Jak się pracuje w Timberland (praca w salonie) Polska? Zadaj pytanie

Poniżej możesz napisać pytanie o to jak się pracuje w Timberland (praca w salonie) Polska, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w Timberland (praca w salonie) jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Timberland (praca w salonie) w Polska

anonim Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Mordeczka Nowy wpis
Kandydat

O mój boże. To niedobra wiadomość. Maciuś zrobił ze sklepów przedszkola i to głównie na umowy zlecenie. W takim razie sprzedawcy z doświadczeniem nie mają czego szukać w jego sklepach.

Marketing Investment Group Nowy wpis
Inne
@Mordeczka

Witaj. Jeśli chcesz zgłosić nieprawidłowości związane z niewłaściwym traktowaniem ze strony przełożonego prosimy o kontakt mailowy pod adresem: opinie@miggroup.com Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy Timberland (praca w salonie) zapewnia kartę multisportu?

Pytanie
 Pytanie

Czy Timberland (praca w salonie) organizuje staże dla studentów?

Doradcaklientawwa
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam nikomu pracy w salonie w obojetnie którym strumieniu. Chyba ze rzeczywiście sytuacja finansowa nas do tego zmusza. Wyplaty sa blisko minimalnej krajowej a premiowanie, które jest stałe niezależne od tego ile obrotu zrobisz, w żadnym stopniu nie motywuje do polepszenia swoich wyników sprzedażowych ani celów sklepu. Regionalni tworzą durne konkursy zamiast dać realna podwyżkę pracownikowi, a gdy jest okazja to robią wszystko żeby nie dać tej premii pracownikowi. Strumien premium to jest tylko z nazwy i cen produktów, wyżej wymienione wypłaty i profesjonalność kierowników regionalnych i kierowników salonów jest poniżej standardu PREMIUM. Kierownicy salonu to niedojrzali ludzie bez doświadczenia, rekrutują ludzi na podstawie wyglądu, wieku i zachowań, ostatnia rzecz na jaka patrzą to doświadczenie. Grafiki są układane pod kierownika, również kierownicy potrafią tworzyć pod siebie zasady jeżeli chodzi o grafiki, przykładowo: -Doradca klienta powinien robić więcej sobót w miesiącu -Pierwszeństwo z wolnymi dniami maja Ci co się uczą (Kierownik student) Podsumowując u osób nie uczących się czas prywatny wcale się nie liczy. Elastyczne grafiki to mit w tej firmie, ciagle problemy z brakiem personelu, a wszystkie nadgodziny to najchętniej by chcieli żeby odbierano. Tak samo kupony które dostaje się co KWARTAŁ , bardzo rzadko opłacają się żeby je w ogóle użyć. -40% od pierwszej ceny, poważnie? Zdecydowanie nie polecam :)

Pracodawca

@Doradcaklientawwa

Dziękujemy za Twój komentarz. Wynagrodzenie pracownika sklepu składa się z podstawy, która jest stała + premii sprzedażowej. Premia sprzedażowa jest zależna od osiągniętych wyników. Konkursy to dodatkowa możliwość dla pracowników, by zwiększyć wynagrodzenie. Każdy pracownik przed przystąpieniem do konkursu powinien zapoznać się z regulaminem, by wiedzieć jakie warunki muszą zostać spełnione, by wygrać konkurs. Grafiki są ustalane do 20 poprzedniego miesiąca, na podstawie przedstawionych dyspozycyjności. Każdy pracownik przed rozpoczęciem nowego miesiąca jest informowany o grafiku na następny miesiąc, by z odpowiednim wyprzedzeniem dokonać ewentualnej korekty. W kwestii szkoleń – każdy Kierownik Sklepu przechodzi w MIG dwa szkolenia z zakresu rekrutacji podczas który uczy się jak przeprowadzić cały proces zgodnie z ustalonymi standardami. Jeśli w Twoim salonie pojawiają się sytuacje niezgodne ze standardami pracy w Marketing Investment Group, bardzo prosimy o maila z większą ilością szczegółów odnośnie wspomnianych przez Ciebie zdarzeń na opinie@miggroup.com. Obiecujemy przyjrzeć się sprawie. Bez takich informacji nie jesteśmy w stanie zareagować. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa odbyła się w części jadalnej FH piaseczno. Tłum ludzi słuchał o czym mówimy. Pierwsze wrażenie to zabieraj nogi za pas i uciekaj.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Pytanie
 Pytanie

Hej, czy w firmie Timberland płacą za nadgodziny?

Patka
@Pytanie

Tak płacą, badz oddają jako dni wolne jeśli jest taka możliwość. Chyba, że kończy się kwartał i nie mają jak zdjąć godzin to płacą bez problemu :)

Sławomir
Inne
@Patka

Jak długo pracujesz w tej firmie, czy polecasz ją jako miejsce na rozpoczęcie swojej kariery zawodowej? Ciekawią mnie kwestie szkoleń i atmosfery w pracy, mam nadzieję że napiszesz mi coś więcej na ten temat.

Patka
@Sławomir

Prace w tej firmie zaczęłam 2019 i jestem do dziś. Atmosfera w salonach jest przyjazna, z reguły pracują młode zespoły, ale bardzo zdeterminowane. Szkolenia są pilnowane przez trenerów zewnętrznych firmy, bardzo zwracają uwage na wiedzę produktową i obecne procedury jakimi posługuje się firma. Hmm.. pytasz czy polecam tą pracę jako miejsce na rozpoczęcie swojej kariery zawodowej? szczerze zależy czego oczekujesz? jeśli chcesz być kimś więcej niż doradcą i zarządzać ludzmi to będzie ciężko. Przeważnie salony mają już swoich kierowników i koordynatorów, ale nie ma czego się obawiać różnie bywa i nawet po roku pracy możesz dostac wyższe stanowisko. Dużym atutem jest umowa o prace +dodatek lokalizacyjny +% od sprzedaży każdego miesiąca, firma posiada tez systemy benefitowe np sportowy OKsystem itp, zniżki do salonów Sizeer, Symbiosi,50style

Zostaw merytoryczną opinię o Timberland (praca w salonie) - Polska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Timberland (praca w salonie)
Przejdź do nowych opinii