Opinie o eSKY.pl S.A. w Katowice

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie eSKY.pl S.A.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w eSKY.pl S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o eSKY.pl S.A. w Katowice

nie warto
Kandydat

gunwofirma która stawia fałszywe zarzuty przez telefon jeszcze przed umówieniem się na rozmowę kw. oczekiwanie od kilkunastu kandydatów robienia coding challenge podczas rozmowy kw. kiedy kandydaci od wielu lat zajmują się tymi technologiami strata czasu i budowanie bazy kandydatów, zbieranie danych osobowych i brak chęci zatrudnienia

Danon
Kandydat
@nie warto

Zgadzam się z mówcą. Jak przychodzi już rozmowa kwalifikacyjna to okazuje się, iż tak naprawdę nie szukają kogoś ze znajomością technologii A(która była wyszczególniona w ogłoszeniu o pracę), a następują durne pytania o technologie B, C, (usunięte przez administratora) Potem głupkowaty uśmieszek i pytania czy chętnie się ich nauczysz. Tak za (usunięte przez administratora) pensje proponowana bede programował w 5 językach, gdzie rozbić to na każdy język zarabiałbym taka kwotę. Dramat (╯‵□′)╯︵┻━┻

CC z niemieckim
Były pracownik
 Pytanie

DRAMAT. Żałosne stawki (5300 brutto za biegły niemiecki). Serio? Wymagania z kosmosu, kontrola jakości jak (usunięte przez administratora) Potrącenia z premii za jakieś małe błędy. Nie polecam. Dodatkowo cały management "kwalifikacje" znalazl w chipsach. Brak możliwości rozwoju, firma (usunięte przez administratora) klientów i nie informuje jasno o procedurach. Nie polecam ani kupować biletow ani pracować

Jaja
Pracownik
 Pytanie
@CC z niemieckim

Lol. To z pogranicza wynagordzenia minimalnego. Ile teraz minimalne wynosi 4300? I to w Braniewie. A na slasku? 5000

Notbad
Były pracownik

Jestem totalnie zaskoczony opiniami jakie tutaj się znajdują ponieważ pracowałem w esky 1.5 roku i opiszę jak to z mojej perspektywy wyglądało. Pracowałem na stanowisku customer specialist gdzie rzekomo ludzie są pilnowani co do minuty jeśli odejdą od komputera. Przez cały mój okres zatrudnienia nikt za mną nie chodził do toalety i nie kontrolował czasu co do minuty. Jeśli faktycznie byłem poza kolejką dłużej to koordynatorzy po prostu pytali jaki jest tego powód. Zwyczajnie w świecie odpowiadałem i koniec tematu. Jeśli chodzi o atmosferę to w zespole była na bardzo dobrym poziomie, bardzo fajni i pomocni ludzie, team leaderzy również wyrozumiali i skłonni do pomocy, zero problemów żeby wyjść do lekarza czy coś i odrobić ten czas. Dyrektorka działu również bardzo sympatyczna i da się dogadać jeśli trzeba indywidualnie dopasować grafik do osoby. Ogólnie atmosfera w pracy na duży plus. Co do zarobków to faktycznie nie są jakieś spektakularne. W tym momencie oferują 4500 brutto podstawy + premia + prowizja czyli tak pod 6k brutto się zarabia jak się zrobi target (a wcale nie jest trudno, wiele było miesięcy że target zamykałem w 2 tygodnie tylko niestety nic co powyżej 120% targetu nie było płatne). Za prace z innym językiem są oczywiście dodatki - zależne od języka. Czy dużo czy mało to kwestia indywidualna, jak za mało to nie trzeba się godzić na taką pracę. Ponadto w biurze jest fajna strefa dla pracowników - bilard, pokój z PS5, ping pong, dart, symulator rajdów i samolotu. Także w biurze też da się spędzić fajnie czas. Praca w modelu hybrydowym - 2/3 dni w miesiącu w biurze i oczywiście darmowy parking. Jeśli chodzi o benefity to standardowo luxmed / multisport / kafeteria / esky wallet / lekcje angielskiego. Z HRami również nigdy nie miałem problemów, wszystko było zawsze załatwione. Także ogólnie jestem zadowolony z mojej 1.5 rocznej przygody.

next Nowy wpis
Były pracownik

Zdecydowanie odradzam składania aplikacji jak i przyjmowania ofert pracy od firmy eSky, po trzech miesiącach pracy, do której nie było żadnych zastrzeżeń oraz pochwał od szefa i współpracowników, dostałem informację że moja umowa nie zostanie przedłużona. Po chęci poznania takiej decyzji szef kluczył uciekając od odpowiedzi. Przez cały okres pracy dostałem zero negatywnego feedbacku. Widzę po prostu że firma zrobiła sobie casting na żywym organizmie, w którym jednak nie zrobiłem dobrego wrażenia. Nie dostałem żadnych szans na przygotowanie się do znalezienia pracy albo poprawy tego, o czym nie chciał mi powiedzieć mój szef w rozmowie 1:1. Jedyne co mogę pochwalić to ludzi tam pracujących, są wspaniali i tworzą świetny zespół, jednak jeżeli chodzi o szefostwo, to zwykłe korpo.

Kris Nowy wpis
Kandydat
@next

Napisz na jakim stanowisku byłeś, żeby wiedzieć czego unikać. Chyba że to firmowy standard że przyjmują tylko na krótki okres

next Nowy wpis
Były pracownik
@Kris

stanowisko IT, na pewno unikać wszelkich w IT. A czy to standard to nie wiem, ale zatrudnili dwóch juniorów i jednego zwolnili żeby zatrudnić mida.

Pipo Nowy wpis
Pracownik

Hej, pracuję w esky niedługo, jednak z czystym sumieniem polecam. Przyjemna atmosfera i nie nazwałabym tego typowym korpo. Pomysły pracowników są weryfikowane i brane pod uwagę. Kierownicy super. Ze wszystkim da się dogadać. Dużo rekrutacji wewnętrznych także można się rozwinąć w różne strony. Współpracownicy różni JAK WSZĘDZIE, jednak trzeba brać pod uwagę że nie wszyscy MUSZĄ się lubić hah wystarczy się tolerować. Integracje itp. Dużo zmian dlatego uważam że ta praca szczegolnie przypadnie do gustu dynamicznym osobom, które owych zmian się nie boją. Dużo nauki na start ale jeśli ktoś lubi lotnictwo/turystykę etc to praca jest samą przyjemnością.

Wiktoria
Kandydat
 Pytanie

Witam, aplikowałam na stanowisko specjalista ds obsługi klienta z językiem hiszpańskim, czy może ktoś pracował albo pracuje na tym stanowisku i mógł by się wypowiedzieć na ten temat? Jakie wynagrodzenie? jak wyglada 6 tygodniowe szkolenia? oraz jak wyglada atmosfera w pracy pozdrawiam :)

Anonim
Kandydat
 Pytanie
@Wiktoria

I jak, odezwali się? Dostałaś pracę?

Notbad
Były pracownik
@Wiktoria

Hej, niedawno opisałem swoją przygodę także jest dostępna wyżej. Jeśli chodzi o dział hiszpański to bardzo fajni ludzie tam pracują. Proces onboardingowy polega na nauce obsługi systemów oraz procedurach z klientami. Po onboardingu masz miesięczny nesting czyli taką akademię gdzie normalnie pracujesz ale cały czas jest z wami senior i pomaga ze wszystkim. Przez pierwsze 3 miesiące jest się na 'ochronie' w przypadku wygenerowania straty dla firmy (jak źle przeliczysz zmianę itd.). Odpowiedzialność agenta za błąd to 10% wartości błędu ale nie więcej niż 500 zł (co można rozbić na raty). Kilka razy mi się zdażyło popełnić błąd w wycenie ale nigdy nie zostałem pociągnięty do odpowiedzialności pieniężnej. Największa strata jaka wyszła z mojej strony to 6k PLN.

Notbad
Były pracownik

Jestem totalnie zaskoczony opiniami jakie tutaj się znajdują ponieważ pracowałem w esky 1.5 roku i opiszę jak to z mojej perspektywy wyglądało. Pracowałem na stanowisku customer specialist gdzie rzekomo ludzie są pilnowani co do minuty jeśli odejdą od komputera. Przez cały mój okres zatrudnienia nikt za mną nie chodził do toalety i nie kontrolował czasu co do minuty. Jeśli faktycznie byłem poza kolejką dłużej to koordynatorzy po prostu pytali jaki jest tego powód. Zwyczajnie w świecie odpowiadałem i koniec tematu. Jeśli chodzi o atmosferę to w zespole była na bardzo dobrym poziomie, bardzo fajni i pomocni ludzie, team leaderzy również wyrozumiali i skłonni do pomocy, zero problemów żeby wyjść do lekarza czy coś i odrobić ten czas. Dyrektorka działu również bardzo sympatyczna i da się dogadać jeśli trzeba indywidualnie dopasować grafik do osoby. Ogólnie atmosfera w pracy na duży plus. Co do zarobków to faktycznie nie są jakieś spektakularne. W tym momencie oferują 4500 brutto podstawy + premia + prowizja czyli tak pod 6k brutto się zarabia jak się zrobi target (a wcale nie jest trudno, wiele było miesięcy że target zamykałem w 2 tygodnie tylko niestety nic co powyżej 120% targetu nie było płatne). Za prace z innym językiem są oczywiście dodatki - zależne od języka. Czy dużo czy mało to kwestia indywidualna, jak za mało to nie trzeba się godzić na taką pracę. Ponadto w biurze jest fajna strefa dla pracowników - bilard, pokój z PS5, ping pong, dart, symulator rajdów i samolotu. Także w biurze też da się spędzić fajnie czas. Praca w modelu hybrydowym - 2/3 dni w miesiącu w biurze i oczywiście darmowy parking. Jeśli chodzi o benefity to standardowo luxmed / multisport / kafeteria / esky wallet / lekcje angielskiego. Z HRami również nigdy nie miałem problemów, wszystko było zawsze załatwione. Także ogólnie jestem zadowolony z mojej 1.5 rocznej przygody.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy rekrutacyjnej w firmie eSKY.pl S.A.? Jakich rad mógłbyś udzielić osobie, która rozważa skorzystanie z zaproszenia na spotkanie w tym miejscu? Czy poleciłbyś jej, a może odradził wykorzystanie szansy?
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Katowice
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Katowice
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Asystent projektu
Katowice
CP Consulting Engineering Services
(35 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kandydatka
Kandydat

Aplikacja do tej firmy to strata czasu. HR obchodzi się z kandydatami bez szacunku. Pomimo prób nawiązania kontaktu i dopytywania, nikt nie pofatygował się żeby mi odpisać i udzielić jakiegokolwiek feedbacku w związku z udziałem w rekrutacji.

nie warto
Kandydat

gunwofirma która stawia fałszywe zarzuty przez telefon jeszcze przed umówieniem się na rozmowę kw. oczekiwanie od kilkunastu kandydatów robienia coding challenge podczas rozmowy kw. kiedy kandydaci od wielu lat zajmują się tymi technologiami strata czasu i budowanie bazy kandydatów, zbieranie danych osobowych i brak chęci zatrudnienia

Danon
Kandydat
@nie warto

Zgadzam się z mówcą. Jak przychodzi już rozmowa kwalifikacyjna to okazuje się, iż tak naprawdę nie szukają kogoś ze znajomością technologii A(która była wyszczególniona w ogłoszeniu o pracę), a następują durne pytania o technologie B, C, (usunięte przez administratora) Potem głupkowaty uśmieszek i pytania czy chętnie się ich nauczysz. Tak za (usunięte przez administratora) pensje proponowana bede programował w 5 językach, gdzie rozbić to na każdy język zarabiałbym taka kwotę. Dramat (╯‵□′)╯︵┻━┻

Szlachetna
Kandydat
 Pytanie

Hej! Widziałam ogłoszenie na stanowisko juniorskie, ale, po przeczytaniu kilku komentarzy tutaj, nabrałam wątpliwości czy chcę aplikować... Czy ktoś może wypowiedzieć się w kwestii onboardingu? Czy jest dobrze przygotowany? Jeżeli ktoś mógłby podzielić się także informacjami o stanowisku lub dziale związanym z weryfikacją danych, to w ogóle będzie wspaniale. ❤️

CC z niemieckim
Były pracownik
 Pytanie

DRAMAT. Żałosne stawki (5300 brutto za biegły niemiecki). Serio? Wymagania z kosmosu, kontrola jakości jak (usunięte przez administratora) Potrącenia z premii za jakieś małe błędy. Nie polecam. Dodatkowo cały management "kwalifikacje" znalazl w chipsach. Brak możliwości rozwoju, firma (usunięte przez administratora) klientów i nie informuje jasno o procedurach. Nie polecam ani kupować biletow ani pracować

Jaja
Pracownik
 Pytanie
@CC z niemieckim

Lol. To z pogranicza wynagordzenia minimalnego. Ile teraz minimalne wynosi 4300? I to w Braniewie. A na slasku? 5000

Kasia
Kandydat
 Pytanie

Witam, Orientuje się ktoś ile wynosi wynagrodzenie Asystent/ka ds. księgowości w eSKY w Katowicach ?

Hanna
Kandydat

Absolutnie odradzam. Po 6 miesiącach pisemnych i werbalnych pochwał od kolegów i koleżanek a nawet szefów i szefowych działów zostałam poinformowana, że moja umowa nie zostanie przedłużona. Po spytaniu co jest tej decyzji powodem spotkałam się z odmową udzielenia jakiegokolwiek feedbacku, określoną później przez HR jako 'zostałaś poinformowana o powodach'. HR to w ogóle kpina - koledzy i koleżanki muszą go zastępować, bo nawet przydzielenie dostępów do systemów potrafi trwać dniami, a maile pozostają tygodniami bez odpowiedzi. Wypłata wynagrodzenia opóźniona (na dzisiaj) o 11 dni, świadectwo pracy zaginęło w mrokach dziejów i nie wiadomo gdzie jest (oczywiście, że 7 dni minęło), nadal nie wiem, czemu straciłam pracę, za to docierają do mnie od byłych kolegów i koleżanek z pracy głosy, że ktoś chodzi po biurze i się chwali że jako jedyna osoba doskonale wie, czemu już w esky nie pracuję. Zostawiłam po sobie zespół, który teraz sam boi się zwolnienia 'za nic', skoro tak jak ja miesiącami słuchają, jakimi cennymi są pracownikami i jak wiele wnoszą. Dla jasności: 14.07 wystawiono ofertę pracy na moje stanowisko (więc decyzja musiała zapaść najpóźniej 10.08) 21.07 napisałam do HR z prośbą o info kiedy mam przyjść do biura podpisać przedłużenie umowy (i tego samego dnia, 4h później, zostałam poinformowana o tym, że nie będą ze mną dłużej współpracować). Umowa kończyła się 09.08. Nie dano mi nawet minimum szans na przygotowanie się na ew. utratę pracy odpowiednio wcześniejszą rozmową i daniem znać, że powinnam szukać nowej posady, ani nawet udzieleniem jakiegokolwiek negatywnego feedbacku (podkreślam - JAKIEGOKOLWIEK) który mógłby sugerować, że ktoś nie jest zadowolony z mojej pracy i że jest coś do poprawy. Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim huraganem niekompetencji. Sprawa trafiła do Państwowej Inspekcji Pracy ze względu na złamanie prawa pracy.

pracownik
Pracownik
@Hanna

niezła ściema

1
Bartosz
Inne
@pracownik

Na pewno. Tak samo jak pozostałe opinie zapewne. A 2600 netto na początek to też ściema?

byly pracownik
Były pracownik
@Hanna

Tak to wygląda.

Julia
Inne
@byly pracownik

A zdradzisz jakie były zarobki podczas gdy ty jeszcze pracowałeś w firmie?

pracownik
Pracownik
@Bartosz

Indywidualną sprawą każdego jest akceptacja lub odrzucenie oferty finansowej. Natomiast przedstawiona przez @Hanna historia to jest totalna ściema. Chcecie łykać każdą ściemę na portalu dla frustratów - łykajcie. Jeśli nie, idźcie sami pogadać i oceńcie sami czy i za jaki $ chcecie pracować

1
bezdzietna lambadziara
Były pracownik
@Bartosz

Masz i nawet 2600-2800 za to że się szkolisz ale potem ten dodatek jest Ci zabierany jak się szkolenia skończą (realny przelew na szkoleniu 2830,00 zł zaś w miesiącu kolejnym gdzie pracujesz na siebie bez szkoleń 2350,00 zł) i za$%#@daLaSz jak osioł za miske ryżu. Pozdrawiam za takie ochłapy ! Idźcie i sami się przekonajcie :)

Gosia
Kandydat
 Pytanie
@bezdzietna lambadziara

2830 zł to są zarobki w esky? Na jakim stanowisku?

Ten szczery
Pracownik
 Pytanie
@pracownik

Sciemy to wy (usunięte przez administratora)klientom, nie zwracając kasy za skasowane loty. I tutaj na forum probujecie wybielic te firemke, co, premia jest za to wysoka? :) Natomaist prawda jest taka, ze potraficie zwolnic osobe z dnia na dzien, albo nie przedluzyc jej umowy, o czym osoba sie dowie w ostatnim dniu.

kandycio
Kandydat

Po zgłoszeniu CV proszą o wykonanie wysłanego mi zadania rekrutacyjnego. Owego zadania/testu nigdy nie otrzymałem, o czym informuję w odpowiedzi. W odpowiedzi dostaje screenshot bliżej nieokreślonego dashboard-u, oraz informację żeby nie aplikować przez następne 3 miesiące. Ciekawe podejście do rekrutacji :)

Anonim
Inne
 Pytanie

Masakra. Szukają pracowników chyba za 2 tys. netto. Po ponad 10 latach pracy chyba na wszystkich stanowiskach w turystyce napisali że nie sprostałem ich wymaganiom :D kogo szukają emertyów za 1500 z 40 letnim doswiadczeniem?

Gosia
Kandydat
@Anonim

To tak jak i u mnie. Odniosłam wrażenie już podczas rozmowy, że chodzi o wyzysk i nic więcej.

Aleksandra
Inne
@Gosia

10 lat i nie sprostał? A wiadomo czego oczekują w takim razie? o u Ciebie co na rozmowie tak właściwie wyszło?

Ewa
Kandydat
 Problem
@Anonim

Po rozmowie rekrutacyjnej, która była najmniej profesjonalną na jakiej kiedykolwiek byłam, doszłam do wniosku, że oni nie szukają fachowców tylko taniej siły roboczej. Poziom jaki reprezentowała Pani Menager był poniżająco niski. O turystyce to ona chyba tylko słyszała. Boi się pewnie zatrudnić osoby z większa wiedzą od swojej, co akurat nie będzie trudne. O dziewczynie z HR to nawet nie wspomnę.

Gosia
Kandydat
@Aleksandra

Oczekują przede wszystkim niskich wymagań płacowych. Ma być tanio. Osoby z kilkunastoletnim stażem mają duże doświadczenie ale też pewność siebie i się cenią a to przez menagerów esky nie jest mile widziane. Reasumując, jeśli jesteś gotów pracować za najniższe pieniądze i być potulnym to esky przyjmie Cię z otwartymi ramionami.

Joanna
Inne
@Gosia

Piszesz, że gotowość pracy za najniższe pieniądze - chyba nie masz na myśli, że tylko najniższa krajowa wchodzi w grę? Jakie najwyższe oczekiwania płacowe najlepiej przedstawić, aby mieć szansę się dostać tu do pracy?

Gajowy Gugała
Kandydat
 Pytanie

Zmarnowali półtorej godziny mojego życia rozmową rekrutacyjną, na której pytali o zupełnie inne rzeczy niż były wylistowane w ofercie pracy jako wymagania. Także brawa dla działu HR, że napisali ileś akapitów o tym jaką są firmą i co oferują, ale nie uzgodnili z działem IT najważniejszego, realnych oczekiwań wobec kandydata. Napisałem im o tym i zero odezwu. Nawet oferty nie zmienili. Także powodzenia w szukaniu pracownika w ten sposób. Trochę to potrwa zanim trafią na kandydata, który przypadkiem ogarnia technologie z "niejawnej listy wymagań" XD I jeszcze jedna rzecz. Facet, który sprawdzał moją wiedzę nie umiał prowadzić rozmowę rekrutacyjną. Zadawał pytanie a potem sam sobie na nie odpowiadał XD A potem we feedbacku, że na coś mu nie odpowiedziałem XD No... może dlatego, że nie dał mi na to szansy? Jak żyję to pierwszy raz się z czymś takim spotykam...

Gajowy Gugała
Kandydat
@Gajowy Gugała

Jeszcze po wszystkim zobaczyłem ich reklamę na FB, że są czwartym najlepszym pracodawcą w Polsce, no comment.

Aleksandra
Inne
@Gajowy Gugała

Może sam chciał rekrutować? ;p A tak poważnie to faktycznie widać, że z tymi pytaniami to coś nie stykło. Pytanie czy tu zawsze jest ta sama osoba od tego czy tak po prostu trafiłeś?

Gosia
Kandydat
@Gajowy Gugała

Rozmowa rekrutacyjna w tej firmie to jest jedno wielkie nieporozumienie i strata czasu. Począwszy od pracownika HR, przez szefową działu i włączającą się w trakcie rozmowy osobę. Poziom jaki reprezentują osoby rekrutujące jest żenujący. Wymagania nijak nie korelują z wynagrodzeniem.

Gosia
Kandydat
@Aleksandra

Od miesięcy wiszą ogłoszenia, że szukają specjalistów i to na wiele wakatów. Jednakże proponowane przez esky wynagrodzenie nijak się ma do wymagań. Te negatywne oceny o firmie i rekrutacji nie są jednak ściemą i wylewaniem żali przez nieudaczników.

Aleksandra
Inne
@Gosia

Ale to czekaj, na dosłownie każdym ze stanowisk uważasz te wynagrodzenia za nieadekwatne? :/ Dziwi mnie to, no bo jak mogliby wtedy normalnie działać skoro nie doprasowywaliby się do rynku?

Gosia
Kandydat
@Aleksandra

Od jakiegoś czasu poszukują wielu specjalistów ds. turystyki. Lista wymagań - długa. Nieadekwatnie długa do stanowiska. Wynagrodzenie - najniższa krajowa. Życzę powodzenia.

Aleksandra
Inne
@Gosia

No jakoś jednak nie za bardzo to zachęca do aplikowania. Długa lista wymagań mówisz? :/ Co np?

Gajowy Gugała
Kandydat
@Gajowy Gugała

Przy porządkowaniu skrzynki mailowej trafiłem na korespondencję z eSky i przypomniałem sobie tą całą hecę. Aż musiałem sprawdzić czy oferta dalej wisi i zero zaskoczenia, dalej mają wakat na tym stanowisku. A aplikowałem do nich na przełomie sierpnia i września XD No, ale nie mogło być inaczej jak opis wymagań dalej niezaktualizowany.

K.
Pracownik
@Gajowy Gugała

Nie jest tajemnicą, że czasami na jedno stanowisko szuka się kilku osób, prawdopodobnie dlatego ogłoszenie nadal jest na stronie...

Były pracownik
Były pracownik

Proszę wybaczyć tak długą opinię, jednak zapewniam, że moje leczenie depresji, wywołanej bezpośrednio pracą w eSky potrwa dłużej, niż przeczytanie tego tekstu, który może uchroni Was przed podobnym losem. w dwóch słowach: NIE POLECAM. Pensja, to jedyne na co nie mogę narzekać. Kadra dyrektorska tej firmy zamiast grać do jednej bramki działa przeciwko sobie i liczy się tylko to, czyja racja będzie na wierzchu. Dyrektorzy kłócą się i wzajemnie podważają swoje kompetencje. Mało tego, zdarzało się, że dyrektor naszego działu, który osobiście uczestniczył w rekrutacjach większości swoich pracowników, obalał nasze kompetencje na forum, przy osobach i dyrektorach z innych działów i kwestionował nasze doświadczenie, nie dając nam się wypowiedzieć. Skoro byliśmy wszyscy tak niekompetentni, nie rozumiem, dlaczego nikt z nas nie został zwolniony, a ci, którzy byli jeszcze na okresie próbnym, dostali potem do podpisania kolejne, już roczne, umowy. Na początku wszyscy są zapewniani, że będą traktowani po partnersku, ale akurat w moim dziale był dyrektor, który nie ufał kobietom i było to bardzo widoczne przy każdym projekcie. Dyrektor ten podważał nawet najmniejsze decyzje zatrudnionych przez siebie menagerów, oprócz jednego menagera, który był mężczyzną. Wiem też, że dyrektor naszego działu nie jest jedynym, który traktował zespół w ten sposób. Na jednym ze spotkań dwóch działów, dyrektor tego drugiego działu poinformował nas, że jego pracownica poszła właśnie na urlop macierzyński i skomentował jej decyzję w bardzo obraźliwy sposób. Może to i lepiej, że dziewczyna nie słyszała tego osobiście. W związku z tym bardzo poważnie zastanawia mnie, jak eSky może być oceniany jako jeden z najlepszych pracodawców na śląsku. Praca po godzinach była standardem i, mimo obietnic, nigdy nie zostały mi one oddane w postaci dnia wolnego czy też wypłaty ekwiwalentu. Przełożony, który niejednokrotnie kontaktował się ze mną na przykład 2 godziny po czasie pracy, w tym kazał się włączać na spotkania online ad hoc, potem twierdził, że nic nie wie o moich nadgodzinach. Zdarzyła się też sytuacja, w której przełożony po otrzymaniu ode mnie zadania, które jak zwykle zlecone było przez niego "na asap", przez wiele godzin się do mnie nie odzywał i nie dostałam żadnego feedbacku. Po czasie okazało się, że negatwny feedback na temat mojego zadania dostała moja koleżanka z zespołu, przez telefon. Czyli o atmosferze też nie można powiedzieć, żeby była świetna, bo rozmawianie o ludziach za plecami, o pracy, którą wykonują, było w naszym dziale standardem, a to uważam za kompletny brak profesjonalizmu wśród przełożonych. Co gorsza, nie były to rozmowy między menagerami, tylko często właśnie przełożony potrafił komentować pracę swoich pracowników do ich kolegów i koleżanek z zespołu. Wisienką na torcie jest sposób udzielania feedbacku. Najczęściej, jeśli przełożony miał uwagi, to brzmiały one "nie podoba mi się", bez żadnego wkładu merytorycznego. Jeśli natomiast coś zostało zrobione dobrze, zostawało to przemilczane. Zdarzało się też, że jednak przełożony zdobył się na pochwałę i to publicznie, a tydzień później zmieniał zdanie i zadanie było do wyrzucenia, bo jednak do niczego się nie nadawało, mimo, że przez tydzień nie wprowadzono w nim żadnych zmian. Firma pracuje na kilku fajnych, ale niekoniecznie intuicyjnych systemach i niestety podczas wdrożenia nie prowadzi z tych systemów profesjonalnych szkoleń. Potem od pracownika wymaga się znajomości tych systemów i różni ludzie, którzy sami nie mają czasu podpowiedzieć jak z systemu skorzystać, mają pretensję, że ktoś tam coś źle wprowadził. Oczywiście było w zespole/dziale kilka bardzo pomocnych i przemiłych osób, którym z tego miejsca dziękuję za wszelkie wsparcie.

missingframe25
Kandydat

Rekrutowałam przez Pracuj.pl na stanowisko związane ze zdalną obsługą klienta. 5 lat doświadczenia w obsłudze, znajomość dwóch języków, znajomość branży turystycznej, gotowość do pracy od zaraz, no, jednym słowem wszystko co było uwzględnione w wymaganiach. Rekruter otworzył moją aplikację (2 str CV + 1 str list motywacyjny) i po dokładnie niecałej minucie dostałam podziękowanie. Nawet nie pofatygował się żeby zapoznać się z treścią :) Odradzam udział w rekrutacji, prawdopodobnie sugerują się tylko i wyłącznie kwotą oczekiwanego wynagrodzenia, które trzeba uzupełnić w formularzu i poszukują amatorów głodowych stawek.

Gosia
Kandydat
@missingframe25

Mam podobne odczucia. Mam kilkunastoletni staż w turystyce, w organizowaniu wyjazdów. Wszelkie kryteria z ogłoszenia spełniłam z nawiązką. Rekruterka, z którą rozmawiałam tłumaczyła mi na czym ta praca polega, w taki sposób jakby, dopiero co rzuciła okiem na moje CV. Zarówno ona jak i menagerka działu były kompletnie nieprzygotowane do rozmowy. Dowiedziałam się jedynie o wymaganiach i oczekiwaniach firmy, żadnych informacji co oferują w zamian. Na koniec padło pytanie czy potwierdzam swoje oczekiwania płacowe z formularza i tu zapadła cisza. Nie odezwali się w oczekiwanym czasie. Na moje zapytanie odpowiedzieli, że nie wybrali mnie ze względu na zbyt małe doświadczenie - kilkunastoletnie.... . Widzę, że ogłoszenia wciąż wiszą. Życzę im powodzenia w znalezieniu ludzi do pracy.

Kris
Kandydat

Miałem ostatnio okazje brać udział w procesie rekrutacyjnym. Pomijajac wymagania z kosmosu (rzecz jasna niewspółmierne z zaproponowaną niską płaca). To jak zawsze największy niesmak pozostaje po nie otrzymaniu żadnej informacji zwrotnej. Typowy polski januszex.

Aleksandra
Inne
@Kris

A jakie wymagania Ci zaprezentowali? I to całe info to obiecane było?

Ana
Kandydat
@Kris

Mnie również zdegustowała rozbieżność między stawianymi wymaganiami a oferowanym wynagrodzeniem. Sama rozmowa rekrutacyjna oddawała realia pracy. Traktowanie z góry.

Gajowy Gugała
Kandydat
@Ana

Mnie w procesie rekrutacyjnym też zdegustowała rozbieżność, ale między wymaganiami stawianymi w ofercie pracy a na rozmowie technicznej. Pytali mnie o coś zupełnie innego niż to na co się pisałem. Aż to opiszę w osobnym poście.

Alicja
Kandydat
 Pytanie

Dostałam zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną. Bardzo spodobała mi się oferta pracy. Czy warto iść?

Wojtek
Inne
@Alicja

Tak, warto iść. Poczytaj niżej komentarze. Beziesz w podobny sposób odpowiadać ludziom oszukanym i nawijać im makaron na uszy.

anonim
Były pracownik
@Wojtek

Prawda. Potwierdzam.

Beata
Kandydat
 Pytanie

Cześć, Dostałam zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną jako pomoc księgowej. Po przeczytaniu opinii o firmie jestem trochę przerażona. Czy są tu osoby pracujące na podobnym stanowisku, które mogłyby się wypowiedzieć? Jakie zarobki, traktowanie pracowników, praca zdalnie czy stacjonarnie? Mieliście jakieś zadanie rekrutacyjne? Dziękuję za pomoc :)

Pracownica
Pracownik
@Beata

Hej! Nie sugerowałbym się opiniami, które się tu pojawiają, często są totalnie nieprawdziwe i nawet nie dotyczą tej firmy, tak niestety działa gowork… ostatnio eSky podpisał jakiś gruby deal inwestycyjny, wiec firma jest stabilna, pracujemy hybrydowo we wszystkich działach - niekorzy 100% zdalnie, niektórzy wola przychodzić do biura. ESky na pewno mimo tego, ze jest duza firma, ma bardzo fajne podejście do prwcownikow, ja tu jestem już 3 lata

anonim
Były pracownik
@Pracownica

Nie wiem dlaczego starasz się mydlić oczy przyszłym pracownikom kiedy faktycznie jest tak jakie są tutaj opinie. Byłam w Katowicach na CC krótki czas i wspominam go z niesmakiem. Na prawdę z całego serca odradzam pracę w której dostajesz marne grosze, jesteś kontrolowany na każdym kroku - jak ładnie ktoś opisał wyżej - nawet potrafi za Tobą iść szkoleniowiec czy team leader/zastępca do toalety sprawdzić co robisz, czy czasem nie marnujesz czasu pracy, dosiada się podczas przerwy bez pytania i nawija o pracy jaka jest cudowna, kiedy Ty chcesz mieć czas dla siebie by przez chwile nie myśleć o pracy. Po to jest przerwa. Dodatkowo dla zainteresowanych - przerwa na szkoleniach trwa 30min a podczas już prawdziwej pracy 20 minut - nie raz dostaniecie zapewne z^^be, że minęło 15 min a was nie ma, że na programie nie jesteście na przerwie a sobie jecie, lub odwrotnie, istny cyrk, każda osoba mówi co innego, jeden siedzi 30 drugi 40 trzeci 15min. I szeryfowie teksasu THE BEST czyli KOORDYNATORZY, którzy piszą do Ciebie na czacie pracowniczym CO ROBISZ, GDZIE JESTEŚ, DLACZEGO TAK DŁUGO, ODBIERAMY!!, NIE ŚPIMY!!, LECIMY Z TEMATEM KOCHANI!!. Żałosne, że musieli w tak cudownej firmie zatrudnić osoby, które siedzą i non stop świdrują dziury we łbie, że masz robić szybciej, masz nie jeść, nie sikać, nie zadawać pytań. Tak niestety jest. Po kilku miesiącach uważam, że eSky potrafi ŚWIETNIE manipulować i nawijać makaron na uszy jaka to praca nie jest odpowiedzialna, jakie kokosy, jak miło na słuchawce i jak wiele rozwijających rzeczy będziesz robić. Niestety realia są żenujące. Ja, czułam się bardzo (usunięte przez administratora) gdyż po szkoleniach praca wygląda bardzo źle i uwłacza. Tak naprawdę na CC nie jesteś żadnym specjalistą tylko zapi^^^^^sz 8h szukając Grażynom bagażu dodatkowego, podajesz wymiary, ceny, wysłuchasz przy tym że jesteś (usunięte przez administratora) i koniec końców mając otwarte 30 zakładek w google + 8 programów do zabawy na tym świetnym stanowisku - kończysz rozmowę kłócąc się z klientem bo coś źle zrozumiał.. To nie jest specjalizacja a zwykły TELEMARKETING. Niestety na szkoleniach nikt nie chce użyć tego słowa i do samego końca przedstawiają pracę TOTALNIE inaczej. Wynagrodzenie jest daremne jak na pracę, w której masz narażenie na ciągły stres, niedopowiedzenia, bardzo niskie wsparcie team leadera czy innego Mojżesza sprzedaży, a dodatkowo nawet KIEROWNIK CC nie potrafi wyjaśnić poszczególnych kwot, a które składa się te wynagrodzenie. Dostajesz arkusz excela i zaglądasz sobie ile Ci wpada GROSZY bo to nie złotówki, za każde połączenie czy wiadomość. I tak koniec końców wypłata jest słabiutka. Nie polecam i żałuję zmarnowanego czasu kilku miesięcy zwłaszcza, że przeleciała mi przed nosem wtedy o wiele lepsza oferta pracy. Pozdrawiam was gorąco. Oszka

Kluska
Były pracownik

Mogłabym mówić długo o firmie eSky, która kilka lat temu była moim pracodawcą. Ale powiem tylko jedno o pracy w CC - kadrowa chodziła za nami do toalety upewniając się, że sikamy a nie tracimy czas. Resztę sobie dopowiedzcie :)

Pracownik
Pracownik
@Kluska

To dziwne, bo kadrowym w eSky od zawsze jest mężczyzna

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

Jak Ci się pracuje ? Jaka jest atmosfera pracy ? Czy większość połączeń to faktyczną obsługa podróży czy jakieś reklamacje ?

Pradownik 2
Pracownik
@Pracownik

Pewnie chodziło o osobę, która jest koordynatorem cc.

Agata
Kandydat
 Pytanie
@Kluska

Jaka jest atmosfera w firmie, czy moge prosic wiecej informacji na temat pracy w obsludze klienta… zarobki, godz pracy, czy prace jest zdalna? Jaki jest typ u owy?

Mieczysław
Inne
@Kluska

Ok, czyli jednym słowem atmosfera jest w pewnym sensie chora, skoro kadrowa chodzi za pracownikami do toalety ... Nigdy o czymś takim nie słyszałem, to chyba już przesada. Ale pewnie relacje z innymi pracownikami są na plus i można sobie nieźle zarobić? :)

bvnml
Pracownik
@Pracownik

Nieprawda, nieprawda i jeszcze raz nieprawda

Aleksandra
Inne
@bvnml

No a co jest prawdą?

KANDYDAT
Kandydat
 Pytanie

Jakie są realne szanse zarobienia tej "drugiej" podstawy z premii/prowizji?

AMDG
Były pracownik
@KANDYDAT

Jest szansa na zrobienie targetu, ale wysokość prowizji to nigdy nie jest druga podstawa. Dodatkowo KJ zadba o to, żeby agent nie dostał pełnej premii.

Mieczysław
Inne
@AMDG

Czyli oferują premię, ale celowo czegoś się doszukują, żeby nie wypłacić pełnej? No to powiem Ci, że jest to naprawdę słabe. A ile tej premii i ile przeważnie obcinają? Wynagrodzenie chociaż adekwatne do obowiązków, czy też próbują obcinać?

Iwi
Kandydat
 Pytanie
@Mieczysław

Mi zaproponowali 2600zl na reke......bilam sie z myslami miesiac czy tam zaczynac czy nie w koncu zdecydowalam ze za 2600zl to moge isc sprzatac mniej stresu i nie musze korzystac z angielskiego. Dodatkowo dzien przed rozpoczeciem poinformowali ze nie ma dla nowych parkingu dopiero po oplaceniu abonamentu (z2600zl na reke jeszcze parking mam oplacac?) I zeby poszukac miejsca gdzies w uliczkach. W opisie pracy maja ze atrakcyjne wynagrodzenie... czy 2600 na reke z obsluga klienta po angielsku to atrakcyjne wynagrodzenie? Bronia sie bonusami ale niewiadomo za co te bonusy kiedy je wyrobisz its a ja musze 2300zl zaplacic za czynsz. Szukam dalej. Moze ktos gdzies da chociaz 3500-4000 na reke..

takasytuacja
Były pracownik
@Iwi

w 1850 roku w USA niewolnik kosztował 1500 USD. Uwzględniając inflację od tamtego czasu, dziś właściciel plantacji (czyt. firmy) zapłacić musiałby za JEDNEGO niewolnika ponad 40'000 USD. Następnie musiałby ponosić koszty na zapewnienie mu jedzenia, opieki zdrowotnej i dachu nad głową, a także wyszkolić go. w 2022 roku pracodawca publikuje ogłoszenie o pracę za np. 50 USD (w PL za 50 zł) i w tej cenie ma średnio KILKUDZIESIĘCIU chętnych, których pensja starczy na wcześniej wspomniane jedzenie i dach nad głową. Wyszkolić go już nie musi ponieważ wybiera sobie tych co wyszkolili się we własnym zakresie za własne pieniądze. ^^

paweł
Pracownik
@takasytuacja

Dzięki ci dobry człowieku, ja mały człowiek uważam, że to jedna z najważniejszych opinii jaką kiedykolwiek przeczytacie na tym portalu. Krótko i treściwie i z dużym znawstwem napisana.

Aleksandra
Inne
@paweł

Ano, ale czy to właśnie na tym nie polega selekcja? To chyba jasne, że weźmie wyszkolonego zamiast tego, co nic nie umie, bo tak będzie łatwiej. A Ty jakbyś w sumie postąpił?

Ana
Pracownik
@Aleksandra

Brałam udział w procesie rekrutacyjnym. Wymagania stawiane kandydatom - dość wysokie, ale to jest ok. Przebieg samej rozmowy daje już przedsmak podejścia firmy. Wymagamy dużo od pracownika, oferując niewiele. Poziom rekrutacji, przygotowanie do niej - bardzo nieprofesjonalne. Bardzo jednostronne podejście do pracownika. Byłam bardzo zdegustowana po tej rozmowie, ale szalę przeważyły warunki finansowe. Żenująco niskie wobec wymagań jakie stawiane są kandydatom. W porównaniu z innymi firmami o tym samy profilu, poziom rażąco niski. Reasumując: jeśli ktoś chce pracować w poważnej firmie to radzę omijać szerokim łukiem.

ciekawa
Kandydat
 Pytanie
@Ana

a jak wyglądała ta rekrutacja? było aż tak źle? tam są chyba fajni rekruterzy w firmie

Zostaw merytoryczną opinię o eSKY.pl S.A. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w eSKY.pl S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy eSKY.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 39.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w eSKY.pl S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 3 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
eSKY.pl S.A.
Przejdź do nowych opinii