Bluesoft jest spółką, która współpracuje z dużą liczbą konsultantów w różnych obszarach i technologiach. Jak w każdej tego typu organizacji znajdują się lepsze i gorsze projekty. To samo się tyczy PM'ów i struktur do których się przynależy. W moim przypadku ogólny rozrachunek jest na plus, rzeczy które cenie to: * Atmosfera rozwoju i dzielenia się wiedzą * Project menadżerzy, którzy chcą spełniać moje potrzeby projektowe. Oczywiście, kontrakt okresowy z danym klientem trzeba wypełnić, ale jest możliwość przeskoczenia do innego klienta/ projektu, ja z niej skorzystałem * Brak przestojów, gdy projekt nawet niespodziewanie się kończy z powodu klienta to BSF szybko znajduje nowe miejsce dla konsultanta :) * Dofinansowania do kursów, certyfikatów. Prawdą jest, że podpisuje się dwuletnią lojalkę, jeżeli wcześniej skończy się współpracę to trzeba zapłacić taki stosunek ceny jak okres przepracowany podzielony na dwa lata * Nie najgorszy sprzęt do pracy To co mi przeszkadza w pracy to: * Może zdarzyć się nieciekawy projekt * Konsultanci, którzy lubują się we wzorcu "encja na twarz i pchasz"...
nie polecam, firma potrafi obiecać bonusy za wykonanie pewnych zadań i po ich wykonaniu wykręcać się od zapłaty. do dziś nie dostałem swojej zapłaty za coś, za co firma skasowała ładne pieniądze...
Ale jak to? Miałeś coś obiecane i firma się nie wywiązała a Ty tak? Przecież to łatwo udowodnić i odzyskać swoje pieniądze. Napisz proszę coś więcej, z chęcią podejmę się wystąpienia w Twoim imieniu w sądzie.
nie wiem jak wygląda praca w tej firmie natomiast proces rekrutacji woła o pomstę do nieba. Pani rekruterka znalazłszy mój profil na linku umówiła spotkanie i rozmowę techniczna z seniorem. przyznam, ze rozmowa była ciężka i na 50% pytań nie odpowiedziałem. Na koniec tej rozmowy się okazało, ze oferta była napisana jak na junior-mid developera a szukają tak naprawdę seniora, mniejsza o to. Nie pierwszy i nie ostatni raz udało/nie udało się przejść rozmowy o prace. Na spotkaniu pani poinformowała, ze odpowiedz pojawi się w przeciągu 3 dni. Nie mam z tym samego problemu bo wiem jaka będzie decyzja. Dziwne dla mnie jest to, ze nie dostałem decyzji oraz prowadząca zablokowała mój możliwy kontakt z nią dostęp na wspomnianym LinkedIn :) . Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem. Od razu zaznaczam, ze nie miałem żadnych złych intencji i nie było jakichkolwiek zgrzytów podczas rozmowy :)
W tej firemce dev to jedynie faktura. Na konwenanse nie tracą czasu. Więc samo ich traktujcie, jak odchodzicie.
Czy firma Bluesoft kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
Zero feedbacku po rozmowie rekrutacyjnej. Widać, że te wszystkie, liczne negatywne opinie to czysta prawda :)
Zastanówcie się czy chcecie pracować w firmie, w której PM nie pozwala rozmawiać z kolegami z zespołu inaczej niż przez chat bo klient może to źle odebrać. Rozumiecie, że pytacie się o coś, więc czegoś nie wiecie, więc jesteście nieprofesjonalni. Taki "mindset" prezentuje większość kadry zarządzającej w BLS, która uczepiła się stołków praktycznie na samym początku i nie ma tu żadnego mechanizmu korygującego, więc nic się nie poprawia. Jeśli w jednym projekcie cały zespół zwolnił się przez żenujące zachowanie PM'a i klient zagroził zerwaniem kontraktu, przeniesiono PM'a do innego zespołu, w którym było dokładnie to samo. Moim zdaniem ci ludzie są nie do końca zrównoważeni, nikogo nie obrażając, ale po prostu muszą mieć ogromne problemy emocjonalne, że tak się zachowują. Brak poczucia własnej wartości, kompleksy - manifestowane głównie agresją, krzykiem i molestowaniem psychicznym. Nie polecam pracy w tej firmie nikomu.
