gunwofirma która stawia fałszywe zarzuty przez telefon jeszcze przed umówieniem się na rozmowę kw. oczekiwanie od kilkunastu kandydatów robienia coding challenge podczas rozmowy kw. kiedy kandydaci od wielu lat zajmują się tymi technologiami strata czasu i budowanie bazy kandydatów, zbieranie danych osobowych i brak chęci zatrudnienia
Zgadzam się z mówcą. Jak przychodzi już rozmowa kwalifikacyjna to okazuje się, iż tak naprawdę nie szukają kogoś ze znajomością technologii A(która była wyszczególniona w ogłoszeniu o pracę), a następują durne pytania o technologie B, C, (usunięte przez administratora) Potem głupkowaty uśmieszek i pytania czy chętnie się ich nauczysz. Tak za (usunięte przez administratora) pensje proponowana bede programował w 5 językach, gdzie rozbić to na każdy język zarabiałbym taka kwotę. Dramat (╯‵□′)╯︵┻━┻
DRAMAT. Żałosne stawki (5300 brutto za biegły niemiecki). Serio? Wymagania z kosmosu, kontrola jakości jak (usunięte przez administratora) Potrącenia z premii za jakieś małe błędy. Nie polecam. Dodatkowo cały management "kwalifikacje" znalazl w chipsach. Brak możliwości rozwoju, firma (usunięte przez administratora) klientów i nie informuje jasno o procedurach. Nie polecam ani kupować biletow ani pracować
Lol. To z pogranicza wynagordzenia minimalnego. Ile teraz minimalne wynosi 4300? I to w Braniewie. A na slasku? 5000
Jestem totalnie zaskoczony opiniami jakie tutaj się znajdują ponieważ pracowałem w esky 1.5 roku i opiszę jak to z mojej perspektywy wyglądało. Pracowałem na stanowisku customer specialist gdzie rzekomo ludzie są pilnowani co do minuty jeśli odejdą od komputera. Przez cały mój okres zatrudnienia nikt za mną nie chodził do toalety i nie kontrolował czasu co do minuty. Jeśli faktycznie byłem poza kolejką dłużej to koordynatorzy po prostu pytali jaki jest tego powód. Zwyczajnie w świecie odpowiadałem i koniec tematu. Jeśli chodzi o atmosferę to w zespole była na bardzo dobrym poziomie, bardzo fajni i pomocni ludzie, team leaderzy również wyrozumiali i skłonni do pomocy, zero problemów żeby wyjść do lekarza czy coś i odrobić ten czas. Dyrektorka działu również bardzo sympatyczna i da się dogadać jeśli trzeba indywidualnie dopasować grafik do osoby. Ogólnie atmosfera w pracy na duży plus. Co do zarobków to faktycznie nie są jakieś spektakularne. W tym momencie oferują 4500 brutto podstawy + premia + prowizja czyli tak pod 6k brutto się zarabia jak się zrobi target (a wcale nie jest trudno, wiele było miesięcy że target zamykałem w 2 tygodnie tylko niestety nic co powyżej 120% targetu nie było płatne). Za prace z innym językiem są oczywiście dodatki - zależne od języka. Czy dużo czy mało to kwestia indywidualna, jak za mało to nie trzeba się godzić na taką pracę. Ponadto w biurze jest fajna strefa dla pracowników - bilard, pokój z PS5, ping pong, dart, symulator rajdów i samolotu. Także w biurze też da się spędzić fajnie czas. Praca w modelu hybrydowym - 2/3 dni w miesiącu w biurze i oczywiście darmowy parking. Jeśli chodzi o benefity to standardowo luxmed / multisport / kafeteria / esky wallet / lekcje angielskiego. Z HRami również nigdy nie miałem problemów, wszystko było zawsze załatwione. Także ogólnie jestem zadowolony z mojej 1.5 rocznej przygody.
Zdecydowanie odradzam składania aplikacji jak i przyjmowania ofert pracy od firmy eSky, po trzech miesiącach pracy, do której nie było żadnych zastrzeżeń oraz pochwał od szefa i współpracowników, dostałem informację że moja umowa nie zostanie przedłużona. Po chęci poznania takiej decyzji szef kluczył uciekając od odpowiedzi. Przez cały okres pracy dostałem zero negatywnego feedbacku. Widzę po prostu że firma zrobiła sobie casting na żywym organizmie, w którym jednak nie zrobiłem dobrego wrażenia. Nie dostałem żadnych szans na przygotowanie się do znalezienia pracy albo poprawy tego, o czym nie chciał mi powiedzieć mój szef w rozmowie 1:1. Jedyne co mogę pochwalić to ludzi tam pracujących, są wspaniali i tworzą świetny zespół, jednak jeżeli chodzi o szefostwo, to zwykłe korpo.
