Czytając całe forum widać, że osoby które opuściły to miejsce przez presję i (usunięte przez administratora) od PM nawet boją się wypowiedzieć na tym forum. Odeszłem z tej pseudo korporacji przez PM które nie radzą sobie z presją jaką dostają od zarządu i całą złość przekazują na pracownika. Nie dajcie się zwieść na ruchy marketingowe jak śniadania, benefity i wszelkie dodatki w formie integracji. Nie dbają o zdrowie psychiczne i wyciskają do granic i nawet jak jesteście dobrym pracownikiem który się stara się z całych sił a zrobicie błąd to ten błąd będzie eskalowany tak, że stwierdzicie, że pieniądze nie są warte tych nerwów.Widziałem na własne oczy atak paniki jednego pracownika i został doprowadzony do ataku i musiał wyjść z z budynku by móc normalnie oddychać. Wcisną wam wszystko na rozmowie i będzie różowo ale po czasie ten pył opadnie. Wiele osób miało takie same odczucia i do dzisiaj unikają tematu tej firmy bo udało im się wstać na nogi. Mam nadzieję, że w końcu te osoby odezwą się na tym forum.
Bardzo nam przykro, że doświadczyłeś tak przykrych sytuacji w naszej firmie. Żałujemy, że do działu HR nie dotarła żadna informacja dotycząca sytuacji jaką opisujesz (wiedząc o niej moglibyśmy odpowiednio zareagować). Jeśli jesteś otwarty na rozmowę teraz, to chętnie przyjrzymy się bliżej tematowi (hr@bluesoft.com). Zawsze jesteśmy otwarci na rozmowy i staramy się każdorazowo odpowiednio reagować, aby zapobiegać występowaniu takich sytuacji.
Co do tematu rozmów to jak wygląda rekrutacja lecz do Was do działu? Mam doświadczenie i właśnie rozglądam się za pracą w okolicy. Trudno się do Was dostać? Z kim wtedy przeprowadzana jest rozmowa i jakie występują standardy finansowe zaraz po zatrudnieniu? Mimo, że w tej wypowiedzi było przykro ogólnie atmosfera jest w porządku?
Cześć @Wiola, Co do atmosfery, to wypowiadamy się jako zespół, ale myślę, że jesteśmy zgodni w tym temacie ;) Komunikacja jest u nas jasna i otwarta, lubimy ze sobą rozmawiać nie tylko na służbowe tematy. Mamy w ciągu tygodnia również spotkania na luźne pogaduchy. Polecamy też dobrą kawę w naszym biurze! Rekrutacja do nas nie jest formalna czy sztywna. Zazwyczaj to 2 etapy: rozmowa telefoniczna z Managerem działu HR a następnie rozmowa online/ spotkanie w biurze, tak abyśmy mogli lepiej się poznać - zarówno my Ciebie, jak i Ty nas. Wtedy też rozmawiamy o warunkach zatrudnienia oraz o możliwościach w BlueSoft. W tym momencie nie poszukujemy nowych osób do zespołu HR, ale trudno jest nam przewidzieć co przyniesie przyszłość. Możesz zaglądać na naszą stronę https://bluesoft.com/pl/kariera/oferty-pracy/. Jak tylko pojawi się u nas potrzeba w zespole, to na pewno opublikujemy tam ogłoszenie :)
Cześć, odnosząc się do podanego linka oraz ofert do Was zastanawia mnie sytuacja względem testowania. Czy będzie dostępna do końca roku oferta dla testera bez doświadczenia komercyjnego? Przyuczanie ludzi do tego? Widzę chociażby przy manualnym min 3 lata doświadczenia, do których znacznie mi daleko. Decydujecie się na osoby na część etatu?
Nie polecam, nie radzą sobie z projektami, z tp ich wywalili, chamskie odzywki, pomiatanie ludźmi, (usunięte przez administratora) na każdym kroku.
Jeszcze w szczegółach nie siedzę, ponieważ dopiero przeglądam wątki. Z czego może wynikać taka kultura pracy, którą teraz w tym momencie opisujesz? Prócz przyczyny ciekawi mnie dalsza perspektywa oraz podejście osób o długoletniej karierze w firmie, są takie? Na których działach zazwyczaj?
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Bluesoft?
Też widziałam je i wydaje mi się że dobrze wyjaśniają co to. Niejasne jest dla mnie jedno, jest mowa o pieniądzach ale raczej w sekcji poświęconej temu co to będzie jak już dzięki szkółce dostaniesz się do BS. A w trakcie? Jakieś płatności są? @Kazimierz, liczę na Twoją pomoc.
Tak, szkółki są normalnie płatne w rozliczeniu godzinowym (godziny nauki/robienia zadań). Po szkółce, jeśli obie strony są zainteresowane, można zostać przyjętym do Bluesoft. Przy czym nie mylcie braku doświadczenia z brakiem wiedzy informatycznej ;)
Próbuję to ogarnąć, ale chodzi Ci o wiedzę teoretyczną tak? Bo przecież nie wynikającą z doświadczenia, skoro mam je dopiero nabywać. Enyway, płaca w szkółce wystarczy na przeżycie? ;)
Tak, teoretyczna, szkolna. Znajomość programowania w jakimś języku, algorytmów itp. „Wystarczy na przeżycie” to chyba dość subiektywne potrzeby, ale szkółka to tylko 3 miesiące potem jest już możliwość pracy.
A ogólnie za tą szkółkę płacą czy nie? Tak z ciekawości? I ile godzinn dziennie trzeba się w niej pojawiać aby to co potrzebne ogarnąć?
sprawdz w ogłoszeniach, wszytsko jest napisane. Szkółki są płatne, 120 godzin miesięcznie czyli pewnie 6 godzin dziennie
To jedna z najgorszych firm na polskim rynku, rak, wystarczy chwilę popracować w niej aby się przekonać jak menagerowie traktują swoich podwładnych, jeszcze oberwiesz od ziomków których manager napuści na ciebie.
Ktoś oberwie? W zasadzie jak, co masz konkretnie na myśli? Zdalnie w sumie chyba ciężko o jakiegoś fizycznego kopa? Doprecyzujesz taka sytuacje? Chodzi o jakieś kwasy przy samym projekcie czy akurat w trakcie pracy wszystko idzie ok i nawiązujesz tylko do atmosfery?
Współpracowaliśmy krótko (byłem kontraktorem). Firma w porządku, powiedziałbym, że standardowy software house. Na pewno nic złego nie powiem o firmie, natomiast dwa projekty, które mi się trafiły, były akurat nieprzyjemne. Obydwa z branży bankowej, oba kompletnie niedostosowane do realiów pracy zdalnej, problemy z logistyką, sprzętem itd. Zwłaszcza, że model współpracy to był bardziej taki body leasing, czyli bezpośrednio z zespołem klienta. Nie obwiniam o to BlueSoft, bo w takim modelu jako firma nie mieli za wiele do powiedzenia. (Muszę też podkreślić, że nikt z BlueSoft nie prowadził wobec mnie żadnej dezinformacji - byli transparentni). Z drugiej strony, jak firma prowadzi projekty w modelu, kgdzie nie ma wiele do powiedzenia, to jest to konkretne ryzyko, które potencjalny kandydat musi moim zdaniem brać pod uwagę. Z tych względów ocenę oznaczam jako neutralną. Mam nadzieję, że mają też nagrane fajniejsze tematy i ja po prostu nie miałem szczęścia.
Parę miesięcy na krzyż. Odszedłem sam, bo znalazłem odczuwalnie lepszą ofertę (czy właściwie ona mnie znalazła). BS - jak i klient końcowi - byli zresztą gotowi, by w tej sprawie powalczyć (w sensie negocjacji finansowych), ale mnie się ten klient końcowy szczerze mówiąc w takim stopniu nie podobał, że czułem się już zdecydowany. Jeszcze raz podkreślę, że kiepscy byli klienci końcowi, z którymi miałem styczność' sam BlueSoft to taka firma jak firma, a ludzie mili.
Ja współpracowałem jako kontraktor przez agencję zewnętrzną, a nie bezpośrednio z BlueSoft. Tak że moja odpowiedź nie będzie niestety miarodajna, bo takie wynagrodzenia są z reguły osobno budżetowane i to jest inna sytuacja. Wtedy zresztą dopiero w trakcie procesu dowiadujemy się, że klientem będzie np. BlueSoft. Ale tak czy siak stawka była na tamten czas przyzwoita a widełki realne - ubiegałem się o maksimum, wylądowałem bodaj 5 zł poniżej.
