Opinie o InPost S.A. w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy InPost S.A.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie InPost S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe firmy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o InPost S.A. w Kraków

anula_

Tragedia!! nie polecam z całego serca..zamówiłam przesyłkę-nie było mnie w domu wiec skontaktowałam sie z inpostem zaraz po otrzymaniu maila że kurier nikogo nie zastał...w odpowiedzi usłyszałam że kurier próbuje dostarczyc przesyłke tylko raz a potem przekazuje do pukntu -jak sie okazało 30 km od miejsca mojego zamieszkania..nie ma mozliwości skontaktować się z kurierem tak jak to w innych firmach gdzie kurier dzwoni bądź otrzymujemy maila z kontaktem do kuriera.....paczka czeka teraz na odbiór 30 km od Krakowa a potem zwrócą do nadawcy-utopione pieniądze i zmarnowany czas....same problemu teraz z powtórna wysyłka bądź zwrotem pieniędzy.....skandal żeby ktos chcąc odebrac paczke musiał jechac z miasto 30 ponad km.....ODRADZAM!!!

Maja

Uzywanie uslugi kurier InPost jest zalosne. Juz nigdy przenigdy nie bede korzystac. Nie polecam, nikomu!!!

1
tre

omijam tą firmę z daleka najlepszy dpd

Klient

Inpost firmy tej nie polecam. Nie potrafią przez telefon pomuc wypełnić formularza jak zamówić kuriera do domu żeby napisać prorokół szkody. Kurier jeszcze nigdy nie dostarczył mi paczki do rąk własnych mimo że czekam na niego (usunięte przez administratora)

logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Finance and Administration Manager
Gdańsk
SIBELCO POLAND SP. Z O.O.
(68 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Finance Change Manager
Warszawa
Sonova Warsaw Service Center Sp. z o.o.
(62 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pozytywnie nastawiony.

Początkowo byłem pozytywnie nastawiony. Niestety zaczęły się problemy. Nie ten paczkomat nie te dni, opóźnienia po kilka dni. (usunięte przez administratora)Niby prosta sprawa włożyć do skrytki - a jednak problem.

KLIENTKA

Kawał buców z tych kurierów co jeżdzą!!!!! (Nowa Huta)takie (usunięte przez administratora) że głowa mała!Jak się im nie chce jeździć to zmieńcie pracę albo siedźcie w domu przed telewizorem. Ani grosza bym im nie zapłaciła i następnym razem na pewno nie skorzystam z ich usług

KAMARKO
 Problem

Po raz kolejny brak odbioru na czas zlecenie czeka od wczoraj tzn 12,11,2019 godzina 09:02 . Jesteśmy firmą wysyłkową, realizujemy zamówienia z Allegro, nasz czas od zamówienia do nadania to maksymalnie 24h. No ale już czas odbioru przez przewoźnika Inpost z Radomia sięga nawet 3 dni roboczych. I kto w tym przypadku odpowiada za taką sytuacje. Oczywiście obrywa się nam bo jesteśmy odpowiedzialni za te wysyłki. Kontakt z odpowiednimi osobami do których można by było zgłosić niepoważne podejście oddziału jest mocno a wręcz całkowicie ograniczony, niestety infolinia w takich sytuacjach nie może pomóc. Inpost oddział Radom jest najbardziej ironicznym przewoźnikiem z jakim współpracujemy. Popierane są dodatkowe opłaty za podjazd kuriera niekiedy nawet ponad 6zł ale co jeśli paczki nadne nie są odebrane.

1
Oszukana

Nie słowni pracownicy -obiecują dostarczyć przesyłkę ponieważ wystąpił błąd z ich winy i nie robią tego nawet nie informując. Nie dopełniają swoich obowiązków-nie wysłali kodu na podaną komórkę i uważają że zrobili wszystko dobrze. Ich motto-kliencie dalej martw się sam.

1
Maro

Żenada! Kurier był proszony o telefon jak będzie pod klatka. Przez dwa dni nawet nie próbował dostarczyć paczki, tylko awizowal. Teraz jest do odbioru po za Krakowem. Na infolinię nic nie wiedzą i nic nie pomagają.paczka nadal nie została dostarczona.

1
Taat

Mimo zareklamowania przesyłki została ona wysłana do oddziału odbiorcy i dopiero z stamtąd wraca do nadawcy.Zareklamowana była przed wyjęciem z paczkomatu nadawcy. Brawo Inpost.

