Opinie o Silesian Contact Center Sp. z o.o. w Katowice

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Silesian Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Silesian Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Silesian Contact Center Sp. z o.o. w Katowice

historyk
Pracownik
 Pytanie

Praca w call center to harówka ,ale gdzie rozdają pieniądze za siedzenie .... ?? plany , cele , wskaźniki wynikają z tego co nakłada Operator . Rożnie bywa ,ale jednak elastyczności w tej firmie nie można odmówić . Kierowniczki maja swoje mement z którymi można dyskutować .Każdy ma słabsze chwilę :). Odbija się zbyt duża liczba nierobów , którzy siedzą obok mnie i tylko patrzą aż mignie parę godzin, wezmą L4 i mają w (usunięte przez administratora) czy oddział zrobi plan. każdy kto robi cel - bo takich osób jest sporo bierze za to dobre pieniądze. Problem dzisiejszych czasów zarobić i nic nie zrobić

Były pracownik
Były pracownik

NIE POLECAM PRACY W TEJ FIRMIE. Zacznijmy od tego, że szkolenie jest bezpłatne. Większość konsultantów jest zatrudniona na 3/4 etatu na umowę zlecenie za najniższą krajową. Firma kupuje słabej jakości bazy. W 100% działa się na tak zwanych zimnych leadach natomiast pracownikom wmawia się, że są to gorące leady. Kierowniczki wyznaczają pracownikom godziny w których mogą wyjść na przerwę. Tak zwane zasady pracy czyli kwestie dot. wynagrodzenia i celu zmieniają się co miesiąc. Zebrania w tej kwestii są robione w połowie miesiąca lub tydzień przed jego końcem czego efektem jest to, że pracownicy przez większość miesiąca nie wiedzą za jakie pieniądze pracują. Istnieją również potrącenia z premii np. jeśli nie wyrobi się tak zwanego czasu rozmowy co jest fizycznie niemożliwe, ponieważ konsultanci czasami przez godzinę odbijają się od poczty głosowej. Jeśli „podpadnie” się osobie, która akurat robi odsłuchy rozmów również zawsze znajdzie się jakiś powód by potrącić kilka procent z premii. Oprócz szkolenia wstępnego przed rozpoczęciem pracy nie ma żadnych innych szkoleń. Jeśli zmieniają się promocje to konsultant otrzymuje wydrukowaną kartę i sam ma się zapoznać z materiałem najlepiej w czasie przerwy. W firmie występują częste awarię internetu w takich sytuacjach pracownicy są wysyłani do domu i w kolejnych dniach muszą odrabiać godziny mimo, że to firma nie zapewniła im możliwości pracy w danym momencie. Pracownikami zarządzają osoby, które kompletnie nie mają pojęcia na ten temat. W kadrze zarządzającej jest tylko jedna osoba, która zna techniki sprzedaży. W firmie panuje bardzo nieprzyjemna atmosfera, która jest wprowadzana przez kierownictwo. Zero szacunku dla pracownika. Kierowniczki często nie konsultują ze sobą ważnych dla pracownika kwestii przez co są przekazywane konsultantom sprzeczne informacje, które wprowadzają ich w błąd. Konsultanci otrzymują uszkodzone słuchawki po poprzednich pracownikach, a o nowe trudno jest się doprosić. Z plusów: pieniądze zawsze były wypłacane na czas. Jeśli ktoś szanuje swoje zdrowie psychiczne to polecam dwa razy się zastanowić zanim podejmie pracę w tym miejscu.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy rozmowa kwalifikacyjna do Silesian Contact Center Sp. z o.o. odbywa się w siedzibie firmy?

ex_work. Nowy wpis
Kandydat
@Pytanie

Tak, w pomieszczeniu sąsiadującym z salą sprzedaży . Odradzam podejmowanie pracy. Nie ma szans na premie. Umowa zlecenie, bez szans na etat. Max 6 godzin dziennie, zależnie od wyników.

Doris Nowy wpis
Inne

Firma (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) pracowałam tam dosłownie za darmo bo nie otrzymalam od tych (usunięte przez administratora) ani złotówki poprostu nie zapłacili za pracę z umowami tak samo nawet kwestionariusza nie dostałam a człowiek pracował cieszko i solidnie za darmo nie polecam tej firmy

questxv Nowy wpis
Inne
@Doris

Pracowałem w tej firmie wiele lat. Bez szans na umowę o pracę. O ile z wynagrodzeniem za godziny nie ma problemu o tyle o premii raczej zapomnieć. Kierownictwo zrobi wszystko żeby z hipotetycznej premii (usunięte przez administratora) ile wlezie. Cel dzienny nie do zrobienia, bazy chyba ze(usunięte przez administratora) Najgorszemu wrogowi tej firmy nie polecam, chyba że lubicie (usunięte przez administratora). Pozdrawiam ciepło obydwie Specjalistki : Asię i Sylwię S. - HR i szkolenia.

historyk
Pracownik
 Pytanie

Praca w call center to harówka ,ale gdzie rozdają pieniądze za siedzenie .... ?? plany , cele , wskaźniki wynikają z tego co nakłada Operator . Rożnie bywa ,ale jednak elastyczności w tej firmie nie można odmówić . Kierowniczki maja swoje mement z którymi można dyskutować .Każdy ma słabsze chwilę :). Odbija się zbyt duża liczba nierobów , którzy siedzą obok mnie i tylko patrzą aż mignie parę godzin, wezmą L4 i mają w (usunięte przez administratora) czy oddział zrobi plan. każdy kto robi cel - bo takich osób jest sporo bierze za to dobre pieniądze. Problem dzisiejszych czasów zarobić i nic nie zrobić

Były pracownik
Były pracownik

NIE POLECAM PRACY W TEJ FIRMIE. Zacznijmy od tego, że szkolenie jest bezpłatne. Większość konsultantów jest zatrudniona na 3/4 etatu na umowę zlecenie za najniższą krajową. Firma kupuje słabej jakości bazy. W 100% działa się na tak zwanych zimnych leadach natomiast pracownikom wmawia się, że są to gorące leady. Kierowniczki wyznaczają pracownikom godziny w których mogą wyjść na przerwę. Tak zwane zasady pracy czyli kwestie dot. wynagrodzenia i celu zmieniają się co miesiąc. Zebrania w tej kwestii są robione w połowie miesiąca lub tydzień przed jego końcem czego efektem jest to, że pracownicy przez większość miesiąca nie wiedzą za jakie pieniądze pracują. Istnieją również potrącenia z premii np. jeśli nie wyrobi się tak zwanego czasu rozmowy co jest fizycznie niemożliwe, ponieważ konsultanci czasami przez godzinę odbijają się od poczty głosowej. Jeśli „podpadnie” się osobie, która akurat robi odsłuchy rozmów również zawsze znajdzie się jakiś powód by potrącić kilka procent z premii. Oprócz szkolenia wstępnego przed rozpoczęciem pracy nie ma żadnych innych szkoleń. Jeśli zmieniają się promocje to konsultant otrzymuje wydrukowaną kartę i sam ma się zapoznać z materiałem najlepiej w czasie przerwy. W firmie występują częste awarię internetu w takich sytuacjach pracownicy są wysyłani do domu i w kolejnych dniach muszą odrabiać godziny mimo, że to firma nie zapewniła im możliwości pracy w danym momencie. Pracownikami zarządzają osoby, które kompletnie nie mają pojęcia na ten temat. W kadrze zarządzającej jest tylko jedna osoba, która zna techniki sprzedaży. W firmie panuje bardzo nieprzyjemna atmosfera, która jest wprowadzana przez kierownictwo. Zero szacunku dla pracownika. Kierowniczki często nie konsultują ze sobą ważnych dla pracownika kwestii przez co są przekazywane konsultantom sprzeczne informacje, które wprowadzają ich w błąd. Konsultanci otrzymują uszkodzone słuchawki po poprzednich pracownikach, a o nowe trudno jest się doprosić. Z plusów: pieniądze zawsze były wypłacane na czas. Jeśli ktoś szanuje swoje zdrowie psychiczne to polecam dwa razy się zastanowić zanim podejmie pracę w tym miejscu.

