Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.

Kraków

Opinie o Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.

Totylkoja 2016-01-15 23:20
Panie ciekawy, ja chętnie odpowiem na ten komentarz. Jeżeli byłbyś sumiennym pracownikiem ta odprawa nie zabolałaby cie tak bardzo aby pisać komentarz na ten temat. Widocznie masz coś na sumieniu. Jestem konsultantem na nc+ od 6 MC. Żeby nic do ciebie nie mieli wystarczy mieć umowy, dobre sph i jakość. Jeżeli nie puszczasz "wymuszek" tylko pewne, dobre umowy to będzie ok i nikt się nie będzie czepiał. Jeżeli masz jakiś problem, zawsze możesz ze wszystkim podejść do Liderów, to są fajni, zyciowi ludziwe. Ja nigdy nie miałem z tym kłopotu. z Basia i Kasia zawsze można się dogadać z godzinami i grafikiem. Dział jakości spoko, zawsze do dyspozycji. Aśka trochę nerwowa, ale do zniesienia, do Lukasza nic nie mam.
Jest kierownikiem i musi trzymać to w kupie.Do nich trzeba podejść i normalnie pogadać a nie stroić fochy i mieć pretensje.
2
ANA 2016-02-07 14:18
Nie polecam pracy w Teleinvention nikomu
2
Anna 2016-02-08 08:28
Bardzo dobra firma ,można zarobić o ile sie chce pracować .Wyplata zawsze w terminie wszystko jasne i przejrzyste.
Nieudaczniki które tu byly i narzekają, poprostu nigdzie się nie odnajdą i
polecam im zająć się skrecaniem długopisów w domu. WSTYD I ŻENADA
AZ 2016-02-12 16:37
Najważniejsze, żeby szanowali pracowników a z tym jest różnie
6
AZ 2016-03-18 14:40
Bzdura
M 2016-03-24 19:22
Dają 12 brutto czy 12 netto?
1
XYZ 2016-03-29 23:34
Kochani, jaki 150 zł? Płacone wszystko za godziny (stawka zależna od jakości, na infolinii w dodatku od czasu rozmów). Wszystkie kworty które Wam podają (czyli np 12 zł) to są kwoty BRUTTO Godziny pracy są elastyczne, to prawda. Ale zeby nikt nie myślał - poniadzłek 8 rano, czy neidziala 15 - stawki godzinowe cały czas te same Na przedłużeniach średnio TRZEBA robić conajmniej 1 umowę na godzinę. (usunięte przez administratora) Ogólnie atmosfera całkiem ok, ale BAAARDZO DUŻY ZAPIER***, szczególnie na infolinii, ale da się do tego przyzwyczaić
2
Szykowny 2016-04-01 09:09
To akurat prawda, nie wiem jak na innych projektach ale stawki na przedłużaniu umów mają od 10 do 15 brutto potem dodatek za staż pracy + 2zł/h. Mają też prowizje za umowy i kase za polecenia znajomych do pracy.
Tusia 2016-04-02 00:08
Bzdura. Kant.
2
Kasia 2016-04-02 00:10
Nie polecam pracy w Teleinvention
3
dawid 2016-04-17 04:38
nie polecam, dno
3
WYGADANY 2016-05-08 22:13
Witam może mi Pani dać namiary na firmę w której Pani pracuje. Pozdrawiam
ZA 2016-08-01 11:57
Nie polecam pracy w Teleonvention nikomu, kto jest chce być uczciwie traktowany.
emmmmmm 2016-08-01 17:49
nie polecam , na projekcie nc plus pan M. K. rażący brak kultury osobistej
2
emmmmmm 2016-08-01 17:49
nie polecam , na projekcie nc plus pan M. K. rażący brak kultury osobistej
2
emmm 2016-08-01 17:51
nie polecam, na projekcie nc plus uważać na pana M.K - rażący brak kultury osobistej
2
Konsul 2016-08-24 08:23
Mam wrażenie że po zmianie kadry na nc+ jest dużo lepiej. Jestem konsultantem od listopada i z całą pewnością mogę powiedzieć że gdy się starasz, pracujesz po 6, 8h i robisz w tym czasie umowy a nie puste godziny to zarobisz naprawdę dobrą kasę. Narzekają Ci co przychodzą po 4h i mają wszystko głęboko... Byle żeby przesiedziec i zrobić puste godziny... Wiadomo taki konsultant zarobi czystą podstawę bez prowizji. O liderach i starszych dużo nie będę mówić ponieważ z takim stażem jak ja trzymając się wytycznych nie potrzebuje za bardzo ich pomocy. Wiem że zwracają uwagę na młodych stażem konsultantów i są pomocni. Normalni ludzie. Wystarczy popracować i poznać a sam się przekonasz że atmosfera na projekcie gdzie jest masa ludzi jest naprawdę fajna. Oczywiście wszystko zależy od indywidualnego podejścia. To tylko moje zdanie. Jedno jest pewne studia + ta praca są jak najbardziej do pogodzenia. Świadczy o tym ilość studentów na projekcie.
2
AZ 2016-09-06 23:16
Pseudo szkolenia
2
xxi 2016-09-24 23:16
Kasy z prowizji jest coraz mniej bo Nc+ z każdym miesiącem zawyża wymagania, żeby zaoszczędzić na podwykonawcy. Oferty na internet i telefon są słabe, coraz więcej procedur coraz mniej czasu na rozmowy. Jeśli jesteś studentem, który chce dorobić do kieszonkowego, to taka praca może cię satysfakcjonować, ale pracują też osoby, które chcą się z tego utrzymać ale z tym jest coraz gorzej.
5
noitnevnielet 2016-09-28 16:17

"W teleinvention jest coraz gorzej głównie przez zl"

Popieram wypowiedź tej osoby. Mówi Prawdę jest jet jedna taka przełożona co się pnie po drabinie awansów a ma z 50 reklamacji. Tak dla ścisłości ta przełożona( usunięte przez administratora ) chyba za łady uśmiech go dostaje. Ogólnie zapisujesz się na 6 godzin w dany dzień bo ci więcej nie pasuje a tu ci przyjdą podczas pracy i mówią byś zostawał dłużej bo trzeba bo coś bo coś bo coś i ci wpychają te godziny na chama, taki elastyczny grafik !!!!
4
Janusz 2016-09-29 12:47
Fajna praca, fajni ludzie. Polecam
Marta 2016-10-01 12:43
Pracuje w Lockusie od roku i jestem naprawdę zadowolona.Pieniądze zawsze na czas,elastyczny grafik.Od kiedy Joasia przejęła kierownictwo atmosfera jest naprawdę bardzo dobra.Nigdy nie ma problemu z wcześniejszym zwolnieniem ,czy zalatwieniem jakiejś innej sprawy ,każdy stara się iść każdemu na rękę tak żeby dobrze się pracowało.Pracowałam już już nie jednym call center, ale tutaj ludzie naprawdę mają klasę i dbają o swoich pracowników.Negatywne komentarze to chyba komentarze osób,którym pracować się nie chciało i zamiast ruszy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] eby się spiąć i dostać spoko kasę woleli ponarzekać. Ja jaknajbarziej polecam ;)
Justyna 2016-10-10 23:07
Praca dla studenta idealna. Moja koleżanka pracuje tam już jakiś czas. Sama jestem chętna aby podjąć tą pracę. Właśnie przyjechałam na studia do Krakowa. Dam znać jak już będę miała jakieś doświadczenie. Podobno jest bardzo spoko zespół i świetni ludzie a lider u którego pracuje właśnie moja znajoma jest wyrozumiały i bardzo sobie chwali z nim współpracę. Idzie jej na rękę ze studiami bo sam studiuje. Dla mnie to jest najważniejsze wiec mam nadzieję że trafię do tego zespołu. Jest podobno duża presja na wynik ale ocenię to jak już trochę przepracuje. Koleżanka opowiadała że kasa jest ok i zawsze na czas, do tego konkursy w których można zdobyć coś ciekawego. Jeżeli ktoś jeszcze ma doświadczenie z tą firmą to proszę o jakieś konkrety bo czytając powyższe wpisy można mieć inne zdanie. Koleżankę znam zbyt krótko a jej opowieści o tej pracy naprawdę zachęcają mimo że jest to praca na słuchawkach
romkeo 2016-10-11 11:17
Hej, wiecie czy niedługo pokażą się u nich jakieś oferty pracy? Chciałbym się załapać, bo dbają o dobre zarobki, które doliczają do podstawy zarobków, co jest już dobrym znakiem na to co się teraz dzieje. W końcu ważna jest wypłata, co jest dobrym znakiem.
Bylypracownik 2016-11-08 11:50
Powiem tak pracowałem tam jakiś czas ale to co się tam teraz zaczyna wyprawiać to już jest jakaś katastrofa jeśli przekroczy się przerwy spada się na stawkę szkoleniowa . kantują na wszystkim co się da i jak się da obcinają prowizje i robią wszystko aby pogrzebać pracownika i wypłacić mu jak najmniej jeśli ktoś mówi tutaj ze zarabia 3-5k miesięcznie to jest osoba która ma dobre plecy w tej firmie i taka jest prawda. traktują ludzi jak maszyny które maja zapi****** i nic więcej. a co do tej osoby która się tak pnie mowa tu o pani K. i to jest szczera prawda. FIRMA TO JEDNA WIELKA KLIKA KTO MA ZNAJOMOŚCI TEN ZARABIA
7
Aktualnypracownik 2016-11-14 20:52
Hej, jestem Konsultantem który pracuje w tej firmie od okolo 5 miesiecy.
Rzeczywiście duzo się tam pozmieniało od pewnego czasu, moim zdaniem na lepsze. Zatrudniając się projektem kierowała osoba bardzo niekompetentna , odkąd przejęła go J.P zmieniło się wszystko na lepsze.! Rzeczywiście jest presja ale adekwatna do zarobków, są kary za nieprzestrzeganie zasad i ustaleń ale są tez dosyc atrakcyjne nagrody ( chociaz moim zdaniem najlepsze są nagrody pienięzne).
Co do Liderow i starszych hm.. Są to ludzie młodzi, czasami troszke przemądrzali ale nie jest tak tragicznie, uczą się , są życzliwi wymagaja, no ale jak to w pracy nie ma niczego za darmo. Atmosfera jest miła, jak ktos jest fair to i w stosunku do niego są w porządku. Co do awansów ( i troszeczkę aluzja do poprzednika/poprzedniczki) ta dziewczyna zasłuzyla na ten awans jak najbardziej , opinie ktore są tu wystawiane pod jej adresem to zwykla zazdrość. Myśląc racjonalnie projektem kieruje kobieta tak wiec za piekny usmiech i dobra figure tego nie dostala. ( chociaż nalezałoby się :) )
5
AktualnyKonsultant 2016-11-17 14:43
Cześć,

Każdy konsultant posiada dodatkowe 30 min w skali miesiąca na przerwy. Za każda godzinie przysługuję Ci prawo do 5 min przerwy ( 8h=40min etc.). Reasumując jeżeli masz gorszy dzień, źle się czujesz możesz być na przerwie w ciągu 8 godzinnego dnia pracy 70 min na przerwie. Jeżeli chodzi o wcześniejsze wychodzenie z pracy również nigdy nie miałem z tym problemu jeżeli wynikła jakaś sprawa osobista.

Następną rzeczą o której wspominasz są stawki godzinowe. Jeżeli nie prowadzisz rozmowy poprawnie czyli według ustalonych wytycznych, gdzie przedstawiasz szczegółowo oferta, walczysz z obiekcjami, finalizujesz klienta to masz obniżoną jakość. Każdy normalny Konsultant posiada taką jakość na poziomie 80%, która już pozwala wyjść na wyższą stawkę godzinową. Niższa jakość = niższa stawka, czy jest w tym coś dziwnego? Jeżeli prowadziłeś rozmowę beznadziejnie to skutki widziałeś w wypłacie, więc winny jesteś jedynie Ty.

Ostatnia Kwestia to wspominanie o awansach w firmie. Następnym razem nie pisz słów, które nie mają pokrycia w rzeczywistości i nie posiadasz argumentów. Pani K. o której wspominasz na Twoją nie korzyść posiada mnóstwa argumentów i kwalifikacji, aby awansować na wyższe stanowiska. Jest to osoba, która jako Konsultant wyrabiała 2 razy więcej normy niż przeciętny konsultant, posiada ogromną wiedzę na temat swojej pracy, miła i sumienna. Awansowała tak jak to może zrobić każdy konsultant jeżeli potrafi się wykazać tak jak Pani K.

Reasumując moją wypowiedź. Twoje negatywne opinie na temat firmy Teleinvention wynikają jedynie z tego, że jako pracownik, nie spełniałeś swoich obowiązków, a po Twojej wypowiedzi mogę napisać, że wykonywałeś je w sposób naganny. Żaden, powtarzam żaden pracodawca nie chcę pracownika, który nie wykonuję w sposób sumienny swoich obowiązków, przekracza przerwy. Myślałeś, że praca to polega na leżeniu i ładnym pachnieniu? Witam w dorosłym życiu :).

Pozdrawiam!



4
Awans 2016-11-17 22:29
Dlaczego ludzie twierdzą że awans dostaje sie po znajomości? praktycznie każda osoba która awansowała czy to na starszego czy na kierownika projektu zaczynała jak każdy... od słuchawki. To że ktoś tworzy zgraną ekipę nie oznacza że dostał wakat po znajomości. Jak każda firma ma swoje plusy i minusy ale kazdy ma równe szanse
Bylypracownik 2016-11-19 07:56
Twierdzisz ze przesadzam ? sytuacja z przed 3-4 miesięcy jeden z konsultantów dostał praktycznie SAM bazę VIP i tym sposobem za MVNO dostał 3x taką wypłatę jak inni czy to jest normalne? skoro twierdzicie że tyle tam pracujecie to dobrze wiecie o kogo mi chodzi :) pozdrawiam
8
konsultant 2016-11-20 23:43
Pan Ł.K - nieporozumienie, zero szacunku. Reszta ok
2
konsultant 2016-11-27 18:02
Nieporozumieniem jestes ty tak twierdząc. Pisząc takie głupoty obrazasz ludzi, ktorzy maja pojecie o pracy na takim stanowisku. Czytajac to forum mam wrazenie ze komentarze pisane sa przez zdesperowanych ludzi, ktorzy mysleli ze bez wiekszego wykazania sie szybko awansuja. Tam na prawde nie ma niczego za darmo, wiekszosc obsady zaczynala od sluchawek. a co do Pani K. przyklad osoby u ktorej wygląd idzie w parze z inteligencją i wiedzą o tym co robi, pelen szacun. Na temat reszty liderów Pani D., bardzo sympatyczna osoba, pomocna, Pan Ł. spoko typek, Pana S. malo znam . Jestem nowym konsultantem ale na prawde jestem zadowolony z tej pracy, zarowno z atmosfery jak i z zarobków.
6
Konsultant 2016-12-02 21:00
Prywatnie wyżej wymienione osoby są bardzo spoko :) a w pracy wiadomo - wykonują swoje obowiązki. Miałem przyjemność być na imprezach integracyjnych i naprawdę najpierw poznajcie potem oceniajcie :)
A_A 2016-12-28 20:47
Zainteresowanych wymianą dobrych praktyk w cc, rad i wskazówek, opinii co jest najważniejsze i z jaką firmą warto pracować jeśli chodzi o cc i kraków zapraszam do grupy na FB : Praca w call/contact center - Kraków - doświadczenie, które procentuje
annaaa 2016-12-29 17:44
BUHAHAHAH 12 zł??? na umowie 8 brutto!!!!!!!
4
Pokusa 2017-01-06 20:06
Mam takie samo zdanie. Firma może być najlepsza a le znajdzie sie jeden nieudacznik i będzie wszystkich oczerniał
Paweł 2017-02-16 09:20
Mam pytanie czy firma ma jakieś nowe oferty pracy, ja nic nie mogę znaleźć? Wiem że są dobrzy i profesjonalni.
naplus 2017-02-23 19:20
Nie wiem skąd te negatywne opinie. Ja w tej firmie pracowałem kilka miesięcy na infolinii , i nie mogę nic im zarzucić. Oczywiście są plusy i minusy. Plusem jest na pewno zespół - zgrany, widać, że kierownik trzyma to w ryzach, każdy wie co ma robić i elastyczny grafik. Minusem jest brak dodatkowej kasy za prace w np. niedziele. Ogólnie polecam tą prace, szczególnie studentom lub uczniom.
Natalia 2017-02-24 11:35
Mam pracę konsultanta telefonicznego i może to nie jest zbyt ambitna praca ale ja jestem zadowolona z niej oraz z firmy.
Agata 2017-03-01 15:25
@naplus, a co możesz powiedzieć na temat formy zatrudnienia? Czy pracodawca oferuje jakieś benefity?
pracujacy 2017-03-09 19:09
@ncplus dokładnie. Zgadza się w 100%. Świetny, zgrany i kompetentny zespół. Kierownik ugodowy, zawsze można sie dogadać. Duże prowizje, spoko stawki. Polecam prace w tej firmie.
Agata 2017-03-10 09:30
pracujacy, jak długi staż masz w firmie?
mica 2017-03-13 13:30
Witam! Czy na infolinii nc+ dalej jest tak, że pracuje ona od 9-13 oraz od 17-21? Byłem tu na szkoleniu w zeszłym roku i właśnie tak to wyglądało (troche dziwnie moim zdaniem) i dlatego zrezygnowałem z pracy w tej firmie. Czy w tej chwili jest tak samo?
Natalia 2017-03-16 11:04
Teleinvention Sp. Z O.O. jest to fajna firma tylko dla ludzi chcących pracować.
Natali 2017-03-19 14:20
@Rozczarowana Nie zgadzam sie z Tobą, ja nie narzekam a do pracy idę pracować.
Szalonooki Moody 2017-03-21 01:46
@Rozczarowana To że firma od Ciebie czegoś wymaga a Ty się do tego notorycznie nie stosujesz sprawia, że trzeba nałożyć karę ,żeby Cie w inny sposób zmotywować skoro nie wystarczą prośby i dodatkowe szkolenia . Firma dla osób, które przychodzą pracować i spełniają założenia firmy a nie przychodz [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w stołek i chcą za to wynagrodzenia . Jeśli ktoś nie może liczyć na to, że spełniasz założenia to nie licz na dobre pieniądze . Normalna kolej rzeczy .

Swoją drogą jeśli jesteś rzetelnym pracownikiem i przychodzisz pracować , można zarobić dobre pieniądze .
Szalonooki Moody 2017-03-21 01:46
@Rozczarowana To że firma od Ciebie czegoś wymaga a Ty się do tego notorycznie nie stosujesz sprawia, że trzeba nałożyć karę ,żeby Cie w inny sposób zmotywować skoro nie wystarczą prośby i dodatkowe szkolenia . Firma dla osób, które przychodzą pracować i spełniają założenia firmy a nie przychodzą pierdzieć w stołek i chcą za to wynagrodzenia . Jeśli ktoś nie może liczyć na to, że spełniasz założenia to nie licz na dobre pieniądze . Normalna kolej rzeczy .

Swoją drogą jeśli jesteś rzetelnym pracownikiem i przychodzisz pracować , można zarobić dobre pieniądze .
Rozczarowana 2017-03-23 15:35
Wyobraź sobie ze ja tez chodziłam pracować..i dlugo pracowałam..bo prawie 2lata wiec to o czymś świadczy.
2
Rozczarowana 2017-03-23 16:09
Wyobraź sobie że ja nie chodziłam i nie pierdziałam w stołek tak jak ty to ująłeś..bo mój staż sam mówi za siebie..bo gdybym nic nie robiła to bym już dawno stamtąd wyleciała..a te szkoleniaa o których mówisz to są żałosne..a przede wszystkim jak są już to bardzo bardzo rzadko..metoda kar weszła z dniem 1 stycznia czyli wtedy kiedy stawki ustawowo poszly w górę wiec jaki morał tego..a taki zeby jak najmniej zapłacić pracownikom..a to nie jest żadna mobilizacja dla pracownika a wręcz demotywacja..wczesniej bylo straszenie 8 zlotych brutto. A ze teraz tak byc nie moze to sa kary i to nie małe. Gdyby było tak super to by ludzie nie odchodzili..i z tego co wiem to wieksza grupa ludzi i to dobrych pracowników chce odejść..wiec sorry ale jednak nie jest tam tak idealnie..czyli to karanie pracowników wyjdzie im bokiem i nie będzie miał kto pracować..a tych nowych co przyjmują to nawet nie informują na rozmowach o karach..miesiac popracują i odchodzą.
3
majkel 2017-03-23 19:38
@Rozczarowana - w 100% się z tobą zgodzę. Jaki Pan (tutaj Pani) taki kram. Liderzy - śmiech na sali. Ich praca polega na tym, że stoją i się śmieją lub wychodzą na papierosa. Nic więcej, a kierownik sie temu przygląda. Potrzebna jest tu osoba, która weżmie to i zacznie konkretnie zarządzać bo z samego wymądrzania nic nie ma. Co do stawek, to jak ktoś chce to może dobrze zarobić.
niko 2017-03-27 23:07
Jak masz problem z poprawnym przeczytaniem tekstu, który wyświetla Ci się na monitorze lub z zapamietaniem obowiązku proponowania internetu w każdej rozmowie - to dziwisz się, że wprowadza się kary? Skoro przedsiębiorstwo za brak realizacji celu samo płaci kary?
Potrafisz dużo wymagać od firmy, która Cię zatrudnia, ale w przypadku jakichś wymagań firmy od Ciebie - strzelasz prymitywnego focha :) nikt nie dostaje kary za to, że dobrze sprzedaje i trzyma się wytycznych
4
Zostaw swoją opinię o Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. - Kraków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.