Hej, pracuję w esky niedługo, jednak z czystym sumieniem polecam. Przyjemna atmosfera i nie nazwałabym tego typowym korpo. Pomysły pracowników są weryfikowane i brane pod uwagę. Kierownicy super. Ze wszystkim da się dogadać. Dużo rekrutacji wewnętrznych także można się rozwinąć w różne strony. Współpracownicy różni JAK WSZĘDZIE, jednak trzeba brać pod uwagę że nie wszyscy MUSZĄ się lubić hah wystarczy się tolerować. Integracje itp. Dużo zmian dlatego uważam że ta praca szczegolnie przypadnie do gustu dynamicznym osobom, które owych zmian się nie boją. Dużo nauki na start ale jeśli ktoś lubi lotnictwo/turystykę etc to praca jest samą przyjemnością.
Witam, aplikowałam na stanowisko specjalista ds obsługi klienta z językiem hiszpańskim, czy może ktoś pracował albo pracuje na tym stanowisku i mógł by się wypowiedzieć na ten temat? Jakie wynagrodzenie? jak wyglada 6 tygodniowe szkolenia? oraz jak wyglada atmosfera w pracy pozdrawiam :)
Hej, niedawno opisałem swoją przygodę także jest dostępna wyżej. Jeśli chodzi o dział hiszpański to bardzo fajni ludzie tam pracują. Proces onboardingowy polega na nauce obsługi systemów oraz procedurach z klientami. Po onboardingu masz miesięczny nesting czyli taką akademię gdzie normalnie pracujesz ale cały czas jest z wami senior i pomaga ze wszystkim. Przez pierwsze 3 miesiące jest się na 'ochronie' w przypadku wygenerowania straty dla firmy (jak źle przeliczysz zmianę itd.). Odpowiedzialność agenta za błąd to 10% wartości błędu ale nie więcej niż 500 zł (co można rozbić na raty). Kilka razy mi się zdażyło popełnić błąd w wycenie ale nigdy nie zostałem pociągnięty do odpowiedzialności pieniężnej. Największa strata jaka wyszła z mojej strony to 6k PLN.
Jestem totalnie zaskoczony opiniami jakie tutaj się znajdują ponieważ pracowałem w esky 1.5 roku i opiszę jak to z mojej perspektywy wyglądało. Pracowałem na stanowisku customer specialist gdzie rzekomo ludzie są pilnowani co do minuty jeśli odejdą od komputera. Przez cały mój okres zatrudnienia nikt za mną nie chodził do toalety i nie kontrolował czasu co do minuty. Jeśli faktycznie byłem poza kolejką dłużej to koordynatorzy po prostu pytali jaki jest tego powód. Zwyczajnie w świecie odpowiadałem i koniec tematu. Jeśli chodzi o atmosferę to w zespole była na bardzo dobrym poziomie, bardzo fajni i pomocni ludzie, team leaderzy również wyrozumiali i skłonni do pomocy, zero problemów żeby wyjść do lekarza czy coś i odrobić ten czas. Dyrektorka działu również bardzo sympatyczna i da się dogadać jeśli trzeba indywidualnie dopasować grafik do osoby. Ogólnie atmosfera w pracy na duży plus. Co do zarobków to faktycznie nie są jakieś spektakularne. W tym momencie oferują 4500 brutto podstawy + premia + prowizja czyli tak pod 6k brutto się zarabia jak się zrobi target (a wcale nie jest trudno, wiele było miesięcy że target zamykałem w 2 tygodnie tylko niestety nic co powyżej 120% targetu nie było płatne). Za prace z innym językiem są oczywiście dodatki - zależne od języka. Czy dużo czy mało to kwestia indywidualna, jak za mało to nie trzeba się godzić na taką pracę. Ponadto w biurze jest fajna strefa dla pracowników - bilard, pokój z PS5, ping pong, dart, symulator rajdów i samolotu. Także w biurze też da się spędzić fajnie czas. Praca w modelu hybrydowym - 2/3 dni w miesiącu w biurze i oczywiście darmowy parking. Jeśli chodzi o benefity to standardowo luxmed / multisport / kafeteria / esky wallet / lekcje angielskiego. Z HRami również nigdy nie miałem problemów, wszystko było zawsze załatwione. Także ogólnie jestem zadowolony z mojej 1.5 rocznej przygody.
