Premium Mobile Sp. z o.o.

2.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Premium Mobile Sp. z o.o.

Andrzej

Sieć najlepsza jaka miałem a to już 4 ta, jeśli zapomnę zapłacić fv i połączenia są zablokowane, piszę na messenger i max 2 h i mam wszystko aktywne. Zasięg rewelacyjny i kontakt z obsługą przez tel natychmiastowa. Wielki plus dla firmy

Iza
@Andrzej

W pełni popieram Twoją opinię.NAJLEPSZA SIEĆ.

Premium Mobile
@Andrzej

Dziękujemy za zaufanie i cieszymy się, że są Państwo zadowoleni :)

Mariusz

W dniu dzisiejszym 26.12 2019 operator Premium Mobile zrobił mi prezent świąteczny wyłączając mi telefon . Początkowo zablokował około godziny 16ej kanał SmS a krótko później połączenia wychodzące . Wszystkie faktury mam zapłacone , ostatnia z nich(usunięte przez administratora)wystawiona 2019-11-24 też jest opłacona . Potwierdzenie o niezaleganiu z płatnościami faktur otrzymałem sms od 2999 w 12.12.2019 . Ostatnia faktura Zapłacona dwa dni po terminie tj 10.12.2019 r ( termin na 8.12.2019 czyli niedziela . W panelu użytkownika swojego numeru nie ma żadnej informacji o zaległościach , odsetkach do uregulowania czy też innym zadłużeniu . Skąd blokada usług ? . Nie jestem jasnowidzem i nie siedzę Wam szanowni przedstawiciele Premium Mobile w głowach (czego osobiście trochę żałuję bo być może wypełniłbym wyraźną pustkę w tej przestrzeni ) . Gdyby nie telefon z sieci Play który posiadam jako drugi byłoby krucho . Oczywiście blokada usług całkowicie wyklucza połączenie z 2999 ( numer obsługi klienta dla abonentów ) . Brawo jesteście mistrzami ceremonii i chylę głowę przed zbójeckimi praktykami jakie uskuteczniacie w tej sieci . Szczerze odradzam przystępowanie do sieci Premium Mobile z wielu różnych powodów ( lepiej dołożyć te 10-15 zł innemu operatorowi i mieć spokój ) . Połączenia z obsługą klienta zawsze nijak nie rozwiązujące problemów których u tego operatora nie brakuje , Jest problem ? "zapłać to rozwiążemy" tak wygląda ukryty mechanizm operatora Premium Mobile działający poprzez "strzyżenie" waszego portfela za płatne połączenia z obsługą klienta .Tzw kanały bezpłatne ( facebook messenger ) to tylko zasłona dla praktyki wyciskania z abonentów pieniędzy . Nic tamtędy nie da się załatwić szybko i skutecznie . Przewlekłe i irytujące podejście do zgłaszanych spraw tymi środkami kontaktu z obsługą są normą ! Premium Mobile to bezwzględny wampir działający na rynku usług telefonii komórkowej .

Kabe

Potrzebowałem porady technicznej przy aktywowania mam i innych, zadzwoniłem do obsługi klienta na numer stajonarny. Długo czekalem na połączenie i długo trwały konsultacje. Zdziwienie moje było wielkie, gdy otrzymałem fakturę a na niej kwota wyższa niż kwota abonamentu. Okazalo sie, że dzwoniąc do swojego operatora po poradę, trzeba zapłacić haracz, pomimo, że w abonamencie mam bezpłatne rozmowy w abonamencie. Kuriozalna jest sprawa podwójnego abonamentu przy pierwszej faktur,e.

Premium Mobile
@Kabe

Z Działem Obsługi Klienta można skontaktować się również bezpłatnie przez Facebook Messenger lub mailowo dok@premiummobile.pl. Pierwsza faktura, którą otrzymuje klient, obejmuje opłatę abonamentową naliczoną z góry za następny miesiąc świadczenia usług oraz opłatę abonamentową naliczaną proporcjonalnie za okres od aktywacji usług Premium Mobile do dnia wystawienia pierwszej faktury. Na kolejnych fakturach widnieje już tylko jedna opłata abonamentowa naliczana z góry za kolejny miesiąc świadczenia usług.

1
Leszek

Witam! Właśnie mija rok od przeniesienia numeru tel. do Premium Mobile, dlatego pokuszę się o małe podsumowanie. Mam abonament za 24,70 czyli wszystko bez limitu plus 20 GB internetu i jak dla mnie wystarczy z naddatkiem. Wykorzystuje max ¾ puli. Prędkość i zasięg internetu przyzwoita, czasem zwalnia ale jest do przyjęcia. Problem pojawia się z wysyłaniem MMS-ów przed świętami (w wigilię czy dzień przed wielkanocą można zapomnieć). Wszystko wraca do normy po świętach.. Kolejna sprawa to reakcja na pojawiający się problem techniczny. Zgłoszenie meilowe., reakcja po trzech tygodniach, swój problem załatwiłem dzwoniąc na infolinię, i tu pełen szacunek dla profesjonalizmu panów z obsługi. Sprawę załatwiono błyskawicznie. Reasumując, sieć na ocenę dobrą, z czystym sumieniem mogę polecić ją osobom o więcej niż średnich wymaganiach

1
Premium Mobile
@Leszek

Dziękujemy za podzielenie się opinią. Pozdrawiamy.

