Witam, Niestety nie mam dobrej opinni o firmie Foton Technik, obecnie pod inna nazwą. Niestety pomimo wielu kontaktów z przedstawicielem, który jeden jesyny raz pojawił się u mnie, kiedy to na sieci zgłosiłem chęć zamontowania 10kw paneli i pompy ciepła. Przyjechał, wysłuchał, zostawił ulotki i można powiedzieć że tyle go widziałem. Dzwoniłem później jeszcze kilkakrotnie, 2 razy udało mi się dodzwonić i w oczekiwaniu na ofertę cały czas (4mies) słyszałem tylko jak wiele ma pracy, jak to długo się czeka itd. Dla mnie postawa reprezentanta firmy do SKANDAL! Kompletnie nie szanują klientów, a dziwię się bo inwestycja była na 100tys!?.. Więc to łakomy kasek, ale widać nie zależy im na klientach. Wystarczyło uczciwie powiedzieć, wal się gościu, nie zrobię Ci oferty i nie dzwon do mnie, a nie zwodzenie mnie od września do końca roku. Żenada!!! NIE POLECAM FIRMY ZA ŻADNE SKARBY ŚWIATA!!!!
Trochę rozumiem handlowca. Zaoferował Panu fotowoltaike w cenie X, w październiku cena wzrosła o ok. 40%, a od stycznia dodatkowe 30%. Bardzo dobrze, że do Umowy nie doszło. To Plus dla Pana.
Dzień dobry! Na początku listopada podjąłem niestety decyzję o zleceniu wykonania instalacji fotowoltaicznej na swojej posesji przez pożal się boże firmę Foton Technik. Do momentu podpisania umowy i wpłacenia pierwszej transzy wszystko było super. Zapewnienia o maksymalnie dwutygodniowym terminie realizacji i innych ach i och. Niestety dalej jest już tylko gorzej. Mimo wielu zapewnień, ustalaniu terminów realizacji, do dnia dzisiejszego nic się nie dzieje. Nie ma osoby kompetentnej, z którą można porozmawiać. Wszyscy odsyłają na infolinię, a tam za każdym razem inna Pani oczywiście nic nie wie i nic nie może. Otrzymać numer telefonu do osób decyzyjnych też nie można. Reasumując, firma jest nierzetelna, nieterminowa a chodzi im tylko o złapanie klienta. Zdecydowanie nie polecam. Ewentualnych przyszłych klientów tej firmy przestrzegam przed współpraca z nimi.
Szanowny Panie, Prosimy o przesłanie pełnego zgłoszenia na adres mailowy info@eonfoton.pl. Będziemy wtedy w stanie zweryfikować co się stało i udzielić Panu dokładnej odpowiedzi.
My też mamy tak duże rachunki, na projekcie wyliczyli mi 3050 kw produkcji, nie produkuje tyle. Mamy większe zużycie jak 3050, a jakiś partacz policzył 3050. Mieliśmy duże przepięcia, spaliło nam się połowa sprzętu w domu, wszystko naprawiliśmy na własną rękę. Panele są położone na złej stronie dachu, ale specjalista mówił będzie ok. Dołączam się do pozwu.
Ściema , ściema Do puli jesteś potrzebny pracujesz , potem won
Dzień dobry. Bardzo przepraszamy, jeśli Pani/a doświadczenia z naszą Firmą były tak negatywne. Zależy nam, żeby nasi pracownicy czuli się zaopiekowani na każdym etapie współpracy. Jeśli chciał/a by Pan/i przedstawić szerzej całą sytuację, zachęcamy do przesłania wiadomości na adres e-mail hr@eonfoton.pl. Zależy nam na każdej opinii, bo dzięki nim jesteśmy w stanie usprawniać działanie firmy i korygować ewentualne błędy.
(usunięte przez administratora)
Szanowny Panie, Prosimy o przesłanie pełnego zgłoszenia na adres mailowy info@eonfoton.pl. Będziemy wtedy w stanie zweryfikować co się stało i udzielić Panu dokładnej odpowiedzi. Z wyrazami szacunku
Pomijając to, że nie mogę znaleźć ogłoszenia tej firmy, a niby do niej aplikowałam Doszłam do 3-go etapu rekrutacji. Pierwszy to typowo rozmowa z działem HR nic specjalnego. Drugi to u mnie spotkanie online, przebiegło ono ciekawie, dużo pytań czemu akurat taka praca itp. Cyrk zaczął się dopiero w trzecim etapie, gdy ja i dwie inne osoby przybyły do firmy w Katowicach na ul. Mariackiej. Na osoby, które miały nam pokazać jak wygląda praca, czekaliśmy pół godziny! Potem każdy z nas dostał osobę kompetentną aby pokazać nam jak wygląda ta praca, gdy wyszliśmy z budynku Pan B, który miał mi pokazać z czym to się je powiedział mi, że z miejsca mi dziękuje, ponieważ nie jestem ubrana BIZNESOWO (cokolwiek to znaczy) i nie weźmie mnie na spotkanie z klientem. Byłam w szoku, ponieważ było to zmarnowanie mojego czasu i jeśli przeszkadzał im mój ubiór, mogli mi dać znać po prostu wcześniej. Oczywiście potem zadzwoniłam do Pani z rekrutacji, po opowiedzeniu całej historii otrzymałam tylko krótkie " Dziękuję za informację, do usłyszenia"... Też pragnę zaznaczyć, że w informacji sms, którą dostałam dzień przed nie miałam informacji o dress code, była tylko informacja o ubiorze odpowiednim do pogody. Nie polecam nikomu tej firmy, do teraz nie wiem, gdzie bym miała pracować, ponieważ podpisują się pod kilkoma innymi nazwami.
Czy miałam do czynienia z tego typu branżą
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Witam po raz kolejny nikt mi nie podał nr tel do kogoś konkretnego w tej firmie czekalem na podlaczenie paneli 8 miesiecy firma nie przyznala mi dotacji zlorzylem reklamacje i czekam prawie 3 miesiące dzwonilem na infolinie wielokrotnie pisalem tutaj i tylko ktoś co operuje tą stroną wysyla mi linka do dalszej reklamacji jedynie firmę podać do sadu
przerabiałem to samo,zlozyli wadliwe zgłoszenie ,dotacje sie skończyły a oni odpisują,że nie gwarantuja uzyskania dotacji.Nikt nie kaze im gwarantować tylko dobrze złożyć dokumenty i to nie wchodzi w zakres ich usług.Tylko pomagają RAdze wszystkim omijac szerokim łukiem.Gdyby to była mała firma juz dawno by zbankrutowała.Tutaj nawet na tym forum widać,że niby pytaja chca wyjasnić a to tylko PR.Nikt niczego nie wyjasni i nawet nie porozmawia.Nikt za nic nie wezmie odpowiedzialności.Zobaczcie opinie na google,same wychwalanie bo sami je piszą.Zobaczcie enerad juz gorsze ale tam oczywiście tez artykuły na zamówienie.Naisałem do autorki prośbę o zajęcie sie tematem no i cisza,nawet nie odpisała.Ludzie tylko UOKIK moze sie tym zająć bo jest masę pokrzywdzonych,tylko oni sie wezmą jak nie będzie to pojedyńcze zgłoszenie.Zasypywać.
POrażka porazka i jeszcze raz porazka.moje boje zaczeły sie w lipcu,wszystko w sierpniu zaczeli przekaladać.potem nie mioeli mocowań do blachy rabek i chcieli nowy dach dziurawić.potem zle zlozyli zgloszenie do PGE i dotacja poszla sie pieprzyc.przyznali mi 71,50 odszkodowania.oczywiście nigdu nikt na moje prosby na infolinii i do goscia od umowy nie oddzwonil.za to byly telefony czy polecam,potem PAn od audytu obiecal zalozyc konto z aplikacja i 2 miesiace i nic ,jeszcze dzwonil jakis niby zapytac czy wszystko w porzadku .Powiedzialem,ze nie i mial sie zajac no i zniknął.Ludzie zasypywac UOKIK bo oni wszystkich ciiurlaja.JAk coś bedzie Wam nie dzialac to nie macie z kim rozmawiać.Ani jednej rzeczy mi dobrze nie zalatwili.Sam siedzialem na telefonach ,dzwonilem po uchwyty bo nic nie potrafili .Na koniec stwierdzili,ze to moja wina bo oni mogli przeciez na szpilki montowac
Dzwonię do serwisu w sprawie pompy ciepła, nagrywam informacje o rodzaju usteki i zero odzewu. Ludzie przecież jest zima a ja nie mogę podnieść temperatury.
STANOWCZO NIE POLECAM! umowę podpisałam 16.11. 21. Obiecywali, że panele przyjadą do tygodnia,. Po wielu telefonach i prośbach panele przyjechały 3.12.21 montaż miał być 7.12.21 - panowie przyjechali, zamontowali część instalacji elektrycznej - a reszta? Nie wiadomo kiedy, bo jest śnieg na dachu, jak stopnieje mam dzwonić. Współpraca z osobami odpowiedzialnymi dla mnie bark profesjonalizmu.. Jestem bardzo rozczarowana i zażenowana brakiem szacunku do klienta. Jeden mówi co innego drugi tak samo, każdy jest tylko pośrednikiem, ale osoby kompetentnej brak!!! Jak ktoś chce uniknąć straty czasu i nerwów to NIE WYBIERAJCIE TAKICH "profesjonalistów" Których słowo nic nie jest warte! Teraz ja mam czekać aż śnieg stopnieje to łaskawie jak znajdą termin będą montować mi panele - ale wina leży przede wszystkim po stronie firmy która 3 tyg nie mogła przywieźć paneli. - gdyby panele przyszły jak było mówione, montaż dawno już by był.... NIE POLECAM!!!!
U mnie zamontowali panele z zaskoczenia ale z niedoróbkami. Mieli je usunąć w ciągu miesiąca i cisza, dzwoniłem pisałem sms do właściciela i zero odzewu.
Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy razem z Państwa danymi, będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat i udzielić Państwu odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@fotontechnik.pl
Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy razem z Państwa danymi, będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat i udzielić Państwu odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@fotontechnik.pl
To tylko się cieszyć bo ja umowa podpisana w październiku, panele do dzis leżą i czekają a kontaktu zero! I nikt nie wie kiedy ktoś łaskawie raczy je podłączyć !
Szanowna Pani, prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy razem z Pani danymi, będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat i udzielić Pani odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@eonfoton.pl
Super. W Wielkopolsce montaż miał być około 3 tygodnie i było w 3 tygodnie. Zapukał do drzwi Pan Piotr i przedstawił program Life i wszytsko się spełniło jak obiecywał.
Witam czy ma ktoś nr tel do konkretnych ludzi w tej firmie
Szanowny Panie, Prosimy o przesłanie pełnego zgłoszenia lub zapytania na adres mailowy info@fotontechnik.pl. Będziemy wtedy w stanie zweryfikować sprawę i przekierować ją do odpowiedniego działu. Z wyrazami szacunku
Wysokie standardy.
1.5 godziny przed umówionym kilka dni wcześniej spotkaniem dostałem smsa że niestety z przyczyn itd i że zdzwonimy się jutro.Jutro zadzwoniłem i umówiliśmy się na "jutro". Pół godziny po terminie zadzwoniłem sprawdzić czy gosciu żyje, uchachany zaproponował nowy termin. Małopolska gmina Gdow wyraźny rynek producenta imię blazenka Jakub ale po lekturze wpisów na forum pewnie to lepiej że na początku się wyjaśniło A nie po kilku latach w sądzie.UNIKAC!!!!!!!!!!!!!
Dołączam do negatywnych opinii innych klientów. Ta firma to porażka. Nie jestem żadną konkurencją tej firmy i mam nadzieję, że ktoś w końcu zrobi z nimi porządek. Na początku roku zamówiliśmy instalację. Za 6,5 kW i panele na gruncie zapłaciliśmy 33 tys. Montaż opóźniony, bo panele nie zostały zabrane z magazynu, bo nikt ich nie wydał, bo ich nie ma etc. Od instalacji do domu trzeba było poprowadzić linię. Szczytem było powiedzenie do 70-letniego człowieka, żeby sam sobie zakopał wykop po pociągnięciu linii. Kilka miesięcy to okres między podpisaniem umowy a całkowitym zakończeniem prac. Po podpisaniu umowy konsultant nie chciał odbierać telefonów, odsyłał nas na infolinię do centrali, gdzie nikt nic nie wiedział, ale za to teraz wiedzą jak się upominać o pieniądze i np. ratę płatną w listopadzie proszą w październiku :) Chcecie wiedzieć jak wyszliśmy na tej całej fotowoltaice? Jak Zabłocki na mydle. 30 tys. w błoto, bo właśnie dostaliśmy rachunek na prawie 500 zł. :) Nie jesteśmy pewni czy to w ogóle działa, bo moi rodzice to ludzie starsi, nie mają pojęcia czy panele są dobrej jakości, tak samo jak falownik. Firma mogła wcisnąć nam najgorszy badziew, ale nikt z nas się na tym nie zna, więc hulaj dusza. Nie wiemy ile to produkuje prądu, bo nie można ściągnąć tej całej aplikacji. Nie ma osoby, która sprawdziłaby czy instalacja działa, bo tak jak wspomniałam nikt nie chce już rozmawiać (poza rozmowami o pieniądze oczywiście). Omijajcie ich szerokim łukiem, jeśli nie chcecie stracić pieniędzy i czasu. Podam przykład: dokładnie dwa tygodnie temu brat podpisał umowę z inną firmą (legalną, żeby nie było). Za 8,2 kW i aż 22 panele zapłacił 24 tys. Dzisiaj koniec montażu, 2 listopada odbiór i czekanie na wymianę licznika z energetyki. Można? Można, ale jak się jest nastawionym tylko na krojenie ludzi to niestety wielkie g... z tego wynika. Nie polecam i darujcie sobie komentarze, typu : "zapraszamy do kontaktu z infolinią". Jesteście jedną z najgorszych firm fotowoltaicznych na rynku. Głęboko żałujemy utopionych pieniędzy i nikomu was nie polecamy, a wręcz jesteśmy przykładem jak można nabrać starszych i niepełnosprawnych ludzi. Chcecie się z nimi użerać? Proszę bardzo, ale po tylu opiniach ludzie powinni być mądrzejsi.
To jak wyglądają terminy to poważny problem jednak poważniejszy jest problem to co montują. Ja miałem montaż wykonany w niespełna dwa tygodnie ale jak to pracuje to proszę poczytać moje opinie Ryszard P.
Witam przestrzegam wszystkich chętnych skorzystania z usług tej firmy. Jak najdalej od tej firmy!!! . W sierpniu 2020r podpisałem z tymi nieudacznikami umowę czekałem dwa miesiące na montaż ,przedstawiciel zapewniał minie że przyśle najlepszą ekipę ,i się zaczęło podczas wiercenia śrub do dachu poprzewiercali się przez dach do środka pokoju zrobili ponad dwadzieścia dziur w błazerii,w niektórych otworach nie było nawet śrub pozalepiali mi je taśmą przylepną masakra. Dach nie szczelny zareklamowałem oczywiście to, czekałem na rzeczoznawcę ,który już robił nie jedną wycenę dla klientów. Skończyło się wymianą dachu i ponownym montażem paneli ,oczywiście system nadal nie działał poprawnie rachunki były duże ,Dopiero w maju 2021 zacząłem korzystać z paneli. OMIJAĆ Z DALEKA!!!
Szanowni Państwo, Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy razem z Państwa danymi, będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat i udzielić Państwu odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@fotontechnik.pl
Nie róbcie ściemy z tym pseudo zamartwianiem się opinią klienta. Wszystko macie ma mailu w zgłoszeniach i reklamacjach a portal ten nie jest dla was tylko do wglądu dla innych klientów i potencjalnych pracowników.
Jestem w trakcie trwania umowy od28.09.2021.Wplacilem pierwszą 7,800zl. I dalej stop.Nikt nic nie jest w stanie zapewnić kiedy i co.
Szanowni Państwo, Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy razem z Państwa danymi, będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat i udzielić Państwu odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@fotontechnik.pl.
Jak wygląda sprawa grafiku w Foton Technik Sp. z o.o.. Czy pracodawca idzie na rękę?
Nie masz za bardzo wyboru, jeżeli chodzi o grafik. Od 8 do 10 h dziennie łażenia po wsiach aż ci się nogi zedrą, odradzam jak najbardziej. Co więcej w ogłoszeniach o pracę mowa jest o pracy biurowej, a rzecywistość... Cóż. Powiedziałbym więcej ale szkoda słów, plus nie mam ochoty zbierać na siebie rzeszy kółka wzajemnej adoracji ;)
Jestem przed rozmową rekrutacyjna do firmy Foton Technik i przeglądam opinie na jej temat i aż nie wierze w to co czytam!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jestem przedstawicielem handlowym od 2 lat różnych produktów i firm, a ostatnio zajmuje się tylko fotowoltaiką i to, że chodzi się 8 h dziennie to co w tym złego? Nogi zedra? hahaha Tak, tak płacz dalej. wole chodzić spacerkiem 8h dziennie( chociaz nigdy tyle nie chodziłęm bo odbywa się dziennie 3/4 spotkania które zajmuja z 5h) niz stać na produkcji i zarfabiaC MARNE 4 tysiace. Albo chociazby pracować w biurze przed biurekiem i robic ciagle to samo. Jeśli Ci przeszkadza chodzenie idz na kase do biedry. Przedstawiciel handlowy to jeden z najbardziej opłacalnych zawodów bez ukonczenia studiów. Kto bez studiów 5 letnich i magistrów itp zarobi ponad 10 tys na msc? Krew mnie zalewa jak czytam takie rzeczy od osób które chciałyby nic nie roboić i żyć jak król. Typowy POLACZEK
Firma nie przyznala mi dotacji za panele zlorzylem reklamacje opisalem sytuaje czekam drugi miesiac i zero reakcji a po miesiacu miala być odpowiedź zebym wiedzial co dalej robić
Szanowni Państwo, Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy razem z Państwa danymi, będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat i udzielić Państwu odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@fotontechnik.pl
Instalacja zamontowana w 2.5 tygodnia od. Podpisania umowy. Jest dobrze.
Dziękujemy za komentarz. Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z naszych usług. Pozdrawiamy serdecznie, Foton-Technik
Nie polecam tej firmy. Nie będę się rozpisywać. Jeśli to nie wystarczy sprawdzi przekonaj się na własnej skórze. Na szczęście były pracownik.
Panie GERG, staramy się, żeby wszyscy pracownicy czuli się w naszej firmie dobrze - jest to dla nas bardzo ważne. Zależy nam na każdej opinii naszych obecnych i byłych pracowników. Czy byłoby możliwe, żeby przesłał Pan do nas maila na adres hr@fotontechnik.pl i wskazał powody, dla których ta współpraca nie układała się, jak powinna; co spowodowało, że Pana doświadczenia są negatywne? Pozdrawiamy, Dział HR
Pracodawca umówił się na 17 30 na rozmowę kwalifikacyjną (2 etap) przez internet niestety ani się nie pojawił ani nie dał znaku że go nie będzie przekładałem rzeczy i obowiązki niestety dla mnie brak słów
Panie Robercie, bardzo nam przykro z powodu tego zajścia. Staramy się zachowywać wszystkie możliwe standardy rekrutacyjne, dlatego zależy nam na poznaniu szczegółów tej sytuacji. Będziemy zobowiązani, jeśli skontaktuje się Pan z nami mailowo (nasz adres e-mail to hr@fotontechnik.pl). Przepraszamy i postaramy się wyjaśnić tę sytuację. Pozdrawiamy, Zespół HR
Witam. Moja opinia o tej firmie nie zmieniła się jest cały czas NEGATYWNA!!!! NEGATYWNA DO POTEGI DZIESIĄTEJ !!! Moje przygody z tą pożal się Boże firmą rozpoczęły się od 2 lipca 21 roku. Odsyłam do mojej opinii z dnia 26 lipiec 2021 rok. Wtedy myślałem że nie może być gorzej. Jakże się myliłem. Przypomnę tylko że 12 lipca dostałem od firmy maila że wszyscy wszystko mają gotowe do wysyłki i proszę o wpłatę drugiej raty. Drugą ratę wpłaciłem 13 lipca i ku mojemu zdziwieniu dowiedziałem się że muszę czekać na dostawę 3-4 tygodnie albo dłużej bo nie mają odpowiedniego w stelażu Oczywiście w międzyczasie minął termin gdy mogłem odstąpić od umowy. Stres nerwy ale 12 sierpnia firma dostarczyła sprzęt panele, stelaż i falownik !! Mój uśmiech na twarzy szybko zgasł. Okazało się że dostałem nie ten falownik który zaakceptowałem w projekcie.Pomyłka zdarza się. Ale nie na infolinii dowiedziałem się że to jest mój falownik!!! SZOK !!! FOTON TECHNIK bez żadnej konsultacji bez powiadomienia klienta samoistnie zmienia umowę!!! Na infolinii domagałem się kontaktu z odpowiedzialną osobą za ten stan rzeczy i wytłumaczenie zaistniałej sytuacji również Napisałem maila że żądam wyjaśnień. Oczywiście ta firma na maila nie odpisuje i nikt do mnie nie zadzwonił. Puściłem kolejnego maila z żądaniem wyjaśnień i wydzwaniałem na infolinię. Odpowiedzi na maile nie dostałem natomiast na infolinii usłyszałem od panienki że według nich ten falownik jest lepszy i tyle. Po konsultacji z powiatowym rzecznikiem praw konsumenta byłem gotowy wstrzymać montaż. Najprawdopodobniej wiązałoby się to za sprawą w sądzie i instalacja w tym roku by nie powstała!! A wiadomo że od przyszłego roku mają się zmienić warunki dystrybucji prądu. Ta dziadowska firma dokładnie o tym wie i olewa całkowicie klientów. Nie zdecydowałem się na to tylko Dzięki Panom montażystom. Panowie byli z firmy zewnętrznej i nie mieli powodu aby mnie (usunięte przez administratora)co do tego falownika. Dzięki nim też i to jest niesamowite bo w jaki sposób to im się udało W końcu ktoś się ze mną z Foton technik skontaktował i próbował wyjaśnić sytuację. Czy powiedział prawdę dlaczego Nastąpiła zmiana falownika tak naprawdę do dzisiaj nie wiem. Po prostu musiałem przyjąć te wyjaśnienia. Co do montażu instalacji na gruncie nie mam żadnych zastrzeżeń panowie się naprawdę postarali a łatwo nie mieli bo okazało się że grunt jest bardzo podmokły. 23 sierpnia w końcu stanęła instalacja i został podpisany protokół odbioru. Myślałem że teraz to już z górki. Ale jak że się myliłem. Z tą firmą Wszystko jest pod górkę. 6 września 21 roku zaniepokojony zadzwoniłem znowu do firmy czy dokumenty zostały wysłane do dystrybutora prądu o podłączenie nowego licznika? No i czego Mogłem się spodziewać. Usłyszałem że nie! Na moje pytanie dlaczego i co się dzieje? Usłyszałem odpowiedź Nie wiem. Protokół odbioru dotarł do nas 24 sierpnia A dlaczego papiery nie są wysłane do dystrybutora energii nie wiem ! Ale postaram się zgłębić temat i do pana oddzwonię! Oczywiście To ja Zadzwoniłem następnego dnia to jest 7 wrzesień tym razem odebrał mężczyzna. Znowu zadałem pytanie czy dokumenty zostały już wysłane? Odpowiedź nie! Moje pytanie dlaczego i skąd taka zwłoka?? No i to facet zaczyna bezczelnie kłamać że ekipa montażowa nie przekazała im protokołu odbioru! A bez tego protokołu Oni nie są w stanie nic dalej zrobić. Od razu zarzuciłem mu bezczelne kłamstwo i przytoczyłem poprzednią rozmowę z jego koleżanką. Do końca rozmowy facet nie odezwał się już ani słowem. Dzisiaj to jest 8 wrzesień znów dowiedziałem się że dokumenty nie są wysłane. A dlaczego nie są i kiedy będą nie dostałem żadnej odpowiedzi. Tą firmę oceniam poniżej DNA!!! Za własne pieniądze za zafundowałem sobie nerwy i stres!!! Ostrzegam przed tą firmą innych potencjalnych klientów. Jeżeli chcesz mieć nerwy stres i być niezadowolony za własne pieniądze to jak najbardziej Foton technik. Natomiast jeżeli chcesz bezstresowo i być całkowicie zadowolony że dobrze ulokowałeś swoje pieniądze dokładnie się zastanów!! Jest tyle innych firm!! Podsumowując pracownicy firmy są mili dostępni tylko do momentu kiedy mija termin w którym klient może odstąpić od umowy bez konsekwencji. Natomiast po tym terminie wszystko obraca się o 180 stopni. Zero kontaktu z handlowcem opiekunem dziadyga nie odpowiada na telefony na maile i sms-y firma nie odpowiada na e-maile infolinia nic się nie dowiesz!! Dla mnie ta firma to tragedia,!! A wy teraz przyszli klienci po moich doświadczeniach z tą firmą oceńcie czy warto.
Panie Jerzy, uprzejmie proszę o kontakt na adres info@fotontechnik.pl niestetynie mamy żadnego zgłoszenia od Pana na głównej skrzynce kontaktowej, Proszę o konta w celu wyjaśnienia sprawy.
Panie Jerzy to samo spotkało mnie i mojego męża, instalacja zamontowana i całkowicie zapłacona 16.08.2021 i do tej pory nie jesteśmy podłączeni do linii energetycznej, bo jakaś panienka na nie odpowiednim druku złożyła wniosek. Nie będzie używać słów jakich używam na określenie tej bandy nieudaczników i (usunięte przez administratora).Ostrxegam wszystkich przed tą firmą.
Dzień dobry pani Małgorzato. Przykro mi że spotkało panią podobna sytuacja co mnie. U mnie już został wymieniony licznik i czekam tylko na nową umowę i certyfikat ale na dofinansowanie już nie liczę !!!! Oczywiście ta pożal się Boże firma opużniła wysłanie dokumentów do dystrybutora. Po moich opiniach o tej ; firmie; odezwali się do mnie . My nie mamy od pana żadnych maili !! Udowodniłem że MAJĄ. Pani Małgorzato my klienci jesteśmy na przegranych pozycjach. To (usunięte przez administratora) może robić co chce !!!!! Rozmawiałem z RZECZNIKIEM PRAW KONSUMENTA w Warszawie ,z Powiatowym Rzecznikiem, z PRAWNIKIEM .....TO JEST TRAGEDIA !!!!! PRAWO CHRONI KONSUMENTA ALE JESZCZE BARDZIEJ TYCH (usunięte przez administratora)Jeżeli minie termin odstąpienia od umowy ZOSTAJE JEDYNIE SĄD!! CO ZATYM IDZIE ADWOKAT KOSZTY I CZAS !!! TRAGEDIA !! 30 września dostałem od nich maila że generalnie nie mają sobie nic do zarzucenia bo; INSTALACJA STANEŁA W 90 DNI! FALOWNIK INNY NIŻ ZAAKCEPTOWAŁEM W PROJEKCIE.. ALE JUŻ ZAINSTALOWANY !!! A ŻE OPZNIENIE Z WYSŁANIEM DOKUMENTÓW....NO CÓŻ DOSTANIESZ 200pln POD WARUNKIEM ŻE PODPISZESZ ANEKS ŻE BYŁO WSZYSTKO OK!!!! NOTABENE DO DZISIAJ OD TEGO DNIA SIĘ NIE ODEZWALI Z TYM SWOIM ANEKSEM !!! Za własne pieniądze taki stres !!!!! Mam nadzieję że i pani w końcu doczeka się wymiany licznika i nowej umowy. Pozdrawiam Jerzy
Szanowny Panie, Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy razem z Pańskimi danymi, będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat i udzielić Panu odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@fotontechnik.pl.
Dzień dobry pani/panie,,Pracodawca,,Co pani/pan chce weryfikować?! Już to zrobliście w odpowiedzi z dnia 30.09.21r. NIE MACIE SOBIE NIC DO ZARZUCENIA!!!! NO oprócz opóźnienia wysłania dokumentów o wymianę licznika na dwukierunkowy! Zresztą tu też wychodzi wasze niechlujstwo i olewanie klienta. ,,W TEJ SPRAWIE SKONTAKTUJĘ SIĘ Z PAŃSTWEM DZIAŁ ANEKSÓW,,(usunięte przez administratora)FIRMY,, To było 30.09.21r. I CO??? DO DZISIAJ CISZA!!!! Tak działa tą pożal się Boże firmą!!! Co do wcześniejszych zarzutów...ok.dałem się zrobić tej FRANCY waszemu handlowcowi. (usunięte przez administratora)... naobiecywał a ja jak (usunięte przez administratora) uwierzyłem Co do czasu montażu instalacji. Moim zdaniem to też jest naciąganie klienta!!! Ale sprawa z falownikiem... gdyby nie to że od przyszłego roku mają zmienić się zasady to od razu pognałbym was z posesji!!!! W projekcie zaakceptowałem falownik firmy ABB. A ta wasza (usunięte przez administratora)firma przysłała falownik firmy GOODWEE przez ponad tydzień wydzwaniał m na infolinię i wysyłałem maile o wytłumaczenie tej sytuacji.BEZ ODPOWIEDZI!! TAK WŁAŚNIE DZIAŁA TA ,,(usunięte przez administratora)FIRMA,,!!! Gdyby nie panowie od montażu którzy wytłumaczyli że te falowniki są z podobnej pułki i (jak to zrobili, jakim cudem) dzięki nim w końcu zadzwoniła do mnie osoba z (usunięte przez administratora)z wyjaśnieniami. Tak naprawdę do dzisiaj nie wiem czy mówiła prawdę czy ściemniała. Bo coś mi się zdaje że raczej chodziło o koszty falownika. Pomijając już te koszty falownika czy tak postępuje szanowana firma??NIE!!!TAK POSTĘPUJE TYLKO (usunięte przez administratora) FIRMA !! Przed zmianą falownika od razu jako klient powinienem być o tym poinformowany i powinienem dostać pełną informację dlaczego tak się stało A dodatkowo nowy projekt do akceptacji. I to do mnie powinna należeć decyzja czy się zgadzam czy nie!! BO TO JA PŁACĘ!!! Ale ,,(usunięte przez administratora)FIRMA,, zwana Foton Technik tego mnie pozbawiła... I uważa że wszystko jest w porządku!!!! -- NO BO PRZECIEŻ FALOWNIK JEST ZAINSTALOWANY!!!! NA KONIEC:NIGDY NIKOMU WAS NIE POLECĘ A WRĘCZ PRZECIWNIE!!! WAS TRZEBA OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM I OSTRZEGAĆ INNYCH POTENCJALNYCH KLIENTÓW!!! Z TAKIM DYLETANCTWEM I OLEWANIEM KLIENTA JUŻ DAWNO SIĘ NIE SPOTKAŁEM CHYBA TYLKO W (usunięte przez administratora)!!!!! CHOCIAŻ NIE!!!! WY NAWET PRZEBIJACIE (usunięte przez administratora) !!! PODSUMOWUJĄC::: nigdy, nigdzie i nikomu was nie polecę!!! Wszędzie gdzie tylko będzie można będę opisywał swoją historię z (usunięte przez administratora) ZGODNIE Z PRAWDĄ ABY OSTRZEC INNYCH POTENCJALNYCH KLIENTÓW. NIECH ONI SAMI PO LEKTURZE ZADECYDJĄ CZY WARTO Z WAMI ZACZYNAĆ. Z POZDROWIENIAMI I ŻYCZENIAMI SZYBKIEGO UPADKU I PLAJTY Jerzy
Szanowni Państwo, Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy razem z Państwa danymi, będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat i udzielić Państwu odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@fotontechnik.pl.
Witam. Proszę o kontakt e-mailowy lub podanoe jakiegoś kontaktu do siebie. marcin.mak80@gmail.com pozdrawiam
Po przeszło roku kiedy założyłem panele 9,8 + pompę , okazuje się że serwis działa co najmniej słabo . Pompa może nie działać 24 godziny , i nikt nic nie widzi . A miało być tak pięknie ... Kontakt telefoniczny... można sobie czekać , i marznąć , oraz myć się w zimnej wodzie . No nie wiem co mam o tym myśleć , mnistwo pieniędzy wydanych , serwis opłacony , a efekty mizerne :(
Szanowny Panie, prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy wraz z Pana danymi, będziemy mogli dokładnie zweryfikować temat i udzielić Panu odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@fotontechnik.pl
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w E.ON Foton Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy E.ON Foton Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 59.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w E.ON Foton Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 10 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy E.ON Foton Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w E.ON Foton Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.