Aplikacja do tej firmy to strata czasu. HR obchodzi się z kandydatami bez szacunku. Pomimo prób nawiązania kontaktu i dopytywania, nikt nie pofatygował się żeby mi odpisać i udzielić jakiegokolwiek feedbacku w związku z udziałem w rekrutacji.
gunwofirma która stawia fałszywe zarzuty przez telefon jeszcze przed umówieniem się na rozmowę kw. oczekiwanie od kilkunastu kandydatów robienia coding challenge podczas rozmowy kw. kiedy kandydaci od wielu lat zajmują się tymi technologiami strata czasu i budowanie bazy kandydatów, zbieranie danych osobowych i brak chęci zatrudnienia
Zgadzam się z mówcą. Jak przychodzi już rozmowa kwalifikacyjna to okazuje się, iż tak naprawdę nie szukają kogoś ze znajomością technologii A(która była wyszczególniona w ogłoszeniu o pracę), a następują durne pytania o technologie B, C, (usunięte przez administratora) Potem głupkowaty uśmieszek i pytania czy chętnie się ich nauczysz. Tak za (usunięte przez administratora) pensje proponowana bede programował w 5 językach, gdzie rozbić to na każdy język zarabiałbym taka kwotę. Dramat (╯‵□′)╯︵┻━┻
Hej! Widziałam ogłoszenie na stanowisko juniorskie, ale, po przeczytaniu kilku komentarzy tutaj, nabrałam wątpliwości czy chcę aplikować... Czy ktoś może wypowiedzieć się w kwestii onboardingu? Czy jest dobrze przygotowany? Jeżeli ktoś mógłby podzielić się także informacjami o stanowisku lub dziale związanym z weryfikacją danych, to w ogóle będzie wspaniale. ❤️
DRAMAT. Żałosne stawki (5300 brutto za biegły niemiecki). Serio? Wymagania z kosmosu, kontrola jakości jak (usunięte przez administratora) Potrącenia z premii za jakieś małe błędy. Nie polecam. Dodatkowo cały management "kwalifikacje" znalazl w chipsach. Brak możliwości rozwoju, firma (usunięte przez administratora) klientów i nie informuje jasno o procedurach. Nie polecam ani kupować biletow ani pracować
Lol. To z pogranicza wynagordzenia minimalnego. Ile teraz minimalne wynosi 4300? I to w Braniewie. A na slasku? 5000
Witam, Orientuje się ktoś ile wynosi wynagrodzenie Asystent/ka ds. księgowości w eSKY w Katowicach ?
Absolutnie odradzam. Po 6 miesiącach pisemnych i werbalnych pochwał od kolegów i koleżanek a nawet szefów i szefowych działów zostałam poinformowana, że moja umowa nie zostanie przedłużona. Po spytaniu co jest tej decyzji powodem spotkałam się z odmową udzielenia jakiegokolwiek feedbacku, określoną później przez HR jako 'zostałaś poinformowana o powodach'. HR to w ogóle kpina - koledzy i koleżanki muszą go zastępować, bo nawet przydzielenie dostępów do systemów potrafi trwać dniami, a maile pozostają tygodniami bez odpowiedzi. Wypłata wynagrodzenia opóźniona (na dzisiaj) o 11 dni, świadectwo pracy zaginęło w mrokach dziejów i nie wiadomo gdzie jest (oczywiście, że 7 dni minęło), nadal nie wiem, czemu straciłam pracę, za to docierają do mnie od byłych kolegów i koleżanek z pracy głosy, że ktoś chodzi po biurze i się chwali że jako jedyna osoba doskonale wie, czemu już w esky nie pracuję. Zostawiłam po sobie zespół, który teraz sam boi się zwolnienia 'za nic', skoro tak jak ja miesiącami słuchają, jakimi cennymi są pracownikami i jak wiele wnoszą. Dla jasności: 14.07 wystawiono ofertę pracy na moje stanowisko (więc decyzja musiała zapaść najpóźniej 10.08) 21.07 napisałam do HR z prośbą o info kiedy mam przyjść do biura podpisać przedłużenie umowy (i tego samego dnia, 4h później, zostałam poinformowana o tym, że nie będą ze mną dłużej współpracować). Umowa kończyła się 09.08. Nie dano mi nawet minimum szans na przygotowanie się na ew. utratę pracy odpowiednio wcześniejszą rozmową i daniem znać, że powinnam szukać nowej posady, ani nawet udzieleniem jakiegokolwiek negatywnego feedbacku (podkreślam - JAKIEGOKOLWIEK) który mógłby sugerować, że ktoś nie jest zadowolony z mojej pracy i że jest coś do poprawy. Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim huraganem niekompetencji. Sprawa trafiła do Państwowej Inspekcji Pracy ze względu na złamanie prawa pracy.
Indywidualną sprawą każdego jest akceptacja lub odrzucenie oferty finansowej. Natomiast przedstawiona przez @Hanna historia to jest totalna ściema. Chcecie łykać każdą ściemę na portalu dla frustratów - łykajcie. Jeśli nie, idźcie sami pogadać i oceńcie sami czy i za jaki $ chcecie pracować
Masz i nawet 2600-2800 za to że się szkolisz ale potem ten dodatek jest Ci zabierany jak się szkolenia skończą (realny przelew na szkoleniu 2830,00 zł zaś w miesiącu kolejnym gdzie pracujesz na siebie bez szkoleń 2350,00 zł) i za$%#@daLaSz jak osioł za miske ryżu. Pozdrawiam za takie ochłapy ! Idźcie i sami się przekonajcie :)
Sciemy to wy (usunięte przez administratora)klientom, nie zwracając kasy za skasowane loty. I tutaj na forum probujecie wybielic te firemke, co, premia jest za to wysoka? :) Natomaist prawda jest taka, ze potraficie zwolnic osobe z dnia na dzien, albo nie przedluzyc jej umowy, o czym osoba sie dowie w ostatnim dniu.
Po zgłoszeniu CV proszą o wykonanie wysłanego mi zadania rekrutacyjnego. Owego zadania/testu nigdy nie otrzymałem, o czym informuję w odpowiedzi. W odpowiedzi dostaje screenshot bliżej nieokreślonego dashboard-u, oraz informację żeby nie aplikować przez następne 3 miesiące. Ciekawe podejście do rekrutacji :)
Masakra. Szukają pracowników chyba za 2 tys. netto. Po ponad 10 latach pracy chyba na wszystkich stanowiskach w turystyce napisali że nie sprostałem ich wymaganiom :D kogo szukają emertyów za 1500 z 40 letnim doswiadczeniem?
To tak jak i u mnie. Odniosłam wrażenie już podczas rozmowy, że chodzi o wyzysk i nic więcej.
10 lat i nie sprostał? A wiadomo czego oczekują w takim razie? o u Ciebie co na rozmowie tak właściwie wyszło?
Po rozmowie rekrutacyjnej, która była najmniej profesjonalną na jakiej kiedykolwiek byłam, doszłam do wniosku, że oni nie szukają fachowców tylko taniej siły roboczej. Poziom jaki reprezentowała Pani Menager był poniżająco niski. O turystyce to ona chyba tylko słyszała. Boi się pewnie zatrudnić osoby z większa wiedzą od swojej, co akurat nie będzie trudne. O dziewczynie z HR to nawet nie wspomnę.
Oczekują przede wszystkim niskich wymagań płacowych. Ma być tanio. Osoby z kilkunastoletnim stażem mają duże doświadczenie ale też pewność siebie i się cenią a to przez menagerów esky nie jest mile widziane. Reasumując, jeśli jesteś gotów pracować za najniższe pieniądze i być potulnym to esky przyjmie Cię z otwartymi ramionami.
Piszesz, że gotowość pracy za najniższe pieniądze - chyba nie masz na myśli, że tylko najniższa krajowa wchodzi w grę? Jakie najwyższe oczekiwania płacowe najlepiej przedstawić, aby mieć szansę się dostać tu do pracy?
Zmarnowali półtorej godziny mojego życia rozmową rekrutacyjną, na której pytali o zupełnie inne rzeczy niż były wylistowane w ofercie pracy jako wymagania. Także brawa dla działu HR, że napisali ileś akapitów o tym jaką są firmą i co oferują, ale nie uzgodnili z działem IT najważniejszego, realnych oczekiwań wobec kandydata. Napisałem im o tym i zero odezwu. Nawet oferty nie zmienili. Także powodzenia w szukaniu pracownika w ten sposób. Trochę to potrwa zanim trafią na kandydata, który przypadkiem ogarnia technologie z "niejawnej listy wymagań" XD I jeszcze jedna rzecz. Facet, który sprawdzał moją wiedzę nie umiał prowadzić rozmowę rekrutacyjną. Zadawał pytanie a potem sam sobie na nie odpowiadał XD A potem we feedbacku, że na coś mu nie odpowiedziałem XD No... może dlatego, że nie dał mi na to szansy? Jak żyję to pierwszy raz się z czymś takim spotykam...
