opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Arvato Polska

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.1/5

Na podstawie 1696 ocen
Opinie(4172)
Dodaj opinię
Aktualności(1)

Opinie(4172)

Dodaj opinię
Aktualności(1)
Logo
  • Poznaj Arvato
  • .
  • Nasze wartości
  • .
  • Komunikacja w Arvato
  • .
  • Benefity
  • .
  • Arvato dla Pracowników
  • .
  • Media Społecznościowe

Poznaj Arvato

Nasze wartości

Komunikacja w Arvato

Benefity

Arvato dla Pracowników

Media Społecznościowe

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Poznań
  • Konin
  • Gniezno
  • Kościan
  • Jarocin
  • Leszno
  • Piła
  • Września
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Poznań
  • Zagórze
  • Koziegłowy
  • Bogucin
  • Luboń
  • Czerwonak
  • Janikowo
  • Suchy Las
  • Czapury
  • Kicin
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Błonie - Arvato Services Polska
Plewiska - Arvato Polska

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Poznań
  4. /
  5. Opinie o Arvato Polska

Opinie

Opinie o Arvato Polska Poznań

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 37

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Arvato Polska!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Pracownik

    04.07.2025 17:55

    Były pracownik

    Firma szeroko chwali się swoimi wartościami a ja myślę, że poniższy dowcip dobrze obrazuje czy te wartości są rzeczywiście w jej DNA. W dobie sztucznej inteligencji można wyczarować wszystko a na stronie internetowej można umieścić każdą treść. Rodzi się tylko pytanie - czy rzeczywistość jest z nią zgodna? A co się stanie jeśli powiesz, że tak nie jest? hmmm A oto dowcip: Mama jak zwykle gotuje całego kurczaka. Z głową, łapkami, pazurami i nawet piórkiem, które gdzieś się zaplątało. Pytam: – Mamo, czemu ty zawsze gotujesz całego kurczaka? – Bo babcia tak robiła. – A babcia czemu tak robiła? – Bo jej mama tak robiła. – No dobra, ale czy ktoś z was kiedyś zapytał dlaczego?! – Oczywiście, że nie. To się nazywa tradycja – robisz coś bez sensu, tylko dlatego, że ktoś kiedyś też tak robił.
    ReviewUserIcon
    3

    23.05.2025 09:22

    Pracownik

    Może ktoś wyjaśnić co się dzieje na 3? Jest tylko praca dla agencji, a dla Arvato nie ma pracy?
    ReviewUserIcon
    ona

    15.06.2025 11:00

    Pracownik

    Przecież liderzy nie mają premii za weekendy już od dawna... Każdy ma taki sam "zysk" z pracy w weekendy...
    ReviewUserIcon
    Jak nie

    24.06.2025 15:08

    Pracownik

    Jak nie mają jak mają. Wychodzi to podczas zwykłych rozmów. "Ach bo wy nie macie premii za weekend" No tak, nie mamy bo usunęli ją zanim nam wprowadzili obowiązkowe weekendy.
    ReviewUserIcon
    Słabo!

    04.06.2025 09:57

    Pracownik

    Liderzy stoją po stronie agencji, tylko im pracę zapewniają, chociaż niby nie mogą się z nimi zadawać, a nam tylko "muszą zapewnić pracę" (cytat) - powiedziany z ogromnym żalem. Robisz największy (usunięte przez administratora) zmieniają ci dział, normy spadają, a ci "wyżej" się cieszą. Dwa dni weekendowe za darmo musisz być, mimo że nie mają co z tobą zrobić... Już planują nocki na wyprzedaż, która będzie trwała jeden dzień i tylko agencja dostanie najlepsze procesy...
    ReviewUserIcon
    ...

    15.06.2025 07:28

    Pracownik

    Tak, u nas agencja dostaje najlepsze procesy... Zgłoszenia nic nie dają
    ReviewUserIcon
    Halina

    23.06.2025 07:59

    Pracownik

    Jeszcze będziecie pracować w weekendy. Tylko na razie firma nie wzięła się za was. Wcześniej czy później przykręca śrubę i zobaczycie ze juz dobrze to było.
    ReviewUserIcon
    Nikt