logo firmy Brand Manager
Gdynia
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracuje na słuchawce od lat
Były pracownik

Pracowałam w SCC bardzo długo,zanim nasze drogi w przyjaznych stosunkach się rozeszły. Praca jak w każdej firmie zajmującej się sprzedażą,masz premie za wyrobienie celu ,na którą składają się min. jakość (rozmowy zgodne z wytycznymi UOKiK) oraz jakieś poszczególne elementy,czas rozmów irp. Pracuje obecnie w 4 firmie zajmującej się sprzedażą telefoniczna więc niczym ta firma poza proponowanym produktem nie różni się od pozostałych,fajna firma na start jak wkraczasz na rynek pracy bo nie oczekują tak jak w innych formach zaraz po szkole doświadczenia.

@bekajakrzeka
Były pracownik

Zdecydowanie NIE POLECAM pracy w tej firmie. Praca za śmieszne pieniądze, a o premii można zapomnieć, bo jest ucinana z każdej strony… Ważne, że co miesiąc pieniążki do „kapsi” i torebki z guessa się zgadzają. Zero wsparcia i pomocy ze strony kierownictwa. Opryskliwość i zadufanie w sobie to ich drugie imię. Jedynym plusem tej firmy to bardzo pomocny i życzliwy zespół kolegów współpracowników oraz jeden z liderów, który dał wiele cennych wskazówek na temat sprzedaży telefonicznej. Reszta - jeden wielki DRAMAT.

questxv
Pracownik
 Pytanie

Szkoda czasu. Cele sprzedażowe wystrzelone w kosmos. Na każdym kroku potrącenia, za brak sprzedaży telefonów, za niedoręczenia, za cokolwiek. Umowa o pracę ? Zapomnijcie! Permanentne zlecenie z upierdalaniem premii na każdym kroku i pod byle pretekstem. Po wielu latach pracy na kilku kampaniach mogę coś powiedzieć. Realizujesz cele? Zapomnij o premii! Nie realizujesz? Kopa w zadek, z dnia na dzień i do widzenia. Godziłoby się puścić strogą 'wiązankę'. O ile jedna z kierowniczek jest w miarę ok o tyle drugą niech szlag trafi. W (usunięte przez administratora) ma każdego konsultanta. ODRADZAM!

PRACOWNIK
Inne

Nie polecam pracy w tej firmie. Dwie kierowniczki szukają tylko gdzie komuś kasę zabrać. Ucinają premię, jak ktoś zrobi za dużo to zabierają bo musi im starczyć na swoje torebki

Tomek
Były pracownik

Call center jak call center, pracowałem na słuchawce w gorszych miejscach, krytyczne opinie w większości przesadzone.

.
Były pracownik

Nigdy więcej pracy (usunięte przez administratora) nie wyplacaja premi , mydla oczy, 2 kierowniczki które się tym zajmuja patrza tylko ile w danym msc zabrać człowiekowi pieniędzy, oczywiście zostanie to zgłoszone do odpowiednich służb.

Pyśka
Były pracownik

Pracowałam 3 miesiące i nigdy więcej nie chciałabym takiej pracy.Beznadziejne bazy,wciskanie ludziom takiego kitu że szok,zarobki też marne.Za miesiąc wzięłam nie całe 2000 to była najwyższa wypłata.Umowa zlecenie jedynie,nie polecam.

Monika
Były pracownik

Pracowałam niecałe trzy miesiące firma totalna porażka. Dupne kierownictwo które nic nie potrafi tylko ucina premie i prowizje za sprzedaż. Bazy ze śmietnika zero wsparcia sprzedaży dla osoby która jest nowa zero skupienia i uwagi Totalne (usunięte przez administratora). Nie polecam Omijać szerokim łukiem.

Danuta
Inne

widziałam tutaj we wpisach ofertę dla spedytora międzynarodowego tylko, że to parę lat temu było.. jakie warunki z tego mogą być do dziś aktualne? rozwinie ktoś proszę obecny system prowizyjny jaki tu teraz mają? i co z tymi szkoleniami, jak często występują i w jaki sposób są zorganizowane?

NOwy etap

Międzynarodowa firma spedycyjna, będąca w trakcie rozbudowy już istniejącego 100 osobowego działu zatrudni osobę na stanowisko: Asystent Spedytora Międzynarodowego miejsce pracy: Katowice *Gwarantujemy umowę o pracę *Wysokie wynagrodzenie podstawowe + system prowizyjny *Praca od 8:00 do 16:00 pon-pt- nie pracujemy w weekendy! *Osoby zatrudnione przez nas otrzymują pakiet szkoleń pozwalający bez stresu rozpocząć nowy etap kariery jako "asystent spedytora" *Dajemy możliwość rozwoju po szczeblach kariery naszej firmy, docelowo również prowadzenie własnego Zespołu Spedytorów jako Manager Spedycji *Zatrudniamy również osoby bez doświadczenia Jeżeli jesteś osobą od 18 do 30 roku życia i chcesz rozpocząć z Nami nowy etap, wyślij swoje CV na podany adres mailowy: d.bryl.ol@wp.pl

2
Miro
Inne

A ja wiem jedno. Dobra firma może być dla dobrego pracownika!!

Meee

Powiem tak, pracowałam niecały rok i wiecie co, nie wiedziałam że można taki kit wciskać ludziom, zarobki porażka, największa wypłata - 2035, premie ucinaja za byle słowo, liderzy tylko dbają o siebie, poprosisz o coś to trzeba tydzień czekać na odpowiedź, chodzą i działają na nerwy słowem DETERMINACJA, jak ją mieć skoro na jeden nr dzwoni się po 10 razy a jak człowiek odbierze to od razu do Ciebie z(usunięte przez administratora) skacze żeby nie dzwonić. W moim oddziale pracowało jakieś 20 osób, zero klimatyzacji, zero nawiewu latem, brak czajnika oraz kubków żeby kawę głupia zrobić już o lodówce na zimne napoje nie wspomnę. NIE POLECAM I TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA(usunięte przez administratora)

kuba

widać, że firma ma spore zainteresowanie, skoro nie wrzuca ofert, a ogranicza się jedynie do takiej formy rekrutacji :) to bardzo dobry znak, że działają prężnie

Hrabia

na szkolenie z produktów poświęcają 2 i pół tygodnia na szkolenie techniczne z obsługi programów dają łaskawie 3 dni a do ogarnięcia masz 6 programów dodam że podczas tych 3 dni po razie wprowadzacie zamówienia do komputera reszta czasu to pokazówka z których nauczycie sie wielkie G bo od samego patrzenia nic sie nie nauczycie

Essa

Generalnie powiem tak, każdy robi sam na siebie, starasz się - zarabiasz, nie starasz się - nie zarabiasz, bardzo proste. Mam w grupie kilka osób które robią tam pół roku i wypłaty sięgały nawet 4tys do ręki. Fakt, że czasem baza jest taka, że rzygać się chce i ciężko wyrobić cel ale bez pracy nie ma kołaczy :}

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
...

dostajesz jedynie łaskawie godzinówki ... do tego oczywiście wielce jak zwykle obiecywaną prowizję , premię (usunięte przez administratora) ci się przewraca z tego nadmiaru - rzeczywistość jest jak najbardziej rzeczywista w tym państewku i takiej firemce jak ta - dostajesz wielkie(usunięte przez administratora) :)i to nawet jak napijesz się wódki z dyrektorem(usunięte przez administratora). :))) odradzam z d e c y d o w a n i e

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Silesian Contact Center Sp. z o.o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Silesian Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Silesian Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Silesian Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Silesian Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Silesian Contact Center Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Silesian Contact Center Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 19 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Henryka Dulęby 5
    40-833 Katowice
  • NIP: 6342851431 REGON: 363144114 KRS: 0000589740
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Silesian Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii