Mig jest najgorszym miejscem gdzie można podjąć prace. Zero szacunku do pracownikow, ludzie z centrali nie schylaja sie na bramkach czyli nabijaja wejscia= nie wyrobienie premii doradców. Szacunek? Obce słowo dla nich. Brak mi słów. (usunięte przez administratora)
Witaj. Jeśli zaobserwowałeś zachowania innych pracowników, które w Twojej ocenie nie są zgodne z wartościami naszej firmy, prosimy o kontakt mailowy pod adresem opinie@miggroup.com Chcemy tę sprawę wyjaśnić, dlatego potrzebujemy więcej informacji. Jeśli natomiast chcesz zgłosić poważne nadużycie, np. (usunięte przez administratora) - prosimy o kontakt pod adresem: audyt@miggroup.com. Stanowczo sprzeciwiamy się tego typu wykroczeniom, a nad zapobieganiem im oraz rozwiązywaniem spraw dotyczących nadużyć czuwa wewnętrzna Komisja Antymobbingowa, która przyjmuje zgłoszenia pod ww. adresem z zachowaniem zasad poufności. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
A co z dyskryminacją w zatrudnieniu w Sizeer? Cały czas czekam na odpowiedź.
Ale to nie firma MIG dyskryminuje, tylko regionalny M. Chodzi o dyskryminację kandydatów ze względu na spore doświadczenie (sic!) oraz wiek. Regio M. też jest już stary. Może firma MIG by go tak potraktowała jak on traktuje kandydatów? Byłoby sprawiedliwie.
Witaj, jeśli uczestniczyłeś w procesie rekrutacji i doświadczyłeś zachowań, które noszą znamiona dyskryminacji ponownie prosimy o kontakt z nami na adres audyt@miggroup.com lub opinie@miggroup.com i podanie więcej szczegółów. Potrzebujemy tych informacji, by zbadać temat, wyciągnąć wnioski i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Czy Sizeer nadal dyskryminuje doświadczonych sprzedawców 35+ z doświadczeniem w sprzedaży obuwia i akcesoriów?
Witaj. Jeśli byłeś świadkiem zachowań noszących znamiona dyskryminacji, prosimy Cię o bezpośredni kontakt na adres audyt@miggroup.com – Twoja wiadomość trafi do specjalnej Komisji w firmie, co istotne – działającej zgodnie z zasadą poufności. Jej zadaniem jest odpowiadanie na zgłoszenia ewentualnych przypadków nadużyć i podejmowanie stosownych, zdecydowanych działań w reakcji na nie. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Jak szefostwo w Sizeer (praca w salonie) traktuje ludzi?
(usunięte przez administratora)
Witaj, chcielibyśmy się przyjrzeć sprawie, którą opisujesz i ją właściwie zaadresować – w tym celu potrzebujemy więcej szczegółów. Prosimy Cię o wiadomość na adres opinie@miggroup.com, co umożliwi nam dokładne zbadanie sytuacji i wyciągnięcie ewentualnych wniosków na przyszłość. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Czy jest ktoś w stanie opisać dokładniej o co chodzi z kierowniczką regionalną w Poznaniu? Co tam się takiego dzieje?