    17.06.2025 10:05

    Pracownik

    Od kwietnia na dc trzy nasze procesy zarezerwowane są tylko dla agencji. W czerwcu najpewniej nie pójdziemy na swój główny proces, bo agencja ma we wszystkim pierwszeństwo. Liderzy mają dziwne tłumaczenia i cieszą się, że tracimy premię, stoją po stronie agencji, zero kompetencji. Pracy nie ma, wyprzedaż potrwa 1 dzień (a właściwe noc, gdzie wtedy jest tylko agencja), jest za dużo ludzi, a co chwilę zatrudniają nowych z agencji. Polaków nie chcą widzieć, czekają aż się zwolnisz. Z dojazdami też wiecznie problem. Nie dali nikomu wolnego grafikowo w piątek po bożym ciele i musisz wziąć urlop, z którym wiecznie jest problem (mimo braku pracy), jedynie w weekend za darmo musisz być - oczywiście dwa dni. Dwie zmiany z Arvato na pick nie chodzą, część spm (polskich) jest na procesach, spm są tylko na papierku. Co tu się dzieje? Wyprzedaż się zbliża - na pick pewnie nie pójdziemy, pójdzie agencja lub osoby siłą do tego zmuszone tj. wysyłka i pack... Premia w czerwcu - zerowa. Sporo osób robiąca normalnie normy ma teraz niecałe 80% bo robimy najgorsze procesy. Zero organizacji, wszędzie bałagan. Nikt nic nie wie, liderzy nie wiedzą że wysyłają na proces którego nie ma, leżą na fotelach, kierownicy tak samo, zero zaangażowania. Może lepiej nas zwolnić a nie róbić ludziom takie coś?! Ps. Jakim cudem tą firmą ma opinię 2,5/5?! 🤮
    ReviewUserIcon
    Halina

    23.06.2025 07:55

    Pracownik

    Bo są osoby które uważają ze w barometrze czy w internecie trzeba dobrze mówić, pisać o firnie bo i tak nic nie zmieni się.
    ReviewUserIcon
    Loczek

    18.06.2025 14:01

    Pracownik

    Na magazynie traktują ludzi nie przedluzajac umowy , wysikie wymogi , często podwyższają ludzi , wystawianie notatek a na astronie arvato wstawiają filmiki rodzice z dziećmi pokazując jaka to firma przyjazna dla pracowników niech pokażą z tej strony innej niech ludzie zobaczą.
    ReviewUserIcon
    Kolejny nr osobowy

    06.06.2025 20:30

    Pracownik

    Z przykrością muszę stwierdzić że organizacja nie daje sobie rady z podstawowymi założeniami. Wszystko pięknie wygląda z zewnątrz a w środku sypie się jak domek z kart. Ludzie są zwalniani z różnych powodów a bo powrót z macierzyńskiego, długa choroba, pracownik że stażem i doświadczenie nie spodobał się nowemu przełożonemu - można by tak wymieniać. Grunt że będzie dzień dziecka, barometr opinia pracowników która i tak jest przekłamana bo anonimowa to ona jest tylko z nazwy :).
    ReviewUserIcon
    Trzy

    14.06.2025 09:55

    Pracownik

    W pierwszej części oceniasz jakby cały magazyn, tam raczej nie ma możliwości by nie było to anonimowe. W drugiej oceniasz przełożonego i te dane były potrzebne do zaciągnięcia tego przełożonego z bazy, żeby on te wyniki miał. Powinno być anonimowe to całościowo, wydaje mi się że tak jest...
    ReviewUserIcon
    Gosc

    14.06.2025 22:20

    Pracownik

    Barometr raczej na pewno jest anonimowy, co miałoby na celu żeby nie był? Nie ma sensu siać 'paniki'.
    ReviewUserIcon
    Zawiedziona

    31.05.2025 15:15

    Były pracownik

    Na początku podobało mi się ale zawiodłam się po 3 latach pracy gdyż nagle zachorowałam i troszkę mnie nie było po powrocie wszystko robiłam by mieć normę i też tak było ale niestety gdy doszło do końca umowy nie docenili mnie i nie przedłużyli umowy i nie tylko mi tylko paru osoba .Żadnego wytłumaczenie. Nie po to człowiek się stara żeby tak traktować ludzi ,wolą brać kolejnych którzy lecą sobie w kulki nie przychodza do pracy ciągle L4 lub wyjścia prywatne a jaka człowiek zachoruje poważnie jest już u nich przegrany i nie doceniony .
    ReviewUserIcon
    Packujaca

    14.06.2025 10:58

    Pracownik

    Ciekawe jak przełożony wytłumaczył ten brak przedłużenia umowy dla niej... Współczuję, ja na szczęście otrzymałam umowę po zabiegu w szpitalu, ale wcześniej informowałam o tym przełożonego. Z tym że miałam jednego od kilku lat...
    ReviewUserIcon
    Niestety

