opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Arvato Polska

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.1/5

Na podstawie 1696 ocen
Opinie(4172)
Dodaj opinię
Aktualności(1)

Opinie(4172)

Dodaj opinię
Aktualności(1)
Logo
  • Poznaj Arvato
  • .
  • Nasze wartości
  • .
  • Komunikacja w Arvato
  • .
  • Benefity
  • .
  • Arvato dla Pracowników
  • .
  • Media Społecznościowe

Poznaj Arvato

Nasze wartości

Komunikacja w Arvato

Benefity

Arvato dla Pracowników

Media Społecznościowe

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Poznań
  • Konin
  • Gniezno
  • Kościan
  • Jarocin
  • Leszno
  • Piła
  • Września
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Poznań
  • Zagórze
  • Koziegłowy
  • Bogucin
  • Luboń
  • Czerwonak
  • Janikowo
  • Suchy Las
  • Czapury
  • Kicin
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Błonie - Arvato Services Polska
Plewiska - Arvato Polska

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Poznań
  4. /
  5. Opinie o Arvato Polska

Opinie

Opinie o Arvato Polska Poznań

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 5
    • 6
    • 7
    • …
    • 37

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Arvato Polska!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    anonim

    28.04.2023 17:22

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ja

    02.05.2023 12:27

    Pracownik

    Nic nowego; usuwają niewygodne komentarze, konstruktywna krytyka nie istnieje, tacy są otwarci na prawdę. Tak jak wyżej piszą, jest źle i będzie jeszcze gorzej. Premia coraz mniejsza, pracy coraz mniej i jak tu wytrwać? A nawet gdybyśmy chcieli coś zmienić to współpracownicy i tak boją się odezwać, panuje przekonanie jak za dawnych czasów - nawet jak jest źle nie wychylaj się, udawaj że jest dobrze, ciesz się pracą. Szkoda...
    ReviewUserIcon
    Nie polecam!

    08.04.2023 10:35

    Pracownik

    Wszelkie ostatnie zmiany to kompletna kompromitacja firmy. Już lepiej nas zwolnijcie, skoro firma nie ma pieniędzy i staje się ruiną. Po co promujecie pro i zmuszacie do udawania, że jest ok? Żaden postulat nie jest prawdą. Wręcz przeciwnie. Chyba, że bycie pro to zero szacunku dla pracownika, popieranie tylko tych, którzy na wszystko się zgadzają, nie mają swojego zdania, bo obawiają się o swoje przywileje. Problemem są osoby, które mają uwagi do pracy, jeśli masz pomysł na usprawnienie to lepiej milcz, bo tylko sobie zaszkodzisz. Lider chce słyszeć tylko "wszystko jest ok". Tak wcześniej nie było, każdy był traktowany bardziej sprawiedliwie. (usunięte przez administratora) Byłam - nie polecam. Kilka osób już planuje odejście, ale pewnie to nikogo nie obchodzi. Będą nowi, którzy wytrzymają maksymalnie tydzień, bo toksyczna atmosfera coraz bardziej daje się we znaki. Zaczęli wypytywać ludzi o życie prywatne, nie wiem po co komu takie informacje? Pomysł "góry"? Niektóre zakazy poprzednich liderów stały się nagle nieważne dla nowych. "Tylko nikomu nie mów, że pozwoliłam". Yyy, co? Ja nie chcę brać udziału w tej grze. Za plecami pozwalają na to, czego jej/jego poprzednik zakazywał. A szkoda, bo wtedy był porządek i ludzie mieli respekt przed swoim przełożonym i nie mieli problemu zgłaszać jakiś niedociągnięć, a teraz robią się dziwne układy, przymilanie się. Zmiana miała być pewnie wstrząsem i jeśli kierownicy myślą, że ludzie z respektu przed nowym, niby bardziej wymagającym przełożonym będą pracowali jak maszyny, to są w błędzie. Zaufanie do swojego szefa to podstawa każdej porządnej firmy, ale tutaj tego nie doświadczymy. Skoro chcecie mieć takie negatywne opinie, to ok. Rozumiem, że firmie to nie przeszkadza. Mamy nic nie mówić? Dobrze. Negatywne komentarze nie zniknią i będzie ich coraz więcej. Sami się o to prosicie. Niektórzy pracują tu kilka dobrych lat i takiego cyrku jeszcze nie widzieli. Zaraz pewnie usuną ten komentarz, bo prawda o "nieskazitelnie idealnej" firmie wyjdzie na jaw...
    ReviewUserIcon
    Xyz

    19.04.2023 20:15

    Pracownik

    Tak, było zgłaszane, nikt nie reaguje. "Tu zawsze tak było". Nie, nie było...
    ReviewUserIcon
    Firma upada :(

    01.05.2023 08:26

    Pracownik

    Myślicie, że ktoś reaguje? Nie. Chcą zniszczyć wszystkie grupy, każdy ma ślepo pracować i się nie odzywać. Coś komuś przeszkadza, utrudnia w procesie? Nikogo to nie obchodzi, teraz masz liderów, którzy takie rzeczy mają w poważaniu, masz ich słuchać, bo wiedzą lepiej. Liczą się tylko ich pomysły, które nie są przemyślane, nie możesz na nie zareagować, bo od razu podnoszą głos. Jakby coś zmienili to jeszcze byś zarobił! Tu jest taki schemat: przeszkoda w procesie = mniejsza norma = mniejsza premia = oszczędności firmy tj zadowolenie rządzących. Kasa się zgadza, a kogo obchodzą robole? Teraz masz pracować za samą podstawę, wszędzie podnieśli normy, a my mamy robić za pół darmo. Bez premii, z bezpłatnymi weekendami (wolne w tygodniu w zamian to nie rozwiązanie), bez przerwy na napicie się wody). Mogą robić spotkania, rozmawiać, udawać że im zależy, a ludzie nie ufają nawet swojemu przełożonemu, niektórzy boją się go, wolą milczeć i cierpieć w milczeniu. Do czego tu doszło?! Pracownicy już rywalizują między sobą, skarżą, kłócą się, a co będzie dalej? Strach pomyśleć. Wskazówka dla kierowników: zła komunikacja, a właściwie jej brak na linii przełożony-podwładny i między współpracownikami to ostatni krok do zniszczenia chęci do pracy, a potem wszyscy są zdziwieni, że takie są takie opinie, że praca kiepsko idzie. Nie jesteśmy robotami. Chcecie pozbyć się ludzi, którym zależy? Powiedzcie to wprost, że macie problemy finansowe, ludzie sami odejdą, a jeśli wolicie zatrudnić nowych, którzy uciekną po tygodniu, ok. Fala złych opinii dopiero się zacznie. Jeśli chcecie tego uniknąć dopasujcie liderów do zespołu, a nie zespół do liderów, jeśli się nie nadają po co ich trzymacie? Może warto zmienić kadrę, bo głównie od nich zależy chęć i zaangażowanie grupy. Dobra energią lidera to dobra energia zespołu, wtedy aż chce się pracować, a ostatnio nikomu nie chce się przychodzić, nikt nie ma motywacji. Stali pracownicy są przeszkodą, bo mają pomysły (a raczej mieli pomysły, bo teraz i tak nikt ich nie słucha), sama pracuję w Arvato kilka ładnych lat, ze łzami w oczach wspominam początki, jak dobrze było tu pracować, a teraz? Brak słów. O to wam chodziło? :(
    ReviewUserIcon
    Po pracy

