Opinie o Premium Mobile Sp. z o.o.
Pierwszy rachunek 170zł. Dziś przyszedł następny 240. Kwota abonamentu do tej pory była ok 60.
W sprawie wątpliwości związanych z naliczeniami zapraszamy do kontaktu z nami przez Facebook Messenger lub mailowo komorkomat@dok.premiummobile.pl.
Witam. Ostrzegam wszystkich przed tą siecią otrzymałem rachunek za roaming międzynarodowy.Po złożeniu reklamacji na rachunek otrzymałem wiadomość że reklamacja nie została uznana. Wyjaśniam że nie przebywałem poza granicami kraju a jedynie mieszkam blisko granic państwa.
Witamy. Opłaty za korzystanie z usług w roamingu naliczane są jeżeli karta SIM loguje się do zasięgu operatora zagranicznego. Na terenach przygranicznych zalecamy wyłączenie automatycznego wyboru operatora z poziomu urządzenia i ręczny wybór sieci Plus lub Premium Mobile - pozwoli to w przyszłości uniknąć podobnych naliczeń. Może Pan również wyłączyć roaming i zlecać włączenie usługi tylko wtedy, gdy faktycznie będzie chciał Pan korzystać z telefonu za granicą. Pragniemy przypomnieć, że zasięg sieci nie jest ograniczony terytorium danego państwa, a gdy karta loguje się do zasięgu operatora zagranicznego każdorazowo wysyłamy powiadomienie SMS.
Witam, mam problem z wysyłaniem i odbiorem MMS na tel. Xiaomi 9T. Próba z automatyczną konfiguracją niemożliwa (komunikat operatora). Kontakt telefoniczny z operatorem-płatny- uprzejma pani podała mi stronę na której można skonfigurować tel. ręcznie. Kolejne próby (krok po kroku zgodne z instrukcją na stronie premium mobile) spełzły na niczym. Kolejne próby zapisania wprowadzonych danych nie powiodły się. Mam pytanie, do kogo mogę się zwrócić aby rozwiązać mój problem. Najgorsze jest to, że na forum bardzo dużo osób informuje, że operator wie o błędzie przy ręcznym konfigurowaniu już bardzo długo i nic z tym nie robi. A z premedytacją wprowadza klientów w błąd odsyłając ich na stronę z błędem. Mam nadzieję, iż osoby odpowiedzialne za taki stan rzeczy poniosą jakieś konsekwencje. Pozdrawiam
Witamy, posiadamy również bezpłatne formy kontaktu z Działem Obsługi Klienta - na przykład przez Facebook Messenger lub mailowo komorkomat@dok.premiummobile.pl. Prawidłowe działanie usługi zależy od wprowadzenia poprawnej konfiguracji telefonu. Zachęcamy do kontaktu z nami przez Facebook Messenger - chętnie pomożemy wprowadzić prawidłowe ustawienia. Pozdrawiamy.
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEJ SIECI, już drugi raz powtarza się sytuacja, że bez powodu nagle dostaję komunikat o braku środków na koncie MIMO POŁĄCZEŃ BEZ LIMITU I OPŁACONYCH TERMINOWO RACHUNKÓW (zablokowany jest również dostęp do internetu, fajne 30GB :)), nie da się do mnie również dodzwonić, ktoś by pomyślał "chwilowa usterka", nic z tych rzeczy, żeby to naprawili (przynajmniej tak było ostatnim razem, bo teraz wciąż nie działa, nie odpisali) trzeba znaleźć internet z innego źródła (miałeś zaplanowaną pracę? Cokolwiek? Nic z tego, leć szukać wifi) i NAPISAĆ DO NICH, odpowiadają po kilku godzinach lub na następny dzień (niby odp. w kilka minut, a to tak naprawdę robot który informuje, że nie pracują) ODPOWIADAJĄ, ŻE ZRESETUJĄ USŁUGI (tak było ostatnim razem) żadnego "przepraszamy za utrudnienia" po prostu, że reset i tyle. Reasumując, w tych czasach bez telefonu jest się jak bez ręki, także ta kapryśna sieć nie jest warta złamanego gorsza (podobnie kiedy chce się dokupić pakiet internetu również trzeba tyle czekać na odpowiedź).
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. W godzinach pracy Działu Obsługi odpowiadamy w ciągu kilku minut. Przepraszamy za zaistniałą sytuację, dołożymy starań, aby podobne nie powtarzały się w przyszłości.
Nie PODPISUJCIE z nimi umowy, zerwanie graniczy z cudem jest praktycznie niemożliwe. Przyjmuja rezygnację A faktury wysyłają dalej i udaje glopkow.
Klient może rozwiązać umowę z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na ostatni dzień pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego rozpoczynającego się po dacie złożenia wypowiedzenia. Zachęcamy do kontaktu na komorkomat@dok.premiummobile.pl - zweryfikujemy dla Państwa kwestię naliczeń.
Myślę że, piszesz głupoty,ja miałem abonament w PM ale z racji wyjazdu za granicę musiałem rozwiązać umowę,bez problu ja rozwiązałem załatwiając wszystko przez internet, żeby rozwiązać umowę musi być pismo w formie papierowej lub elektronicznej,a nie przez telefon podczas rozmowy
Witam Od lipca 2018 mam abonament w Premium mobile ,najpierw jeden ,w tej chwili już trzy .Nie miałam żadnych blokad żadnych problemów z konfiguracją .Zdziwiłam się czytając komentarze .Pozdrawiam i Polecam
Po raz kolejny przez 1 rok trwania umowy nie odbieram i nie wysyłam mms. Należy dzwonić pod końcówkę 999, płatne 29 gr za minut aby uzyskać info. To już 5 raz, mam serdecznie dość, lepiej płacić więcej u innego operatora niż sie tak(usunięte przez administratora)denerwować.
Posiadamy również bezpłatne formy kontaktu, na przykład Facebook Messenger. Prawidłowe działanie usługi MMS zależy od wprowadzenia poprawnej konfiguracji telefonu. Zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta przez Facebook Messenger, chętnie pomożemy z konfiguracją.
Przykro nam, że spotkała Panią taka sytuacja. Może Pani skontaktować się z Działem Obsługi Klienta przez Facebook Messenger - jest to bezpłatna forma kontaktu, gdzie uzyska Pani pomoc w sprawie konfiguracji lub nasz konsultant skontaktuje się z Panią telefonicznie.
Z uporem maniaka, ja że muszę ciagle konfigurować tel. a wy, gdzie mam się skontaktować, ca za brak kompetencji, czy wam to wbijają do głów na szkoleniach ???
Bardzo nam przykro z powodu takiej opinii. Staramy się zapewnić Państwu najwyższą jakość obsługi.
Byłam zadowolona z sieci dopóki przez nieuwagę w opłacania rachunku i braku 0.40zł zostały zablołowane połączenia wychacace hmmm no cóż czekam aż przelew będzie zaksięgowany i łaskawie odblokuja ps. 0.40zł
Pracujemy nad wdrożeniem rozwiązania, dzięki któremu usługi nie będą blokowane przy tak nieznacznej niedopłacie. Jeżeli kwota niedopłaty jest niewysoka, zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta przez Facebook Messenger - od razu odblokujemy usługi.
Witam... Do tej pory byłem zadowolony z tej firmy PREMIUM MOBILE....Problem nastąpił 31 grudnia 2019 r kiedy to nocą robiłem przelewy żeby wejść w Nowy Rok na czysto z opłatami... nastąpiła pomyłka z mojej strony opłacając abonament 29,70 zł... w trakcie przelewu zamiast przecinka postawiłem kropkę i poszła suma 2.970 zł. Napisałem pismo o zwrot nadpłaconych pieniędzy.. Dostałem odpowiedz 8 01.2020 że środki zostaną mi przekazane w ciągu 14 najbliższych dni... zadzwoniłem do nich z prośbą o przyśpieszenie zwrotu moich pieniędzy otrzymałem odpowiedz że to nie z ich winy nastąpiła zaistniała taka sytuacja ... Po dwóch dniach zadzwoniłem drugi raz odebrała pani,podciągnełem rozmową pod nią,tłumacząc jakby to pani tak się pomyliła, to czy nie była by Pani zniesmaczona takim podejściem do klienta jakby całą Pani zamrożono na trzy tygodnie całą wypłatę ,,, ? odpowiedziała .... - że NIE...ale obiecała przyśpieszyć zwrot nadpłaconych środków .............. Jak dla mnie brak słów a ich motto DLA NAS NAJWAŻNIEJSZY JEST KLIENT TO JAKAŚ PARANOJA... NIE SZANUJĄ KLIENTA WAŻNE JEST OBRACANIE JEGO PIENIĄDZEM A KLIENTA MAJĄ GDZIEŚ,ZASŁANIAJĄC SIĘ PROCEDURAMI... Do dzisiaj nie mam pieniędzy ,jutro jest niedziela,w poniedziałek wątpliwa sprawa na zwrot,szansa jest we wtorek bo w środę mija 14 dni... Napisałem już wypowiedzenie wam nie życzę takiej pomyłki w Premium Mobile ,podchodzą do sprawy jak banki zedrzeć jak najwięcej,nie interesuje ich klient tylko jego pieniądze.... UWAŻAJCIE !!!
Witamy. Bardzo nam przykro, że spotkała Panią taka sytuacja. Staramy się, aby wnioski o realizację zwrotu nadpłaty realizować sprawnie, jednak wciąż jest to proces księgowych, który wymaga pewnych formalności. Zachęcamy do kontaktu na komorkomat@dok.premiummobile.pl - postaramy się to dodatkowo zweryfikować i pomóc. Pozdrawiamy.
Jaki dzban, robi przelewy na prawo i lewo na 3k a później ma pretensje ze pewne procedury muszą trochę trwać żeby zwrócić pieniądze. Człowieku skoro tak bardzo cenisz sobie Twą marna pensje to patrz co robisz żeby później znowu płaczu nie było
A jak robiłeś ten przelew to nie masz ustawionego potwierdzenia wykonania przelewu przez sms (hasło ??) przeciez weszla ustawa, która wręcz nakazuje bankom taką usługę przy każdorazowym ręcznym przeprowadzaniu przelewu ?? wiem, każdy ma prawo się pomylić ale lepiej 2 razy sprawdzić kwotę niż potem mieć przeboje z usługodawcą, który na max będzie odradzał zwrot należnosci. Pozdr
Nie odradzamy zwrotu nadpłaty. Tak jak wspomnieliśmy powyżej, wnioski o zwrot nadpłaty staramy się realizować w możliwie najkrótszym terminie, jednak wciąż jest to proces księgowy, który wymaga pewnych formalności.
Zadałem sobie trud przeczytania kilkunastu opinii o Premium Mobile i pod większością się podpisuję. Przenieśliśmy tam 2 numery z PLAY kierując się niskim abonamentem i brakiem umowy na rok-dwa. NIESTETY: sama cesja trwała wieczność (w rezultacie gdyby nie wizyta w nowo otwartym punkcie dealerskim trwała by pewno dalej), rozliczenie abonamentów przed- i po- cesji nie zostało przeprowadzone (firma zalega niewiele, ale jednak zalega), wszelkie zawirowania w płatnościach (np opłacenie f-ry na poprzednie konto) skutkują zablokowaniem połączeń, zwrot nadpłaty jak na razie (po wielu mailach) nie doszedł do skutku,w panelu klienta dostępna jest tylko ostatnia faktura (brak historii). REASUMUJĄC: zasięg - (usunięte przez administratora) nie urywa (w mojej lokalizacji-południe W-wy); obsługa klienta na poziomie urzędnika w komunie (jeśli ktoś pamięta, to rozumie); salony dealerskie są władne tylko podpisywać nowe umowy - o reklamacjach zapomnijcie. PREMIUM MOBILE jawi się przedsięwzięciem , które ze względu na ofertę cenową, zyskało nagle tylu chętnych, że nie może temu sprostać. Tak zwana choroba dziecięca... Ale praktyki będące w sprzeczności z obowiązującym prawem to już kwestia filozofii (: Ponieważ bardzo dużo kosztowało mnie zgłębienie podjętej z nimi współpracy, na razie pozostaję klientem. Ostrzegam jednak innych
Aktualnie cesja realizowana jest w punktach sprzedażowych Premium Mobile, a czas jej realizacji to maksymalnie jeden okres rozliczeniowy po otrzymaniu przez nas podpisanych dokumentów. Bardzo nam przykro, że spotkała Pana opisana sytuacja. Staramy się, aby wnioski o realizację zwrotu nadpłaty realizować sprawnie, jednak wciąż jest to proces księgowy, który wymaga pewnych formalności. Zachęcamy do kontaktu na komorkomat@dok.premiummobile.pl - postaramy się dodatkowo zweryfikować tą sprawę i pomóc. Na koncie Klienta dostępne są faktury z ostatnich dwunastu miesięcy. Reklamację mogą Państwo przesłać przez konto klienta: https://klient.premiummobile.pl lub mailowo na adres reklamacje@premiummobile.pl. Jeśli chodzi o zasięg - korzystamy z nadajników sieci Plus i oferujemy ten sam zasięg sieci. Jesteśmy stosunkowo młodym operatorem i ciągle się rozwijamy. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić Państwu możliwie najwyższą jakość obsługi.
Przeniosłem numer kierując się dobrym zasięgiem. Niestety ustawienie usługi MMS na telefonie Xiaomi jest w tej sieci niemożliwe. Zarówno ustawienia operatora i inne znalezione w necie nie działają. Nie mam sił bawić się z tym dalej , wracam z powrotem do poprzedniego usługodawcy . Premium Mobile nie polecam.
Prawidłowe działanie usługi MMS zależy od wprowadzenia poprawnej konfiguracji telefonu. Zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta przez Facebook Messenger, chętnie pomożemy z konfiguracją.
Umowa bez terminowa wszystko super, dzień się spóźni człowiek z zapłaceniem i już odcinają możliwość korzystania. Poprawcie to bo czasem się człowiek zapomni, złodziejaszki
Zawsze przed ewentualną blokadą usług za nieuregulowane rachunki wysyłamy kilka przypomnień, właśnie na wypadek, gdyby zdarzyło się zapomnieć :) Pozdrawiamy
To jakieś nie do wiary! Rozumiem, że rachunki trzeba płacić, ale żeby zablokować telefon z powodu niedopłaty 2 groszy, to już dla mnie (usunięte przez administratora)! To dla nich pewnie mega problem żeby doliczyć do kolejnego rachunku :-(
Doliczenie drobnej kwoty do rachunku nie jest problemem, jednak trzeba się z nami skontaktować w tej sprawie. Pozostajemy do dyspozycji nie tylko pod numerem infolinii, ale również przez Facebook Messenger i adres dok@premiummobile.pl. Pozdrawiamy.
Już wiadomo dlaczego należy sie kontaktować z PremiumM... zarabiają na tych kontaktach... być może więcej niż na abonamentach ;)
To bardzo mądre kierować się opinią osoby, która sama napisała, iż jej negatywna opinia wynika z tego, że nie opłaca faktur w terminie i na tej podstawie kształtować swoją opinię na dany temat
Mnie zablokowali rozmowy z powodu zaległości 0,01 zł .Nawet nie próbowałem prosić o odblokowanie i natychmiast rozwiązałem umowę
Pracujemy nad wdrożeniem rozwiązania, dzięki któremu usługi nie będą blokowane przy tak nieznacznej niedopłacie. Jeżeli kwota niedopłaty jest niewysoka, zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta przez Facebook Messenger - od razu odblokujemy usługi. Przepraszamy za niedogodności, mamy nadzieję, że w przyszłości zechce Pan jeszcze zostać naszym Klientem.
Z naszym Działem Obsługi Klienta można skontaktować się bezpłatnie przez (usunięte przez administratora) lub mailowo (usunięte przez administratora) Zachęcamy do korzystania z bezpłatnych kanałów kontaktu.
Masakra jakaś!!!! Okres rozliczeniowy zaczyna się od 1 ale pakiet z pełnym internetem dopiero od 9 wtf ???? Nie polecam Uciekam od nich po 2 miesiącach
Pakiet internetu odnawia się zawsze co 30 dni. Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie, zapraszamy do kontaktu z nami przez(usunięte przez administratora)– chętnie przyjrzymy się opisanej przez Panią sytuacji i wyjaśnimy niejasności.
Porażka przeniosłem 3 numery do premium Mobile i nie mam możliwości kontaktu ze światem. Po kontakcie z działem technicznym dowiedziałem się, że jest awaria i usunięcie może potrwać do 72 godzin kpina jakaś
Witamy. Rozwiązywanie problemów z aktywacją numerów jest zawsze naszym priorytetem i niezwykle rzadko trwa tak długo. Mamy nadzieję, że i w Pańskim przypadku problem został sprawnie rozwiązany. Pozdrawiamy.
Witam i mam pytanie, czy w Gdańsku jest jakiś punkt stacjonarny gdzie można zawrzeć umowę?
Zapraszamy na stronę: https://premiummobile.pl/punkty-sprzedazy/, gdzie znajdzie Pan listę wszystkich punktów sprzedażowych. Pozdrawiamy.
Jak dla mnie bomba. Płace 74 zł za 3 numery zasięg bardzo dobry i nie oszukują z naliczaniem nie wiadomo za co, jak w innych sieciach. Jestem bardzo zadowolony
Witam. Ta firma łamie obowiązujące prawo. Przy wątpliwym SMS za 62 grosze zawiesili mi wszelkie usługi nadpłacone z góry, gdzie jeden dzień mojej zapłaty to 82 grosze. Po dwóch dniach odwiesili mi, ale stan naszych rozliczeń, jak łatwo policzyć jest taki, że to oni są moim dłużnikiem. po wpłaceniu za kolejny okres z góry, znowu mi zawieszono usługi, z tej samej przyczyny 62 groszy (gdzie powtórzę, powinni mi zwrócić 1,64 złote za dwa dni opłaconej usługi, a nie wykonanej) i tak to trwa do dzisiaj. Także proszę uważać, bo Prawo telekomunikacyjne stanowi, że przy uregulowanych opłatach bieżących nie można nic zawieszać, a i tak miałem te usługi nadpłacone o ponad złotówkę. To tylko tak ku przestrodze, jak jest jakiś problem z tym operatorem i dalej brną w tym kłamstwie, nie wspominając, że mowa jest o 62 groszach. Już obsługując moje reklamacje w tym zakresie, czas konsultantów dawno przekroczył 100 krotnie te 62 grosze. Pozdrawiam
Przeczytalem to wszystko bo mam zamiar przenieś gdzies 2 numery i niestety jestem zawiedziony. Ide szukac innego operetora.
Oferujemy umowy na czas nieokreślony, nie wiążąc klienta długoterminową umową. Zapraszamy do korzystania z naszych usług, aby przekonać się ich jakości osobiście :) Zapraszamy również na naszego fanpage'a Facebook. Pozdrawiamy.
Też chyba pójdę szukać innego operatora. jestem w Play, ale kusząca jest umowa, a właściwie jej brak. Może ktoś podpowie jak jest z miesięcznym terminem wypowiedzeniem? Czy to działa? Mam do przeniesienia z Play 5 numerów. Trochę osłabiają w komentarzach odpowiedzi operatora Premium... w przypadku xx prosimy o kontakt przez xx oraz xx... skoro widać z treści innych użytkowników, że to nie działa!
To prosze idź już intermark i przestań w tym samym wątku pisać 10 nic niewnoszących komentarzy. Już wiem, że masz 5 numerów i szukasz sieci, nigdy nie miałem tu usługi, jednak juz wiesz, że się nie przeniesiesz. To się nie przenoś? Każe Ci ktoś?
Od miesiąca jestem klientem P.M przeniosłem numer z Play z 8 letnim stażem u tegoż powodem był słaby zasięg Play co utrudniało korzystanie z internetu w różnych miejscach Polski .P.M . chwali się zasięgiem Plusa od znajomych słyszałem że najlepszy w Polsce zasięg i owszem zasięg jest lepszy ale jakość usług pozostawia wiele do życzenia . Szybkość łącza 3,70Mb/s pobieranie 1.93Mb/s czasami lepszy ale nie wiele . Kontakt z operatorem tylko w dni powszednie i nie cało dobowy . Strona internetowa bardzo słaba jeśli chodzi o konto klienta to nie wiele można zrobić na stronie na wysłane zapytanie oczekuję 3 dzień więc wnioskuję iż w piątek nie mieli czasu a teraz się bawią i to rozumiem jest weekend . Za to przypomnienie o opłaceniu abonamentu przyszło 28.05 gdzie termin płatności upływał 07.06 .Ogólnie jeśli ktoś zamierza się przenieść nie polecam , Sam nie będę rezygnował dam szansę na poprawienie się usług
Forum ma na celu dzielić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniem na temat pracy w Premium Mobile. Dzięki temu, użytkownicy zainteresowani zatrudnieniem w firmie, mają szanse na wyrobienie swojego zdania. Czy posiadasz jakieś informacje na temat tego, jak pracuje się w firmie?
niestety nie jest to prawdą ! czekam,czekam................konfiguracje internetu tylko i wyłącznie na popularne marki,na inne ? brak fachowców w premium mobile
Witamy. Niestety konfiguracja automatyczna nie jest dostępna dla każdego modelu telefonu. Należy w takim przypadku ręcznie wprowadzić kilka opcji, instrukcję konfiguracji prezentujemy na stronie: https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/. Chętnie pomożemy również w przypadku jakichkolwiek trudności - zapraszamy do kontaktu mailowo lub przez Facebook Messenger. Pozdrawiamy.
Andrzeju, dzięki za dokładną informację - co i jak. Też miałem zamiar przenieść 5 numerów z Playa - dam sobie "na wstrzymanie". Łatwo zauważyć po komentarzach, że obsługa klienta jest beznadziejna! Chwalenie się, że korzysta się z nadajników Plusa - też niewiele znaczy. Wszyscy dzisiaj nawzajem korzystają ze swoich nadajników... kwestia tylko z jakim priorytetem. Jeśli jest to "ostatnia kolejność odśnieżania", to można korzystać ze wszystkich nadajników, a jakość usługi i tak pozostawi wiele do życzenia jeśli chodzi o transfer i oczekiwanie w kolejce.
Sieć najlepsza jaka miałem a to już 4 ta, jeśli zapomnę zapłacić fv i połączenia są zablokowane, piszę na messenger i max 2 h i mam wszystko aktywne. Zasięg rewelacyjny i kontakt z obsługą przez tel natychmiastowa. Wielki plus dla firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Premium Mobile Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Premium Mobile Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Premium Mobile Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!