Co z oddziałem w Lublinie? Kiedyś słyszałem plotki, że ma być likwidowany. Czy to prawda? Bo widzę, że są aktualne oferty pracy, ale nie wiem czy wysyłać CV jeżeli oddział faktycznie niedługo ma być zlikwidowany.
Kandydacie, w najbliższych latach nie mamy taki planów. Zachęcamy Ciebie do złożenia CV i dołączenia do bardzo fajnego i zgranego Zespołu w Lublinie. Gdybyś miał jakiekolwiek dodatkowe pytania, pisz śmiało :) Pozostajemy w miłym kontakcie i trzymamy kciuki za przejście procesu rekrutacyjnego :)
Bo mamy tam Zespoły i Pracowników, których wzmacniamy i z przyjemnością rozwijamy. Jeżeli chcesz do nas dołączyć to zachęcamy do złożenia CV :) W ramach dzisiejszych szkoleń onboardingowych do Zespów w Lublinie dołączyły kolejne osoby - może w kolejnej rekrutacji będziesz także jedną z nich.
Bo dużo ludzi odchodzi a nie ma kto przejmować spraw. Stworzenie nowych zespołów zajmuje czas. Ale myśle ze jeszcze przynajmniej 2 lata praca w Lublinie będzie
@kandydat , jeśli myślisz że "Pracodawca" szczerze tu Ci odpowie - to jesteś w błędzie. Osoby, które odpowiadają są stworzone do tego aby mijać się z prawdą - takie mają stanowiska.
Drogi @Kandydacie, Szanowne @Generali... !!!, składaj śmiało cv, jak nie złożysz i nie sprawdzisz nigdy nie dowiesz się prawdy jak jest, a tragedii nie ma skoro tyle ludzi tam jeszcze pracuje i w dalszym ciągu pojawiają się nowe twarze.... a ze niektórzy składają wypowiedzenia, to przeciez normalna sprawa, człowiek się rozwija, szuka nowych doświadczeń, czasami samo życie również zmusi go do przeprowadzenia radykalnych zmian. Jak Ci się nie spodoba zawsze możesz zrezygnować, nikt Cię siła trzymać nie będzie, a z pewnością doświadczysz od współpracowników niższego szczebla dużo życzliwości, niezapomnianej atmosfery, cudownych chwil pełnych uśmiechu oraz przepysznej kawy, zaś ze strony @Generali dowiesz się co to jest rasowa korpogadka, z której jak zawsze nic nie wynika czego realny przykład masz już tutaj, za to z pewnością zdobędziesz doświadczenie jak to jest nieudolnie zarządzać firmą oraz Ludźmi, lecz to również może nauczyć Ciebie @Kandydacie jakich błędów wystrzegać się w przyszłość.
Te wychwalane NPSy są napompowane najpewniej przez klientów, którzy przeszli jakiegoś rodzaju uproszczoną likwidację, albo zakończyli ją ugodą i w miarę szybko dostali pieniądze. Oba te przypadki to raczej wynik jakiegoś zrządzenia losu, któremu zachciało się być dowcipnym przez chwilę, niż świadomego działania firmy. Więc nie ma się czym chwalić. Bo klasycznie przeprowadzona likwidacja szkody to w przypadku Generali dramat i dno, zresztą regularnie pogłębiane przez kolejny pomysłowy odwiert, nad którym rzeczywiście nikt nie ma kontroli. „Współpraca” z „partnerami zewnętrznymi” to kolejny żart, tym razem mało zabawny dla zainteresowanych. Ale żeby nie było tak niemiło, szaro, buro i ponuro a trochę ciekawiej, to napiszę do Ciebie przyszły pracowniku Generali. Zachęcam Cię do złożenia tu swojego CV. Przyjdź, zobacz, jak wygląda absurdalnie źle zarządzane korpo. Poznaj ludzi w całości ulepionych z betonu, wiedzących wszystko i jeszcze więcej, mających zidiociałe (z przekąsem nazwane innowacyjnymi) wizje i wydających bzdurne polecenia, których konsekwencje Ty będziesz ponosił np. w rozmowach z wściekłymi klientami. Jednocześnie czerp przyjemność i korzyść ze współpracy z tymi, których jest najwięcej, z pracownikami najniższego szczebla. To ludzie ciekawi, zabawni, inteligentni i bardzo pomocni, przy nich wiele się nauczysz. Zatem zajrzyj tu, zdobądź pierwsze doświadczenie i odejdź. Bez skrupułów zostaw ten (usunięte przez administratora) za sobą. Nie wiąż z tym miejscem większych planów, nie miej nadziei. To korpo umiera. Na koniec bezpośredni zwrot do drugiego adresata- czy zastanawiałeś się pracodawco, dlaczego wylewne są tu tak cuchnące pomyje na ciebie? Wiem, że nie. Wiem, że masz to tak naprawdę w głębokim poważaniu. Dlatego podpowiem innym, tym zainteresowanym- na pytanie, czy Generali szanuje swoich pracowników, odpowiedź jest tylko jedna... BA DUM TSS. :)
Siewco wiatru, dziękujemy Ci za Twój wpis. Na początku, odnosząc się do kwestii wyniku NPS, nie jest on "zrządzeniem losu" tylko odzwierciedleniem jakości pracy naszych Pracowników w oczach Klientów. Z zaskoczeniem odbieramy Twoją interpretację wskaźnika, co do którego metodologia jest ściśle określona. Gdyby ankieta wysyłana była tylko do "zadowolonych" Klientów, wskaźnik wynosiłby 100 - a jak wiesz, mimo wysokiego wyniku, taki nie jest. W Generali dbamy o to, aby tworzyć pozytywne i ciekawe miejsce pracy. I kluczowym elementem są tu nasi Pracownicy. I to nie jest tak, że tylko Ci "ciekawi, zabawni, inteligentni" pracują na niższych szczeblach, a Ci mający "zidiociałe wizje" na wyższych. Taki podział jest niesprawiedliwy i nieprawdziwy. Każdego dnia wkładamy wiele wysiłku w to, aby tworzyć fajne miejsce pracy. I choć nie jesteśmy organizacją idealną - też popełniamy błędy i podejmujemy czasami niewłaściwe decyzje to zawsze jesteśmy otwarci na to, co możemy robić lepiej. I ta otwartość jest odzwierciedleniem w wielu inicjatywach, które w Generali wprowadzamy, właśnie dzięki głosom naszych Pracowników. Siewco wiatru, jeżeli Twój wpis jest wyrazem frustracji i niezadowolenia z powodu pracy Twojego Przełożonego, skontaktuj się z nami na priv pisząc na adres opinie@generali.pl Raz jeszcze dziękujemy Ci za podzielenie się z nami swoją opinią.
Myślę, że na temat Generali zostało napisane na tym portalu już wszystko. Żadne obłudne wirtualne odpowiedzi ze strony pracodawcy nie zmienią opinii aktualnych oraz byłych pracowników, bo nie zmienią realiów. Miarą tej beznadziejnej sytuacji jest liczba złożonych w ostatnim czasie wypowiedzeń. Na wszystkich działach likwidacji szkód.
@Pracodawco .... czytając Twoje odpowiedzi, i poziom niedoinformowania o faktycznych problemach jakie występują w firmie, notabene nie tylko w dziale "Technicznym", doszłam do wniosku, że nie ma najmniejszego sensu dalej się tutaj "rozwijać", w związku z czym w ostatnich dniach złożyłam wypowiedzenie, i faktem jest, że w żaden sposób nie zostałam nawet spróbowana być zatrzymana przez Kierownictwo, a nawet zaproponowano mi wprost, że jak chcę to mogę (po 5 latach pracy) mieć skrócony okres wypowiedzenia i oczywiście, że z tego skorzystałam. Myślę również, że jak taka tendencja dalej się utrzyma,i jak nie wrócicie się po rozum do głowy . i dodacie jeszcze tutaj parę błyskotliwych odpowiedzi, to faktycznie zostaniecie sami z Waszym kochanym NPSem ... odpowiadając tutaj testujecie nowego robota??, jak tak to faktycznie jest doskonały ... chodź i tak każdy wie kto się na tym kryje:).
Dziękujemy Ci za Twój wpis. Jak wiesz, przez ostatnie 1,5 roku usprawniliśmy wiele procesów szkodowych. Ich efektem jest m.in. skrócenie czasu likwidacji szkody, aż do 48 godzin. Oczywiście to nie jedyne zmiany. Wyraźnie widać, że podjęte kroki oraz działania bardzo pozytywnie są oceniane przez Klientów. Przykro nam, że w myśl wielu zmian, zdecydowałaś się odejść z Generali.
efektem jest m.in. skrócenie czasu likwidacji szkody, aż do 48 godzin. Większej kpiny w zyciu nie czytałem. Wg Państwa prawa ubezpieczonego ogranicza się do opłaty składki. Zero informacji o sposobie prowadzenia procesu likwidacji roszczenia - ani o wymaganych dokumentach czy o opiekunie szkody. Informacje podawane przez osoby obsługujace szkode sa nie zgodne z prawda - wprowadzają w błąd klienta - sztuczne wydłuzanie wypłaty odszkodowania. Prosty Przykład Roszczenie zgłoszone ( NNW ) w tym samym czasie w Generali i Avivie. W Avivie proces likwikacji łącznie z WYPŁATA ŚWIADCZENIA zajał 4 dni!!!!!!! W generali mija 11 dzień i zerooo informacji :) Gdzie ta wspomniana likwidacja w 48h występuje ? chyba autor zapomniał o dopisaniu kilku zer :) W PAŃSTWA DZIAŁALNOŚCI NIE MA KRZTY ODPOWIEDZIALNOŚCI CZY PRZYZWOITOŚCI. Szybciej nauczyłbym małpę angielskiego niż uzyskał informacje dotyczącą procesu zgłoszonego roszczenia - nie pozdrawiam.
Poszkodowany, prześlij proszę na adres opinie@generali.pl numer szkody. Sprawdzimy szczegóły i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
Hahahahaha no naprawdę, to już jest mega żałosne, tylko pogratulować tych nowoczesnych wdrożeń :) jednym z nich zapewne jest otworzenie nowej skrzynki - opinie@generali.pl dla Poszkodowanych aby mogli tam wysyłać swoje opinie podając numer szkody, tylko jest mały zgrzyt, ze pewnie nie ma kto jej już obsługiwać (wniosek nasuwający się z wcześniejszych wpisów) xD ale to przecież jest meggaaa nowoczesne, innowacyjne i zapewne jesteście pierwsi na rynku którzy maja takie coś xD
Chciałbym zauważyć, że praca w w/w dziale oraz innych jest bardzo motywująca i kreatywna. Fantastyczna atmosfera i fantastyczni, przyjacielscy i pomocni współpracownicy. Zdarzają się oczywiście zgrzyty z naszymi partnerami biznesowymi ale nam wszystkim zależy przecież na zadowolonym i profesjonalnie obsłużonym Kliencie - czego dowodem jest bardzo wysoki NPS. Mamy bardzo innowacyjne rozwiązania na rynku, stąd zwiększony ruch na kolejkach informacyjnych - po prostu musimy więcej tłumaczyć Klientom o naszych najnowszych rozwiązaniach i zgoda nie zawsze przyjmują to z pełną akceptacją ale o tego jesteśmy My, żeby to wytłumaczyć. Zawsze stawiamy Klienta w centrum! "... i nie jest prawdą, że dach przeciekał, szczególnie, że prawie nie padało!"
Zwiększony ruch na kolejkach informacyjnych jest bezpośrednio związany z za małą liczbą pracowników, co przekłada się na znaczne opóźnienia w realizacji składanych obietnic.
Aldona, dziękujemy Ci za komentarz. Przeanalizowaliśmy wskaźniki dot. ruchu na kolejkach informacyjnych i nie mamy żadnych opóźnień w realizacji naszych zadań, ani też nie odnotowujemy zwiększonego ruchu. Jeżeli dostrzegasz jakieś opóźnienia w obszarze, skontaktuj się z bezpośrednim Przełożonym. Będziemy mogli to od razu zweryfikować i odpowiednio zareagować.
Czy to prawda że na dziale technicznym zostaje wkrótce mniej niż 10 osób i wszystkie pierwsze wyliczenia oraz weryfikacje zostają przekazane do firm zewnętrznych? Jeżeli tak, to w jakim celu są rekrutacje na dział techniczny?
Adam, nie jest to prawda. Z firma zewnętrzna współpracujemy do czasu zakończenia rektutacji, dzięki której chcemy wzmocnić nasz zespół.
buahahaha, większej hipokryzji ze strony "pracodawcy" nie czytałem/słyszałem już dawno :D:D, czy ktoś kto to redaguje ma jakiekolwiek pojęcie o tym co się dzieje w firmie?! W dziale o którym mowa faktycznie zostanie 7 osób i to najprawdopodobniej łącznie z kierownictwem :D:D. Nawiązując do dalszej części posta to warto podkreślić, że Generali bardziej ceni sobie współpracę NIE z FIRMĄ zewnętrzną, lecz z FIRMAMI zewnętrznymi (TAK, jest ich kilka i również TAK nikt na tym nie panuje), niż z wykwalifikowanymi pracownikami, którzy z tego działu zostali zdegradowani do przerzucania między folderami dokumentacji szkodowej i ogólnej obsługi infolinii, bo odkąd likwidację szkód przejęły firmy zewnętrzne, o jakości można tylko pomarzyć, stąd ruch na kolejkach również się zwiększył :) Rekrutacja? - osoby składające wypowiedzenie nie są nawet próbowane jakkolwiek być zatrzymane w firmie, wręcz skracane są ich okresy wypowiedzeń? Wzmocnienie zespołu.... BRAWA dla kadry zarządzającej (i tu specjalnie z małych liter) :D:D nie myśleliście przypadkiem aby wejść w branże STAND' uperską :D:D aa nie .. to jest teatr jednego aktora a Was jest kilku, to może być za bardzo wyszukane dla Was... idźcie w kabarety :) ....
Darku, współpraca z firmami zewnętrznymi jest rynkowym standardem, z którego także w Generali korzystamy. Ważne jest dla nas, aby zapewniać naszym Klientom szybki i profesjonalny serwis - i jak wiesz śledząc wyniki NPS, w tym obszarze mamy wiele powodów do zadowolenia.
Współpraca z firmami zewnętrznymi ma na celu zaoranie likwidacji szkód. Likwidacja teraz polega na dostosowywaniu się "specjalistów" do "standardów"firm zewnętrznych.
Pracownicy są niezbędni do wymiany maili z firmami zewnętrznymi i tłumaczenia im jak należy dokonywać poprawnej likwidacji szkód.
Jest prowadzona rekrutacja na pracowników do zgrywania wyliczeń partnerów zewnętrznych, załączania dokumentów.
Były Pracowniku, upraszczamy nasze procesy, tak, aby ścieżka likwidacji szkody dla Klienta była jak najkrótsza. Dlatego też korzystamy z różnych kanałów oraz umiejętności naszych Pracowników, aby oferować najlepszy serwis. I jak zapewne pamiętasz, wskaźnik NPS, który bada zadowolenie Klientów ze ścieżki likwidacji szkody mamy na najwyższym poziomie.
Prowadzenie korespondencji z naszymi partnerami biznesowymi jest elementem naszej pracy. Jeżeli możemy coś ulepszyć w tym zakresie, skontaktuj się z nami pisząc na adres opinie@generali.pl
Stanowisko inaczej się nazywa ale osoba na tym stanowisku właśnie przerzuca dokumenty. Może wypadałoby przyjechać do Lublina, posiedzieć 2h z "technikiem" i zobaczyć czym się zajmuje bo chyba sami nie wiecie. Na pewno technik nie wylicza szkód, nie weryfikuje kosztorysów/FV.
Adam, dziękujemy Ci za udział w dyskusji. Nasz technik nie tylko wylicza szkody i weryfikuje kosztorysy, ale też wydają opinie w zakresie likwidacji szkód. Mało tego, dzięki zaawansowanym narzędziom, nasi technicy mogą zdalnie wykonać oględziny i wyliczyć odszkodowanie. Oczywiście w zależności od zespołu nasi technicy współpracują także z warsztatami, serwisami i partnerami biznesowymi, aby szybko i sprawnie zlikwidować szkodę. Adam, życzymy Ci dobrego dnia!
To jednak zapraszam na technikę do Lublina żeby zobaczyć co robią technicy bo jednak nie wiecie.
Dziadowska firma w której zarobisz 1800 zł netto, brak jakiegokolwiek socjalu, na byle jakiej kasie zarobisz więcej.
Łysy, w zależności od zajmowanego stanowiska wynagrodzenie jest różne. Do tego jest możliwość skorzystania z wielu różnych benefitów - od zniżek na produkty poprzez w pełni dofinansowywane zajęcia z języka angielskiego. Więcej o nich znajdziesz na tej stronie https://www.generali.pl/kariera/profesjonalista.html lub w firmowym intranecie.
Dzień dobry, proszę powiedzieć jakie należy mieć wykształcenie, by otrzymać zatrudnienie?
Ewo, należy mieć ukończone wykształcenie średnie. W zależności od rodzaju stanowiska możemy oczekiwać wykształcenia wyższego. Niemniej jednak decyzję o zatrudnieniu podejmujemy po spotkaniu rekrutacyjnym. Gdybyś miała dodatkowe pytania, napisz.
(usunięte przez administratora). To dodam jeszcze raz. A później kolejny i kolejny. Otóż w skrócie firma ta posiada (usunięte przez administratora), który zajmuje się mobbingiem i poniżanien pracowników. Jeso sposob na zarządzanie to zastraszanie, szantaż i promowanie kablowania. Po pół roku spędzonym na leczeniu psychiatrycznym powrócił do firmy niczym feniks z popiołów, przyczyniając się do zwolnienia poprzedniej kadry, wskakujac na miejsce kierownika. Później specjalnie dla niego utworzono wcześniej nieistniejące stanowisko (usunięte przez administratora). Ów człowiek z wystająca słoma z butów terroryzuuuje wszystkich pracowników i zwalnia, jeżeli ktoś ma odmienne zdanie. Nawet się z tym nie kryje. Dlateho moja opinia na pracę w tym meisjcu jest taka, że nie warto, jeżeli komuś zależy na zdrowiu psychicznym. Oczywiście jeżeli lubisz być poniżany za 2800 brutto, firma Wita z otwartymi ramionami. :) Goworku, jeżeli zależy ci na obiektywnych opiniach, proponuję nie usuwać tych postów, ponieważ zależy mi, aby ostrzec przed psych...ta, który jakimś cudem dalej siedzi w Generali i ma się całkiem dobrze. Współczuję każdemu, kto musi pracować z tym b.... Cukrowym :)
Dziękujemy za Twój komentarz i opisanie sprawy. Przekazujemy Ci jak postąpić w tej sytuacji. W Generali stawiamy na budowanie otwartych, pozytywnych, opartych na szacunku oraz zaufaniu relacji - zarówno zespołowych jak i indywidualnych. Dlatego też niezwłocznie zgłoś przypadek, kiedy odbiega on od przyjętych u nas standardów. Instrukcję postępowania znajdziesz w obowiązującej procedurze przeciwdziałania mobbingowi, molestowaniu i dyskryminacji. Znajdziesz ją w intranecie w regulacjach wewnętrznych/Departament Personalny. Każde zgłoszenie traktowane jest jako ściśle poufne. Służymy pomocą Jeżeli potrzebowałbyś / potrzebowałabyś dodatkowych informacji, napisz na adres opinie@generali.pl
Witam kupiłem wczoraj nową przyczepkę samochodową od firmy '' Unitrailer'' Chciałbym wiedzieć jaka jest Wasza oferta ubezpieczenia dla klientów tej firmy gdyż chciałbym następnym razem skorzystać z ubezpieczenia w Waszej firmie Podaje nr rej (usunięte przez administratora)
Chętnie przedstawimy Ci naszą ofertę - skontaktuj się z nami pod numerem 913 913 913 (jesteśmy dostępni od pon.-pt w godz. od 8:00 do 18:00). Możesz też zamówić rozmowę - oddzwonimy w dogodnym dla Ciebie momencie --> https://www.generali.pl/kontakt/zamow-rozmowe.html
Kolejne zwolnienia u technikow? Chyba nadal za duzo "kierownikow"'?
Witam mam pytanie, interesuje mnie rozpoczęcie kariery w dziale likwidacji szkód. Przez rok czasu pracowałam w sekretariacie Kancelarii Odszkodowawczej. Tematyka mnie bardzo interesuje i chciałabym spróbować swoich sił. Moje pytanie, czy istnieje szansa przejścia rekrutacji bez stricte doświadczenia jako likwidator? dziękuje za odp.
kariery? proszę Cię. Nie polecam pracy w generali. Wypłata prawie na poziomie najniższej krajowej, perspektyw brak.
Zachęcamy do aplikowania do Generali. Jeżeli interesuje Ciebie ta tematyka, chętnie pomożemy rozwinąć Ci skrzydła u nas! Więcej informacji na temat ofert i pracy w Generali znajdziesz tutaj https://www.generali.pl/kariera/kariera-generali.html
Chodzą słuchy, ze oddział w Lublinie (lub jego część) ma być ewakuowana do W-wy? Czy ktoś może potwierdzić te zasłyszane informacje?
Nie chodzi o przyczyny, ale o to czy to plotki, czy nie. Dlaczego nie Lublin ? Bo tu wszystko tańsze !!! Koszty wynajmu, pracowników i odnosi się do wielu pracodawców.
(usunięte przez administratora)
Przemcio spoko gość:)
A kogo takiego wspaniałego zwolnili?
A gdzie tu jest napisane,ze kogoś WSPANIAŁEGO zwolnili? Zwalniają osoby, które nie dogaduja się z ojcem wicedyrektorem :) A propos, slini się dalej za pracownicami czy już mu przeszło? :)
Jak w tym momencie moglibyście ocenić, to co w tym momencie dzieje się w Generali? Znajdzie się wśród Was ktoś, kto przedstawi na forum aktualną sytuację tej firmy? Każda Wasza informacja będzie wzięta pod uwagę przez osoby, które rozważają aplikowanie do tego pracodawcy w najbliższym czasie.
Nie aplikowac, ludzie tylko zwalniaja sie. Coraz gorzej, zero perspektyw. Na dziale technicznym w Lublinie pozostanie za chwila doslownie 10 osob.
Dwóm dyrektorom „prowadzącym” Lublin, nie dał bym poprowadzić staruszki przez przejście —> masakra, totalna znieczulica na pracownika, zero możliwości negocjacji warunków umów, nagminne wypychanie coraz to nowszych spraw do firm zewnętrznych. 80% pracowników Generali Lublin szuka nowych etatów zdała on marki z logiem Lwa.
Jeżeli komuś nie odpowiada charakter pracy i ciągłe zmiany bo nie potrafi się przystosować to się zwalnia. Nikt nie każe Ci podbijać karty przez 25 lat w tym samym zakładzie pracy.
Szkoda swojego czasu na aplikowanie do tej firmy, ponieważ w w nowym roku będą przenosiny likwidacji do Warszawy.
Nie polecam pracy w tej firmie. Wynagrodzenie znacznie nizsze niz w sklepach Lidl, Biedronka. Podwyzek brak, awansow brak, zarobki coraz nizsze. Przez ostatnie dwa lata zarobki na dziale technicznym spadly o okolo 20-30%. Jeszcze troche i wyplaty pojda w gore bo dogoni najnizsza krajowa. Ludzie gdzie tylko moga to zwalniaja sie, jak najdalej od tej firmy. Wiele nowych "projektow", wiele jeszcze nie zostanie wprowdzonych a juz sa konczone. Co tylko sie daje zostaje przerzucane na zewnatrz. Zero kontroli nad tym chaosem. Benefity zenada. Cukier w kuchni pojawia sie przewaznie jak przyjedzie HR. Mozna powiedziec ze normalna praca w tej firmie zakonczyla sie dwa lata temu. Od tej pory rownia pochyla. Szkolen zero. Szkolenie wyglada: siadaj przy komputerze i sie patrz. NIE POLECAM PRACY W TEJ FIRMIE. CHYBA ZE TESCIOWEJ. GWARANCJA, ZE NIE BEDZIE SIE DO CIEBIE ODZYWALA :-)
@wiosenny bez Dlaczego tak myślisz? Musisz wiedzieć, że Twoja opinia dotycząca pracodawcy, jakim jest firma Generali może realnie posłużyć tym użytkownikom forum, którzy zastanawiają się nad aplikowaniem tam. Może w związku z tym zmieniłbyś zdanie i napisał nam coś o warunkach pracy w tym miejscu?
@wiosenny bez, jak mamy rozumieć Twoja wypowiedź? Czy piszesz z perspektywy pracownika czy klienta? @ja9087, wpisy, które nie są zgodne z regulaminem Gowork.pl mają prawo być usunięte. Jeżeli chcesz uniknąć w przyszłości takich sytuacji zamieszczaj wpisy zgodne z regulaminem https://www.gowork.pl/regulamin . Dodam również że żadna firma nie możliwości kasowania swoich opinii z wątku na gowork.pl na własną rękę. Czy według Was zamieszczone dotychczas wpisy przedstawiają prawdziwy obraz Generali? Zachęcam do zamieszczania swoich opinii i przypominam o stosowaniu się do zasad regulaminu forum.
Z całego serca NIE polecam tej firmy :)
To ta firma w ogóle jeszcze istnieje??? Ciekawe jakim cudem skoro pozwalniali 3/4 pracowników na skutek zwolnień grupowych... Mój poprzedni wpis z opinią na temat firmy został o dziwo usunięty... hmmm... czyżby prawda w oczy kole?? Zwłaszcza jedną z osób, która tam pracuje?
Jak nie zasłużone to ich nie będzie. Może niektórzy dostaną?
Chciałbym poinformować że w tym roku nie będzie obiecanych podwyżek
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Generali?
Zobacz opinie na temat firmy Generali tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Generali?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Generali?
Kandydaci do pracy w Generali napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.