Taat
 Problem

Firma ma niewiele wspólnego z szybkim dostarczaniem przesyłek.Mijają 24 godz.od nadania A przesyłka dalej w paczkomacie.Jeżeli komuś zależy na czasie to radzę omijać INPOST

1
Huhu
 Problem

Straciłem paczkę przez inpost bo nie wysłali mi wiadomości ze paczka jest do odbioru. Już wiecej nie będę korzystał z inpost.

KMichalska

Zamówiliśmy przesyłkę z Allegro z opcją dostawy kurierem za pobraniem. Chcieliśmy z powodu wyjazdu zmienić termin dostawy o jeden dzień - okazało się że nie ma takiej możliwości. Podano nam numer do kuriera aby z nim uzgodnić bezpośrednio inny termin dostawy o jeden dzień później - kurier Michał i numer telefonu - tak nam podano - niestety nikt nie nie odbierał telefonu. Popołudniu pojawił się kurier - i tu zaskoczenie była to Kobieta a nie jak nam podano pan Michał. W domu była tylko teściowa więc poprosiła o doręczenie paczki kolejnego dnia. I tu już pełne zaskoczenie - została bezczelnie przez tą Kobietę kuriera zwyzywana - kurierka całkowicie nie hamowała się ze swoim zachowaniem - krzyczała na teściową wyzywała ją że powinna mieć pieniądze bo nikt nie będzie dla jej cytuję "zasranej paczki jeździł kilka razy i że jak taka starucha zamawia to powinna mieć przygotowane pieniądze" - generalnie Pani kurier była bezczelna i arogancka - nie muszę chyba nadmieniać że teściowa jest osobą starszą i schorowaną. Ta Pani kurier ma jedynie szczęście że nie było nas w domu bo inaczej by się to dla niej skończyło ale obiecuję że poruszymy niebo i ziemię aby i tak się to dla niej skończyło jak najbardziej nieprzyjemnie. Ale to nie koniec - oczywiście wieczorem po powrocie z wyjazdu kiedy dowiedzieliśmy się o wszystkim zadzwoniłem do firmy i tu kolejne zdziwienie - dowiedzieliśmy się że paczka już nie będzie dostarczona że możemy ją odebrać osobiście z magazynu 40 km dalej ! Pomimo tego iż firma ma obowiązek podjęcia 2 krotnie próby dostarczenia przesyłki to jednak poprzestano na jednej. Nie muszę nadmieniać iż kurier ma obowiązek skontaktować się z osobą do której adresowana jest paczka - przed jej dostarczeniem telefonicznie - nawet nie było takiej próby kontaktu. Generalnie po prostu zostaliśmy przez tę firmę wystawieni do wiatru tak że NIE POLECAM A WRĘCZ ODRADZAM BO PRACUJĄ TAM LUDZIE NIEODPOWIEDZIALNI I NIEKOMPETENTNI - CAŁKOWITA IGNORANCJA I BEZCZELNE TRAKTOWANIE KLIENTA. DLA ZAINTERESOWANYCH MOGĘ PODAĆ NUMER PRZESYŁKI.

1
grdsfvd
@KMichalska

tu sie komentuje szeroko pojete warunki pracy a nie usluge od strony klienta

1
pracuja tam iq-idioci
@grdsfvd

nu właśnie opisała warunki pracy - pracują tam osoby o iq psa i nienormalne- to chyba zrozumiesz, czy tobie rozrysować?

2
Hans
@KMichalska

A gdzie jest napisane, że kurier ma obowiązek zadzwonić, bo pierwszy raz takie coś slyszę. Zamawia Pani paczkr czy telefon, bo kurier to nie infolinia ani informacja. Wpisać se w google jaki kurier ma obowiązek i będzie Pani wszystko wiedzieć.

2
PW
@Hans

a skąd klient ma wiedzieć kiedy Jaśnie Pan Kurier raczy się zjawić?

1
Hans
@PW

A może tak śledzić przesylke po nr lub dowiedziec sie o usłudze z powiadomieniem sms. Jak ktos nie ma nr przesyłki to juz miec tylko pretensje do sprzedajacego. Zawsze mozna poprosic na infolini o kontakt z kurierem i samemu sie zainteresowac. Zamawiam duzo paczek i jakos nie mam problemów z kurierami. Myślenie nie boli.

