Voice Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
"Ponadto, chcielibyśmy podkreślić, że nasza reakcja na Pana opinię nie jest formułką, a wyrazem zrozumienia sytuacji. Zapewniamy też, że nie będziemy w odwecie próbowali ustalić Pana tożsamości, ponieważ takie działania są sprzeczne z naszymi zasadami i wartościami." Dokładnie ustaliliście moją tożsamość i doszliście kim jestem, więc proszę nie kłamać. Nie mam umowy o pracy, więc PiP nie może się tym zainteresować. Rozmawiałem z moją TL i próbowała mi przekazać w bardzo delikatny sposób, że czeka mnie rozmowa z największą głową HR. I czekam na ten dzień. Kiedy zmierzę się z tą wielką personą. Pewnie zostanę absolutnie zdemolowany podczas tej rozmowy, bo jako głupi pionek nie mam coś do gadanie, ale jest pewna kwestia, którą pomineliście. RODO będzie waszym aniołem śmierci. Mam zamiar iść do prawnika i omówić kwestię wysyłania dokumentów na miejsce, w którym nie powinny się one znaleźć. Mam nadzieję, że czujecie się źle jak patrzycie w lustro, ale pewnie całe "g" was to obchodzi.
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Lublin
Dzień dobry, na większości naszych projektów obowiązuje stawka godzinowa, która jest rozliczana za każdą przepracowaną godzinę. Jeżeli na projekcie jest dodatkowy system motywacyjny to osiągnięcie bonusu zawsze jest zależne od poziomu kluczowych wskaźników, które osiągnie dany współpracownik. Po każdym szkoleniu staramy się przesyłać anonimowe ankiety satysfakcji, celem wyjaśnienia powyższych kwestii bardziej szczegółowo zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem myvoice@oex-vcc.com
Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
Kochani, a ile zarabia specjalista do obsługi klienta z językami typu: węgierski, czeski, słowacki, rumuński? Nawet jeśli znacie stawkę niezbyt aktualną, albo np. władacie językiem, którego w tym projekcie nie ma, a jest stosunkowo rzadki, to Wasza refleksja o przeszłych zarobkach już coś mi powie. Będę wdzięczna za pomoc :)
Contact Center One Best Sp. z o.o.
Częstochowa
27,70 to stawka brutto godzinowa, oprócz godzinówki są premie za realizacje celów. Niektóre osoby z zespole osiągają najwyższe progi i wtedy możliwe jest nawet osiągnięcie wyższej stawki niż to 31,20 brutto. Wszystko zalezy od wyniku jaki realizujesz w danym miesiacu
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Łódź
Dzień dobry, dziękujemy za wyrażoną opinię. Dokładamy starań aby każde szkolenie zawierało po części teoretycznej, część praktyczną. Po szkoleniu odbywa się tzw. okres wdrożenia, który również przygotowuje do dalszej pracy. Celem przekazania bliższych szczegółów uwag zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem myvoice@oex-vcc.com.
Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.
Kraków
A ja bym chciała aplikować na etat specjalisty ds. sprzedaży na infolinii wychodzącej, istnieje cały czas ten etat? Bo jeśli tak to będę aplikować w ciemno. Wtedy stawka była na poziomie 23-35 zł, a teraz ile można dostać? Jako formę zatrudnienia podawano umowę o pracę, ale również umowę zlecenie i nie wiem na co się bardziej nastawić.
Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.
Kraków
Faktycznie nadgodziny są dobrowolne? A co z ich ograniczeniem? Kiedyś pokazywało mi w ofercie, że konsultant może pracować od 7 do 22, to dalej aktualne jest? tamta oferta była dawna, szukam aktualności
Sales & Service Contact Center
Warszawa
Nie mam pojęcia na ile ten podkomentarz jest trafny ale już wcześniej zastanawiałam się jakie może tu występować podejście do kobiet, zwłaszcza w takich sytuacjach jak są w ciąży lub maja małe dzieci. z braniem wolnego nie ma wtedy problemu?
77 CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Toruń
Zastanawiam się nad podesłanie firmy swojego cv na stanowisko telemarketera. Trafiłem akurat na starą ofertę i trochę sobie poczytałem. Dwa lata temu zarobki godzinowe określono jako zaczynające się od 20,70. To stawka godzinowa netto czy brutto? Ile jest aktualnie płatne za taką godzinę? Czemu pracownicy tak rzadko zaglądają na forum? Wiele pytań od kandydatów, odpowiedzi 0.
Contact Center One
Częstochowa
Od kiedy w praktyce jest tu już nowy menadżer? Mnie oferta na takie stanowisko ds. sprzedaży pokazywała się ze trzy lata temu, była zatem jeszcze jakaś rotacja po drodze? a w zespole jaki jej aktualny poziom się utrzymuje? będzie szansa żeby teraz dołączyć? ciekawa jestem warunków startowych
Silesian Contact Center Sp. z o.o.
Katowice
Tak, w pomieszczeniu sąsiadującym z salą sprzedaży . Odradzam podejmowanie pracy. Nie ma szans na premie. Umowa zlecenie, bez szans na etat. Max 6 godzin dziennie, zależnie od wyników.
Raya Contact Center
Warszawa
was working there for two years and they have a policy of implementing annual increase at the start of every year. They did it even in Corona timeit
TPI (Contact Center)
Poznań
prowadzą projekt dla Orange Energia. mają infolinie i Back office w Poznaniu Contact Center, umowę zawsze zawierasz z jeszcze kolejnym podwykonawcą np, arteria lub medi... zawsze umowa śmieciowa i minimalna krajowa. a i tak skubią na kasę,. odejmują godziny , które przepracowałeś i kłamią, że wyrównają premią, tylko premii nikt tam nie widział. Nie szanują pracownika, dlatego pracownicy byle jak obsługują klientów. Nie warto mieć prąd od takiego kiepskiego pracodawcy.
Mass Contact Center Sp.z o.o.
Żary
Potwierdzam ,pracowałam krótki czas i uciekłam ,jak piszesz kierowniczka (usunięte przez administratora), Zero szacunku ,przy nas na szkoleniu cieszyła się ze tak opieprzyła jedną dziewczynę ze się popłakała i była z tego dumna ,nie nazwę nawet tego
VOICE CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Warszawa
Pracowałem tam chwilę na studiach, jakoś w 2010 czy może 2011. Szybko zrezygnowałem, bo miałem wyrzuty z namawiania ludzi na kupno rzeczy, które nie były im potrzebne. A ... i trochę narzekali, że siadałem w pokoju innej "drużyny" - i że niby wcale tam nie pracuję (tam było zwyczajnie ciszej - w tym pierwszym bezustanny szum od rozmów 30-40 osób; a co do pracowania... co to kogo obchodzi przy pracy w 100% na prowizjach - nie robię to nie zarabiam.. ) i miałem już dość wysłuchiwania tego. Ale do rzeczy. Call One miało kilka źródeł baz danych, wtedy największa to był "Świat Książki" (imię, nazwisko, nr telefonu, dokładny adres... - bo ŚK wysyłał książki do domu). Nie wiem jednak czy to Call One je *kupiło*, czy też dostarczył je zleceniodawca (Call One to usługi telemarketerów - sprzedawaliśmy abonamenty Play, maszynki do golenia, naszyjniki, wina ... i niektóre z tych firm to była LIPA.(usunięte przez administratora) Gdy komuś coś sprzedawałem, to na koniec było tak: - "Pani/Pana dane będą oczywiście chronione - tak jak to jest wymagane w ustawie - teraz przeczytam krótką informację, która to potwierdza :bla bla bla zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych bla bla bla przez Call One S.A. oraz PARTNERÓW MARKETINGOWYCH ...." Kto nie wie, to poczuję się bezpiecznie... ale wszystko tkwi w szczegółach a dokładniej w słowach "oraz partnerów marketingowych". Takim partnerem jest KAŻDY kto coś od nich kupuje lub im sprzedaje (na przykład wspomniane dane osobowe). Ta formułka, którą można znaleźć prawie przy każdej umowie najczęściej zawiera właśnie ten dopisek... . I to pozwala legalnie handlować naszymi danymi. ;) Gdyby firma była fair było by, na przykład: "przez Call One S.A. oraz Play S.A." - tyle! @Teo Twoje dane mogły pochodzić z Call One, ale od kogo miało je Call One...? PS. Kilka lat temu wszyscy musieli mieć zarejestrowane numery telefonów. Ja miałem "od zawsze" telefon na kartę - ten sam numer od początku. Poszedłem do salonu T-Mobile (bo karta była Hayah -> Era -> T-Mobile). I dostałem do podpisania umowę z takim samym bezczelnym dopiskiem "partnerów marketingowych" ... No ale ... potrzebowałem telefonu. Dziwię się, że rząd wtedy... dbając o bezpieczeństwo obywateli narzucił rejestrację numerów (co myślę, że jest OK!) nie zadbał o to aby ich dane osobowe (tam był nawet PESEL) nie poszły w świat! A co do samej pracy... Call One S.A. jako pracodawca tymczasowy... ogólnie OK (choć na wstępie, przy umowie próbowali podsunąć klauzulę o zgodę na niczym NIELIMITOWANE przetwarzanie wizerunku pracownika), pomieszczenia ciepłe, klimatyzowane, bez mobbingu, było szkolenie (jak naciągać ludzi) ale sama praca, to co się tam robiło przez te dwa-trzy tygodnie .. siedzi mi na sumieniu do dziś.
In Touch Contact Center
Warszawa
Jeżeli dalej na wyższych stanowiskach jest ta sama dwójka co pół roku temu! To pozdrawiam! Bardzo mile wspominam naszą współprace, super atmosfera ;) pozdro
Contact Center Sp. z o.o. (Firma zamknięta)
Toruń
Mareczek, nie dość że potwierdziłeś że wszystko co tu o tobie napisano to sama prawda, to jeszcze próbujesz się wybielać że według samego siebie słusznie postępujesz. To praca przy nielegalnie wykonywanych połączeniach, zwykłym oszustwie, to ty masz wygórowane oczekiwania wobec ludzi, nie na odwrót. I typowe gadanie o twojej odpowiedzialności na stanowisku, tak to jest jak zakompleksionemu frajerowi z ogromnym ego ktoś da porządzić, żałosne
Res Iudicata Contact Center Sp. z o.o.
Łódź
Zgodnie z KRS firma normalnie funkcjonuje lecz dla mnie to jest dziwne, że taki spokój tu panuje.
Addconnect Contact Center
Poznań
Super firma, praca dla osób z otwartą głową i odpowiednimi kompetencjami ale warto , polecam!!
Sales & Service Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
Nie polecam. To żłobek dla przyjaciółek a nie praca
SNACKS Contact Center
Poznań
Call Center, pracowałem w kilku. Sprzedajesz usługi Orange, nie garnki, pokazy i wizytówki, czy inne g..wna. Za darmo nie dostaniesz, wymagają ale na wypłatę nie możesz narzekać. Jak chcesz to zarobisz. tyle w temacie.
CBB Contact Center
Bank bph
Nadal nie widać zbyt wielu wieści o CBB Call Cener , może ktoś z pracowników da znać co u nich się dzieje? Podzielcie się z nami swoim doświadczeniem!
Masz contact center
Żary
Jak komuś nie pasuje to po co pracuje?? Ja pracuje kilka lat i jestem zadowolona i z wypłaty i z atmosfery. Jak na Żary to zarobki sa wysokie. Wiadomo ze pracownik nie zarobi tyle co właściciele. Bo w jakiej firmie tak jest? A oni nie maja tak super bo właścicieli jest kilku z tego co wiem w krs 4 czy 3 osoby i oni tez sie dziela....
Contact Center Sp. z o.o.
Bydgoszcz
Twoja wiedza może być drogowskazem na drodze kariery dla wielu ludzi. Dodaj komentarz o firmie Contact Center Sp. z o.o..
Contact Center Wulkan Sp.z o.o.
Olsztyn
Macie nowe wiadomości na temat pracy w firmie Contact Center Wulkan Sp.z o.o.? Jeśli macie doświadczenie z tą firmą, czekamy na komentarze!
AZSoft S.A. - Contact Center
Toruń
Jesteś zainteresowany pracą w firmie AZSoft S.A. - Contact Center? Zadaj pytanie na naszym forum i uzyskaj niezbędne informacje.
Conexia, Contact Point, Call Center Poland
Warszawa
Nikt jeszcze nie dodał opinii o firmie Conexia, Contact Point, Call Center Poland, bądź pierwszy! Czekamy na Twoje zdanie na temat zatrudnienia.
Contact Center TP S.A.
Łódź
9 zl brutto + premie tyle ile wyrobisz czyli umowa zlecenie przez agencje za marne 750 zl miesiecznie jak dorobisz premia (ktora np moze byc kompletnie cofnieta przez jednostkowa decyzje np od dyrektorki z Katowic i jest wyliczona tak bys nie zarobil nic) to moze wyjdzie Ci 1200 na reke Polecam jak ktos lubi pracowac popoludniami na sluchawce za marne grosze
Gti Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
Ad Contact Center Aneta Domagała
Pogórze
Contact Center Puls Sp. z o.o.
Nidzica
Contact Center Technologies Paweł Bublewicz
Józefosław
Contact Center Agd Izabela Grudzień
Pruszków
Global Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
Contact Center Paula Kisiel
Fałkowo
Direct Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
Raya Contact Center Europe
Warszawa
Hol Group Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
Alfatels Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
Best Contact Center Maria Zugaj
Ząbkowice Śląskie