Jeszcze po wszystkim zobaczyłem ich reklamę na FB, że są czwartym najlepszym pracodawcą w Polsce, no comment.
Może sam chciał rekrutować? ;p A tak poważnie to faktycznie widać, że z tymi pytaniami to coś nie stykło. Pytanie czy tu zawsze jest ta sama osoba od tego czy tak po prostu trafiłeś?
Rozmowa rekrutacyjna w tej firmie to jest jedno wielkie nieporozumienie i strata czasu. Począwszy od pracownika HR, przez szefową działu i włączającą się w trakcie rozmowy osobę. Poziom jaki reprezentują osoby rekrutujące jest żenujący. Wymagania nijak nie korelują z wynagrodzeniem.
Od miesięcy wiszą ogłoszenia, że szukają specjalistów i to na wiele wakatów. Jednakże proponowane przez esky wynagrodzenie nijak się ma do wymagań. Te negatywne oceny o firmie i rekrutacji nie są jednak ściemą i wylewaniem żali przez nieudaczników.
Ale to czekaj, na dosłownie każdym ze stanowisk uważasz te wynagrodzenia za nieadekwatne? :/ Dziwi mnie to, no bo jak mogliby wtedy normalnie działać skoro nie doprasowywaliby się do rynku?
Od jakiegoś czasu poszukują wielu specjalistów ds. turystyki. Lista wymagań - długa. Nieadekwatnie długa do stanowiska. Wynagrodzenie - najniższa krajowa. Życzę powodzenia.
No jakoś jednak nie za bardzo to zachęca do aplikowania. Długa lista wymagań mówisz? :/ Co np?
Przy porządkowaniu skrzynki mailowej trafiłem na korespondencję z eSky i przypomniałem sobie tą całą hecę. Aż musiałem sprawdzić czy oferta dalej wisi i zero zaskoczenia, dalej mają wakat na tym stanowisku. A aplikowałem do nich na przełomie sierpnia i września XD No, ale nie mogło być inaczej jak opis wymagań dalej niezaktualizowany.
Nie jest tajemnicą, że czasami na jedno stanowisko szuka się kilku osób, prawdopodobnie dlatego ogłoszenie nadal jest na stronie...
Proszę wybaczyć tak długą opinię, jednak zapewniam, że moje leczenie depresji, wywołanej bezpośrednio pracą w eSky potrwa dłużej, niż przeczytanie tego tekstu, który może uchroni Was przed podobnym losem. w dwóch słowach: NIE POLECAM. Pensja, to jedyne na co nie mogę narzekać. Kadra dyrektorska tej firmy zamiast grać do jednej bramki działa przeciwko sobie i liczy się tylko to, czyja racja będzie na wierzchu. Dyrektorzy kłócą się i wzajemnie podważają swoje kompetencje. Mało tego, zdarzało się, że dyrektor naszego działu, który osobiście uczestniczył w rekrutacjach większości swoich pracowników, obalał nasze kompetencje na forum, przy osobach i dyrektorach z innych działów i kwestionował nasze doświadczenie, nie dając nam się wypowiedzieć. Skoro byliśmy wszyscy tak niekompetentni, nie rozumiem, dlaczego nikt z nas nie został zwolniony, a ci, którzy byli jeszcze na okresie próbnym, dostali potem do podpisania kolejne, już roczne, umowy. Na początku wszyscy są zapewniani, że będą traktowani po partnersku, ale akurat w moim dziale był dyrektor, który nie ufał kobietom i było to bardzo widoczne przy każdym projekcie. Dyrektor ten podważał nawet najmniejsze decyzje zatrudnionych przez siebie menagerów, oprócz jednego menagera, który był mężczyzną. Wiem też, że dyrektor naszego działu nie jest jedynym, który traktował zespół w ten sposób. Na jednym ze spotkań dwóch działów, dyrektor tego drugiego działu poinformował nas, że jego pracownica poszła właśnie na urlop macierzyński i skomentował jej decyzję w bardzo obraźliwy sposób. Może to i lepiej, że dziewczyna nie słyszała tego osobiście. W związku z tym bardzo poważnie zastanawia mnie, jak eSky może być oceniany jako jeden z najlepszych pracodawców na śląsku. Praca po godzinach była standardem i, mimo obietnic, nigdy nie zostały mi one oddane w postaci dnia wolnego czy też wypłaty ekwiwalentu. Przełożony, który niejednokrotnie kontaktował się ze mną na przykład 2 godziny po czasie pracy, w tym kazał się włączać na spotkania online ad hoc, potem twierdził, że nic nie wie o moich nadgodzinach. Zdarzyła się też sytuacja, w której przełożony po otrzymaniu ode mnie zadania, które jak zwykle zlecone było przez niego "na asap", przez wiele godzin się do mnie nie odzywał i nie dostałam żadnego feedbacku. Po czasie okazało się, że negatwny feedback na temat mojego zadania dostała moja koleżanka z zespołu, przez telefon. Czyli o atmosferze też nie można powiedzieć, żeby była świetna, bo rozmawianie o ludziach za plecami, o pracy, którą wykonują, było w naszym dziale standardem, a to uważam za kompletny brak profesjonalizmu wśród przełożonych. Co gorsza, nie były to rozmowy między menagerami, tylko często właśnie przełożony potrafił komentować pracę swoich pracowników do ich kolegów i koleżanek z zespołu. Wisienką na torcie jest sposób udzielania feedbacku. Najczęściej, jeśli przełożony miał uwagi, to brzmiały one "nie podoba mi się", bez żadnego wkładu merytorycznego. Jeśli natomiast coś zostało zrobione dobrze, zostawało to przemilczane. Zdarzało się też, że jednak przełożony zdobył się na pochwałę i to publicznie, a tydzień później zmieniał zdanie i zadanie było do wyrzucenia, bo jednak do niczego się nie nadawało, mimo, że przez tydzień nie wprowadzono w nim żadnych zmian. Firma pracuje na kilku fajnych, ale niekoniecznie intuicyjnych systemach i niestety podczas wdrożenia nie prowadzi z tych systemów profesjonalnych szkoleń. Potem od pracownika wymaga się znajomości tych systemów i różni ludzie, którzy sami nie mają czasu podpowiedzieć jak z systemu skorzystać, mają pretensję, że ktoś tam coś źle wprowadził. Oczywiście było w zespole/dziale kilka bardzo pomocnych i przemiłych osób, którym z tego miejsca dziękuję za wszelkie wsparcie.
Rekrutowałam przez Pracuj.pl na stanowisko związane ze zdalną obsługą klienta. 5 lat doświadczenia w obsłudze, znajomość dwóch języków, znajomość branży turystycznej, gotowość do pracy od zaraz, no, jednym słowem wszystko co było uwzględnione w wymaganiach. Rekruter otworzył moją aplikację (2 str CV + 1 str list motywacyjny) i po dokładnie niecałej minucie dostałam podziękowanie. Nawet nie pofatygował się żeby zapoznać się z treścią :) Odradzam udział w rekrutacji, prawdopodobnie sugerują się tylko i wyłącznie kwotą oczekiwanego wynagrodzenia, które trzeba uzupełnić w formularzu i poszukują amatorów głodowych stawek.
Mam podobne odczucia. Mam kilkunastoletni staż w turystyce, w organizowaniu wyjazdów. Wszelkie kryteria z ogłoszenia spełniłam z nawiązką. Rekruterka, z którą rozmawiałam tłumaczyła mi na czym ta praca polega, w taki sposób jakby, dopiero co rzuciła okiem na moje CV. Zarówno ona jak i menagerka działu były kompletnie nieprzygotowane do rozmowy. Dowiedziałam się jedynie o wymaganiach i oczekiwaniach firmy, żadnych informacji co oferują w zamian. Na koniec padło pytanie czy potwierdzam swoje oczekiwania płacowe z formularza i tu zapadła cisza. Nie odezwali się w oczekiwanym czasie. Na moje zapytanie odpowiedzieli, że nie wybrali mnie ze względu na zbyt małe doświadczenie - kilkunastoletnie.... . Widzę, że ogłoszenia wciąż wiszą. Życzę im powodzenia w znalezieniu ludzi do pracy.
Miałem ostatnio okazje brać udział w procesie rekrutacyjnym. Pomijajac wymagania z kosmosu (rzecz jasna niewspółmierne z zaproponowaną niską płaca). To jak zawsze największy niesmak pozostaje po nie otrzymaniu żadnej informacji zwrotnej. Typowy polski januszex.
Mnie również zdegustowała rozbieżność między stawianymi wymaganiami a oferowanym wynagrodzeniem. Sama rozmowa rekrutacyjna oddawała realia pracy. Traktowanie z góry.
Mnie w procesie rekrutacyjnym też zdegustowała rozbieżność, ale między wymaganiami stawianymi w ofercie pracy a na rozmowie technicznej. Pytali mnie o coś zupełnie innego niż to na co się pisałem. Aż to opiszę w osobnym poście.
Dostałam zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną. Bardzo spodobała mi się oferta pracy. Czy warto iść?
Cześć, Dostałam zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną jako pomoc księgowej. Po przeczytaniu opinii o firmie jestem trochę przerażona. Czy są tu osoby pracujące na podobnym stanowisku, które mogłyby się wypowiedzieć? Jakie zarobki, traktowanie pracowników, praca zdalnie czy stacjonarnie? Mieliście jakieś zadanie rekrutacyjne? Dziękuję za pomoc :)
Hej! Nie sugerowałbym się opiniami, które się tu pojawiają, często są totalnie nieprawdziwe i nawet nie dotyczą tej firmy, tak niestety działa gowork… ostatnio eSky podpisał jakiś gruby deal inwestycyjny, wiec firma jest stabilna, pracujemy hybrydowo we wszystkich działach - niekorzy 100% zdalnie, niektórzy wola przychodzić do biura. ESky na pewno mimo tego, ze jest duza firma, ma bardzo fajne podejście do prwcownikow, ja tu jestem już 3 lata
Nie wiem dlaczego starasz się mydlić oczy przyszłym pracownikom kiedy faktycznie jest tak jakie są tutaj opinie. Byłam w Katowicach na CC krótki czas i wspominam go z niesmakiem. Na prawdę z całego serca odradzam pracę w której dostajesz marne grosze, jesteś kontrolowany na każdym kroku - jak ładnie ktoś opisał wyżej - nawet potrafi za Tobą iść szkoleniowiec czy team leader/zastępca do toalety sprawdzić co robisz, czy czasem nie marnujesz czasu pracy, dosiada się podczas przerwy bez pytania i nawija o pracy jaka jest cudowna, kiedy Ty chcesz mieć czas dla siebie by przez chwile nie myśleć o pracy. Po to jest przerwa. Dodatkowo dla zainteresowanych - przerwa na szkoleniach trwa 30min a podczas już prawdziwej pracy 20 minut - nie raz dostaniecie zapewne z^^be, że minęło 15 min a was nie ma, że na programie nie jesteście na przerwie a sobie jecie, lub odwrotnie, istny cyrk, każda osoba mówi co innego, jeden siedzi 30 drugi 40 trzeci 15min. I szeryfowie teksasu THE BEST czyli KOORDYNATORZY, którzy piszą do Ciebie na czacie pracowniczym CO ROBISZ, GDZIE JESTEŚ, DLACZEGO TAK DŁUGO, ODBIERAMY!!, NIE ŚPIMY!!, LECIMY Z TEMATEM KOCHANI!!. Żałosne, że musieli w tak cudownej firmie zatrudnić osoby, które siedzą i non stop świdrują dziury we łbie, że masz robić szybciej, masz nie jeść, nie sikać, nie zadawać pytań. Tak niestety jest. Po kilku miesiącach uważam, że eSky potrafi ŚWIETNIE manipulować i nawijać makaron na uszy jaka to praca nie jest odpowiedzialna, jakie kokosy, jak miło na słuchawce i jak wiele rozwijających rzeczy będziesz robić. Niestety realia są żenujące. Ja, czułam się bardzo (usunięte przez administratora) gdyż po szkoleniach praca wygląda bardzo źle i uwłacza. Tak naprawdę na CC nie jesteś żadnym specjalistą tylko zapi^^^^^sz 8h szukając Grażynom bagażu dodatkowego, podajesz wymiary, ceny, wysłuchasz przy tym że jesteś (usunięte przez administratora) i koniec końców mając otwarte 30 zakładek w google + 8 programów do zabawy na tym świetnym stanowisku - kończysz rozmowę kłócąc się z klientem bo coś źle zrozumiał.. To nie jest specjalizacja a zwykły TELEMARKETING. Niestety na szkoleniach nikt nie chce użyć tego słowa i do samego końca przedstawiają pracę TOTALNIE inaczej. Wynagrodzenie jest daremne jak na pracę, w której masz narażenie na ciągły stres, niedopowiedzenia, bardzo niskie wsparcie team leadera czy innego Mojżesza sprzedaży, a dodatkowo nawet KIEROWNIK CC nie potrafi wyjaśnić poszczególnych kwot, a które składa się te wynagrodzenie. Dostajesz arkusz excela i zaglądasz sobie ile Ci wpada GROSZY bo to nie złotówki, za każde połączenie czy wiadomość. I tak koniec końców wypłata jest słabiutka. Nie polecam i żałuję zmarnowanego czasu kilku miesięcy zwłaszcza, że przeleciała mi przed nosem wtedy o wiele lepsza oferta pracy. Pozdrawiam was gorąco. Oszka
Mogłabym mówić długo o firmie eSky, która kilka lat temu była moim pracodawcą. Ale powiem tylko jedno o pracy w CC - kadrowa chodziła za nami do toalety upewniając się, że sikamy a nie tracimy czas. Resztę sobie dopowiedzcie :)
Jak Ci się pracuje ? Jaka jest atmosfera pracy ? Czy większość połączeń to faktyczną obsługa podróży czy jakieś reklamacje ?
Jaka jest atmosfera w firmie, czy moge prosic wiecej informacji na temat pracy w obsludze klienta… zarobki, godz pracy, czy prace jest zdalna? Jaki jest typ u owy?
Ok, czyli jednym słowem atmosfera jest w pewnym sensie chora, skoro kadrowa chodzi za pracownikami do toalety ... Nigdy o czymś takim nie słyszałem, to chyba już przesada. Ale pewnie relacje z innymi pracownikami są na plus i można sobie nieźle zarobić? :)
Jakie są realne szanse zarobienia tej "drugiej" podstawy z premii/prowizji?
Jest szansa na zrobienie targetu, ale wysokość prowizji to nigdy nie jest druga podstawa. Dodatkowo KJ zadba o to, żeby agent nie dostał pełnej premii.
Czyli oferują premię, ale celowo czegoś się doszukują, żeby nie wypłacić pełnej? No to powiem Ci, że jest to naprawdę słabe. A ile tej premii i ile przeważnie obcinają? Wynagrodzenie chociaż adekwatne do obowiązków, czy też próbują obcinać?
Mi zaproponowali 2600zl na reke......bilam sie z myslami miesiac czy tam zaczynac czy nie w koncu zdecydowalam ze za 2600zl to moge isc sprzatac mniej stresu i nie musze korzystac z angielskiego. Dodatkowo dzien przed rozpoczeciem poinformowali ze nie ma dla nowych parkingu dopiero po oplaceniu abonamentu (z2600zl na reke jeszcze parking mam oplacac?) I zeby poszukac miejsca gdzies w uliczkach. W opisie pracy maja ze atrakcyjne wynagrodzenie... czy 2600 na reke z obsluga klienta po angielsku to atrakcyjne wynagrodzenie? Bronia sie bonusami ale niewiadomo za co te bonusy kiedy je wyrobisz its a ja musze 2300zl zaplacic za czynsz. Szukam dalej. Moze ktos gdzies da chociaz 3500-4000 na reke..
w 1850 roku w USA niewolnik kosztował 1500 USD. Uwzględniając inflację od tamtego czasu, dziś właściciel plantacji (czyt. firmy) zapłacić musiałby za JEDNEGO niewolnika ponad 40'000 USD. Następnie musiałby ponosić koszty na zapewnienie mu jedzenia, opieki zdrowotnej i dachu nad głową, a także wyszkolić go. w 2022 roku pracodawca publikuje ogłoszenie o pracę za np. 50 USD (w PL za 50 zł) i w tej cenie ma średnio KILKUDZIESIĘCIU chętnych, których pensja starczy na wcześniej wspomniane jedzenie i dach nad głową. Wyszkolić go już nie musi ponieważ wybiera sobie tych co wyszkolili się we własnym zakresie za własne pieniądze. ^^
Dzięki ci dobry człowieku, ja mały człowiek uważam, że to jedna z najważniejszych opinii jaką kiedykolwiek przeczytacie na tym portalu. Krótko i treściwie i z dużym znawstwem napisana.
Ano, ale czy to właśnie na tym nie polega selekcja? To chyba jasne, że weźmie wyszkolonego zamiast tego, co nic nie umie, bo tak będzie łatwiej. A Ty jakbyś w sumie postąpił?
Brałam udział w procesie rekrutacyjnym. Wymagania stawiane kandydatom - dość wysokie, ale to jest ok. Przebieg samej rozmowy daje już przedsmak podejścia firmy. Wymagamy dużo od pracownika, oferując niewiele. Poziom rekrutacji, przygotowanie do niej - bardzo nieprofesjonalne. Bardzo jednostronne podejście do pracownika. Byłam bardzo zdegustowana po tej rozmowie, ale szalę przeważyły warunki finansowe. Żenująco niskie wobec wymagań jakie stawiane są kandydatom. W porównaniu z innymi firmami o tym samy profilu, poziom rażąco niski. Reasumując: jeśli ktoś chce pracować w poważnej firmie to radzę omijać szerokim łukiem.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w eSKY.pl S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy eSKY.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 39.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w eSKY.pl S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 3 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!