To jest typowo narcystyczny mindset: "O nic nie pytam, bo wszystko wiem". O jakimkolwiek korekcie własnego zachowanie nie ma mowy, to przyczyn wszelkich niepowodzeń szukają na zewnątrz (oni są przecież perfekcyjni - mit o narcyzie). Bluesoft to sami narcyzi, zapatrzone w siebie ciołki.
Faktycznie, potwierdza się co kolega pisze. Kontraktor z tej spółki prezentował tego typu zachowanie. Na pytanie o aspekty projektu odpowiadał i faktycznie pomógł ale potem donosił na menagera, podważając moje kompetencje, co spowodowało duże konsekwencje.
Witam. Mam ofertę od BlueSoftu. Może ktoś z was podać Imię i pierwszą literę nazwiska, lub same inicjały? Chcę się wystrzegać tego typu sutuacji
No większych bzdur nie słyszałem a pracuję w BlueSoft 8 lat, najlepsza firma w jakiej pracowałem dlatego tak długo tu jestem. Polecam wszystkim inteligentnym osobą które chcą zarabiać i się rozwijać, niestety czasem się zdarza że osoby nic nie wnoszą ale za to mają większe wymagania niż inni i z tego powodu są sfrustrowani i piszą takie głupoty.
To jaka jest prawda jak to negujesz???
Nie polecam, słaba atmosfera (usunięte przez administratora)
Witam Ile oferują za staż do akademii na programistę?
Najczęściej jest wszystko pozytywnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej słodzą i takiem tam nakłanianie do podjęcia współpracy ale jak już rozpoczniesz swoją przygodę z tą firmą to sytuacja odwraca się o 180 stopni. Najgorzej jest pójść i powiedzieć co Ciebie boli bo wtedy stajesz się wrogiem zajebistości. Czy można skończyć współpracę i odciąć się od tych ludzi? Gorzej jak spotkasz się z krzywdzącą opinią na swój temat od ludzi którzą mają ją od swoich znajomych z firmy BlueSoft, wtedy zdajesz sobie sprawę że smród się może jeszcze długo ciągnąć.
Wrogiem zajebistości też się stajesz, jeśli, po dwóch miesiącach, trzech sam zrezygnujesz. Mi d-pę obrabiali jeszcze długo, więc naprawdę rozumiem o czym piszesz. Jeżeli po tych komentarzach, ktoś tam pójdzie pracować (przy tej ilości ofert na rynku), to coś z nim ostro nie halo.
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Bluesoft?
Trzeba wpasować się do zespołu. Kompetencje OK, ale wg pani rekruterki cos nie zaiskrzyło. Co? Nie mam pojęcia. Pomijam fakt, ze Pani była bardzo chaotyczna z wiecznym uśmiechem na ustach, przytakiwała na wszelkie moje słowa. Usłyszałem, ze chętnie będzie ze mną kontynuować proces. Po drugiej rozmowie (z kimś innym z zespołu) mail z podziękowaniem. Wyjaśnienie co najmniej bez sensu. Strata ponad 2h na proces.
jak wyglada rozmowa rekrutacyjna? ktos moze cos wiecej powiedziec?
Witam, na jakie zarobki można liczyć jako adept w tej firmie? Szukam pierwszej pracy w IT, uczę się od roku Javy i nie chcę sie ośmieszyć z wymaganiami finansowymi. B2B
Widzę, że póki co nikt nie odpowiedział na zadane przez Ciebie pytanie, a szkoda... A może do tej pory już sam orientowałeś się, na jakie możesz liczyć wynagrodzenie w Twojej sytuacji. Możesz napisać coś więcej? Zdecydowałeś się nieco "w ciemno" aplikować do pracy w Bluesoft?
Moim zdaniem 3 - 3.5 netto ?? Teraz ciężko dostać się nawet na staż 1,5 roku na Helpdesku, bez studiów kierunkowych, bez bootcampu, samodzielne projekty i opensource
Jako programista bez żadnego doświadczenia dostałam 20zł/h na okresie próbnym (2mieś, ale niektórych trzymali 3-4 mieś), 35zł/h bez żadnych negocjacji na etacie i po prawie roku pracy, kiedy odchodziłam byłi skłonni zaoferować 50+ żebym została. Duży plus za danie szansy osobie bez doświadczenia, jak się trafi do fajnego zespołu, to jest nawet miło, ale technologia przestarzała i raczej mało rozwojowa praca.
Czym Bluesoft zachęcają? Jakie mają dodatki?
o dodatkach nic mi nie wiadomo, szczególnie że firma zatrudnia ostatnio głównie na b2b bez płatnego urlopu, ludzie są też remote więc nici z owocowych czwartków czy tym podobnych rzeczy. jest multisporcik :) na szkolenia bym nie liczył bo odchodząc przed upływem 2 lat zwracasz firmie koszt. firmie udało się ostatnio domknąć kilka rekrutacji na eksperckie stanowiska do ciekawych projektów gdzie widełki b2b(mimo braku urlopu) bardzo fajnie przebijały identyczne stanowiska w innych polskich Software Housach :) i mimo to jeszcze z zapasem na dalszy rozwój kariery w firmie, co było zaznaczone przy rekrutacji. uważam że ludzie z dużym doświadczeniem którzy chcieliby kontynuować karierę w środowisku Software Housów powinni dać firmie szansę :) o stanowiskach mid/junior się nie wypowiem bo nie mam wiedzy
Czy w firmie Bluesoft są regularne szkolenia pracownicze?
Czy firma Bluesoft w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Ja nie słyszałem o wysyłaniu na inne szkolenia niż wewnętrzne. Opłacane są zdane certyfikaty, ale zazwyczaj wiąże się to z podpisaniem dwuletniej lojalki
Tak, ale amortyzują się one w okresie dwóch lat, czyli jeśli odejdziesz po roku od szkolenia, to oddajesz połowę kasy za nie, a jeśli po półtora roku to oddajesz ćwierć kosztu.
Przeraża mnie to co czytam... Firma zatrudniająca głównie na b2b. Płaci uczciwie - zgodnie z podpisana umowa. Nie uchyla się od wypłaty za nadgodziny oraz zawsze na czas (ponad 3 lata i nigdy nie miałem opóźnienia). Projekty różne, zależy gdzie kto trafi. Może zmiana projektu po wolna, ale możliwa. Benefity typowe, budżet szkoleniowy jest, ale wymaga prośby u przełożonego. Szkolenia wewnętrzne są i trafiają się perełki, ale zainteresowanie nimi różne. Biuro dobrze skomunikowane, sprzęty klasy średniej. Mi pracuje się dobrze i nie myśle o wydostaniu się poza strukturę. Minusy: -bezpłatne postojowe w czasach pandemii miało miejsce u co najmniej 2 zasobów ludzkich; -praktyczny brak funduszu na integrację. Zalety: -fajni wspolpracownicy; -trzymanie się zasad zapisanych w umowie; -brak korpo procesowania; -trafiają się fajne projekty
„ u co najmniej 2 zasobów ludzkich” i właśnie tak to jest w bluesofcie :) Trzymaj się zasobie ludzki i powodzenia ;)
Pracuję w Bluesoft od października 2017. Nigdy nie miałam opóźnionej wypłaty. Te komentarze wyglądają na jakąś zmasowaną, hejterską akcję jednej osoby. Nie warto się tym sugerować - zadowolone osoby rzadko piszą komentarze na forach.
No to widocznie masz gen niewolnika i chodziłaś jak w zegarku. (usunięte przez administratora)
Oczywiście z pracy w BLS można być zadowolonym - o ile trafi się do klienta i nie ma się kontaktu z kadrą zarządzającą lub pracuje w dziale HR. Zadowolone osoby może rzeczywiście rzadko piszą opinie w internecie - jak więc wytłumaczyć Twoją opinię, jeśli nie jest to desperacka próba ratowania opinii o firmie? Ilość negatywnych opinii oznacza, że po prostu dużo osób jest niezadowolonych z pracy w tej firmie - może warto się zastanowić dlaczego i co zmienić zamiast udawać, że nie ma problemu? Firma ma bardzo złą opinię w branży i jak tak dalej będziecie działać to zostaną u was same miernoty i wstyd będzie taką firmę wymienić w CV. Ciągniecie tylko dlatego, że jest kilku wybitnych deweloperów, ale i oni powoli się zwalniają, a nowi na ich miejsce nie przychodzą. To nie jest problem wizerunkowy, tylko problem w samym rdzeniu firmy. Zresztą myślę, że sam prezes doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego pozbył się wszystkich udziałów.
>można być zadowolonym - o ile trafi się do klienta i nie ma się kontaktu z kadrą zarządzającą To jaki jest sens ze społecznego punktu widzenia takich firm jak Bluesoft? Klient jest idiotą i nie potrafi sam umieścić ogłoszenia na LinkedIn czy nofluffjobs? No bo przecież nie wpiera świadomie współczesnego niewolnictwa, prawda?
Chodzi o przeniesienie odpowiedzialności, redukcję kosztów rekrutacji i utrzymania takiego pracownika - po zakończonym projekcie nie musisz zwalniać ludzi itp.
Witam serdecznie a czy wszystkich tak traktuje w waszej firmie pracowników nie uciwa firma nie polecam pracy w tej firmie bo i ciebie po traktują jak śmieciami
Super ludzie i super firma. Daje możliwości rozwoju, wynagrodzenia są na czas (poprzednie opinie to chyba jakiś pojedynczy przypadek) i z każdym można pogadać i o wszystko zapytać :) Mimo dużej ilości pracowników nie jest jak w korporacji i zasady co do urlopów czy pracy zdalnej są dosyć luźne.
kłamiesz, poza tym większość komentarzy jest tu nie na temat, typowe dla półgłówka z IT który nie umie sklecić sensownego prostego wiarygodnego przekazu. Nie wiadomo jakiej firmy dotyczy komentarz, brak konkretu podmiotu co do opisywanej patologii, firma nie daje rozwoju - która firma ? Gdybym był moderatorem wywaliłbym większość komentarzy za bezużyteczność.
Firma z uporem maniaka usuwa nieprzychylne wpisy. Po przepracowanym kwartale nie otrzymałem pieniędzy - premii za zrealizowane projekty. Firma - spółka córka - nie ma nawet wytłumaczenia na taką sytuację, nie odpowiada na pisma i nie jest w stanie wytłumaczyć dlaczego wyszło tak a nie inaczej. Nie warto, problemy z płatnościami, słabe projekty.
Oj tak, potwierdzam! Jeśli ktoś chce prawdziwej odpowiedzi to tu jej nie ma - BS skutecznie usuwa wszelkie negatywne komentarze na swój temat... Byłem, żałuję, nie polecam!!
@embe - Ty miałeś gdzieś wpisaną premię w umowę i jej nie dostałeś? To chyba jest prosta piłka do wygrania. Chyba, że oczekiwałeś premii a jej nie dostałeś...to trochę coś innego. Ja nie słyszałem, żeby ktoś nie dostał swoich pieniędzy a pracuję to prawie 6 lat. Szczerze powiedziawszy nie widziałem też zapisów o premiach ustalonych z góry...co ciekawsze premia właśnie mnie zaskoczyła, bo jakoś w marcu 2016 roku przyszedł do mnie PM i powiedział, że dostanę 3,5 tys netto jako premię, której się nie spodziewałem. Od tego czasu praktycznie co roku coś wpada :) Pracowałem w Atosie, ITMagination...nigdzie tak nie miałem, także nie rozumiem o co chodzi...
No też mnie to zastanawia, czemu ludzie nie walczą o swoje, skoro czują, że powinni...może jednak nie powinni albo nie mają argumentów.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bluesoft?
Zobacz opinie na temat firmy Bluesoft tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Bluesoft?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 5 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Bluesoft?
Kandydaci do pracy w Bluesoft napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.