    17.03.2023 16:25

    Pracownik

    UWAGA! Arvato nie przedłuża umów!!! Oczywiście będą wymyślać ze robicie źle ale to nie prawda a schemat liczb jest zakrzywiony. Uciekajcie teraz bo i tak do wakacji mają zwolnić polowe ludzi.
    ReviewUserIcon
    Ktosiek

    20.03.2023 12:02

    Pracownik

    Przecież takie rzeczy się rozchodzą szybko, bo duzo osób sie zna i wymienia informacjami. kilka osob poprzechodzilo do innych magazynow ale kontakt z nami mamy nadal i oni widza co się dzieje. Szkoda, bo jakby wszystko robili zgodnie z tresciami którymi nas karmią to by było OK. a jedno mówią a inne robią. I myślą ze tego człowiek nie widzi...
    ReviewUserIcon
    Diam

    28.04.2023 21:20

    Pracownik

    Lepiej poczekaj aż ci przedłużą umowę na tym magazynie na którym jesteś i potem się przenieś. Wyniki są teraz mega kontrolowane, od mają nowe normy więc na start jakbyś się przeniósł możesz sobie zaszkodzić
    ReviewUserIcon
    @Zainteresowany

    19.04.2023 15:33

    Kandydat

    Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć o pracy i atmosferze w biurze ? Wiele komentarzy dotyczy pracy na magazynie a ja będąc w trakcie rekrutacji na stanowisko biurowe zastanawiam się jak jest oceniana ?
    ReviewUserIcon
    Janek

    20.04.2023 11:24

    Pracownik

    Bo większość ludzi pracuje na magazynie. Jedynie panie z administracji, analitycy, HR, IT pracują w biurze.
    ReviewUserIcon
    Nowy kandydat

    26.03.2023 22:19

    Kandydat

    Bardzo profesjonalne podejście do procesu rekrutacji i pełna opieka osoby z działu HR((usunięte przez administratora) dziękuję za całą pomoc)! Rozmowy w przyjemnej atmosferze wraz z możliwością obejrzenia miejsca pracy oraz działów siedziby. Jasne warunki współpracy i przydatne benefity, które nie każda firma proponuje za co duży +! Myślę, że warto poznać firmę od środka i sprawdzić jak wygląda pełne wdrożenie oraz pierwsze miesiące pracy.
    ReviewUserIcon
    blada

    18.04.2023 09:42

    Pracownik

    No ale jest i to jest na plus. nie wszędzie są takie dodatkowe świadczenia i nie wiem po co ten twój negatywny komentarz. Nie musisz otrzymywać dodatku, możesz się go zrzec....
    ReviewUserIcon
    Mrówka

    18.04.2023 09:44

    Pracownik

    Serioo?? Zadajesz pytanie tutaj, a nie w administracji lub u swojego przełożonego? Przecież bliżej, łatwiej i pewniej jest zapytać w pracy osób odpowiedzialnych i poinformowanych niż na goworku...
    ReviewUserIcon
    Miłość

    16.04.2023 04:08

    Pracownik

    Nawet ludzia z Ukrainy karzą im pracować w ich święta. Nie ma zlituj się. Nic ludzkiego gestu dla nich. Dla firmy ważniejsza robota niż człowiek.
    ReviewUserIcon
    Pompeo

    16.04.2023 19:38

    Inne

    Byś też chciał świętować z bliskimi a nie tylko praca i praca.
    ReviewUserIcon
    Bambus

    17.04.2023 11:47

    Pracownik

    Tylko magazyn to nie korpo. Niech przestaną traktować ludzi z magazynu jakby pracowali w korpo. A jak chcą nas traktować jak w korpo to niech płacą jak w korpo.
    ReviewUserIcon
    Sycowska

    15.04.2023 22:56

    Kandydat

    Jak wygląda sytuacja na Sycowskiej? Może ktoś napisać? Polecacie? Jestem zainteresowany pracą.
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    16.04.2023 09:35

    Były pracownik

    Ja ze swojego doświadczenia niestety nie polecam.
    ReviewUserIcon
    Pracownica diamenciki

    06.01.2023 21:19

    Pracownik

    Po odejściu jednego lidera, zrobił się na diamentach większy (usunięte przez administratora) niż był wcześniej. On jako jedyny próbował wszystkiego aby było w miarę dobrze na tej zmianie. No ale dobrych ludzi się pozbywają a takich co mają wszystko totalnie gdzieś to zostawiaja. Nie wiem jak na innych magazynach ale diamenty masakra!!
    ReviewUserIcon
    MM

    15.04.2023 20:56

    Pracownik

    Nie było dnia żeby Pan (usunięte przez administratora) nie czytał Goworka.Nawet dziewczyna potrafiła do niego dzwonić co tu piszą
    ReviewUserIcon
    MM

    15.04.2023 21:01

    Pracownik

    Właśnie takie wpisy pokazują jaką mamy ekipę. Same tępaki.Dla ciebie najważniejsze jest żeby lider przyszedł zapytać co u ciebie słychać???? Może pomyślisz od innej strony dlaczego to robił???? To ja ci podpowiem BO TYLKO TO UMIAŁ
    ReviewUserIcon
    Anna

    29.03.2023 16:03

    Pracownik

    (usunięte przez administratora) odkąd zaznaczyli swoją obecność kierownicy zmianowi nic nie jest jak trzeba, wszyscy zestresowani, pracownicy mają dość, wyspa liderska łażą z smutnymi minami, niejasne spotkania uwłaczające osobom na spotkaniach porannych, na siłe robione ankiety, żeby dostać i wypaść jak najlepiej, a z roku na rok ankiety wychodzą coraz gorzej , usuwanie osób i zastępowanie ich swoimi znajomymi, próba wymuszenia na pracownikach określonych potulnych zachowań, inne są nieakceptowane, kombinowanie, szeptanie, obgadywanie, wyśmiewanie ..... na co to wskazuje???, nie pamiętali chyba jak sami byli kiedyś liderami, ale my dobrze pamiętamy i różnica w zachowaniu jest dosłownie uderzająca na niekorzyść, depresji idzie dostać, nie chce się wcale wstać do pracy, do tego wiecznie informacje o tych oszczędnościach, dokładnie widać ze jest mniej pracy na każdym magazynie, e - commerce ledwo dycha, a jak to dla zasady bywa im mniej pracy tym gorzej bo zaczyna się kombinatoryka personalna, jeśli Ukraińcy szukają pracy bo maja dość to co dopiero mówić o pracownikach arvatowych :(
    ReviewUserIcon
    DC3 :(

    30.03.2023 09:51

    Pracownik

    Tak, firma upada. Jedyne co w ostatnim czasie mogą zapewnić to kompletny brak szacunku do pracowników. Wszelkie zmiany kompletnie nie są przemyślane, chyba że mają na celu doprowadzić człowieka do skraju załamania, to im się udaje. Ludzie boją się odezwać, wolą grac dobrą minę do złej gry, wszystko mówią szeptem, bo boją się zwolnienia. Zawsze mogą dostać notatkę, są olewani z propozycjami, nawet nie dostaniesz urlopu, który ci się słusznie (prawnie) należy. Masz pracować jak (usunięte przez administratora) ani minuty nie przerwać pracy, a liderzy wielce zapracowani, a tylko siedzą/stoją i zajmują się wszystkim oprócz pracy, większość dnia śmieją się - słychać ich na pół magazynu, a jak zgłaszasz problem to od razu "tego się nie da zrobić", "nie ma na to czasu", a nie są to nierealne pomysły. Jak zgłosisz problem do spm to mówią wprost, że NIE CHCE im się komuś zwrócić uwagi albo sprawdzić czy praca została wykonana prawidłowo - a nie jest. Rzeczy spadają na głowę, dostawy są źle rozmieszczane - kartony z butami są ponad lokalizację, a ci twierdzą, że nie mają czasu kontrolować pracy ludzi. Liderzy chcą nawet karać za niesprzątanie papierków! Chodzą na papierosy w trakcie zmiany, mają ludzi za nic. Może kierownicy się w końcu obudzą i coś z tym zrobią?!
    ReviewUserIcon
    Ja

    12.04.2023 04:00

    Inne

    Dlatego zmieniłi liderów żebyś się nie dogadał, Liderzy i kierownictwo, itd tak się wypowiadają regulkami ile się nauczą tyle ci powiedzą ale na pewno niie prawdę.
    ReviewUserIcon
    zadowolony/a

    31.03.2023 09:52

    Pracownik

    Ciężko się słucha tego co piszą inni o Arvato. Ja osobiście jestem bardzo zadowolony/a z pracy tutaj, ludzie są mili, fajnym pomysłem jest trener który cały czas z Tobą współpracuje do momentu kiedy nie będzie takiej potrzeby. Raczej trafiam na pozytywnych ludzi. Są rzeczy do których można się doczepić ale to chyba jak w każdej firmie.
    ReviewUserIcon
    Dlaczego opinia jest usunięta?

    29.03.2023 12:00

    Pracownik

    Pracuję kilka lat w Arvato. Nie przeklinałem, nie podawałem faktów z księżyca, nie zmyślałem. Dlaczego usuwa się mój komentarz i kto to robi?
    ReviewUserIcon
    Adam

    15.03.2023 13:25

    Pracownik

    Arvato umiera przez kadrę, wydaje mi się ze te dziwne umowy doprowadzą do upadku Arvato do maksymalnie 10lat
    ReviewUserIcon
    diament

    21.03.2023 11:09

    Pracownik

    taa, wszędzie w wiadomościach dają, że wszystkie firmy szukają oszczędności, rachunki 4razy w górę, niektóre nawet się zamykają albo ludzi zwalniają, a arvato ma teraz inwestycje w drukarki robić, bo się Adamowi coś nie podoba. normalnie na prezesa go dać, niech w kryzysie "inwestuje"!
    ReviewUserIcon
    Malinowa

    22.03.2023 18:32

    Pracownik

    Ok to uratuj arvato swoją niską pensją. Sory ale my też mamy zwiększone rachunki, ceny w sklepach szybują w górę w zatrważającym tempie, nie mamy zamiaru się oglądać na taka daremna firmę jak arvato. Ale jeśli uważasz inaczej to ok na pewno zostaniesz poklepany po plecach przez kierownictwo tak tak arvato takie biedne dziękujemy ze to rozumiecie. Zróbmy sobie fotkę albo pomalujmy jajka. Zacznijcie ludzi traktować z godnością a nie zmuszacie do takich durnych akcji. Żenada.
    ReviewUserIcon
    obserwator

    20.03.2023 14:23

    Pracownik

    ostatnie pół roku to totalny chaos w firmie, cięcie kosztów, ilości osób, mniej osób ma przerabiać jeszcze więcej bo im się tabelki nie zgadzają, co chwila pozbywają się ludzi, rotacje w setkach osób, a nie w sztukach ,,człowiek tam nie ma żadnej wartości'', jak masz ok lidera i jest za dobry to zaraz go nie ma, bo oni takich nie tolerują, lider cham jest ok - natomiast normalny jest nie ok,,pro????????''jakie pro, kampania równość, o co kaman?, do tego kadra zrządzająca nie mówiąca w innym języku niż polski, jak to możliwe, co to za amatorszczyzna,ze takie osoby są na stanowiskach i łażą i proszą się pracownikow na procesach o pomoc, trzeba ruszyć się i szukać czegoś i tak pewnie nikt nie zauważy żadnej różnicy jak ktoś jest albo go nie ma, nic ich to nie obchodzi
    ReviewUserIcon
    Sycowska

    15.03.2023 20:12

    Pracownik

    Prawda jest taka, że Arvato nigdy nie było dobrym miejscem pracy. Zbudowanie nowej hali głównie opiera się na pomocy Ukrainie. Dlatego dużo osób z zza wschodniej granicy tutaj pracuję. Jeżeli Polacy chcą tu pracować to muszą się liczyć że będą się czuć jak za granicą. Niestety. A to że spotykacie problemy typu że lider z agencji woli swoich albo że ktoś donosi to jest Wasz problem że nie potraficie sobie z tym poradzić. To że pracodawca rozdaje żywność to jest jego dobrą opieką. Tak samo jak dodatek do pracy w sobotę. Nie ma nigdzie tego zapisane że pracodawca coś musi. Dostajecie coś za darmo a potem narzekacie. Nie w każdej firmie są takie promocję. Może zamiast pisać tutaj komentarze to zrobić sobie kurs, zmienić branże i pójść do lepszej płatnej pracy. Najbardziej mnie denerwują bambery którzy jeżdżą darmowym busem i jeszcze stwarzają problemy, mniej pracują i wogule ja bym takich zwolnił od razu. Dostajecie pracę to trzeba to szanować bo gdyby nie Arvato to byście klepali biedę z tego 500+ i jedyna rozrywką to TVP i pisanie hejtu na ziomeczków.
    ReviewUserIcon
    PRL

    18.03.2023 13:09

    Były pracownik

    Kolejny wpis rodem z PRLu, mamy się cieszyć że możemy łaskawie pracować. To że Arvato przeżywa kryzys to jest tylko i wyłącznie ich wina związana ze złym zarządzaniem. Jest wiele innych firm również z branży e-commerce które pomimo zawirowań na rynku świetnie sobie radzą. I na tej ulicy z nicku już dawno nie ma sobót ani „rozdawania jedzenia”.
    ReviewUserIcon
    DC3

    19.03.2023 14:06

    Pracownik

    U nas ostatnio tak się porobiło, że nawet jak nie ma pracy to musisz być 8h, nie wypuszczą nawet jednej osoby na wyjście prywatne, MUSIMY być w pracy w weekend, bo urlopu nie dają, jak weźmiesz uż to krzywo patrzą i jesteś skreślony, możesz zapomnieć o czymkolwiek, żadnych uwag, propozycji, po prostu masz być posłuszny albo wylot... :(
    ReviewUserIcon
    Miłość

    03.03.2023 17:23

    Pracownik

    Tną co mogą, owocowe środy też skasowane. Kasują co mogą.
    ReviewUserIcon
    ByłyWorker

    10.03.2023 07:54

    Były pracownik

    A jak według Ciebie miałoby wyglądać przywitanie managera? Kwiaty, szampan i gadanie z dwie godziny? Zdaję się że kilka postów wyżej pisałaś że liderzy tylko gadu gadu - ogarnij się
    ReviewUserIcon
    Komentarze też kasują

    18.03.2023 11:58

    Pracownik

    Owocowe środy? Dobrze ze ich nie ma bo zamiast owoców jakieś (usunięte przez administratora)dostawaliśmy. Zdrowe chipcy i lizaki hahaha Niech lepiej skasują te wszystkie akcje i plakaty że dzialaMY bo nie o takie działanie pracownikom chodzi. Dajcie nam normalnie pracować a nie co chwilę jakieś głupoty narzucacie teem positiviti różnorodność i teraz te #dzialaMY. My chcemy pracować. Nie przeszkadzajcie nam i nie mydlcie oczu akcjami że chcecie lepiej dla nas ale zaraz pewnie normy podniesiecie a premie obniżycie.
    ReviewUserIcon
    Czarna owca

    11.03.2023 10:07

    Były pracownik

    Postanowiłam dziś zajrzeć na stronke by zobaczyć czy mój komentarz pozostał gdyż jedna osoba usilnie prosiła o usunięcie celem wybielenia nieskazitelnej opinii zespoli w Arvato. Otóż prawda musi zostać. Czas na naprawianie błędów był jeszcze gdy pracowałam. I pomimo mojej dobrej woli i upartości niektóre osoby usilnie chciały pokazać kto tu rządzi stosują (usunięte przez administratora)i zastraszanie. Za moich czasów były 3 dziewczyny które może i były dobre w tym co robią ale ich zachowanie, głupie odzywki, pisanie maili do całego zespołu z wypominaniem błędów wybranych pracowników, zamiast przyjść porozmawiać, nieprzekazywanie informacji niektórym osobom żeby tylko wybrane osoby mogły robić cos poza raportowaniem dostaw i audytów niosą oznaki mobbingu. (Z tego zespołu to jedna z tym pisaniem mailu miala fiola). Cały zespół milczał. Przełożeni milczeli. Dopiero pod koniec mojej pracy dziewczyna która że mną odchodziła zgłosiła skargę na te dziewczyny do koordynatora ale myślę że jakby dalej pracowala to chcialaby mieć dobre układy i nic by nie zrobiła. Myślę że nawet nie podejrzawaja że to ona bo to ja byłam czarna owca, haha. Naszczescie było kilka sympatycznych osób na których pomoc można było liczyć albo którzy wszystkie fochy księżniczek obracali w zart więc mam nadzieję że dobro zwyciężyło. Komentarza nie usunę bo to co się wydarzyło na zawsze pozostanie w mojej pamięci jako sprawa bez wyjścia, zamiatana pod dywan. Jako przedstawianie sytuacji jak normalnej. Naszczescie zycie mi się zaczęło układać więc dziękuję wszystkim osobom które zachowywały się nie okey za doświadczenia które jednak wzmacniają. Naszczescie nie muszę wykorzystywać swoich umiejętności bo w obecnej pracy gdyz takie sytuacje nie mają miejsca. @powodzenia dla wszystkich nowych pracowników, macie prawo się uczyć i popełniac błędy, macie prawo do informacji, do równego traktowania, macie prawo się rozwijać i próbować nowych rzeczy. Pozdrawiam Czarna Owca
    ReviewUserIcon
    Zajączek

    09.03.2023 00:55

    Pracownik

    Na (usunięte przez administratora) zaczęło się robić zamieszanie...doszło do podziału Arvato z agencją(Ukraina)..Cwaniaczki z agencji zaczęli chodzić i do nosić na pracowników Arvato.Oczywiście kierownik zmiany stoi po stronie agencji.Jak myślicie do czego to zmierza?Czekam na odpowiedzi.????
    ReviewUserIcon
    14

    07.03.2023 12:31

    Pracownik

    Hej, tak tylko napomnę, że nie powinno się tutejszych liderów przyrównywać do kierowników jak np. sklepu. Lider nie bez powodu w nazwie stanowiska ma również „procesu”, żeby jego jedynym zmartwieniem byli pracownicy. Za to, jakie są normy, w 90% odpowiadamy my jako zwykli pracownicy. Jeżeli pokazujemy, że się da, to one też będą wyższe. :) oczekujecie konstruktywnej krytyki, dyskusji, ale nie spoglądanie dalej niż własny czubek nosa i własny portfel. Przychodzcie do pracy pracować, a nie narzekać. Macie stabilna i pewna prace a robicie wszystko, żeby jej nie mieć. Każdy przedsiębiorca wymieni narzekającego i wiecznie niezadowolonego polaczka, który tez wpływa na cały zespół, na ukrainca, który pracuje, a nie przychodzi jak za karę. To logiczne, naprawdę. Ale szary człowiek ze wsi tego nie zrozumie. Trochę pokory ludzie;) każdy ma co tu robić. I każdy ma coś, nad czym trzyma piecze. Są osoby, dzięki którym czasem nie chce się pracować, jak np. Pani od jakości z magazynu z nicku, która załatwia wszystko krzykiem albo wyśmiewaniem się ze swoich jak i zwykłych pracowników, ale na takie osoby trzeba tez przymknąć oko :) przyjdzie i czas na takie osoby. Tak samo jak i na naburmuszonego i robiącego wszystkiego na pokaz - jednocześnie nie robiącego nic, poza krzykiem na pracowników, łysego pana od pick list. Peace.
    ReviewUserIcon
    Szary człowiek ze wsi

    09.03.2023 00:01

    Były pracownik

    Tylko jak pokażesz że mniejsza norme robisz to mogą ci nie przedluzyc umowy. Ana twoje miejsce kolejnych zatrudnia i beda zatrudniac/zwalniac az do skutku gdy znajda takiego co wyrobi normy. A normy i tak podnosili pomimo wydłużania alejek i stoku.
    ReviewUserIcon
    Miłość

    03.03.2023 17:25

    Pracownik

    Tłustego czwartku też nie było. Jedyna firma która nie kupiła pracownikowi paczka. Przynajmniej mogła zamówić to by człowiek zapłacił za paczka.
    ReviewUserIcon
    Agata

    06.03.2023 18:37

    Pracownik

    W same sedno, masz racje, czas odejść z tej firmy, etaty będą rozwiązywać zreszta już rozwiązują bo za dużo liderów. Karma wraca i wiem ze firma Arvato ma słabą przyszłość poprzez faszerowanie swoimi piedilami umysły ludzi zarządzających bo patrząc po nich nic z godności i etyki im nie zostało, merytoryczne rozmowy? Nie maja pojecia co to jest. Żal i czas uciekać
    ReviewUserIcon
    Halina

    06.03.2023 23:41

    Pracownik

    Od zwykłego pracownika magazynu wymaga się aby przez 8 godzin wyrabiał normę a liderzy przez część dnia tylko sobie gadają i nie udają że coś robią. Tylko gadu, gadu.
    ReviewUserIcon
    Czesc

    28.02.2023 16:14

    Pracownik

    Napisze tak, KRK do wymiany, nic nie pomagają, mam od dłuższego czasu problem z liderem, (usunięte przez administratora) i nikt nie chce pomoc a jest nas ponad 10 osób mających duży problem, znęca się psychicznie i ajgorsze ze kierownik nic nie robi. Zakochany w pani ze wschodu i na tym jego rola się kończy. KO to kukiełki systemu, KZ to parobki KO a lider to szczur KZ . Kończę za niedługo prace w (usunięte przez administratora).(usunięte przez administratora).(usunięte przez administratora) i nikt mnie i koleżanek nie zatrzyma
    ReviewUserIcon
    Grześ

    01.03.2023 09:17

    Pracownik

    Która zmiana i o kogo chodzi?
    ReviewUserIcon
    Cześć

    01.03.2023 15:53

    Pracownik

    Pismo to raczej do specjalnych służb, albo do praw pracownika. (usunięte przez administratora)na każdym kroku
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Arvato Polska?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Arvato Polska

    Poznań

    https://arvato.pl/

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    DxCPAK0wania8

    25.01.2023 03:10

    Pracownik

    Od dłuższego czasu atmosfera jest coraz gorsza. Niestety ale lider po nowym roku zmienił się nie do poznania, Chyba nowa posada spowodowała wzrost ego. Niestety, ale zawsze kiedy jest potrzebny, to go nie ma, bo oczywiście musi wyjść na fajeczkę z liderką z góry. Samo to, jak razem kręcą się po magazynie, wychodzą na fajkę i przesiadują razem, gdzie każdy powinien w miarę możliwości być na swoim dziale, i być dla nas, dla pracowników kiedy mamy sprawę do załatwienia, niestety, ale źle wygląda. Pracownicy bardzo krzywo na to patrzą.
    ReviewUserIcon
    Yyy

    12.02.2023 21:46

    Pracownik

    Można awansować firma stawia raczej na rekrutację wewnętrzna to duży plus
    ReviewUserIcon
    Kolega

    17.02.2023 16:37

    Pracownik

    Nie ma awansów, czasem są rekrutacje na inne stanowisko (często wewnętrzne), ale tak są ustawione i wybierają ze swoich.
    ReviewUserIcon
    Bnb

    13.02.2023 21:25

    Były pracownik

    W tej firmie im więcej się przykładasz do pracy tym gorzej! Tam trzeba podejść na (usunięte przez administratora) może zostawią
    ReviewUserIcon
    Smutny

    13.01.2023 04:22

    Pracownik

    Nie ma tu lidera, który podejdzie do ludzi i spyta, co nowego, co u nas, jak się czujemy, a od jakiegoś czasu naprawdę czuć napiętą atmosferę. Liderzy są tu nr 1, wszystko wiedzą najlepiej. Ludzie nic nie mówią, bo nawet nie mają komu tego zgłosić, nikt z tym nic nie umie zrobić, a liderzy sami tworzą tę atmosferę. Już nie wspomnę o podlizywaniu się niektórych osób liderom, bo to jest obrzydliwe... Na ulicy kamieni szlachetnych wprowadzają nowy system, nic nie działa prawidłowo i ludzie serio mają dość, a ci nawet nie chcą słuchać nas i operatorów, co zmienić, by było lepiej, bo się nie znamy, oni wiedzą lepiej. Czasem ktoś przyjdzie z przymusu (przeważnie z normami), ale tylko jak coś jest nie tak to uciekają albo zmieniają temat. Niektóre sprawy ciągną się miesiącami, mimo przypominania - nikt się za to nie weźmie. Gdy ktoś kogoś zaczepia też zero reakcji, niektóre sprawy podchodzą pod mobbing. My nawet nie potrafimy z nimi rozmawiać, na luzie, wiedząc że i tak nie zostaniemy wysłuchani. Nie ma otwartej komunikacji, niby mamy mówić wszystko wprost, ale tak to nie działa. Gdzie tu bycie PRO? Chyba tylko na papierze. Może warto w ciągu dnia wziąć po 2-3 osoby, usiąść i pogodać o atmosferze, bo przy większych grupach ludzie nie chcą się odzywać - tak jak było spotkanie w sprawie barometru, u nas było z kierownikiem zmiany, który jest tu jedynym człowiekiem, który potrafi i chce wysłuchać ludzi i wychodzi mu to naturalnie, ale nikt za bardzo nie chciał się wypowiadać, bo było za dużo osób, również z innych działów... :(
    ReviewUserIcon
    Sam

    12.02.2023 13:55

    Pracownik

    Ale bzdura.Nigdy nie widziałam żeby on blondynę faworyzował.Owszem.smieszne że kierownik jest z osobą która zarządza i ogólnie nie lubię ani jednego ani drugiego ale nigdy nie widziałam żeby ją faworyzował.Wy to już jesteście zazdrośni kompletnie o wszystko.Moze zajmijcie się pracą a nie obserwowaniem innych ludzi
    ReviewUserIcon
    Pan anonimowy

    13.02.2023 00:02

    Pracownik

    Ten lider ma dwie ulubione blondynki, jedna to już w ogóle się zapomina i chce za bardzo rządzić, nawet nim. Jakiś czas temu zgłosiła wózkowego, druga kabluje na współpracowników. Skarżą na wszystkich i dzięki temu mają lepsze procesy, często robią coś bez norm. Parking to w ogóle nieporozumienie... Jedna z nich tylko gapi się w ekran i gada przez większość miesiąca i normy nie musi robić. Wielce wyróżniona z tłumu, aż unosi się nad ziemią z zachwytu, bo reszta musi pakować czy zbierać rzeczy, a ulubienica w tym czasie odpoczywa. Od kiedy ludzie z packu i picku mogą mieć tyle godzin nienormatywnych?! Żałosne...
    ReviewUserIcon
    anonim

    10.02.2023 10:44

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Neska

    10.02.2023 19:16

    Pracownik

    Na którym DC?
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    11.02.2023 17:55

    Pracownik

    Na wszystkich.
    ReviewUserIcon
    Pytający małolat

    03.02.2023 13:33

    Kandydat

    Witam Mam kilka pytań: Jak wygląda praca specjalisty do spraw szkoleń i jakości pracy? Czy to praca bardziej w excelu czy też bardziej w kontakcie z innymi, podczas szkoleń? Jak kształtuję się pensja na tym stanowisku i jaka panuję atmosfera w pracy?
    ReviewUserIcon
    Employee

    06.02.2023 21:58

    Pracownik

    Bardziej w excelu, średnia krajowa
    ReviewUserIcon
    Średnia krajowa

    07.02.2023 20:19

    Pracownik

    Chciałbyś dostawać średnią krajową czyli około (usunięte przez administratora). Chyba, że mylisz średnią z przeciętną, ale wtedy nie zasługujesz ani na jedną ani drugą płacę.
    ReviewUserIcon
    Dc Ona 14

    02.02.2023 15:48

    Pracownik

    To co się dzieje to jakiś nieśmieszny żart! Liderzy mają na wszystko wywalone! Rotacji na procesach brak. Była spm ma plecy została na swoim dziale i pociąga za sznurki bez konsekwencji. Jedna ze zmian faworyzowana. Ciężko się na to patrz, mam dość! Pozdrawiam ekipę z inby i ludzi z mniejszego miasta
    ReviewUserIcon
    CD14

    06.02.2023 16:58

    Były pracownik

    Nie ona jedna ma plecy . . . Są tutaj równi i równiejsi . . .
    ReviewUserIcon
    Nowy 14

    23.01.2023 14:18

    Pracownik

    Odkąd zostały połączone zmiany nie jest dobrze. Dużo osób chwali się układami z kierownictwem między pracownikami, pojawiają się grupki i patrzą na ciebie krzywo, na niektórych nie można spojrzeć bo zabijają wzrokiem. Wśród pracowników magazynowych widać podziały na zmiany, nawet nie chcą wspólnych przerw, jakby bali się połączyć.
    ReviewUserIcon
    Cd14

    25.01.2023 19:08

    Pracownik

    Ja pracuję na tym magazynie w Poznaniu przy Auchan to mogę odpowiedzieć wszystkie pytania wasze. Znam prawie każda osobę i dużo sekretów kto co komu mówi i z kim kręci. Pytać odpowiem
    ReviewUserIcon
    Ucho

    28.01.2023 23:12

    Pracownik

    Raczej gumowym uchem który zamiast zając się sobą zbiera informacje na temat wszystkich. Zwykła zaganiara.
    ReviewUserIcon
    On

    21.01.2023 16:57

    Były pracownik

    Jednego jestem pewien, arvato rozświetliło mój umysł by nie pracować tutaj dla mojego psychicznego spokoju i ucieczka z tąd od flemingów zwanych liderami było najbardziej odpowiedzialną decyzją mego życia, która poniekąd dotyczyła mojego zdrowia bo wiem ze się pogorszyło i zrozumiałem ze stres zabija każdego. Uczę się całe życie i wiem ze kierownictwo jak i koleżeństwo w arvato zapamiętam w takim stopniu by nie ufać nikomu i bardzo szczegółowo weryfikować znajomości. Niestety śmiem twierdzić iż inteligencja tychże osób nie idzie w parze z rozumowaniem tego co jest dobre a co złe, co jest prawdą a co kłamstwem, co jest życzliwością a upokorzeniem. Lider tylko z nazwy bez pokory, etyki, empatii do człowieka ale rozumiem bo ważniejszy jest system niż człowiek, ważniejsze są statystyki niż rozumienie tego co złe a co dobre by poprawić wyniki. Jednak prawdy życia nie oszuka nawet system i pokaże ze istnieje coś takiego jak „karma”. Życzę szczęścia osobom , którzy są inni, wyjątkowi i potrafią nazwać się człowiekiem a nie korpo-szczurem bo tu człowieka nie znajdziemy tylko zasady tego co pisze system a system jak wiemy jest bardzo zły.
    ReviewUserIcon
    POL

    19.01.2023 18:46

    Kandydat

    Witam Mam kilka pytań: Jak wygląda praca specjalisty do spraw szkoleń i jakości pracy? Czy to praca bardziej w excelu czy też bardziej w kontakcie z innymi, podczas szkoleń? Jak kształtuję się pensja na tym stanowisku i jaka panuję atmosfera w pracy?
    ReviewUserIcon
    Hejo

    19.01.2023 14:30

    Pracownik

    To wszystko złe to (usunięte przez administratora)????????????????
    ReviewUserIcon
    gg

    13.01.2023 20:38

    Kandydat

    jakie są zarobki?
    ReviewUserIcon
    Nikt

    17.01.2023 10:51

    Pracownik

    Z każdym miesiącem coraz gorsze. Nie mogę podać kwoty, bo usuną komentarz. Nie polecam!
    ReviewUserIcon
    Ewa

    13.01.2023 14:04

    Inne

    Ktoś wie, ile zarabia teraz Technik ds. Utrzymania Ruchu i Nieruchomości? Mąż chce składać CV, a w tym ogłoszeniu na stronie A. nie ma szczegółów, co oni dają od siebie. PS. próbowałam czytać te wątki magazynowe od pickerów i liderów, ale nie rozumiem ni w ząb. Czy Wy wiecie, że czytają to osoby z zewnątrz? To nie hajd park firmowy.
    ReviewUserIcon
    PickerTom

    15.01.2023 14:18

    Pracownik

    Jeszcze raz zmieniłem hasło. Wcześniej nie działało logowanie na dwóch przeglądarkach, a obecnie się mogę zalogować na Safari, na Chrome mi nie pozwala. Ciekawe w sumie czemu tak się u mnie dzieje ale się cieszę, że zaczęło działać w ogóle. Dziękuje bardzo :) ale grafiku nadal nie ma Heh z drugiej strony jeszcze jest trochę czasu do lutego
    ReviewUserIcon
    PickerTom

    15.01.2023 14:55

    Pracownik

    Już działa mi chyba niezależnie od przeglądarki. Chociaż zmieniałem hasło i to wcześniej nie pomogło. Jeszcze raz bardzo dziękuje :)
    ReviewUserIcon
    Lupin

    14.01.2023 03:46

    Były pracownik

    Pracowałem bardzo krótko, więc niewiele mogę powiedzieć. Pewnie popracowałbym dłużej, ale już sama instruktorka była dostatecznie zniechęcająca. Nazifeministka bez krzty cierpliwości i zdobywająca awansik moim kosztem. Wystarczą trzy litery na plecach i tylko podstawowe procesy życiowe mogą sugerować obecność rodzaju ludzkiego.
    ReviewUserIcon
    X

    13.01.2023 17:02

    Kandydat

    A mógłby się ktoś wypowiedzieć jak wygląda praca na magazynie w Żernikach?
    ReviewUserIcon
    Kania

    08.01.2023 22:20

    Pracownik

    Dlaczego opinie w trakcie weryfikacji? Nie dawno były dostępne, czyżby ból w arvato? Pamiętajcie ze prawda znajdzie zawsze swoje źródło i to co tam się dzieje wyjdzie na jaw wkrótce, prawdopodobnie będzie telewizja
    ReviewUserIcon
    Była

    12.01.2023 11:23

    Były pracownik

    co ty piszesz ludzie od was uciekaja tak jak ja sir zwolniłam gdyby bylo wspaniale ludzie by sie nie zwalniali to miejsce dla ludzi bez ambicji i takich kabli spruchnialych jak ty nie jestes kablem nie stoisz po stronie liederow masz przekichane tyle sytuacji juz widzialam gdy u was pracowałam ze to szok poza tym jest tu tyle komentarzy od paru lat ze prawdy nie ukryjece latajace malpki sami sie blaznicie swoimi wywodami nie wiem co sir stało jak pisalam wyzej ale wiem ze takie sytuacje mialy miejsce wiele wiele razy i zawsze zwala sie wine na pracownika liderzy to swiete krowy a takie latajace malpki jeszcze im pomagaja aby cos dostać dla siebie zastanów sie kulturalny człowieku nad tym gdzie ty jestes bo po takim ladnym wpisie powinienes pisac opowiesci a nie malpkowac liderom jak reszta glizd
    ReviewUserIcon
    Bla bla bla

    12.01.2023 14:24

    Pracownik

    Czy jakikolwiek lider jest tam otwarty na komunikację? raczej nie hahha, a tym bardziej liderka. Do pracownika nawet nie podejdą, bo im ciężko (usunięte przez administratora) ruszyć zza biurka. Jak było niżej napisane jeden lider, który odszedł mega fajny był. Zawsze problem starał się rozwiązać, zawsze u niego komunikacja była na pierwszym miejscu. A nie jak ta cała reszta, która grzeje (usunięte przez administratora) tylko przy kompie.
    ReviewUserIcon
    BombeL

    10.01.2023 10:38

    Pracownik

    Ludzie, litości! Mi się pracuje gorzej bo ciągle stękacie i narzekacie. Ogólnie praca mi się podoba, wypłata zawsze na czas, podwyżka raz w roku, różne premie i bonusy… oczywiście jeśli woli się pogadać to się premii nie zarobi - ja w pracy pracuje i na premie nie narzekam. wypowiadają się tu osoby które chyba nie pracowały nigdzie indziej bo widziałyby że nie jest źle. Czemu Wy się nie zwolnicie w takim razie? Dajcie pracować innym i przestańcie wreszcie smęcić. Nikt Was na siłę nie trzyma a skoro jest tak źle i dalej pracujecie to chyba nie najlepiej o Was świadczy. Śmieszą mnie też wpisy osób które już tu nie pracują ale przeżyły taką traumę że muszą zaglądać tu czasem i komentować, żal mi was.
    ReviewUserIcon
    Ja vs bmbel

    11.01.2023 12:12

    Pracownik

    Jesteś prymitywną osoba które nie jest kompetentna w tym co robi. Jakim prawem zostałaś liderem? Dyrektor dc3 i KO to ludzie którzy pomylili stołki , jeden na Pack drugi na pick i zostawić na miesiąc to może sami przejrzeli by na oczy jakie zmiany są istotne, ważna zmiana to usunąć liderów i kz i ko a później budować drużynę z kompetencjami, która jest również za ludźmi a nie tylko po stronie oszczędzania przez firmę na rzecz pracownika.
    ReviewUserIcon
    Nieznajomy

    11.01.2023 18:41

    Były pracownik

    Mówicie o zmianie B?
    ReviewUserIcon
    Dramatyczny Lider Pick

    06.01.2023 15:17

    Pracownik

    (usunięte przez administratora) do wymiany. Kłamie, straszy, szczuje, mówi o chęci stworzenia fajnego zespołu, a jest głównym powodem niszczenia atmosfery. Pomijając fakt, że jest (usunięte przez administratora), a nawet by nie umiała pobrać materiału ani go rozmieścić. Ciężką pracą nazywa to, że chodzi co jakiś czas na papieroska i patrzy tylko w wydajność, a sama by nawet połowy nie zrobiła tego co my. Odkąd się pojawiła ciągle jest jakiś problem ale nikt nie zgłasza kierownikom, bo Oni i tak staną po stronie Liderów itd. Dlatego co trochę mądrzejszy człowiek w miarę możliwości po prostu stąd ucieka, bo tak się nie da żyć. Praca powinno być pracą, a nie więzieniem. A nawet w więzieniu ludzie mogą przez minutę dwie słowo zamienić, a tu pomimo, że pracy brak to i tak przyjdzie i zacznie straszyć, że jakby kierownik szedł to …. . Co to ma w ogóle być? Kontrole powinni mieć notorycznie niezapowiedzianie skoro telefonów wnosić nie można, bo się boją, że ktoś nagrałaby ten cyrk który się dzieje i mieliby problemy. Karma wraca prędzej czy później.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    09.01.2023 05:23

    Pracownik

    O którym magazynie piszesz?
    ReviewUserIcon
    PickerTom

    09.01.2023 15:15

    Pracownik

    Droga Pani, to nie jest hejt w internecie tylko moja opinia, którą mam prawo napisać więc myli Pani pojęcia. Każdy ma swoją opinie. Ja tylko napisałem prawdę, a okłamywanie kierownika, że Panią wyzywałem jest słabe, bo wszyscy słyszeli, że Pani nie wyzywałem. A mówienie do mnie jak do (usunięte przez administratora)„chodź tu” jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. To jest brak jakiegokolwiek szacunku dlatego ja również Pani Go nie okazałem ale też nie wyzywałem tak jak Pani zaczęła za moimi plecami opowiadać liderom i jak Pani dzwoniła do kierownika mówiąc, że Panią wyzywałem. Skoro Pani musi uciekać się do kłamstwa i okłamywania nawet kierownika no to znaczy jedno. To Pani mnie hejtuje pisząc, że mi odbiło i sugerowanie mi wizyty u specjalisty to sugerowanie poważnych problemów z kontekstu Pani wiadomości wynikającego, że psychicznego co jest już karalne pomijając, że niemoralne tak jak Pani kłamanie. Prawda w oczy kole i nazywa to Pani hejtem? Co jeszcze Pani przekręci na swoją korzyść? Tak jak mówiłem przy wszystkich nie jestem psem, kierownikowi na spotkaniu mówiłem, że sobie nie pozwolę i gdy ktoś nie okazuje szacunku ja również Go nie okaże. A przy tym jak Pani kłamała z tym wyzywaniem Pani liderom ale i okłamać kierownika ? Brak słów.
    ReviewUserIcon
    PickerTom

    08.01.2023 22:30

    Pracownik

    Polecam prace w firmie Arvato
    ReviewUserIcon
    PickerTom

    09.01.2023 12:56

    Pracownik

    Nie mam kredytu ale firma sama w sobie jest ok to niektórzy ludzie to psują niestety
    ReviewUserIcon
    PickerTom

    09.01.2023 13:15

    Pracownik

    Perspektywy mam tak jak i wyjście, że mogę wrócić do poprzedniej pracy chociażby gdzie było spoko lub iść do innej, jakieś wykształcenie tam mam i zawsze gdzieś indziej mogę iść ale na razie nie chce. Ekipę z która pracuje mam super gorzej z kimś tam nade mną. To nie jest wiezienie ani nie żyjemy w systemie totalitarnym ale chyba niektórzy zapominają o tym przez co później jest niefajna atmosfera. Ale takie rzeczy zawsze da się zmienić wystarczy chęć.
    ReviewUserIcon
    Zaporoże

    09.01.2023 10:20

    Były pracownik

    Firma Arvato ciężko stoi finansowo, bo ochrona jest z zewnątrz na najniższej krajowej, bo jest oszczędności na oświetleniu, na ogrzewaniu. Te normy to po to aby jak najmniej wydać. Kto pracuje kilka lat w tej firmie to wie jakie były wpadki z kontrahentami. Się dziwię że piszecie, narzekacie i pracujecie dalej. Odszedłem po kilku latach. W nowej firmie zarabiam więcej na dzień dobry, większy socjal mam. Ta firma to typowy ośrodek pracy stworzony głównie dla ludzi z Ukrainy, bo bez nich nie było by tych magazynów bo ich pracuję 90% załogi. Panują tu takie zachowania i warunki jak zza granicy. Czego Wy się dziwicie ? Posiadam kilka dowodów dla inspekcji pracy ale nie zrobię nic z tym bo jednak dla wielu ludzi te miejsce daje chleb. (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    anonim

    07.01.2023 23:55

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Xyz

    08.01.2023 10:27

    Pracownik

    Nie uważałem że upadniecie tak nisko... -myślicie?czy to zjawisko jest Wam obce? Wykorzystywać śmierć jednego z nas zeby komus zepsuć opinie albo komus dopiec?! - Banda degeneratów z was.. pomyślcie najpierw zanim cokolwiek napiszecie...

    Zostaw merytoryczną opinię o Arvato Polska

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.