2
thgthfr
@Hans

typowy polak cebulak co nie pomysli ale komentuje... Hans dobrze odpowiedzial. a zgodnie z regulaminem firmy, u ktorej sie zamawia paczke (jednoczesnie sie regulamin akceptuje) kurier nie ma obowiazku wydzwaniania do klientow, czy laskawie beda.

2

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Emil
@thgthfr

Co ty p..... lisz firma do (usunięte przez administratora) i pracownicy tez chyba z ci..

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
1234
@KMichalska

prostaku ,prostaku ......poczytaj gdzie piszesz swoje wypociny..nie ten portal prostaku

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KUBA
@KMichalska

KURIER JEST OD DOSTARCZANIA PACZKI, A NIE OD DZWONIENIA. I nie kłam- nie ma obowiązku dzwonienia. Nie ma również obowiązku dostarczania dwa razy, jeżeli był raz- zastał osobę w domu , a ta nie miała pieniędzy !!! Kurier wpisuje wtedy - brak gotówki !!! Zamawiasz paczkę , to zapoznaj się z regulaminem- a nie wypisuj głupot !!!

2

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pablo
@KUBA

Brawo dla Ciebie myślą że kurierzy to szmaciarze

2
Anna
@KMichalska

Co Ty za bzdury piszesz?!Jaki obowiązek dzwonienia?! Widzę że (usunięte przez administratora) wiesz w tym temacie,ale pierwszy jesteś do wypowiedzi.Ponadto skoro zamawiasz paczkę to masz mieć pieniądze na jej opłacenie.Jak Cię nie stać to po cholerę zamawiasz.

3

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mmm
@KMichalska

Proszę o podanie gdzie w prawie przewozowym na mocy którego działają wszystkie firmy kurierskie jest informacja że kurier (listonosz) ma obowiązek dzwonić przed doręczenie??? Czy Pani zamawiała przesyłek czy rozmowę telefoniczną.

2
Anna
@KMichalska

Kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta,także gó....no pani wie

Patryk PP
@KMichalska

Tak z ciekawości to poinformuje, że kurier nie ma obowiązku kontaktować się przez próbą doręczenia. Niektóre firmy ogólnie nie podejmują takich czynności podczas próby doręczenia.

Anna
@KMichalska

Kurier absolutnie nie ma obowiązku kontaktować się z klientem To klient powień siedzieć w domu i czekać na paczkę skoro ja zamówiłn

A.

W pracy luźna i koleżeński atmosfera - jeśli masz problem, to każdy Ci pomoże (jeśli ma tylko czas). Poza tym dopłaty do karty multisport, prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego. Jasna ścieżka działania i awansu :)

Anna
@A.

Olala ale chłopie pojechałeś.Oaracowalm ponad dwa lata w Inpost i nigdy nie dostałam zdych dopłat.Wręcz przeciwnie,zawsze wypłata była po terminie i okrojona, Bóg raczy wiedzieć czenu.Wszystkim którzy myślą o pracy w Inpost,to z ręka na sercu nie polecam.

1
Dorota
Inne
@Anna

Ale przecież @A. mógł mieć inne doświadczenia związane z pracą w InPost niż Ty. Każdy ma bowiem inne oczekiwania wobec swojego pracodawcy. Nadmieniłaś, iż dostawałaś tam "okrojoną" wypłatę. A jak w kadrach firmy wytłumaczono Ci te braki? Wyjaśniałaś to w ogóle?

Anna
@Dorota

Oczywiście że wyjasnialam,za każdym razem słyszałam że firma ma problemy finansowe i gdzieś musi szukać kosztów .Ponadto zawsze próbowano mi wmawiać że zostało doreczonych mniej paczek mimo że wszystkie stopy były zrealizowane

