opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Arvato Polska

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.1/5

Na podstawie 1696 ocen
Opinie(4172)
Dodaj opinię
Aktualności(1)

Opinie(4172)

Dodaj opinię
Aktualności(1)
Logo
  • Poznaj Arvato
  • .
  • Nasze wartości
  • .
  • Komunikacja w Arvato
  • .
  • Benefity
  • .
  • Arvato dla Pracowników
  • .
  • Media Społecznościowe

Poznaj Arvato

Nasze wartości

Komunikacja w Arvato

Benefity

Arvato dla Pracowników

Media Społecznościowe

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Poznań
  • Konin
  • Gniezno
  • Kościan
  • Jarocin
  • Leszno
  • Piła
  • Września
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Poznań
  • Zagórze
  • Koziegłowy
  • Bogucin
  • Luboń
  • Czerwonak
  • Janikowo
  • Suchy Las
  • Czapury
  • Kicin
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Błonie - Arvato Services Polska
Plewiska - Arvato Polska

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Poznań
  4. /
  5. Opinie o Arvato Polska

Opinie

Opinie o Arvato Polska Poznań

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 37

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Arvato Polska!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    anonim

    15.04.2024 12:29

    Pracownik

    Tyle czasu czekania i przesuwania podwyżki dla 200 zł do ręki więcej? Brawo.
    ReviewUserIcon
    anonim

    11.04.2024 06:53

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    ?

    19.04.2024 21:28

    Inne

    Nie macie tam kogos w HR zeby wam pomógł ogarnąć to?
    ReviewUserIcon
    Tr

    27.04.2024 23:55

    Pracownik

    Dlaczego ją zwolnili ? Teraz przyjdzie jakas nowa podobno, ale nikt jeszcze jej nie widział, kto to ma być ?
    ReviewUserIcon
    anonim

    23.04.2024 22:31

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Minmax

    26.04.2024 09:21

    Pracownik

    Oszczędność już przecież jest. Piknik ci zrobili w czasie wyprzedaży kiedy musisz być w pracy... kurtyna
    ReviewUserIcon
    Wymiatacz

    27.04.2024 02:37

    Pracownik

    A czy wiadomo dokładnie co tam będzie ? Czy to piknik bez alkoholowy?
    ReviewUserIcon
    Stempel

    29.03.2024 21:17

    Pracownik

    Focus na przyszłość ha ha firma obchodzi przedsiębiorczy crash roboty mało, produkcja w dół Wnioski z przeszłości Absolutnie żadnych, zmianowi już by nie pracowali i połowa liderów, spmów, operatorów, jakościowych Fakty Chyba bardziej ich przekręcanie na korzyść firmy Szczerość Tego jest ewidentny brak, sprawy zamiatane pod dywan, brak reakcji na zgłaszanych liderów, głośno mówiący o problemach przenoszeni na inne magazyny za karę Szersza perspektywa Ewidentny brak, przy szerszej perspektywie trzymano by dobrych pracowników, w porządku liderów i dobrych kierowników Informacja zwrotna To jest gwóźdź do trumny, ułożą Tobie tak informację zwrotną, że zawsze będziesz winny/winna Rozwój Blokady przy ewentualnej chęci pójścia wyżej Ciągłe doskonalenie Chyba straszenie wiecznymi testami, odpytywaniem, Gemba i nie potrzebnymi bzdurami
    ReviewUserIcon
    DC14

    03.04.2024 06:41

    Pracownik

    Człowieku ograniczony, jak Ty chcesz się "rozwijać" i narzekasz na "blokady przy chęci pójścia wyżej", skoro przerażają Cię "wieczne testy, odpytywanie, gemba i """niepotrzebne""" bzdury"? Skoro proste rzeczy Cię przerażają to nie pójdziesz wyżej, a blokadą jesteś Ty sam
    ReviewUserIcon
    DC15

    18.04.2024 14:32

    Pracownik

    Halo (usunięte przez administratora)? Kogo wyście nam przysłali? Co to za koń trojański z waszej strony? Chętnie zwrócilibyśmy wam z powrotem nową przełożoną. Nic jej się nie podoba, wszystko źle, wszystko niedobrze, wszystko do poprawy. Odechciało się cokolwiek przez nią tu robić. Krytykuje nas za wszystko. I wy tak z nią wytrzymywaliście cały czas?
    ReviewUserIcon
    Pickpack

    21.04.2024 14:39

    Były pracownik

    Liderzy jak liderzy, ale na 2 to całe OH chodzi sobie na dodatkowe 5-10 min przerwy na kawe/fajke i nikomu to nie przeszkadza. Ale jak zwykły pracownik magazynu by tak zrobił to zaraz notatkę by dostał.
    ReviewUserIcon
    Co zrobić?

    21.04.2024 21:41

    Pracownik

    Zwykły pracownik ma zakaz wychodzenia, no chyba że na swojej jednej przerwie, jeszcze z zegarkiem w ręku ma być na czas. Liderzy/jakość/operatorzy co chwilę gdzieś wychodzą, przeważnie na papierosa, grupowo idą na kawę, może mają za to dodatkową premię, kto wie... Kierownicy, zauważcie to w końcu. Usuńcie im też pseudo nadgodziny bo przychodzenie wcześniej i leżenie na fotelu/kanapie i dostawanie pieniędzy za to jest mocno nie fair, pracownicy nie mogą na nich liczyć, a ci siedzą i czekają aż ktoś na chwilę przerwie pracę i już biegną do nich i wyzywają, niedługo może będziecie odmierzać ilość i czas przebywania w WC? Liderzy w czasie pracy wykonują prywatne telefony, przeglądają internet a wy nic z tym nie robicie... To naprawdę widać. Potem głupie gadanie że trzeba ciąć koszty, serio? To może zaczniecie od nich bo my swoją pracę wykonujemy i to za marne grosze!
    ReviewUserIcon
    CzterNastka

    16.04.2024 12:00

    Pracownik

    Mentalność pracowników: Wejdźmy w przysłowiową(usunięte przez administratora)liderowi, umniejszając tym samym innym - na pewno w ten sposób polepszymy atmosferę! ;)) Przecież to jest najlepszy przepis na dobrą współpracę! Ahh ta logika osób niepełnosprytnych… <3 Lider jak każdy inny, wyselekcjonował sobie osoby, które lubią co nieco polizać i jest jak jest. Najłatwiejszy sposób - po co pracować z „trudnymi osobami”. Rozwój dot. zarządzania ludźmi co nie miara. Ogarnijcie swoje zapędy i przemyślcie zachowanie. Zacznijcie doceniać otoczenie, wyjdzie Wam to na pewno lepiej niż petycje dla wybranych osób.
    ReviewUserIcon
    Ty

    16.04.2024 19:01

    Pracownik

    Oj mylisz się i to bardzo, w dodatku obrażasz swoich współpracowników więc też tworzysz idealna atmosferę dla nas wszystkich ;) Ty zacznij doceniać koleżanki i kolegów a nie ich obrażać, też wyjdzie Ci to na dobre.
    ReviewUserIcon
    DC15

    17.04.2024 14:49

    Pracownik

    Co? Doceniać współpracowników? Za co? Za donoszenie? Za plotkarstwo? Czy może za obrażanie się nawzajem za plecami? Nie ma się co dziwić, że wszystkich tak kierownictwo i liderzy jedzie, skoro nie macie nawet szacunku dla samych siebie
    ReviewUserIcon
    Marta

    16.04.2024 11:37

    Pracownik

    Przenosiny świetnych liderów to norma, nie przedłużanie umów świetnym liderom to już nawyk tak nie logicznie myślącej firmie, w dc3 byli super liderzy i odeszli, zostali maniacy. Dc9 odszedł super lider, została jedna( brak słów na nią). DC14 odeszło kilka świetnych i standard zostało kilku wiadomo jakich. Arvato ma się do team positivity jak (usunięte przez administratora)umiejąca mówić. System Arvato to dać umowy okresowe by być przygotowanym na nie przedłużanie gdyż czasami jest dużo pracy a czasami jej po prostu nie ma! Świat zleciał na (usunięte przez administratora)gdyż lepiej traktowani są obywatele uA, wiec liczę na wszystkich by na spokojnie rozważali prace w firmie Arvato gdyż teraz to loteria a nie stabilna praca. @Pracodawca otwórzcie w końcu oczy i zróbcie skan każdego kierownika dc bo jak go widzicie to jedno ale to dzieje się na magazynie to zupełnie inna perspektywa zdarzeń, które nie należą do tych nawet słabych. Dramat to idealne określenie tego co jest spotykane w większości magazynów Arvato
    ReviewUserIcon
    Karolina

    12.04.2024 09:39

    Inne

    Hej. ;) zaciekawiło mnie w ofercie dla specjalisty ds. wsparcia sprzedaży to, że trzeba mieć czynne prawo jazdy kat B. w ogłoszeniu jakoś nie ma wzmianki o aucie służbowym i ogólnie to myślałam, że to raczej praca w biurze. czy mimo wszystko czasami będę musiała gdzieś jeszcze się wybrać?
    ReviewUserIcon
    ...

    12.04.2024 23:11

    Pracownik

    Być może będziesz dojeżdżać na wszystkie magazyny w całym powiecie/województwie.
    ReviewUserIcon
    Specjalista

    12.04.2024 23:45

    Pracownik

    No tak, w końcu musisz dojechać do pracy, po to jest potrzebne prawo jazdy B. Jak inaczej dojedziesz do magazynu?
    ReviewUserIcon
    Dc15;)

    12.04.2024 11:31

    Pracownik

    Ehhh no no długo wyczekiwane aneksy..ale nie dla wszystkich. Róbcie róbcie.. może kiedyś dostaniecie.. może w przyszłym roku się uda. Ale spokojnie pracujecie tutaj dla przyjemności a nie dla pieniędzy.. nikt nie ma dzieci, kredytów..
    ReviewUserIcon
    Ech...

    11.04.2024 12:42

    Pracownik

    Firma nie ma pieniędzy, szukają wszędzie oszczędności, tną premie, płacą minimalną, a wymyślili sobie piknik rodzinny. No tak, idealny moment dla elYty i jej lizusów...
    ReviewUserIcon
    Co to ma znaczyć?

    12.04.2024 08:55

    Pracownik

    No, tak... U nas przenieśli kilku liderów i ponad połowę składu pick/pack na kilka magazynów by zrobić miejsce dla ludzi z magazynu, który zlikwidowali, gdzie tu sens? Agencji się sporo pozbyli, a od maja będziemy za darmo pracować w weekendy, nikt nie widzi problemu! Ludzi brakuje, chociaż pracy nie ma, ale urlopu nie chcą dać nawet na 1 dzień w miesiącu! Krążą plotki, że będziemy pracować po 12 h!
    ReviewUserIcon
    z15

    10.04.2024 09:05

    Pracownik

    Powinniśmy płacić pracodawcy za to, że pozwala nam przychodzić do pracy. Aneksy ciągle są przeciągane. Wiadomo, że pracujemy od marca na nowej stawce ale nikt nie wie jakiej haha
    ReviewUserIcon
    15

    10.04.2024 19:01

    Inne

    I te ich śmieszne obiecanki że w maju będzie wyrównanie. A do maja to pewnie nikt aneksu nie zobaczy. No właśnie niby podwyżki naliczają się od marca. A jakoś nikt nie chce powiedzieć jaka to stawka. Dadzą jakiegoś ochłapa, najmniej od wszystkich. I Ci będą wpierac ze przecież dobrze zarabiasz.
    ReviewUserIcon
    pracownik

    11.04.2024 10:23

    Pracownik

    To jest tylko niby, na razie nie mamy aneksów więc i podwyżki od marca. :( eh coś czuje, że nas wykiwają jak w zeszłym roku.
    ReviewUserIcon
    OH

    08.04.2024 07:32

    Pracownik

    No dalej, kiedy podwyżki dla OH? Przekładają co chwila bo pieniędzy nie ma, miały być od marca, a już będą "może pod koniec kwietnia" W międzyczasie zarząd chwali się rekordowymi zyskami. Traktują nas jak (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    pracownik

    11.04.2024 10:22

    Pracownik

    Póki papier nie jest podpisany to żadna podwyżka od marca Ci się nie nalicza, to po pierwsze. Po drugie aneksy miały być od poniedziałku 08.04 a ich nie ma. Nie ma również informacji co się dzieje i kiedy będą. Arvato w ten sposób psuje i tak już podminowane morale. To zarząd przekazał informację o podwyżkach więc danego słowa powinny dotrzymać a aneksów jak nie było tak nie ma.
    ReviewUserIcon
    Aninomus

    10.04.2024 16:30

    Były pracownik

    Wiedzę, że frustracja na tą firmę sięga zenitu. Nie dziwię się. Ludzie z przypadku zarządzający firmą, myślący że są panami życia. Lizodupy, którzy mogliby jedyne co to zamiatać podłogę, bo tylko do tego się nadają. W skrócie firma to totalne nieporozumienie. Dziwię się jak taka firma może mieć opinie aż 2.3. 1.2 to max i to tylko za czystość pomieszczeń socjalnych. Chyba część opinie pozytywnych została kupiona w chipsach. Nie polecam i nie pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    DeCe15

    10.04.2024 09:16

    Były pracownik

    Brak podwyżek, bardzo zła atmosfera plus nie przedłużanie umów. Nie polecam nikomu. Szkoda waszego czasu.
    ReviewUserIcon
    DC15

    10.04.2024 09:09

    Pracownik

    Muszę przyznać, że doświadczenie w tej firmie było naprawdę trudne. Kiedy dołączyłem, obiecywano mi wiele, ale szybko się okazało, że to tylko słowa, które znikały w powietrzu. Bardzo szybko zorientowałem się, że pracodawca ma skłonność do manipulacji, szczególnie jeśli chodzi o kwestie finansowe. Terminy dawania aneksów do umów były przesuwane tak często, że trudno było zachować spokój i planować swoją przyszłość. Atmosfera... Brakowało zaufania i otwartej komunikacji. Często czułem się jakbyśmy wszyscy byli na różnych falach, co sprawiało, że praca stawała się trudniejsza niż powinna być. Poziom intelektualny wśród współpracowników nie zawsze był na najwyższym poziomie, co dodatkowo utrudniało sytuację. To miejsce było dla mnie sporym zawodem. Mimo że włożyłem wiele wysiłku w pracę, ostatecznie czułem się rozczarowany i zniechęcony. Nie poleciłbym tej firmy nikomu, kto ceni sobie uczciwość, wzajemny szacunek i profesjonalizm. Życie zawodowe w innym miejscu na pewno może być bardziej satysfakcjonujące.
    ReviewUserIcon
    Michał

    21.03.2024 16:50

    Kandydat

    Widzialem ze szukają do zespołu HR Businnes Partnera, jakieś opornie o HR macie ?
    ReviewUserIcon
    Michał

    03.04.2024 18:17

    Kandydat

    HR nie jest wsparciem dla pracowników i nie pomaga rozwiązywać problemów ? Jaka pełni rolę w firmie ?
    ReviewUserIcon
    OH

    08.04.2024 07:41

    Pracownik

    Nie. HR służy do spraw biurowych, wypełniania wniosków etc. Pracownikami zajmuje się tylko wtedy, kiedy ktoś jest problemowy i np zadaje niewygodne pytania i trzeba go doprowadzić do pionu
    ReviewUserIcon
    anonim

    05.04.2024 11:29

    Pracownik

    Kolejna nowa tradycja w naszej kochanej firmie to przekładanie podwyżek dla operatorów, liderów itd. Magazynierzy cieszący się nową pensją od stycznia zarabiają tyle co np. operator. A operatorzy i specjaliści mają mniej niż liderzy którzy mają w poważaniu pracę i nie potrafią zrobić nic więcej niż tylko raz na jakiś czas pojawić się w pracy a jak nawet w tej pracy są to zero zarządzania ludźmi czy pracą. Kierownicy słyną u nas z mówienia "Nie wiem" to też jest super. Poza tym, trzymanie ludzi którzy ewidentnie nie nadają się do pracy to standard ale zwalnianie tych którzy chcą więcej i na prawdę mają wiedzę to chyba tylko dlatego żeby im więcej nie zapłacić. Ci którzy głośniej mówią o problemach są straszeni naganami albo mają godzinne rozmowy z całą świtą z góry. Z resztą zamiast karać straszyć albo wprowadzać atmosferę strachu powinni zacząć wprowadzać porządne szkolenia z np. zarządzania ludzmi, radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych, excel, angieski wszystko co daje możliwość rozwinięcia się. A te onlinowe szkolonka nie są wartę uwagi. To nie to samo co współpraca z trenerem twarzą w twarz. Nie inwestują, non stop zabierają, a to kubeczki do picia albo np. światło w korytarzu, śmiech na sali. Można zamontować czujki które zapalają się od ruchu a nie "karać" za nie gaszenie światła i np. zamykać toalety na klucz żeby już z nich nikt nie korzystał. Ciekawa jestem jakby przyjechała tutaj porządna delegacja zza granicy to jakby to skomentowali. Szukam pracy, bo w tym miejscu nie warto zostawać.
    ReviewUserIcon
    Halina

    06.04.2024 11:33

    Pracownik

    Wszystko jest tylko na pokaz. Człowiek nie liczy się w tej firmie. Nie długo będziemy odbijać się do toalety. Bo też stwierdza że raz na 8 godzin wystarczy wizyta w toalecie. Zarobki słabe. Osoby które chcą coś zmienić to najczęściej zmieniają pracę.
    ReviewUserIcon
    Nikt ważny

    06.04.2024 18:41

    Pracownik

    Dokładnie. Praca praktycznie za minimum, premię na każdym kroku ucinają, z urlopami robią problemy, na nikogo nie można liczyć, zgłoszenia problemów nic nie dają. Jedynym wyjściem jest zmiana pracy...
    ReviewUserIcon
    DzieckoProboszcza

    01.01.2024 01:58

    Kandydat

    Standardowa procedura: rozmowa o powody aplikowania, badanie motywacji i wstępny angielski. Kolejny etap to pytania ze strony menadżera zatrudniającego. Bardziej to przypominało casting niż rozmowę o pracę, można było odnieść wrażenie że rezultat rekrutacji był już wcześniej znany.Nigdy więcej tam nie zaaplikuje.
    ReviewUserIcon
    DzieckoProboszcza

    01.01.2024 02:02

    Kandydat

    Edit: był jeszcze test z Excela, banalnie prosty
    ReviewUserIcon
    Mistral

    03.04.2024 18:22

    Kandydat

    Jakie pytanie padają z języka angielskiego? Coś konkretnie ?
    ReviewUserIcon
    Strykow

    01.04.2024 12:44

    Pracownik

    Zapewniamy rynkowe wynagrodzenie jest w ogłoszeniu. Raczej to co państwo gwarantuje.
    ReviewUserIcon
    DC8

    03.04.2024 06:38

    Pracownik

    Pomijając fakt, że już o 2 miesiące przesunęli podwyżki dla specjalistów.
    ReviewUserIcon
    anonim

    12.03.2024 14:19

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Pracownik 14

    21.03.2024 21:41

    Pracownik

    Tak jest usuwana ale u nas na 14 jest spoko.Fajni liderzy i liderki. Polecam tym co szukają pracy i nie marudzą, na innych jak jest nie wiem ale słyszałem że beznadziejnie.
    ReviewUserIcon
    Pracownik 14

    28.03.2024 21:18

    Pracownik

    Niestety nie różnie są przyjęcia nie można wprost powiedzieć na jaki 14 to jest Sycowska Poznań w ogłoszeniach jest napisane gdzie potrzebują. Na 14 staraj się na dział rozmieszczania towarów jeśli by się dało wybrać .
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Arvato Polska?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Arvato Polska

    Poznań

    https://arvato.pl/

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Pracownik arvato

    21.03.2024 19:23

    Pracownik

    Ja tylko chce zapytać gdzie jeszcze jest tak że jak przyjdzie się do pracy w dwa weekendy w miesiącu to jest zapłacone tylko za jeden a jak pracuje się w jeden to nie zapłacą wogule. No jpd co to są za nowe rządy ???? czy liderzy też tak mają płacone? Albo to jedna linia była utworzona gdzie można było pakować bez standardów pakowania gdzie podejrzewam że tam to już nikt na nic nie patrzył czy brudem czy podarte czy wybrakowane wszystko jak leci byle jak najwięcej spakować,i jakość nie sprawdzała paczek. Gdzie na linii obok czerpali się i błędy wpisywali za krzywo naklejone naklejki na papierze. No przecież to jest kompletna bzdura. Arvato zeszło na psy i zrobił się jeden wielki lumpeks gdzie używane rzeczy idą do następnych klientów. Mam nadzieję że nikt tego nie usunie ale tak dla kupujących zastanów się nim kupisz drogie markowe ciuchy w którym ktoś już chodził ????????
    ReviewUserIcon
    Pompeo

    22.03.2024 13:22

    Pracownik

    Płaca za trzeci roboczy dzień w weekend. Symbolicznie bo grosze dają.
    ReviewUserIcon
    Były Lider

    17.03.2024 00:04

    Pracownik

    Byłem Liderem i żal mi ludzi tam pracujących, żeby zarobić. Starali się zawsze zrobić więcej, żeby dostać premię, i wtedy wchodzi analityk i jak za dużo dajesz z siebie przeliczają to w tabelkach tzw nową średnią + 10% na zachętę i buch mamy nowe normy, bzdury typu jakieś owocowe dni, Gemba na siłę, rozmowy 5 na 1, no i do przesadyzmu 5 S, a później wynikają z tego tylko i wyłącznie problemy. Kontakt z operacyjnymi ok, natomiast powstanie instytucji kierownika zmianowego to jakiś żart żartów. Słoma w butach. Za dużo mówisz, a jesteś dobrym pracownikiem to Ciebie zniszczą, nie zgadzasz się z nimi to Cię zniszczą, chcesz coś według nich za dużo to Cię znowu zniszczą. Polecam pracę, żeby potwierdzić to co tu napisałem. Szkoda bo ta firma miała kiedyś potencjał.
    ReviewUserIcon
    Szkoda...

    17.03.2024 08:05

    Pracownik

    Jestem zwykłym pracownikiem, przez brak porozumienia z liderami niedługo opuszczam to toksyczne miejsce. Wbrew myśleniu liderów - mam wykształcenie, do (usunięte przez administratora) na magazynie zmusiła mnie sytuacja życiowa, w końcu żadna praca nie hańbi. U mnie kierownikiem zmiany jest naprawdę świetny człowiek i tylko na niego można liczyć, zawsze ma czas porozmawiać i dla niego nie ma rzeczy niemożliwych. Dobrzy liderzy zostali przeniesieni na inne magazyny lub sami odeszli. Firma stosuje groźby, wciska ludziom kity i myśli że ktoś w to uwierzy. Kiedyś tak nie było, na swojego lidera można było liczyć, normalnie porozmawiać, zgłosić jakieś uwagi. Teraz nikomu nic się nie chce robić, jeszcze marudzą, że opinie źle wyszły i tak nie robią nic, by to zmienić. Liderzy traktują ludzi w zależności od tego czy prawisz im komplementy czy nie, nie wiem skąd takich biorą. Nie mają podejścia do pracowników, ulubionym wybierają najlepsze procesy bo pupilek nie zrobi normy, a jak zgłosisz że robisz coś za kogoś to tylko "tak wyszło" albo "to wina systemu" i w nagrodę traktują cię jak śmiecia i dają cię tam gdzie nikt nie chce chodzić. Spm nie lepsi...
    ReviewUserIcon
    Nie wprowadzaj ludzi w bład

    21.03.2024 19:15

    Pracownik

    Nie możesz tak jednoznacznie mówić, że dany magazyn jest zły. Serio? Wszystko jest złe? Są elementy dobre, które działają i są rzeczy do poprawy. To normalne. Takie jest życie. A ty jesteś dobry czy zły? Potrafisz tak odrazu odpowiedzieć? Czy raczej, to zależy...
    ReviewUserIcon
    Były już od dawna

    15.03.2024 17:34

    Pracownik

    Byłem Liderem i będąc w strukturze liderów widziałem tylko zadufanych w sobie ludzi, kłamliwych, fałszywych oraz widzących tylko excela a nie ludzi pracujących na kawałek chleba. Wspaniali ludzi albo sami odeszli albo nie przedłużono im umowy. Arvato powoli kończy swoją działalność bo wielkie korporacje zrywają dotychczasowe umowy. (usunięte przez administratora) jako pierwsze pokazało, że może samemu stworzyć coś co będzie normalne. Nie polecam nikomu (usunięte przez administratora) w firmie Arvato, gdyz panuje TOKSYCZNA atmosfera Lider-jakość - operator.
    ReviewUserIcon
    anonim

    09.03.2024 20:24

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    11.03.2024 23:36

    Kandydat

    A Tobie Hola jak się pracuje tam? Spoko ludzie chociaż są przełożeni rozumiem kiepscy?
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany

    29.02.2024 20:53

    Inne

    Czy przyjmują teraz do pracy na magazynie?
    ReviewUserIcon
    Nie warto

    01.03.2024 07:24

    Pracownik

    Arvato upada. Magazyny są zamykane, ludzi wyrzucają na inne magazyny - tam też nie ma co robić, niszczą zgrane grupy, ludzie powoli sami się zwalniają, bo mają dość toksycznych liderów i atmosfery. A nawet gdyby były przyjęcia - poczytaj komentarze, naprawdę nie warto. To co jest tu napisane to i tak jest niczym w porównaniu do tego co się dzieje w firmie - prawdziwe komentarze są usuwane. :(
    ReviewUserIcon
    Pickpack

    03.03.2024 15:30

    Pracownik

    Dokładnie. Firma nie potrafi zapewnić pracy na 8h dla stałych pracowników i sugeruje wcześniejsze wychodzenie do domu, za które nikt nie zapłaci, ale ludzie z agencji na zlecenie są zamawiani. Po co skoro nie ma co im dać do roboty? Oni mieli być tylko wsparciem gdy jest dużo pracy, ale widać teraz firma bardziej o nich dba żeby wyrobili sobie godziny niż o stałych pracowników. Nie wspominając o jakichś układach miedzy pracownikami z agencji, a liderami z Arvato żeby ich mimo wszystko zamawiać.
    ReviewUserIcon
    HM8

    13.02.2024 18:50

    Pracownik

    Powoli męczy mnie już tam praca bo z czym nie pójdę do liderów to oni nic nie wiedzą. Zawsze wysyłają do kogos innego albo mówią, że się dowiedzą ale z odpowiedzią już nie wracają. Pochwalić mogę jednego z analityków, który zawsze mi pomaga kiedy tylko się go o coś zapytam. Nie robi jakieś miny niezadowolenia, że ktoś go o coś zapytał albo jakby za karę musiał za mną rozmawiać. Mam nadzieję, że kiedyś się tu polepszy bo robie tu już kilka lat i z niektórymi osobami można normalnie porozmawiać i być traktowaną jak człowiek a nie robota co ma robić tylko wydajność
    ReviewUserIcon
    ?

    26.02.2024 21:13

    Pracownik

    a czy ktoś słucha uwag pracowników w tej firmie ? na normy nie masz wpływu , na podwyżki też nie masz wpływu, na premie też nie masz wpływu - ktoś ustali normy,wypłaty,zasady i tak ma być. barometr jest co roku, opinie pracownicze i coś się w tych kwestiach zmienia ?
    ReviewUserIcon
    wójo

    03.03.2024 01:36

    Kandydat

    a co ma urlop do l4? to co sobie wypracowałem powinnem dostać, a jak choruje to i tak pensja mniejsza za branie urlopu wypłata taka jak za l4 ?
    ReviewUserIcon
    anonim

    23.02.2024 14:16

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    3

    26.02.2024 10:46

    Pracownik

    To zgłoś, bo pewnie i tak nikt się nie odważy. Jakiś czas temu na naszym magazynie przyszli jacyś ludzie i pytali o (usunięte przez administratora) i nierówne traktowanie. Kilka wybranych przez liderów (czyli pupilki i osoby które boją się powiedzieć prawdę) osób poszło do nich i powiedzieli że nic takiego nie ma miejsca, żałosne...
    ReviewUserIcon
    anonim

    03.02.2024 09:14

    Inne

    Cześć, czy mimo tych negatywnych opinii które ostatnio się pojawiały aplikował ktoś może na analityka operacyjnego? Przyszłam tu z ogłoszenia, warunki spełniam, więc myślałam czy by nie umówić się na rozmowę. opiszecie to konkretne stanowisko? ilość pracy będzie adekwatna do płacy?
    ReviewUserIcon
    Insider

    07.02.2024 11:02

    Pracownik

    Jeśli masz możliwość to raczej szukaj innej pracy. Płaca w arvato jest słaba, benefity jeszcze gorsze (nie rynkowe). arvato twierdzi, że stawia na ludzi, jest to zwykły farmazon, patrzy się tylko na jak największy benefit firmy nawet kosztem pracownika. Są robione wewnętrznie ankiety tzw. baromert - w tym roku wyszedł najgorzej, a firma tylko nabrała wody w usta żadnych zmian na lepsze. Warunki pracy w arvato z miesiąca na miesiąc są coraz gorsze.
    ReviewUserIcon
    AA

    12.02.2024 17:50

    Inne

    Cześć, opiszę Ci krótko stanowisko analityka u nas, wiadomo, że to nie wyczerpuje tematu: analiza danych, raporty - efektywności, metod pracy, z procesów. Proponujesz rozwiązania, raportujesz KPI. Praca w BI i lokalnych systemach, zależy który magazyn. Współpracujesz często z innymi działami, stale z kierownictwem. Praca ciekawa, można się bardzo dużo nauczyć. Angielski będzie potrzebny. Praca na jedną zmianę 8 h dziennie. Analitycy sobie chwalą. W rekrutacji sprawdzany jest Excel- najlepiej umówić się na rozmowę i się dopytać o konkrety.
    ReviewUserIcon
    Żałosne to wszystko

    06.01.2024 21:50

    Pracownik

    Arvato upada. Zero logiki. Liderzy i kierownicy bez grosza człowieczeństwa, prawdy nie powiedzą, pracowników mieszają, przerzucają na inny magazyn. Część osób z jednego magazynu dali na i zrobili podmiankę z innego. Po co? Nie wiem. Nie liczy się że masz dalej, masz zmienić i koniec. Jak się nie podoba to wiadomo - drzwi otwarte i kop na pożegnanie. Liderów też będą mieszać, będą kłótnie i spory jeszcze większe niż kiedykolwiek. Co tu się dzieje?! Na nikogo nie można liczyć. Grupy będą podzielone, porozrzucane na różne magazyny, bezpośrednich przełożonych (tych fajnych) zabierają by nie można było się dogadać, a i teraz atmosfera jest koszmarna... Losowych liderów pewnie dadzą gdzie indziej bo czemu nie robić zamieszania. Diamenty koszmar, niedługo ma odejść kilku liderów, zostaną ci najgorsi, robią miejsce dla tych po sąsiedzku... Czas uciekać z tego toksycznego miejsca i pomyśleć że kilka lat temu było dobrze, a teraz? :(
    ReviewUserIcon
    Di Si 9

    05.01.2024 17:09

    Pracownik

    Kieroliderowa hybryda w okularach rządzi, odseparowanie Liderstwa od pracowników w toku, chore spotkania, na siłę szukanie Lidera posród pracowników, najpierw straszy później chce z nimi współpracować jakiś system sztokcholmski chce stworzyć?? Ofiara uwielbiająca swego oprawcę, normy na zawał lub wylew, Liderki są coraz gorsze i coraz bardziej oderwane od świata doczesnego, a wystarczy zadać sobie pytanie: Czy ja jeszcze jestem człowiekiem i mam w ogóle sumienie?!,
    ReviewUserIcon
    anonim

    04.01.2024 09:01

    Inne

    A u was można teraz robić zdalnie? Teraz niedawno cos pisali o braku awansu przez jakieś źle patrzenie z oczu. Może jak kogoś na co dzień się nie widzi byłoby łatwiej? :D jest opcja na prace przy logistyce kontraktowej i właśnie w niej piszą o hybrydzie, dlatego ją reflektuję. Polecicie mi ten dział? Jaka atmosfera miedzy ludźmi?
    ReviewUserIcon
    U300

    04.01.2024 16:05

    Pracownik

    "hybryda" oznacza homeoffice 1-2 razy w miesiącu, jeżeli przełożony wyrazi zgodę, jeżeli nie - stacjonarnie. Atmosfera między ludźmi? Poczytaj opinie. One dotyczą większości działów, nie tylko specjalistów i pracowników magazynowych.
    ReviewUserIcon
    DC15

    27.12.2023 20:28

    Pracownik

    Nasz mały magazyn to nie jest prawdziwa firma. To jest eksperyment społeczny którego celem jest zbadanie "jak dorośli ludzie potrafią się bawić w przedszkole". Jeśli lubisz być na każdym kroku infantylizowany, chcesz żeby myśleli za ciebie inni, chcesz mało zarabiać i nie chcesz się rozwijać to zapraszam do nas, przyjmiemy każdego. Proszę decydować się szybko, liczba miejsc ograniczona. Kto pracował w arvato ten się w cyrku nie śmieje.
    ReviewUserIcon
    anonim

    20.12.2023 14:12

    Inne

    Ktoś tu pisał cos o dobrym patrzeniu z oczu, tamtego tematu nie znam, bo jeszcze tu nie pracuje ale jeśli o dobrym spojrzeniu była wzmianka to jakie są teraz perspektywy na przyszłe warunki? liczę w tym momencie na odzew aktualnie zatrudnionych osób, a najlepiej o dłuższym stażu. bo sam poziom rotacji teraz jak oceniacie?
    ReviewUserIcon
    ar

    27.12.2023 20:23

    Pracownik

    Porzuć wszelką nadzieję. (usunięte przez administratora), wszystko co tu zrobisz jest źle, każdy ma o wszystko problem. Może i warunki są okropne i pracowników traktują bez szacunku, ale za to wynagrodzenie jest niskie.
    ReviewUserIcon
    HM8

    20.12.2023 01:56

    Pracownik

    Proszę mi powiedzieć jak to jest, że na jednym magazynie pracują osoby, które teoretycznie nie powinny ze sobą pracować w jednym miejscu. Na linii lider (ka)-pracownik pracują siostry! (usunięte przez administratora) żyje ze sobą w nieformalnym związku co prawda, ale pracują w tym samym miejscu, co może się wiązać z nieobiektywnym traktowaniem pracowników, bo pewnie jedno za drugim stanie w razie jakiegokolwiek problemu. Takie konszachty nie powinny mieć miejsca. Z góry można założyć, że takie osoby będą nierówno traktować innych, mając na uwadze dobro swoich bliskich osób, które tu pracują. Czy podczas rekrutacji nie zwracana jest w ogóle na takie fakty uwaga? Już jest pełno uwag szeptanych między pracownikami, że są tu osoby lepiej i gorzej traktowane, a takie bliskie relacje między współpracownikami tylko dolewają oliwy do ognia i tworzą konflikty. Ktoś to nadzoruje czy jest kompletna samowola jeśli chodzi o zatrudnianie osób w bliskich relacjach z liderami/kierownikami?
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    20.12.2023 11:44

    Pracownik

    Rekrutacje i tak są ustawione, zatrudniają ludzi po znajomości, na(usunięte przez administratora) liderzy są znajomymi, spotykają się prywatnie, wstawiają zdjęcia ze wspólnych wypadów/wesel. Kierowników też dobrze znają, nawet jak coś jest nie tak, to kierownik i tak będzie po ich stonie, bo się dobrze znają, a jak powiesz prawdę o firmie to cię zniszczą psychicznie i będziesz siedzieć cicho... Dziwna ta polityka...
    ReviewUserIcon
    Szarak...

    02.12.2023 07:58

    Były pracownik

    Uciekajcie póki możecie, zamykają jeden magazyn, nie wiedzą co zrobią z ludźmi, nie mają za bardzo gdzie ich przenieść, bo jest natłok wszędzie, kolejny też częściowo zamykają, być może kolejna marka wyjedzie w przyszłym roku albo zamkną całość. Już straszą zwolnieniami. Kryzys. Po prostu. Nie będzie co robić a wymagań mają coraz więcej. Szkoda słów...
    ReviewUserIcon
    Dwa

    18.12.2023 20:32

    Pracownik

    Możesz mi wytłumaczyć kto cię straszy zwolnieniami? Wręcz odwrotnie kierownicy na każdym kroku informują i mówią że praca będzie nie tu to na innym magazynie.Fakt że kto tam dłużej pracuje wie że praca w Arvato nie ma przyszłości ale żaden kierownik czy lider nie straszy zwolnieniami.I właśnie dlatego nie chce się pracować w takiej formie z takimi ludzi co roznoszą takie pierdoły
    ReviewUserIcon
    Nic nie wart

    19.12.2023 05:56

    Pracownik

    Nie jestem osobą z komentarza wyżej, ale u nas są liderzy którzy mówią wprost że ludzi zawsze można zwolnić i mówią to z ogromną radością... Jak nie trafiłeś na takich, to gratuluję, u nas (nie podam magazynu) atmosfera jest tragiczna, gdyby mogli to zwolnili by nas od razu, ale odprawy kosztują, dodatkowo robią wszystko byś sam się zwolnił, tylko na to czekają...
    ReviewUserIcon
    Nowa

    09.12.2023 22:11

    Inne

    Ktoś wie jak się pracuje na magazynie nr 9??, jacy są tam Liderzy i kierownicy??
    ReviewUserIcon
    Nie polecam

    10.12.2023 20:00

    Pracownik

    Już były opinie o jednym kierowniku, który nie jest przyjazny i m.in. robi zdjęcia pracownikom. To tzw. magazyn zwrotowy, sprawdź kilka opinii niżej.
    ReviewUserIcon
    przyszły pracownik 14 s

    05.12.2023 22:11

    Kandydat

    Jak sytuacja na 14 sycowska? Fajna zmiana?
    ReviewUserIcon
    Nielubiemalkontentow

    09.12.2023 16:36

    Pracownik

    100% prawdy. Najgorzej trafić w towarzystwo wzajemnej adoracji obserwujące wszystkich wokół i krytykujące wszelkie odmienne zachowania i zdania od własnych. Nie będą robić tego czy tamtego bo nie mają ochoty... Bo najlepiej praca we własnym gronie gdzie można pogadać, w każdej godzinie zrobić przerwę, ma przerwę iść wcześniej i później wrócić i jeszcze mieć pretensje że ktoś śmie się do tego ustosunkować ... Społeczeństwo mamy wybitnie roszczeniowe i leniwe. Na szczęście są też zdrowo myślący ludzie dzięki, którym chętnie się do tej roboty przychodzi .
    ReviewUserIcon
    były pracownik

    09.12.2023 20:26

    Były pracownik

    Ja lubiłem tą spmkę wydawała się być miła, sympatyczna, taka pocieszna, dobrze jej z oczu "patrzyło". Możesz spróbowąć przyszły pracowniku sycowskiej, jak się nie spodoba to się zwolnisz i tyle.
    ReviewUserIcon
    Północna DC Korea 9

    18.11.2023 20:11

    Pracownik

    Dyktatura z północnej Korei zawitała, brak szacunku do pracowników, liczba odejść szokująca i ujmująca, (usunięte przez administratora) wytnie w pień wszelkich niewygodnych i dobrych ludzi, chce miec robotów, manipulacja faktami, manipulacja słowem, z jednej strony firma oferuje mega przyjazną atmosferę, płacę, premię, opiekę, transport, a jak już jesteś w środku to kierol chce wyciąć wszelkich niewygodnych. Spotkania z kierkiem uwłaczają godności godności ludzkiej, myśli że rozmawia z baranami?
    ReviewUserIcon
    DC3

    22.11.2023 11:54

    Pracownik

    A jak ktoś ma umowę na stałe od kilku lat i jakiś czas temu było ok, a teraz (przez liderów) jest okropnie? Nie wszyscy mają po 20 lat i znajdą pracę od razu. Mamy rodziny na utrzymaniu. Zgłoszenia nic nie dają, opinie wyszły fatalnie i wszyscy udają, że nie ma problemu...
    ReviewUserIcon
    Iga

    22.11.2023 16:14

    Pracownik

    Nikt nikogo nie trzyma......, masz rację dlatego tyle odejść, a później program polecający proszący o wprowadzenie znajomych itd.... ha ha czyli (usunięte przez administratora) ludzi, a później będziemy o nich żebrać
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    18.11.2023 07:47

    Pracownik

    Czy firma planuje jakieś ludzkie podwyżki od stycznia? Nikt nic nie mówi, o co chodzi? :/
    ReviewUserIcon
    Sędzia

    08.11.2023 23:36

    Pracownik

    Brak transparentności firmy, boją sie prawdziwch opinii jak ognia, 5s traktują jak zbawienie, a jest to dramat, pracuję w firmie, gdzie nie ma 5s i wszyscy wiedzą gdzie co odłożyć, skąd coś pobrać, gdzie coś wyrzucić bez niepoważnych audytów 5s, ocen, rozmów korekcyjnych planów naprawczych, bzdurnych raportów, i nie majacych sensu kłótni o to co może byc na stole roboczym, a co nie. Szukajcie pracy, odpoczniecie, przestaniecie biegać jak szczury, praca sprawi Wam przyjemność, a i płaca będzie lepsza
    ReviewUserIcon
    DC3

    09.11.2023 06:30

    Pracownik

    Boją się opinii, bo tak jak piszesz - są prawdziwe - a wiadomo, że prawda boli. Szkoda tylko, że na strachu się kończy, bo nic nie potrafią zrobić, by było lepiej. Liderzy bez grama kompetencji, zatrudnieni po znajomości, procesu nie znają, ludzi mają w głębokim poważaniu. Pracują jak za karę. Kierownicy problemu nie widzą, w końcu są znajomymi, spotykają się prywatnie... Wypłata coraz mniejsza, premia ucinana jak tylko można, nie wiem po co ją jeszcze mają, lepiej nic nie dawać i spokój. 5S jest tylko stosowane jak przychodzi audyt, bo normalnie nikogo on nie obchodzi...

    Zostaw merytoryczną opinię o Arvato Polska

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.