    14.06.2025 19:29

    Pracownik

    U nas jest zasada, że jak zostanie ci 6 miesięcy do końca umowy i w tym czasie chociaż raz weźmiesz L4 to jej nie dostaniesz...
    ReviewUserIcon
    Arvato

    14.06.2025 09:39

    Pracownik

    Jak uważacie, który magazyn jest najbardziej toksyczny? Co się w nim takiego dzieje, że tak uważacie?
    ReviewUserIcon
    Ja

    14.06.2025 19:11

    Pracownik

    Nikt z nas nie pracował na wszystkich magazynach, żeby móc to porównać... Na pewno każdy ma swoje plusy i minusy, pracy też już tu nie jest tyle co kiedyś
    ReviewUserIcon
    anonim

    06.06.2025 21:42

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Arvat

    14.06.2025 16:15

    Pracownik

    Dokładnie. Takie rzeczy to po pracy, mogą robić co chcą. Jesteśmy w pracy to powinni się na niej skupić. Zarówno Pani lider jak i Pan Lider.
    ReviewUserIcon
    1plus4poz

    14.06.2025 16:24

    Pracownik

    Prywata wyciągana publicznie, raczej prywatą przestaje być.
    ReviewUserIcon
    coca cOla

    24.01.2025 12:38

    Kandydat

    Widzialam ogloszenie na specjalistke systemu WMS, czy tam atmosfera jest taka sama jak opisujecie tutaj w komentarzach?
    ReviewUserIcon
    dc3

    17.04.2025 18:37

    Pracownik

    Zwykli pracownicy mają 2 darmowe weekendy (oddany dzień wolny). Wolnego praktycznie nie da się zmienić i masz np. wolny wtorek albo czwartek...
    ReviewUserIcon
    Tak

    29.05.2025 14:52

    Pracownik

    Tak jest. Każą pracować 2 dni weekendowe bo twierdzą że mamy to zapisane w umowie. Za te 2 dni jest oddane wolne w tygodniu, nie ma nic dodatkowo zapłaconego. To czemu spm mają i dzień wolny "oddany" i mają do tego premię za pracę w weekend? Gdzie to równe traktowanie?
    ReviewUserIcon
    Hmhmhm

    29.05.2025 11:01

    Inne

    Liderzy zachowują się jakby pozjadali wszystkie rozumy. Traktowanie pracowników z góry. Zgłaszasz jakiś problem i go nie rozwiązują. A zwracać nam uwagę potrafią na każdym kroku. Aop może nami dyrygować ale odwrotnie już nie. Zarządzanie pracą na poziomie podstawowym. Ciekawe czy każdy z nich umie w ogóle rozmawiać po angielsku bo to podstawowa umiejętność niby by zostać liderem. Oczywiście są wyjątki niektórzy potrafią być stanowczy wtedy kiedy muszą.
    ReviewUserIcon
    10

    28.05.2025 15:38

    Inne

    To co się dzieje na tym magazynie to jakaś tragedia. 3 System który nie działa. Przyjęcia to najgorszy dział liderzy mają wsystko gdzieś zero pomocy wagi nie działają wymiarować nie idzie rozmieszczać normalnie nie idzie przez przebudowę. Z czymkolwiek idziesz po pomoc to udają że mają spodkanie albo wiecznie gdzieś chodzą i udają że coś robią. Kierownictwo mimo próśb pracowników nie chcą zrobić spodkania bo przecież szkoda czasu na takie bzdety l.
    ReviewUserIcon
    Nikt

    11.05.2025 03:07

    Pracownik

    Arvato naprawdę się kończy. Złe i nierówne traktowanie, często mi**ing, zero zaangażowania. Nie można liczyć ani na liderów, ani na kierowników, a tym bardziej na HR. Ludzie zaczęli masowo odchodzić, nawet nie mając innej pracy albo siedzą na L4, bo tego nie da się wytrzymać. Usuwanie komentarzy to wisienka na torcie ich umiejętności, tylko to potrafią - zakryć problem. Żałosne!
    ReviewUserIcon
    Abrakadabra

    09.05.2025 21:30

    Inne

    Gdzie mozna znalezc w umowie zapis ze pracuje sie za trzy osoby a dostaje sie jedna wypłatę?
    ReviewUserIcon
    anonim

    05.05.2025 23:59

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Prawda

    06.05.2025 06:49

    Pracownik

    W tej firmie nikogo nic nie obchodzi...
    ReviewUserIcon
    Smutna czternastka

    06.02.2025 21:11

    Pracownik

    Nasz pracodawca operuje sezonowymi normami, o których „góra” nie pozwala rozmawiać (że są sezonowe)– bo przy kontroli PiP mogłoby być źle, a normy często są zawyżone. Latem przychodzą produkty z kolekcji jesień/zima, przez co zmiana na normę letnią następuje dopiero w sierpniu lub wrześniu. Propaganda wokół pracy przypomina bardziej marketing niż realne wsparcie dla pracowników. Mimo zapewnień, że mamy realny wpływ na poprawę środowiska pracy, nasze istotne problemy, zwłaszcza dotyczące chaotycznego rozmieszczania towaru (np. kierowanie na tzw. „6”, brak możliwości rozmieszczenia, brak geodaty, ciągłe przemieszczenia między przeciwległymi końcami magazynu) są zbywane lub pozostają nierozwiązane. Pracownicy są zachęcani do wyrażania swoich opinii, jednak w praktyce ci, którzy dają konstruktywne uwagi, postrzegani są jako trudni i roszczeniowi i nie otrzymują przedłużenia umowy. Atmosfera stale idzie w dół, a podejmowane „działania naprawcze” zdają się tylko zwiększać premie dla działów HR i PR. Generalnie – nie polecam.
    ReviewUserIcon
    anonim

    18.04.2025 18:52

    Inne

    Karma dopadnie kierowników zmiany ???? bogami nie są Karmę zgarną chcieli będą mieli Uderzyli raz, bumerang uderzy ich podwójnie ???? właśnie nie rozumiem głupoty tych niby dorosłych ludzi,w pracy są Bogami ???? ale po Pracy Tylko popierdulki którzy swoją karę odbiorą w najmniej spodziewanym momencie pozdrawiam was serdecznie, bójcie się bo nie jesteście ludźmi ????
    ReviewUserIcon
    Pov

    22.04.2025 01:17

    Były pracownik

    Fakty są takie że Wasi liderzy i kierownicy to proste chłopaki, przekonane jak większość ludzi, że wszyscy mają to na co zasłużyli w życiu i są w takim miejscu w jakim zasłużyli żeby być (może poza nimi samymi), bez żadnej szerszej perspektywy na świat i alternatyw. A nawet jakby ja mieli to nie mają żadnej sprawczości w takiej machinie więc czego Wy oczekujecie? Bo jak tego że ktoś się zmieni i nagle będzie pięknie to zapomnijcie. To nie jest problem tego że 1 czy 2 kierowników ma kogoś gdzieś. Sami musicie coś zrobić chyba że narzekanie wam wystarcza to ok.
    ReviewUserIcon
    Pozytywny:)

    07.04.2025 23:15

    Inne

    Prawda jest taka ,że mają teraz kontrolę za kontrolą i boją się jak własnego cienia.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    08.04.2025 17:25

    Pracownik

    Kontrole mają bo w końcu ktoś się wziął za to arvato. Zagraniczne agencje pracy świadczą pracy e a oni to nazywają usługa.
    ReviewUserIcon
    Pov

    20.04.2025 22:01

    Były pracownik

    Teraz weszły bardzo rygorystyczne kontrole dla firm zatrudniających obcokrajowców więc muszą się pilnować na pewno
    ReviewUserIcon
    Porażka

    11.04.2025 12:18

    Pracownik

    Kiedy ktoś zajmie się tą firmą? Gdzie PiP, gdzie osoby które zajmują się nierównym traktowaniem czy mo**ingiem?! Liderzy i kierownicy naprawdę nie widzą co tu się wyprawia?
    ReviewUserIcon
    &

    13.04.2025 18:39

    Pracownik

    Im więcej osób zgłasza, tym szybciej przychodzą :) a co do tego rzekomego magazynu, w którym PiP ujawniło dane, to ktoś Ci sprzedał plotkę. Sam kiedyś zgłaszałem (z innymi osobami). Kontrola przyszła naprawdę szybko i żadne dane nie wyciekły.
    ReviewUserIcon
    Pov

    15.04.2025 18:36

    Inne

    Bo jak piszesz skargę do PIP to musisz zamieścić klauzulę że nie zgadzasz się na ujawnienie danych. Poza tym czasem może ci się wydawać, że dane zostały ujawnione, a faktycznie po prostu domyślili się po szczegółach przedstawionych przez inspekcję - tego się nie da uniknąć czasem niestety. Po prostu się domyśla.
    ReviewUserIcon
    Hohoho

    31.03.2025 23:35

    Pracownik

    Co myślicie o zwolnieniach na jednym z magazynów? Czemu ma to służyć? Nie ma chętnych nowych osób do pracy a tu zwalniają bo osoby były na L4 wtrakcie wyprzedaży.
    ReviewUserIcon
    dc3

    13.04.2025 09:47

    Pracownik

    Barometr wychodzi tragicznie a oni nawet spotkania nie potrafią zrobić, a jak robią to masz zakaz odzywania się. Nawet jak wszystko jest na czerwono to masz zakaz mówienia!!! Potem oczywiście podsumowanie "możecie na nas liczyć, przychodźcie do nas", a jak przychodzisz to przewracają oczam lub milczą. Z kierownikami nie lepiej...
    ReviewUserIcon
    &

    13.04.2025 18:54

    Pracownik

    Jak zakaz odzywania się?!
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    08.04.2025 15:56

    Pracownik

    Firma krzak. Banery tylko. Ścieżki rozwoju które są dla wybrańców. Team posivitvi które interpretują jak chcą. Ludzi zwalniają za l4 bo teraz im tak wygodniej że względu że jeden z magazynów nie jest pewny kontaktu. Arvato się skończyło jakiś czas temu teraz to wegetacja. Udają korporacjie która nie są chociażby przez brak możliwości rozwoju dla ludzi. Żart ta firma i nie polecam.
    ReviewUserIcon
    BlaBla

    11.04.2025 22:38

    Pracownik

    Haha! Weszła na kantynę i nie podczas przerwy, tylko kolejnych godzin podczas których siedzimy bezczynnie i martwimy się o pracę. Powiedziała prawdę, że zamiast głupio żartować, mamy inne zmartwienia. I to było w punkt!
    ReviewUserIcon
    &

    13.04.2025 18:43

    Pracownik

    To wspaniale kierownictwo zarządza, skoro siedzicie bezczynnie kolejne godziny :)
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Arvato Polska?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Arvato Polska

    Poznań

    https://arvato.pl/

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Mirek

    06.04.2025 18:10

    Pracownik

    Tak właśnie robią moja koleżanka robiła normę ponad 120 % ale pół roku przed podpisaniem umowy zachorowała również nie przedłużyli umowy na stałe i to jest firma na lata.
    ReviewUserIcon
    Q

    08.04.2025 13:35

    Kandydat

    O którym magazynie piszesz?
    ReviewUserIcon
    +plus+

    12.04.2025 13:54

    Pracownik

    Źle usłyszałeś! Firma nie na LATA ,a na LATO ,najlepiej na 3 miesiące :-)
    ReviewUserIcon
    Były Lider

    11.04.2025 21:15

    Były pracownik

    Firma Dziad warta nic, żal mi ludzi - normy i przeliczenia + sezon to jakaś czarna magia analityczna , z tym L4 macie rację i nie tylko, z macierzyńskim jest podobnie, kobitki wracają i najchętniej nikt by im umowy nie przedłużył, miałem sytuację, w której zadecydowałem o podpisaniu pliku z umową po zasięgnięciu opinii, po wysłaniu plików do biura dostałem telefon , czy, aby na pewno jestem pewien co do przedłużenia umowy, bo wspomniana pani była na macierzyńskim! Więc moja odpowiedź była : no i??, finalnie dobry pracownik, z starymi bardzo dobrymi normami bez L4, natomiast po macierzyńskim taka chyba naturalna rzecz miała być przyczyna zakończenia umowy.
    ReviewUserIcon
    Keja

    05.04.2025 10:45

    Pracownik

    Jak wiadomo zwalniają za chodzenie na L4 nieważne czy złamałas rękę czy miałas udar masz być na wyprzedaży.Wczoraj Zwolnili koleżankę która była na zwolnieniu ponieważ miała udar dali jej wypowiedzenie na skutek czego dostała kolejnego udaru.Taka to jest firma pozytywnych emocji.Tym co zwalniają życzę dużo zdrowia.
    ReviewUserIcon
    O co chodzi?

    07.04.2025 11:38

    Były pracownik

    Też nie dostałem umowy, mimo norm. Zmienili liderów i mimo dobrej pracy i wykonywania obowiazków nic z tego, chorować też nie chorowałem... Przekre to
    ReviewUserIcon
    Q

    07.04.2025 17:59

    Inne

    O który magazyn chodzi ?
    ReviewUserIcon
    Anonim

    07.04.2025 14:09

    Były pracownik

    PRACOWALAM TAM TO WIEM WYZYSKUJA LUDZI I TYLE JA POWAŻNIE ZACHOROWALAM PO ŚMIERCI TATY MUSIALAM WRÓCIC DO DOMU TO MI POŁOWE KASY ZARĄBALI I NAWET SLOWA PRZEPRASZAM
    ReviewUserIcon
    Porażka

    04.04.2025 20:54

    Pracownik

    Tragiczna atmosfera to mało powiedziane, co się dzieje z tą firmą?! Przychodzić się nie chcę, ludzie są na lekach uspokajających albo na L4, bo już psychicznie nie wytrzymują!!! Skąd firma ma 2/5 gwiazdki, to zdecydowanie za dużo...
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    28.03.2025 21:07

    Pracownik

    Pracuje w firmie od kilku mc. Szczerze to mam bardzo mieszane zdanie na temat pracodawcy, współpracowników i samej organizacji ( no bo to nie korpo przecież :) ) organizacja ładniej brzmi ale zachowania i zwyczaje jakie tu panują są czysto korporacyjne. Niby Wszyscy są dla siebie mili, witają się i podają sobie rękę, a tak naprawdę nie wiesz co za chwile spadnie Ci na głowę i kto obsmaruje Ci (usunięte przez administratora) za Twoimi plecami albo podłoży świnię z której będziesz musiał się tłumaczyć przed swoim przełożonym. Osobiście mam poczucie, że choć nie wiem jak się będę starać już mi przypięli łatkę i na każdym spotkaniu usłyszę ten sam zarzut dot zbyt niskiego zaangażowania z mojej strony, zbyt małego wkupienia się w laski współpracowników którzy powinni mnie polubić. No właśnie a powinni? Jesteśmy w pracy i nikt nikogo nie musi lubi taki jest moje zdanie. Powinniśmy się szanować to jest pewne żeby wszystkim dobrze się pracowało. Umowa przedłużona ale czy zechce tu zostać na dłużej, nie wiem na razie się mocno nad tym zastanawiam jednocześnie rozglądając się za nową pracą.
    ReviewUserIcon
    Hej

    31.03.2025 20:41

    Kandydat

    Hej, o jakim magazynie piszesz?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    29.03.2025 13:53

    Pracownik

    Firma ogłasza się na swojej stronie Arvato że firma na lata tyle że pracownik magazynowy nie ma przedłużaną, potrafią pod koniec umowy dołożyć łatkę na plecy, nie potrafią uszanować pracownika, liderzy mają swoich pupilow bo takich potrzebują, firma nie uczciwie traktuje i nie polecam tej firmy
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany?

    28.03.2025 21:06

    Kandydat

    Jak wygląda praca magazyniera w Plewiskach?
    ReviewUserIcon
    Mrówka

    19.03.2025 01:23

    Inne

    Jak dla mniej te całe Arvato powinno się już dawno zamknąć, a w szczególności magazyny (usunięte przez administratora). Kompletny brak szacunku dla pracownika, oraz łamanie kodeksu pracy sięga po za granice norm dla których w punkcie odniesienia pracodawca względem stosunkowym nie pomniejszającym warunki ugodowe zastosować korzyści mające na celu polepszenia godnego bytu zasobów ludzkich w branży E-comers.
    ReviewUserIcon
    Nikt

    25.02.2025 10:47

    Pracownik

    Arvato to firma, która reklamuje się jako nowoczesne centrum logistyczne oferujące rozwój zawodowy, stabilność zatrudnienia i przyjazne środowisko pracy. Niestety rzeczywistość, zwłaszcza w przypadku DC3, daleko odbiega od tych obietnic. Problemy są widoczne na wielu płaszczyznach – od fatalnego zarządzania, przez brak kompetencji liderów, po niedbałość o pracowników. Dziękuję za uwagę
    ReviewUserIcon
    Kiki

    19.03.2025 00:59

    Pracownik

    (usunięte przez administratora) pomału się kończyć..podejście liderów zeszło na dno nie mówiąc już o kierownikach i tak to wszystko nakręcają żeby tylko nam się źle pracowało,a przytym większe korzyści dla firmy.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    18.03.2025 09:49

    Były pracownik

    Jak mogę skontaktowac sie z firmą w sprawie swiadectwa pracy ? Numery które posiadam nie odbierają a mogły się zmienić przez 3 lata jak tam nie pracuje
    ReviewUserIcon
    Gość

    25.02.2025 19:40

    Kandydat

    Jestem zainteresowany pracą w Arvato n w Jasinie na stanowisku magazynier ..Na jakie wynsgrodzrnir mogę liczyć jaka gazę na początek 4tys na reke można zarobić?
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    21.02.2025 08:56

    Kandydat

    Czy idzie tu zarobić 4500 złotych na rękę??
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    25.02.2025 07:06

    Pracownik

    Mówimy o podstawie, nie dodatkach. Nadal to minimum
    ReviewUserIcon
    Halina

    25.02.2025 15:17

    Pracownik

    Trochę więcej niż minimalna. Ale trochę. A reszta to premia frekwencyjna i premia wydajnościowa.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    17.02.2025 22:44

    Pracownik

    W Jasinie nie na zmian od 14 do 22 i po co te kłamstwa w ogłoszeniu, trzeba było dodać że toalety są zamykane i nie wolno wchodzić
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    09.02.2025 14:54

    Pracownik

    Nie polecam tej firmy. normy podnoszą, obserwują pracownika a sami nie lepsi są, rano zaczynają pracę o 6 a po pół godziny już idą na kawkę i papierosa , Ogłoszenia pojawiają się co po chwilę bo przeważnie umow nie przedłużają. Strata czasu
    ReviewUserIcon
    Dece10+4

    05.09.2024 22:10

    Pracownik

    Pracodawca reklamuje się jako firma promująca wartości takie jak **team positivity**, **holistyczne podejście do pracowników**, **szacunek**, **równe standardy** oraz **brak dyskryminacji**. Na początku wydawało się to być obiecujące, zwłaszcza ze względu na liczne szkolenia mające na celu budowanie takiej kultury organizacyjnej. Niestety, w praktyce sytuacja w Poznaniu wygląda inaczej. Pracownicy na polskich magazynach są poddawani bardzo rygorystycznym normom, które zmieniają się sezonowo, co negatywnie wpływa na ich komfort pracy. Normy są często podnoszone przez pracowników agencyjnych, którzy osiągają wysoką wydajność, ale niestety nie przestrzegają odpowiednich standardów jakości. Takie podejście odbija się na stałych pracownikach, którzy pracują w ciężkich warunkach, a po pracy są tak wyczerpani, że brakuje im siły na życie osobiste, pasje, rodzinę czy obowiązki. Ponadto, na hali magazynowej wyraźnie widać różnice w traktowaniu pracowników magazynowych i biurowych. Pracownicy biurowi często wychodzą na przerwy na papierosa, mają nielimitowaną liczbę przerw, w przeciwieństwie do pracowników magazynowych. Kierownikom niestety nie można ufać, ponieważ wielokrotnie nadwyrężają zaufanie pracowników. W firmie panuje atmosfera, w której kierownicy wypowiadają się negatywnie o sobie nawzajem, o liderach, jakości, pracownikach, co słyszą pracownicy magazynowi. Takie zachowania podważają wiarygodność kadry zarządzającej i wpływają na morale zespołu. Liderzy sypią notatkami, jak im się podoba, najczęściej nic nie wiedzą, niewiele od nich zależy - chyba, że trzeba co chwilę przerzucać pracowników na inny proces (a normę trzeba wyrobić!) Istnieje również powszechna opinia, szerzona przez **OH**, że skoro ktoś podpisał umowę, firma ma prawo wymagać od niego, aby pracował na maksimum swoich możliwości (komentarze „nikt tu nikogo na siłę nie trzyma” etc). Jednak jeśli pracownicy korzystają z przysługujących im praw, takich jak L4, uż, toaleta przed i po przerwie jest to niemile widziane przez firmę, co tworzy dodatkową presję i stres w środowisku pracy. Nie wspominając już o DPMO i przypisywaniu błędów, które nie ma pewności, czy pracownik popełnił… A brane jest to pod uwagę przy decyzji o przedłużeniu (lub najczęściej nie) umowy… Firma nie jest w żaden sposób konkurencyjna - zasady i normy, które się często zmieniają (nie na korzyść pracownika), kiepskie premie, brak możliwości noszenia przy sobie telefonu (czy chociaż zegarka), biżuterii, restrykcyjne zasady dotyczące przebywania na hali…. Mimo że firma oferuje , mierne benefity, ogólne warunki pracy, w tym temperatura na hali przekraczająca **27°C** i ograniczona liczba wiatraków, powodują, że komfort pracy pozostawia wiele do życzenia. Szkoda, że firma nie realizuje w pełni swoich deklaracji dotyczących równych standardów, zwłaszcza w polskim oddziale. Mam nadzieję, że te uwagi zostaną wzięte pod uwagę, by poprawić warunki pracy i atmosferę w firmie.
    ReviewUserIcon
    Sm

    06.02.2025 21:24

    Pracownik

    Tu akurat nie chodzi o przychodzenie do pracy :) wybacz, ale przez rampy naprawdę wiele widać… ile razy i kto wychodzi na papierosa :)
    ReviewUserIcon
    1234

    06.02.2025 21:29

    Pracownik

    Haha jak się pracuje w jednej firmie, na umowę o pracę, to obowiązuje Kodeks Pracy a nie regulamin w epracowniku ;) takie nierówne traktowanie pracowników to się nazywa DYSKRYMINACJA. Nie ładnie Arvato
    ReviewUserIcon
    Nikt ważny

    29.01.2025 16:18

    Inne

    Czy na innych magazynach też nie działają akordy?
    ReviewUserIcon
    Enigmat

    01.02.2025 22:58

    Były pracownik

    akordy, skanery, czytniki kodów kreskowych, dystrybutor wody, wózki paletowe, wózki sklepowe, od czasu do czasu internet reszta rzeczy działa
    ReviewUserIcon
    Nie tylko to nie działa

    02.02.2025 13:07

    Pracownik

    Stanowiska packowe, taśmy, toalety, wózki widłowe, kółka w wózkach, oświetlenie, nawiewy latem, organizacja, nie wspominając o spm czy liderach...
    ReviewUserIcon
    Blondi

    17.12.2024 16:41

    Były pracownik

    Niestety praca zbyt ciężka, ciągłe podwyższenie norm. Atmosfera bardzo nie miła. Spm donoszą liderą każdą najmniejszą plotkę, lider nie szanuje pracownika, opierają się na pogłoskach, toleruje skarżenie jak w przedszkolu ( serio ) mają z tego satysfakcję. Nie ma tam nic przyjemnego: ludzie pracujący na stałe eliminują nowych pracowników, płaca zbyt niska na to by cierpiało zdrowie i psychika. Brak jakiejkolwiek organizacji. Dział inbound to jedna wielka pomyłka. Zarzadzajacy tym działem ciagle spacerują na kawkę czy papieroska. Nie polecam !!!
    ReviewUserIcon
    Nikt z dc 3

    15.01.2025 11:12

    Były pracownik

    Normy podnoszą i o tym nie informują. Robią wszystko, by niezarobić...
    ReviewUserIcon
    Nowy 12

    13.11.2024 23:36

    Kandydat

    Witam . Myślę nad zmianą pracy, i pomyślałem o Arvato na stanowisko magazynier w Jasinie/ Swarzędz . Jak tam jest praca ? zarobki ? Ogólnie atmosfera ? ????
    ReviewUserIcon
    Odradzam

    16.11.2024 06:53

    Były pracownik

    Nie polecam. Najgorsza praca w moim życiu, a pracuję już długo. Brak organizacji, z nikim nie da się porozumieć, brak komunikacji, mimo zgłaszania czegokolwiek - brak reakcji.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    10.01.2025 17:22

    Były pracownik

    Polecam z całym sercem Arvato .
    ReviewUserIcon
    DC10

    08.01.2025 18:52

    Inne

    Zdecydowanie nie polecam tego miejsca pracy. Podczas 10-godzinnej zmiany odmówiono mi przyznania drugiej przerwy, co jest rażącym naruszeniem podstawowych zasad BHP i szacunku wobec pracownika. Przełożony stwierdził, że „się nie należy”, kompletnie ignorując fakt, że brak odpowiedniego odpoczynku przy tak długim czasie pracy negatywnie wpływa na zdrowie i efektywność. Takie podejście pokazuje brak jakiejkolwiek troski o ludzi – liczy się tylko wyciśnięcie maksimum z pracownika kosztem jego komfortu i bezpieczeństwa. Dopiero gdy jeden z pracowników magazynu wydrukował kodeks pracy i pokazał przełożonym odpowiednie przepisy, ci zgodzili się na drugą przerwę, co jasno pokazuje brak podstawowej wiedzy kadry zarządzającej na temat praw pracowniczych oraz konieczność dochodzenia swoich praw w nieodpowiedni sposób.

    Zostaw merytoryczną opinię o Arvato Polska

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.