Frasek

Podjąłem pracę w Inpost jako przewoźnik, dostałem rejon i paczkomat do obsługi, niestety po kilku miesiacach musiałem zrezygnować z powodu nie rentowności mojego rejonu, prawdopodobnie dlatego że nie umiem kombinować nie mogłem zarobic na tym rejonie, po za tym mało jest przewoźników którzy mają rejony rentowne na których nie trzeba kombinować. złożyłem wypowiedzenie rozliczyłem się z urządzeń nie miałem skarg od klientów, ani innych rzeczy których musiałbym się wstydzić i rozliczać. Ale po drugiej stronie jakiś nie douczony "wielki " koordynator z Sosnowca, zmienił słownie moją umowę która jest obowiązująca pomiędzy firmami, skrócił czas wypowiedzenia bo miał juz swojego na moje miejsce, zgodziłem się bo poczatkowo było to mi na rękę bo nie musiałem już dopłacać do firmy, ale żeby nie było tak pięknie okazało się że firma Inpost nie zapłaciła mi ostatniej faktury, od której ja odprowadziłem uczciwie wszystkie podatki. Dzisiaj mija dwa i pół miesiąca po terminie który na fakturze był 14 dni, a kasy dalej nie ma, jak "wielki" koordynator zmieniał umowę to wszystko było ok, chociaż tak naprawdę śmierdzi to sprawą w sądzie, a jak do wypłaty to powołują się na tą zmienioną umowę że mogą się rozliczać 3 miesiące, tak wiec podsumowując, praca łatwa przyjemna i całkiem ok, ale ludzie imbecyle i złodz..........je, jak jesteś uczciwy nigdy nie podejmuj pracy w tej firmie, tylko jak umiesz kombinować jesteś w stanie zarobić na rodzinę. Jakby ktoś z zarządu chciał się dowiedzieć więcej o kombinacjach jestem do dyspozycji i chętnie umówię się na spotkanie, ale tylko z członkiem zarządu.

Aniula
@Frasek

Tak , potwierdzam również zostaliśmy w ten sposób potraktowani uczciwie z zaangażowaniem świadczyliśmy prace podczas 3 miesięcznego wypowiedzenia po czym ostatniej fv się nie doczekaliśmy również stwierdzili ze ostatnia fv płaca po trzech miesiącach , bezsens totalny , bezprawie i brak jakiej kolejek empatii i chęci zakończenia współpracy na partnerskich zasadach . Nie polecam współpracy .

Anna
@Aniula

Zwłoka w postaci 3 miesięcy to nic,po rozwiązaniu umowy przez 12 miesięcy jest jeszcze ważny czek in blanco do którego jesteś zmuszony podpisać przez kierownika oddziału.

Ani

Inpost Odział w Poznaniu masakra, ludzie tylko patrzą żeby podłożyć świnie aby mieć okazje do noty, płatności okrojone , przy rozliczaniu nie wskażą ze popełniłeś błąd albo gdzieś zapomniałeś podpisu albo cis jest nie tak tylko zaraz noty , brak słów . Jakieś dziwne ich ustalenia ze ostatnia fv zapłacą po 3 miesiącach bo może jeszcze coś odliczymy , znajdziemy i będzie mniej . Tak słów , jak można nie placic fv z terminem płatności aż trzy miesiące ???? Ja się pytam jakim prawem zabierają ludziom ciężko zarobione pieniądze jak śmią wogole o tym decydować czy głowa rodziny nie dostanie swoich zapracowanych pieniędzy ????? To się nadaje tylko do sądu !!!!! Życzę aby trafili na twardziela i osobę zdeterminowana która utrze im nosa .

Anna
@Ani

Doskonale wiem co piszesz , to samo jest na oddziale Bielsko-biała .

Ola

Masakra ... od dnia wczorajszego usiłuje odebrać swoją paczkę, wczoraj dzwoniac na infolinię uzyskałam informację że awaria paczkomatu nie potrwa długo i do 24 h będę mogła odebrać przesyłkę. Po godzinie 23 otrzymałam powiadomienie iż moja paczka jeśli nie odbiorę jej do 11 50 trafi do oddziału u Gdańsku. Dzisiaj specjalnie przyjechalam do paczkomatu a tu dalej nic dzwonić na infolinię nie uzyskałam pomocy a wręcz przeciwnie pani powiedziała mi że to mój problem ze nie mogę sobie odebrać paczki a oni zweryfikują to dopiero w pon albo innego dnia. Jeśli to nazywa się dbanie o klienta to masakra. Rozumiem awarie paczkomatu ale żeby ludzie nie mogli odebrać przesyłki przez tyle kolejnych dni to jest oszustwo w biały dzień. Chwalicie się szybkim realizacja usług a jak widać to tylko czysta bujda. Korzystając z ich usług myślałam że będę zadowolona a obecnie dzięki wam mam z tego powodu wiecej problemu niż pożytku, ale widać po prostu jak traktujecie klienta.

