Nie polecam korzystania z usług tej firmy. Dostałam dziś o 5:50 smsa z informacją, że moja przesyłka czeka na odbiór do 25.08.19 do godziny 17:50. Naprawdę mam tylko 12 godzin na odbiór? I to w dodatku w weekend, gdzie niektórzy mogą być poza miastem? Niedorzeczność. Opłata w wysokości 10 zł i tylko 12 godzin na odbiór. Następnym razem zamówię kuriera, cena będzie podobna a jakość obsługi na zdecydowanie wyższym poziomie.
od tygodnia koresponduję z inpostem, odbyłem 5 rozmów telefonicznych. Paczki nadal nie mam u siebie i ciągle obietnice bez realizacji. Kompletna dno organizacyjne nigdy nie miałem przesyłki tak źle dostarczanej. Odradzam wszystkim.
Paczka 60km idzie, już 5dzien roboczy, brak możliwości odebrania jej gdziekolwiek jest, PP deklaruje ta firmę na każdym szczeblu. Bezdomny na rowerze by szybciej dostarczył by mi paczkę. Nie polecam
PO RAZ KOLEJNY KURIER NIE ODBIERA PACZEK PO PROSTU OLEWAJĄ NADAWCĘ NIE POMAGA DZWONIENIE NA INFOLINIE BO ODPOWIEDZ JEST ZAWSZE TA SAMA POSTARAMY SIĘ USTALIĆ PRZYCZYNĘ . NAPRAWDE DAREMNA FIRMA
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/f/c/7/fc7e03a8f893fe8a3b266a1a3e97fa30.png)
Ta firma to porażka. Brak kontaktu z kurierem, który podobno był ale mnie nie zastał i teraz mam jechać 40 km. odebrać paczkę. Absurdalne zachowanie. Nigdy więcej Inpost
Porażka!!!! Paczka w czasie transportu była przygnieciona czymś ciężkim o czym świadczą wgniecenia widoczne na pudle od środka. Pudło oklejone uwaga ! szkło. Zawartość uszkodzona przekonaliśmy się o tym w domu po otwarciu przesyłki. Reklamacja przez firmę odrzucona. Zdecydowanie nie polecam. Zwalają winę na sprzedawcę.
Większość osób odwiedzających to forum chyba nie do końca rozumie przeznaczenia forum na GoWork. Na tej witrynie najważniejsze są informacje dotyczące tego jak wygląda praca w InPost. Istotną kwestią są tu zarobki jakie można uzyskać pracując w tej firmie, czy też atmosfera jaka tu panuje. Reklamacje, które Państwo piszecie nie są tu rozpatrzone, w takiej kwestii najlepiej jeśli skorzystacie z oficjalnej strony InPost - dział reklamacje - https://inpost.pl/kontakt
strona o której Pani pisze to kpina z klientów - są tam wyłącznie numery infolinii, które nabijają wyłącznie rachunek za telefon (ekstra płatne), brak natomiast jakiegokolwiek adresu mailowego (właśnie przed momentem wyjąłem z paczkomatu uszkodzoną paczkę - nie pierwszy zresztą raz - i usiłuję znaleźć jakiś kontakt z reklamacją za który nie będę musiał ekstra płacić)
Kolejna przesyłka: na stronie piszą, że można płacić kartą, więc wybieram opcję dostawy za pobraniem. W drzwiach pank kurier mówi, że nie można płacić karta bo jest awaria, a tak w ogóle to on nie poleca płacić kartą bo może pobrać zapłatę dwa razy! No to zaczyna się bieganie do bankomatu po kasę (bankomat obcy, więc płacisz prowizje za wypłatę), wtedy pan kurier twierdzi, że nie ma z czego wydać. Powinni zmienić nazwę na OutPost.
Paczka odebrana przez kuriera w poniedziałek. W środę (tak, w środę) informacja, że paczka wyruszyła w dalszą drogę! Co paczka robiła we wtorek? Piła kawę? Opalała się?! Najgorszy gls czy dhl będzie lepszy od tych dziadów!
Jak dla mnie NĘDZA organizacyjna!!! Mimo zapłaty w piątek popołudniu nie można odebrać paczki. Każą jechać 60 km do centrali po odbiór. TRAGEDIA!!!
Firma widocznie jak płaci takich ma pracowników. Dział tzw. logistyki na pewno nie istnieje , zaś na infolinii pracują niedokształceni uczniowie za miskę ryżu. Infolinia z infantylną panienką w odpowiedzi na reklamację odesłała mnie do regulaminu i ew. do możliwości złożenia reklamacji. W oparciu o doświadczenie z pracownikami (kurierami i infolinią) to zdecydowanie sugerowałbym omijać firemkę szerokim łukiem.
Jak zakończyła się Twoja sprawa? Poinformowałeś firmę InPost, że reklamację złożyłeś i nie otrzymałeś na nią odpowiedzi? Odesłanie do regulaminu i ewentualna możliwość złożenia reklamacji na pewno nie jest dla Ciebie satysfakcjonującą odpowiedzią. Ciekawi mnie, czy jeszcze coś z tym robiłeś.
Musiałeś mieć pecha albo ja szczęście ponieważ nie miałem żadnych problemów a dzwoniłem nie raz
Raczej ty miałeś szczęście słyszałem że obecnie na infolinii liczy najbardziej ilość odebranych połączeń a nie załatwienie sprawy klienta. Tak więc sami sobie odpowiedzcie kto miał pecha a kto szczęście.
Już trzeci raz kurier nie raczy zadzwonić do mnie i poinformować, że ma dla mnie paczkę tylko mi ją zostawia na podwórku, za pierwszym razem postawił na parapecie, drugim razem na murku, a dzisiaj z racji że paczka duża po prostu zostawił na schodach do domu. Nie obchodzi go to, że każdy może wejść skoro furtka jest otwarta i zabrać paczkę, paczka może spaść z parapetu a zawartość się potłuc. Chciałabym przestrzec przed korzystaniem z usług InPostu, to najgorsi kurierzy w Polsce
Dwa razy kupiłem produkt i zapłaciłem za przesyłkę in-post. Niestety dwa razy nie powiadomiono mnie telefonicznie i mailowo o kodzie odbioru przesyłki i terminu odbioru. Za pierwszym razem zdążyłem przesyłkę odebrać z oddziału a drugi raz odesłano do firmy wysyłkowej. Za każdym razem twierdzono, że zostałem powiadomiony prawidłowi. Bardzo ciekawe, że ja takich informacji nie otrzymałem.
Zgadza się i ja to też potwierdzam, bo czekam już 10 dzień na odbiór paczki z paczkomatu i śledzenie mówi że kurier odebrał a paczki nie ma. Na infolinii nic nie wiedzą zmysla ją aby się nie w ku RW i. Masakra i dalej nie wiadomo gdzie jest paczka.
Rozumiem, że jesteś rozżalony z powodu problemu, który wyniknął. Skoro na infolinii InPost nie udzielono Ci konkretnej pomocy to może zwrócisz się gdzieś indziej? Podaję Ci przykładowy kontakt do firmy: https://inpost.pl/kontakt Daj później znać, czy udało Ci się wszystko wyjaśnić. Będziesz pamiętał?
ja się bujam od czwartku nie dali info gdzie jest paczka i wróciła do sprzedawcy nigdy więcej z usług ty ch nie skorzystam
dlaczego paczka zjeździła pół miasta i koniec końców wróciła do nadawcy ?...
Czasem może wystąpić jakiś błąd, najlepiej pytać o to bezpośrednio kogoś z InPost, tam chyba najłatwiej będzie uzyskać odpowiedź na to pytanie. Jeśli firma będzie często otrzymywała zgłoszenia o nieprawidłowościach, to istnieje większe prawdopodobieństwo że spróbuje jakoś naprawić ten błąd.
Całkowity dramat komunikacyjny. Nie ma możliwości otrzymania numeru do kuriera.
Ludzie! Wy jednak macie coś z głową. Tu jest forum dotyczące opinii o PRACODAWCACH, a nie usługodawcach, więc swoje żale na temat źle świadczonych usług przez InPost wylewajcie gdzie indziej. To nie to forum!
Paczka szła trzy tygodnie po czym kurier nie przyjechał i odesłał paczkę do nadawcy.
12dzień czekam na przesyłkę. Dzwoniąc na infolinię okazało się, że ktoś uznał, że mój adres nie istnieje, dlatego zrezygnowali z dostawy paczki:). Dzisiaj mial się ze mną skontaktować kurier, ale wychodzi na to, że nici z telefonu.
Najgorsza firma na rynku wykorzystuje pozycję lidera naciągając swoich klientów doliczając opłaty z kosmosu. Doliczają za wszystko a reklamacje uważają za bezzasadne. Korespondencja praktycznie przeciąga się w nieskończoność po czym zamykają sprawę oczywiście niezałatwioną. Zdecydowanie odradzam wszelkiej współpracy.
Beznadziejna infolinia pod którą dwukrotnie zgłaszałam że paczkomat się nie otwiera. Paczka miała zostać przełożona o czym nie dostałam informacji. Teraz muszę (usunięte przez administratora) do oddziału. Dramat i brak kompetencji.
osoba aplikujaca do pracy w centralki firmy nazywana jest przez pseudorekruterkę "spamerem", podczas rozmowy telefonicznej pada również sugestia, by nie przyjeżdżać na rozmowe. rozumiem, że za takim nieprawdopodobnie nieprofesjonalnym zachowaniem stoi plan zatrudniania p znajomości bo inaczej być nie może. management powinien się przyjrzeć działowi marketingu bo chyba tam się cuda dziać będą. poziom niekompetencji widać po działaniach i jakości komunikacji pań z tego działu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w InPost S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy InPost S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w InPost S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 56, z czego 4 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy InPost S.A.?
Kandydaci do pracy w InPost S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.