5 poniżej? Na podstawie czego? Udało się przy tym otrzymać jakieś szersze i adekwatne uzasadnienie skoro ostatecznie przystałeś na tę propozycję? Co do finansów to czy ktoś kto na bieżąco współpracuje miałby odniesienie? podobnie trudno jest wynegocjować cos lepszego?
Senior developer który prowadził rozmowę o pracę na jedno ze stanowisk programistycznych był niesamowicie szyderczy, uważał się za lepszego od innych, drwił z odpowiedzi, nigdy nie spotkałem się z tak złym doświadczeniem na rozmowie. Nie moglem nawet prosić o deprecyzowanie jak ma działac funkcja która miałem napisać na żywo
Wąskie to sito rekrutacyjne, o którym ktoś wspomniał? patrzę na ofertę ze strony dla Frontend Deva. Niby w nawiasie piszą, że na Angularze się pracuje ale w opisie również React został wpisany, który bardziej by mi leżał. Możecie proszę opisać proces kwalifikacyjny?
Zostalem zatrudniony jako programista na projekt dla jednego z bankow. Po jakis 2 miesiacach oswiadczono mi ze projekt zostaje wstrzymany a kolejnego w technologi w ktorej pracuje nie ma. Z dnia na dzien zostalem bez zadnych zarokow. W sumie zostalem pozostawiony sam sobie (umowa b2b, tylko taka oferuja) i nie otrzymalem zadnego wsparcja ze strony fimy. Nie polecam, szkoda czasu i nerwow.
Ale za te dwa miesiące wszystko normalnie zostało opłacone? Ciekawi mnie stawka. A jakie są wyjaśnienia? I co z tym wstrzymanym projektem? Od razu wracasz do niego gdy go odmrożą?
Jesli chodzi o platnosci to wszystko zostalo uregulowane. Oficialnie klient sie wycofal z projektu. Jak tylko sie dowiedzialem to zaczalem szukac nowej pracy i juz pracuje gdzie inndziej. Nawet gdyby mi cos zaproponowali po jakims czasie to bym sie nie zgodzil. Ciagle bym mial stylu glowy ze znowu cos takiego sie stanie i jutro nie bede mial pracy.
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Bluesoft?
Też widziałam je i wydaje mi się że dobrze wyjaśniają co to. Niejasne jest dla mnie jedno, jest mowa o pieniądzach ale raczej w sekcji poświęconej temu co to będzie jak już dzięki szkółce dostaniesz się do BS. A w trakcie? Jakieś płatności są? @Kazimierz, liczę na Twoją pomoc.
Tak, szkółki są normalnie płatne w rozliczeniu godzinowym (godziny nauki/robienia zadań). Po szkółce, jeśli obie strony są zainteresowane, można zostać przyjętym do Bluesoft. Przy czym nie mylcie braku doświadczenia z brakiem wiedzy informatycznej ;)
Próbuję to ogarnąć, ale chodzi Ci o wiedzę teoretyczną tak? Bo przecież nie wynikającą z doświadczenia, skoro mam je dopiero nabywać. Enyway, płaca w szkółce wystarczy na przeżycie? ;)
Tak, teoretyczna, szkolna. Znajomość programowania w jakimś języku, algorytmów itp. „Wystarczy na przeżycie” to chyba dość subiektywne potrzeby, ale szkółka to tylko 3 miesiące potem jest już możliwość pracy.
A ogólnie za tą szkółkę płacą czy nie? Tak z ciekawości? I ile godzinn dziennie trzeba się w niej pojawiać aby to co potrzebne ogarnąć?
sprawdz w ogłoszeniach, wszytsko jest napisane. Szkółki są płatne, 120 godzin miesięcznie czyli pewnie 6 godzin dziennie
To jedna z najgorszych firm na polskim rynku, rak, wystarczy chwilę popracować w niej aby się przekonać jak menagerowie traktują swoich podwładnych, jeszcze oberwiesz od ziomków których manager napuści na ciebie.
