Przeczytałam jedną opinię byłej pracownicy i to mi wyjaśnia, dlaczego zabieg keratynowego prostowania włosów w tym salonie przejdzie już do historii w moim przypadku ( a robiłam go od co najmniej 7 lat zawsze w salonach JLD ze względu na jakość keratyny). Począwszy od szybkiego mycia głowy (poprzednio rwało na tyle długo, ze masujący fotel zazwyczaj mnie usypiał, ale chodziło o przygotowanie włosów do nałożenia keratyny), następnie nałożenie keratyny na pasma ( chciało mi się zabrać miseczkę i poprawić), po suszeniu co najmniej 7 razy fryzjerka odchodziła i wracając nie pamietała, które pasma prasowała żelazkiem. Starałam się zapamiętać, które miejsca poprawię w domu. Po jednym dniu mogę stwierdzić, ze pasma włosów są niedociągnięte do końca długości, zawijają się na końcówka, puszą miejscami, na razie delikatnie, ale to kwestia krótkiego czasu. Jednym słowem zabieg, który jest bardzo drogi, ale utrzymywał się w moim przypadku przez pół roku i był zawsze niezawodny, oceniam słabo. Fryzjerka była bardzo miła, ale zabrakło profesjonalizmu i szkoleń, które utrwalają w pracownikach zdobyte umiejętności. Szoda.
Pracowałam tam bardzo długo i było super, ale już się robi korporacja. Na wszystkim oszczędzają ... a zwłaszcza na pracownikach. Już nie ma szkoleń ani wyjazdów integracyjnych... nie doceniają pracowników którzy pracują długo w firmie , nie ma umów o pracę tylko własne działalności, i tylko żeby wciskać wszystko klienta bo liczy się kasa i kasa i nic więcej.
Okropność. Byłem sam i za jedną osobę zapłaciłem 80zł! Pozatym bylejak i dodatkowo wyglądam jak (usunięte przez administratora). Nie polecam chyba że chcesz wyglądać jak po spotkaniu z edwardem norzycorękim.
Niestety byłam dzisiaj w tym salonie. Zostałam w 20 minut obcięta skandalicznie byle jak. Spawa nadaje się na skargę do pracodawcy. To jest kpina!!! Naprawdę chciałabym poznać wszystkie osoby, które po powrocie z salonu Jean Louis David "3 Stawy" w Katowicach, wystawiły tak wysokie opine w google i tym samym wprowadziły w błąd uczciwych klientów?????
Pan kompletnie nie znający się na fachu. Cena zwala z nóg. Omijać szerokim łukiem. Nigdy więcej oddawać im pieniądze. Byłem z dzieckiem i wolałbym dziecko ogolić na łyso, siebie zreszta tez.
Nie polecam salonu. Fryzjerki robią co chcą, koordynatorka siedzi na zapleczu nawet nie podejdzie zapytać czy klient tego oczekiwał co fryzjerka zrobiła mu na głowie. Nie polecam dekoloryzacja i koloryzacji, chcąc mieć blond włosy wyjdziecie z żółtkiem na głowie.
Ja podobnie, dodatkowo z podrażniona skóra głowy, ogromne rany.. włosy tak popalone ze tragedia bo pani fryzjerka mówiąc ze potrzymamy farbę jeszcze 10 min wróciła po pół godziny... dodatkowo chcąc efekt Ombre wyszłam z warstwa żółtych włosów od spodu a reszta ciemna... na myjce byłam szarpana i lana wodą po całej twarzy... ostatecznie po 4 godzinach cierpienia i wydanych 650 zł zafarbowalam włosy sama w domu. Nie polecam pani Anieli w silesi, bardzo nie delikatna i robi co chce...
Szczerze mówiąc, nigdy nie spotkałam się z tym, żeby kierowniczka salonu fryzjerskiego podchodziła do każdego klienta i pytała, czy są zadowoleni. Rozumiem, że nie podobały ci się efekty, mówiłaś o tym fryzjerce? I ile zapłaciłaś?
@lulu a wiesz może czy są organizowane jakieś szkolenia ?
Świetny pracodawca więc nic dziwnego, że na forum nikt nie zagląda.
Salon w Katowicach w CH 3 stawy rewelacyjny. Usługi na bardzo wysokim poziomie. Miły personel, bardzo pomocny. Profesjonalne podejście do zawodu fryzjera. Ogromne podziękowania dla najlepszej fryzjerki,stylistki i świetnej doradczyni pani Natalii. Mistrzostwo Świata. Polecam w 100%
Fajnie czytać takie dobre opinie od klientów ale to forum pracownicze!!
Super ,jestem bardzo zadowolona ,serdecznie polecam. ????????????dla pani (usunięte przez administratora)????
@Pati napisałeś, że polecasz pracodawcę Jean Louis David. A czy mógłbyś w kilku słowach opisać, jak wyglądała Twoja przygoda z dostaniem pracy w tej firmie? Może chciałbyś podzielić się z przyszłymi pracownikami wskazówkami odnośnie spotkań rekrutacyjnych?
Pracuje już w tej firmie ok 3 lat już . W sumie to moja pierwsza praca która mi pozwoliła otworzyć oczy w swoje umiejętności . Rozwijać się i być coraz lepszym . Atmosfera w salonie super super wiadomo czasami jest jak jest ale jak to w pracy. Ale nie ma co narzekać bo jest naprawdę dobrze . Zarobki bardzo dobre i atmosfera ????
Pracowałam w dwóch salonach w Katowicach. Zasady wszędzie takie same, różnią się szczegółami. Managerki w porządku, każda ma jakieś swoje wymagania, reszta dziewczyn też fajnych.Sporo klientów, także jet co robić, wiec zarobić też można.
Pracowałam tam aż 3 miesiące, to chyba mówi samo za siebie ???? Ogólnie ekipa super, klienci super, zarobki średnie. Gdyby nastąpiła zmiana na stanowisku managera pracowałabym tam dalej.. Niestety Pani menager jest osoba z która nie da się dogadać. Na początku mówione było że będą wolne weekendy, przynajmniej raz w miesiącu, więc twierdzenie ze grafik jest elastyczny to sciema, że menager pracuje na równi z nami, niestety prawda okazała się inna, a ja mam za dużo lat by dawać się wodzic za nos.
Super atmosfera. Możliwość rozwoju w zawodzie. Szkolenia imprezy integracyjne. Dobre zarobki i elastyczny grafik. Polecam !
Bardzo miła atmosfera. Panie z doświadczeniem wiedzą co robią
W firmie pracuje już 9lat to już mówi samo za siebie. Miła atmosfera.Nasz firma oferuje dużo szkoleń. Organizuje również fajne wyjazdy integracyjne. Polecam pracodawce
Praca bardzo fajna super się pracowało w zespole. Możliwość awasu w pracy i dobre zarobki5
W firmie pracuje juz 7 lat wiec wszystko mówi same za siebie , Polecam pracodawcę :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jean Louis David?
Zobacz opinie na temat firmy Jean Louis David tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.