omijać szerokim łukiem. Obgadywanie, podcinanie skrzydeł…. Czepianie się dosłownie wszystkiego, pracownicy stoja po 11/12h non stop na nogach.. naciągnie ludzi i natarczywość to klucz do sukcesu w tej firmie.. nie dziwmy się ze ludzie do sklepu nie wchodzą na sama myśl kiedy dziewczyny od razu podchodzą i pytają ,,czy mogą w czymś pomoc?”. Myśle, ze większość osób chciałaby wejść na spokojnie i się rozejrzeć a tu na samym starcie naskakiwanie i sto pytań na minute… nic fajnego, warto pomyśleć nad zmiana.0
Bardzo duże podziękowania za niezmiernie merytoryczną opinię. Było by naprawdę rzetelnie jakbyś nie ukrywał się pod skrótem literowym, a podpisał własnym imieniem. Jako Firma zawsze jesteśmy otwarci na rozmowę i rozwiązywanie wyzwań typu : cytuję : obgadywanie, podcinanie skrzydeł i czepianie się wszystkiego. Chciałabym podkreślić, że praca sprzedawcy polega właśnie na przebywaniu na sali sprzedaży i staniu w godzinach pracy ( nie da się inaczej ) i przede wszystkim na aktywnej obsłudze klienta - czyli podchodzeniu i rozmawiawianiu z klientami. Jest to zawsze omawiane na początku współpracy z nowym pracownikiem. I to co napisałeś jest po prostu niezrozumiałe, bo co niby ma robić sprzedawca? Leżeć, siedzieć? Uciekać od klientów, zajmować się prywatną rozmową z innymi pracownikami? To TAKA FIRMA nie jesteśmy!!! Jesteśmy nastawieni na aktywną obsługę na sali sprzedaży i na pracę związana z realizacją wyników sprzedażowych. Chcemy współpracować wyłącznie z osobami, które dojrzaly do pracy i wiedzą po co do niej się przychodzi. XYZ proszę zastanów się 2 razy zanim będziesz kiedykolwiek pisał na jakiś temat, by chociaż to było merytoryczne, a nie na zasadzie bezmyślnego komentarzu.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Firma Handlowa Sporting Andrzej Gołdyn sp.j.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Dzień dobry, są 3 etapy rekrutacji. Ostateczna decyzja - jej termin jest ustalany na rozmowie z osobą rekrutującą. Pozdrawiamy Sporting
Zdecydowanie tak jak napisane opinie niżej. Omijać szerokim łukiem. Obgadywanie na porządku dziennym, zwalnianie ludzi z dnia na dzień podając ,,durny” powód. Co pracownik może na brak ruchu? Na brak założonych planów czy utargów ? W tej firmie to zdecydowanie PRACOWNIKA wina!! Bo Ty się nie starasz Ty nie podchodzisz do każdego klienta… Na rozmowie o prace ,,założona maska na twarzy” przez osoby przyjmujące (te na wyższych stanowiskach). Obiecywana umowa o prace po 3 miesiącach niestety ani świtu ani widu. Czar pryska! Codzienny stres i wywierana presja, żeby tylko pieniądze się zgadzały. A nawet jak się zgadzają to i tak jest MAŁO BO MOGŁO BYĆ WIĘCEJ. PRACA JAK DLA (usunięte przez administratora) Ciągła rotacja. Nie ma miesiąca żeby ktoś nie został zwolniony.
Przykro nam, że Twoje doświadczenia z naszą Firmą były negatywne. Dla nas opinie wszystkich pracowników, zarówno obecnych, jak i byłych, są niezwykle ważne. Biorąc pod uwagę, że komentarz pochodzi od anonimowego użytkownika, nie jesteśmy w stanie odnaleźć szczegółów związanych z Twoim przypadkiem, aby go dokładnie zbadać. Niemniej jednak, Twoje uwagi zostały zauważone i są dla nas istotne. Odnosząc się do zwalniania pracownika - każdy pracownik, z którym rozwiązujemy umowę - z różnych przyczyn- ma je przedstawiane i są z nim omawiane. Jeśli jest coś nie zrozumiałe pracownik ma możliwość ponownej rozmowy z przełożonym. Jako firma handlowa mamy założone plany sprzedażowe oraz bazujemy na współczynnikach konwersji - znamy ilość wejść do sklepu i bazujemy na faktach - a nie na wyobrażeniach / opiniach o ruchu- wyrażanych przez pracowników. Jasno określamy standardy obsługi oraz plany sprzedażowe. Każdy z pracowników jest zapoznany z obowiązkami pracy na sklepie - łącznie z podejściem i opieką nad każdym klientem sklepu. Dział rekrutacji przyjął do wiadomości obiekcje, co do przekazywanie informacji o opcji przejścia na umowę o pracę i będzie klarowniej ją przekazywał. Co do stresu i presji - rozumiemy, że nie każdy nadaje się do pracy z wynikami sprzedażowymi. Proszę pamiętać - że zawsze są one jasno określane i każda firma, w której obowiązują plany sprzedażowe będzie dążyła do ich realizacji. Zarząd Sporting
Zacznijmy od rozmowy kwalifikacyjnej …„obiecywane złote góry” , umowa o prace już po trzech miesiącach, tymczasem nikt jej nie dostaje (wyjątek: wybrane pupilki) bo przecież na umowie zlecenie ma się więcej pieniędzy i to jest super… po czym z dnia na dzień potrafią powiedzieć, ze przecież nie maja pieniędzy na pracowników i musza się z Tobą pożegnać, pod dwóch dniach przychodzą kolejne osoby na szkolenia i to jest właśnie ten Ich „kryzys budżetowy” … brak słów. Wymagają rzeczy absurdalnych, starasz się jak możesz ale i tak wiecznie coś nie pasuje, obgadują za plecami a za chwile się do Ciebie uśmiechają jak gdyby nigdy nic … Codziennie przeżywany stres „ o co dziś będą mieli problem ? co im nie będzie pasować ?” Szukają naiwnych uczniów/studentów aby tylko na nich żerować przez jakiś czas a później wywalić bez jakiegokolwiek wyjaśnienia i poszanowania co do drugiej osoby. Wieczna rotacja ludzi w tej firmie… Przez jakiś czas pomyślisz, ze jest to nieskazitelna firma, że ludzie są przecudowni ale spokojnie czar szybko pryśnie. Zero człowieczeństwa i szacunku.
Szanowna Użytkowniczko/Szanowny Użytkowniku, Przykro nam, że Twoje doświadczenia z naszą Firmą były negatywne. Dla nas opinie wszystkich pracowników, zarówno obecnych, jak i byłych, są niezwykle ważne. Biorąc pod uwagę, że komentarz pochodzi od anonimowego użytkownika, nie jesteśmy w stanie odnaleźć szczegółów związanych z Twoim przypadkiem, aby go dokładnie zbadać. Niemniej jednak, Twoje uwagi zostały zauważone i są dla nas istotne. W odniesieniu do poruszonych kwestii: Co do umowy o pracę - mamy jasno określone zasady dotyczące umów z pracownikami, które są zgodne z prawem. Staramy się być jak najbardziej przejrzystymi i rzetelnymi w trakcie procesu rekrutacji. Co do Twoich wrażeń dotyczących komunikacji i zarządzania - zdajemy sobie sprawę, że pozytywne środowisko pracy jest kluczowe dla zadowolenia i produktywności naszych pracowników. Chcemy zawsze zapewniać przestrzeń, w której każdy pracownik może swobodnie wyrazić swoje obawy i sugestie. Będziemy pracować nad usprawnieniem naszej komunikacji. W kwestii "absurdalnych wymagań" - pragniemy zrozumieć, co konkretnie było dla Ciebie problemem. Staramy się określać jasne cele i oczekiwania, które odpowiadają doświadczeniu i umiejętnościom naszych pracowników. Co do rotacji pracowników - zawsze staramy się utrzymać stabilność naszej załogi, a jednocześnie dążymy do zapewnienia najlepszych możliwości rozwoju dla każdego pracownika. Nie zgadzamy się z wizerunkiem Firmy prezentowanym w Twojej opinii, ale zdecydowanie cenimy Twój punkt widzenia. Pomaga nam to zrozumieć, gdzie mogliśmy popełnić błędy i jak możemy poprawić nasze działania w przyszłości. Chcielibyśmy, abyś skontaktowała/-ł się z nami bezpośrednio, abyśmy mogli zgłębić te kwestie i podjąć odpowiednie działania. Jeżeli jesteś do tego gotowy/-a, prosimy o kontakt z naszym działem HR. Pamiętaj, że Twoja opinia jest dla nas cenna i zdecydowanie pomoże nam w dalszym doskonaleniu naszej organizacji. Dziękujemy za Twój czas poświęcony na napisanie tej recenzji. Z szacunkiem, Sporting