Opinie o Esperanza sp.j. Poterek w Ożarów Mazowiecki

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Esperanza sp.j. Poterek. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Esperanza sp.j. Poterek o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Esperanza sp.j. Poterek w Ożarów Mazowiecki

edi

Żałosna firma dzisiaj otrzymałem zwrot sprzętu tj.mikser ręczny z naprawy gwarancyjnej ,który to musiałem wysłać na własny koszt i okazało się że pan mechanik stwierdził iż sprzęt był używany w nie odpowiedni sposób(jasnowidz) przegrzany silnik reklamacja nie zasadna,omijać dużym łukiem.

Kuchenka bubel
Inne
@edi

Całkowita prawda to zwykli (usunięte przez administratora) reklamowałem kuchenkę elektryczną odmowa naprawy z powodu korozji wewnątrz urządzenia , jaka w tym moja wina nie wiem to po prostu zwykły bubel z zardzewiałe blachy. Gwarancja jest tylko w teorii w praktyce nic wam nie naprawią. Omijajcie esperaze szerokim łukiem to zwykli (usunięte przez administratora)

Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Esperanza sp.j. Poterek?

Esperanza
Pracownik
@Wercia

Zatrudnienie z domu jest możliwe np. na stanowisku Przedstawiciela Handlowego.

Klient
Inne

Kupiłem na allegro ESPERANZA CZAJNIK ELEKTRYCZNY INOX TITANUM 1800W jeden po roku spaliła się podstawka w drugim odklejała się klapa zamknięcia i rozsypała sie w drobny mak sprzedawca odsyła do producenta producent nie odpowiada na telefony i maile a koszt przesyłki do producenta to wartość jednego czajnika nie polecam ani firmy i produktów robi gorzej jak made-in china 12701232384

Esperanza
Pracodawca
@Klient

Dzień dobry Ze strony firmy Esperanza przykładamy wiele uwagi do tego, by produkty które oferujemy klientom były jak najwyższej jakości. Proszę o informację kiedy i na jaki adres mailowy wysłał Pan zgłoszenie do naszego serwisu. Prawidłowy adres to serwis@esperanza.com.pl. Na wszelkie zgłoszenia mailowe odpowiadamy bezzwłocznie. Zapewniam również że nasz serwis odbiera telefony ze zgłoszeniami i udziela telefonicznie porad technicznych. Informuję również że sprzedający ma obowiązek przyjąć reklamację na towar który sprzedał. Jeśli sprzedający postępuje wbrew przepisom proszę również o przesłanie danych sprzedającego w wiadomości mailowej do serwisu.

Wasz byly klient hurtowy Nowy wpis
Inne
@Esperanza

@Pracodawca Macie poczucie humoru w tej Esperanzie. Produkty ktore oferujecie sa raczej najnizszej jakosci, czesto niebezpieczne dla uzytkownika a wasz serwis jedyne co potrafi zrobic to powiedziec klientowi ze to jego wina ze cos nie dziala.

anonim
Inne

Czy jest tu osoba, która kandydowała na stanowisko mlodszego/specjalisty ds. eksportu? W ogłoszeniu jest więcej o lokalizacji biura niż o warunkach pracy. Skąd nagłówek, że szukają zarazem młodszego specjalisty i specjalisty, skoro w treści nie ma rozróżnienia na dwa odrębne stanowiska i płace? Mam nadzieję, że ktoś z kandydatów to przeczyta i odpisze, co ustalił na miejscu

Esperanza
Pracownik
@anonim

rekrutacja do działu eksportu, oferuje stanowisko zarówno kandydatom z mniejszym doświadczeniem (młodszym specjalistom) jak i kandydatom z dużym doświadczeniem na tym stanowisku (specjalistom).

Klaudka Nowy wpis
Inne
@Esperanza

Dziękuję za wyjaśnienie, a mogę poznać widełki obowiązkuje w dziale eksportu? Ciekawi mnie jeszcze, ilu pracowników liczy dział i czy na starcie ustalana jest indywidualna ścieżka kariery? :) Fajnie byłoby mieć perspektywy awansu z młodszego specjalisty na specjalistę ;)

Esperanza Nowy wpis
Pracownik
@Klaudka

Dane dotyczące wynagrodzenia i zasad pracy, są podane w opublikowanych ogłoszeniach i w trakcie rozmowy rekrutacyjnej. Zapraszam do zapoznania się z aktualną rekrutacją, na stanowiska w dziale handlowym w sprzedaży krajowej lub eksportowej Ogłoszenie dostępne w portalu www.pracuj.pl

edi

Żałosna firma dzisiaj otrzymałem zwrot sprzętu tj.mikser ręczny z naprawy gwarancyjnej ,który to musiałem wysłać na własny koszt i okazało się że pan mechanik stwierdził iż sprzęt był używany w nie odpowiedni sposób(jasnowidz) przegrzany silnik reklamacja nie zasadna,omijać dużym łukiem.

jasnowidz;)
@edi

Nie trzeba być jasnowidzem aby ocenić uszkodzenie termiczne uzwojenia silnika. Jak cale jest przegrzane i popalone to nie wynika to z wady jakie czasem się zdarzają, przez przerwane uzwojenie nie płynie prąd więc nie ma szansy się cale spalić. W przypadku używania sprzętu non stop przez czas dużo dłuższy niż zaleca instrukcja obsługi uzwojenie nagrzewa się na całej długości, lakier izolujący pęcznieje i czernieje, traci swoje właściwości, widać to na pierwszy rzut oka po otwarciu obudowy. Dodatkowe efekty długotrwałej pracy ponad specyfikację to stopione przekładki izolujące wirnika i/lub stojana (zależnie od typu silnika), stopione szczotko-trzymacze i mocne zapylenie od szczotek które iskrzą w przypadku zwarć w uszkodzonym uzwojeniu. Nie zamyślam, proszę otworzyć swoje urządzenie aby przekonać się naocznie. Pozdrawiam!

lala
Inne
@edi

Primo, to forum służy do wymiany opinie o pracodawcy, secondo, mechanik nie naprawia mikserów tylko serwisant.

Ktoś
Inne
@edi

Wysyłka reklamacyjna zawsze jest na koszt gwaranta nawet w przypadku nie uznania gwarancji-przepisy są jednoznaczne.

Madziarz
Inne
@Ktoś

Nieprawda. Wielu producentów oferuje obecnie gwarancję doo door 2 door. Zgłaszasz, przysyłają kuriera i tak samo oddają. Ani grosza nie płaciłam, a co lepsze, żadnych etykiet, adresów. Pozdrawiam M.

Kuchenka bubel Nowy wpis
Inne
@edi

Całkowita prawda to zwykli (usunięte przez administratora) reklamowałem kuchenkę elektryczną odmowa naprawy z powodu korozji wewnątrz urządzenia , jaka w tym moja wina nie wiem to po prostu zwykły bubel z zardzewiałe blachy. Gwarancja jest tylko w teorii w praktyce nic wam nie naprawią. Omijajcie esperaze szerokim łukiem to zwykli (usunięte przez administratora)

AntyEsperanza
Inne

Sprzęty z tej firmy to jakieś nieporozumienie , tandeta to mało powiedziane. Handel tymi rzeczami powinien być zabroniony

Klient
Inne
@AntyEsperanza

W zupełności się zgadzam, zakupiłem kuchenkę elektryczną która przestała działać po niespełna roku. Serwis esperaza odmówił naprawy z powodu korozji wewnątrz urządzenia spowodowanej rzekomym zalaniem. Nic takiego nie miało miejsca poprostu taka jest jakość tego badziewia a serwis to wykorzystuje i (usunięte przez administratora) ludzi. Nigdy w życiu nie kupię nic z tej firmy i innych też ostrzegam szkoda waszych pieniędzy i nerwów.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Masz już za sobą rozmowę kwalifikacyjną w firmie Esperanza sp.j. Poterek? Zostaw komentarz z opisem swoich doświadczeń. Jakich wskazówek mógłbyś udzielić osobie, która wybiera się na rozmowę w tym miejscu?
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Esperanza sp.j. Poterek?

Esperanza
Pracodawca
@Pytanie

Pytania na rozmowie rekrutacyjnej są związane ze stanowiskiem pracy na które prowadzona jest rekrutacja Chodzi między innymi o doświadczenie w pracy na stanowisku, umiejętności, oczekiwania ze strony kandydata.

Zoja
Inne
@Esperanza

Czy jest wymagana znajomość języków obcych? Rozumiem, że kandydata na pracownika z większym doświadczeniem i z wyższymi kwalifikacjami firma doceni w postaci wyższej pensji/premii?

Esperanza
Pracownik
@Zoja

Znajomość języków obcych jest wymagana tylko na niektórych stanowiskach i jest to opisane w ogłoszeniach rekrutacyjnych.

Dorota
Inne
@Esperanza

A czy rekrutacja posiada jeden etap, tzn. rozmowę? :) Czy jest to jakiś dłuższy proces, np. z zadaniem? Zastanawiam się, czy aktualnie nie ma wolnych etatów? Na stronie firmy w zakładce kariera pustki :(

Esperanza
Pracownik
@Dorota

Ilość spotkań rekrutacyjnych zależy od stanowiska na które jest prowadzona rekrutacja. Aktualnie prowadzimy rekrutację na specjalistę ds. sprzedaży eksportowej. Zapraszam do przesłania aplikacji na adres rekrutacja@esperanza.com.pl

Willy
Inne
@Esperanza

A mógłbym prosić o informację na podstawie jakiej umowy Państwo zatrudniacie? Tzn. jaka jest umowa na start, czy jest okres próbny i czy w późniejszym okresie można liczyć na stabilne zatrudnienie, tj. umowa o pracę na czas nieokreślony?

Esperanza
Pracownik
@Willy

Zatrudniamy głównie na podstawie umowy o pracę. W zależności od stanowiska pierwsza umowa może to być na okres próbny, lub na czas określony, a następnie na czas nieokreślony

aaa
Inne
@Esperanza

Czy wynagrodzenia różnią się między sobą na różnych typach umowy? Tzn. chodzi mi o to, czy stawka ulega zmianie, po zakończeniu okresu próbnego?

Esperanza
Pracownik
@aaa

To zależy od stanowiska na którym osoba jest zatrudniona. Na niektórych stanowiskach okres szkolenia jest dłuższy i po tym okresie wynagrodzenie może ulec zmianie.

anonim
Inne
@Esperanza

Chciałbym dopytać jeszcze o dwie rzeczy. Jak długo trwa okres próbny? Standardowo 3 miesiące? Wiem, że na innych stanowiskach pewnie jest krótszy albo dłuższy, ale chodzi mi o ogólne zakreślenie. Czy pracownicy mogą liczyć także na cykliczne szkolenia wewnętrzne/zewnętrzne?

Esperanza
Pracownik
@anonim

W zależności od stanowiska, umowa jest zawierana na czas określony lub na okres próbny. Jeśli zawieramy umowę na okres próbny, to najczęściej jest zawierana na okres 2 miesięcy.

anonim
Inne
@Esperanza

A co dalej? Co działo się po tych dwóch miesiącach? Czy umowy zazwyczaj są przedłużane? I kolejna umowa to na jaki okres czasu ? :))) Poza tym, może dasz znać, na które ze stanowisk firma zatrudnia od razu na umowę na czas określony?

Esperanza
Inne
@anonim

Po okresie próbnym w 99% podpisywane są kolejne umowy na czas określony lub nieokreślony. Umowy bez okresu próbnego mogą być podpisane na każde ze stanowisk, jeśli kandydat na to stanowisko ma doświadczenie w pracy na takim stanowisku.

anonim
Inne
@Esperanza

I taka na czas nieokreślony to po jakim czasie jest możliwa w praktyce? Taka by mi najbardziej odpowiadała, zależy mi na stabilności, ale no to chyba jak każdemu. A możliwa jest praca zdalna, tak przy okazji? Bo nie widzę, żeby ktoś wcześniej pytał, a ogólnie od czasów pandemii się trochę przyzwyczaiłem do takiego trybu.

Esperanza
Pracownik
@anonim

Umowy bez okresu próbnego i bez czasu określonego mogą być podpisane na każde ze stanowisk, jeśli kandydat na to stanowisko ma doświadczenie w pracy na takim stanowisku. Możliwość pracy zdalnej zależy od stanowiska na którym pracujemy.

Wercia
Inne
@Esperanza

O a czy mogłabym wiedzieć, na jakim stanowisku jest szansa, żeby móc pracować z domu? Marzy mi się taka opcja od lat. Jeśli jest to możliwe to chętnie bym spróbowała. I czy to od razu się tak pracuje czy dopiero po jakimś specjalnym przygotowaniu?

Esperanza
Pracownik
@Wercia

Zatrudnienie z domu jest możliwe np. na stanowisku Przedstawiciela Handlowego.

Pytanie
 Pytanie

Czym w Esperanza sp.j. Poterek zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika K

Pracownik

08.09.2023 06:09

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Kikona wywiad

Chętnie opiszę firmę, w której pracuję i moje pozytywne doświadczenia.

Na jakim stanowisku pracujesz i na czym ono polega?

Kikona wywiad

Pracuję na stanowisku handlowca. Do moich obowiązków należy pozyskiwanie klientów i ich obsługa handlowa.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

Kikona wywiad

Widełki wynagrodzeń na tym stanowisku to od 7000 do 12 000 brutto.

Jak długo pracujesz w tej firmie?

Kikona wywiad

Pracuję w firmie kilka lat.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź.

Kikona wywiad

Tak, poleciłbym. Firma działa bez problemów, wynagrodzenia są wypłacane na czas. Jeśli handlowiec ma dobre relacje z klientami może dużo zarobić, ponieważ wynagrodzenie nie jest odgórnie ograniczone. W efekcie przy wysokich wynikach sprzedaży można osiągnąć nawet 20000 złotych do 30000 złotych premii.

Co najbardziej lubisz, a czego nie lubisz w tej firmie? Uzasadnij odpowiedź.

Kikona wywiad

Lubię to, że szefowie pozwalają na samodzielność w działaniu. Podoba mi się również brak ograniczenia wysokości premii – jeśli mam dobry wynik, to mogę dużo zarobić. Nie lubię, gdy wyniki mojej pracy są niższe niż oczekiwałem.

Jakie są możliwości rozwoju na aktualnym stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynika?

Kikona wywiad

Jest możliwość awansu, poprę to przykładem: niedawno jeden z kolegów awansował z handlowca na szefa działu.

Jak wyglądają szkolenia w Twojej firmie? Czy są zaplanowane i jak często się odbywają? Jakich obszarów/ tematyki dotyczą? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynika? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?

Kikona wywiad

Handlowcy, którzy mają słabsze wyniki mogą liczyć na pomoc ze strony szefa działu. Dodatkowo odbywają się szkolenia wewnętrzne prowadzone przez przełożonego i pracowników dłuższym stażem.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynika?

Kikona wywiad

Atmosfera w moim odczuciu jest dobra. Brak niepożądanych zachowań typu krzyki i nie ma konfliktów w firmie.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzega warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodzi i co nie jest przestrzegane.

Kikona wywiad

Nie ma problemu z przestrzeganiem warunków i ustaleń z pracownikiem.



Pytanie
 Pytanie

Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Esperanza sp.j. Poterek?

Esperanza
Pracownik
@Pytanie

W Esperanza uważamy, że dobra atmosfera jest tym co wzmacnia firmę jako miejsce w którym wszyscy się spotykamy i pracujemy.

Stefan
Inne
@Esperanza

Jak tak się tu stawia na dobrą atmosferę to są jakieś integracje dla pracowników? Spotkania firmowe finansowane przez pracodawcę? Dajecie taki benefit?

Agnieszka
Inne

W necie mają ogłoszenie dla specjalisty ds. sprzedaży eksportowej, jak oceniacie pracę w dziale, warto się przenieść do nich? Ile podstawy tam dostajecie? :) Widzę, że macie nielimitowane prowizje, a tak szczerze to ile udaje się na miesiąc tego wypracować?

Esperanza
Pracodawca
@Agnieszka

Praca w dziale eksportu na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży jest pracą w dużym stopniu samodzielną. Na wszelkie pytania osoba prowadząca rekrutację z pewnością udzieli wyczerpujących odpowiedzi. Zapraszam do złożenia aplikacji.

Ewelina
Inne
@Esperanza

Widzę, że rekrutacja jest jeszcze otwarta, chciałabym dopytać o kilka szczegółów :) Wspominacie Państwo o wymaganym doświadczeniu, mogłabym prosić o konkretną informację co do stażu kariery? Chodzi o rok, dwa lata? Świetna lokalizacja biura w Warszawie brzmi dobrze, ale ciekawi mnie czy jest możliwość np. pracy hybrydowej?

Esperanza
Pracodawca
@Ewelina

Wymagana długość stażu pracy na podobnym stanowisku jest zależne od stanowiska na które Pani aplikuje. W ogłoszeniu rekrutacyjnym jest zawsze określone jakie będzie miejsce pracy i czy jest możliwość pracy hybrydowej. Zachęcam do przesłania aplikacji, a w procesie rekrutacji osoba prowadząca rozmowy odpowie na wszelkie pytania.

Wezubio
Inne

Dzien dobry, chyba nigdy nie spotkałem się z taka (usunięte przez administratora). Wszyskie rzeczy tej firmy to jakieś nieporozumienie. Już wole zamówic coś z chin za grosze jest większa szansa, że będzie to lepiej działało. Tyle razy się już na tym zawiodłem, że już nigdy nie kupie nic z logo tej firmy.

Wiesław
Inne
@Wezubio

Jak się nie znasz, to się nie wypowiadaj. Mam wszystko z tej firmy. Ani razu się nie zawiodłem.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Esperanza
Pracownik

Dzień dobry Aktualnie zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko specjalisty w dziale handlowym. Do objęcia są stanowiska zarówno w dziale sprzedaży krajowej jak i w dziale sprzedaży eksportowej. Zapraszam do zapoznania się z ogłoszeniami na portalu pracuj.pl

Marcin
Inne

Bardzo dobra jakość produktów oraz niska cena pojawiają się drobne wady ale nie są odczuwalne

Esperanza
Pracownik

Nasz dział zakupów dokłada starań by produkty były jak najwyższej jakości za przystępną cenę. Każdy produkt jest objęty 24 miesięczną gwarancją i jeżeli pomimo naszych starań produkt ma wadę techniczną to klient w ramach gwarancji ma zagwarantowaną naprawę, wymianę lub zwrot pieniędzy. Zapraszamy do zakupów

Bartosz
Inne

Ostatnią ofertę, jaką udało mi się wygrzebać to praca na stanowisku pracownika serwisu. Teraz nikogo nie szukają a tak się składa, że szukam nowego miejsca pracy. Wiecie może, ile tu płacą na rękę? I czy często kogoś szukają, czy na ten moment się nie spodziewać nowych rekrutacji?

Ewelina
Inne

Mało tu konkretów od pracowników, wspominacie tylko o szkoleniu pracowniczym i bhp :P A, no i ze nie ma mulisportu :( a jakieś inne benefity/premie są?

Esperanza
Pracownik
@Ewelina

Dzień dobry Benefity i premie zależą od stanowiska i kandydat uzyskuje o tym informację podczas rekrutacji.

Edyta
Inne
@Esperanza

Witam, można z ciekawości podpytać, na którym stanowisku wychodzi się najkorzystniej względem benefitów i premii oraz dlaczego?

Ktoś
Inne
 Problem

Ta firma przysłała mi uszkodzoną fabrycznie już wagę łazienkową, nie polecam!

Esperanza
Pracownik
@Ktoś

Dzień dobry Nasza firma nie zajmuje się sprzedażą detaliczną. Jeżeli zakupili Państwo produkt z wadą proszę zgłosić reklamację do sprzedawcy. Produkt jest objęty 24 miesięczną gwarancją.

Michał
Inne
 Pytanie

Skoro firma tak bardzo dba o "jakość" swoich produktów, to może wypowiecie się na temat certyfikatów CE? Na opakowaniu każdego produktu jest nawet link do wyświetlenia certyfikatu CE, który nie działa. Jeśli więc produkty są kontrolowane i zgodne z dyrektywą Nowego Podejścia to, czemu przeciwko firmie Esperanza sp. j. Poterek jest prowadzone tyle postępowań przez prezesa UOKiKu i produkty są wycofywane z rynku?

Esperanza
Pracownik
@Michał

Dziękujemy za przesłaną opinię. Jeśli zauważył Pan nieprawidłowość w produkcie prosimy o przesłanie informacji na adres marketing@esperanza.com.pl. Staramy się by produkty były jak najwyższej jakości i spełniały wszelkie normy. W sytuacji gdy w procesie produkcyjnym wystąpią błędy i produkt nie spełnia jakiejś normy wycofujemy taki produkt i każdy klient może go do nas zwrócić.

Stefan
Inne
@Esperanza

Czyli każdy produkt który mi nie odpowiada mogę zwrócić i dostanę z powrotem kasę? Czy wymieniacie na pełnowartościowy? Długo trwa taka reklamacja?

Esperanza
Pracownik
@Stefan

Wymiana produktu jest zależna od regulaminu sklepu w którym produkt jest zakupiony i obowiązujących przepisów (np. przepisy dotyczące zakupów przez Internet). Reklamacje rozpatrywane są w najkrótszym możliwym terminie.

Siwy
Inne

Cytując pracownika serwisu: "To co wytworzyło się wewnątrz urządzenia jest skutkiem nieprawidłowej obsługi przez klienta",Kupiłem na allegro u innego darmozjada jakim jest ALLNET ELECTRONICS SP. Z O.O. SP. K. Mełgiewska 30C, Lublin PAROWNICE DO UBRAŃ TKANIN ŻELAZKO PAROWE STEAMER firmy Esperanza. Totalny (usunięte przez administratora) ! Moc niby 1400w a para dawała jakbym ja zimą dmuchał,odesłałem do reklamacji a Oni do serwisu Esperanza. Jedni i drudzy warci siebie. Ci z serwisu odpisali że warunkowo czyszczą a sprzęt nie był używany,dosłownie dwa razy włączony dla sprawdzenia czy działa i okazało się że taką parą to ja mogę sobie.....nie będę pisał wulgaryzmów, przyszedł tragiczny,stan wizualny okej ale z dyszy ciągle do dziś wali się czarna maź a ONI czyli sprzedawca i serwis twierdzą że wadą jest złe użytkowanie.(usunięte przez administratora)pytam się jak może być złe użytkowanie jak sprzęt nie był użytkowany bo się nie nadawał ! Banda (usunięte przez administratora) i złodziei !

Esperanza
Pracownik
@Siwy

Witam serdecznie Urządzenie o którym Pan pisze trafiło do naszego serwisu dnia 31.03.2022 z opisem usterki iż: Parownica wypuszcza bardzo słaby strumień pary. W urządzeniu stwierdzono co następuje: Poza gwarancyjna - warunkowa usługa czyszczenia z kamienia. Sprzęt używany, należy regularnie odkamieniać urządzenia. Używać zgodnie z instrukcją. Urządzenie jest bardzo proste konstrukcyjnie. Posiada zbiornik na wodę , pompkę która tą wodę tłoczy do grzałki. Woda przedostająca się w okolicę grzałki pod wpływem wysokiej temperatury zmienia się w parę która otworami wydostaje się z urządzenia. Serwis wykonał czyszczenie elementu grzejnego aby udrożnić kanały z kamienia który znajdował się wewnątrz. Niestety za skład wody używanej do urządzenia przez klienta końcowego nie możemy odpowiadać. Zaleca się używanie wody destylowanej lub demineralizowanej. Jeżeli skład wody powoduje iż odkłada się kamień bardzo szybko należy wykonać czyszczenie specjalnym środkiem do do usuwania kamienia z urządzeń. W następnej kolejności przepłukać czystą wodą demineralizowaną. Jeżeli urządzenie pozostawiono na długi czas nie używane kanały którymi wydostaje się para wodna zaszły kamieniem - trzeba w takim przypadku przeprowadzać czyszczenie dłuższy czas. Czarny osad o którym Pan pisze może być pozostałością kamienia rozpuszczoną przez roztwór do czyszczenia urządzenia. W każdej chwili może Pan podesłać urządzenie do serwisu z dokładnym opisem – zweryfikujemy co to za substancja.

agnieszka010761@wp.pl
Inne

Kupiłam tuner do odbioru telewizji,niestety okazało się,że urządzenie jest nie w pełni sprawne.Odesłałam do serwisu.Po tygodniu zadzwoniłam z pytaniem,jak długo będę czekać na reklamowane urządzenie.Uprzejmy Pan wysłał jeszcze tego samego dnia tuner,który otrzymałam dnia następnego.Pan z własnej woli podpowiedział mi jak prawidłowo i w którym kierunku ustawić antenę,ustalając gdzie najbliżej znajduje się nadajnik.Ustawienie zajęło 5 minut,tuner na razie odbiera bez zastrzeżeń.Dziekuję miłemu Panu.

Stefan
Inne
@agnieszka010761@wp.pl

Musiałaś trafić na zaangażowanego i solidnego pracownika :) Dostałaś nową gwarancję od momentu naprawy czy nadal obowiązuje ta od dnia w którym kupiłaś urządzenie?

Esperanza
Pracownik
@Stefan

Jeżeli urządzenie jest naprawiane, to na naprawę i wymienione części jest udzielana 24 miesięczna gwarancja.

Monia
Inne

Witam. Kupiłam czołówka Leo i maszynkę do strzyżenia włosów. Są ok. A nawet bym powiedziała że za tą cenę to rewelacja. Teraz jeszcze kupię inną czołówka o większej mocy i akumulatorki. Oczywiście zawsze trzeba czytać instrukcję po zakupie!!! Mocno wymagających klientów może te rzeczy nie zadowolą to proszę kupować innych firm kilka razy droższych. Ja kiedyś kupiłam czołówkę petzla i żadna rewelacja tylko cena wysoka. Ogólnie polecam

Dupek
Inne
@Monia

niech się czołówka nie kompromituje :-).

Edyta
Inne
@Dupek

Czemu od razu ma się kompromitować? ;p

Pytanie
 Pytanie

Czy Esperanza sp.j. Poterek zapewnia kartę multisportu?

Esperanza
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry Esperanza nie zapewnia kart multisport.

Mieczysław
Inne
@Esperanza

A jakieś inne benefity są? Jeśli tak, to jakie?

V
Kandydat
@Mieczysław

Czego oczekujesz

Edyta
Inne
@V

Jakieś ubezpieczenie czy dofinansowanie do posiłków? Chyba, że zapewnione są tu obiady?

Zostaw merytoryczną opinię o Esperanza sp.j. Poterek - Ożarów Mazowiecki

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Esperanza sp.j. Poterek?

    Zobacz opinie na temat firmy Esperanza sp.j. Poterek tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Esperanza sp.j. Poterek?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Esperanza sp.j. Poterek
3/5 Na podstawie 24 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Poznańska 129/133
    05-850 Ożarów Mazowiecki
  • NIP: 1181820195 REGON: 140368987 KRS: 0000247371
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Esperanza sp.j. Poterek
Przejdź do nowych opinii