Ktoś oberwie? W zasadzie jak, co masz konkretnie na myśli? Zdalnie w sumie chyba ciężko o jakiegoś fizycznego kopa? Doprecyzujesz taka sytuacje? Chodzi o jakieś kwasy przy samym projekcie czy akurat w trakcie pracy wszystko idzie ok i nawiązujesz tylko do atmosfery?
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/5/1/5/5154c983fedca4b01003c9d9d8fd0a08.png)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/2/6/7/2672562ca0d9785d33dc54aa8f7f029c.jpg)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/d/c/2/dc2f24518b1d26a011ae116187388180.png)
Czytając całe forum widać, że osoby które opuściły to miejsce przez presję i (usunięte przez administratora) od PM nawet boją się wypowiedzieć na tym forum. Odeszłem z tej pseudo korporacji przez PM które nie radzą sobie z presją jaką dostają od zarządu i całą złość przekazują na pracownika. Nie dajcie się zwieść na ruchy marketingowe jak śniadania, benefity i wszelkie dodatki w formie integracji. Nie dbają o zdrowie psychiczne i wyciskają do granic i nawet jak jesteście dobrym pracownikiem który się stara się z całych sił a zrobicie błąd to ten błąd będzie eskalowany tak, że stwierdzicie, że pieniądze nie są warte tych nerwów.Widziałem na własne oczy atak paniki jednego pracownika i został doprowadzony do ataku i musiał wyjść z z budynku by móc normalnie oddychać. Wcisną wam wszystko na rozmowie i będzie różowo ale po czasie ten pył opadnie. Wiele osób miało takie same odczucia i do dzisiaj unikają tematu tej firmy bo udało im się wstać na nogi. Mam nadzieję, że w końcu te osoby odezwą się na tym forum.
Bardzo nam przykro, że doświadczyłeś tak przykrych sytuacji w naszej firmie. Żałujemy, że do działu HR nie dotarła żadna informacja dotycząca sytuacji jaką opisujesz (wiedząc o niej moglibyśmy odpowiednio zareagować). Jeśli jesteś otwarty na rozmowę teraz, to chętnie przyjrzymy się bliżej tematowi (hr@bluesoft.com). Zawsze jesteśmy otwarci na rozmowy i staramy się każdorazowo odpowiednio reagować, aby zapobiegać występowaniu takich sytuacji.
Co do tematu rozmów to jak wygląda rekrutacja lecz do Was do działu? Mam doświadczenie i właśnie rozglądam się za pracą w okolicy. Trudno się do Was dostać? Z kim wtedy przeprowadzana jest rozmowa i jakie występują standardy finansowe zaraz po zatrudnieniu? Mimo, że w tej wypowiedzi było przykro ogólnie atmosfera jest w porządku?
Cześć @Wiola, Co do atmosfery, to wypowiadamy się jako zespół, ale myślę, że jesteśmy zgodni w tym temacie ;) Komunikacja jest u nas jasna i otwarta, lubimy ze sobą rozmawiać nie tylko na służbowe tematy. Mamy w ciągu tygodnia również spotkania na luźne pogaduchy. Polecamy też dobrą kawę w naszym biurze! Rekrutacja do nas nie jest formalna czy sztywna. Zazwyczaj to 2 etapy: rozmowa telefoniczna z Managerem działu HR a następnie rozmowa online/ spotkanie w biurze, tak abyśmy mogli lepiej się poznać - zarówno my Ciebie, jak i Ty nas. Wtedy też rozmawiamy o warunkach zatrudnienia oraz o możliwościach w BlueSoft. W tym momencie nie poszukujemy nowych osób do zespołu HR, ale trudno jest nam przewidzieć co przyniesie przyszłość. Możesz zaglądać na naszą stronę https://bluesoft.com/pl/kariera/oferty-pracy/. Jak tylko pojawi się u nas potrzeba w zespole, to na pewno opublikujemy tam ogłoszenie :)
Cześć, odnosząc się do podanego linka oraz ofert do Was zastanawia mnie sytuacja względem testowania. Czy będzie dostępna do końca roku oferta dla testera bez doświadczenia komercyjnego? Przyuczanie ludzi do tego? Widzę chociażby przy manualnym min 3 lata doświadczenia, do których znacznie mi daleko. Decydujecie się na osoby na część etatu?
Nie polecam, nie radzą sobie z projektami, z tp ich wywalili, chamskie odzywki, pomiatanie ludźmi, (usunięte przez administratora) na każdym kroku.
Jeszcze w szczegółach nie siedzę, ponieważ dopiero przeglądam wątki. Z czego może wynikać taka kultura pracy, którą teraz w tym momencie opisujesz? Prócz przyczyny ciekawi mnie dalsza perspektywa oraz podejście osób o długoletniej karierze w firmie, są takie? Na których działach zazwyczaj?
Współpracowaliśmy krótko (byłem kontraktorem). Firma w porządku, powiedziałbym, że standardowy software house. Na pewno nic złego nie powiem o firmie, natomiast dwa projekty, które mi się trafiły, były akurat nieprzyjemne. Obydwa z branży bankowej, oba kompletnie niedostosowane do realiów pracy zdalnej, problemy z logistyką, sprzętem itd. Zwłaszcza, że model współpracy to był bardziej taki body leasing, czyli bezpośrednio z zespołem klienta. Nie obwiniam o to BlueSoft, bo w takim modelu jako firma nie mieli za wiele do powiedzenia. (Muszę też podkreślić, że nikt z BlueSoft nie prowadził wobec mnie żadnej dezinformacji - byli transparentni). Z drugiej strony, jak firma prowadzi projekty w modelu, kgdzie nie ma wiele do powiedzenia, to jest to konkretne ryzyko, które potencjalny kandydat musi moim zdaniem brać pod uwagę. Z tych względów ocenę oznaczam jako neutralną. Mam nadzieję, że mają też nagrane fajniejsze tematy i ja po prostu nie miałem szczęścia.
Parę miesięcy na krzyż. Odszedłem sam, bo znalazłem odczuwalnie lepszą ofertę (czy właściwie ona mnie znalazła). BS - jak i klient końcowi - byli zresztą gotowi, by w tej sprawie powalczyć (w sensie negocjacji finansowych), ale mnie się ten klient końcowy szczerze mówiąc w takim stopniu nie podobał, że czułem się już zdecydowany. Jeszcze raz podkreślę, że kiepscy byli klienci końcowi, z którymi miałem styczność' sam BlueSoft to taka firma jak firma, a ludzie mili.
Ja współpracowałem jako kontraktor przez agencję zewnętrzną, a nie bezpośrednio z BlueSoft. Tak że moja odpowiedź nie będzie niestety miarodajna, bo takie wynagrodzenia są z reguły osobno budżetowane i to jest inna sytuacja. Wtedy zresztą dopiero w trakcie procesu dowiadujemy się, że klientem będzie np. BlueSoft. Ale tak czy siak stawka była na tamten czas przyzwoita a widełki realne - ubiegałem się o maksimum, wylądowałem bodaj 5 zł poniżej.
5 poniżej? Na podstawie czego? Udało się przy tym otrzymać jakieś szersze i adekwatne uzasadnienie skoro ostatecznie przystałeś na tę propozycję? Co do finansów to czy ktoś kto na bieżąco współpracuje miałby odniesienie? podobnie trudno jest wynegocjować cos lepszego?
Cześć jakie są teraz oferty stażowe? widzę, że można zatrudnić się jako tester ale jak widać w opisie wymagane jest min 3 lata doświadczenia. ja akurat większego nie mam, jestem po dłuższej przerwie i planuje się przebranżowić, czy to odpowiednie miejsce pracy by podjąć się takiego kroku? Jak oceniacie w kontekście merytorycznym i jakich zarobków można się wtedy spodziewać?
Dla mnie spoko, firma jak firma. Nadgodziny i dyżury tylko jeśli sam zgłaszasz taką chęć. Stawki ok, umowa standardowa, nie ma co się czepiać.
Rekruterzy są niepoważni, poszukują "początkujących" kandydatów... z 4-letnim doświadczeniem. Szkoda czasu na takie żarty.
Czy możesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej w Bluesoft? Dodali nowe ogłoszenia 16 kwietnia na Justjoin.it.
Pracuję tu od 5 lat i muszę przyznać, że firma przeszła ogromną metamorfozę jeśli chodzi o podejście do pracownika i zarządzanie projektami. Teraz jest naprawdę dobrze. Większy luz, praca zdalna, nowe biuro, bardzo szeroka pula benefitów. Polecam :)
to rozwiniesz ten temat jeszcze szerzej? przede wszystkim te benefity ciekawią, jeśli chodzi natomiast o tę pracę zdalną to w jaki sposób teraz jest ona nadzorowana? o jakich wynikach z niej jest mowa?
Aplikowaliście na stanowisko IOS Developer w Bluesoft i zostaliście zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną? Podzielcie się swoimi wrażeniami ze spotkania z przedstawicielem firmy. Przekazane przez Was informacje mogą okazać się cenne dla innych użytkowników.
Czy karta sportowa i medyczna jest bezpłatna?
a ok dzięki. jest tu coś jeszcze do czego trzeba się dopłacać czy raczej całą resztę załatwia już sam pracodawca? na warunki zatrudnienia to jakie można obecnie liczyć? są jakieś plany na kolejny rok?
A Ty tak pół roku czekałaś na odpowiedź w sprawie benefitów? To takie ważne? Jak nie weźmiesz żadnych benefitów, to do niczego nie trzeba dopłacać (trzeba się dopłacać? dziwna konstrukcja językowa). Wyślij CV i się przekonaj jak jest!
Nie polecam aplikowanai do tej formy, aplikowałem jako (usunięte przez administratora).(usunięte przez administratora) czyli osoba która przeprowadzała ze mną rekrutację nie dość że nie przyszła wogóle na spotkanie to dopiero po 3 godzinach odpisała na maila aby umówić się na następny dzień. Rozmowa rekrutacyjna również do udanych nie należała. Praktycznie całą rozmowę musiałem prowadzić ja (kandydat) a podejście (usunięte przez administratora) było wręcz szydercze.
po prawie roku moge powiedziec ze mi sie podoba, co prawda mam doswiadczenie tylko w jednym projekcie, ale musze powiedziec ze naprawde konkretni ludzie, zero pitolenia, sporo luzu. Nowe technologie - Azure w moim przypadku, projekt greenfield, wiec nie ma grzebania sie w starym g..nie. Oczywiscie ze tarcia tez sie zdarzaja, albo jakies zmieny koncepcji albo czekanie na klienta, ktory nie moze sie zdecydowac sie co do wymagan, natomiast widac ze kazdy sie stara jakos isc do przodu. W porownaniu do korpa w ktorym siedzialem wczesniej to niebo i ziemia. Tam scrumy potrafily trwac godzine i nic z nich nie wynikalo, (usunięte przez administratora) do tego kultura promujaca (usunięte przez administratora)i sciemniaczy, przerost formy nad trescia, papierkologia (usunięte przez administratora), nie w Blusofcie. Czekanie na dostep 3 tygodnie, bo 16 osob musi dac approvala? Tutaj nic takiego nie ma, wiekszosc spraw administracyjncyh jest zalatwiana od reki. Moj bezposredni manager sam byl developerem, wiec od razu sie czuje, ze jest jakas nic porozumienia. Do tego nieograniczona praca zdalna (albo z biura jak ktos woli). Z wad to jest malo miejsc parkingowych w parkingu podziemnym i czasem trzeba zaplacic za parkomat. Przyjmne nowe biuro. Support IT na miejscu, wiec nie trzeba pisac ticketa do Rajesha w Bombaju i czekac tydzien na odpowiedz. Takze jesli chodzi o kulture i ogolnie atmosfere w pracy to polecam. Z wad no to projekty sa glownie polskie, wiec o tzn. miedzynarodowym srodowisku pracy mozna zapomniec. Natomiast kto co lubi. Jest elastycznie, wiec zawsze mozna cos robic druga lapa jak komus brakuje wrazen czy angielskiego w pracy.
Wygląda to na super opis. Mnie zaciekawiło to biuro nowoczesne. Czy to jest open space, gdzie wszyscy razem siedzą, czy są też pomieszczenia, aby można było w mniejszym gronie pracować? Jakaś kantyna/stołówka do zjedzenia jest?
To ciekawe, że Wasza dyskusja zakończyła się w erze pandemii, a era inflacji nie doczekała się nowego wątku. Jak widzę, firma nie wpisuje się w tradycję branży i nie podaje widełek w ogłoszeniach. Ktoś naświetli mi stawki dla juniora rzeźbiącego w Javie? Please...
Hmm.. zerknij tutaj https://nofluffjobs.com/pl/job/junior-java-developer-bluesoft-remote-np3pqmm7 Z tego co widzę firma komunikuje widełki.
Insider info: te widełki są tylko po to, żeby testować rynek - realnie zaniżą twoje umiejętności po rozmowie oraz zaproponują niższą stawkę
To jest nieprawda. Podawane widełki są realne i można je podczas rozmowy wynegocjować. Może w Twoim przypadku realnie miałaś za niskie kwalifikacje na proponowane widełki i stad niższa propozycja? W moim przypadku wszystko się sprawdziło.
Pracuję w tej firmie poniżej roku. Większości przedstawionych w tym wątku negatywnych opinii nie mogę potwierdzić na podstawie mojego doświadczenia. Firma jest jednak bardzo duża, pracownicy rozproszeni, więc pewnie i doświadczenia mogą być bardzo różne. Z moich obserwacji aktualnie firma aktywnie stara się poprawiać satysfakcję pracowników. Zaskoczyło mnie jak wiele spotkanych w firmie osób, w tym developerów, pracuje tam już wiele lat (nie jest rzadkością ponad 10). Jednym z wymienionych powodów jest możliwość zmiany projektu / technologii ze względu na wielkość firmy. Ludzie nie narzekają też na płace. Z przełożonymi można normalnie porozmawiać, dostaję feedback i interesują się moją opinią. Część osób jest zachęcana do pracy w nadgodzinach, inni pracują po 8 godzin. Firma terminowo płaci. Preferowane są umowy B2B, uop są raczej wyjątkiem, co może być minusem. Prawie wszyscy pracują hybrydowo, w praktyce to jednak bardziej praca zdalna. Atmosfera w firmie jest dobra. Proces rekrutacji i wdrożenia u mnie był szybki i sprawny. Z nowych benefitów niebawem ma się pojawić dostęp do platformy coursera :-) Dotąd jeśli chodzi o szkolenia oferta dotyczyła jedynie nauki języków oraz certyfikatów chmurowych.
No to faktycznie dla osoby jeszcze młodej w firmie to te warunki mogą wyglądać ok. widzisz z większością negatywów się nie zgadzasz, to tak dla pewności, który z nich ewentualnie jest prawdziwy według Ciebie?
Firma stosuje segregację sanitarną na imprezach. Wstyd
Wstyd? Chyba dla osoby, która coś takiego napisała a nie dla firmy, która dba o zdrowie swoich pracowników! I w ogóle co to za język? Teraz dbanie o zdrowie nazywa się segregacją?
Ta cała firma to wstyd. Ciekawe czy któryś z managementu poradziłby sobie w jakiejś prawdziwej firmie IT - szczerze wątpię. Także cieszcie się póki karuzela się kręci, bo jak spadniecie z rowerka to może trzeba będzie za 2k brutto pracować ;)
Firma dba o zdrowie swoich pracowników i stosuje się obowiązujących regulacji prawnych. Sytuacja pandemiczna nie jest dla nikogo łatwa, ale na pewno byłaby dużo gorsza, gdyby nie weryfikowano testów oraz certyfikatów na jednak duzej imprezie.
Gdyż nie ma podstaw prawnych do stosowania segregacji sanitarnej, a rozporządzeniami można się podetrzeć.
Wstyd czytać te wypociny nieudacznika, zamiast płakać jak to wszędzie źle może weź się do pracy.
Bardzo mi się podobają takie komentarze, bo jak są takie negatywne to od razu powodują, że ja się zapalam i sprawdzam. Oczywiście mogę się mylić, bo jeszcze z nimi nie pracowałem (jestem w procesie teraz) i sprawdziłem sobie LinkedIn... https://www.linkedin.com/in/marcinpodkowa/ https://www.linkedin.com/in/%C5%82ukaszbober/ https://www.linkedin.com/in/pawe%C5%82-%C5%BCurawski-bb002271/ https://www.linkedin.com/in/marcin-str%C3%B3%C5%BCa%C5%84ski-51b8421/ kolesie, którzy budowali swoje doświadczenie przez lata, w różnych firmach i wątpię, żeby zarabiali 2k gdzieś ;) Chyba, że Ci jakiś PM nie podpasował, ale to bym tego z kadrą menadżerską nie wiązał...
Bardzo przepraszam, ale nie rozumiem. Jeden gość wrzuca komentarz czysto hejterski sugerując, że pracują w firmie same słabiaki. Ty podrzucasz w odpowiedzi linki do profili LinkedIn osób, które przeszły do firmy Bluesoft z firm, które outsourcesują się w Bluesoft. Ergo, te osoby mogły przejść w ramach optymalizacji kosztów tych firm - co zresztą w przypadku Orange kiedyś było bardzo popularne. Nie wiem jak dowodzić to ma wysokich kompetencji. Szczególnie na specyficznych infrastrukturowych projektach...
To jak to jest z tymi nadgodzinami? Wszyscy zgadzacie się, ze jest ich sporo, ktoś wspomniał ze są dobrze płatne :D O ile więcej niż normalna stawka godzinowa?
Czy zdarzają się nadgodziny w Bluesoft?
Pytanie powinno brzmieć czy zdarza się brak nadgodzin. Praca czasami 14 godzinna, mój rekord to 20 i doba bez czasu na posiłek inny niż kawa i woda. Proponuje zapytać się na rozmowie rekrutera jak wygląda sprawa nadgodzin, ciekaw jestem jakie bajeczki wymyślą. Pewnie „ wiesz, są różne projekty...”
Brałem udział łącznie w 3 projektach i w żadnym nie było nakazu klepania jakiś nadgodzin. Oczywiście zdarzają sie sytuacje że pracowało się 12-14 godzin ale cóż... taka branża ;)
Pracuje w firmie od 5 lat; praca dla różnych klientów i w przeróżnych projektach. W żadnym nigdy nikt nie nakazywał aby pracować po godzinach. Sytuacja jest wręcz odwrotna, przełożeni i managerowie dbają o work-life balance i jeśli widzą, że ktoś robi nadgodziny zachęcają do odpoczynku, urlopu, etc. Oczywiście, jak to bywa w tej branży, nadgodziny w projektach mogą się zdarzyć, ale nie ma przymusu aby je robić.
Tak, tak, managerowie zachęcają do odpoczynku i work life balance xD plują w twarz to mów, że deszcz pada :) Wstydu nie macie blusofciaki
A co jeżeli taka osoba asertywnie odmówi pracy w nadgodzinach? rozwiążą kontrakt przy pierwszej nadarzającej się okazji i zatrudnią następnego wspolpracownika-ofiarę gotową go większych "poświeceń" dla firmy?
Zwolnienie? Raczej nie, są lepsze sposoby. Jak jest jedna asertywna osoba i cały zespół przychodzi w soboty i zostaje na nadgodziny to jak myślisz, jaka jest atmosfera w zespole :) kto jest winny, komu się nie chce, kto się obija ? Powiedzmy w ten sposób - są bardzo delikatne sposoby "motywowania" takiego pracownika. Np. przepytywanie z każdej zgłoszonej godziny - czemu rozwiązywanie tego ticketa zajęło 2h a nie 1,5 i takie tam :) Generalnie spoko, polecam doświadczenie :)
Tia i mają kurcze koło tysiąca ludzi i są firmą, w której w obecnym świecie pracuje się po 14 godzin i wszyscy się na to godzą :D
Powiem tak, poniewaz maja tysiąc osob to sa rozne teamy i wszytsko zalezy jak tafisz, u mnie pracujemy po 8h, a ew nadgodziny sa dla chętnych, nie chcesz, nie wierz ;)
Ale co, boli Cię, że ludzie pracujący z firmie mówią jak to czują? Myślisz, że dostają premię za komentarze na tym jakże obrazotwórczym portalu :)
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Bluesoft - Warszawa
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Bluesoft](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bluesoft?
Zobacz opinie na temat firmy Bluesoft tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Bluesoft?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 5 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Bluesoft?
Kandydaci do pracy w Bluesoft napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Aleje Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa - NIP: 5262667699 KRS: 0000138707
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Usługi IT tworzenia oprogramowania i aplikacji - Warszawa
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |