Opinia ta będzie o oddziale w Rybniku firmy E.ON - siedziba znajduje się na ul. Mikołowskiej 73, II piętro. Wystawiają ogłoszenia o prace biurową na olx. Miła Pani zaprasza na rozmowę. Nie mówiąc nic. Zapytana przeze mnie czym zajmuje się firma podała że jest to firma szkoleniowa. Co oczywiście było kłamstwem. Wybrałam się na tą rozmowę o prace nie świadoma gdzie idę. Oczywiście w internecie żadnej informacji aby takowa firma znajdowała się pod tym adresem. Żadnego szyldu zewnątrz budynku, nic. Rozmowa odbyła się w małym ciasnym biurze. Na rozmowie był menager + diwę inne Panie również na rekrutacje. Menager rozmawiał z nami po 3 osoby. Zachwala firmę, zarobki, mówił o etapach rekrutacji, starał się być profesjonalny. Mówił ze praca na początku polega na jeżdżeniu do klientka i przedstawianiu ofert. Następnie osoba wdrażała się na menadżera a ostatecznie taka osoba miała sama otworzyć pod oddział w innym mieście. Odrazu zaśmierdziało to piramidą finansową. Zapytany przeze mnie pan ale o jaki rodzaj pracy chodzi z jakim produktem powiedział to przecież w ogłoszeniu było fotowoltaika. Już wiedziałam że to (usunięte przez administratora) i naciągacze. Po przeczytaniu wielu opinii na temat tej firmy już po samej rekrutacji innych chce tylko strzec. To (usunięte przez administratora) nie mówiący nic, będący tajemniczy, mówią o walorach i zarobkach pracy. Tak naprawdę praca polegała na jeżdżeniu do klientka w obrębie 100 km od biura i wciskanie fotowoltaiki. Rano zbiórka na 9-12 zebranie i motywacyjne bzdury i praca z klientem od 12 do 22. Własnym samochodem, na własnym paliwie. Zarobki to też ściema i umowa B2B. Nie dajcie się nabrać. Szkoda Waszego czasu. Swoją droga dziwę się że nikt się jeszcze nimi nie zainteresował
To prawda, człowiek wysyła CV na ofertę biurową z której nie wynika, że jest się handlowcem… w dodatku menager plącze się w swoich słowach i nie chce za wiele mówić, bo się boi konkurencji. Wszystko owiane tajemnicą. Zadawane jest dużo pytań do kandydatów zanim poznają o co chodzi. 3 etapy rekrutacji, pierwszy etap nawet nie zachęca do spróbowania tego.
Witam.Jestem bardzo zawiedziona podejściem do klienta zero kontaktu zero Podczas podpisywania umowy obiecywano niższe rachunki za prąd do 95%i co?Pierwszy rachunek rozliczeniowy 1550zlRęce opadają do tego nie mam od kogo dowiedzieć się za co taka suma To sobie zaoszczędziłam.Jezeli macie Państwo życzenie skontaktować się ze mną proszę meil monika300179@wp.pl a i nadmienię nie mam więcej urządzeń w domu niż miałam
Szanowna Pani, cieszymy się, że sprawa została wyjaśniona z działem serwisu. W przypadku dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.
A pomogliście? Czy tylko taki komentarz napisaliście, aby uspokoić opinie?
Janusz .J Wiptam do mnike dotąd specjalista ds pomp ciepla Krzysztof W. Po jego wyjściu sprawdziłem sobie opinie w internecie przerazilo mnie to:. , jeszcze raz zaprosilem pana Krzysztofa . Pogadaliśmy. Pan Krzysztof przedstawił mi jak to wyglada i uspokoil moje internetowe obawy co do firmy WIEC PODPISALEM JESTEM ZADOWOLONY
Podziękowania za dobrą robotę. Polecam
Pomijając to, że nie mogę znaleźć ogłoszenia tej firmy, a niby do niej aplikowałam Doszłam do 3-go etapu rekrutacji. Pierwszy to typowo rozmowa z działem HR nic specjalnego. Drugi to u mnie spotkanie online, przebiegło ono ciekawie, dużo pytań czemu akurat taka praca itp. Cyrk zaczął się dopiero w trzecim etapie, gdy ja i dwie inne osoby przybyły do firmy w Katowicach na ul. Mariackiej. Na osoby, które miały nam pokazać jak wygląda praca, czekaliśmy pół godziny! Potem każdy z nas dostał osobę kompetentną aby pokazać nam jak wygląda ta praca, gdy wyszliśmy z budynku Pan B, który miał mi pokazać z czym to się je powiedział mi, że z miejsca mi dziękuje, ponieważ nie jestem ubrana BIZNESOWO (cokolwiek to znaczy) i nie weźmie mnie na spotkanie z klientem. Byłam w szoku, ponieważ było to zmarnowanie mojego czasu i jeśli przeszkadzał im mój ubiór, mogli mi dać znać po prostu wcześniej. Oczywiście potem zadzwoniłam do Pani z rekrutacji, po opowiedzeniu całej historii otrzymałam tylko krótkie " Dziękuję za informację, do usłyszenia"... Też pragnę zaznaczyć, że w informacji sms, którą dostałam dzień przed nie miałam informacji o dress code, była tylko informacja o ubiorze odpowiednim do pogody. Nie polecam nikomu tej firmy, do teraz nie wiem, gdzie bym miała pracować, ponieważ podpisują się pod kilkoma innymi nazwami.
Czy miałam do czynienia z tego typu branżą
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jestem bardzo zadowolony z tej firmy.Od chwili podpisania umowy t.j.28 wrzesień2021 do 8,12 21 panele były na dachu.24,0122 już działają.Wszystko działa bez zastrzeżeń.Obiecali jeszcze pomoc w uzyskaniu dotacji Mój prąd.Osobiście polecam tą firmę.
to rzeczywiście potwierdzenie profesjonalizmu.umowa 28 wrzesień -24.01-juz działają.A to co oni obiecują to ....
Firma tragedia. Po kilkukrotnym zgłoszeniu awarii instalacji fotowoltaicznej wysłali do mnie po miesiącu!! swojego audytora( pracownika firmy EON.FOTON), który stwierdził ,że instalacja jest do całkowitej przeróbki źle zamontowana, audytor poinformował mnie o bardzo dużym zakresie usterek montażowych i powiedział że wciągu dwóch tygodni przyjedzie ekipa naprawcza. Czekam 4 miesiące !!!wykonałem dziesiątki połączeń na infolinie firmy z prośbą o reakcje. Zero odzewu, zero kontaktu z kimś decyzyjnym, klepiące w kółko to samo pracownicy infolinii masakra. Potraktowany został tak klient który kupił w tej firmie 2 pompy ciepła i instalację fotowoltaiczną za około 100 tys złotych.Ilość usterek i napraw pomp ciepła to materiał na kolejną opowieść, której nie mam już siły i nerwów kolejny raz opisywać(opisywałem na innych forach jako klient kujawsko pomorskie). Ostrzegam nie bądźcie tak naiwni jak ja.
Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy razem z Pana danymi, będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat i udzielić Panu odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@eonfoton.pl
Odpowiedzieć z państwa strony są na zasadzie kopiuj w klej dla każdego petenta to samo, informację o usterkach opisie sprawy wysyłałem wielokrotnie elektronicznie , telefoniczne a wy mi piszecie że po 4 miesiącach koorespondecji mam przedstawić sprawę nie ośmieszajcie tego forum i (usunięte przez administratora) przez waz ludzi
czy moge zrezygnowac z podpisanej umowy jaki okres jest na zerwanie
14 dni bez podania przyczyny najlepiej wraz z nie zaakceptowaniem projektu..Jest bardzo ciężko zrezygnować...Nie ma kontaktu...
Posiadam pompę ciepła od firmy Foton jestem bardzo zadowolony z produktu i kompleksowej obsługi bardzo fachowa ekipa serwisowa super doradztwo w części dofinansowania czyste powietrze.
Minęło 7 miesięcy a dotacji jak nie było tak i nie ma
U mnie 8 mies. I nie ma dotacji, choć obiecywał to mój „opiekun” Rafal Wozniak. Złodziejska firma nawet nie odbierają telefonów i nie odpisują na maile!!!
UWAGA NA NIEUCZCIWĄ FIRMĘ W SWIĘTOKRZYSKIM Przestrzegam wszystkich przed firmą Foton Technik teraz eonfoton po zapłaceniu za instalację gotówką urwał się kontakt z Przedstawicielem tej firmy podobno został zwolniony.Mam założone panele o mocy 7.1KW zapłaciłem za nie gotówką 40 000zł.Instalacja jest zle wyliczona cały czas mam dopłaty po 500zł za pół roku.Cały czas mnie zwodzą że zużywam za dużo prądu.Mam 67lat nikt z firmy nie pofatygował się aby mi pomóc obiecanki cacanki a głupiemu radość.Obiecali że pomogą mi złożyć wniosek na dopłatę mój prąd minął już rok i nikt mi nie pomógł.UWAŻAJCIE LUDZIE TO SĄ ZWYKLI (usunięte przez administratora) KTÓRZY żerują na takich ludziach jak ja.
Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy razem z Pana danymi, będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat i udzielić Panu odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@eonfoton.pl
Jesteśmy zbulwersowani brakiem profesjonalizmu ze strony firmy. Instalacja fotowoltaiczna źle obliczona u nas i trzech pozostałych poleconych domach. Przedstawiciel handlowy zwolniony natomiast kierownik któremu zgłosiliśmy problem odszedł z eon foton. My dostaliśmy dopłaty ponad 1200 złotych TAK TAK tysiąc dwieście złotych.W pozostałych domach dopłata ponad 500zl za pół roku rozliczenia. Jak możecie omijajcie Tą firmę szerokim łukiem. Nie polecam .
Szanowni Państwo! Z całego serca odradzam korzystanie z usług tej firmy. Od sierpnia usiłuję zmusić ich do zakończenia instalacji dwóch zestawów paneli, które zostały zamontowane, ale źle podłączone bo do jednego licznika a miały być do dwóch i nie mogę zmusić ich do zgłoszenia instalacji w Tauronie (bo tylko firma instalująca może to zrobić bo posiada dokumentację). Sytuacja wygląda tak, że zgłoszenie które wysłali dotyczy jednego licznika, do którego panele nie są podłączone, a licznik do którego podłączyli pracuje niezarejestrowany dla Taurona, który to potwierdza. Od października dzwonię regularnie na ich infolinię (czekam średnio 40 minut) otrzymuję zapewnienie, że jutro sprawa zostanie załatwiona i dalej nic się nie zmienia. Z panią Dominiką ......... rozmawiałam kilkakrotnie z telefonu komórkowego, obecnie nie odbiera moich telefonu. Kopiuję i załączam reklamacje, które do nich wysyłam od ponad miesiąca - żadnej reakcji. Dzień dobry! Chciałam zapytać, czy firma ma zamiar odpowiedzieć na poniższą reklamacje? Małgorzata Kostrusiak-Habuda From: Małgorzata Habuda ABO [mailto:malgorzata.habuda.abo@gmail.com] Sent: Thursday, December 30, 2021 4:37 PM To: 'reklamacje@eonfoton.pl' Subject: Reklamacja dotyczy dwóch instalacji fotowoltaicznych. Katowice 30.12.2021. Małgorzata Kostrusiak-Habuda PU ABO Sp. z o.o. Ul: Armii Krajowej 26, 40-698 Katowice E.ON FOTON Sp. z o.o. Od pierwszej połowy listopada usiłuję rozwiązać z Państwem problem wadliwie podłączonej, wadliwie zgłoszonej i wadliwie działającej instalacji fotowoltaicznej zainstalowanej pod powyższym adresem. Czterokrotnie dzwoniłam na Państwa infolinię (czekając każdorazowo blisko godzinę na odbiór połączenia). Przez dwa miesiące każdy pracownik obsługi infolinii zapewniał mnie (ostatnio miałam przyjemność rozmawiać z panem Maciejem Krówką) że sprawa zostanie najdalej w dniu następnym załatwiona i dopiero po ostatniej interwencji, po raz pierwszy w końcu ktoś się ze mną skontaktował. Reklamacja. Mam podłączone na swojej posesji zainstalowane wadliwie przez Państwa Firmę dwa zestawy paneli, pierwszy na prywatny licznik na nazwisko Jerzy Habuda i drugi zestaw na licznik firmy, firma jak w nagłówku. Pragnę złożyć reklamacje na: 1. Niewłaściwe podłączenie przez elektryków (dwie różne firmy instalowały zestawy w odległości czasowej ok. 1,5 miesiąca): obydwa zestawy są podłączone do jednego licznika. 2. Co za tym idzie, złe zgłoszenie do Taurona gdyż obie firmy podały Państwu ten sam numer licznika. Tauron robiąc kontrolę poinformował nas, że nie może być takiej sytuacji, aby dwaj różni odbiorcy korzystali z jednego licznika. 3. Panele przesyłają prąd do sieci, bez zgody Taurona (kontrola przedstawiciela Tauron w listopadzie) na dodatek z licznika, który nie jest zgłoszony. Dowiedziałam się dzisiaj od Was, że usługa przełączenia ma się odbyć na mój koszt. Jesteśmy tym faktem zbulwersowani, gdyż firma Wasza miała doprowadzić zarówno sprawy instalacyjne jak i finansowe do końca. Z pełnym przekonaniem twierdzę, że instalacja do tej pory nie została zakończona, ani wykonana prawidłowo. Czekaliśmy miesiąc na wymianę licznika i dopiero wtedy; po włączeniu paneli pokazały się błędy. Sądzę, że jest to normalna praktyka, zarówno Państwo jak i Tauron wcześniej tych błędów nie mogli zauważyć. To nie jest serwis, to nie jest naprawa. Instalacja nigdy nie była wykonana prawidłowo jak było obiecane w umowie. Państwa Firmę obowiązuje także gwarancja na wykonanie usługi. Oczekujemy, że w końcu po tylu monitach wywiążecie się Państwo z umowy i to w jak najkrótszym czasie. W obecnej chwili panele pracują dla Taurona, a my płacimy raty za pierwszy zestaw, leasing za drugi i normalne rachunki za prąd. Narażacie nas swoją opieszałością z załatwieniem tej sprawy na dodatkowe koszty, których nie miało być. Uprzejmie proszę o jak najszybsze zakończenie instalacji, gdyż będziemy zmuszeni zwrócić się do Was o zadośćuczynienie na drodze prawnej. Łączę wyrazy szacunku Małgorzata Kostrusiak-Habuuda Tel: 602783681 Sprawę jestem zmuszona skierować do postępowania sądowego. Gorąco odradzam E.ON Foton Sp.z o.o. w Warszawie
Jako pracodawca firma byla zawsze uczciwa i płaciła dobrze względem konkurencji dajac dużo benefitow. Niestety ostanio to sie zmieniło premie sa obcinane, ceny bazowe sprzedaży kosmiczne, a centrala niewydolna pod każdym względem. Sprzedaż jest relatywnie niska nawet w tym gorącym okresie, a firma i tak jest niewydolna montażowo. W ostatnim półroczu popelniono dużo błędów na szczeblach zarządzających i teraz są tego efekty. Ja jeszcze pracuje, bo pracują w moim dziale wspaniali ludzie z ktorymi sie zzylam i ciężko podjąć jakąś decyzję, ale przeczuwam duze zmiany.
Najgorsza FIRMa na polskim rynku. Obiecują wszelka pomoc i serwis, a jak jest potrzeba to nie ma nikogo. Bardzo żle traktują swoich klientów. Pan (usunięte przez administratora), proszę go nie słuchać. Jestem zawiedziona bardzo i skieruję sprawe do sądu.
Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy razem z Pani danymi, będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat i udzielić Pani odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@eonfoton.pl
Podpisałem z fotonem trzy realizacje 30.09.2021 do dzisiaj żadna nie jest dokończona. Panele na dachu zamontowane w Październiku nikt nie przyjechał na odbiór po wielu wzywaniach i satkach telefonów okazało się że nie są zgłoszone do operatora chodzi mnie zapewniano od października. Kolejna realizacja to pompa ciepła dostarczyli w październiku przyjechali podłączyć około 15 grudnia zaczęli i nie dokończyli znikli ciągle mają kwarantanny jak się przyjrzałem elementom instalacji to widzę powód czemu nie przyjeżdżają i omijają temat. Przykleiły się im elementy instalacji do rąk i wyparowały dlatego nie przerzedzają. Został bałagan i dalsze palenie w starym piecu. Zestaw paneli 49,9 KW kolejna realizacja wykonana miała być do 30 listopada jeszcze nikogo nie widziałem wpłaciłem zaliczkę we wrześniu widząc co się tej firmie dzieje postanowiłem je zakupić w leasing dla mojego bezpieczeństwa. Sytuacja skrajna pobrali zaliczkę we wrześniu 50 tyś teraz chcieli 98,5 tyś a ja nie posiadam na miejscu ani jednego elementu i kontakt tragedia jak by dostarczyli to by leżało bo za zmontowanie i podłączenie została by im mała kwota do dostania. Sprawę zgłoszę do ochrony praw konsumenta. Tragedia z tą firmą oczywiście sprzedawca był do momentu wpłaty później utrudniony kontakt. Ale jak zadzwonię z innego numeru telefonu to od razu odbiera.
(usunięte przez administratora)
Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy. Będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat i udzielić odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@fotontechnik.pl
Nie polecam, okłamali mnie twierdząc że po zamontowaniu i opłaceniu dostanę 5000zł zwrotu... nic nie dostałem a minęło już 7 miesięcy a opiekun p.Rafał Wożniak nie odbiera telefonu, choć ma włączony??? Pewnie te 5000zł ukradła mi ta firma Foton???
Szanowny Panie, Prosimy o przesłanie pełnego zgłoszenia na adres mailowy info@eonfoton.pl. Będziemy mogli wtedy przeanalizować Pana zgłoszenie i udzielić Panu pełnej odpowiedzi.
Niestety, ja również dałem się nabrać. maila na podawany tu adres wysłałem 21.11.2021, z uwagi na upływający czas wysłałem też pismo z potwierdzeniem odbioru 30.11.2021 i do tej chwili zero kontaktu. oczekuję jakiejkolwiek reakcji. Wszystkim zainteresowanym proponuję wspólne zgłoszenie tej firmy do UOKiK, gdyż z naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów mamy do czynienia wówczas, gdy bezprawna praktyka przedsiębiorcy dotyka pewnej grupy (np. klientów danego przedsiębiorcy) lub nieograniczonej liczby konsumentów, zagrażając interesom każdego konsumenta będącego lub mogącego być potencjalnie kontrahentem przedsiębiorcy – to znaczy potencjalnie każdy może zostać przez nią poszkodowany. Myślę, że wspólnie stać nas będzie na dobrego prawnika.
Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy razem z Państwa danymi, będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat i udzielić Państwu odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@fotontechnik.pl
Chętnie połączę siły, mam nadzieje ze starczy ich po tych wszystkich przebojach z ta firma (usunięte przez administratora)
Podałem swój nr klienta NM46755, problem został Wam przedstawiony mailowo i listownie, więc nie rozumiem czego jeszcze potrzeba by otrzymać odpowiedź.
Szanowna Pani, zwracamy się z prośbą o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy razem z Pani danymi, będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@eonfoton.pl
Proponuje ogarnąć swój (usunięte przez administratora) a nie szukać na forum tylko w środku firmy. Montaż miał być w tym tygodniu a tu nawet kontaktu nie było! Przedstawiciel umywa ręce taka oto profeska
Bardzo chętnie przyłączę się do Pana apelu - też w listopadzie 2021 podpisałam umowę, w grudniu przywieźli panele-zamontowali tydzień później ale nie podłączyli do licznika głównego w ogrodzeniu (nie było możliwości podłączzenia w domu) I już od miesiąca nie mogę się doprosić żeby ktoś przyjechały włożył kabel I podłączył. Nie odbierają telefonów I nie ma z Kim rozmawiać. mojelisty250@interia.pl
Szanowna Pani, Prosimy o przesłanie pełnego zgłoszenia na adres mailowy info@eonfoton.pl. Będziemy wtedy w stanie zweryfikować co się stało i udzielić Pani dokładnej odpowiedzi.
Prawdopodonie Panie pod mailem firmowym info@fotontechnik.pl to jakas porazka - jezeli cos reklamujecie cos wam nie pasuje np rodzaj faktury to jest odpowiedz na zasadzie -ale my zrobilismy i to wszystko -czyli jak w komedii Barei -nie mamy Pana plaszcza i co nam Pan zrobi
Ja mam mieszane uczucia i doswiadczenie. Pan Jaroslaw J osoba godna polecenia-tlumaczy dokladnie i nie kreci - wszystko idzie gladko do momentu realizacji. Montaz ktory mial byc expres do tygodnia trwal 3 tygodnie i to przez niejakiego pana kierownika M, ktory tylko wtracil sie w ustalenia i namieszal a przy okazji probowal wmawiac rzeczy ktore nie byly ustalane. Na szczescie przypadkiem otrzymalem ekipe ktora miala byc wlasna a okazala sie podwykonawca ale byla/jest mega profesjonalna (stwierdzam na podstawie użytych materialow jak i wygladzie koncowym w porownaniu do kolegow/sasiadow). Takze Pan Jarek J konsultant -TAK Pan M-kierownik -NIE!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w E.ON Foton Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy E.ON Foton Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 59.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w E.ON Foton Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 10 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy E.ON Foton Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w E.ON Foton Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.