Jedynym pozytywnym aspektem pracy w MIG są bony Sodexo, które otrzymaliśmy na razie tylko raz, na święta. Niestety negatywnych aspektów pracy jest więcej... Praca stojąca po 12h od 9-21 (najlepiej być już o 8:30 żeby charytatywnie posprzątać sklep), brak jakiejkolwiek możliwości oparcia się o meble o siadaniu już nawet nie wspomnę. Pozycja stojąca na baczność, sztywna atmosfera, "chuchanie" i skakanie koło klienta - Sizeer to sklep streetwear a nie luksusowy butik, ludzie odwiedzający nas to przeważnie ludzie młodzi nie potrzebujący serii zbędnych pytań, sprzedaż starych impregnatów oraz zżółkniętych skarpetek. Zniżki pracownicze wynoszące śmieszne -40% przy aktualnych cenach produktów z możliwością użycia na jedną rzecz, wręczane z dosyć sporym opóźnieniem są postrzegane jak nagroda dla pracowników za wykonaną pracę, zwalniający się pracownicy mogą pomarzyć o zniżkach które im się należą za przepracowany kwartał bądź jego część. Aby przykładowo zakupić komplet ubrań bądź dwie pary butów trzeba zużyć dwie zniżki (z 3 na kwartał zostanie 1), nie prościej byłoby zrobić pulę pieniężną do wykorzystania przez rok tak jak jest to praktykowanie w podobnych miejscach pracy? Pracownicy na cały etat nie mają możliwości dorobić sobie do wypłaty, ponieważ mają zakaz wykonywania nadgodzin (mając 1/2 godziny w miesiącu trzeba je wybrać, bo firma ich nie wypłaca). Brak jakichkolwiek benefitów, prywatnej opieki zdrowotnej, wczasów pod gruszą, premia tylko za wyrobione parametry a na święta jedna paczka do podziału na cały zespół. Dobra atmosfera między pracownikami sklepów a pracownikami centrali nie istnieje, wieczne pretensje działu IT, że ktoś w ogóle raczył im przeszkodzić, generalnie współpraca z centralą jest ciężka. Miło byłoby jakby chociaż kierownik regionalny miał chęci do poznania swoich pracowników albo chociaż przywitania nowych, mogłoby to pozytywnie wpłynąć na dalszą współprace. Kończąc ten wywód wprowadzenie przez firmę aplikacji z którą sami sobie nie radzą, było ogromnym błędem. Brak ciekawych promocji które mają zachęcić klienta, brak stałej zniżki dla stałych klientów, punkty są usuwane po roku można mieć ich tysiące a klient i tak nie skorzysta z żadnej promocji bo nie ma żadnych kuponów, ciągłe awarie i przerwy techniczne których naprawa trwa długi czas- ale jako pracownik masz pamiętać o tym żeby zaproponować i zachęcić klienta do założenia aplikacji z której i tak już nigdy nie skorzysta. Wiele negatywnych opinii o pracy w MIG powinny zmotywować firmę do podjęcia jakichkolwiek działań ale tak, najlepiej się oczekuje a nie daje nic w zamian.
Oj tak, to charytatywne sprzątanie sklepu się zgadza w 100%. Przychodząc do pracy na 8:55 czyli żeby mieć 5 minut czasu na przebranie (pracę rozpoczynam o 9:00 według grafiku) zadano mi pytanie co tak późno przychodzę i żeby następnym razem dać znać, że będę później. Żarty chyba jakieś. W aktualnej pracy przychodzę tak jak mam w grafiku i nikt nie robi takich śmiesznych akcji. Zgadzam się co do słowa generalnie. Zróbcie coś z tymi sklepami, bo to śmieszne, żeby tak traktować pracownika. Oczekiwania co do obsługi klienta nijak się mają do klimatu tych sklepów i sprzedawanych rzeczy. Nic dziwnego, że rotacja jest ogromna i panuje chaos.
Dobrze rozumiem, że powinieneś przyjść na tyle wcześnie żeby przed pracą posprzątać sklep? A po drugiej zmianie też trzeba zostać dłużej żeby posprzątać?
Niestety nie istnieje coś takiego jak druga zmiana. W pracy jesteś 12h bez możliwości oparcia się, siadania na sklepie itd. W mniemaniu firmy najlepszym rozwiązaniem byłoby gdybyś przyszedł już o 8:00 żeby charytatywnie posprzątać i został do 22:00 żeby też charytatywnie posprzątać. Oczywiście w godzinach pracy nie wolno tego robić.
charytatywnie to może nie, a ktoś rozmawiał z nimi na ten temat? Bo skoro nie ma kto to zrobić to faktycznie nadgodziny powinny załatwić sprawę skoro w trakcie pracy nie można
Niestety też było mi dane pracować w tym miejscu, przez 10 miesięcy trzymała mnie tylko i wyłącznie ekipa bo nie ma co mówić, ludzie młodzi, energiczni i zostało mi wiele znajomości po tej pracy, ale co do samego systemu pracy, wynagrodzenia, premii? DRAMAT już nie wspomnę o POK, kto to wymyślił, chyba ktoś kto nigdy nie miał doczynienia z klientem, samo szkolenie z POK to komedia i nie raz się uśmiałam z tych scenek. Kierownik regionalny? wpadł na genialny pomysł aby zgłośnić nam muzykę, tak że nie słyszeliśmy własnych myśli i nie przesadzam a co dopiero klientów, sami klienci się skarżyli że nie słyszą doradców, a co na to wspaniały kierownik regionalny? że to nie sklep dla każdego, po prostu cyrk, nie dało się wytrzymać 9 godzin z tak głośna muzyka a on zadowolony bo 20 min jest na sklepie i mu nie przeszkadza, sama kierowniczka po kryjomu ściszała ale tylko wtedy kiedy nie była w planach wizyta regionalnego. Zniżki ? żart. Raz w miesiącu zniżki -40 na jeden produkt. Sama kierowniczka? spóźnisz się przez komunikacje 5/10 min odrabiaj, zostać do 21:30 żeby posprzątać sklep (pracowaliśmy do 21) za darmo? nie ma problemu, jak się sprzeciwiłam ze to przesada to usłyszałam ze mogę się zwolnić jak coś mi się nie podoba, tak tez zrobiłam i bogu dzięki. Już nie chce mi się rozpisywać na temat tych śmiesznych wskaźników do premii które były a-wykonalne i abstrakcyjne np wskaźnik wejść, tak zawyżony byle nie dać pracownikom premii którzy i tak zarabiają dosłownie grosze za swoja prace. Podsumowując to na pewno plusem jest ekipa młodzi ludzie, klimat samego sklepu, jak obsługujesz po swojemu i łapiesz fajny vibe z klientem dopóki nikt cię nie przyłapie że nie obsługujesz zgodnie ze śmiesznym POK to może być ale tak to naprawdę ODRADZAM..
Czy w Sizeer (praca w salonie) wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Jak zapewne wskazuje mój nick, jestem szczęśliwym byłym pracownikiem, na początek trochę o górze, z osobami którymi mialem kontakt z biura to kadry, i tam naprawdę spoko Panie, we wszystkim pomogą (usunięte przez administratora) Na plus ludzie w salonie bez których rotacja byłaby większa niż nie powiem gdzie bo sie to tutaj nie nadaje. Podziwiam ludzi którzy pracują w tej firmie więcej ni pol roku a bije pokłony przed tymi którzy pracują ponad rok. Generalnie na plus: Niektóre działy na górze Ekipy w salonie Atmosfera pracy Na minus: (usunięte przez administratora) Standard obsługi jakbys pracował w ekskluzywnym butiku zamiast sklepu ze streewearem Wynagrodzenie nie współmierne do pracy i wymagań. Trzymajcie się tam Poznaniaki oby wyszło dla was słońce, pozdrawiam swoją była ekipę, powodzenia tam!
Witaj. Chcemy Cię poinformować, że wyrażamy zdecydowany sprzeciw przeciwko przejawom mobbingu w naszej firmie. Są to zjawiska niedopuszczalne w Marketing Investment Group. Podejmujemy wszelkie działania, by przeciwdziałać tego typu sytuacjom. Śledzimy wpisy, które pojawiają się na forum, jednak przy tak poważnych zarzutach potrzebujemy dokładnie zbadać tę sytuację. Prosimy Cię o bezpośredni kontakt na adres: audyt@miggroup.com – Twoja wiadomość trafi do specjalnej Komisji w firmie, co istotne – działającej zgodnie z zasadą poufności. Jej zadaniem jest odpowiadanie na zgłoszenia ewentualnych przypadków mobbingu oraz podobnych nadużyć i podejmowanie stosownych, zdecydowanych działań w reakcji na nie. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
@Pracodawca Widzę ze ciekawie, pół opinii która bezpośrednio uderza w Regionalna Kierownik została „dyskretnie” usunięta przez asministratora, szkoda ze usuwane prawdziwe określenia na działania pewnej osoby, to tylko utwierdza mnie w przekonaniu ze wysyłanie do was jakiejkolwiek skargi jest bez sensowne, gratuluje podejścia, dalej wklejajcie gotowe PR-owe formatki, mam nadzieje ze ktoś kiedyś uderzy w stół i wleci z odpowiednimi Polskimi organami. Tyle ode mnie :)
Trzeba stanowczo podkreślić dla wszystkich niewtajemniczonych, że chodzi o Kierowniczkę Regionalną z Poznania. To na jej sklepach trwa ten (usunięte przez administratora)w stosunku do pracowników bezpośrednio jej podlegających. Taki sam postrach panował jak była kierowniczą sklepu w Posnanii zanim otworzyli drugi mniejszy z innej strony Galerii. Tacy ludzie się nie zmieniają, a wręcz kiedy dostaną większej władzy po znajomości swoich wyższych kolegów pracujących w firmie, to można pokazać swoją wyższość i wyżywać się na swoich pracownikach. Jak widać, firma nie potrafi zrobić porządku z jedną osobistością przez tyle czasu. A może nie chce lub nie może z pewnych względów?
Jak wygląda praca w Krakowie? Kierownictwo? Regionalny? Napiszcie na co się nastawić i czy jest sens.
Po długoletniej współpracy przyszedł koniec. W końcu! Nawet nie wiecie, ile człowiek może zyskać, kiedy zwolni się z tego (usunięte przez administratora)… Zarobki na stanowisku kierownika sklepu oscylują(usunięte przez administratora) Doradcy na zleceniu dostają więcej… Premii nie wyrobicie, bo cele ustalają z przebitką(usunięte przez administratora) do roku ubiegłego. Atmosfera. Gdyby nie ta, którą sami stworzycie to nie dacie rady. Wymagania? Masz sprzedawać wszystko - buty, ciuchy, akcesoria, plecaki, skarpetki, produkty do pielęgnacji, koszulki, szorty - ze wszystkiego dostajesz raporty i musisz się tłumaczyć. Jeden dzień gorszy, bo konwersja słabsza? Masz pisać elaborat z przyczynami i planem naprawczym… Poza tym milion innych wskaźników, z których jesteś rozliczany - np. (usunięte przez administratora)wizyta tajemniczego klienta, który sprawdza standardy / przestarzałe, marne, pasujące do butików, a nie do sklepu streetwearowego. Ciągła rotacja, bo młodzi nie chcą pracować za (usunięte przez administratora) i wypruwać przy tym żył. Presja, wymagania, presja, wymagania i zero wdzięczności. Okropne miejsce pracy. Najgorszemu wrogowi nie życzę, żeby tu się znalazł.
Witam czy mając 16 lat mogę pójść do pracy w sizzerze ???:
Cześć, mam pytanie do pracowników salonu w Galerii Krakowskiej. Jest tak jak na innych sklepach jak tutaj opisują (wyzysk, rygor, etc)? Opłaca się?
Naprawdę mnie zastanawia dlaczego biuro audytu od dłuższego czasu nie zrobiło nic w kwestii (usunięte przez administratora), która nadal uprzykrza życie każdej osobie w regionie Poznań... Dobrze wiecie, że coś jest nie tak, skoro nawet trenerzy byli świadomi co się dzieje w momencie kiedy dopiero umawiali się na exit interviev z ks spod jej "skrzydeł". Dlaczego od dłuższego czasu region się sypie? Najpierw KS, a teraz KO, których nie ma praktycznie w żadnym z poznańskich sklepów... Odpowiedź jest jasna i logiczna. Nie wiem czy to przez jej plecy w centrali czy przez co, ale pora ukrócić jej rządy, bo już od dawna nie da się słuchać co ta kobieta wygaduje. Zróbcie coś z tym, bo inaczej kolejne osoby będą się zwalniać... Tyle się mówi o feedbacku w MIG, jakie to nie jest ważne, a (usunięte przez administratora)nadal przy każdej wizycie na salonach jedyne co powie to "jest okej, ale..". Odkąd pracuje to ani razu nie potrafiła faktycznie pochwalić nikogo, nie mówiąc już o wewnętrznych awansach, które przychodzą jej z wielkim trudem, mimo tego, że ona sama wspięła się po trupach, ale wysoko. Zapomniał (usunięte przez administratora) jak cielęciem był.... Naprawdę przyjrzyjcie się sytuacji w regionie Poznań, zanim będzie za późno, bo to co się dzieje jest po prostu chore... P.s. Nikt nie napisze na audytowego maila z opisem sytuacji, bo tu potrzeba Waszego zainteresowania i rozmowy osobistej z każdym KS i KO z osobna, bo równie dobrze można napisać do (usunięte przez administratora)....
Czy zniżki pracownicze są na przecenione rzeczy też?
Może ktoś powiedzieć jak wyglądała rozmowa o prace i o co się pytali?
Jakieś opinie o pracy w King Cross Poznań? Widze tu same negatywne opinie, a uważam, że dużo zalezy od miejsca. Pozdrawiam.
Czy pracownik bez doświadczenia w branży ma szansę na zatrudnienie w Sizeer (Marketing Investment Group S.A.)?
Tak, każdy ma równe szanse. Nawet lepiej jest zatrudnić osobę bez doświadczenia gdyż nie ma jakiś przyzwyczajeń z poprzedniego miejsca pracy i jest się w stanie takiego pracownika wyszkolić wg standardów firmy.
Jakiś? Bo pracownik bez doświadczenia łyknie wszystko, cały kit o beznadziejnym POK-u. Trzeba być przykładem dla swoich pracowników, to każdy może się dostosować do procedur firmy bez znaczenia czy ma doświadczenie czy nie. Ale doświadczony pracownik może być problemem dla lecącego w kulki KS.
Czy pracownik bez doświadczenia w branży ma szansę na zatrudnienie w Sizeer (Marketing Investment Group S.A.)?
raczej bez problemu, w sieciówkach przyjmują byle kogo, bo i tak jest tam ciągły przemiał pracowników
Serio? A skoro jest rotacja to jak ktoś dłużej popracuje to jest szansa na awans na posadę biurowa? Firma szuka teraz w internecie kogoś jako Zastępca kierownika sklepu. I jestem ciekawa właśnie szans na pójście wyżej. Ktoś coś?
Jeśli nie masz doświadczenia w danym obszarze, to nie awansujesz do biura, proste. Ta ich ścieżka kariery to taki pic na wodę :)
Absolutnie nie polecam, wypłaty nie są adekwatne to pracy po 12 godzin kilka dni pod rząd a także tego ile pracownicy musza wykonywać. Pół godziny przerwy w ciągu całego dnia, presja na wyniki, rozliczanie za to ile osób weszło do sklepu. MIG, sami zapracowaliście na te wszystkie opinie, dlaczego nic z tym nie robicie? Jest to dla was okej że firma jest tak złym pracodawcą w oczach swoich pracowników?
Przerwa na 12 godzin jest pół godziny, tak? A jak ktoś musi w międzyczasie wyjść to łazienki, to jest taka opcja? Można swobodnie skorzystać poza czasem przerwy?