Jak się pracuje w Sizeer (Marketing Investment Group S.A.) Polska? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Sizeer (praca w salonie) Polska, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w Sizeer (praca w salonie) jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Sizeer (praca w salonie) w Polska

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Ile zarabia doradca po podwyżkach w tym roku ?

6
S.Dolny
Pracownik
 Pytanie

Zdecydowanie odradzam podjęcie pracy w Sizeer.. Od czego by tu zacząć? 1. Wymagania: jak w każdym sklepie są określone wymagania do spełnienia, ale tutaj? Ciężko to nazwać zwykłymi wymaganiami. Stoisz 12h, nie możesz się podpierać, nie możesz siadać (nawet nie ma gdzie), najlepiej, jakbyś stał w strefie A cały dzień( na początku sklepu) i witał KAŻDEGO napotkanego klienta, ale nie zwykłym dzień dobry, a stekiem bzdur, które firma nazywa POK’iem. Firma, oczekuje od ciebie, że za marną stawke, będziesz robić teatrzyk, od a do z tak jak napisali, zagajać, prowadzić rozmowy, nawet kucać przy kliencie jak mierzy buty??? I wiele innych, a jak coś pominiesz, to kierownik regionalny stanowczo ci to wypomni, najlepiej przy kliencie. Apropo Pani kierownik, niestety nic miłego nie można powiedzieć, nie przyjemna atmosfera, zamiast motywacji, to publiczne kąśliwe komentarze, szczególnie przy wynikach, oczekiwanie znajomości pok-u na 100%, ponieważ firma uważa, że książkowa obsługa jest lepsza, od intuicyjnej. W kwestii kierownictwa- potrzebne jest więcej empatii i zrozumienia, pracownicy to nie roboty. 2. Premie: tutaj niestety też bardzo słabo, premie, wypłacane tylko za wygórowane wskaźniki, jak wejdzie za dużo osób do sklepu a mało cokolwiek kupi- tragedia, pracownik na pewno nic nie robi cały dzień. Klient kupił za mało rzeczy na paragonie? Tragedia, pracownik nie wie jak zaproponować produkt. Premie niby są, ale małe i zależne od masy rzeczy, nie ma żadnych benefitów, typu wczasy pod gruszą czy premia świąteczna, niby są zniżki 40%, ale dostajemy je wtedy, gdy się komuś przypomni, a patrząc na to, że jest to bardzo rzadko, to moglibyście dać chociaż te 60%. 3. Nastawienie, firma, w moim odczuciu, nastawiona jest tylko na zysk, jeśli chodzi o dobro pracowników, to pozostawiają wiele do życzenia, wypłata, jak na ich wygórowane wymagania względem obsługi, to chyba o połowe za niska. Pracownik, ma pracować jak najwięcej, najlepiej jakbyśmy byli robotami, zaprogramowanymi ze stałymi tekstami, i żebyśmy stali grzecznie wyprostowani cały dzień. To przykre, ale to najgorsza firma w jakiej pracowałem, zero komfortu pracy, stres przed kierowniczką regionalną, wygórowane wymagania, jakby Sizeer conajmniej był salonem Gucci, zero wsparcia, ciągle zmieniające się zespoły, nie wygodny system, na którym ciężko się pracuje, firma ma zdecydowanie więcej wad niż zalet, jedyną zaletą może być zespół- jeśli wam również się trafi, ale tylko to, chyba że co chwile będzie inny, bo nikt w tej firmie nie wytrzymuje. Byłoby również miło mieć na czym wypracowywać wyniki, szkoda że promocje dla klientów są śmieszne i nic nie warte, zero benefitów dla tych stałych, nie mamy na czym pracować a oczekujecie od nas cudów, podnosząc ceny za produkty, które już wcześniej słabo się sprzedawały. Dobra rada, weźcie się za regionalnych, przemyślcie sobie czy wasze sztywne zasady są wogóle efektywne, oraz poczytajcie opinie ludzi, którzy w końcu u was pracują i pracowali. W tej firmie jest masa zmian do wprowadzenia, ale ja na szczęście nie planuję już długo tutaj pracować.

