Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
WEGA-A Sp. z o.o.
przez gorgolek, 2015-01-16 08:32:21
no zobaczymy, rozmawialem jeszcze z jednym kierowca na miejscu i potwierdzil ze sie poprawilo w zeszlym roku znacznie i mam nadzieje ze praca bedzie ok

Orange Logistics
przez Anonim, 2015-07-01 19:36:11
Jestem kierowca w Orange Logistics i w przeciwieństwie do moich poprzednich pracodawców tu wynagrodzenie dostaje na czas i zgodne z obietnicami. Jeżdzę na przerzutach i wychodzę 6-8 koła na rękę juz ze wszystkim podstawa + diety. Ja oceniam ta firme bardzo dobrze. Pozdrawiam

Solid Haller
przez Major, 2015-09-21 15:47:18
Polecam pracuje w Solid od prawie roku jako kierowca nigdy problemu z wyplata płatne zawsze w dniu powrotu za oszczędności na paliwie premia polecam

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Ewelina Furdak - PBR MEDIA KRZYSZTOF KUJAWIŃSKI"
Czym zajmuje się PBR Media? Jesteśmy niezależną firmą doradczo-marketingową. Głównie zajmujemy się badaniami opinii publicznej oraz realizacją projektów z zakresu e-marketingu. Badamy preferencje klientów z wielu różnych dziedzin. Realizujemy projekty dla firm między innymi z branży bankowej, ubezpieczeniowej, spożywczej, telefonii komórkowej, medialnej oraz kosmetycznej i wielu innych.  
W jakich miastach prowadzicie działalność? Nasza firma posiada siedem oddziałów rozmieszczonych w większości miast wojewódzkich tj: Białystok, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Rzeszów oraz Wrocław. Pomimo tego nie spoczywamy na laurach, chcemy się nieustannie rozwijać, podejmować nowe wyzwania, toteż w planach mamy otwarcie kolejnych oddziałów w zachodniej części Polski.  
Ilu pracowników zatrudniacie? Obecnie na stałe zatrudniamy 20 osób oraz przyjmujemy do pracy ponad 600 osób miesięcznie na stanowisku ankietera.  
Z czego jako pracodawca jesteście szczególnie dumni? Największym naszym sukcesem jest stworzenie setek miejsc pracy dla setek młodych osób, które potrzebują dodatkowych środków tylko dla siebie, które chcą się podzielić swoją opinią o produktach usługach z milionem konsumentów w naszym kraju. I oczywiście otwarcie w przeciągu nie całego roku od października 2015 do czerwca 2016 czterech nowych oddziałów dokładnie w Rzeszowie, Łodzi, Lublinie i Białymstoku. ...
"Wywiad z Ewa Grochocka - Arpex Sp. z o.o."
Czym zajmuje się Państwa firma? Jesteśmy czołowym dystrybutorem artykułów dekoracyjnych i okolicznościowych, ozdób świątecznych, balonów i licencjonowanych produktów dla dzieci. Produkujemy również słomki do napojów. Rozpoczęliśmy swoją działalność w 1993 roku jako mała rodzinna firma. Obecnie dostarczamy nasze produkty do największych sieci handlowych, sklepów oraz hurtowni w całej Polsce oraz poza jej granicami.  
Ilu pracowników zatrudniacie i w których częściach Polski, a może nawet świata prowadzicie swoją działalność? Obecnie zatrudniamy blisko 100 osób, posiadamy swoich przedstawicieli handlowych w całej Polsce oraz poza jej granicami, np. w Czechach i Chinach.  
A gdzie jest zlokalizowana główna siedziba Arpex-u? Główna siedziba firmy oraz magazyny znajdują się w Gliwicach, gdzie zatrudniona jest większa część pracowników.
Jakimi wartościami kierujecie się w biznesie? Uważamy, że obok profesjonalizmu i dbania o najwyższą jakość produktów, niezbędne jest także uczciwe i etyczne budowanie relacji z klientami i dostawcami. Bardzo ważne są dla nas także życzliwe stosunki panujące w naszym własnym zespole ludzi, które owocują wzrostem zaufania partnerów biznesowych do naszej firmy.  Zdajemy sobie sprawę, że budowanie pozytywnych relacji wewnątrz firmy wpływa na relacje zewnętrzne i tym samym na nasz dalszy rozwój. W zeszłym roku wdrożyliśmy dodatkowo projekt Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, który zwraca szczególną uwagę na budowanie zachowań etycznych w kompleksowej obsłudze klienta,  ich promowanie wśród dostawców i pozostałego otoczenia firmy, a także na dalszy rozwój naszego systemu motywacyjno - szkoleniowego, budującego kompetencję osobiste i zaangażowanie pracowników.         ...
"Wywiad z Jacek Chmiel - Altkom Akademia SA"
Altkom to firma z branży IT. W takim razie kto najczęściej korzysta z Waszych usług? Początkowo Altkom tworzył oprogramowanie dla firm telekomunikacyjnych i sektora finansowego. Później wyspecjalizował się w obsłudze sektora ubezpieczeniowego. Dziś 65-70% obrotów firmy pochodzi od tego typu klientów zarówno polskich jak i międzynarodowych.
W jaki sposób zdobywacie nowych klientów? Zazwyczaj odbywa się to poprzez nawiązywanie bezpośrednich relacji z potencjalnymi klientami.
 
Zaczynaliście od szkoleń z tworzenia oprogramowania. To zaczęło przynosić sukcesy i pociągnęło dalszy rozwój firmy? Dokładnie tak. Prowadząc zajęcia często byliśmy proszeni o napisanie jakiejś aplikacji. Okazywało się bowiem, że przyswojenie nowej wiedzy przez pracowników danej firmy trwa dłużej niż zebranie przez nas zespołu i napisanie odpowiedniego kodu. W ten sposób w kilku miejscach w Altkomie powstały małe zespoły programistyczne. W 2000 roku postanowiono o stworzeniu osobnego pionu biznesowego - Altkom Software & Consulting. Skoncentrowany był on na tworzeniu oprogramowania na zamówienie. W tym roku, decyzją zarządu, pion ASC zyskał swoją osobowość prawną, stając się niezależną spółką.  ...