Opinie o Empik S.A.
Jak czytam,że grafik jest elastyczny to śmiać mi się chce. Co prawda od pól roku nie jestem pracownikiem tej firmy,ale gdy jeszcze tam byłam grafik nie był elastyczny. Był niestabilny. Od początku miesiąca zmieniał się kilka razy, czasem w trakcie zmiany dowiadywałam się,że następnego dnia mam inaczej. Jak u was ze stabilnością grafiku?
Nie przesadzaj, w okresie świąt dla nowych pracowników, tych młodszych doradców taki grafik jest.
Najlepsze, że kiedy pracowałam w Empiku nikt nie mógł zachorować, gdyż grafik był świętością. Przypominam, że umowa zlecenie :)
U mnie można było zachorować,tylko rezultatem było to,że osoby które zostały pracowały w ciągu. Ja raz miałam maraton 6 dni pod rząd (w tym niedziela handlowa...)
Jestem aktualnie na umowie zlecenie na okres świąteczny. Wypłata spóźnia się wszystkim ,,świątecznym" pracownikom już tydzień, powinna być 15 stego (tak jak na umówie) jest 21 i nadal jej nie ma. Jedna wielka masakra i żart.
Nie wiedziałam, że z tą firmą jest już tak źle. Wypłata może przyjść jeszcze ostatniego dnia miesiąca.
hej i jak to się zakończyło ostatecznie? którego wpłynęły i jak oni się co do ego odnieśli? ciekawa po prostu jestem wyjaśnienia dlaczego tak się stało, często tak się tu zdarza?
Nadal nie wypłacili, kierownik miał prawo mieć pretensje że nikt z pracowników "świątecznych" nie podpisał nowej umowy z racji tego że empik nie zapłacił za poprzednią
Firma empik jest tak biedna, że nie stać jej na premie dla pracowników, którzy ciężko pracują w grudniu, ale już na wyjazdy regionalnych, którzy "sprawdzają jak się pracuje" to pieniądze są, proponuję żeby regionalni popracowali na salonie jeden dzień, będą mieli chociaż blade pojęcie na czym polega praca. Bo łatwo jest wydawać polecenia, trudniej postawić się w roli pracownika.
Jeszcze zapomniałem spytać czy faktycznie pracownicy dostają premie za sprzedaż Empik premium oraz ambrelli i czy to są spoko pieniądze?
Dostają ale nie są to duże pieniądze. W grudniu to jeszcze ale w ciągu roku to jest bardzo marnie. W porównaniu z presją jaką wywiera spółka i wysiłku jaki trzeba włożyć to w ogóle poniżej jakiegokolwiek poziomu który można uznać za uczciwy.
Mimo wszystko jest szansa na podanie konkretu odnośnie kwoty? Ciekawa jestem faktycznie rozbieżności, którą tu opisujesz
aha dzięki. jeszcze chciałam się tylko zorientować czy są tu może jacyś stali pracownicy? zastanawiam się co może jeszcze kryć się tu pod jakimkolwiek warunkami. da się coś fajnego wydobyć? jakby nie patrzeć ludzie się zatrudniają i chcę mieć pełen obraz sytuacji
Nie pracuję już w Empiku, ale robiłam tam prawie 2 lata i trzymało mnie tam kilka rzeczy: - bardzo lubiłam pracę z książkami (z działu art pap przeszłam do pełnoprawnej książki) - bałam się, że w innej pracy będzie gorzej - miałam dużą łatwość w sprzedawaniu umbrelli - bywało bardzo wiele momentów, w których premium robiło się samo - miałam fajną ekipę
Etapy: 1. CV 2. Krótka rozmowa przez telefon z miłą panią z HR odnośnie doświadczenia zawodowego i kompetencji (ok. 20 minut) 3. Test kompetencji SHL z zakresu zdolności ogólnych i rozumowania (online) (około 1-1.5h) 4. Rozmowa z potencjalną przełożoną - przyjemna rozmowa z wieloma pytaniami branżowymi, omówieniem kompetencji, doświadczenia oraz planów zawodowych. W drugiej części duży zestaw szablonowych pytań HRowych. (online) (czas 2-2.5h) 5. Test umiejętności twardych - koniecznie live, przewidywane 1.5h - i tutaj problem, gdyż proponowanym terminem był kolejny dzień (z uwagi na koniec miesiąca - kwestia szybszego wypowiedzenia). Po poinformowaniu, że nie mam możliwości podejść do rozmowy w tym terminie padła wspaniałomyślna deklaracja od pani z HR (innej niż w punkcie 2.), że propozycja innego terminu spotkania zostanie przesłana mailowo, by mogło się ono odbyć na początku przyszłego miesiąca. Jednak na deklaracji się skończyło - nie przyszedł ani mail, ani żadna informacja o tym, że firma Empik nie jest jednak zainteresowana aplikacją, którą do niedawna zainteresowana była. Samo ogłoszenie zaś ponownie pojawiło się w sieci. Reasumując: kilka godzin prywatnego czasu spożytkowane na poddanie się kilku etapom procesu rekrutacyjnego okazało się zbyt małym ładunkiem zaangażowania, by firma Empik wywiązała się z własnych deklaracji/wróciła do kandydata z informacją zwrotną. Jest to dla mnie mocny zawód, zważywszy na fakt utożsamiania firmy Empik z pewną kulturą. Stanowczo również pogorszyło to obraz tej firmy w moich oczach.
j.w.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Od mojej rozmowy minęło już 6 miesięcy, nadal zero jakiejkolwiek informacji zwrotnej. Zaczynam powoli podejrzewać, że wybrali kogoś innego
Niestety bardzo słabe podejście do kandydatów. Po rozmowie rekrutacyjnej zero odzewu z informacja zwrotna. Empiku, nie idź ta droga!
Podobnie: 29.11 przed godz. 16:00 dostałem e-mail, że "od 1 grudnia możesz z nami pracować w Salonie Empik". Salon inny, niż aplikowałem, stawka inna- minimalna. Brak odpowiedzi na zapytanie, kt. wysłalem na 2 adresy- rekruterki i ogólny. Kliknięcie w link podany w e-mailu przekierowuje kolejny raz do portalu rekrutacyjnego.
chyba nie umiesz czytać bo było napisane, że jak zaaplikujesz to mozesz pracowac a nie ze po mailu cie zatrudniaja.. ludzie.... chodziło o inne salony w danym mieście. mi się udało i pracuje do końca grudnia tak jak chciałem
Ja już wcześniej aplikowałem, w e-mailu dostałem inne warunki, stąd zwróciłem się z pytaniami na adres podany w e-mailu, a nie klikałem w link. Zarzucając komuś nieumiejętność czytania warto zadbać o poprawną pisownię.
Zdecydowanie odradzam pracę w Empiku. Jest to korporacja, która potrafi doprowadzić swojego pracownika na skraj. Skąd moja teza? „Przecież pracujemy z interesującymi i ładnie wyglądającymi produktami.” Niestety, osoby z zewnątrz najczęściej nie widzą tego, co dzieje się w środku. Bezustanne pretensje o zbyt słabe „wyniki” są codziennością (wyniki to głównie tzw. umbrella – sprzedaż sugerowana produktów znajdujących się na ladzie oraz EMPIK PREMIUM, czyli abonament dla stałych klientów). Są to jednak tylko dwa podstawowe współczynniki, których pracownik salonu musi pilnować. Jeżeli ich nie wypełniasz, non stop grożą Ci zwolnieniem bądź nie przedłużeniem umowy. Stracić pracę można tam z bardzo błahego powodu. Wszystko, co robisz jest bezustannie krytykowane. Czasami wspomniana krytyka przybiera postać awantur. Być może wyda się Wam to brutalne, natomiast firma Empik nie traktuje ludzi jak ludzi. Człowiek stał się tam jedynie numerkiem z obliczonymi przez system procentami sprzedaży. Poza sprzedażą do obowiązków należą także rozkładanie towaru i paczek e com (również ich wydawanie), a także czynna obsługa i pomoc klientom. Warto zauważyć, iż Empik nie oferuje Wam żadnych konkretnych kursów i szkoleń sprzedażowych. Jedyna forma „nabywania wiedzy” to kilku slajdowa prezentacja z ogólnymi sloganami. Dodatkowo, pracownik firmy Empik podlega stałej kontroli, m.in. poprzez obowiązek okazywania swoich rzeczy do kamery przed wyjściem z pracy. Cały salon obejmuje monitoring, który non stop patrzy Wam na ręce. Zarobki: Oczywiście najniższa krajowa. Na rozmowie o prace przedstawiany jest system premiowania. Na moje konto nigdy nie wpłynęła żadna premia – dodam, że praca tam nie była w moim przypadku krótkim doświadczeniem. Elastyczny czas pracy i możliwość pogodzenia jej z nauką jest dużą zaletą, na którą łapią się młodzi ludzie – studenci i uczniowie. Pamiętajcie jednak, że na rynku znajdziecie wielu pracodawców oferujących dostosowanie grafiku do Waszych potrzeb, którzy jednocześnie będą Was szanować i traktować poważnie. Żeby nie było tak dramatycznie dodam, iż plusem pracy w Empiku są ludzie (współpracownicy) – bardzo ciepło wspominam swoich dawnych znajomych. Bywały chwile cięższe i lżejsze, natomiast z perspektywy czasu rozumiem, że zarówno oni, jak i nasi przełożeni non stop poddawani są ogromnej presji. Dlatego też uważam, że to nie ludzie są źli, tylko system, który został tam wprowadzony.
Prawda, człowiek naprawdę czuł się jak numer szczególnie jak patrzył w tabelkę z wynikami za sprzedaż EP i Umbrelli. Co jeszcze mnie denerwowało to fakt,że u mnie w salonie (Salon Partnerski) choćbyś nie wiem jak dobrze pracował to możesz liczyć tylko (lub aż) na Umowę Zlecenie. Koleżanka co prawda miała obiecaną UoP ale na obietnicach poprzestano....
Praca w biurze w Sochaczewie, nie polecam: niska płaca (3200 na start), o podwyżkach można zapomnieć, chyba że po roku zostaniesz specjalistą. Traktowanie zwykłego pracownika z góry, trzeba się polubić z liderkami i innymi..Premia prawie nigdy nie do zrealizowania, a jak się uda dostaniesz grosze. Niski socjal, dużo pracy, obowiązków, wymagania wielkie, a i opieprz można dostać jak się coś komuś nie spodoba. Ankiety dla pracowników co kwartał, ale w podsumowaniach mówią co chcą, oczywiście wszystko jest super w firmie i pomijają tematy, które są niewygodne. Nie polecam tam pracować. Lepiej szukaj czegoś innego.
Nie polecam pracy w centrum wsparcia klienta w Sochaczewie. Zarobki bardzo niskie, dużo pracy, premia niska albo i brak. Atmosfera w zespole też bardzo średnia.
Jak wygląda praca w salonach w okresie listopad-grudzień? Czy presja na umbrelle i premium jest ogromna? Opłaca się zostawać dłużej w tej firmie?
W moim salonie jest ogromna presją na to, mimo że na umowie nie mam za to premii, za to inni pracownicy za moje wyniki mają premie :) wszystko zależy od twojej firmy. No grudzień najgorętszy sezon, więc dramat. Jak masz zepsol spoko, to wytrzymasz, bo klienci to (usunięte przez administratora)**(usunięte przez administratora). Jeżeli masz opcje isc gfzies indziej to nie zostawaj w tym sklepie
Pracuję od 2 tygodni sporo sie dzieje ale do zrobienia. Klienci rozni ale jak wszedzie. Fajni ludzie pracuja wiec mozna sie wyluzowac w przerwie
Generalnie presja na wyniki jest cały czas. Ja popracowałam tam 4 miesiące, zaczynałam akurat w okresie przedświątecznym (listopad). W moim salonie wyniki sprzedażowe były monitorowane cały czas, jak było za nisko to rozmowa z szefem. Jeśli zapomniałeś powiedzieć o premium lub Umbrelli to nawet współpracownicy potrafili to wytknąć. Czy opłaca się zostać na dłużej? Zależy. Jeśli chcesz ciągle pracować na Umowę Zlecenie i masz zadowalające wyniki to możesz być na dłużej.
Wczoraj zacząłem pracę w jednym z salonów Empik i moje pytanie brzmi czy rotacja pracowników jest ogromna oraz czy duża ilość zwolnień jest na porządku dziennym?
Pracowałam w Empik przez 4 miesiące. Ciężka praca fizyczna, brak premii, brak motywacji do dalszej pracy. Jedyni co wspominam to mili współpracownicy, którzy pomagali sobie wzajemnie. Kontakt z szefem był bardzo ciężki. Dawni współpracownicy traktowali u mnie Empik jako punkt na kilka miesięcy, tygodnie, aby dokończyć studia lub szukać innej lepszej pracy. Robiłam kilka rzeczy na raz, a nawet zostawałam dłużej lub przychodziłam po wielu prośbach od góry do pracy w dzień wolny. Nie usłyszałam od szefa nawet słowa: Dziękuje.
Czy Wy też nie dostajecie premii za paczki com? U nas parcie na zamawianie paczkę klientom, a premie za to dostaje SM/PH.
Nie ma już premii za ecom dla pracownika. Zostało to zlikwidowane podczas pandemii. Owszem SM/PH dostaje dodatkową kasę za paczki, ale na innych zasadach.
Nie, nie zostało to zlikwidowane. Po prostu SM/PH mają kasę dla siebie, a paczek ani nie przyjmują ani nie wydają.
Ja paczki przyjmuję i wydaję a premię za paczki przeznaczam np na dodatkowe godziny pracy pracowników. Więc nie oceniaj.????
To nie jest premia tylko stały element wynagrodzenia służący do tego żeby zawsze było komu te paczki przyjąć. Mało paczek, mała potrzeba roboczogodzin, mała kasa, mniejsze zatrudnienia. Dużo paczek, duża potrzeba, wieksza kasa, większe zatrudnienie. Wykorzystuje się to na dodatkowe godziny UZ w sezonach kiedy paczek jest więcej lub na stałe zatrudnienie ponad model minimalny salonu w zależności ile tych paczek jest standardowo. Istnieje możliwość że gdyby Twój PH wypłacał tę kasę na zespół to musiałby na stałe zmniejszyć etatyzację np o 0,5 (lub więcej jak to salon średni lub duży), a w xmass ograniczyć dotrudnienie świąteczne. Wykreśl z grafiku jedną, dwie osoby i pomyśl jakby się wtedy pracowało. W zamian na rękę by nie wyszło dużo jak się to rozdzieli na każdego pracownika po równo. Kolejnym problemem byłoby rozdzielanie tej kasy. Są osoby które pracują tylko na popołudnia. I one mają dostać kasę czy nie? W końcu nie wykonują tej pracy. A jak jedna osoba przyjmie, a druga sprzeda to jak to dzielić na pół? Jak to sprawdzić? Widać że zupełnie nie wiesz jak to jest naliczane i od czego zależy. I bynajmniej nie jest to za to, że klientowi ktoś paczkę zamówi i przeklika w infopunkcie. To w ogóle nie ma znaczenia. Zamawianie klientom paczek jest ważne z zupełnie innego powodu i jak tego nie wiesz to poproś kogoś w szkolenie z podstawowych KPI z naciskiem na synergię kanału online i offline. Może wtedy się dowiesz jakie realne korzyści ma salon z paczki e.com Szkoda, że Twój PH ci tego nie powiedział może by nie trzeba było by tych postów pisać. U mnie wszystko jest wytłumaczone i każdy wie co i jak. Nasz PH normalnie z nami stoi na kasie, rozkłada towar i sprzedaje U i EP.
A jak wytłumaczysz to że są ogólnodostępne regulaminy premiowania ze premia jest itd a PH wpiera że tej premii nie ma??? Jest określona kwota jaką pracownik powinien dostać a PH wylicza swoje o wiele niższe stawki???
Oho, następny z wypranym mózgiem. Jak tam, premia z umbrelle się zgadza? Czyli lubisz za frajer stać na kasie i wciskać ludziom to drogie g*wno a w oczach dolary jak tylko usłyszysz magiczne słowo KPI? Ludzie, miejcie do siebie szacunek, błagam.
no dokładnie @starszy doradca mózg zupełnie wyprany korpo gadka. Ale coś bardzo zaznajomiona z tematem jesteś, więc albo jakiś menago albo pupilek szefa
@starszy doradca - jesteś pracownikiem idealnym, sam sobie wytłumaczysz, dlaczego nie dostajesz premii na którą zasuwasz i jeszcze się z tego cieszysz ;)
Dzieciaki, kasa za paczki to nie Premia a składnik wynagrodzenia. Czego nie rozumiecie?
Przecież nie masz w umowie napisane, że dostajesz kasę za przyjęcie paczek. Potem masz pretensje że nie dostajesz dodatkowo kasy za coś czego nie masz w umowie zapisane? Nie wiem po co pracujecie w swoich salonach jak jest taki dramat. U mnie jest fajnie. Grafik mam tak że spokojnie studiuję. Mamy dobrą atmosferę. Osoby które kiedyś pracowały dalej utrzymują kontakt, wpadają się przywitać jak są w okolicy. Nikt nie krzyczy i nie mobbinguje. Pieniądze nie są fantastyczne ale wiedziałem za ile będę pracował od początku więc zdziwienia nie ma.
No to chyba jeden z niewielu salonów z dobrą atmosferą. Jeden, który omijają naciski z góry, że ciągle źle i za mało, a im więcej sprzedajesz EP to tym bardziej ci podnoszą plan. I nawet regionalny nie ma pretensji o wszystko, a twoja wypłata to nie najniższa krajowa za coraz więcej obowiązków. Gdzie taki salon się uchwał?
Jest wiele takich salonów. Naciski są i będą, ale to kwestia przełożonego i całego zespołu jaką atmosferę stworzą i jak będą odbierać to wszystko.
też jestem ciekawa co to za salon. Powinni tam wycieczki zakładowe organizować, żeby te cuda pokazywać :)
Odradzam stanowczo ,każdemu tej pracy.
Zdecydowanie odradzam pracę w Empiku. Jest to korporacja, która potrafi doprowadzić swojego pracownika na skraj. Skąd moja teza? „Przecież pracujemy z interesującymi i ładnie wyglądającymi produktami.” Niestety, osoby z zewnątrz najczęściej nie widzą tego, co dzieje się w środku. Bezustanne pretensje o zbyt słabe „wyniki” są codziennością (wyniki to głównie tzw. umbrella – sprzedaż sugerowana produktów znajdujących się na ladzie oraz EMPIK PREMIUM, czyli abonament dla stałych klientów). Są to jednak tylko dwa podstawowe współczynniki, których pracownik salonu musi pilnować. Jeżeli ich nie wypełniasz, non stop grożą Ci zwolnieniem bądź nie przedłużeniem umowy. Stracić pracę można tam z bardzo błahego powodu. Wszystko, co robisz jest bezustannie krytykowane. Czasami wspomniana krytyka przybiera postać awantur. Być może wyda się Wam to brutalne, natomiast firma Empik nie traktuje ludzi jak ludzi. Człowiek stał się tam jedynie numerkiem z obliczonymi przez system procentami sprzedaży. Poza sprzedażą do obowiązków należą także rozkładanie towaru i paczek e com (również ich wydawanie), a także czynna obsługa i pomoc klientom. Warto zauważyć, iż Empik nie oferuje Wam żadnych konkretnych kursów i szkoleń sprzedażowych. Jedyna forma „nabywania wiedzy” to kilku slajdowa prezentacja z ogólnymi sloganami. Dodatkowo, pracownik firmy Empik podlega stałej kontroli, m.in. poprzez obowiązek okazywania swoich rzeczy do kamery przed wyjściem z pracy. Cały salon obejmuje monitoring, który non stop patrzy Wam na ręce. Zarobki: Oczywiście najniższa krajowa. Na rozmowie o prace przedstawiany jest system premiowania. Na moje konto nigdy nie wpłynęła żadna premia – dodam, że praca tam nie była w moim przypadku krótkim doświadczeniem. Elastyczny czas pracy i możliwość pogodzenia jej z nauką jest dużą zaletą, na którą łapią się młodzi ludzie – studenci i uczniowie. Pamiętajcie jednak, że na rynku znajdziecie wielu pracodawców oferujących dostosowanie grafiku do Waszych potrzeb, którzy jednocześnie będą Was szanować i traktować poważnie. Żeby nie było tak dramatycznie dodam, iż plusem pracy w Empiku są ludzie (współpracownicy) – bardzo ciepło wspominam swoich dawnych znajomych. Bywały chwile cięższe i lżejsze, natomiast z perspektywy czasu rozumiem, że zarówno oni, jak i nasi przełożeni non stop poddawani są ogromnej presji. Dlatego też uważam, że to nie ludzie są źli, tylko system, który został tam wprowadzony.
Z koleżanką nie możemy doprosić się o zaległe wypłaty. Przykre…
Prześlij informacje na rekrutacja@empik.com - sprawdzimy sytuację, ale jest to niemożliwe, ponieważ wynagrodzenia są wypłacane w terminie, wg harmonogramu.
Nie jestem pracownikiem Empiku od tygodnia. W listopadzie przepracowałam 3 dni. Zerwałam z umowy i nie dostałam jeszcze wypłaty. Czy mogą wypłacić mi pieniądze dopiero w grudniu? Kiedy już nie będę pracownikiem miesiąc?
Ktoś zdecydował się na pracę dodatkową w okresie świątecznym? Jak to wygląda? Czy faktycznie jest elastyczny czas pracy? I jaką oferują stawkę za godzinę?
Ta. Cały czas cie wrzucają na kasę, premie masz tylko za to ile godzin w miesiącu zrobisz. Gadają cały czas ze masz sprzedawać empik premium, za który nie masz prowizji, ale gadają ze masz sprzedawać
Odradzam. Elastycznie nie jest narzuca ci tyle zmian ile im się podoba. Wypłata- tragiczna (umowa jest tak skonstruowana, żeby mieli argumenty na mniejsze wynagrodzenia, niż jest obiecane- mimo full zapierdolu z twojej strony). Ja w dodatku spotkałem się z tragicznymi menadżerami (była to powszechna opinia wsrod pracowników) plus z szefem bucem, który pokazywał się raz na jakiś czas, żeby zależnie od wyników zebrać pochwały dla siebie za kozak % sprzedaży, albo (usunięte przez administratora) pracowników za (usunięte przez administratora) wynik sprzedaży. Szczerze najgorsze miejsce w jakim pracowałem. Oczywiście słaba kadra to może być przypadek jednostkowy, ale patrząc na to jakim empik jest molochem to myślę, że (usunięte przez administratora) podejście do pracowników, może być norma. Gorąco odradzam tej pracy, na 100% znajdziesz lepsza alternatywe
Najniższa krajowa za godzinę, elastyczny czas pracy jest, wysyłasz swoją dyspozycyjność. Praca na umowę zlecnie
Ja zaczynałam pracę właśnie od tego systemu i mogę polecić, jeśli nie masz lepszych alternatyw. Rzeczywiście miałam elastyczny czas pracy i wyrobiłam premię. Hajsik na czas, miałam fajną ekipę, a wszystko w moim salonie skiepściło się dużo po świętach.
Czy w centrali na klatkach schodowych nadal czuć duszący zapach ciepłych drożdży z Carrefoura?
Jakie są zasady pracy w Empiku? Są kary umowne? Jakie dokładnie są obowiązki juniorów? Ile wynosi stawka bonusowa za frekwencję? Mam kilka rozmów (Empik jest jedną z nich) i chcę wiedzieć czy w ogóle warto przeznaczyć na to czas.
Nie bierze tej pracy. Najgorsza praca jaką miałem w życiu, a wypłatę dostawałem mniejsza, niż minimalna krajowa na tamte czasy (tak umowa z empikiem jest taka, że znajdą argumenty, aby ci zapłacić jak najmniej). Menadżerowi i szef, też tragedia, a patrząc, że empik pewnie ma strukturę amazonopodobna to może być norma śmieciowe podejście do pracownika
Nikt nie może zapłacić pracownikowi mniej niż najniższa krajowa. Chyba że nie rozrużniasz płacy brutto od netto ...
Mój błąd, ale nie zmienia to faktu, że nikt nie zapłaci pracownikowi mniej niż najniższa krajowa
Tragiczne warunki pracy: zaczynająca od wypłaty (kombinowanie sposobów, które pozwolą zapłacić pracownikowi mniej, niż powinno- mimo, że pensja sama w sobie jest mała); kontakt menadżer- pracownik: na stanowisku menadżerów były osoby niekompetentne, których metoda poprawy % sprzedaży, było stosowanie gróźb pod tytułem "jak się nie poprawisz to pójdę do szefa" (cóż za przypadek, że najlepszy % sprzedaży, był podczas nieobecności menadżerów na sali); kontakt szef- pracownik: odnoszenie się do pracowników w sposób lekceważący, sam nic nie robił oprócz świecenia mordą. Pierwszy przypadek w życiu,gdy na rozmowie o pracę usłyszałem pytanie "czy korzystam z pomocy psychologicznej" i dopiero po czasie zrozumiałem skąd to pytanie, (usunięte przez administratora)i (usunięte przez administratora) zarządzanie ludźmi to podstawa u tamtego zespołu. Jedynie na + to część współpracowników, chociaż ci z większym stażem i tendencja do wykonywania rowu szefowi i menadżerom, byli już na tyle zjebani ta praca, że ich mental był na taki samym poziomie. Gorąco nie polecam. Całe szczęście salon w domach towarowych w Warszawie zniknal, mam nadzieję, że ekipa szefa buca i niekompetentny polmozgow menadżerów, też zniknęli ze stanowisk tak odpowiedzialnych i związanych z pracą nad zasobami ludzkimi
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Empik S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Empik S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 277.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Empik S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 221, z czego 4 to opinie pozytywne, 169 to opinie negatywne, a 48 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Empik S.A.?
Kandydaci do pracy w Empik S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.