5
anonymous
@Ola

Masz rację. firma ta jest OSZUSTEM NA SKALE ŚWIATOWĄ. Kurierzy to debile i oszusci, choć być może nie wszyscy. Mamy dokładnie ten sam problem. Kurier (usunięte przez administratora) i oszust mówi że był , a nie było nikogo. Dzwonimy kilka dni na infolinię to robią z nas (usunięte przez administratora) że kontakt z kurierem jest niemożliwy itd. Że kurier był,,ale jak mógł być skoro siedzimy w domu już tydzień przez DEBILA I DEBILNĄ FIRMĘ INPOST. LUDZIE ....NIGDY NIE KOŻYSTAJCIE Z USŁUG TEJ FIRMY. TO (usunięte przez administratora)

2
1234
@anonymous

ortografia się kłania ......debilku

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
potrzebna kontrola w inpost
@anonymous

niestety kontakt z inpostem wyglada dokladnie jak opisales. sciemniaja, ze byli, a nikogo nie bylo. konsultanci jak jakies matołki nic nie wiedza. jak zamawialam w innych firmach i cos bylo nie tak, to natychmiast dostawalam nr do kuriera i wyjasnialam sprawe. tutaj nie dostane numeru do kuriera, bo zadnego kuriera nie przypisali do mojej uslugi. trzeba tam wyslac jakas kontrole.

1
Anna
@anonymous

Anonymus,każdy kurier pracuje na urządzeniu,który posiada GPS.W każdym momencie idzie sprawdzić,czy kurier faktycznie był pod danym adresem.Dlatego wybacz,ale twój komentarz jest klamliwy,bo żaden kurier nie będzie ryzykowal wywalenia z pracy,wybijając fałszywe statusy!

2
Katopil
@Anna

Haha, nie bedzie ryzykował.... dobre! Takie numery jakie wycina się w inpost to nie do ogarniecia dla normalnej i uczciwej głowy. Aleto trzeba znac od srodka ;)

1
Anna
@Katopil

Jestem pracownikiem tej firmy czytaj kurierem,więc jak to ująłeś,Znam to od środka

2
Lanzini
@anonymous

Na lekcje języka polskiego to chyba nie uczęszczałeś zbyt często. Nie masz nawet pojęcia kto w sytuacji kurier-klient najczęściej jest (usunięte przez administratora). Nastały takie czasy że każdy może każdemu napluć w twarz i jeszcze się z tego wybroni. Tydzień w domu jesteś czekasz i nie ma paczki ? Komu Ty taka ciemnotę wciskasz. Na moje a znam temat kurierki bardzo dobrze już po pierwszym telefonie podpadłaś kurierowi i specjalnie nie doręcza Ci paczki, bardzo dobrze, ode mnie też byś nie zobaczyła już paczki nigdy. Nawet najgorszy klient dostanie paczkę jeżeli tylko wykaże odrobinę szacunku , z punktu widzenia kuriera tylko po to żeby mieć święty spokój na firmie i możliwie nigdy więcej nie mieć paczki na twój adres. Nauczcie się szanować druga osobę to i inni będą szanować was. Tak ktoś was nauczyl że trzeba do was dzwonić i prosić jeszcze żebyście odbierali paczki. 10 zł płacisz za przesyłkę a wymagania na skalę światową. Są klienci do których się jeździ z uśmiechem na twarzy a są tacy jak Ty którzy swoje problemy życiowe przekładają na innych i wypisują durnoty w internecie. Jak się nie podoba to nie zamawiaj pierdół przez Internet tylko goń do sklepu i nie będziesz miał takich kłopotów.

2
BOLO
@Lanzini

Misiał bym się Ewelinko tobą manzywac ,,facie,, hehe koleżanki zadowolone były :)

1
Vangelia
@Anna

(usunięte przez administratora) Na jakim stanowisku tam pracujesz? Pewnie w reklamacjach.

debilem jesteś
@Anna

pipszysz bzdury, ten twór inpost to peryferia normalnej kurierki - place niższe niż u konkurencji, polowa jeździ bez umów, bo komornik ich ściga i Chooj jeszcze wie, kto... także nie chrzan, już maja problemy z pracownikami, wiec nie przejmują sie paroma olanymi paczkami...

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość
@Anna

Aniu a możesz jeszcze powiedzieć w jaki sposób oszukany klient może to sprawdzić, bo skoro nikt nie udzieli Ci informacji na temat GNOJA który do Ciebie nie przyjechał, nie poda telefonu do niego zasłaniając się RODO, to jak udzieli Ci informacji o GPS. Zresztą rozmowa z konsultantem na infolinii to tylko strata czasu, bo tam nie dowiecie się zupełnie nic. Pisanie reklamacji w moim przypadku też olali i nawet nie raczyli udzielić odpowiedzi.

1
Anna
@Vangelia

Pracuje jako kurier

Dama
@anonymous

masz racje tez jestem w tej sytuacji Zamowilismy przesyłkę In Post miała byc dostarczona wczoraj . bylismy caly dzien w domu czekajac na przesyłke jednakze o 12;22 kurier wstawil na sledzeniu paczki iz nie zastal odbiorcy pod wskazanym adresem i zostala awizowana chodz nie bylo nigdzie u nas awiza . to jest mala miejscowosc na Podlasiu w ktorej on nigdy moze i nie byl tym bardziej ze robia trase miedzy Hajnowką a Białymstokiem i mu sie nie chcialo jechac nadzwyczajnie .. banda oszustow ! po rozmowie z infolinią z In Posta powiedziano mi ze kurier skontaktuje sie do 18 godziny ... hrabia nie raczyl zadzwonic . jesli dzis nie otrzymam przesylki to sprawe ruszam dalej ja nie odpuszcze zostalam oszukana poraz 3 przez ta firme .. odradzam In Post jako kuriera ...

Karo
@Katopil

Kurier mógł być , ale raz miałam taką sytuację że był a nawet nie pukał albo poszedł pod inny adres a mam teraz taką samą sytuację nie było kuriera i muszę jechać 100 km do paczkomatu

Jarosław
Inne
@Dama

Jak zakończyła się Twoja sprawa? Udało Ci się ustalić z kurierem, dlaczego wprowadził do systemu informację, że nie zastał odbiorcy? Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśniło.

Anna
@anonymous

Kolego radziłbym uważać na słowa,bo możesz mieć problemy z prawem.

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie InPost S.A. są regularne szkolenia pracownicze?

Anna
@Pytanie

Jakie szkolenia ?!Pracowałam ponad 3 lata i nugdy nie byłam na żadnym szkoleniu.Owszem dostajesz świstek do podpisania że niby szkolenie się odbyło i na tym koniec.

robert

Najgorsza syfiasta firma kurierska w Polsce jaka istnieje.Złodzieje,bo tak tylko można to nazwać.Nie polecam,omijac szerokim łukiem.Polecam wszystkie firmy oprócz Poczty Polskiej i Inpostu

Sylwia
@robert

a ja pocztę polską polecę za to inpost to (usunięte przez administratora)

Sylwia
@Sylwia

ciekawe, dlaczego administartor usuwa wpis (usunięte przez administratora)

Jarosław
Inne
@Sylwia

Jako klient firmy masz prawo do swojej opinii, ale może mogłabyś napisać co spowodowało ten komentarz. InPost oferuje wiele opcji wysyłki towaru. Z jakiego rodzaju korzystałaś?

Michal

Niestety ale inpost to firma nieporozumienie. Przyklad od nas : zgubił paczkęz ktpra byla ubezpieczona. Mamy potwierdzenie odbioru. Firma inpost swiadomie zada corqz to jowych dokumentów poza kopia paragonu, zadali potwierdzenia przelwu za towar, ptwierdzenia conto za towar, osiwiadczenia od adresata. Insynuowali ze to my ich chcemy oszukać. Reklamacja trwa już 3 miesiace. Firma ma taka politykę - wiem to od kurierow - za wszelka cene nie wypłacać odwlwkac i grac głupców.

Sylwia
@Michal

w (usunięte przez administratora) mają ludzi, którzy im płacą za usługę - nawet nie potrafią jej rzetelnie wykonać.

Zostaw merytoryczną opinię o InPost S.A. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w InPost S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy InPost S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w InPost S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 56, z czego 4 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy InPost S.A.?

    Kandydaci do pracy w InPost S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
InPost S.A.
Przejdź do nowych opinii