Kabe
@Leszek

Ile zapłaciłeś za kontakt z obsługą klienta?

Premium Mobile
@Kabe

Z Działem Obsługi Klienta można skontaktować się telefonicznie pod numerem 222300999 (29gr/min połączenia z numeru Premium Mobile). Posiadamy również bezpłatną formę kontaktu, na przykład Facebook Messenger lub e-mail dok@premiummobile.pl.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś do firmy Premium Mobile Sp. z o.o.? Czy jej przedstawiciel się z Tobą skontaktował? Czy udało Ci się przejść do kolejnego etapu rekrutacji? Jeśli tak: jak przebiegała rozmowa kwalifikacyjna?
Dobra
 Pytanie

Jak moge odblokowac SMSy Chsiałam wysłać do poczty polskiej

Premium Mobile
@Dobra

Zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta (usunięte przez administratora)

Iza

W Premium Mobile jestem od sierpnia i bardzo sobie chwalę tę sieć, wszystko działa jak trzeba, zasięg bardzo dobry, firma w porządku. To jedna z lepszych sieci telefonii komórkowej na rynku, bezkonkurencyjnie najtańsza, jak dotąd nie mam żadnych problemów z fimą. Różnica jest tylko w cenie, więc po co przepłacać. POLECAM WSZYSTKIM.

3
Premium Mobile
@Iza

Dziękujemy za podzielenie się opinią :)

ja

Dziwna sytuacja. dostałem fakture większą o prawie 5pln i napisałem w tej sprawie. Zero odzewu. Napisałem po raz drugi tez zero odzewu. Jak poprosiłem, o kontakt w celu zawarcia umowy z Premium MObile to zadzwonili w ciągu 24h. Tłumacząc się że skontaktuje się ze mną osoba z którą zawierałem umowę. porażka ....czekam do 1 miesiąca i uciekam od nich wraz z 4 nr które tam posiadam.

Premium Mobile
@ja

Witamy. Zapraszamy do kontaktu(usunięte przez administratora) Staramy się odpowiadać sprawnie na wszystkie wiadomości. Dodamy, że jeśli chodzi o dodatkowe naliczenia, wyszczególnione są one w bilingu. Zapraszamy na konto Klienta: (usunięte przez administratora)ozdrawiamy.

Bo

Najgorsza sieć!!płacę abonament i wyłączona mam sieć przez długi okres, dodzwonić się to makabra!! Uciekajcie puki czas,to KOSZMAR!!!!

Premium Mobile
@Bo

Zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta przez Facebook Messenger lub mailowo dok@premiummobile.pl, postaramy się wyjaśnić zaistniałą sytuację.

Joker
@Bo

Nie pisz głupot. Jak mogą Ci wyłączyć telefon, skoro nie zalegasz z płatnościami ??? Wniosek taki że nie płacisz faktur a potem zdziwienie.

And
 Pytanie

Witam.Chciałbym przenieść numer do Premium Mobile,czy do podpisania umowy w salonie bądź kurierem jest potrzebny skan dowodu osobistego?

Premium Mobile
@And

Witamy. Do podpisania umowy w punkcie potrzebny będzie ważny dowód osobisty, na podstawie którego sprzedawca wypełni dane do umowy. Jeżeli otrzymają Państwo przesyłkę z dokumentami, wówczas kurier wydaje umowę Klientowi również po okazaniu ważnego dowodu osobistego. W żadnym z tych przypadków nie będziecie Państwo potrzebować skanu dowodu osobistego.

Pytanie
 Pytanie

Dziewczyny jaki styl panuje w Premium Mobile sp. z o. o.?

miłaodp
@Pytanie

zupełnie dowolny ;)

Niezadowolony

Dodatkowo na koncie każdego telefonu pisze że za każdy telefon należy dopłacić 2 zł . Wg faktury wynika że nie dopłaciłem 2 zł za 8 telefonów, a wg. konta u operatora to na kontach 8 telefonów jest niedopłata 2 zł -czyli 16 zł. Kompletny chaos. nie polecam tego operatora, ponadto blokują kontakt z ich infolinią tak aby maksymalnie utrudnić życie abonentom.

Premium Mobile
@Niezadowolony

Zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta przez Facebook Messenger lub lub mailowo(usunięte przez administratora) Postaramy się wyjaśnić zaistniałą sytuację.

Niezadowolony

Za 2 zł niedopłaty operator wyłącza 8 telefonów firmowych oraz wysyła pogróżki SMS jeśli wpłacisz 2 zł to nie utracisz zniżki i unikniesz rozwiązania umowy. Jest to wbrew regulaminowi świadczenia usług w § 13 ust. 9 . Omijajcie tego operatora szerokim łukiem.

Premium Mobile
@Niezadowolony

Po upływie 14-dniowego terminu płatności Klient ma jeszcze dodatkowe 10 dni na opłacenie faktury. W tym czasie wysyłane są powiadomienia SMS o terminie oraz kwocie do wpłaty. Powiadomienia wysyłane są właśnie na wypadek, gdyby zdarzyło się zapomnieć o upływie terminu płatności lub kwocie niedopłaty.

Jola

Jestem w tej firmie od roku, czas to zmienić , ciagły problem z MMS. Zna ktoś dobrą sieć, tej mam już dość !!!!!

ryszard
@Jola

taka prawda , ja do tej pory nie odbieram MMS

Premium Mobile
@Jola

Zapraszamy do kontaktu przez e-mail lub Facebook Messenger. Chętnie pomożemy wprowadzić poprawne ustawienia, tak aby mogła Pani korzystać z naszych usług w pełni. Instrukcję prezentujemy również na stronie: https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/. Pozdrawiamy.

Jacek

Po przeniesieniu numeru do premium nie działał przez jeden dzień teraz mam zablokowany telefon Nie wiem dlaczego nie mogę się dodzwonić .

Premium Mobile
@Jacek

Prosimy o kontakt na dok@premiummobile.pl lub przez Facebook Messenger, abyśmy mogli Panu pomóc. Pozdrawiamy.

awesar

Brak kontaktu,,,,,brak odpowiedzi......nie moge wysylac MMS. Bede skladal rezygnacje.

Anton
@awesar

Spróbuj wysłać SMS o treści MMS na numer 8090. SMS jest bezpłatny. Otrzymasz automatyczne ustawienia. Może pomoże

Premium Mobile
@awesar

Skonfigurowanie telefonu konieczne jest, aby móc korzystać w pełni z internetu i MMS. Instrukcję prezentujmy na stronie https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/. Pozostajemy również do dyspozycji mailowo oraz przez Facebook Messenger. Pozdrawiamy.

Karierowicz

Czy jest jakieś inne źródło niż GoWork aby dowiedzieć się czegoś o atmosferze w Premium? Ciekawi mnie ta marka, a tu niestety jest słabo z merytoryką. Biorąc pod uwagę liczbę komentarzy sfrustrowanych i niezadowolonych klientów to praca na przychodzącej infolinii musi być stresująca. Chyba coś z jakością musi być słabo. Ktoś wie gdzie jest ich siedziba czy siedzą już w centrum z plk i cp ?

Kazimierz

Premium Mobile plusy to oferta czyli cena a minusy w moim przypadku to; próba przeniesienia numeru efekt dzięki PM mój długoletni numer został skasowany. Drugi największy problem to że korzystają tylko z przekaźników plusa. A plus ogranicza nam dostęp do sieci i co mi z tego że mam 10 Gb internetu jak nie mogę z niego skorzystać.

Premium Mobile
@Kazimierz

Bardzo nam przykro, jeśli spotkały Pana jakieś trudności w trakcie przenoszenia numeru, mamy nadzieję, że udało się wszystko wyjaśnić. Działamy rzeczywiście na nadajnikach sieci Plus i oferujemy taki sam zasięg. Pozdrawiamy

Donno

FATALNA JAKOŚĆ INTERNETU. 4G to pięć minut dziennie reszta 3G lup H+. Porażka.

Premium Mobile
@Donno

Prędkość transmisji danych zależy od wielu czynników, m.in. od ilości osób korzystających z tego samego nadajnika, odległości od niego, jak i urządzenia. ;) Korzystamy z tego samego zasięgu co Klienci sieci PLUS, również z Internetu LTE. Pomocna jest również prawidłowa konfiguracji urządzenia: https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/

marco

niestety chwalą się internetem ale.........żadnej pomocy do konfiguracji telefonu-konfiguracje tylko na najbardziej popularne marki telefonów

Premium Mobile
@marco

Witamy. Niestety konfiguracja automatyczna nie jest dostępna dla każdego modelu telefonu. Należy w takim przypadku ręcznie wprowadzić kilka opcji, instrukcję konfiguracji prezentujemy na stronie: https://premiummobile.pl/konfiguracja-telefonu/. Chętnie pomożemy również w przypadku jakichkolwiek trudności - zapraszamy do kontaktu mailowo lub przez Facebook Messenger. Pozdrawiamy.

Były pracownik

Nie polecam pracy w premium mobile. Kasta zamknięta, która nie przyjmuje żadnej prośby. Wynagrodzenie inne niż przy umowie słownej.

Zostaw merytoryczną opinię o Premium Mobile Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Premium Mobile Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Premium Mobile Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Premium Mobile Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Premium Mobile Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii