Premium Mobile Sp. z o.o.

2.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Premium Mobile Sp. z o.o.

Raffi
Inne
 Problem

Ostrzegam. Zlikwidowałem 1 numer. Mam u nich jeszcze 3 numery i mogę coś powiedzieć. Internet masakra, nie odpisują na zgłoszenia mailowe. Nie będę się rozpisywał bo nie ma nad czym. Po nowym roku przenoszę wszystkie numery do innego operatora. Kasa to nie wszystko i nie mam zamiaru się wkurzać i ciskać telefonem,

Premium Mobile
Pracownik
@Raffi

Bardzo nam przykro z powodu takiej opinii. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić Państwu najwyższą jakość obsługi i świadczonych usług. Do uzyskania pełnej prędkości internetu konieczne jest skonfigurowanie urządzenia, instrukcję konfiguracji prezentujemy na stronie https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/. Zapewniamy, że staramy się na bieżąco odpowiadać na wszystkie Państwa wiadomości. Zachęcamy również do kontaktu z nami przez Facebook Messenger, postaramy się dodatkowo zweryfikować Państwa zgłoszenie.

Klient
Inne

Jestem Klientem od kilku lat. Jak dla mnie wszystko ok jedyna różnica jest w cenie - płace dużo mniej. Kontakt z operatorem bardzo szybki, obsługa klienta na wysokim poziomie. Polecam!!!

Premium Mobile
Pracownik
@Klient

Dziękujemy za opinię.

Asus1
Inne

Mam u nich od dwóch lat 2 numery i żadnych problemów. Faktury przychodzą takie na jakie się umawialiśmy, mam też dodatkowy rabat. Zasięg i internet w normie, wiadomo że są dziury ale przecież to sieć komórkowa. Jestem zadowolony i polecam. Nie rozumiem jak można płacić u innych 30 zł więcej mając praktycznie to samo (może ładniejszy portal KL i nic więcej).

Premium Mobile
Pracownik
@Asus1

Dziękujemy za opinię. Korzystamy z zasięgu sieci Plus i oferujemy tą samą jakość usług. Nasi Klienci nie ponoszą kosztów drogich kampanii reklamowych czy kontraktów z celebrytami. Stawiamy na niskie abonamenty bez dodatkowych kosztów.

KarK
Inne

Mamy z mężem numery w Premium Mobile. Niski abonament, duzo internetu i umowa z miesięcznym wypowiedzeniem, jak na razie wszystko ok.

4
Premium Mobile
Pracownik
@KarK

Cieszymy się, że są Państwo zadowoleni z naszych usług.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś do firmy Premium Mobile Sp. z o.o.? Czy jej przedstawiciel się z Tobą skontaktował? Czy udało Ci się przejść do kolejnego etapu rekrutacji? Jeśli tak: jak przebiegała rozmowa kwalifikacyjna?
julia458
Inne

Jestem wściekła, to mało powiedziane. Już chyba 6 lub 7 raz zablokowano mi połączenia wychodzące i wysyłanie wszystkich smsów i mmsów. Wysyłam kilka mmsów codziennie i dzwonię tak jak wcześniej w innych sieciach. Nigdy nie blokowano mi połączeń, a teraz notorycznie. Traktuja mnie jako " nadużycie telekomunikacyjne" !!!! Brakuje mi słów. Z zasięgiem też jest problem. Mam dość

banał
Inne
 Pytanie

JA MAM TEN SAM PROBLEM. NIE MOGĘ WYKONAĆ POŁĄCZENIA,NIKT NIE MOŻE DODZWONIĆ SIĘ DO MNIE MIMO,ŻE JEST ZASIĘG (I TO JEST NAJGORSZE BO NAWET NIE WIEM KIEDY TAK SIĘ DZIEJE),INTERNETU BRAK. RESET TEL NIC NIE DAŁ,ZMIANA KARTY W DRUGI SLOT TAKŻE, PO ZGŁOSZENIU NA MESSENGER O DZIWO SIĘ POPRAWIŁO...TYLKO NA JAK DŁUGO??? MAM 4 NR I CHYBA TEŻ ZREZYGNUJĘ.....SZKODA BO NA POCZĄTKU BYŁO SPOCZKO. WSZYSTKO ZACZĘŁO SIĘ JAK WESZŁO W PLUSIE TO CAŁE 5G- DOSŁOWNIE OD TAMTEJ PORY

Premium Mobile
Pracownik
 Rekomendacja
@banał

Bardzo nam przykro jeśli wystąpiła taka sytuacja, w przypadku problemów staramy się jak najszybciej interweniować. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić Państwu najwyższą jakość obsługi i świadczonych usług. Cieszymy się, że po kontakcie z nami przez Facebook Messenger usługa działa już prawidłowo. Mamy nadzieję na dalszą współpracę.

berkaj
Inne
 Pytanie

Witam. Firma nie ma pojęcia o obowiązującym prawie i działa niezgodnie z min. Przy wątpliwym zadłużeniu na kilkadziesiąt groszy, blokuje wszystkie usługi i nalicza za to opłaty. Pytanie czy należy się opłata za brak usług? Zwłaszcza, że art. 101, ust. 3, pkt. 1 Prawa telekomunikacyjnego wyraźnie wskazuje, iż można po pierwsze ograniczyć, a nie wyłączyć wszystkie usługi, a po drugie, tylko w przypadku nie zwiększania zadłużenia, czyli naliczania za to opłat. A tutaj najwyraźniej nikt nie posiadł umiejętności czytania, a na pewno ze zrozumieniem i robi co mu się podoba, bez poszanowania prawa, bo wpisał sobie w regulaminie, że tak może zrobić po 7 dniach zaległości (par. 13, ust. 9), bez odniesienia do rodzaju usług oraz płatności bieżących, co jest wyraźnie wskazane w ustawie. Ale przede wszystkim ustawa stanowi o okresie dłuższym, niż jeden cykl rozliczeniowym, czyli miesiąc, a legislatorzy w tej firmie sobie wymyślili 7 dni ich wydumanego opóźnienia. Czy to oznacza, że ta firma stanowi prawo w tym kraju? Napisze sobie regulamin i jest to wiążące, pomimo jawnej sprzeczności z Prawem telekomunikacyjnym, co jest poświadczeniem nieprawdy karanym z urzędu w myśl art. 271 kk. Czy ktoś ma pojęcie o gradacji aktów prawnych? Pewnie nikt w tej firmie nie wiem, co to znaczy, to tłumaczę, iż oznacza to ważność, pierwszeństwo zapisów prawnych. I niestety, ale zapisy ustawy są kilka pozycji wyżej, niż jakiś regulamin. Pozdrawiam wszystkich, którzy chcieliby związać się z firmą nieszanująca obowiązującego prawa i mającą w swoim regulaminie klauzule abuzywne (niedozwolone), sprzeczne z tym prawem.

Premium Mobile
Pracownik
 Rekomendacja
@berkaj

Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych możemy zawiesić świadczenie usług z powodu braku płatności za fakturę po wcześniejszym wezwaniu Abonenta do zapłaty. Jeżeli kwota zaległości jest niewielka i nie przekracza 5 zł, wówczas usługi nie są blokowane. Pragniemy również poinformować, że opłata abonamentowa jest naliczana do momentu rozwiązania umowy. Brak płatności nie powoduje wstrzymania naliczania abonamentu za następne okresy rozliczeniowe - po rozwiązaniu umowy z winy abonenta z powodu braku płatności kolejne faktury oczywiście nie są już naliczane.

Dawid
Inne
 Problem

Masakra najgorsza siec komorkowa jaka mialem. Internet caly czas sie traci mam z dziewczyna 2 karty a ona po 2 tygodniach nie ma internetu z czego ja wiecej korzystam od niej . Nie polecam ostatni raz wzięliśmy takie badziewie

Premium Mobile
Pracownik
 Problem
@Dawid

Zapewniamy, że zużycie danych zależy wyłącznie od sposobu korzystania z nich przez użytkownika. Ustawiając licznik w urządzeniu z odpowiednią datą można nieco dokładniej weryfikować, która aplikacja zużywa najwięcej danych. Szczegóły korzystania z usług można sprawdzić również w bilingu po wystawieniu faktury.

aw66
Inne
 Problem

Z Premium Mobile korzystam od roku i niestety ostatnio pojawiły się problemy. Mam łącze mobilne 100GB. Zawsze mi wystarczało. Miesiąc w miesiąc zużywałem około 30 GB. Jakie było moje zdziwienie gdy w październiku wyłączono mi internet bo rzekomo przekroczyłem transfer. Miła pani z infolinii zaproponowała abym dokupił jakiś transfer by mi wystarczyło do następnego rozliczenia miesięcznego. Dokupiłem 12GB i te 12 GB znikło mi w ciągu 3 dni. Dziwne jest to w windows 10 można sprawdzać w ustawieniach aktualne zużycie i tam świeci , że ja mam dalej co najmniej kilkadziesiąt GB do wykorzystania. Złożyłem reklamacje .Mam mieć odpowiedź za miesiąc. Teraz boję się następne 100 GB zniknie mi w ciągu kilku dni. Poważnie myślę o złożeniu wypowiedzenia.

Premium Mobile
Pracownik
 Problem
@aw66

Zużycie danych zależy wyłącznie od sposobu korzystania z nich przez użytkownika. Szczegóły korzystania z usług dostępne są w bilingu na koncie Klienta po wystawieniu faktury. Na konto Klienta zalogują się Państwo na stronie: https://klient.premiummobile.pl. Zgodnie z regulaminem Państwa reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty złożenia. Pozdrawiamy.

PawelP
Inne
 Problem

Przed zawarciem umowy zostałem zapewniony, że zasięg w moim miejscu zamieszkania będzie dobry, w rzeczywistości ledwo co udawało się złapać jedną kreskę, przez co prędkość była bardzo słaba. Od razu złożyłem odstąpienie od umowy, przyjęcie tego odstąpienia zajęło im kilkanaście dni, które później zostały doliczone do okresu, za który musiałem zapłacić, chociaż korzystanie z usługi internetu było niemożliwe przez bardzo słaby zasięg. Kontaktowałem się 2 razy i 2 razy dostałem sprzeczne informacje. Absolutnie nie polecam.

Premium Mobile
Pracownik
 Rekomendacja
@PawelP

Bardzo nam przykro, że spotkała Pana taka sytuacja. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić Państwu najwyższą jakość obsługi oraz świadczonych usług, a jeśli pojawiają się jakieś problemy, staramy się im zaradzić i często również zrekompensować. Zachęcamy do kontaktu z nami przez Facebook Messenger, postaramy się to dodatkowo sprawdzić.

Mazur 9750
Inne

U mnie wszystko ok. za trzy nr płacę 79 zł. wypowiedzenie miesięczne. Nie jeżdżę za granicę więc się nie wypowiadam. co do zasięgu to rzeczywiście są dziury, a w telefonie firmowym plusa jest ok i na odwrót. chyba nie ma reguły. Szukam opinii jak się sprawuje internet tzw domowy z tej sieci. pozdrawiam.

PremiumMobile
Pracownik
@Mazur 9750

Dziękujemy za opinię. ;) Korzystamy z zasięgu sieci PLUS, oznacza to że mamy identyczną jakość zasięgu i internetu jak Klienci tej sieci. Pozdrawiamy.

Gall
Inne
@PremiumMobile

Odkad jestem w Premium Mobile ktore mnie skusilo ta cena i niby zasieg i predkosc Plus. Haha ciagle problemy, net rwie ja pierdzile (usunięte przez administratora) w chuuu... Tyle lat bylem w Play i nigdycnie mialem problemow a tu w Premium Mobile po 2 tygodniach mam juz dosc. Wracam do Play i bed eplacil te 30 zl wiecej ale za jakosc trzeba zaplacic a nie za (usunięte przez administratora)

Premium Mobile
Pracownik
@Gall

Korzystamy z zasięgu sieci Plus i oferujemy tą samą jakość usług, również internet LTE. Do uzyskania pełnej prędkości internetu konieczne jest skonfigurowanie urządzenia. Instrukcję konfiguracji prezentujemy na stronie https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/. Zachęcamy również do kontaktu z nami przez Facebook Messenger lub mailowo dok@premiummobile.pl, pomożemy wprowadzić prawidłowe ustawienia. Pozdrawiamy serdecznie.

NosiszTaczki
Inne

internet jest do wywalenia do śmietnika przy większej ilości korzystających osób

Premium Mobile
Pracownik
@NosiszTaczki

Korzystamy z nadajników sieci Plus i oferujemy tą samą jakość usług, również internet LTE. Nie jest to internet światłowodowy, a mobilny. Na jakość odbieranego sygnału wpływa chociażby liczba użytkowników w danej lokalizacji, odległość od nadajnika, gęstość zabudowy czy ukształtowanie terenu. Są to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu.

Rafał
Inne

U W A G A Premium Mobile nie informuje klientów, że przy połączeniu z internetem przez WiFi (router) możesz zapomnieć o odbieraniu/wysyłaniu wiadomości MMS !!!!!! Jeszcze głupio odpisują, że nie jest to problem bo wystarczy włączyć transmisję danych i po problemie. Otóż NIE PO PROBLEMIE !! Ponieważ, jeśli ktoś tak jak ja, przetwarza ogromną ilość danych telefonem, musi mieć połączenie przez WiFi, bo Ilość waszego neta wystarczyła by mi może na 2 tyg. Taka specyfika pracy. Tak więc ostrzegam przed przeniesieniem numeru, jeśli musisz działać telefonem po WiFi.

Premium Mobile
Pracownik
@Rafał

Witamy. Do prawidłowego działania usługi MMS niezbędne jest włączenie transmisji danych komórkowych z poziomu ustawień telefonu. Pozdrawiamy serdecznie.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Premium Mobile sp. z o. o.?

Premium Mobile
Pracownik
@Pytanie

Nasze aktualne oferty pracy dostępne są na ogólnodostępnych portalach ogłoszeniowych. Pozdrawiamy.

Lucyna

Jestem klientem PM od 3 lat. W tej sieci pracuje 5 moich numerów. Czytam komentarze i zastanawiam się, czy my jesteśmy w tym samym PM? Przez cały okres trwania umowy nie zdarzyło się, żebym musiała cokolwiek wyjaśniać. Faktury takie jak w umowie, usługi bez zarzutu. Samo przenoszenie numerów do PM trochę trwało, ale musiało, bo u "starego" operatora był okres wypowiedzenia. Skąd u innych takie złe doświadczenia?

Premium Mobile
@Lucyna

Pani Lucyno, dziękujemy za opinię. Bardzo cieszy nas każda reakcja naszych Klientów - pozytywne opinie motywują nas do dalszej pracy i rozwoju, chętnie przyjmujemy również konstruktywną krytykę. Jeśli pojawiają się jakieś trudności, staramy się im niezwłocznie zaradzić.

Agnieszka
@Premium Mobile

Najbardziej mnie dziwi jak bez żadnego zapytania o pomoc można wystawiać złe opinie! Bo przecież nie wszystko jest idealne i zawsze tak było! Zawsze może zdarzyć się jakiś błąd i nie zawsze możemy trafić na konsultanta który nie jest wykończony całym dniem zapytań i pomocy innych klientom, trzeba dobrać godziny i być nastawionym że ktoś może mieć zły humor! Sami jako klienci powinniśmy mieć odpowiednie nastawienie do konsultanta i być miłym! Najlepiej jest zapytać! Czy możliwe że mam coś nie tak z systemem internetu bo wygląda na jakiś problem. Przecież że to czy, to nie nasza , wina , konsultant też musi zapytać parę pytań, a drugie to na przykład że to nowy system marketingu, ja na przykład pierwszy raz od nie dawna około paru lat widzę taką dobrą ofertę, a na pewno jak ktoś już sobie kupi to będzie wiedzieć sam że warto jest, bo tanio, według swoich możliwości i dużo tego GB, jak na ofertę mobilną! Możesz zrezygnować kiedy chcesz! Ale to nie powinno normować tego że trudno jest zapytać o pomoc, a nie myśleć że gdy temat się rozwinie będzie mnóstwo nowych możliwości, bo na pewno ktoś będzie wykazywać inicjatywy gdy otrzyma swoich klientów i będzie to większy i bardziej wydajny system Pozdrawiam :)

1
ktosia
Inne
 Pytanie
@Agnieszka

"Zawsze może zdarzyć się jakiś błąd i nie zawsze możemy trafić na konsultanta który nie jest wykończony całym dniem zapytań i pomocy innych klientom, trzeba dobrać godziny i być nastawionym że ktoś może mieć zły humor!" ty tak serio???? Klient ma tolerowac zle humory konsultanta?????? To jest jego praca i nikogo nie interesuja jego humory. Konsultant jest od tego aby pomoc, byc milym dla klienta anie na odwrot. Jeszcze daleko polsce do cywilizacji. (usunięte przez administratora) wszedzie a klient to intruz. jakos nie spotkalam sie z zadnymi zlymi humorami przebywajac za granica i tego nasi humorzasci konsultanci powinni sie nauczyc. jak nie pasuje praca, to zawsze mozna zmienic skoro im tak zle i maja humorki. nie -do-wia-ry!!!! Sama poszukuje internetu, bo potrzebny mi jest do pracy zdalnej, a nie chce sie wiazac umowami z prostego wzgledu. Nie wiem gdzie bede za pol roku. w Pl czy w Uk.....ale po przeczytaniu tych opini , to ja dziekuje bardzo za taka szmire. Nie chce stracic pracy bo nie mam dobrego internetu!!! Ogolnie polskie oferty sa tak zalosne, ze szkoda gadac!

Premium Mobile
Pracownik
@ktosia

Szanowni Państwo, zawsze staramy się podchodzić indywidualnie do każdej sprawy Klienta i traktujemy każdą indywidualna sprawę priorytetowo. Nasi konsultanci to doświadczony i wykwalifikowany zespół, który na pewno z uśmiechem i pomocną dłonią przekaże wszelkie szczegóły, udzieli pomocy czy udzieli wskazówek technicznych. Kontakt z Klientem jest dla nas najważniejszy, serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami a na pewno pozytywnie się Państwo przekonają. Jako nieliczni pomagamy również na FB Messenger gdzie odpowiadamy równie szybko i sprawnie co na infolinii we wszystkich sprawach obsługi Klienta. Pozdrawiamy.

Łukasz
Inne

Jesteśmy ich klientem firmowym. To był nasz NAJWIĘKSZY BŁĄD. Przeszliśmy z innej sieci. To masakra tak złej sieci dawno nie doświadczyliśmy.. Tak słabego zasięgu to chyba nie ma żadna z sieci. Przeszliśmy do Premium Mobile aby ciąć koszty w związku z Covid - 19 - to był nasz błąd - telefony nie wysyłały mms, internet to tragedia. Transfer masakryczny. Poza tym zasięg tam gdzie inni go mają my będąc w tej sieci P. Mobile nie mieliśmy w ogóle. Premium Mobile to najgorsza z sieci na rynku. Poza tym jako klient firmowy powinniśmy mieć limit kupiecki, a wyłączali nam telefony gdy nie zapłaciliśmy parę dni. ODRADZAM - TO BYŁ NASZ BŁĄD PRZECHODZĄC DO PREMIUM MOBILE. NIE RÓB TEGO BŁĘDU.

Premium Mobile
Pracownik
@Łukasz

Panie Łukaszu, jakość odbieranego zasięgu zależy od wielu czynników zewnętrznych, jednak mamy identyczny zasięg i jakość Internetu co klienci sieci PLUS - z ich nadajników korzystamy. W sprawie faktur, standardowy termin płatności to 14 dni, jednak po tym terminie ma Pan przynajmniej kolejnej 10 dni na opłacenie zaległej wpłaty. Przykro nam z Państwa opinii, gdyż każda opinia jest dla nas ważna a termin wymagalności wpłaty przed blokadą jest znacznie dłuższy niż standardowo.

Jacek

Mam 2 numery od 3 lat w PM i jestem zadowolony. Zasięg i internet OK. Umowa na czas nieokreślony od początku, super sprawa.

3
Dami
Inne
@Jacek

Ja także od 3 lat mam 2 numery i jeszcze około 2 miesięcy byłem zadowolony teraz... no cóż coś się pozmieniało bo kiedyś w budynku jeszcze można było rozmawiać a teraz poza budynkiem jest problem z zasięgiem do tego stopnia, że wysyłka smsa graniczy z cudem. Umowa na czas nieokreślony to super sprawa. Zwracaj uwagę na wysokości faktur bo w ostatnim czasie pojawiły się u mnie wysłane smsy na telefon stacjonarny płatne 0,41zł. Zgłosiłem reklamację, zobaczymy jaki będzie efekt. Jak będę coś wiedział dam WAM znać. Pozdrawiam

Premium Mobile
Pracownik
@Dami

Zapraszamy również do kontaktu z nami na FB https://www.facebook.com/messages/t/premiummobilepl Koszt SMSa na numer stacjonarny to 0,41zł, a szczegóły naliczenia można zweryfikować w bilingu dostępnym na koncie klienta klient.premiummobile.pl

Dami
Inne
 Pytanie
@Premium Mobile

Zgłosiłem reklamację. Jestem ciekawy jak to się rozstrzygnie. Jak długo trzeba czekać na odpowiedź?

Premium Mobile
Pracownik
@Dami

Zwykle odpowiadamy w ciągu kilku dni, jednak maksymalny czas na odpowiedź na reklamację zgodnie z Regulaminem to 30 dni.

Dami
Inne
 Pytanie
@Premium Mobile

Otrzymałem odpowiedź reklamacyjną cyt. "(...) Pragniemy wyjaśnić, że przeprowadzana analiza wykazała, że kwestionowanie wiadomości SMS zostały wykonane z numeru Klienta poprawnie i zarejestrowane przez system. (...) Niemniej jednak rozumiemy, że zaistniała sytuacja była dla Państwa niekomfortowa, dlatego w ramach indywidualnego podejścia przyznajemy Państwu jednorazową korektę do faktury xxxxxxxxx na której pozycja Usługi poza abonamentem została skorygowana do kwoty 0,00zł. Chcielibyśmy zaznaczyć, że kolejne naliczenia z tego samego tytułu nie będą korygowane (...)". Chciałem zapytać w jaki sposób była przeprowadzana analiza? Bo według mnie skoro ja miałem to na bilingu to rzeczą oczywistą jest że będzie odnotowane w systemie. Pisałem w reklamacji, że nie znam tego numeru, w połączeniach czy to wychodzących jak i w wiadomościach SMS NIE MAM takiej wysyłki SMSów. Fakt, faktem reklamacja została uznana. Szczerze mówiąc... jeżeli ta NIEKOMFORTOWA sytuacja się powtórzy to niestety ale parę numerów odejdzie od Was bo są może to śmieszne kwoty rzędu 6zł ale liczy się wiarygodność a wiadomość reklamacyjna którą otrzymałem jest dla mnie wręcz śmieszna obwiniająca oczywiście mnie o dokonanie takich SMSów. Gdy przyjdzie dodatkowo zapłacić za coś czego nie zrobiłem to wtedy będzie to już ostatnia faktura którą dokonam płatności. Drugie pytanie: proszę mi powiedzieć w jaki sposób mogłem (powiedzmy) wysłać 2 SMS na telefon stacjonarny w tej samej sekundzie i nie wiedzieć o tym? Trzecie pytanie: wiem, że Premium Mobile działa na nadajnikach Plus jednak kiedy a raczej czy można się spodziewać odzyskania zasięgu tam gdzie on był a go praktycznie nie ma? Dodam, że wcześniej z domu można było rozmawiać, SMSy przychodziły a internet był ale poza domem w obecnej chwili w domu BRAK ZASIĘGU, SMSy nie dochodzą a internetu nie ma nawet poza domem. Dziękuję za przyznanie reklamacji i proszę o odpowiedź na moje pytania. Będę Was być może przyszłych klientów Premium Mobile informował/ostrzegał o takich "przypadkach" wśród moich znajomych.

Premium Mobile
Pracownik
@Dami

Witamy, jak Pan zauważył podeszliśmy indywidualnie do Pana przypadku i mimo, że dział techniczny zweryfikował iż wykonywał Pan wskazane usługi poza abonamentem to Pana reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. SMSy na numer stacjonarny mogą być wysyłane, a koszt to 0,41zł/sztukę lub 160 znaków (maksymalna długość jednego SMSa). Jeżeli wiadomość byłą dłuższą to wysłał Pan dwa smsy więc na bilingu były dwie pozycje. Jakość odbieranego zasięgu zależy od wielu czynników zewnętrznych, jak również od klasy urządzenia z jakiego Pan korzysta. Jeżeli problem dotyczy konkretnej lokalizacji, często najlepszym i najprostszym sposobem jest zmiana trybu pracy sieci z 4G na 3G. Dołożymy wszelkich starań by dalsza współpraca byłą udana i jak wspomnieliśmy wyżej, staramy się indywidualne podchodzić do każdej sprawy, mimo że z Pana telefonu zostały wysłane SMSy to je skorygowaliśmy do 0zł.

esgor
Pracownik

Czytam opinie o tej sieci. W stowarzyszeniu korzystamy z telefonu i internet Premium Mobile. Prywatnie mam dwa telefony również w Premium Mobile. Ostatnio są poważne problemy z łącznością. Nie ma zasięgu. Jak czytam,że to czynniki zewnętrzne to odnoszę wrażenie iż na takie stanowisko piszącego ma wpływ czynnik wewnętrzny Premium Mobile. Żadne czynniki zewnętrzne w mojej miejscowości nie uległy zmianie a są coraz większe problemy. Zawiodłem się na Was. Jeżeli dalej tak będzie podziękuję.

RENIA
Inne

Zasięg masakra Internet tragedia nigdy nie działa, a zużywa transfer zgłaszanie tego do sieci nic nie daje nikt tego nie weryfikuje i nie naprawia.Przez jakieś 15 lat byłam w innej sieci zawsze mialam zasięg i wszędzie Internet dobrze że można szybko z usług zrezygnować bo po za ceną nic do tego firmy nie przyciąga, a jak się z niej skorzysta to szybko rezygnuje i ja tak zrobię Bo to jest porażka nie wiem skąd są tu dobre opinie. (usunięte przez administratora)

3city
Inne
@RENIA

A ja używam od miesiąca i jestem zadowolony, nic mi się nie przytrafia z rzeczy które opisują niżej, wcześniej byłem w play, przeszedłem do premium bo play jest niemiecka siecią (usunięte przez administratora)

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

PremiumMobile
Pracownik

Witamy, do poprawnego działania usługi internetu w roamingu wymagana jest konfiguracja urządzenia, która prezentujemy na naszej stronie https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/. Opisany limit 250zł jest zabezpieczeniem przed wygenerowaniem bardzo dużego rachunku, niestety poza UE w Szwajcarii koszt internetu to 2,46 PLN za 50 KB.

Zostaw merytoryczną opinię o Premium Mobile Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Premium Mobile Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Premium Mobile Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Premium Mobile Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Premium Mobile Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii