Żałosna firma dzisiaj otrzymałem zwrot sprzętu tj.mikser ręczny z naprawy gwarancyjnej ,który to musiałem wysłać na własny koszt i okazało się że pan mechanik stwierdził iż sprzęt był używany w nie odpowiedni sposób(jasnowidz) przegrzany silnik reklamacja nie zasadna,omijać dużym łukiem.
Całkowita prawda to zwykli (usunięte przez administratora) reklamowałem kuchenkę elektryczną odmowa naprawy z powodu korozji wewnątrz urządzenia , jaka w tym moja wina nie wiem to po prostu zwykły bubel z zardzewiałe blachy. Gwarancja jest tylko w teorii w praktyce nic wam nie naprawią. Omijajcie esperaze szerokim łukiem to zwykli (usunięte przez administratora)
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Esperanza sp.j. Poterek?
Kupiłem na allegro ESPERANZA CZAJNIK ELEKTRYCZNY INOX TITANUM 1800W jeden po roku spaliła się podstawka w drugim odklejała się klapa zamknięcia i rozsypała sie w drobny mak sprzedawca odsyła do producenta producent nie odpowiada na telefony i maile a koszt przesyłki do producenta to wartość jednego czajnika nie polecam ani firmy i produktów robi gorzej jak made-in china 12701232384
Dzień dobry Ze strony firmy Esperanza przykładamy wiele uwagi do tego, by produkty które oferujemy klientom były jak najwyższej jakości. Proszę o informację kiedy i na jaki adres mailowy wysłał Pan zgłoszenie do naszego serwisu. Prawidłowy adres to serwis@esperanza.com.pl. Na wszelkie zgłoszenia mailowe odpowiadamy bezzwłocznie. Zapewniam również że nasz serwis odbiera telefony ze zgłoszeniami i udziela telefonicznie porad technicznych. Informuję również że sprzedający ma obowiązek przyjąć reklamację na towar który sprzedał. Jeśli sprzedający postępuje wbrew przepisom proszę również o przesłanie danych sprzedającego w wiadomości mailowej do serwisu.
@Pracodawca Macie poczucie humoru w tej Esperanzie. Produkty ktore oferujecie sa raczej najnizszej jakosci, czesto niebezpieczne dla uzytkownika a wasz serwis jedyne co potrafi zrobic to powiedziec klientowi ze to jego wina ze cos nie dziala.
Czy jest tu osoba, która kandydowała na stanowisko mlodszego/specjalisty ds. eksportu? W ogłoszeniu jest więcej o lokalizacji biura niż o warunkach pracy. Skąd nagłówek, że szukają zarazem młodszego specjalisty i specjalisty, skoro w treści nie ma rozróżnienia na dwa odrębne stanowiska i płace? Mam nadzieję, że ktoś z kandydatów to przeczyta i odpisze, co ustalił na miejscu
rekrutacja do działu eksportu, oferuje stanowisko zarówno kandydatom z mniejszym doświadczeniem (młodszym specjalistom) jak i kandydatom z dużym doświadczeniem na tym stanowisku (specjalistom).
Dziękuję za wyjaśnienie, a mogę poznać widełki obowiązkuje w dziale eksportu? Ciekawi mnie jeszcze, ilu pracowników liczy dział i czy na starcie ustalana jest indywidualna ścieżka kariery? :) Fajnie byłoby mieć perspektywy awansu z młodszego specjalisty na specjalistę ;)
Dane dotyczące wynagrodzenia i zasad pracy, są podane w opublikowanych ogłoszeniach i w trakcie rozmowy rekrutacyjnej. Zapraszam do zapoznania się z aktualną rekrutacją, na stanowiska w dziale handlowym w sprzedaży krajowej lub eksportowej Ogłoszenie dostępne w portalu www.pracuj.pl
Żałosna firma dzisiaj otrzymałem zwrot sprzętu tj.mikser ręczny z naprawy gwarancyjnej ,który to musiałem wysłać na własny koszt i okazało się że pan mechanik stwierdził iż sprzęt był używany w nie odpowiedni sposób(jasnowidz) przegrzany silnik reklamacja nie zasadna,omijać dużym łukiem.
Nie trzeba być jasnowidzem aby ocenić uszkodzenie termiczne uzwojenia silnika. Jak cale jest przegrzane i popalone to nie wynika to z wady jakie czasem się zdarzają, przez przerwane uzwojenie nie płynie prąd więc nie ma szansy się cale spalić. W przypadku używania sprzętu non stop przez czas dużo dłuższy niż zaleca instrukcja obsługi uzwojenie nagrzewa się na całej długości, lakier izolujący pęcznieje i czernieje, traci swoje właściwości, widać to na pierwszy rzut oka po otwarciu obudowy. Dodatkowe efekty długotrwałej pracy ponad specyfikację to stopione przekładki izolujące wirnika i/lub stojana (zależnie od typu silnika), stopione szczotko-trzymacze i mocne zapylenie od szczotek które iskrzą w przypadku zwarć w uszkodzonym uzwojeniu. Nie zamyślam, proszę otworzyć swoje urządzenie aby przekonać się naocznie. Pozdrawiam!
Primo, to forum służy do wymiany opinie o pracodawcy, secondo, mechanik nie naprawia mikserów tylko serwisant.
Wysyłka reklamacyjna zawsze jest na koszt gwaranta nawet w przypadku nie uznania gwarancji-przepisy są jednoznaczne.
Nieprawda. Wielu producentów oferuje obecnie gwarancję doo door 2 door. Zgłaszasz, przysyłają kuriera i tak samo oddają. Ani grosza nie płaciłam, a co lepsze, żadnych etykiet, adresów. Pozdrawiam M.
Całkowita prawda to zwykli (usunięte przez administratora) reklamowałem kuchenkę elektryczną odmowa naprawy z powodu korozji wewnątrz urządzenia , jaka w tym moja wina nie wiem to po prostu zwykły bubel z zardzewiałe blachy. Gwarancja jest tylko w teorii w praktyce nic wam nie naprawią. Omijajcie esperaze szerokim łukiem to zwykli (usunięte przez administratora)
Sprzęty z tej firmy to jakieś nieporozumienie , tandeta to mało powiedziane. Handel tymi rzeczami powinien być zabroniony
W zupełności się zgadzam, zakupiłem kuchenkę elektryczną która przestała działać po niespełna roku. Serwis esperaza odmówił naprawy z powodu korozji wewnątrz urządzenia spowodowanej rzekomym zalaniem. Nic takiego nie miało miejsca poprostu taka jest jakość tego badziewia a serwis to wykorzystuje i (usunięte przez administratora) ludzi. Nigdy w życiu nie kupię nic z tej firmy i innych też ostrzegam szkoda waszych pieniędzy i nerwów.
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Esperanza sp.j. Poterek?
Pytania na rozmowie rekrutacyjnej są związane ze stanowiskiem pracy na które prowadzona jest rekrutacja Chodzi między innymi o doświadczenie w pracy na stanowisku, umiejętności, oczekiwania ze strony kandydata.
Czy jest wymagana znajomość języków obcych? Rozumiem, że kandydata na pracownika z większym doświadczeniem i z wyższymi kwalifikacjami firma doceni w postaci wyższej pensji/premii?
Znajomość języków obcych jest wymagana tylko na niektórych stanowiskach i jest to opisane w ogłoszeniach rekrutacyjnych.
A czy rekrutacja posiada jeden etap, tzn. rozmowę? :) Czy jest to jakiś dłuższy proces, np. z zadaniem? Zastanawiam się, czy aktualnie nie ma wolnych etatów? Na stronie firmy w zakładce kariera pustki :(
Ilość spotkań rekrutacyjnych zależy od stanowiska na które jest prowadzona rekrutacja. Aktualnie prowadzimy rekrutację na specjalistę ds. sprzedaży eksportowej. Zapraszam do przesłania aplikacji na adres rekrutacja@esperanza.com.pl
A mógłbym prosić o informację na podstawie jakiej umowy Państwo zatrudniacie? Tzn. jaka jest umowa na start, czy jest okres próbny i czy w późniejszym okresie można liczyć na stabilne zatrudnienie, tj. umowa o pracę na czas nieokreślony?
Zatrudniamy głównie na podstawie umowy o pracę. W zależności od stanowiska pierwsza umowa może to być na okres próbny, lub na czas określony, a następnie na czas nieokreślony
Czy wynagrodzenia różnią się między sobą na różnych typach umowy? Tzn. chodzi mi o to, czy stawka ulega zmianie, po zakończeniu okresu próbnego?
To zależy od stanowiska na którym osoba jest zatrudniona. Na niektórych stanowiskach okres szkolenia jest dłuższy i po tym okresie wynagrodzenie może ulec zmianie.
Chciałbym dopytać jeszcze o dwie rzeczy. Jak długo trwa okres próbny? Standardowo 3 miesiące? Wiem, że na innych stanowiskach pewnie jest krótszy albo dłuższy, ale chodzi mi o ogólne zakreślenie. Czy pracownicy mogą liczyć także na cykliczne szkolenia wewnętrzne/zewnętrzne?
W zależności od stanowiska, umowa jest zawierana na czas określony lub na okres próbny. Jeśli zawieramy umowę na okres próbny, to najczęściej jest zawierana na okres 2 miesięcy.
A co dalej? Co działo się po tych dwóch miesiącach? Czy umowy zazwyczaj są przedłużane? I kolejna umowa to na jaki okres czasu ? :))) Poza tym, może dasz znać, na które ze stanowisk firma zatrudnia od razu na umowę na czas określony?
Po okresie próbnym w 99% podpisywane są kolejne umowy na czas określony lub nieokreślony. Umowy bez okresu próbnego mogą być podpisane na każde ze stanowisk, jeśli kandydat na to stanowisko ma doświadczenie w pracy na takim stanowisku.
I taka na czas nieokreślony to po jakim czasie jest możliwa w praktyce? Taka by mi najbardziej odpowiadała, zależy mi na stabilności, ale no to chyba jak każdemu. A możliwa jest praca zdalna, tak przy okazji? Bo nie widzę, żeby ktoś wcześniej pytał, a ogólnie od czasów pandemii się trochę przyzwyczaiłem do takiego trybu.
Umowy bez okresu próbnego i bez czasu określonego mogą być podpisane na każde ze stanowisk, jeśli kandydat na to stanowisko ma doświadczenie w pracy na takim stanowisku. Możliwość pracy zdalnej zależy od stanowiska na którym pracujemy.
O a czy mogłabym wiedzieć, na jakim stanowisku jest szansa, żeby móc pracować z domu? Marzy mi się taka opcja od lat. Jeśli jest to możliwe to chętnie bym spróbowała. I czy to od razu się tak pracuje czy dopiero po jakimś specjalnym przygotowaniu?
Czym w Esperanza sp.j. Poterek zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Esperanza sp.j. Poterek?
W Esperanza uważamy, że dobra atmosfera jest tym co wzmacnia firmę jako miejsce w którym wszyscy się spotykamy i pracujemy.
Jak tak się tu stawia na dobrą atmosferę to są jakieś integracje dla pracowników? Spotkania firmowe finansowane przez pracodawcę? Dajecie taki benefit?
W necie mają ogłoszenie dla specjalisty ds. sprzedaży eksportowej, jak oceniacie pracę w dziale, warto się przenieść do nich? Ile podstawy tam dostajecie? :) Widzę, że macie nielimitowane prowizje, a tak szczerze to ile udaje się na miesiąc tego wypracować?
Praca w dziale eksportu na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży jest pracą w dużym stopniu samodzielną. Na wszelkie pytania osoba prowadząca rekrutację z pewnością udzieli wyczerpujących odpowiedzi. Zapraszam do złożenia aplikacji.
Widzę, że rekrutacja jest jeszcze otwarta, chciałabym dopytać o kilka szczegółów :) Wspominacie Państwo o wymaganym doświadczeniu, mogłabym prosić o konkretną informację co do stażu kariery? Chodzi o rok, dwa lata? Świetna lokalizacja biura w Warszawie brzmi dobrze, ale ciekawi mnie czy jest możliwość np. pracy hybrydowej?
Wymagana długość stażu pracy na podobnym stanowisku jest zależne od stanowiska na które Pani aplikuje. W ogłoszeniu rekrutacyjnym jest zawsze określone jakie będzie miejsce pracy i czy jest możliwość pracy hybrydowej. Zachęcam do przesłania aplikacji, a w procesie rekrutacji osoba prowadząca rozmowy odpowie na wszelkie pytania.
Dzien dobry, chyba nigdy nie spotkałem się z taka (usunięte przez administratora). Wszyskie rzeczy tej firmy to jakieś nieporozumienie. Już wole zamówic coś z chin za grosze jest większa szansa, że będzie to lepiej działało. Tyle razy się już na tym zawiodłem, że już nigdy nie kupie nic z logo tej firmy.
Jak się nie znasz, to się nie wypowiadaj. Mam wszystko z tej firmy. Ani razu się nie zawiodłem.
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry Aktualnie zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko specjalisty w dziale handlowym. Do objęcia są stanowiska zarówno w dziale sprzedaży krajowej jak i w dziale sprzedaży eksportowej. Zapraszam do zapoznania się z ogłoszeniami na portalu pracuj.pl
Bardzo dobra jakość produktów oraz niska cena pojawiają się drobne wady ale nie są odczuwalne
Nasz dział zakupów dokłada starań by produkty były jak najwyższej jakości za przystępną cenę. Każdy produkt jest objęty 24 miesięczną gwarancją i jeżeli pomimo naszych starań produkt ma wadę techniczną to klient w ramach gwarancji ma zagwarantowaną naprawę, wymianę lub zwrot pieniędzy. Zapraszamy do zakupów
Ostatnią ofertę, jaką udało mi się wygrzebać to praca na stanowisku pracownika serwisu. Teraz nikogo nie szukają a tak się składa, że szukam nowego miejsca pracy. Wiecie może, ile tu płacą na rękę? I czy często kogoś szukają, czy na ten moment się nie spodziewać nowych rekrutacji?
Mało tu konkretów od pracowników, wspominacie tylko o szkoleniu pracowniczym i bhp :P A, no i ze nie ma mulisportu :( a jakieś inne benefity/premie są?
Dzień dobry Benefity i premie zależą od stanowiska i kandydat uzyskuje o tym informację podczas rekrutacji.
Witam, można z ciekawości podpytać, na którym stanowisku wychodzi się najkorzystniej względem benefitów i premii oraz dlaczego?
Ta firma przysłała mi uszkodzoną fabrycznie już wagę łazienkową, nie polecam!
Dzień dobry Nasza firma nie zajmuje się sprzedażą detaliczną. Jeżeli zakupili Państwo produkt z wadą proszę zgłosić reklamację do sprzedawcy. Produkt jest objęty 24 miesięczną gwarancją.
Skoro firma tak bardzo dba o "jakość" swoich produktów, to może wypowiecie się na temat certyfikatów CE? Na opakowaniu każdego produktu jest nawet link do wyświetlenia certyfikatu CE, który nie działa. Jeśli więc produkty są kontrolowane i zgodne z dyrektywą Nowego Podejścia to, czemu przeciwko firmie Esperanza sp. j. Poterek jest prowadzone tyle postępowań przez prezesa UOKiKu i produkty są wycofywane z rynku?
Dziękujemy za przesłaną opinię. Jeśli zauważył Pan nieprawidłowość w produkcie prosimy o przesłanie informacji na adres marketing@esperanza.com.pl. Staramy się by produkty były jak najwyższej jakości i spełniały wszelkie normy. W sytuacji gdy w procesie produkcyjnym wystąpią błędy i produkt nie spełnia jakiejś normy wycofujemy taki produkt i każdy klient może go do nas zwrócić.
Czyli każdy produkt który mi nie odpowiada mogę zwrócić i dostanę z powrotem kasę? Czy wymieniacie na pełnowartościowy? Długo trwa taka reklamacja?
Wymiana produktu jest zależna od regulaminu sklepu w którym produkt jest zakupiony i obowiązujących przepisów (np. przepisy dotyczące zakupów przez Internet). Reklamacje rozpatrywane są w najkrótszym możliwym terminie.
Cytując pracownika serwisu: "To co wytworzyło się wewnątrz urządzenia jest skutkiem nieprawidłowej obsługi przez klienta",Kupiłem na allegro u innego darmozjada jakim jest ALLNET ELECTRONICS SP. Z O.O. SP. K. Mełgiewska 30C, Lublin PAROWNICE DO UBRAŃ TKANIN ŻELAZKO PAROWE STEAMER firmy Esperanza. Totalny (usunięte przez administratora) ! Moc niby 1400w a para dawała jakbym ja zimą dmuchał,odesłałem do reklamacji a Oni do serwisu Esperanza. Jedni i drudzy warci siebie. Ci z serwisu odpisali że warunkowo czyszczą a sprzęt nie był używany,dosłownie dwa razy włączony dla sprawdzenia czy działa i okazało się że taką parą to ja mogę sobie.....nie będę pisał wulgaryzmów, przyszedł tragiczny,stan wizualny okej ale z dyszy ciągle do dziś wali się czarna maź a ONI czyli sprzedawca i serwis twierdzą że wadą jest złe użytkowanie.(usunięte przez administratora)pytam się jak może być złe użytkowanie jak sprzęt nie był użytkowany bo się nie nadawał ! Banda (usunięte przez administratora) i złodziei !
Witam serdecznie Urządzenie o którym Pan pisze trafiło do naszego serwisu dnia 31.03.2022 z opisem usterki iż: Parownica wypuszcza bardzo słaby strumień pary. W urządzeniu stwierdzono co następuje: Poza gwarancyjna - warunkowa usługa czyszczenia z kamienia. Sprzęt używany, należy regularnie odkamieniać urządzenia. Używać zgodnie z instrukcją. Urządzenie jest bardzo proste konstrukcyjnie. Posiada zbiornik na wodę , pompkę która tą wodę tłoczy do grzałki. Woda przedostająca się w okolicę grzałki pod wpływem wysokiej temperatury zmienia się w parę która otworami wydostaje się z urządzenia. Serwis wykonał czyszczenie elementu grzejnego aby udrożnić kanały z kamienia który znajdował się wewnątrz. Niestety za skład wody używanej do urządzenia przez klienta końcowego nie możemy odpowiadać. Zaleca się używanie wody destylowanej lub demineralizowanej. Jeżeli skład wody powoduje iż odkłada się kamień bardzo szybko należy wykonać czyszczenie specjalnym środkiem do do usuwania kamienia z urządzeń. W następnej kolejności przepłukać czystą wodą demineralizowaną. Jeżeli urządzenie pozostawiono na długi czas nie używane kanały którymi wydostaje się para wodna zaszły kamieniem - trzeba w takim przypadku przeprowadzać czyszczenie dłuższy czas. Czarny osad o którym Pan pisze może być pozostałością kamienia rozpuszczoną przez roztwór do czyszczenia urządzenia. W każdej chwili może Pan podesłać urządzenie do serwisu z dokładnym opisem – zweryfikujemy co to za substancja.
Kupiłam tuner do odbioru telewizji,niestety okazało się,że urządzenie jest nie w pełni sprawne.Odesłałam do serwisu.Po tygodniu zadzwoniłam z pytaniem,jak długo będę czekać na reklamowane urządzenie.Uprzejmy Pan wysłał jeszcze tego samego dnia tuner,który otrzymałam dnia następnego.Pan z własnej woli podpowiedział mi jak prawidłowo i w którym kierunku ustawić antenę,ustalając gdzie najbliżej znajduje się nadajnik.Ustawienie zajęło 5 minut,tuner na razie odbiera bez zastrzeżeń.Dziekuję miłemu Panu.
Musiałaś trafić na zaangażowanego i solidnego pracownika :) Dostałaś nową gwarancję od momentu naprawy czy nadal obowiązuje ta od dnia w którym kupiłaś urządzenie?
Jeżeli urządzenie jest naprawiane, to na naprawę i wymienione części jest udzielana 24 miesięczna gwarancja.
Witam. Kupiłam czołówka Leo i maszynkę do strzyżenia włosów. Są ok. A nawet bym powiedziała że za tą cenę to rewelacja. Teraz jeszcze kupię inną czołówka o większej mocy i akumulatorki. Oczywiście zawsze trzeba czytać instrukcję po zakupie!!! Mocno wymagających klientów może te rzeczy nie zadowolą to proszę kupować innych firm kilka razy droższych. Ja kiedyś kupiłam czołówkę petzla i żadna rewelacja tylko cena wysoka. Ogólnie polecam
Czy Esperanza sp.j. Poterek zapewnia kartę multisportu?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Esperanza sp.j. Poterek?
Zobacz opinie na temat firmy Esperanza sp.j. Poterek tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Esperanza sp.j. Poterek?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!