Jestem niezadowolony z nieuwzglednienia reklamacji towaru wadliwego chodzi o deske skymaster wheels gdzie rzekomo zdjalem jedna plombe a druga jest o ile naklejke mozna tak nazwac .czuste naciaganie klienta na dodatkowe koszty wstyd i niekompetencja firmy skymaster towar wart 1000 zl nieposluzyl 3msce a dodatkowo jeszcze przeczycie sami sobie bo po dlugiej konwersacji dostaje odp. Ze padla plyta glowna to tez pewnie moja wina tak!!!
Był to Twój pierwszy zakup produktów, które pochodzą od firmy SKYMASTER? Jeżeli tak, to zastanawia mnie, dlaczego skorzystałeś akurat z produktów tej firmy? Przed zakupem czytałeś może opinie innych osób, które zakupywały tego typu produkty? Opisz, jak to wyglądało w Twoim przypadku.
Dużo opinii na temat firmy SKYMASTER to opinie pisane przez klientów. Oczywiście, są to ważne opinie, jednak zależy nam także na wypowiedziach pracowników. Czy których z pracowników mógłby powiedzieć coś na temat pracy w firmie? Jak Wam się pracuje oraz czy polecilibyście pracę tutaj? Zachęcam każdego do wypowiedzi.
POLECAM - hulajnoga REWELACJA!!!
Dwa miesiące temu kupiłam wheelsa tej firmy. Zepsuł się, skontaktowalam się z serwisem, dwa dni później kurier zabrał towar do serwisu. Już po tygodniu miałam go sprowrotem! Czas naprawy i jakość serwisu oceniam na 6!!!! Produkt rewelacja????????????
Polecam
@sov a Faktycznie, na stronie internetowej firmy SKYMASTER nie ma podanego adresu mailowego. Jeżeli dalej potrzebujesz skontaktować się z firmą, myślę że możesz zrobić to poprzez ich fanpage na Facebooku, podaję Ci tutaj link - https://www.facebook.com/SkymasterPolska
Chcecie dowiedzieć się więcej o SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.? Na ich stronie internetowej możecie znaleźć informacje na temat historii firmy oraz wiele więcej: http://skymaster.de/pl/o-firmie/ A Wy jak oceniacie SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. w 2017 roku?
Cześć Mogę tylko napisać na temat serwisu który został chyba przeniesiony pod Warszawę. Miałam problem ze swoim wheels. Zadzwoniłam i zostalam mile zaskoczona podejściem. Pan z obsługi próbował pomoc mi zdiagnozować usterkę i niestety musiałam oddać deskę do serwisu. Następnego dnia kurier odebrał ode mnie paczkę i w ciągu tygodnia miałam ją już z powrotem. Działa do dziś! Według mnie pełen profesjonalizm. Dzięki.
Jeszcze byłbym wniebowzięty gdybym na ich stronie znalazł adres mejlowy w celu uzyskania porady technicznej. Ale nie - tylko telefony. Może kto odbierze, jak mu się będzie chciało.
@Zdzislaw Czy to znaczy, że jesteś zadowolonym pracownikiem firmy SKYMASTER, czy też klientem? Rozwiń proszę swoją opinię o pewne szczegóły, aby inny mogli się z nimi zapoznać. @Pracownik Co rozumiesz przez "brak socjalu"? Czy to oznacza, że firma w ogóle nie zapewnia pracownikowi pakietu socjalnego? No i jaka jest tak właściwie forma zatrudnienia?
Szukam power audio skymaster sme 12011 blizzard gdzie moge to kupic???
Jestem zadowolony z tej firmy
Kupilem 3 rozne produkty skymastera I jestem zadowolony
Towar w całości sprowadzony ze wschodu. Marne akumulatory. Cena wygórowana w stosunku do jakości. Brak socjalu brak narzędzi do pracy. Na wszystkim tną koszty. Ogólne warunki zatrudnienia beznadziejne. 2500 brutto za pracę elektronika na Mazowszu to nędza wymieszana z obciachem. Ale Jak ktoś chce pracować to robotę znajdzie. Serdeczne odradzam. Już lepiej gnój przerzucać lub jabłka zbierać za jeża.
Nie ma sensu kupować tego złomu. Tania chińszczyzna. Lepszy towar na ebayu można kupić.
Czy macie jakiś powód, że od dawna nikt nie pisze? Tak dobrze się pracuje? Może są jakieś oferty pracy??
Obecnie pojawiła się oferta pracy na stanowisku fakturzystki w SKYMASTER. Czy ktoś z was pracował na tym stanowisku lub podobnym, i mógłby podzielić się z innymi użytkownikami forum zdobytym doświadczeniem? Pomoże to osobom zainteresowanym pracą poznać pracodawcę "od wewnątrz" i zastanowić się nad aplikacją na wspomniane stanowisko.
Kultura pracy ? Ludzie bez ambicji, którzy tylko pomiatają nowymi osobami .
A gdybyś mógł coś więcej powiedzieć , odnośnie pracy handlowca? Jak duża rotacja, jakie plany jakie regiony do obsługi ?
Cześć Czy może ktoś udzielić więcej informacji na temat tej firmy a dokładnie na temat stanowiska handlowca ? Jaka jest rotacja czy firma jest stabilna. Jaka Panuje kultura pracy i w czy w ogóle warto sobie nimi głowę zawracać ?
Pracowałem tam 2 tygodnie na maksimum swoich możliwości oraz ani razu się nie spóźniłem do pracy, jednak pan dyrektor powiedział że miał wobec mnie inne oczekiwania, tylko jakie?? ponad 1300 (ok. 500 dziennie 32 calowych telewizorów)wyprodukowanych telewizorów w 3 dni to jest mało oraz w niektóre dni praca po 10h. Kolejna sprawa jest taka że ogłoszenie które znalazłem na necie było napisane w taki sposób że zostanie przyuczony do danej pracy a w rzeczywistości było tak że nikt nie powiedział mi czy usterka jest napisana w formularzu który przychodził z sprzętem, a jeśli coś takiego było to awaria tego urządzenia nie odpowiada jak dane urządzenie działa i jakie są objawy. Brak nawet było profesjonalnego sprzętu w miejscu pracy, lepszy posiadam w garażu mimo że jestem amatorem naprawiania auta, nie było tam podstawowej rzeczy jak kalafonii do lutownicy :(. Wszystkie części które miały być użyte do serwisowania, nie były podpisane tylko rzucone na regał, a jak się zapytałem gdzie znajdę dany element który podlega wymianie aby urządzenie działało prawidłowo, usłyszałem słowa cytuję: "tam gdzieś jest; szukaj sobie ". Mógł bym wymieniać w nieskończoność mimo że pracowałem tam tylko 2 tygodnie, a przypomnę 1 przychodziłem ostatni wychodziłem. Nie polecam pracować ludziom którzy lubią ład porządek oraz chcą wykonywać swoją prace zgodnie z zasadami serwisu, ponieważ albo nie zdążą za dziennym limitem serwisowania urządzeń(dziennie 30 i więcej) albo trzeba będzie to robić metodą młotka i przecinaka. Lepsze warunki oraz traktowanie miałem zagranicą 10 lat temu i to w śmierdzącej fabryce, a też nie znałem języka lecz nie zwolnili mnie po 2 tygodniach mimo że robiłem daną pracę o niebo wolniej niż w danym zakładzie. PS. Nawet nie mieli miernika sprawności pojemności baterii, a potem się darli że za dużo baterii zeszło z magazynu. Nawet do wypłacenia mi pieniędzy można się doczepić ponieważ nie zapłacili mi za 3 dni robocze :( Plusy: chyba tylko kierownik pan Paweł który był w miarę normalnym człowiekiem i to przy nim coś zaczęło mi iść w serwisowaniu urządzeń. Minusy: Brak szkolenia BHP, Brak wezwania na badania lekarskie, zła wentylacja oparów z stopionej cyny, Bałagan w zapasowych częściach, brak testerów pewnych elementów elektronicznych takich jak żyroskopy, płyta główna, koła itd, brak profesjonalnych narzędzi na stanowisku pracy, mało miejsca na swobodne poruszanie się po zakładzie, wygórowane cele serwisowania bądź wyprodukowania produktów oferowanych przez firmę, zła atmosfera w pracy (wszyscy chceli abym się najchętniej tam nie pokazywał mimo iż wykonywałem polecania jakie zostały mi powierzone), brak wentylacji od oparów stopionej cyny (w szkole miałem coś takiego jakieś 8 lat temu a tam tego nie było), brak miejsca testowego na tzw. wilsy, brak jakiegoś koordynatora który by miał za zadania wytykania mi błędów oraz tłumaczenia mi co, jak, oraz gdzie popełniam, oraz jak to można zrobić łatwiej i szybciej aby kadra kierownicza nie miała do mnie żadnych pretensji za złą prace lub niewywiązywania się z celów serwisowania urządzeń.
Jako ambasador polskiej gospodarki rzeczywiście stoi wysoko na rynku, więc zatrudnienie u nich opiera się na dosć przyjacielskiej atmosferze. Ciekawią mnie jednak jakie dają benefity.
Komentarze regularnie są usuwane. Pozostały tylko opinie napisane przez ludzi pracujących w firmie aczkolwiek nie na produkcji. Nie polecam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SKYMASTER Sp. z o.o. Sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!