Skins
Pracownik
@S.Dolny

Racja.

Nowy
Kandydat
 Pytanie

Cześć zastanawiam się nad pracą w charakterze kierownika w jednym z krakowskim sklepów. Moje pytanie czy warto i jakie są wasze opinie o tym stanowisku?

Leszno
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś z Leszna czyta tutaj komentarze i jest w stanie odpowiedzieć co tam się dzieje że ciągle szukają kierownika (kilka razy w ciągu pół roku/roku)? Co przeglądam oferty pracy na olx to zawsze wyskakuje mi kierownik salonu w Lesznie i zastanawiam się co tam jest nie tak, czy bardziej ekipa czy bardziej nacisk z góry i żaden kiero nie może zrobić planów i jest nacik i dlatego go zwalniają?

:)
Pracownik
@Leszno

Stałej ekipy tam nie ma, jest duża rotacja ludzi.. Albo są zwalniani przez nowych kierowników bo oni chcą stworzyć swój zespół i wybrać swoich ludzi a na końcu oni sami się zwalniają albo doradcy się sami zwalniają przez nowych kierowników i atmosferę jaka wprowadza.

Karolina
Inne
@:)

To o czym piszesz w pewnym sensie wygląda jak jakieś błędne koło. Nikt nie zastanawiał się nad tym w jaki sposób można to ustabilizować? Raczej po zbudowaniu dobrej postawy nie powinno dochodzić do tego typu sytuacji?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Z ilu etapów składa się proces rekrutacji w firmie Sizeer (praca w salonie)? Czy rozmowa kwalifikacyjna przebiega w pozytywnej atmosferze? Pracodawca umożliwia pracę w trybie zdalnym? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania z rekruterem.
Były
Były pracownik
 Pytanie

Odradzam pracę w Sizeer. Przyjmowanie reklamacji to też wielki żart. But rozeźlił się na szwie? Twoja wina bo nie zaimpregnowałeś impregnatem który wciskają na każdym kroku. Rozkleił się czubek? Twoja wina bo pewnie kopałeś o ścianę. Polityka firmy również jest beznadziejna. Wciskanie kitu klientom o promocjach, które tak naprawdę są niekorzystne dla klienta. Jak nie ma się dwóch sztuk na paragonie to jesteś beznadziejny. Wymagają od pracownika 300%, a sami dają może z 20%. Zniżka -40%? Na jedną rzecz i to od ceny regularnej a nie przecenionej. Sklep wyrobi wskaźniki a ty zrobiłeś największy utarg ale jesteś na pól etatu? Dostaniesz 10% swojej wypłaty dodatkowo czyli jakieś 160 zł, a osoba, która nie zrobiła nic a jest na pełnym etacie dostanie 320 zł. Przydała by się kontrola zachowania kierowników w sklepach. Kierownik w jednej z lokalizacji jest bucem, dwulicowcem i nie szanuje innych. Jeśli ktoś powie coś nie po jego myśli, automatycznie nastawia wszystkich przeciwko tej osobie. A jak z jakiegoś powodu nie polubi kogoś, to albo go przeniesie albo zwolni. Kierownik regionalny wcale nie lepszy. Ale co się dziwić jak to przyjaciele. Nie polecam tam pracy. Wiele miejsc oferuje o wiele lepsze warunki dla pracowników.

Pracodawca

@Były

Sposób postępowania, który opisujesz, nie jest zgodny ze standardami przyjętymi w naszej firmie. Chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com – zbadamy temat i postaramy się pomóc. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

halinka
Inne
@Sizeer (praca w salonie)

Oczywiście, że jest :(. Moje dzieci pracowały w Waszej firmie i dokładnie tak ją opisywały.

Masakra
Były pracownik
 Pytanie

Mam nadzieję, że każda osoba która zastanawia się nad podjęciem pracy w Sizeer, wcześniej trafi na tę opinię. Rozmowa rekrutacyjna na stanowisko kierownicze była przeprowadza w fantastycznej atmosferze z kierownikiem regionalnym. Kiedy rozpoczęłam już pracę, wcale tak kolorowo nie było. Na samym początku pracownik otrzymuje dostęp do platformy ze szkoleniami, z której NA PAMIĘĆ musi nauczyć się opowiadać o każdym modelu buta dostępnym na sklepie. Kiedy klient wchodzi do salonu, pracownik (niezależnie od tego czy jest kierownikiem, który ma na głowie multum innych spraw, czy pracownikiem na pół etatu) ma obowiązek podejść do niego w określonych ramach czasowych (10 sekund) i przeprowadzić coś, co się nazywa rozmową sprzedażową - zapytać o to jakich butów ktoś szuka, w jakim rozmiarze, jakim kolorze, do czego mają te buty służyć, a finalnie przynieść komuś dwa rozmiary i patrzeć jak mierzy, a w międzyczasie jeszcze doradzać. Jeśli ktoś w trakcie kontroli kierownika regionalnego, który patrzy wszystkim na ręce (zarówno podczas kontroli jak i podczas sprawdzania nagrań z kamer) nie opowie ciekawej historii o butach, które klient akurat trzyma w ręce, kierownik regionalny (osoba która była szkolona do zarządzania innymi ludźmi, szkolona z udzielania feedbacku) potrafi PRZY KLIENCIE, PRZY PRACOWNIKU ORAZ KIEROWNIKU żądać wyjaśnień, wytłumaczenia co się zrobiło źle (nie ma takiego wytłumaczenia, które byłoby wystarczające) i ogólnie zrówna Cię z ziemią tak, że później płaczesz na zapleczu przez resztę swojej 12h zmiany. Ankieta tajemniczego klienta to jest wyznacznik Twojej pracy. Jeśli masz poniżej 90%, kierownik regionalny po raz kolejny żąda wyjaśnień. Masz na głowie sprawy związane z prowadzeniem sklepu? To nie jest ważne, ważna jest obsługa klienta, tylko później się nie zdziw otrzymując bogatego merytorycznie maila o tym, że coś nie zostało zrobione na czas. Na każdym paragonie mają być co najmniej dwie sztuki, przez co pracownicy wciskają ludziom nic niewarte impregnaty, które i tak nie uchronią ich przed odrzuceniem reklamacji (które są rozpatrywane w znacznej większości przez kierownictwo sklepu, które nie przeszło odpowiedniego do wykonywania takiej pracy szkolenia). W moim przypadku, po kilku miesiącach pracy w tym miejscu, wydałam więcej pieniędzy na terapeutę, niż tam zarobiłam.

Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Sizeer?

Odpowiedź
Kandydat
@Pytanie

Tworzą się grupki jak w szkołach: elita i plebs.

Drezno
Inne
@Odpowiedź

Zgadza się, w większych salonach tworzą się grupki co widać podczas zakupów. Zauważyłem to w Lublinie, że pracownicy odtrącają jedną z dziewczyn ze swojej paczki. Może dlatego, że jako jedyna jest przemiła dla klientów

Galeria Mokotów
Inne
 Pytanie
@Odpowiedź

Zatrudniają na potęgę 20-latków, więc czego się spodziewałaś/łeś? Kultury? Umiejętności pracy w zespole? Profesjonalizmu? Nope... Chore kierownictwo, które dyskryminuje doświadczonych i kompetentnych kandydatów do pracy .....ze względu na wiek.

gość
Były pracownik
@Galeria Mokotów

100% prawdy.

pp
Pracownik
@Odpowiedź

Zależy od salonu, u nas w salonie jest niezmienny skład od ponad roku, kierowniczka w porządku i zawsze wszyscy idą sobie "na rękę" czy to z prośbami grafikowymi, czy nagłą potrzebą zamiany. Nikt sobie nie dogryza i nikt nie traktuje nikogo ani lepiej, ani gorzej. Jedyne zwolnienie jakie mamy od ponad roku jest spowodowane przeprowadzką, a nie złą ekipą czy też złym kierownictwem, więc wszystko zależne do jakiego zespołu trafisz

uehejsiz
Były pracownik
 Pytanie

Sizeer Sosnowiec Nawet nie wiem od czego zacząć. Może od samej firmy: umowa zlecenie traktowana jako zupełna śmieciówka. Zero profitów, premii czy zniżek. Nawet bonów świątecznych nie przewidziano (dla umowy o pracę owszem). Na kasie jeden profil sprzedawcy o nazwie ADMIN, na którym pracowali wszyscy na zleceniu. Gdy umowa o pracę miała słabe paragony, nabijała je na admina, żeby nie psuć sobie wyników - psując wyniki nam. Jednak tym nikt z góry się nie przejmował. Druga sprawa - szkolenia elearningowe. Masa materiału z BHP, reklamacji, trendów itp przez internet, które trzeba zrobić w wolnej chwili w domu. Nie jest za to w żaden sposób płacone. A co do samego kierownictwa sklepu, tu zaczyna się robić ciekawiej. Brak człowieczego podejścia kierowniczki, zero szacunku do życia prywatnego. Masz do 20? Nie ma opcji, zostaniesz dłużej bo to KONIECZNOŚĆ (1 klient na sklepie, 5 pracowników) Wydzwanianie o 7 rano z pytaniem, czy przyjdzie się do pracy. Zmiany w grafiku bez informowania nas o tym. Nie możesz przyjść? Przewracanie oczami i docinka, że na Ciebie nigdy nie można liczyć. Jesteś studentem i oferują Ci elastyczny grafik? W pierwszy miesiąc może, lecz gdy w drugim dasz dyspozycyjność to słyszysz, że szkoła szkołą, ale praca jest ważniejsza. Nie masz czasu na elearning bo np się uczysz do sesji? Nie ważne, elearning to priorytet. Organizowanie konkursów z nagrodami - bez rozstrzygnięć no i nagród. Brak umiejętnego przekazania informacji/zadania, zakręcenie, wydawanie sprzecznych poleceń, nieumiejętność zorganizowania pracy (przerwa o 20), NIE SŁUCHANIE PRACOWNIKA. Mówiąc do kierowniczki, miałam wrażenie, że mówię do ściany. Słuchała tylko tego, co chciała, a kiedy powiedziało się coś nie po jej myśli, to zamykała się na mówcę i brnęła dalej w swoje. Jak nie wyszło, to zaczynała być złośliwa. Każda rozmowa na podsłuchu i wyciąganie z niej własnych, najczęściej mylnych wniosków. „Kierownik ma pierwszeństwo” do zakupu nowej rzeczy z dostawy, do urlopu jako pierwszy, do dnia wolnego. Najwyraźniej też ma takie uprzywilejowania jak 2/3 razy dłuższa przerwa lub załatwianie swoich prywatnych spraw w czasie pracy (np. prywatne, ponad dwugodzinne rozmowy przez telefon na magazynie, wychodzenie na zakupy, czy zapraszanie partnera żeby przymierzył sobie ciuszki i spędzenie z nim czasu w przymierzalni). Bardzo mocne do odczucia uprzywilejowanie osób przez kierownictwo lubianych i na odwrót. W pewnym momencie do tego stopnia, że inni pracownicy unikali rozmowy ze mną, bojąc się konsekwencji jakie kierowniczka może wyciągnąć. Kiedy tylko po przerwie kierowniczka pojawiała się na sklepie, wszyscy uciekali z jej widoku, żeby czasem się do czegoś nie przyczepiła. Wymyślanie jakichkolwiek zadań „żeby się nie nudziło” dla lubianych mniej - np zlecenie wycierania półek o godzinie 20:50 (reszta stoi i gada). Jako doradca klienta, byłam oczywiście sprawdza a pod kątem wyników i wiele razy została mi zwrócona uwaga o małą liczbę paragonów - co było skutkiem wykonywanej zleconej mi pracy porządkowej na sklepie. Upominanie na każdym kroku - obsługuj klienta, nie opieraj się, mów dzień dobry głośniej, nie sprawdzaj wyników na komputerze, nie stój w tym miejscu tylko dwa metry dalej, to że dałam Ci jakieś zadanie nie znaczy, że w międzyczasie nie masz obsługiwać klientów, dlaczego to nie jest skończone. Podejście kierownictwa do klientów też pozostawia wiele do życzenia. Samo to, że podczas reklamacji ODMAWIAJĄ zwrotu pieniędzy wciskając bony, jest moim zdaniem jakąś pomyłką. To naprawdę niewiele, co mnie spotkało w ciągu 4miesięcy pracy tam. Podsumowując i już się nie rozdrabniając, praca tam była moim najgorszym wyborem. Obiecano mi rozwój a nie nauczyłam się niczego. Kwestia leży przede wszystkim w zarządzaniu pracownikami, w złym podejściu do nich, nie traktowaniu wszystkich na równi i braku szacunku! Dniówki bez kierownictwa na sklepie były naprawdę w porządku i mogę powiedzieć, że aż się chciało pracować. Jednak w większości był to ciągły stres, nacisk na wyniki (chociaż jako zlecenie i tak z tego nic nie miałam) i nagminne upominanie o wszystko. Nigdy nie czułam się tak źle w miejscu pracy, wielokrotnie wychodziłam z pracy z łzami w oczach. Mam tylko nadzieję, że kierowniczka nie wybierze sobie nowego „kozła ofiarnego” po moim odejściu.

Pracodawca

@uehejsiz

Przykro nam, że spotkały Cię sytuacje, które opisujesz. Takie sposoby postępowania nie są zgodne ze standardami przyjętymi w naszej firmie. Chcemy tę sprawę wyjaśnić. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com – zbadamy temat. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Pracownik
Pracownik
@uehejsiz

Pięknie napisane! Inne miasto ale bardzo podobnie

Pracownik
Były pracownik
@uehejsiz

Czysta prawda, innym salonie pracowałam ale jak widać kierownicy są wybierani na wzór

Xxxx
Pracownik
 Pytanie

Witam, Czy kupony pracownicze -40% wchodzą na buty air force?

norbert
Inne
 Pytanie

Nie polecam sklepu, który sprzedaje towar III kategorii a może nawet po prostu podrobiony. Jak to możliwe, że buty AirMax Essential 90 za ok. 600zł kupione w tym sklepie, po dwóch miesiącach normalnego chodzenia, uległy takim peknięciom na systemach powietrznych, że nadawały się już tylko do (usunięte przez administratora) Podczas gdy taki sam model buta kupiony w sklepie holenderskim użytkuje ponad 3 lata i miał tylko normalne ślady wynikające z użytkowania po tak długim czasie, jak lekkie przetarcia. Oczywiście reklamacja została odrzucona kilka razy i nie pomógł tu Miejski Rzecznik Praw Konsumenta. Powodem odmowy, podpisanej przez nielicencjonowanego i niewpisanego do rejestru rzeczoznawcy było kuriozalne stwierdzenie jakoby uszkodzenie powstało w wyniku nie wiązania przeze mnie sznurowadeł (!!!). Sprzedajecie smieci w cenach produktów markowych jak i również w ten sposób traktujecie klienta po odejściu od kasy. Naprawdę odradzam tę "sieć" z całego serca! Jakość "towaru" i podejście do klienta typowo bazarowe.

David
Inne
 Pytanie

Chcialbym, by wszyscy wiedzieli, jak odbieraja te firme zwykli konsumenci. Wiem, ze praca w handlu to nie jest moze szczyt marzen, ale skoro traktuje sie klienta tak, jak mnie, to zakladam, ze praca w sizeer musi byc bardzo bolesna dla obecnych tam osob. Pytanie, dlaczego tam siedza, innej pracy jest mnostwo. Otoz chcialem zamowic buty korzystajac z punktow na MyBenefit, standardowa sprawa, nigdy nie mialem z tym problemu w zadnym sklepie. Okazalo sie, ze kod nie dziala. Zadzwonilem na infolinie, dowiedzialem sie ze maja jakis informatyczny problem i ze mam sobie sam zalatwic zwrot punktow jak mi sie cos nie podoba. Poprosilem o jakies sensowne rozwiazanie - brak, poprosilem o rozmowe z przelozonym- nie ma takiej mozliwosci, w koncu panna z bolescia w glosie zgodzila sie, ze przekaze i kierownik zaraz zadzwoni. Mhm, jasne, nikt nie zadzwonil. Zadzwonilem ja, trafilem na kogo innego, nastepna wysluchala, ze niby mnie rozumie itp, ale oczywiscie nic nie moze zrobic, jedynie poinformowac mnie jak rozwiaza problem. I co? Nic. Nikt nie zadzwonil, sam sobie klikalem i klikalem az nastepnego dnia zaskoczylo, znaczy sie problem usunieto, ale zadzwonic nikt sie nie kwapil. Obsluga? Nie znaja znaczenia tego slowa. (usunięte przez administratora) i wodorosty, niekompetentne dziewuszyska na infolinii, nie polecam zadnemu klientowi. A pracownikom naprawde polecam zmiany zawodowe skoro ani nie wiedza czym jest handel, ani czym jest kompetencja, ani nie umieja dobrze robic tego, za co im placa. No chyba ze nie placa, ale to nie jest problem klienta, tylko tego kto tam siedzi, robiac to, czego nie umie lub nie lubi. Tyle w temacie.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Sizeer?

Klaudia
Pracownik
@Pytanie

Podstawa to 2500 zł

Pytanie
 Pytanie

Czy Sizeer zatrudnia studentów?

xoxo
Były pracownik
@Pytanie

tak

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Sizeer?

Ma cin
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

o co konkretnie pytasz, chodzi o sklep czy centralę? jak sklep to z jakiego miasta?

Odpowiedź
Pracownik
@Ma cin

Jeżeli chodzi o firme to wyzysk totalny, stanowczo odradzam. A co do regionu Warszawskiego (jeżeli np. Chcesz tam próbować) to zderzysz się z niekompetentnym kierownictwem regionalnym oraz tzw. "Makro menagerem" którego zachowania są bliskie mobbingowych. Zero pomocy z ich strony

Zenon dobry
Pracownik
@Odpowiedź

to tak jak w Katowicach. Regionalna to chyba na pół etatu pracuje, brak kompetencji i zainteresowania losami Regionu. Dramat.

Sara
 Pytanie

Hej, mam pytanko czy jest tu ktoś kto pracuje w sizee?r jak u was z zainstniałą sytuacją coronavirusa ? Kierownik regionalny każe nam iść na urlopu zaległe oraz bieżące.. a nawet podpowiedzieli żeby iść na l4 ... nie uśmiecha mi się iść na l4 ponieważ nie jestem chora.. zaległego urlopu tez nie mam a bieżącego nie mam zamiaru wykorzystywać.. co w takim przypadku.. firma nie wypłaci mi wynagrodzenia ? Czy ktoś jest tu może w podobnej sytuacji ?

dramat
@Sara

Ja nawet nie wiem jak w tym momencie wyglądają wpisy do mojego grafiku. Kierownik powiedział, że "jest wpisane tak, aby nie było niedogodzin". CIEKAWE JAKIM KOSZTEM? Ta firma to jeden wielki dramat, pa pa sizeer

Ryszard Ochucki
@Sara

Jeżeli jest w firmie ogólne porozumienie co do wynagrodzenia. A jak sądzę takie jest, to zarobisz tyle ile ile z niego wynika.

...
@dramat

Serio? Może warto zapoznać się z mailem od Zarządu... akurat MIG w tym kryzysowym momencie na tyle na ile się da, to zdaje egzamin. Zachęcam zapoznać się z sytuacją osób pracujących pod innymi szyldami...

Ciekawy
Pracownik
 Pytanie
@dramat

u nas nie było takiej sytuacji, z jakiego Regionu ta opinia?

Agaa
 Pytanie

Jestem umówiona na II etap rozmowy na stanowisko zastępcy kierownika sklepu, czy ktoś z Was może pracował na tym stanowisku w sizeer i wie jak wygląda II etap? Czy sprawdzają praktyczna znajomość excela? Jakie jest wynagrodzenie i o co mogą zapytać?Za wszystkie informacje z góry bardzo dziękuję

Niewarto
@Agaa

Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie. Jeszcze kilka lat temu gdy się zatrudniałem było w porządku. Dobre warunki jak dla studenta lub osoby do 24 roku życia. Tak w porównaniu z innymi sieciówkami nie było źle. Przynajmniej w regionie Warszawy Konkursy, otwarcia zagraniczne, miła atmosfera. Wszystko się zepsuło od kiedy odeszła w kwietniu ubiegłego roku regionalna. Wtedy ta firma upadła na twarz Zaczęto rekrutować osoby bez doświadczenia lub o znikomym pojęciu o pracy w sieci z obuwiem sportowym. Najgorszy jest makro regionalny. Gość nie ma pojęcia co robi. Sprowadza na teren Warszawy ludzi z Lublina nie znających ani miasta ani klientów np nowego regionalnego. Kolejny, gość którego chyba osiągnięciem życiowym jest praca w sizeerze... Po jakiś nędznych kursach coachingowych. Sprowadzał dalej swoich podopiecznych z Lublina. Najgorszy był jeden kierownik .(usunięte przez administratora)Próbował podburzać region przeciw sobie i latał na skargi do przełożonych o nic. Po dwóch typach z Lublina przyszła nowa regionalna. Najgorsza z nich wszystkich. Ta już nie ma zupełnie wiedzy o tym co robi.. Próbuję przepchać znajomych z hmu do sizeera, organizuje jakieś idiotyczne infantylne konkursy. Kolejna gada o action planach i 'fakapach' xD robiąc z PRACY W SKLEPIE korpo. Najlepsze jest zatrudnianie dzieci rocznik 98 na kierowników lub ludzi chyba z łapanki. W ogóle kierownictwo regionalne to chyba uważa że ma władze nad życiem i czasem wolnym pracowników i myśli że oni są dumni i się niesamowicie cieszą z pracy w sizeerze. Jakby to było spełnienie marzeń. Regionalna to typ też takiej kujonki którą nawet jak widzisz 5 raz to nie pamiętasz jak się nazywała i jak wyglądała. Bez życia prywatnego, bo przecież sizeer to praca życia xD potrafi wysłać maila i o 6 jak i o 23... I myśli że po zamknięciu ludzie będą zostawać żeby jej na kolejną bzdurę odpisać. Jeżeli chodzi o zniżki to kolejna parodia Pracuj rok żeby dostać 3 kupony na kwartał. I to nie na cały paragon ale na jedną rzecz na paragonie. (usunięte przez administratora). Brak dofinansowania do okularów, brak opieki medycznej. Jakiś ok system. Śmiech na sali.

MobbingowySizWaw
@Niewarto

Wszystko co napisałeś to w 100% prawda. Dodam jeszcze w firmie panuje powszechny mobbing począwszy od makro regionalnego. Ta osoba pojawiała się raz na jakiś czas w regionie Warszawy i potrafił jeżdzić po sklepach i wytykać tylko błędy i wyżywac się na kierownikach czy zastępcach. Zero motywacji i pomocy ze streony przełożonych. Stanowczo nie polecam pracy w tej firmie, ponieważ jest wyniszczająca. Człowiek zostawai tam swoje zdrowie, pracuje niemal, że dzien w dzień, stara się a nic nie zostaje docenione. Przełożeni na wizytach potrafią przyczepiać się najmniejszych i mało istotnych niedociągnięć i zrobić z tego wielki problem, a czasami podstawę do zwolnienia. Pomijająć fakt, że np. salon robi super obroty, jest w nich spory ruch i czasami ważniejsze jest pozostawienie niktórych zadań i skupienie się tylko na sprzedaży i zwiększeniu obrotów. No ale na meblu są przecież wystawione 4 koszulki a powinno być 5... Niektórzy wiedzą pewnie o co chodzi... Dodatkowo, nie biorą pod uwage, że co chwile dorzucają kolejne to nazywane przez nich "narzędziami ułatwiającymi prace" które są bezsensowane i nieprzemyślane. Zanim człowiek zacznie pracę musi wydrukować stos kartek, które mają ułatwiać przeprowadzenie i zaplanowanie pracy w ciągu dnia. A później wielce obóżeni, że ktoś nie odpisał na kilka maili kilka minut po wysłaniu bo sprawa jest "plina". Szkoda, że ludzie zarządzający całą tą firmą tego nie widzą ale może ktoś to przeczyta i weźmie się za ten powszechnie panujący MOBBING w regionie warszawskim. Chiciaz dawne czasy w tej firmie już pewnie i tak nie wrócą, dopoki będą tam pracować osoby bez pojęcia o pracy DM które tylko ściągają do rpacy swoje osoby zwalniając kub doprowadzając do zwolnienia pracowników z długim stażem lub zatrudniając osoby kompletnie bez doświadczenia, które zrobią wszystko co tylko im będą kazać a bezpodstawną krytykę będą przyjmować bez słowa. NIE POLECAM

Migomobbing
@MobbingowySizWaw

@MobbingowySizWaw Zapomniałeś/zapomniałaś jeszcze dodać informacji o bezprawnym nagrywaniu telefonem z ukrycia pracy ks lub zks z ukrycia, ewentualnie "stalkowanie" na kamerach w salonie. A później wykorzystywanie tych nagrań w celu poniżenia pracownika. Szczerze to już jest przegięcie i ktoś się za te ich metody powinien zabrać

Sizeer wawa
@MobbingowySizWaw

Kolejny desperata, ktory za przekrety dostal pewnie bilet out i wylewa swoje fustracje w necie. Żenada. ..Pracuje tutaj juz jakis czas i totalnie sie z tym nie zgadzam. Proponuje w pierwszej kolejnosci zapoznac sie z def.mobbingu i dopiero wypisywac takie farmazony. Pozdrawiam

MobbingowySizWaw
@Sizeer wawa

Akurat jesteś w błędzie bo żadnego biletu nie dostałam i jeszcze tam pracuje, chociaż niedługo się to zmieni uffff

Dora
Pracownik
@Sizeer wawa

Ja pracuje w sizeer już bardzo bardzo długo i nie zgadzam się z negatywnymi opiniami, a jak komuś praca nie pasuje to droga wolna,nikt nikogo nie zmusza do pracy w MIG

kupujacy
 Pytanie

Jeśli jest tu jakiś pracownik sklepu sizzer proszę o kontakt może być nawet pan/i od pakowania paczek

3
Pytanie
 Pytanie

Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Sizeer?

xoxo
@Pytanie

całe na konto 10dn miesiąca

Pozytywnie
 Pytanie

Czy ktoś orientuje się jakimi samochodami jeżdżą kierownicy regionalni w Sizeer ?

Żadnymi
@Pozytywnie

Żeby oni chociaż dali regionalnemu dopłatę za bilet na autobus...

Jj1991
@Pozytywnie

Skoda fabia

Ryszard
Inne
@Jj1991

Widzę, że orientujesz się, czym jeżdżą przedstawiciele handlowi. Napisz czy otrzymują prowizje od sprzedaży lub premie jeśli targety są zrobione? Dodaj proszę więcej informacji o wynagrodzeniu.

Pytanie
 Pytanie

Napiszesz coś o warunkach zatrudnienia?

Ja
@Pytanie

Dla mnie super- jest uczciwie, pensja na czas, zasady jasne i klarowne. Może to nie jest max ale jest dużo innych korzyści i Ci wspaniali Ludzie.

Ewelina
Inne
@Ja

@Ja Na taką odpowiedź liczyłam. Możesz napisać, ile wynosi mniej więcej wynagrodzenie w Sizeer? Z góry dzięki.

Ja
@Ewelina

@Ewelina wszystko zależy od miejsca - miasta, Sklepu i stanowiska. wynagrodzenie jest wieloskładnikowe. Najlepiej umów się z Kierownikiem Sklepu na rozmowę :)

Zostaw merytoryczną opinię o Sizeer (praca w salonie) - Polska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Sizeer (praca w salonie)
Przejdź do nowych opinii