuacja.Wmawiają że z centrum Pruszkowa mieszkam w bunkrze ?! i to wina sieci Plus bo oni tylko są pośrednikiem .Porażka.Wymieniłem z dok chyba 50 e-mail i napisali że skończył im się proces reklamacyjny.Już nie wiedzieli jak mi odpisywać.

Pracodawca

@GOJA

Korzystamy z nadajników sieci Plus, niestety nie mamy na to wpływu. Przykro nam z powodu takiej sytuacji. Sieć cały czas się rozwija i zasięg pojawia się w miejscach do tej pory problematycznych.

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Premium Mobile Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

W ramach promocji Freedom Pack posiadając dwa numery otrzymają Państwo rabat w wysokości 5 zł, a za 3 numery lub więcej 10 zł. Rabat nalicza się automatycznie. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na stronie https://premiummobile.pl/promocja-freedom-pack/

cjan
Pracownik

Odradzam, stanowczo odradzam. Nie potrafili sobie poradzić z najprawdopodonie uszkodzoną kartą , póżniej uznali moją reklamację. Umowa rozwiązana. Ale po prawie 3 latach upminają się o niezapłacony abonament, bez żadnych informacji. ODRADZAM

Pracodawca

@cjan

Bardzo nam zależy na weryfikacji tej sprawy oraz szybkim wyjaśnieniu – prosimy o skierowanie jej bezpośrednio na adres opinie@dok.premiummobile.pl wraz z podaniem numerów faktur.

Hxv
Inne
@Premium Mobile Sp. z o.o.

Czytam opiniodawce i waszą do niego odpowiedz i zastanawiam sie jaki jrst sens powracać i wyjaśniac sprawe skoro przez 3 lata nie potrafiliście podejsc rzetelnie do sprawy klienta..Zastanawiałam sie czy zostać Waszym klienyem ale jako ze uorawiam krajową turystykę obawiam się ze w razie wypadku nie bedę mogla połączyc sie z z pogotowiem ratunkowym kazdej opcji z powodu zasięgu.

1

Pracodawca

@Hxv

Pomimo braku zasięgu na numery alarmowe można kontaktować się niezależenie od lokalizacji. Jeśli w danym miejscu jest słabszy zasięg, sposobem na poprawienie jego jakości jest ręczne przełączenie z sieci 4G na sieć 3G (WCDMA/UMTS).

729910803
Inne

Moja opinia dotyczy konsultantów tej firmy,którzy opiekuńczość mają w genach.Miewam problemy techniczne bo jestem po 70 tce i zawsze dostaję wsparcie.

Pracodawca

@729910803

Dziękujemy za podzielnie się opinią, zawsze staramy się pomóc gdy występuje trudności :)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś do firmy Premium Mobile Sp. z o.o.? Czy jej przedstawiciel się z Tobą skontaktował? Czy udało Ci się przejść do kolejnego etapu rekrutacji? Jeśli tak: jak przebiegała rozmowa kwalifikacyjna?
Anna
Pracownik

Obecnie mam 6 numerów w tej sieci. Indywidualne podejście do klienta, konkurencyjne ceny i zasięg naprawdę ok. Można zrezygnować bez żadnych kar, zmienić taryfę bez kosztów. Dodzwonić się można bez problemów na infolinię, na odp. na @ nie trzeba czekać tygodniami. Mogę z czystym sumieniem polecić.

Pracodawca

@Anna

Dziękujemy za opinię :) Pozdrawiamy!

Ewa
Inne

Całą rodziną przenieśliśmy numery z Play. Wreszcie wszędzie mamy dobry zasięg, co w przypadku poprzedniego operatora było niemożliwe. I przede wszystkim dużo niższe opłaty (3 numery za 74,10 zł). Polecam wszystkim znajomym.

Pracodawca

@Ewa

Dziękujemy za podzielenie się opinią :) Pozdrawiamy!

Paweł
Inne

Jestem w Premium Mobile od 3 lat, przez ten czas namówiłem już pół rodziny do przeniesienia numerów do tej sieci i póki co wszyscy są bardzo zadowoleni. Wszystko działa prawidłowo, a co najważniejsze rachunki są niskie i do tego umowa jest bezterminowa. Gorąco polecam.

Pracodawca

@Paweł

Bardzo nam miło czytając taką opinię :) Pozdrawaimy!

Magda
Inne

Ja jestem Klientem już prawie 3 lata, przez ten czas żadnych trudności, stały rachunek dla 3 numerów, żadnych dodatkowy opłat. Kontakt z obsługą klienta szybki i profesjonalny. Polecam każdemu.

Pracodawca

@Magda

Dziękujemy za opinię ;)

Agata
Inne

Mamy 6 numerów w sieci i jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z zasięgu a przede wszystkim z obsługi. Wszelkie zgłoszenia realizowane od ręki. Bardzo dziekujemy

Pracodawca

@Agata

Bardzo nam miło czytając taką opinię :) Pozdrawiamy!

Mateo
Inne

Przeniosłem się kilka miesięcy temu i nie mam powodów do narzekania. Zmiana operatora przebiegła sprawnie, zasięg i prędkość Internetu barszo dobre, można też zrezygnować w każdej chwili, ale nie zamierzam bo aktualnie wszystko jest ok.

Pracodawca

@Mateo

Dziękujemy za wyrażoną opinię :) Pozdrawiamy!

Kasia
Inne

Bardzo dobra, miła i merytoryczna obsługa klienta. Każdy problem rozwiązują bardzo szybko w sposób klarowny i efektywny. Polecam i dziękuję.

Pracodawca

@Kasia

Dziękujemy za opinię :)

Aga
Inne

Profesjonalna i szybka obsługa. Świetna oferta. Gorąco polecam

1

Pracodawca

@Aga

Dziękujemy za podzielenie się opinią :) Pozdrawiamy!

Sowa
Inne
 Pytanie

Czy Premium Mobile obsługuje VoLTE i VoWIFI, jeżeli tak to jak te usługi można aktywować ?

Pracodawca

@Sowa

Obecnie nie posiadamy VoLTE, natomiast Wifi Calling jest dostępne w naszych ofertach na kartę – a2mobile. Więcej informacji o usłudze: https://a2mobile.pl/wificalling

Awi
Inne

Zastanawiam się nad przeniesieniem numeru do tej sieci. Wiele moich znajomych ma u nich numer i ogólnie bardzo sobie chwalą - rachunki dużo niższe, a jakość taka sama. Obecnie numer mam w Plusie i zasięg w mojej miejscowości jest ok, więc chyba się zdecyduje. Jak wszystko będzie ok przeniose pozostałe numeru żony i dzieci. Mam nadzieję, że się nie zawiode.

Pracodawca

@Awi

Zachęcamy do skorzystania z naszych usług :)

Domin82
Inne

W sieci jestem ponad 2 lata, więc mogę pokusić się o krótka opinia. Przeniosłem 1 numer, później drugi i dodatkowo dostałem zniżkę za posiadanie 2 numerów. Abonament jest bardzo niski, co było dla mnie podejrzane, ale praktycznie nie ma żadnej różnicy, a wcześniej byłem w Play. Zasięg ok, są miejsca gdzie jest gorszy, ale to przecież sieć telekomunikacyjna. Bardzo szybki kontakt z Operatorem i zawsze dostałem konkretną odpowiedź. Mogę śmiało polecić.

Pracodawca

@Domin82

Bardzo dziękujemy za wyrażoną opinię :) Pozdrawiamy

asandrzej
Inne

Tanio - to prawda. DOK - porażka. Dział techników - 3+. Panel do zarządzania kontem dla Klientów (klient.premiummobile.pl) - (usunięte przez administratora) Nic nie można zrobić. Nawet bilingu online brak. Generalnie sieć otrzymuje "stare meble i garnki" po Plusie. voLte i voWifi daleko w tyle. Spróbujcie łączyć kodem z ofert na karte plusa. Działa jak burza. Chwalą się zasięgiem i porównywaniem do Plusa... a tylko będą deptać po śladach stóp. Szkoda.

Pracodawca

@asandrzej

Jesteśmy stosunkowo młodym operatorem, który wciąż się rozwija - obecnie nie posiadamy VoLTE i Wifi Calling, ale cały czas pracujemy nad wdrażaniem nowych funkcjonalności, które ułatwią korzystanie z naszych usług. Niebawem udostępnimy nowe konto klienta, które będzie bardziej dostosowane do potrzeb Klientów oraz będzie posiadało wiele nowych funkcjonalności :) Korzystamy z nadajników sieci Plus i posiadamy ten sam zasięg, lecz jesteśmy odrębnym operatorem i kody USSD sieci Plus nie są u nas aktywne. Lista kodów USSD w Premium Mobile dostępna jest na naszej stronie internetowej: https://premiummobile.pl/przydatne-kody/ W razie jakichkolwiek pytań, czy wsparcia – zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiamy!

asandrzej
Inne
@asandrzej

Kody działały, usługi też. Odrębna sieć jednak na starej platformie Simplusa... co do reszty - zobaczymy. Macie 30 dni... potem 7 moich numerów do Plusa. Też za 20 zł.

Pracodawca

@asandrzej

Liczmy, że współpraca będzie przebiegać pomyślnie, a świadczone usługi będą zadowalające :)

asandrzej
Inne
 Pytanie
@Premium Mobile Sp. z o.o.

Miałem taką nadzieję... ale szok... A swoją drogą czemu nie można zmigrować do a2. Ani przenieść numeru?

Pracodawca

@asandrzej

A2mobile jest marką naszej sieci, aktualnie pracujemy nad wprowadzeniem możliwości zmiany oferty pomiędzy Premium Mobile i a2mobile.

asandrzej
Inne
@Premium Mobile Sp. z o.o.

Od ponad roku to samo...

Dagmara
Inne

Czyli płaca na czas ?

Pracodawca

@Dagmara

Jeśli pytanie dotyczy wypłacania wynagrodzeń dla pracowników to wywiązujemy się ze wszystkich obowiązków pracodawcy i wynagrodzenia wypłacamy w terminie.

Bartek
Inne

U mnie wszystko ok, mam od ponad dwóch lat, zawsze faktura jest taka sama. Płace tyle ile na umowie. Co do zasięgu to też wszystko ok, spokojnie mogę polecić :)

Premium Mobile
Pracownik
@Bartek

Dziękujemy za opinię :)

Grzegorz
Inne

U mnie w rodzinie używamy 5 numerów i jesteśmy bardzo zadowoleni. Profesjonalna i sympatyczna obsługa.

Anka
Inne

Jestem klientką PM od kilku lat, przeniosłam do tej sieci również moją mamę, abonament jest niski, poza abonament nigdy nie wychodzę, faktury otrzymuje regularnie, obsługa klienta jest fachowa, konsultanci bardzo pomocni i mili. Większość spraw można również "załatwić" poprzez konto klienta, co mi bardzo odpowiada. Z zasięgiem nieznaczne problemy, ale praktycznie nieodczuwalne.

Zostaw merytoryczną opinię o Premium Mobile Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Premium Mobile Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Premium Mobile Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Premium Mobile Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Premium Mobile Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii