Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Promore
przez Tomasz, 2014-11-24 21:37:24
Dzieki Promore znalazłem pracę. Doradca klienta w CitiBanku. Polecam ich.

Orange Customer Service Sp. z o.o.
przez vendel, 2014-09-25 19:13:01
pracowałem tam 2 lata, atmosfera pracy bardzo dobra, teraz jest tam głównie infolinia przychodząca. można dorobić z prowizji, wypłącane co 3 miesiące na karte sodexo, generalnie polecam, na pewno najlepsze cal centre w toruniu, nie ma ciśnienia itd

Jurmet Sp. z o.o.
przez Master, 2016-06-26 09:55:54
Firma bardzo fajna pracowałem tam parę miesięcy jako frezer, ślusarz i szczerze stwierdzam jedna z najlepszych firm w Toruniu jakich pracowałem,m polecam można mnóstwo się nauczyć.podziękowania dla firmy za dobre potraktowanie.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Toruń jest jednym z miast, w którym uruchomiony został pilotażowy program pod hasłem „Praca-Integracja”. Kierowany jest on do osób niepełnosprawnych, znajdujących się w trudnej sytuacji zawodowej. Ma on wspomóc osoby z różnymi dysfunkcjami natury fizycznej i psychicznej w znalezieniu zatrudnienia. O programie Oddział Kujawsko-Pomorski Państwowego F...
Czytaj więcej >>
Neuca zatrudni w Toruniu
15 wrzesień 2017
Firma Neuca posiadająca swoją siedzibę w Toruniu, zajmująca się dystrybucją leków, szykuje się do zrealizowania nowej inwestycji w przemysłowej części osiedla JAR. Po jej zakończeniu, w połowie 2018 roku, Neuca zacznie zatrudniać pracowników. Jak mówią jej przedstawiciele, na chętnych będzie czekać aż 300 różnych stanowisk pracy. O firmie Neuca Prz...
Czytaj więcej >>
Kierowcy ciężarówek i motorniczy tramwajów, a także pielęgniarki czy lekarze określonych specjalności – takie oferty pracy czekają nawet kilka miesięcy, zarówno w serwisach rekrutacyjnych w internecie, jak i w Powiatowym Urzędzie Pracy w Toruniu. Kogo bezowocnie poszukują pracodawcy w tym mieście? Barometr zawodów 2017 Powiatowy Urząd Pracy w...
Czytaj więcej >>
Kto zatrudnia w Toruniu?
11 sierpień 2017
Stopa bezrobocia rejestrowanego w województwie kujawsko-pomorskim według oficjalnych statystyk wynosiła w marcu 2017 roku 12,4 proc. To znacznie więcej niż średnia dla całego kraju wynosząca 8,5 proc. Niemniej w Toruniu bezrobocie nie jest już tak dotkliwe, a stopa bezrobocia wynosi tutaj 6,2 proc. Kto zatrudnia w tym mieście? Gdzie istnieją najwię...
Czytaj więcej >>
Poszukiwanie pracy to zadanie, które można realizować na wiele różnych sposobów. Najłatwiej jednak pójść na targi pracy, gdzie w jednym miejscu można nie tylko przejrzeć aktualne ogłoszenia, ale i nawiązać bezpośredni kontakt z interesujących daną osobę pracodawcami lub jej przedstawicielami. Taką szansę na sprawdzenie ofert pracy mieli mieszkańcy ...
Czytaj więcej >>
Gastronomia w Toruniu ma poważny problem, związany z brakami w zatrudnieniu. W mieście tym panuje względnie niskie bezrobocie na poziomie 6,4 proc., co w porównaniu ze średnią dla całego kraju jest wynikiem bardzo dobrym (8,5 proc.). Branża gastronomiczna boryka się więc z brakiem rąk do pracy. Kogo poszukują bary, restauracje i wszelkiego rodzaju ...
Czytaj więcej >>
Toruń to stolica województwa kujawsko-pomorskiego i jednocześnie ośrodek gospodarczy, kulturalny, naukowy oraz akademicki. Z uwagi na niezwykle bogate dziedzictwo historyczne oraz kulturowe jest to również ważny punkt na turystycznej mapie Polski, co znajduje przełożenie na rozwój infrastruktury gastronomicznej. Nie bez powodu zatem kucharz to jedn...
Czytaj więcej >>
Rok 2016 przyniósł rekordowy spadek bezrobocia w Polsce – ukształtowało się ono na poziomie 8,3 proc. Tak dobrego wyniku nie odnotowano od 25 lat. Sytuacja pod tym względem zmieniła się na plus również w województwie kujawsko-pomorskim i Toruniu, gdzie wskaźniki pokazały odpowiednio 12,1 proc. oraz 6,1 proc. Pomimo tego rąk do pracy w Toruniu braku...
Czytaj więcej >>
Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu przedstawił informacje za styczeń 2017 r. dotyczące bezrobocia i jego struktury w mieście oraz całym województwie. W porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku sytuacja uległa poprawie, co daje nadzieję na to, iż tendencje spadkowe w województwie kujawsko-pomorskim będą się nadal utrzymywać. Wskaźniki na st...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Katarzyna Razik - Litex"
Jakie były początki firmy? Założeniu firmy przyświecała idea produkcji lekkich aluminiowych suszarek ogrodowych na pranie, wzorowanych na tradycyjnym australijskim wynalazku z początku XX wieku o nazwie hills-hoist o tym samym przeznaczeniu. Wyróżniającymi cechami pierwszego produktu firmy miały być materiały użyte w procesie produkcji – głównie aluminium gwarantujące wysokie wytrzymałości na niekorzystne i zmienne w ciągu roku warunki pogodowe występujące w europejskiej strefie klimatycznej. Wkrótce do podstawowej funkcjonalności produktu poprzez dodanie opcjonalnego materiałowego poszycia suszarka mogła również służyć jako parasol ogrodowy, podczas gdy nie była wykorzystywana zgodnie z swoją podstawową funkcją. Właśnie dzięki takiej modyfikacji produktu początkowe zadowalające wyniki sprzedaży znacznie się poprawiły. Odkrywając potrzebę rynku już w pierwszym roku działalności firma zaczęła oferować w oparciu o te same elementy konstrukcyjne stricte parasole pozbawione dodatkowych sznurów i tak rozpoczęła się era  dwudziestodwuletniej historii działalność firmy nieodzownie związanej z produkcją parasoli. Początkową skromną ofertę produktów ogrodowych wzbogacił również bujak o formie przypominającej podwieszony płasko wyprofilowany hamak rozpostarty na łukowej konstrukcji  i podwieszony do bocznej łukowej podstawy. Innowacyjność tego produktu pozwoliła uzyskać obowiązujący po dziś dzień patent w Polskim Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej w 1995 roku a rok później również na obszarze Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. ...
"Wywiad z Piotr Kubera - NIBE-BIAWAR Sp. z o.o."
Jakim zapleczem technologicznym i infrastrukturalnym dysponuje Nibe-Biawar? Od samego początku, czyli do 1968 roku nasz zakład produkcyjny w Białymstoku zajmuje nieco ponad 3ha terenu, niemalże w centrum miasta. Pomimo tego, że infrastruktura budowlana liczy sobie dobrych kilkadziesiąt lat, to linie technologiczne uległy w ostatnich kilkunastu latach znacznym modernizacjom, a szczególną dumą napawa nas nowoczesna emaliernia oddana do użytku kilka lat temu.
Czy w najbliższym czasie można spodziewać się z Państwa strony jakichś większych inwestycji? Zdecydowanie tak. Kupiliśmy 6ha gruntu w Białostockiej Podstrefie Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, gdzie mamy zamiar postawić całkiem nowy zakład produkcyjny.
Kiedy zatem możemy spodziewać się ogłoszenia decyzji? Ostateczne decyzje co do terminu powinny zapaść lada chwila, ale na razie nie chciałbym zdradzać konkretów.
W dzisiejszych czasach mamy coraz więcej regulacji prawnych, mających chronić środowisko naturalne przed zanieczyszczeniami. W jaki sposób Państwa firma dostosowuje swoje produkty do potrzeb środowiska? Szwedzka firma NIBE, która jest większościowym udziałowcem naszej spółki jest światowym liderem w produkcji pomp ciepła, które pozwalają oszczędzać energię, nie emitując jednocześnie zanieczyszczeń do atmosfery. Promowanie Odnawialnych Źródeł Energii to jedna z najważniejszych misji naszej formy. Wyraz dbałości o środowisko jest też uzyskany w tym roku certyfikat Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001. ...
"Wywiad z Anna Gołębiowska - Billennium Sp. z o.o."
W czym dokładnie się specjalizujecie? Billennium jest polską firmą, która od ponad 14 lat rozwija innowacyjne usługi i produkty IT oraz dostarcza najlepszych specjalistów w ramach outsourcingu. Tworzymy aplikacje webowe i mobilne oraz systemy BPM. Dostarczamy firmom specjalistów i całe zespoły IT oraz przejmujemy w utrzymanie obszary w modelu managed services. Nasze projekty i usługi IT realizujemy w Polsce, na terenie UE, a także w USA i Indiach.
Uruchomili Państwo platformę informatyczną - Billennium Paperless. Jakie korzyści wiążą się z tym dla Państwa klientów? Naszym kluczowym wyróżnikiem rynkowym jest samo podejście do projektów, celem jest nie tylko „mniej papieru” w procesach, ale przede wszystkim większa wydajność procesowa we wszystkich obszarach firmy: back office, middle office i front office. Dzięki Paperless nasi Klienci efektywnie zarządzają swoją dokumentacją poprzez przejście na elektroniczny obieg dokumentów, wprowadzenie podpisu elektronicznego i elektronicznego archiwum. Dzięki temu nie tylko uwalniają się od ton papieru, ale też działają sprawniej i szybciej, co z kolei doceniają użytkownicy końcowi – czyli Klienci naszych Klientów. ...