Niestety nie mogę polecić mimo starań i normalnego zgłoszenia reklamacji jesteśmy zmuszeni oddać sprawę do sądu Pani nie potrafi zrozumieć ze stół pod wpływem własnego ciężaru ugiął się i pękł w połowie (spiek) mimo wcześniejszych ustawień przez „serwis „ który nie skręcił stołu na wszystkie śruby których nie było dostarczonych już fabrycznie ….
Czy firma w ogóle prowadzi działalność? Od dawna nikt nie zostawił żadnej informacji , dziwne.
Kupiłam stół z firmy REMO drewniany dębowy i jestem mega zadowolona. Stół pięknie wygląda i będę polecać każdemu.
Czy w Remo można liczyć na większą pensje od najniższej krajowej? Podziel się proszę swoją wiedzą.
(usunięte przez administratora)
Uczciwa a może napisz kto wnosil towar do mieszkania... Myślę że osoba która wnosila go uszkodziła.
nierzetelny partner , firma nie wywiązuje się z umowy zamawia towar którego nie odbiera
@Uczciwa rozumiem, że chciałaś złożyć reklamację na towar, ale nie została przyjęta przez Remo Helena Burcz? W jaki sposób towar był uszkodzony? Może powinnaś jeszcze raz spróbować zareklamować towar? Sklep ma obowiązek przyjąć go. Daj znać, jak się sprawa potoczyła.
W moim przypadku otrzymałam solidnie zrobione meble, fakt czas oczekiwania trochę długi, ale warto było bo meble wyszły przepiękne. Jestem zadowolona i będę polecać znajomym.
nie kupujecie tam, to oszuści...tandetę sprzedają, właściciel miły do czasu podpisania umowy...porażka
Piękna galeria i miła obsługa. Meble naprawdę dobrej jakości, w adekwatnej cenie . Myślę że jeszcze nie raz zrobię tam zakupy.
Kupiłam w Remo komplet mebli do salonu, jestem bardzo zadowolona, odnosząc się do wpisu powyżej w moim przypadku nie było problemu z przedłużającym się czasem dostawy mebli.
jestem zdziwiony taką opinią. W Olsztynie jest to jedyne miejsce gdzie mogę przyjść i kupić ładne meble. Wielokrotnie robiłem tam z żoną zakupy i nie mam zastrzeżeń. Obsługa bardzo miła, życzliwa i cierpliwa bo czasem zdarzało nam się spędzić w Remo kilka godzin. Polecam
Współpracowałem z tą firmą. Kompletnie niegodny zaufania kontrahent. Po wysłaniu zleceń miesiącami można się starać o odbiór płatności od nich...
Wszyscy są bardzo mili (właścicielka, jej mąż, pracownicy) do momentu wpłacenia zaliczki. Potem mają klienta głęboko w ..... poważaniu. W umowie deklarują dostarczenie mebli od 4 do 10 tygodni, ale jest też kruczek prawny w postaci zapisu, że w przypadku pojawienia się opóźnień w dostawie materiałów itp. termin może ulec wydłużeniu o 60 dni.Nie są w stanie podać dokładnego terminu dostawy mebli, co dla mnie jest przykładem braku profesjonalizmu. Mają też sprytny patent z dostawą mebli - chcą wpłaty całej należności zanim zobaczy się meble. Tłumaczą to tym, że dostawa jest za pomocą firmy zewnętrznej. Jak coś jest nie tak z meblem to firma dotaczająca prosi, aby podpisać, że dostarczyli i żeby opisać wady, natomiast przedstawiciele salonu proponują, aby zapakować towar i na własny koszt odesłać do producenta i reklamować, tym samym zostając bez mebla i pieniędzy. Zdecydowanie NIE POLECAM!