Opinie o Premium Mobile Sp. z o.o.
Niestety nie moge wydać pozytywnej ani nawet neutralnej opinii na temat Premium Mobile. Przed podpisaniem umowy powiedziano mi, że zasięg sieci w moim miejscu zamieszkania będzie dobry. Okazało się, że nie jest on nawet przyzwoity. Po wymianie wielu maili, wysyłaniu zrzutów z ekranu pokazujących, że sieci czasami nie na w ogóle, odsyłano mnie z kwitkiem i wmawiano w kółko to samo: "Wg naszych informacji zasięg sieci w Pańskiej miejscowoci jest bez zastrzeżeń". Nikt do mnie w tej sprawie nie zatelefonował, ani nie pojawił sie w celu weryfikacji zasięgu. Złożylem reklamację i wypowiedzenie. Reklamacja niestet nie została uznana i musiałem ponieść koszty za usługi, które nie były mi dostarczone.
Przykro nam z powodu takiej opinii. Jakość odbieranego sygnału zależy od wielu czynników zewnętrznych jak np. odległość od nadajnika, liczba użytkowników w danej lokalizacji, warunki terenowe w tym otoczenie i rodzaj zabudowy. Korzystamy z nadajników sieci Plus i możemy zaoferować taki sam zasięg. Z Klientami zawieramy umowy na czas nieokreślony i jeśli w danej lokalizacji występuje problem z zasięgiem można łatwo złożyć wypowiedzenie. Dodatkowo sieć Plus wciąż rozwija swoją infrastrukturę, a zasięg pojawia się często w miejscach, gdzie obecnie jest słabszy.
U mnie podobna sytuacja.Wmawiają że z centrum Pruszkowa mieszkam w bunkrze ?! i to wina sieci Plus bo oni tylko są pośrednikiem .Porażka.Wymieniłem z dok chyba 50 e-mail i napisali że skończył im się proces reklamacyjny.Już nie wiedzieli jak mi odpisywać.
Korzystamy z nadajników sieci Plus, niestety nie mamy na to wpływu. Przykro nam z powodu takiej sytuacji. Sieć cały czas się rozwija i zasięg pojawia się w miejscach do tej pory problematycznych.
Na jakie benefity można liczyć w Premium Mobile Sp. z o.o.?
W ramach promocji Freedom Pack posiadając dwa numery otrzymają Państwo rabat w wysokości 5 zł, a za 3 numery lub więcej 10 zł. Rabat nalicza się automatycznie. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na stronie https://premiummobile.pl/promocja-freedom-pack/
Odradzam, stanowczo odradzam. Nie potrafili sobie poradzić z najprawdopodonie uszkodzoną kartą , póżniej uznali moją reklamację. Umowa rozwiązana. Ale po prawie 3 latach upminają się o niezapłacony abonament, bez żadnych informacji. ODRADZAM
Bardzo nam zależy na weryfikacji tej sprawy oraz szybkim wyjaśnieniu – prosimy o skierowanie jej bezpośrednio na adres opinie@dok.premiummobile.pl wraz z podaniem numerów faktur.
Czytam opiniodawce i waszą do niego odpowiedz i zastanawiam sie jaki jrst sens powracać i wyjaśniac sprawe skoro przez 3 lata nie potrafiliście podejsc rzetelnie do sprawy klienta..Zastanawiałam sie czy zostać Waszym klienyem ale jako ze uorawiam krajową turystykę obawiam się ze w razie wypadku nie bedę mogla połączyc sie z z pogotowiem ratunkowym kazdej opcji z powodu zasięgu.
Pomimo braku zasięgu na numery alarmowe można kontaktować się niezależenie od lokalizacji. Jeśli w danym miejscu jest słabszy zasięg, sposobem na poprawienie jego jakości jest ręczne przełączenie z sieci 4G na sieć 3G (WCDMA/UMTS).
Moja opinia dotyczy konsultantów tej firmy,którzy opiekuńczość mają w genach.Miewam problemy techniczne bo jestem po 70 tce i zawsze dostaję wsparcie.
Obecnie mam 6 numerów w tej sieci. Indywidualne podejście do klienta, konkurencyjne ceny i zasięg naprawdę ok. Można zrezygnować bez żadnych kar, zmienić taryfę bez kosztów. Dodzwonić się można bez problemów na infolinię, na odp. na @ nie trzeba czekać tygodniami. Mogę z czystym sumieniem polecić.
Całą rodziną przenieśliśmy numery z Play. Wreszcie wszędzie mamy dobry zasięg, co w przypadku poprzedniego operatora było niemożliwe. I przede wszystkim dużo niższe opłaty (3 numery za 74,10 zł). Polecam wszystkim znajomym.
Jestem w Premium Mobile od 3 lat, przez ten czas namówiłem już pół rodziny do przeniesienia numerów do tej sieci i póki co wszyscy są bardzo zadowoleni. Wszystko działa prawidłowo, a co najważniejsze rachunki są niskie i do tego umowa jest bezterminowa. Gorąco polecam.
Ja jestem Klientem już prawie 3 lata, przez ten czas żadnych trudności, stały rachunek dla 3 numerów, żadnych dodatkowy opłat. Kontakt z obsługą klienta szybki i profesjonalny. Polecam każdemu.
Mamy 6 numerów w sieci i jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z zasięgu a przede wszystkim z obsługi. Wszelkie zgłoszenia realizowane od ręki. Bardzo dziekujemy
Przeniosłem się kilka miesięcy temu i nie mam powodów do narzekania. Zmiana operatora przebiegła sprawnie, zasięg i prędkość Internetu barszo dobre, można też zrezygnować w każdej chwili, ale nie zamierzam bo aktualnie wszystko jest ok.
Bardzo dobra, miła i merytoryczna obsługa klienta. Każdy problem rozwiązują bardzo szybko w sposób klarowny i efektywny. Polecam i dziękuję.
Profesjonalna i szybka obsługa. Świetna oferta. Gorąco polecam
Czy Premium Mobile obsługuje VoLTE i VoWIFI, jeżeli tak to jak te usługi można aktywować ?
Obecnie nie posiadamy VoLTE, natomiast Wifi Calling jest dostępne w naszych ofertach na kartę – a2mobile. Więcej informacji o usłudze: https://a2mobile.pl/wificalling
Zastanawiam się nad przeniesieniem numeru do tej sieci. Wiele moich znajomych ma u nich numer i ogólnie bardzo sobie chwalą - rachunki dużo niższe, a jakość taka sama. Obecnie numer mam w Plusie i zasięg w mojej miejscowości jest ok, więc chyba się zdecyduje. Jak wszystko będzie ok przeniose pozostałe numeru żony i dzieci. Mam nadzieję, że się nie zawiode.
W sieci jestem ponad 2 lata, więc mogę pokusić się o krótka opinia. Przeniosłem 1 numer, później drugi i dodatkowo dostałem zniżkę za posiadanie 2 numerów. Abonament jest bardzo niski, co było dla mnie podejrzane, ale praktycznie nie ma żadnej różnicy, a wcześniej byłem w Play. Zasięg ok, są miejsca gdzie jest gorszy, ale to przecież sieć telekomunikacyjna. Bardzo szybki kontakt z Operatorem i zawsze dostałem konkretną odpowiedź. Mogę śmiało polecić.
Tanio - to prawda. DOK - porażka. Dział techników - 3+. Panel do zarządzania kontem dla Klientów (klient.premiummobile.pl) - (usunięte przez administratora) Nic nie można zrobić. Nawet bilingu online brak. Generalnie sieć otrzymuje "stare meble i garnki" po Plusie. voLte i voWifi daleko w tyle. Spróbujcie łączyć kodem z ofert na karte plusa. Działa jak burza. Chwalą się zasięgiem i porównywaniem do Plusa... a tylko będą deptać po śladach stóp. Szkoda.
Jesteśmy stosunkowo młodym operatorem, który wciąż się rozwija - obecnie nie posiadamy VoLTE i Wifi Calling, ale cały czas pracujemy nad wdrażaniem nowych funkcjonalności, które ułatwią korzystanie z naszych usług. Niebawem udostępnimy nowe konto klienta, które będzie bardziej dostosowane do potrzeb Klientów oraz będzie posiadało wiele nowych funkcjonalności :) Korzystamy z nadajników sieci Plus i posiadamy ten sam zasięg, lecz jesteśmy odrębnym operatorem i kody USSD sieci Plus nie są u nas aktywne. Lista kodów USSD w Premium Mobile dostępna jest na naszej stronie internetowej: https://premiummobile.pl/przydatne-kody/ W razie jakichkolwiek pytań, czy wsparcia – zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiamy!
Kody działały, usługi też. Odrębna sieć jednak na starej platformie Simplusa... co do reszty - zobaczymy. Macie 30 dni... potem 7 moich numerów do Plusa. Też za 20 zł.
Liczmy, że współpraca będzie przebiegać pomyślnie, a świadczone usługi będą zadowalające :)
Miałem taką nadzieję... ale szok... A swoją drogą czemu nie można zmigrować do a2. Ani przenieść numeru?
A2mobile jest marką naszej sieci, aktualnie pracujemy nad wprowadzeniem możliwości zmiany oferty pomiędzy Premium Mobile i a2mobile.
Czyli płaca na czas ?
Jeśli pytanie dotyczy wypłacania wynagrodzeń dla pracowników to wywiązujemy się ze wszystkich obowiązków pracodawcy i wynagrodzenia wypłacamy w terminie.
U mnie wszystko ok, mam od ponad dwóch lat, zawsze faktura jest taka sama. Płace tyle ile na umowie. Co do zasięgu to też wszystko ok, spokojnie mogę polecić :)
U mnie w rodzinie używamy 5 numerów i jesteśmy bardzo zadowoleni. Profesjonalna i sympatyczna obsługa.
Jestem klientką PM od kilku lat, przeniosłam do tej sieci również moją mamę, abonament jest niski, poza abonament nigdy nie wychodzę, faktury otrzymuje regularnie, obsługa klienta jest fachowa, konsultanci bardzo pomocni i mili. Większość spraw można również "załatwić" poprzez konto klienta, co mi bardzo odpowiada. Z zasięgiem nieznaczne problemy, ale praktycznie nieodczuwalne.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Premium Mobile Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Premium Mobile Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Premium Mobile Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!