Opinie o InPost S.A. w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy InPost S.A.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie InPost S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe firmy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o InPost S.A. w Kraków

Piotr Sz.

Wysyłają e-mail'e, sms'y z OPCJAMI zapłaty, po czym trafia pod drzwi kurier, bez terminala płatniczego i bez możliwości wydania reszty z opłaty gotówkowej. To już kolejna wtopa (taka sama) tej formacji. KASUJĄ za to 14 PLN !!! W skrócie: KOSZMAR !

4
Kurier
@Piotr Sz.

A przepraszam bardzo to Pan zamawia paczkę czy kurier? Jeśli zamawia Pan paczkę na wyliczoną kwotę to trzeba mieć przygotowane pieniądze a nie walnąć grubymi i do widzenia

Sylwia
@Kurier

to po co są wysyłane smsy z RÓŻNYMI OPCJAMI ZAPŁATY????

Aga

Nigdy więcej nie zamówię u tego przewoźnika . Zamiast kurier skontaktować się z Tobą w sprawie błędnego adresu wypisanego przez nadawcę , to odstawił paczkę do oddziału i po kontakcie telefonicznym na infolinii została udzieloną informacja ze mamy się uzbroić w cierpliwość , adres został zmieniony na prawidłowy , po czym po ponad tygodniu czekania paczka wróciła do nadawcy ... Zamawiam bardzo dużo przez internet u różnych dostawców i żaden tak mnie nie potraktował zlewacko jak ten ... mówią jedno robią drugie , nigdy więcej InPost !!!

2
Dorota
Inne
@Aga

Możesz być przekonana, że w pełni rozumiem powód Twojej złości, jednak forum GoWork raczej nie służy tego typu komentarzom. Wszelkie uwagi zawsze możesz zgłaszać bezpośrednio do InPostu: https://inpost.pl/kontakt A powiedz mi, czy może już paczka dotarła do Ciebie, czy nadal na nią czekasz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aro
@Dorota

W pełni się z Tobą zgadzam, że ten portal nie jest właściwym miejscem. Niestety ta (usunięte przez administratora)firemka nie reaguje na reklamacje , tzw. "kurierzy" kpią w SMS`ach z bezsilnego klienta , a brak jest portali gdzie można by było wypowiedzieć się na temat czegoś co nazywają praca. Portale FB sa skrupulatnie czyszczone z wszelkiej jakiejkolwiek krytyki. Więc co tu się dziwić ludziom. Mi np. w dniu wczorajszym tzw. kurier zostawił ponoć przesyłkę pod losowo wybranym lokalem 2 klatki dalej, odznaczył w systemie "Przesyłka dostarczona" i dziś skwitował SMS`em, , że życzy powodzenia w składaniu reklamacji.

Sylwia
@Dorota

taaaak, to zgłaszanie uwag na inpost kontakt to jakieś totalne nieporozumienie - mają w głębokim poważaniu reklamacje, paczki i czyjeś pieniądze!

Sylwia

Zamówiłam paczkę do paczkomatu, dostałam wiadomość, że paczka przyszła. Przychodzę do paczkomatu, SKRYTKA PUSTA. Dzwonię na infolinię - zgłoszenie przyjęte. Telefony, wiadomości e-mail nic nie wnoszą do rozwiązania problemu. W systemie paczka zwrócona do nadawcy, nadawca paczki nie otrzymał. Zapłaciłam za paczkę i usługę jej dostarczenia - pieniądze przepadły a InPost ma to gdzieś. ZERO SZACUNKU DO KLIENTA - CZŁOWIEKA. Zdawkowe odpowiedzi, ignorancja. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług i WSZYSTKIM będę odradzać.

WhiteRabbit

Pierwszy i ostatni raz w życiu skorzystałem z usług InPost - Paczkomaty, Kurier. W niedzielę zamówiłem przedmiot w sklepie internetowym i jako dostawcę zaznaczyłem InPost - Paczkomaty, Kurier. Przesyłka miała zostać dostarczona do wskazanego przeze mnie paczkomatu w Poznaniu wybranego podczas składania zamówienia. W poniedziałek otrzymałem wiadomość informującą o możliwości przepełniania paczkomatu następnego dnia roboczego i o istnieniu możliwości wybrania alternatywnego adresu do godziny 12:00 w nocy, jeżeli chcę jak najszybciej odebrać przesyłkę. Niestety wszystkie pozostałe paczkomaty znajdowały się w nieodpowiadających mi lokalizacjach i w związku z postanowiłem nie zmieniać adresu i poczekać na przesyłkę dzień dłużej. Następnego dnia o godzinie 12:11 otrzymałem informację o następującej treści „UWAGA Twoja paczka jest w samochodzie u kuriera, który do 20:00 poczeka na Ciebie przy Paczkomacie”. Bardzo się ucieszyłem, bo byłem akurat w pracy i postanowiłem ją odebrać w drodze powrotnej po godzinie 17. Jednak o godzinie 16:47 otrzymałem wiadomość, że moja paczka czeka w paczkomacie, którego nigdy nie wybierałem i nie miałem możliwości dotarcia do tego miejsca … Od razu zadzwoniłem na infolinię do InPost - Paczkomaty, Kurier i opowiedziałem o całym zajściu, po czym zostałem zapewniony, że paczka napóźniej następnego dnia trafi do wskazanego przeze mnie miejsca, bo nie może zaistnieć taka sytuacja, że zostaje dostarczona bez mojej zgody do innego paczkomatu. Następnego dnia otrzymałem wiadomość informującą o przeniesieniu mojej przesyłki do innej miejscowości, a w zasadzie to wsi i że mam trzy dni na jej odebranie … Przez kolejne dwa dni dzwoniłem i byłem zapewniany, że paczka najpóźniej następnego dnia zostanie dostarczona pod wskazany przeze mnie adres. W czwartek Pani na infolinii poinformowała mnie, że jak chcę to ona może wysłać jeszcze raz zgłoszenie o przetransportowanie przesyłki do wskazanego paczkomatu, ale żebym sobie nie robił nadziei, bo kurier i tak jej nie przewiezie i będę musiał jechać ją odebrać do tego punktu. Bardzo zależało mi na otrzymaniu tej przesyłki do końca tygodnia, niestety popełniłem jeden niewybaczalny błąd - wybrałem InPost - Paczkomaty, Kurier.

logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Travel Assistant
Szczecin
Eryk Sp. z o.o.
(247 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
sp

brawo macie niezle opinie

...

Moi drodzy, jeżeli dzwonicie na infolinie i konsultant wam mówi że nie ma numeru do kuriera, to znaczy ze naprawdę go nie ma, albo nie może go podać z przyczyn prawnych. Uwierzcie mi, że pracownicy infolinii mają ograniczone możliwości, mogą oni jedynie przyjąć jakieś zgłoszenie, natomiast nie maja możliwości jego przyśpieszenia ani nie mają wglądu do danych kurierów, wyglądu na dokładniejsze dane dotyczące przesyłki typu na której półce w jakim oddziale się aktualnie znajduje. Pracownicy infolinii nie są debilami, po prostu inpost zastrzega sobie niektóre dane i pracownik infolinii jest przez to ograniczony. Pracownik infolinii jest po to by słuchać męczących (usunięte przez administratora) ludzi, którzy nie maja za grosz szacunku do innych. Potrafią wyzywać kobiety przez telefon, które starają się im pomóc i coś wytłumaczyć w miarę możliwości. Słuchają wyzwisk przez słuchawkę, których szanowny klient prosto w twarz by nie powiedział . Rozumiem zaginięcie paczki, ale uwierzcie mi pracownik infolinii nie ma z tym nic wspólnego, jest to osoby budynek pełen młodych ludzi, którzy nigdy nie widzieli pracowników innych działów odpowiedzialnych za jej zaginięcie. Nas każdy telefon dotyczący zaginionego przedmiotu, bądź zniszczonego tak samo trapi jak naszych klientów bo to my musismy słuchać wszystkich westchnień i żalów, a płaca za to psie pieniądze. Pozdrawiam

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Jarosław

Masz rację. Większość zostawianych tu opinii pochodzi od klientów. Ich komentarze są także ważne, bo wpływają na wizerunek firmy, jednak chciałbym też przeczytać jak pracuje się osobom zatrudnionym w firmie i czy warunki wynagrodzenia są zadowalające. Proszę Was o większą aktywność.

mg

Proszę o przekazanie ponownie paczki do paczkomatu w Dobroszycach ul. Wesoła 4 !!!! Co to za jakieś chore zasady dostaję informację w sobotę o godz. 12 -tej że paczka do odbioru. To co ma zapieprzać po paczka za 50 zł w sobotę czy niedzielę bo pilnie do odebrania pytam ?????? !!! W poniedziałek o 12:30 chora informacja od Szanownego InPost sms że paczka została zabrana z paczkomatu i mam zapieprzać do Wrocławia 45 km a miałem ją odebrać w poniedziałek po godzinie 15 tej po pracy bo ludzie pracuję jak wszyscy !!!! Zadzwoniłem do Szanownego INPOST za raz po otrzymanym sms z prośbą o pozostawienie paczki w paczkomacie lub ponowne dostarczenie w dniu następnym oczywiście odpowiedź nie ma takiej możliwości bo Pan w poniedziałek wstał lewą nogą bujaj się kliencie . OBSŁUGA ŻENADA !!!! PO CO TAM DZWONIĆ JAK TAKA OBSŁUGA !!!!!!! NORMALNIE PANY NA WŁOŚCIACH !!!! Oczywiście odsyłajcie po trzech dniach bo podróż do Wrocławia więcej mnie kosztuje jak wartość tej paczki. Chore zasady i Nigdy więcej INPOST a te Wasze budki niech stoją puste!!!!! Czujecie się jak świadczylibyście te usługi za za darmo !!! Mimo wszystko pozdrawiam,

1
Xyz
@mg

Nie jestes jedynym ktory zamawia paczki, gdyby paczki byly w paczkomacie dluzej niz 2 dni to kurier nie dawal by rady umieszczac kolejnych paczek, troche myslenia i milej drogi do wroclawia. Kurier Inpost pozdrawiam :)

Pat

Ta firma to jedna wielka pomyla kurier ktory jedzi na terenie gminy czerwonak to jakis totalny nie douczony czlowiek zeby go brzytko nie okreslac to powiem tyle uwazajce na tego czlowieka wogule kurierzy tej firmy to jedna wielka pamyla

ważniak

W dniu 9 października został na kanale "stop (usunięte przez administratora) opublikowany filmik gdzie w jednym z nagrań kierowca pojazdu Inpost PEUGEOT BOXER nr. rej KR 478TS zajechał drogę innemu kierowcy na lewym pasie, gwałtownie wyhamował co mogło skończyć się tragicznie a była to droga ekspresowa i prędkości znaczne. Pogratulować.

Domi nick

Klapa i smutek jak oddział funkcjonuję, pani z pomocy technicznej bardzo na + ale reszta chłam w jednym słowie. Paczka priorytetowa powinna być dostarczona w 24h tak deklarują jak wczoraj kurier odebrał paczkę od nadawcy tak nic stoi w miejscu już około 20h i nie wieże że w 4h dojdzie. Nie warto dopłacać bo w rezultacie czekamy tak samo długo, tym bardziej kurierzy mają wy**baje czy to ważne czy nie, straty wyniosą 80 000zł? Ich to nie obchodzi jeżdżą do 15 i ch*j. Pozdrawiam Dominik

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w InPost S.A.?

Postin - never again
@Pytanie

- Bylejakość - Słuchanie drugim uchem - Egocentryczność - Pewność siebie granicząca z zarozumiałością - Zuchwałość Najlepsze cechy małej Brzozy.

1
Jarosław
Inne
@Postin - never again

Jakiego stanowiska dotyczy Twoja wypowiedź? Z tego, co się orientuję firma InPost, zatrudnia osoby na różnych stanowiskach, dlatego chciałbym dopasować to, co napisałeś do konkretnego stanowiska.

Monika

Nie można się do czekać na przesyłkę! Nr do kuriera....po co skoro ma wyłączony telefon!! Masakra!!!

Karo

Nie polecam tej firmy , zamówiłam paczkę i miał dostarczyć ją kurier i stwierdził że nikogo nie było po wskazanym adresem chociaż, byłam w domu i nikt nie dzwonił ani nie pukał zero , inni członkowie rodziny także byli i nic nie było słychać , paczka teraz czeka w paczkomacie w Wałbrzychu do którego mam ok 100 km pozdrawiam kuriera który nie potrafi wykonywać swojej pracy . InPost to chyba dla mnie najgorsza firma dostawcza

Ada

Paczka za 500 zl przepadła.

Bozyday

Brak zawiadomienie paczkomatu in post. To jest opóźniony dni temu

Pablo

Nie polecam współpracy ( kurier )z firma inpost , nie uczciwi , współpraca nie jest oparta na zasadach partnerskich a na koniec przez trzy miesiące nie wypłacają ostatniej fv . Brak słów .

Nataliaa

Najgorsza firma kurierska, paczka dotarła rozwalona. A do tego odmówili reklamację tej paczki. Nie polecam

Korab

Nigdy więcej firmy inpost. Nie ma kontaktu z kurierem. Przy zakupie przez Internet zawsze pytaj jaka firma dostarcza, jeśli import radzę zrezygnować, chyba że chcesz się denerwować i tracić czas.

serwe

Paczka idzie od tygodnia od Katowic do Krakowa, po prostu mistrzostwo.

Zostaw merytoryczną opinię o InPost S.A. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w InPost S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy InPost S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w InPost S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 56, z czego 4 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy InPost S.A.?

    Kandydaci do pracy w InPost S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
InPost S.A.
Przejdź do nowych opinii