Opinie o Orange Polska S.A. w Chorzów

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Orange Polska S.A.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Orange Polska S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Orange Polska S.A. w Chorzów

Anonimowy

Pracowalem w biurze przez 2 lata i były to 2 lata męczarni. Osoby pracujące tam miały gdzieś zdanie kierownika, on sam musiał się podporządkować, bo niektóre Panie uważały się za ważniejsze. Mobbing był na porządku dziennym. Sponiewierane były osoby, które chciały się piąć w górę, były ambitne. Kierownik nie potrafił docenić takich osób, gorzej.. docenial tylko takich ludzi, którzy się podlizywali :] Za nic w świecie nie chciałbym ponownie zatrudnić się w tej firmie. Po prostu jedno wielkie nieporozumienie!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sylwia
Inne

Co jest powodem braku opinii na temat pracy w firmie Orange Polska? Czyżby każdemu pracownikowi współpraca przebiegała we wzorowy sposób? Jeśli tak to mimo wszystko zapraszam do pozostawienia opinii, niech każdy ma możliwość dowiedzenia się czegoś więcej na temat tego jakim pracodawcą jest firma Orange Polska. Jak w tym momencie wyglądają warunki zatrudnienia? Każda opinia będzie bardzo ważna i cenna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Winnymmiejscu

Od pół roku poza Orange... Przykro mi było zostawiać to miejsce ale uznałam, że MUSZE zmienić godziny pracy. Zapewne pracowałabym dalej, jak na zapatrzonego w swego oprawcę niewolnika przystało. Jak było? Wydawało mi się że całkiem ok, plany zapinalam, światłowody szły, więc towarzyszył temu wszystkiemu element popularności i w salonie i w nieco szerszym gronie . Ale... Koszt tego był straszny! Po pewnym czasie w nowej pracy ktoś bliski powiedział mi: wreszcie przestalas mówić jak korporacyjna s**a. Dlaczego? Otoz: -praca w weekendy i do godziny 21.ok, ma to swoje plusy, bo masz też pełne dni wolne w tygodniu. Nie są to jednak dni w pełni wolne, bo telefony od kiero lub innych pracowników zdarzają się często. Kiero dzwoni bo np.jest Twój niezadowolony klient w salonie i chcą dopytać się o jakąś sytuację. Koledzy dzwonią z podobnymi sprawami, dodatkowo stała rotacja sprawia, że nowe osoby też do Ciebie dzwonią jeśli nie są w stanie uzyskać pomocy od nikogo innego. Tak czy siak, stale jesteś w pracy, chociażby myślami. - nawet jeśli jesteś dobry i marzysz o awansie, NIE ROB TEGO! Awans na kierownika to strzał w stopę, będziesz mieć stale telekonferencje które nic nie wnoszą, mają za zadanie ustawić Cię w szeregu i wyprać mózg, byś czasem nie zapomniał po co siedzisz w pracy : nawet w toalecie zastanawiasz się co tu jeszcze zrobić by plan zrealizować lub jak powinieneś odpowiedzieć menagerowi następnym razem, by nie miał jak tego zmanipulowac na swoją modłę. Zatem: praca kiero to koszmar. Poza telekonferencjami odpisujesz na maile wyjaśniające dlaczego konsultanci wprowadzili 30 notatek do systemu a nie 35 - nie rozumiesz poleceń służbowych?? Porozmawiaj że sprzedawcami czy rozumieją swoje obowiązki pracownicze! Maile maile maile.... Mam wrażenie, że tam stanowiska rosną jedno na drugim, każdy jest od czegoś, ale jak przychodzi jak co do czego, to nikt nie jest od tego czego potrzebujesz ;) meritum: awans zatem nie jest kuszący, gdyż doprowadza do choroby psychicznej, lepiej być konsultantem. - mobbing... Mój boże, jaki w Orange jest mobbing! Szczerze? Myślałam że to tylko forma nacisku by zwiększyć sprzedaż ale jak opowiadam czasim w nowej pracy jaką formę nacisku stosowano, łapią się za glowę. A mi się wciąż wydaje, że to nie było takie złe... Człowiek się przyzwyczaja do stresu i później już nawet nie analizuje, czy ktoś go poniza i wymusza coś na nim. :( - Orange to firma, która sprawia wrażenie połączonych ze sobą obcych organizmów, w których każdy ma inny cel, w zależności od potrzeb "na chwilę". Na porządku dziennym jest np. odklepywanie jakiś statystyk w systemach, bez względu na rzeczywistość, byle tylko ich wynik się zgadzał. Np. Było jakieś codzienne zadanie by przez jakiś link samodzielnie oceniać swoją pracę, np. Czy zapytałem klienta o to, o tamto, czy się przywitalem etc. Wymagali tego pewnie w jakimś tam dziale żeby ocenić poziom konsultantów, od menago była informacja by robić ileś takich ankiet dziennie by się statystyki zgadzaly, kiero kazał to robić by się nie musiec tłumaczyć. Każdy wiec miał inną potrzebę z tym związaną, efekt miał być jeden: ma być odklepane i tyle... Ale jak np. Byl niezliczony TK, to nagle do tego wracali i kazali analizować problemy salonu - dlaczego wcześniej nie zauważyłeś problemu? Przecież dostałeś do tego narzędzie! . Każdy tu wydaje polecenia po to, by się utrzymać a nie po to, by usprawnić funkcjonowanie czegokolwiek. Taki cyrk, w którym wszyscy grają, przypuszczam że od sprzedawców po wysoko postawione osoby w miasteczku Orange. Dance macabre :( - no i sedno sprawy... Cele sprzedażowe! Wyrabialam, nie powiem że nie, czasem się noga poslizgnela ale ogólnie szło dobrze. Większość konsultantów jednak nie daje sobie rady z tak duża presją i bronią się rękami i nogami by nie zbierać op***olu za brak realizacji. Cele wysokie więc niestety, oszukiwanie klientów jest normą. Stary pracownik jakoś ogarnie realizację celów ale młodzi nie, więc robią co mogą :( no i efekt jest jaki jest, kolejki niezadowolonych klientów z innego salonu których KTOŚ oszukał i oni nie chcą już tam iść. Jak widziałam notatki sprzedażowe, to za głowę się lapalam co ci ludzie wymyślają, a raczej jak przedstawiają ofertę, by upchac więcej. Ale co zrobić, skoro w Orange się liczy tylko wynik, nie satysfakcja klienta. Kiedyś miałam wątpliwą przyjemność uczestniczyć w telekonferencji zamiast mojego kiero. Okazało się, że tam wraz z menagerami kierownicy wymieniają się "patentami" sprzedażowymi , które powinno się nazwac: jak powiedzieć, by nie dopowiedzieć i jak najwięcej wcisnąć. Aż żal było słuchać... :( no żal, staremu handlowcowi :( - wacharz usług coraz większy, systemy sprzedażowe fatalne bo jeszcze po starej TP chyba. Obsługa trwa wieki... Polecam jako dobrą lekcje życia, jakoś doświadczenie trzeba zdobyć do cv. PS. Pozdrawiam Kasię B z dyst. Dolny Śląsk, Twoje wybitne pomysły sprzedażowe jednak nie znalazły aprobaty i już Cię nie ma tam, gdzie byłaś?? ;) widzisz, czasy się zmieniają ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
As
@Winnymmiejscu

Na poprzednim forum (gowork Orange Polska) pisałam o mobbingu i proszę- nie tylko ja tego doświadczyłam.

Masa
@As

nie tylko Wy :) Witam w gronie osób dotkniętych mobbingiem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
joanna
@Winnymmiejscu

Praca w handlu w dzisiejszych czasach nie jest dobrym pomysłem - firmy za bardzo naciskają na wynik sprzedaży - czasami lepiej znaleźć sobie spokojniejszą nawet mniej płatną pracę ... Dużo osób ląduje na zwolnieniu od psychiatry pracując w ten sposób ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kna87
@joanna

Pytanie z innej beczki. Zna ktoś nr telefonu człowieka od rekrutacji? Bo była przeprowadzona nieprawidłowo i chce złożyć skargę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiktor
Inne

Skąd takie rewelacje macie? Na stronie nic na ten temat nie ma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo nieładnie świadczy o firmie nawet do mnie nie oddzwonili (usunięte przez administratora) z Lublina. Na rozmowie kwalifikacyjnej osaczyli mnie we troje. W sumie o nic szczególnego nie pytali. Wiadomo ze takie tam formułki : dlaczego chce pani u nas pracować itd. Po tym sami kazali mi zadawać pytania. No to parę zadałam. Pod koniec powiedzieli że w ciągu dwóch dni będzie odpowiedź jak wróciłam do domu to Zadzwonili do mnie na telefon i powiedzieli że odpowiedź będzie za tydzień natomiast minęło 10 dni i nie oddzwaniają. Jednym słowem chamstwo bo inaczej tego nie da się nazwać. Dodam że jak czekałam na parterze to leciały takie bluzgi ze strony pracowników, że się zastanawiałam czy nie jestem w barze z bandytami. Nie polecam

Pytania

O co mam niby pytać? O to czemu tyle chamstwa w tym Orange

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Chorzów
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. D komunikacji dalekobieżnej FLIXBUS
Chorzów
Profesjonalny kierowca
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Wykładanie towaru w sklepie kosmetycznym Chorzów
Chorzów
Agencja Pracy Tymczasowej Work&Profit
(826 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Sylwia
Inne

@joanna, pracujesz bądź pracowałaś w firmie Orange Polska? Twój komentarz jest bardzo ogólny i nie mówi zbyt wiele osobom szukającym tutaj opinii o pracodawcy. Możesz powiedzieć coś więcej o warunkach pracy i zatrudnieniu w tej firmie, jak to wygląda według Twojej perspektywy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ale czasy
@Sylwia

Nikt juz nie pisze bo zwolnili tam chyba wszystkich z tego co mowia zostali ph na dg lub smieciowkach i (usunięte przez administratora) nad nimi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sylwia
Inne

@Takijeden, dziękuję bardzo za Twoją wypowiedź. Napisałeś, że przełożony kazał Tobie zmienić termin urlopu, a co w sytuacji gdyby pracownik miał już zarezerwowane wczasy i wpłaconą zaliczkę i nie mógł przełożyć wcześniej zaplanowanego urlopu? @As, @Masa, to bardzo mocne oskarżenie jakie umieściliście na forum publicznym pod wątkiem dotyczącym pracy w Orange Polska. Tego typu zarzuty, jeśli są prawdziwe, należałoby uargumentować. @exmanagerzOrange, z Twojej wypowiedzi można wnioskować, że wypowiadasz się z perspektywy kierownika, czy możesz napisać coś więcej, jak Ty oceniasz warunki pracy w firmie Orange Polska?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wojtek

Orange to od samego początku złodzieje. 1. Jeszcze gdy byli Telekomunikacją Polską oszukiwali studentów pracujących u nich przez Work Service (pośrednik) za parę groszy miesięcznie. Wszyscy dostawaliśmy dużo mniej niż wynikało z naszych obliczeń. 2. Przy Neostradzie umowa tak skonstruowana, że pół roku płaciłem za utrzymanie łącza, z którego nie korzystałem, 3. Przy przeniesieniu numeru do Play uniemożliwiają przejście wynajdując najdrobniejsze niezgodności danych we wniosku o przeniesienie. 4. Przysyłają noty odsetkowe prawie rok od zakończenia umowy domagając się zapłacenia odsetek za opóźnione w płatnościach faktury. Jednym słowem najbardziej nieprzyjazna firma telekomunikacyjna jaka istnieje! Złodziejstwo zgodne z chorym, polskim prawem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
solidarnosc-80@o2.pl
@Wojtek

Warto Walczyć Razem o lepsze jutro !!! Chcecie mieć wpływ piszcie pomożemy !!!! solidarnosc-80@o2.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
exmanagerzOrange
@Wojtek

I niewolnictwo!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
malgonia

Tak fajnie się pracuje w Orange, że już 3 osoby na zwolnieniu od psychiatry u mnie w salonie :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
exmanagerzOrange
@malgonia

W Miasteczku to samo :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sylwia
Inne

@Greg, dziękuję za Twoją wyczerpującą wypowiedź. Możesz powiedzieć jakie dobre strony w tym miejscu pracy zauważyłeś? Jak wygląda kwestia benefitów pozapłacowych oraz pakiet świadczeń socjalnych? @Takijeden, piszesz z perspektywy pracy w salonie, możesz jeszcze powiedzieć czy godziny pracy są elastyczne można je dopasować do własnych potrzeb? Zachęcam pozostałych użytkowników forum do podzielenia się informacjami jak wygląda praca w Orange. Pamiętajmy, że firma jest tak duża i ma tak wiele placówek, że w każdym dziale bądź salonie te warunki mogą ulegać zmianie?

Takijeden
@Sylwia

Sylwia , godziny pracy rzadko kiedy są elastyczne, najczęściej taki obludny komentarz pojawia sie na rozmowie rekrutacyjnej potem sa różne sytuacje, mi zdarzylo sie odgornie od kierownika otrzymac przeplanowanie urlopu bo jest niby potrzeba a prawda taka ze gdyby sam reprezentowal jakis poziom wiedzy to wyszedlby na salon. Komentarze typu że można mieć prośby grafikowe jak sie zrobi światło albo energie albo caly plan . Ludzie którzy zarzadzaja tym korpo mają taki kontakt z rzeczywistością jakby ciągle byli na haju

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zenon????

@Naamach 2017-07-10 16:27 Każą nam płacić ponad 9000 zł - wypisują maile czy już wpłaciliśmy pieniądze jako odszkodowanie dla pracodawcy - wszystko grubymi nićmi szyte - oni sami nie wiedza co robią, robią to po omacku, a wszystko to wymysł Dystrykt Menagera Poz ( kilka lat temu wyrzucili go za mobbing z Tpsy); telefony sprzedane były warte jakieś 4,5 tysiąca - oni z czapy wzięli ponad 9 tysięcy - moja płaca zasadnicza to nieco ponad 2 tysięce brutto - z czego taki człowiek ma splacic 9000 tysiecy; jak sie spytałem skąd ta suma powiedzieli ze to cena rynkowa telefonów. To jest kpina. Starsza ze sparwe dadzą do sądu; prawnika wynająłem, inspekcja pracy poinformowana, to jest próba wyłudzenia wiec pójdę do prokuratury, zrobię im armagedon i złotówki nie dostaną . W Orange pracują albo desperaci albo nieudacznicy życiowi - jak masz pieniądze to Cię zniszczą - dadzą Ci obciążenie na 9 tysięcy -( liczyli ze zapłacę te pieniądze i dam wypowiedzenie i będzie spokój) - zawiść i jeszcze raz zawiść, tak to jest jak zaglądają Ci do portfela pseudo Menagerzy, z drugiej strony dobrze ze taki stary cap zagłada tylko do portfela????????.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zesmaczona
@Zenon????

Jezeli chcieli Cie obciazyc kosztami tzn ze zrobiles cos co podchodzilo pod fraudy.ale o tym juz nie wspomisz Najlepiej dac negatywna opinie i udawac poszkodowanego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia
@zesmaczona

@zniesmaczona - to Ci powiem jak to było, bo byłam niejednokrotnie tego świadkiem. Przychodzi nowa osoba, zafascynowana dużą marką i firmą. Niezauważająca żadnej nieskazitelności. Prawie taka jak Ty. Poziom asertywności - 0. Ma sprzedaż, ale to fraud. Kierownik poklepuje po ramieniu "żeby to zrobiła". "że czasem tak trzeba", bo brakuje tyle i tyle do planu, musza to zamknąć w tym miesiącu. Że on potem pomoże jej to odkręcić. Nowa osoba nie powie ''że nie". A to kierownika ''potem" to notatka, nagana i żądane wyjaśnień od konsultanta, jak jednak ten fraud wypłynie. Kierownik notatkami się bieli, udając że o niczym nie wiedział. Nie zwolnią Cię za to. Wręcz przeciwnie, będą Cię tym szantażować. Póki jest cicho, jest wszystko ok. Jak zdechła ryba wypłynie, to każdy bieli swój tyłek. A wiesz dlaczego tak się dzieje ? Bo gdybyś miała robić wszystko zgodnie z procedurami, to Twój kierownik szurałby wynikami po dnie. Myślisz że dzisiaj przychodzi przysłowiowy Kowalski ''Dzień dobry, chce nowy numer i telefon?" myślisz że dzisiaj tak jest ? Ile pracujesz w Orange ? Miesiąc ? dwa ? Tylko nie ściemniaj mi że kilka lat, bo za kilka lat będziesz pisała takie negatywy ja te tutaj i ktoś będzie tej firmy bronił tak jak Ty robisz to teraz, tak jak ja robiłam to wcześniej. Procedury są łamane za zgodą i z pomocą kierowników, bo od nich się wymaga wyników. Nikt nie martwi się co będzie potem. Rotacja w Orange osiągnęła apogeum. Jak myślisz z jakiego powodu ? Konsultant w salonie dzisiaj, niczym się nie różni od oszusta wciskającego garki emerytom za 7 tysięcy złoty na raty, nie warte nawet 1% tej kwoty. Możesz odebrać tego typu komentarz jako pisze kolejny nierób. Tylko ja byłam "nierobem" tam kilka lat i dużo widziałam. Zmieniłam dzisiaj prace na lepszą i żałuje że tak późno. Zmarnowałam swoje najlepsze lata, stojąc w miejscu i nie dla tego że nie miałam aspiracji. Tam się realizują osoby które mówią swoim przełożonym, to co oni chcą usłyszeć a nie to co ma sprawiać że firma będzie się rozwijała. Mam nadzieję że jak później będziesz komentowała pracę w tej firmie, to pozostaniesz przy swoim nicku. Chętnie dowiem się o Twoich spostrzeżeniach.

Cia
@Kasia

Sprzedaż garnków? No tu chyba raczej klient przychodzi do salonu nie odwrotnie

Kasia
@Cia

Przeczytaj proszę mój wywód i postaraj sie zrozumieć go jeszcze raz, bo akurat kto do kogo przychodzi, jest tutaj najmniej istotne. Chociaż o ile mi wiadomo, to te garki sprzedaje sie emerytom na "zdrowotnych spotkaniach" na ktore sie zaprasza telefonicznie. Częsta sytuacja z salonu, na podstawie ktorej powstal moj wpis - przychodzi klient do salonu, chcac przedluzyc umowe. Kierownicy nakazuja tak przedstawiac oferte klientowi ze zawyza sie sztucznie cene miesiecznego abonamentu i raty za telefon by pod pozorem cudownej oferty gdy klient aktywuje konto i dokupi internet mobilny, obniza sie cene abonamentu do ceny katalogowej, przedstawiajac ją jako cudowna promocje. Grunt w calej tej sytuacji to nie dopuscic do tego ze klient bedzie przegladal katalog. Osoba ktorej wczesniej nie interesowalo nowe konto ani nowy internet, bo ma, bo jest zobowiazana innymi umowami czy czynnikami, aktywuje te uslugi, bo wierzy ze faktycznie to dobra oferta. To jest dzisiaj efekt cisnienia na wynik i nierealnym do dzisiejszego rynku gdy klienci sa juz przesiaknieci nowymi uslugami i maja ich po kilka, celowaniem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Takijeden

Praca w tej firmie to porażka, zarząd który chcialby żeby najlepiej pracownicy robili za darmo, dystrykci którzy x lat temu pracowali w salonach nie mają pojęcia o dzisiejszych realiach,nierealne cwle,mobbing ,teksty typu jak Ci nie pasuje to wiesz droga wolna,kierownicy którzy nie wiadomo co robią poza telekonferencjami z których nie ma pożytku a czasami poziom ich wiedzy jest niższy niż czlowieka który nigdy ofertami sie nie interesował,spychologia,setki bezsensownych procedur papierków,stałe utrudnianie zdobycia premii,bo chyba sama praca za podstawę niższą niż w biedronce to prestiż,kolesiostwo,i absolutny brak wlasnej opinii na relacji kierownik-góra. Odejście z salonu po 2,5 roku pracy to najlepsze co w tej pracy mnie spotkało????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sylwia
Inne

Orange Polska to duża i rozpoznawalna marka na rynku. Czy ktoś z Was w ostatnim czasie rozpoczął pracę w tej firmie? Przydałyby się na forum nowe komentarze. Może od ostatniego czasu coś się w firmie zmieniło? Jak Wam się pracuje i czy jesteście zadowoleni ze swojego wyboru? Czy zarobki są konkrecyjne w tej branży?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Greg
@Sylwia

No to ja mogę się pochwalić z moimi przeszłymi (na szczęście) doświadczeniami jako Programista w Orange. Generalnie kierownictwo orange to przeciętni, niezbyt inteligentni ludzie z ogromnym ego. W efekcie widzą zagrożenie w każdym kto chce ktoś robić wiec starają się dokopać (poprzez oskarżanie o różne wyimaginowane rzeczy) w efekcie taka osoba jest zwalniana a na swoich miejscach zostaję to przeciętniactwo. Co ma to w spólnego z zwykłym pracownikiem? A to że panuje bałagan, nikt nie wie co ma robić a wymagania zmieniają się kilka razy dziennie przez co atmosfera jest gęsta i pełna agresi. Na domiar płaca są poniżej przeciętnej, tzn na podobnym stanowisku w innych korporacjach można zarobić więcej. Orange powinno być na szarym końcu potencjalnych pracodawców chyba że jest się masochistą.

Sylwia
Inne

@exmanagerzOrange, rozumiem, że zgadzasz się z opinią użytkownika @maksio, ale Twoja opinia jest bardzo krótka. Brakuje jej argumentów. Czy możesz w jakiś sposób uzasadnić swoje zdanie? Z każdej pracy można wynieść cenne doświadczenia. Wszystko zależy od perspektywy i przyszłych wyzwań zawodowych. Czy Tobie udało się nauczyć czegoś nowego w pracy dla firmy Orange Polska?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
maksio

Odejście z tej patologii to była jedna z najlepszych decyzji w życiu. Kimkolwiek jesteś i jeśli myślisz o pracy w orencz zapomnij o tym, idź zamiatać ulice, wyprowadzać psy, pracować gdziekolwiek indziej. Nie warto tracić życia i nerwów.

exmanagerzOrange
@maksio

dla mnie też

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sylwia
Inne

@Naamach, @Peki, dziękuję za Wasze opinie. Są rzeczowe i pokazują opinię o firmie z dwóch perspektyw. Potencjalni kandydaci na pewno będą Wam wdzięczni za te informacje. Czy ktoś w ostatnim czasie zatrudnił się w firmie Orange Polska? Jak się Wam pracuje na przykład na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży? Czy firma się rozwija i zwiększa zatrudnienie? @Peki wspomniał, że rynek telekomunikacyjny spowolnił, czy podzielacie jego zdanie? Czy widać to na przykładzie dostępnych ofert pracy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sylwia
Inne

@Naamach, proszę nie prowokować innych użytkowników forum. Jaka jest Twoja opinia o firmie Orange Polska? Czy możesz jednoznacznie napisać, co najbardziej podoba Ci się w pracy dla tej firmy? Czy zgadzasz się z negatywnymi opiniami na forum? Jak myślisz, z czego one wynikają?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Naamach
@Sylwia

Cześć Sylwia:), 1) jaka jest moja opinia o firmie Orange.. Napisałem już wiele postów, myślę, że na ich podstawie mogę spokojnie w skrócie powiedzieć, że dobra w skali od 1-10, daje mocne 7. 2) Jednoznacznie uważam, że w firmie podoba mi się: mój zespół z którym pracuje, ludzie z którymi pracowałem, postawa mojego przełożonego, jego podejście do mnie jak i do moich kolegów (współpracowników), moje wynagrodzenie (ten element bardzoo mi się podoba) :P. 3) Nie, nie zgadzam się z negatywnymi opiniami na forum. Uważam, że Ci którzy źle wypowiadają się o pracy po prostu się do niej nie nadają lub znajdują się w gronie ludzi, którzy będą narzekać na każdą pracę w której nie istnieje zasada - "czy się stoi czy się leży to się należy". 4) Praca w Orange nie należy do łatwych, codziennie mam przed sobą wyzwanie nie tyle te, które stawia mi manager ale również swoje własne.. mnie nie cieszy realizacja planu na 85%, to jest minimum, które muszę spełnić żeby zaspokoić swoje minimalne ambicje. Jak mamy 3 dni do końca miesiąca to nie myślę.. o jej jak dobrze, już końcówka tylko ... zaraz mamy kolejny miesiąc więc, robię zamówienia na kolejny i dociskam ile mogę na ten. Trzeba dużo myśleć, liczyć analizować i przede wszystkim ciężko pracować. Trzeba mieć łeb na karku żeby odnaleźć się w tej pracy, trzeba mieć podejście do klienta, mocne nerwy aby odpierać nacisk przełożonych, trzeba kochać tą pracę. Ja ją kocham dlatego zawsze będę się dobrze o niej wypowiadać w ogólnym podsumowaniu. Oczywiście tak jak wspominałem, są plusy i minus jak w każdej pracy, nigdzie nie jest idealnie. Ja w życiu jestem szczęśliwy z tego co mam, pracy/prywatnego życia etc. Chcę oczywiście więcej, więcej samorealizacji itd, ale nie mówię, że "chcę " i czekam aż samo przyjdzie, ja wyciągam po to rękę.

DC
@Naamach

A jak się ma do klientów których się regularnie oszukuje warte kasy

1
Peki
@Sylwia

@Naamach - Wiesz... Ja wg. Twojej retoryki, przez 7 lat "nienadawalem" do pracy w Orange. Prze 7 lat przez to moje "niezadawanie się" odbierałem różne wyróżnienia Perły Sprzedaży czy tez od, kiedyś swoich RKSow później Dystryktów aż pewnego dnia stwierdziłem ze żeby dalej się "nienadawac" do tej pracy, to przy aktualnych celach firmy i zmianach korporacyjnych, muszę jawnie oszukiwać ludzi. Ty tez to robisz, ale Twoi przełożeni wciskają Ci kity by ładnie i dyplomatycznie to definiowac coś a'la - Odpowiadasz na potrzeby klientów. Prawda jest taka ze przy dzisiejszej konkurencji i spowolnieniu wzrostu rynku telekomunikacyjnego takie praktyki będą sa na porządku dziennym. A ja i paru innych moich znajomych, po prostu stwierdziliśmy ze dzisiaj sprzedawca - nie zależnie jak ładnie nazwa Cię w stopce firmy (specjalista ds. Sprzedaży, Biznes Expert, Expert ds. nowoczesnych technologii) a zwłaszcza sprzedawca w Orange, nie jest na tyle ambitnym zawodem by dalej tam siedzieć i nie realizować swoich innych ambicji. Po paru latach, gdy stwierdzisz ze stoisz w miejscu to sadze ze to zauważysz.

Głupi-jaś

Jeżeli podnieca Cię besztanie przez przez przełożonych i regionalnego, nie masz własnego zdania, lubisz wchodzić w pupę, nie masz rodziny tudzież życia towarzyskiego, lubisz być do tego bankierem, dostawcą energii i sprzedawcą telewizji za jedną marną pensję i nieprzespane noce to szukaj pracy w Orange . Dostaniesz multisporta ale i tak z niego nie skorzystasz bo zapewne będziesz dopinał plan na dany miesiąc albo kwartał. Jesteś tak dobry tak jak twój ostatni miesiąc. Nie zrobisz planu to jesteś nikim.

Pola
@Głupi-jaś

Po jakim czasie zwalniają, jak nie robisz planu? Czy raczej ludzie sami się zwalniają?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Czekolada
@Pola

Nie ma jakiegoś określonego terminu. Znam przykład jednej z dziewczyn, która sama odeszła albo dostała "propozycję" nie do odrzucenia po 4 miesiącach pracy gdzie nie miała żadnych wyników a wręcz paraliżowała pracę salonu czasem obsługi. Przy tej presji pracy, osoby same odchodzą bo za samą podstawę nie opłaca się tam pracować i być gnojonym od strony klientów i od przełożonych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Naamach
@Głupi-jaś

Nikt mnie nigdy nie beształ, mój dystrykt menedżer szanuje mnie, tak jak mój kierownik. Lubie być bankierem, dostawcą energii, i sprzedawcą usług telekomunikacyjnych czuje że się rozwijam. Jednakże co do reszty.. czyli: nieprzespanych nocy to się zgodzę i zgodze się równiez z tym, że dopóki robi się plany sprzedażowe np. w danym miesiącu to jest okej ale jak nie zrobisz w kolejnym to nieważne jest to, że od 20 msc robiłeś w jednym nie zrobisz to musisz się tłumaczyć dlaczego... choć nie zdarzyło mi się jeszcze nie zrobić planu miesięcznego to widzę jak to prosperuje w naszej firmie. Ogólnie dochodzę do wniosku, że opłaca się pracować w tej firmie o ile weźmiemy cały nasz dochód osiągniety w skali roku netto podzielimy go przez 12 msc i wyjdzie nam nie mniej niż 3.5-4 tys netto. Jak poniżej trójki to lepiej poszukać innej pracy mniej, absorbującej i więcej czasu poświęcić rodzinie.

Yxz
@Naamach

Ty nie jesteś bankierem - Ty sprzedajesz konta osobiste i kredyty. To nie jest banking. Chociaż z tą sprzedażą to też jest naciągane. Ja to nazywam wciskaniem. Twoi przełożeni nazwą to bardziej dyplomatycznie "kreowanie potrzeb klientów i rozwiązywanie ich zapotrzebowań" - jakkolwiek to nie nazwiemy, kończy się i tak w 70% przypadków reklamacjami bo "nie wiedzioł co jo podpisywoł" i piszę to na podstawie obserwacji całej swojej grupy sprzedaży w której pracowałem. Dystrykt Cię szanuje bo masz wyniki, jego szacunek będzie malał wprost proporcjonalnie do Twojego koloru czerwonego w jego tabelce Excela, jeżeli taki nastąpi. Więc pytanie czy ten szacunek jest coś warty, bo przychodzisz do pracy żeby robić przychody dla swojej firmy a nie żeby ktoś Cię szanował, bo szczerze szanować w tej firmie będzie Cię mało osób.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Naamach
@Yxz

Znowu zawitałem na forum:). W odpowiedzi na pierwsze Twoje stwierdzenie. "Ty nie jesteś bankierem - Ty sprzedajesz konta osobiste i kredyty. To nie jest banking. Chociaż z tą sprzedażą to też jest naciągane. Ja to nazywam wciskaniem. " Widzisz ja to postrzegam w sposób następujący, zupełnie inny, i nie traktuje tego jako "wcikasnie" (te słowo mnie bardzo razi) a sposób na otrzymanie lepszej oferty, niestandardowej : proponuje klientowi ofertę naprawdę atrakcyjną, na którą składają się rabaty niestandardowe o których nie przeczytasz w gazetce Orange, lub nie dowiesz się dzwoniąc na infolinię. Tak więc klient nic na tym nie traci, po 2-3 miesiącach zamknie swoje konto a otrzymane rabaty zostaną na okres 24 miesięcy. Co do szacunku.. tu się zgodzę mój dystrykt szaunuje mnie bo... mam wyniki gdybym ich nie miał to prawdopodobnie musiałbym się z każdym niezrealizowanym celem spowiadać... a dlaczego? etc.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dzekop
@Naamach

Rabaty nie zostaną... bo tak jak z kazda nową promocją, jak i z setkami innymi - Orange skapnie się że handlowcy to wykorzystują a konta są otwierane dla ściemy i zmieni regulamin promocji. O jakich niestandardowych rabatach mówisz ? Twoje jedyne rabaty w salonie to był Orange Open. Orange, tak jak większa część sieci, forsuje metodę sprzedaży telesales. Czyli online, czy infolina - tam są największe promocje i rabaty, bo tam są najmniejsze koszta sprzedaży. Więc rabat to masz wtedy... jak zawyżysz cenę abonamentu klientowi, z nadzieją że nie patrzył w katalog i mu wciśniesz kit, jakich mu to rabatów nie udzielisz, sprowadzając tą cenę.. do zwykłej, katalogowej oferty.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Naamach
@Dzekop

Nie zgodzę się z Tobą ani trochę. Ja mam rabaty bo wykorzystuje myki które sami w salonie opatentowalismy . Dla przykładu kiedyś jak był rabat Orange open extra . Oferta standardowa przy planie wspólnym gdzie kwotą wyjściową jest 115.98 zł z ratami po rabacie extra dawała 42.50 jak miałeś załóżmy światłowód. Ja ta same ofertę mogłem zrobić za 19 zł z groszami+ swiatlo . Wiec nie gadaj, że wciskam kit klientom bo klienci do mnie wracają i nie słyszałem do tej pory żeby ktoś mi coś zarzucił. A przecież wiedzą gdzie mnie szukać. Teraz w nowej ofercie mamy nowe patenty na sprzedaż i podkreślam z korzyścią dla klienta . Jak się bazuje na tym co Ci na sucho firma da i nie analizujesz konta i nie myślisz kreatywnie co z czym polaczyc zeby wyszlo taniej to masz rację zostaje Ci zawyzanie abonamentów i wciskanie kitu. Z tym że to nie jest sprzedaż a oszustwo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Polak
@Naamach

Głupi-Jaś mądrze napisał o kozie, a tępy Naamach wkleił coś o wozie. Niestety głupi-jaś ma rację. Ż-ydzi mieli więcej luzu w obozie, niż pracownicy Orange Polska w pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Naamach
@Polak

bez komentarza... Oj polaczku, polaczku..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Naamach

Witajcie moi Drodzy, postanowiłem napisać kolejny post, staram się w miarę możliwości i dokonywanych zmian udzielać na forum. Dziś mamy 3 kwietnia 2018 roku, przepracowałem firmie trochę ponad 2 lata, połowę tego czasu na infolinii, drugą w salonie Orange (własnym). Można uznać, że nie jest to dużo czasu, ale wystarczająco żeby wciągnąć choć parę wniosków. 1.Tak jak pisałem wcześniej, praca mi się mega podobała i dalej mi się podoba, ponieważ mam to co lubię: kontakt z drugim człowiekiem, mogę tym ludziom pomagać przez dobór ciekawej dla nich oferty, zawsze sobie pogadam w pracy, poznam przedsiębiorców/urzędników/prostych ludzi/ pogadam sobie z erasmusami. 2. Zespół z którym pracuje jest świetny, nawet sobie nie wyobrażałem, że mogłoby mi się tak dobrze pracować. Bezpośredni przełożony wymagający, ale bardzo pomocny, koleżeński. Jestem mega zadowolony, że trafiłem na taki skład. 3. Zarobki -> jak realizujesz cele i umiejętnie sprzedajesz produktu (tzn. umiesz łączyć opłacane z pożytecznym), super. Zarobisz 6-10 tys. zł brutto 4. Dodatkowe świadczenia -> Bardzoo na plus, prywatna opieka medyczna, fundusz emerytalny Dodatkowe $$ co miesiąc, karta fit profit, dofinansowanie do wakacji. 5. Możliwości rozwoju osobistego -> i tutaj na początku wydawało mi się zupełnie coś innego. Myślałem, że popracuje w salonie z 2-3 lata i będę miał dodatkowe możliwości rozwoju, ale tak naprawdę to jakie? Możliwość jest taka albo zostajesz w obrębie sprzedaży czyli zamiast skupiać się na trybie mieszanym trochę klienta indywidualnego i biznesowego to głównie na biznesie i jesteś account managerem albo idziesz w menadżerkę. W mojej miejscowości nie ma możliwości innego rozwoju. Chyba, że się dokształcasz i wyrabiasz konkretny zawód, najlepiej iść w kierunku informatyki. Innego rozwoju nie ma, zmienia się z czasem tylko twoje wynagrodzenie, ale to poruszę w kolejnym punkcie. Co do pracy na stanowisku menagera, to jest cięższa praca niż na takim stanowisku szeregowym, trzeba być człowiekiem o stalowych nerwach,żeby dać sobie radę. Nie każdy z nas ma predyspozycje. 6. Wynagrodzenie -> podstawa prawie taka jak w większości firm, 1700-1900 na rękę. Możliwość otrzymania dodatkowych bonusów po osiągnięciu wskaźników jakościowych. Wcześniej istniała możliwość certyfikacji co roku, po spełnieniu odpowiednich kryteriów (wyniki sprzedażowe) i otrzymania wysokiej podwyżki (jasny,klarowny system wynagradzania). Obecnie podwyżka jest przyznawana bodajże "wedle uznania". Musi być również na to fundusz.. Co do prowizji, to temat rzeka. 7. Twoje obowiązki: procesy obsługowe przez składanie reklamacji, przyjmowanie reklamacji, przyjmowanie towaru na reklamację, i inne rzeczy które po 3 miesiącach pracy nie sprawią Ci większego problemu. Sprzedaż:.. o ile wcześniej była to typowa sprzedaż w salonie, tak teraz uważam, że "sprzedaje się" możliwie wszystkimi kanałami, trzeba dzwonić do klientów, umawiać ich na spotkanie.. etc. -> Oczekiwałem czegoś innego, ale cóż jak nie ma zbyt dużego zainteresowania usługami w salonie, a chcesz sprzedać żeby zrobić cel i utrzymać się w firmie, to dzwonisz, wysyłasz maila, bierzesz udział w innych akcjach żeby tylko się udało. I... co miesiąc to samo. 8. Kim jesteś w firmie...? W swoim saloniku, w którym pracujesz jesteś w zależności od tego jak sobie zasłużysz, np. szanowanym,dobrym kolegą z pracy, na którego można liczyć, któremu można pomóc i który również Ci pomoże. Bezpośredni przełożony --> a Ty.. tak samo w zależności jak sobie zapracujesz... Przełożony (dystrykt) --> a Ty.. jesteś wskaźnikiem, póki palisz się na zielono w tabelkach jest okej, jak się zapalasz na czerwono i palisz się zbyt długo to masz problem, Twój bezpośredni przełożony również...w końcu to on sprawuje nad Tobą kontrolę prawda? 8. Czas pracy -> różnie w jednym miesiącu więcej godzin i praca głównie na drugą zmianę w innym miesiącu więcej na rano, ogólnie czas pracy w porządku o ile masz tak zarąbistego przełożonego jak ja.. z którym możesz się dogadać co do grafiku. 9. Ogólne wnioski -> Hmm jak się dobrze trafi tak jak ja trafiłem to praca naprawdę super, super ludzie, klimacik itd. Kasa też dobra jak robisz cele.. ale dla mnie to nie jest praca na przyszłość. Dlaczego? Patrząc na mnie i na moich kolegów/kolezanki z pracy. Część z nich pracuje już firmie bardzo długo, 10-20 lat i co? No nic.. mają takie same stanowisko jak ja, podstawę wyższą powiedzmy o tysiaka i tam samo jak ja muszą wyrabiać cele żeby żyć w spokoju i dobrze zarobić. Ich doświadczenie już w żaden sposób nie wpływa na osiągane przez nich wyniki. Ja mając dwa lata doświadczenia mam taki sam wpływ na osiągane przeze mnie wyniki jak oni na swoje po 10-20 latach pracy. Czego nie można byłoby powiedzieć gdybyśmy wybrali jakiś konkretny zawód, np. księgowość/budownictwo/ stolarstwo. Kończę..bo już mi znaków brakuje. Mógłbym o tej pracy dobry esej napisać:). Pozdrawiam 3majcie się.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Orange
@Naamach

Co za bzdury, pracowałem w Orange 5 lat, zero perspektyw, nie ma szans na awans, nikt nie awansował na "menagerke", wszyscy siedza jako konsultanci, dwie osoby awansowały na kierownika / bo miały dobre wyniki sprzedażowe ale zerowe pojęcie o zarządzaniu personelem, nie wspominając ze nie mieli nawet wykształcenia. Kto zarabia 6-10 tys / nikt / może Ekspert ds Sprzedaży wyciągnie z premia 5 tys netto. Ludzie uciekają z Orange. Dofinansowanie do wakacji raz na 24 miesiące, i ten śmieszny fundusz emerytalny, to jest abstrakcja a nie pozytywy tej pracy. Kto ma rozum ucieka, pracują tu ludzie z wiosek i może oni są zadowoleni, nikt normalny w Orange pracować nie będzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
orange
@Orange

A wiesz ile sie zarabia pracując u subagenta GTI 1500 zł netto i umowa zlecenie. Wesoło dziewczynki tam maja.

Prawda boli
@orange

Wpis ze orange dobra praca pisal HR poznacie po rozbudowanym opisie i zadnej uwadze o pracy. Pracowalem 8 lat odszedlem bo zrobili (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) kierownicy sa strasznie mobingowani i zyja tylko praca wyzywaja sie na pracownikach zarobki (usunięte przez administratora) ponizej minimalnej i podpisujesz weksel potem po sadach bedziecie chodzic za plecami robia waly. Nievwarto nawet jakby dawali 10k zl na reke

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek
@Naamach

Naamach co ty za propagandę siejesz. Geebels Orange Polska cię zatrudnił. W obozie też rozdawali chleb, a wymagali wielogodzinnej pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Naamach
@Marek

Jaką propagandę? Każdy ma swoje zdanie na temat firmy, forum jest otwarte na różnych użytkowników nie tylko na tych którym nie wyszło.. :). Mi wyszło i wychodzi, ale jakieś tam swoje przemyślenia przelewam na forum. Może akurat komuś moja opinia wyda się pomocna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomasz
Inne

Myślę, że temat obozów nie jest odpowiedni do żartów. Zawsze można sobie poprawić w innym miejscu!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jaaaas

Tak bardzo się cieszę, że uwolniłam się od pracy w sprzedaży i obsłudze klienta. Brak stresu, wysłuchiwania pretensji klientów i sztucznych uśmiechów . Teraz mam spokojną prace w innej branży od 7:00 do 15:00 od pn do pt i żadnego "ciśnienia sprzedażowego" i innych cyrków ... Wreszcie śpię spokojnie Czego i Wam życzę ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Naamach
@jaaaas

Szczerze po części Ci zazdroszczę, ale jak pomyślę o zarobkach to po 2-3 miesiącach pracy na "spokojnie" zatęskniłbym za naszym "kochanym" Orange ...:) Ile zarabiasz? 2 -2,300 netto?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jaaaaas
@Naamach

Mam podstawę taką jak w Orange ale w euro :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Naamach
@jaaaaas

Jeżeli mieszkasz za granicą to kiepskie to porównanie, poruszamy się wtedy na dwóch zupełnie innych płaszczyznach, jeżeli natomiast dostałaś pracę w międzynarodowej firmie w Polsce i dostajesz wypłatę w Euro to gratuluję .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Prawda
@Naamach

Nie ma co plakac Namach poszukaj na olx znajdziesz lepsza prace i wiecej platna. Chciec to moc.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dzekop.
@jaaaas

Orange, atrakcyjnym finansowo był 10-15 lat temu. Teraz, zamrożone podwyżki albo marne minimalne - ile to było ostatnio 70 zł brutto ? i to dla najlepszych sprzedawców. Teraz sprzedawca w Orange na start dostaje 1800-1900 zł netto. W biedronce płaca więcej. A jako handlowiec w mniejszej firmie wypłata się zaczyna od 2,5 tys netto. Pisze to na przykladzie kilku rozmów rekrutacyjnych żeby stwierdzić co się na rynku dzieje, które ostatnio odbyłem. Benefity ? Kiedy ostatni raz uzyliscie FitProfit ? W Luxmedzie kolejki większe niż w NFZ. Morał z tego taki... ze to co na początku w Orange wydaje się "łał" po paru miesiącach tego się już nie zauważa. Oczywiście... resztę dobija się premia - przy dzisiejszym przesyceniu rynku telekomunikacyjnego a co za tym idzie, niższe stawki prowizyjne i faworyzowaniu Światłowodu przy aktualnej żenujacej dostępności - to żeby te premie wyrobić, to trzeba mocno nasciemniac i klientów i Orange.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dzekop.
@jaaaas

.... wiec szczerze ? Wole zarabiać trochę mnie i kształcić się w kierunku niesprzedazowym, niż być Rekinem Sprzedaży Orange a potem ze wstydem uciekać wzrokiem na ulicy albo oglądać się za siebie przed klientem, któremu trzeba było wcisnąć dodatkowy internet albo konto bankowe, bo brakowało kierownikowi do planu dziennego i od rana męczył bułe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Orange Polska S.A. - Chorzów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Orange Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Orange Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w Orange Polska S.A. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Orange Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii