Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o.

3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o.

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 17 dni.
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Dżoana Krupa
Pracownik
 Pytanie

Nie wiem nawet od czego zacząć. Praca za najniższą krajową a w gratisie dostajesz zmęczenie fizyczne i psychiczne oraz wstręt do ludzi. Od początku nowego roku zamiast dawać podwyżki ucinali premie tłumacząc się że pomoże to na przykład w zaciągnięciu kredytu hipotecznego (???). Niedawno została zatrudniona pani(usunięte przez administratora), dla której mobbing nie jest obcym pojęciem. Firma chce aby kierownicy oraz pracownicy podawali szczegółowe dane, takie jak numer pesel czy numer dowodu, bo firma zwenętrzna tax free tak im nakazuje. Kto wie gdzie te dane później trafią.... Trenerka regionalna z (usunięte przez administratora) Chyba największy minus tej firmy. Z całego serca nie polecam nigdy spotkać człowieka tego typu na swojej drodze. Określenie "toksyczna" byłoby zbyt słabe na opisanie jej osobowości. Nigdy nie miałam do czynienia z tak dwulicową, fałszywą i zakłamaną osobą, nie wiem jakim cudem ta kobieta jest na tym stanowisku. Uwielbia pić kawki, jeść ciasta, stać, nie pomagać w sprzedaży i wymagać od innych ludzi robienia wszystkiego za nią, nawet w dzień wolny od pracy. Przytoczę sytuację jej wyjścia z salonu , kiedy pięć minut później zostałam bezczelnie obgadania za plecami dodając swoje 3 grosze od siebie (co nie było zgodne z prawdą), podczas gdy przed chwilą w oczy mówiła że wszystko jest superPatologiczna sytuacja, szczerze nie polecam współpracy z tą osobą, jej kłamstwa, przekręcania słów i wybielania się sięgają zenitu. Oprócz tego oczywiście nie dysponuje wystarczającą wiedzą jak na swoje stanowisko. Jeśli chodzi o samą pracę- parametry, wyniki, konwersja, za mało, daj z siebie więcej, najlepiej zamieszkaj w sklepie. Firma wyciśnie cię do ostatniej kropli. Zatrudniane są same niedyspozycyjne studentki. Aplikujesz na sprzedawcę? Spodziewaj się najniższej krajowej. Na rozmowach obiecują złote góry a co z tego zostaje, możecie się domyślić. Brak jakichkolwiek benefitów, chyba że pracujesz w centrali. Zarobki różnią się, na przykład jeśli pracujesz w Warszawie to możesz zarobić więcej. Plusem są paczki świąteczne, możliwość przetestowania nowych produktów (artykuły pończosznicze), prezenty za rok przepracowania w firmie i niektóre osoby z, które są naprawdę sympatyczne i pomocne (p. Paulina, p. Kasia , p.Roksana). Nie ma co liczyć na premie które zdarzają się dwa razy do roku. praca stojąca, nie masz możliwości usiąść ani stać zbyt długo w jednym miejscu. Praca sama w sobie jest przyjemna, produkt piękny (ale drogi) natomiast miejsce pracy tworzą niestety ludzie i dopóki firma nie nauczy się doceniać pracowników i nie traktowac ich jak parobków będą zmiany kadrowe średnio co tydzień.

Pracodawca

@Dżoana Krupa

@DŻOANA dziękujemy za Twoją opinię. W temacie presji : jako firma sprzedażowa działamy w oparciu o wyniki sprzedaży i system premiowy również opieramy o mierzalne wskaźniki sprzedażowe. Jeśli występują trudności z osiąganiem celów nigdy nie zostawiamy pracowników samych, pomagamy pracować nad wskaźnikami, wskazujemy co można poprawić, organizujemy dodatkowe promocje lub lokalne wsparcie marketingowe, także konkursy wewnetrzne dla pracowników i doceniamy jakość pracy. Jako firma kierujemy się normami prawnymi i zasadami etycznymi. Ale przede wszystkim jesteśmy ludźmi i czasami mamy różne perspektywy i interpretacje obowiązujących zasad współpracy. Jeśli pracownik uważa, że jest traktowany w niewłaściwy sposób, czy normy lub etyka zawodowa nie jest przestrzegana - prosimy o bezpośredni kontakt z przełożonym wyższego szczebla, lub działem HR (dorwar@change.com lub alenik@change.com). Uwagi odnośnie pracy przełożonych warto przekazywać na bieżąco – da to przestrzeń do reagowania od razu. Ogólna, anonimowa informacja takiej szansy nie daje i trudno się do niej odnieść merytorycznie.

Brad pitt
Pracownik
 Pytanie
@Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o.

Gadanie w kółko jedno i to samo. Pani (usunięte przez administratora) może by Pani napisała coś innego w odpowiedzi na opinie? Czy nie ma Pani wystarczających argumentów, którymi mogłaby Pani skomentować ? :) Wieczne teksty ,, jesteśmy firma sprzedażowa” NIE TYLKO WY JESTEŚCIE. Inne firmy tez są a potrafią zachowywać się jak ludzie i motywować a nie dobijać wiecznie. Wyniki masz super, ale popracuj nad artykułami, artykuły super ale jednak popracuj nad Mp heheh Pani tez tak super zatrudnia ludzi, a przychodzą osoby, które są wgl niedyspozycyjne. Miały być perełkami sprzedażowymi, a są kompletna klapą, bo nie ma kto wyszkolić. Dlaczego podglądacie pracowników na sali sprzedaży przez kamery? Dlaczego nie zwrócicie uwagi, ze większość kierowniczek siedzi na zapleczu na kawce skoro na te kamery patrzycie ???? Dlaczego trenerki nie szkolą osób, tylko siedzą na zapleczu i każą szkolic sprzedawcom?? Dlaczego tego co trzeba to nie widzicie? Nie jest Wam wstyd? Codziennie jest tutaj jakaś nowa opinia, wchodze codziennie i czytam zajadając popcorn :) Nie jest Wam wstyd, że stałe klientki jak Pani poniżej, pisze takie opinie i odczucia??? A jak ma być w salonach, do którego wchodzi potencjalny klient ? Jak sprzedawca już w głowie przeklina, że ktoś wszedł i boi się, że wyjdzie nic nie kupując bo cr spadnie. Jest to jeden wielki cyrk. Jest mi przykro, bo lubilam sprzedawać. I nie Pani Dorotko nie napisze do Was, żeby porozmawiać, żebyście MOGLI ZAREAGOWAĆ. Bo nie zrobilibyście nic, chroniąc trenerkę czy kierowniczkę. A i na koniec codzienne telefony z pracy i latanie jak wariatka z ulotkami po sklepach się zgadza haha pozdrawiam i czekam na odpowiedz na moje pytania

Pracodawca

@Brad pitt

@BRAD PITT Na pewno odpowiedź, że jesteśmy firmą sprzedażową nigdy nie będzie inna. Przez 15 lat pracowałam w różnych firmach retailowych i jako sprzedawca i jako kierownik- wszędzie ważne były wyniki oraz wskaźniki. Wbrew temu co Ci się wydaje, doskonale rozumiem Twoją frustrację bo też ją często przezywałam. Takie są realia pracy w tej branzy- sporo satysfakcji ze sprzedaży i kontaktu z Klientem, ale też i momenty zwątpienia bo nie kazdy dzień czy miesiąc są super. Jesli chodzi o dyspozycyjność zrekrutowanych osób to czasem ta dyspozycyjność się zmienia już po zatrudnieniu danej osoby. Jak wiesz często współpracujemy z osobami studiującymi, kórych plan zajęć ulega zmianie nie z ich winy. Nie mamy na to wpływu. Kamery służą prewencji kradzieży w salonach. Nikt nie podgląda pracowników (z popcornem w dłoni). Może gdyby tak było zauważylibyśmy nadużycia, o których wspominasz. Przykre jest stwierdzenie, że nie zareagowalibyśmy gdyby ktoś zgłosił nam nieuczciwe traktowanie czy brak kompetencji przełożonych. A to dlatego, że nikt nigdy tego nie zrobił. Nie uchylamy się od odpowiedzialności. Po prostu nie daliście nam szansy.... Każdą taką sprawę będziemy traktować poważnie, musi być ona zgłoszone jednak w sposób prawidłowy. Pozdrawiam serdecznie Dorota

Obiektywna
Pracownik
@Dżoana Krupa

Nie żebym kogoś broniła, ale wydaje mi się że przesadzasz ????. Wiem, że przykro jest gdy zostaje się zwolnionym, ale ty też święta nie byłaś. Nie nadawalas się do tej pracy i meczylas współpracowników..

Pitt
Pracownik
 Pytanie
@Obiektywna

Nie, nie przesadza. Nie ma co bronić. Jest tyle opiń, że nie tylko jedna jest taka. Wszędzie jest to samo. Wyobraź sobie jakbyś Ty się czuła, zwolniona z dnia na dzień i pozostawiona sama sobie. Jeszcze w tych czasach jakie mamy.. nie są oczekiwane cuda, bo nie są. Ale należyty szacunek i szczerość to podstawa. A odnośnie odpowiedzi Pani Dorotki, to co innego mogłaby Pani odpowiedziec ? I tak nam wmówią, ze białe jest czarne a czarne biale. I proszę mi nie mówić, ze nie podglądacie bo nieraz były telefony ze za długo w miejscu stoimy i to nasza wina ze klienci nie wchodzą. Jeżeli wiecie, że miesiąc miesiącowi nie jest równy to dlaczego jak to rozumiecie nie uwzględniacie w planach czy chorych parametrach???? Bo oczekiwania jakby przynamniej to było lato. Klientów nie ma, widzicie ile jest wejść i czemu sprzedawca ma latać z ulotkami? Czy inne sklepy latają?? Pani Dorotko sprzedawca nie ma w obowiązku marketingu, tylko marketing. A ten dział w tej firmie leży, bo dekoracje na walentynki, halloween sprzedawca musi latać i kupować… smieszne

Nikita
Były pracownik
@Dżoana Krupa

Zgadzam się z Pani opinią w 100% W tej firmie manipuluje się ludźmi próbuje się ich skłócić. Wskaźniki konwersja itd są najważniejsze dla nich człowiek się nie liczy. Nawet jeśli lubi się kontakt z klientem ta firma zabija nawet najlepszego handlowca. Wiecznie monitorowane wskaźniki wystarczy jeden dzień słabszy a masz wiadomości nawet w dzień wolny co się stało. Nie brane jest pod uwagę w planowaniu budżetu że realia się pozmieniały przez pandemie. Dla mnie ta firma to jedna wielka ściema a nie rodzina jak było mówione na rozmowie o pracę.

Obiektywna
Pracownik
@Pitt

Mam prawo do swojej opinii. Ja jestem zadowolona z pracy, w poprzedniej firmie też cisnęli o wyniki. Taka jest praca w sklepie. Nikt dobrych, zaangażowanych osób nie zwalnia.Trzeba było się starać a nie teraz żale wypisywać. Ja polecam pracę, szczególnie w Bydgoszczy. Super kierowniczka ????

Pracodawca

@Obiektywna

@OBIEKTYWNA dziękujemy za Twoją opinię :-)

Pracodawca

@Pitt

@PITT Rzeczywiście pozostanie bez pracy w dzisiejszych czasach jest bardzo trudną sytuacją Niestety nie jest możliwe kontynuowanie współpracy z osobą nie przestrzegającą procedur oraz międzynarodowych przepisów dotyczących RODO.

Diana
Pracownik
 Pytanie
@Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o.

Osoba nie przestrzega rodo? Przepraszam, ale to Wy nam każecie zmuszać klientów do zgód marketingowych i jesteśmy z tego rozliczani. Wiec u nas w sklepie słowo rodo nie istnieje.

Pracodawca

@Diana

@DIANA w takim razie komunikat nie został prawidłowo zrozumiany- za co przepraszam. Jest istotna różnica między zmuszaniem, a informowaniem Klientek o korzyściach wynikających z wyrażenia zgód marketingowych.

Fanka
Pracownik
@Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o.

Co za bzdury, nikt z zarządu spółki nie reaguje na sygnalizowanie (usunięte przez administratora) Te spółkę powinna skarbówka i pip zamknąć już dawno. Od roku czekam na odpowiedź kadrowej haha bo nawet zatrudnionych nie zgłaszacie do ZUS. Drogi były pracodawco. Jak Cię ludzie łapią na kłamstwie w komentarzach, zacytuj klasyka, że to nie pisała Twoja ręka. Przynajmniej głupa nie będziesz udawać. Przeciąganie liny w komentarzach. Zgłaszać (usunięte przez administratora) do pip i sądu pracy. Może odechce się w końcu ludzi (usunięte przez administratora)

Jestemnanie
Były pracownik
@Fanka

Też nie byłam zgłoszona do ZUSU!!!!

Grażyna
@Dżoana Krupa

Mnie zainteresował ten wątek paczek świątecznych które chwalisz, czy one sa takie same dla wszystkich czy jakoś uzależnione np. od posiadania dzieci? A te prezenty za rok przepracowania to też chodzi o frekwencje?

Pracownica
Pracownik
@Grażyna

Paczki są takie same dla wszystkich pracowników i są "bogate". Prezenty są przyznawane za lata pracy i z tego co wiem nikt frekwencji wydając je nie sprawdza. One są za staż pracy. Są to komplety bielizny i w zależności od przepracowanych lat: słodycze, bony do jubilera lub bony wycieczkowe. Całkiem fajny ten system jest.

Szczera
Pracownik
 Pytanie
@Pracownica

Tak jest w sklepie czy na magazynie w Szczecinie ?

Pracownica Nowy wpis
Pracownik
@Szczera

W sklepie

Bartosz Nowy wpis
@Pracownica

Jak za staż to ile lat trzeba przepracować żeby dostać paczkę? Im dłuższy staż tym lepsze prezenty? Bo tak zrozumiałem.

mochito Nowy wpis
Pracownik
@Bartosz

Tak.

PannaNikt
Pracownik

Wielkie (usunięte przez administratora) Firma aspiruje do miana korporacji albo jednej wielkiej rodziny zależy jak w danym momencie im psuje. Na rozmowie misja Change, rozkochiwanie polek w bieliźnie, budowane relacji z klientami, piękne historie z przymierzalni.... Niestety realia zupełnie inne. Najważniejszą kasa nie klientka a parametry. Ciągłe analizowanie sztuk na paragonie czy ilości wejść. Upominanie osób towarzyszących żeby nie wchodzili do sklepu bo nam wejścia nalicza i spadnie konwersja . W kilku sklepach w centrum Handlowym juz pracowałam ale nigdzie nie było takiego nacisku na kasę.Ciagle trzeba jeździć na inne sklepy bo nie ma ludzi do pracy. I nikogo nie obchodzi że mam dojazd godzinę w jedną stronę. Bardzo ciężka psychicznie praca. Mam wrażenie nie że zadowolenie trenerki graniczy z cudem ciągle coś nie tak i pretensje . Co z tego że zrobi się plan miesięczny jak i tak się słucha że za mało sztuk.sprzedane albo za mało paragonów. Firma nie ma pakietu medycznego ani karty multisportu, uniform we własnym zakresie, Żeby dostać premię trzeba się bardzo mocno namęczyć. Szkoda czasu i życia na pracę w takim miejscu

1
Pomocna
Pracownik
@PannaNikt

Nikt ci tam nie każe pracować skoro ci tak bardzo źle zmień pracę i po problemie.Jest bardzo dużo osób które są szczęśliwe że mogą pracować w tej firmie !

Mery
Były pracownik
@PannaNikt

Zgadzam się. Właśnie rezygnuję z pracy w Change Poznań

Pracodawca

@Mery

Change Lingerie charakteryzuje kultura dialogu. Cenimy otwartą komunikację i jesteśmy otwarci na dyskusję. Dziękujemy Wam za wszystkie pozostawione opinie. Konstruktywne informacje zwrotne stanowią dla nas punkt wyjścia do wprowadzania zmian i tworzenia lepszego miejsca pracy. Szacunek do drugiej osoby jest dla nas kluczowy. We wszelkich kontaktach dbamy o komunikację z poszanowaniem rozmówcy, tego samego oczekujemy od rozmówcy w naszą stronę. W przypadku chęci kontaktu z nami i przekazania swojej opinii, zapraszamy do kontaktu pod adresem email: dorwar@change.com

Pracodawca

@Mery

Change Lingerie charakteryzuje kultura dialogu. Cenimy otwartą komunikację i jesteśmy otwarci na dyskusję. Dziękujemy Wam za wszystkie pozostawione opinie. Konstruktywne informacje zwrotne stanowią dla nas punkt wyjścia do wprowadzania zmian i tworzenia lepszego miejsca pracy. Szacunek do drugiej osoby jest dla nas kluczowy. We wszelkich kontaktach dbamy o komunikację z poszanowaniem rozmówcy, tego samego oczekujemy od rozmówcy w naszą stronę. W przypadku chęci kontaktu z nami i przekazania swojej opinii, zapraszamy do kontaktu pod adresem email: dorwar@change.com

Karrr
Pracownik
@Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o.

Tak dbacie, ze premii mniej dostaniemy o kolejne 8%. Zamiast podwyżki od Nowego Roku to firma zafundowała nam obniżkę…

Pracodawca

@PannaNikt

@PANNANIKT dziękuję za Twoją obszerną opinię na temat pracy w naszej firmie. Szkoda, że tematy te nie były zgłaszane na bieżąco do przełożonego, lub działu HR - być może wtedy udałoby się wyjaśnić niezrozumiałe kwestie i uniknąć rozczarowania pracą. Trochę wyjaśnień… Uniformy: strój firmowy - nie chcemy zmuszać naszych pracowników żeby nosili coś w czym nie czują się komfortowo. Panuje dowolność w tym czy chcą nosić spodnie czy spódnicę, koszulę z długim rękawem czy z krotkim albo sukienkę. Każdy jest inny i My to szanujemy. Dlatego też strój do pracy może być dowolny pod warunkiem, że kolory są stonowane (czerń, granat, szarość) i strój jest schludny. Budżety sprzedażowe/osiągane wyniki/premia: jesteśmy firmą sprzedażową i te aspekty są podstawą naszego działania. Indywidualne targety ustalane są z pracownikiem, aby mógł wiedzieć jaka jest jego efektywność i mieć punkt odniesienia do efektywności zespołu. Premia wypracowywana jest przez cały zespół, a rozdzielana na pracowników według ich wkładu (indywidualnej sprzedaży) w realizację budżetu (w dużym uproszczeniu – im więcej godzin i obrotu wypracowała dana osoba w czasie, w którym zespół realizował wskaźniki - tym wyższa premia). Od samego początku jasno komunikujemy oczekiwania wobec pracowników i ich efektywności. Przy okazji nadmienię, że wszelkie nieprawidłowości pracownicy mogą zgłaszać – z zachowaniem poufności lub anonimowo – do działu HR . Uznajemy zasadę otwartej komunikacji, równości stron oraz przestrzegamy prawa pracy.

Pracodawca

@Pomocna

@POMOCNA Dziękujemy za opinie. Cieszymy się, że możemy współpracować z ludźmi pełnymi pasji i chęci do podejmowania wyzwań :-)

Xd
Pracownik
@Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o.

Witam. Chciałam tylko odpisać, że jedno wielkie ,,gadanie” i owijanie w bawełnę. Tak możemy zgłaszać do hr i potem wielka afera. Nieraz zgłaszane sytuacje i problemy były do regionalnej a jej odpowiedz to ,,ja jestem z tego rozliczana, nie jesteśmy powiązani na stałe” :) także nie mydlcie oczu bo prawa pracy to wy nie przestrzegacie. Wystarczy zgłosić do inspekcji pracy i wyjdzie wszystko :) pozdrawiam

2

Pracodawca

@Xd

@XD Uwagi odnośnie pracy przełożonych warto przekazywać na bieżąco do przełożonego wyższej instancji- da to przestrzeń do reagowania od razu. Ogólna, anonimowa informacja, udzielona po dłuższym czasie, takiej szansy nie daje i trudno się do niej odnieść merytorycznie. Trudno jest mi się także odnieść do powodów dla których temat nie został należycie zaopiekowany. @XD proszę o kontakt, jeśli byłas/jesteś świadkiem niewłaściwych zachowań lub im podlegałaś (dorwar@change.com lub alenik@change.com)

Jola
Kandydat
 Pytanie
@Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o.

A dlaczego nie chcą Państwo wprowadzić benefitów dla swoich pracowników takich jak Karta multosportu/ opieka medyczna ?

Kakadu
Pracownik
@Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o.

Hahaha I właśnie tak to wygląda ! jak ci się nie podoba to nikt cię tu nie- trzyma - taka jest polityka firmy! Jak się mówi to co chcecie usłyszeć to jest klaskanie bicie braw. Jak pojawiają sie jakieś obiekcje inne zdane to jest mydlenie oczu i zamiatanie pod dywan problemu

Pracujaca
Pracownik
 Pytanie
@Kakadu

Masz racje. :D Wyrazimy tutaj swoje zdanie to oni nam każą pisać na e-mail do osób z góry. I potem czekać na aferę i rozmowy co nam nie odpowiada. Powtarzane jest, ze nikt nas nie trzyma i dlatego taka rotacja jest. Wieczne szukanie pracowników niż żeby był jeden zespół. Rotacje większe niż w nie jednej sieciówce. Do tego jak mają być wyniki jeżeli co chwile są nowe osoby, które te wyniki zaniżają?

Luliszka
Kandydat
 Pytanie
@Mery

Mogę znać więcej szczegółów dlaczego rezygnujesz? Właśnie bylam na rozmowie o pracę tam

Liliput
Były pracownik
@Luliszka

Firma nie docenia pracowników, ich jedyna motywacja są brawa i podziękowania, a nie podwyżka… mydla oczy jakimiś pięknymi opowiastkami. I oczywiście żeby nie było za dobrze zaczynaja wymagać coraz więcej… zamiast czuć się zmotywowana czujesz się jak (usunięte przez administratora) i jedyne co masz ochotę zrobić to zmienić prace. Od lat walczymy o multisport czy opiekę medyczna, szef ma to gdzieś ważne, ze on i jego pracownicy biurowi maja dobrze…

Ślepa
Były pracownik

Niestety, opinie o tej firmie są prawdziwe. Najgorsze są narzucane normy- nie do wyrobienia. Jeżeli nie wyrobisz normy w choćby 90 procentach ( a wiąże się to z wciskaniem klientkom sztuk ktorych nie potrzebują) nie dostajesz żadnej premii!!! Po 2: bielizna wcale nie jest wysokiej jakości, kobiety przychodzą z pretensjami, że staniki szybko się rozciągają( dlatego każą sprzedawać mniejsze obwody ;)) i że wychodzą fiszbiny które nie przylegaja dobrze!!! Szyte tak jak wszystko, w Szanghaju, pomimo że firma Skandynawska. Ceny za wysokie. Bez założenia karty- brak promocji dla klienta ( to jest najbardziej chore). Nacisk z góry o konwersje i wchodzenie klientów ( trzeba informować zeby nie wychodzili za czesto ze sklepu). Pomyłki i brak doświadczenia od strony kierownictwa, problemy w systemie. Podbieranie sobie klientów (tragedia), obgadywanie by tylko dostać tą premie a i tak docelowo figa z makiem. Najniższa za spory wysiłek. Praca w tym mìejscu jest po prostu nieopłacalna. Współczuję pracownicom, trzymajcie się :(

Fanka
Pracownik
@Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o.

Przecież i tak nie odpisujecie na e-mail.

Pracodawca

@Fanka

Witam. Zawsze odpisuję na maile, które otrzymuję. Proszę o informację kiedy wysyłałaś do nas wiadomość (data, tytul maila) - może coś utknęło w skrzynce Spam i po prostu nie zostalo zauważone.

Zadowolona
Pracownik

Jestem obecnym pracownikiem, obiło mi się ostatnio o uszy ze pojawiło się sporo wpisów wiec postanowiłam zajrzeć z ciekawości. Poświęcę chwile bo to co tu czytam aż się włos na głowie jeży nie rozumiem tej zawiści. Glownym obowiązkiem pracowników jest realizacja budżetów oraz dbanie o wygląd sklepów wiec nie rozumiem zdziwienia ze jesteśmy rozliczane z wyników. Kasa jest ok atmosfera tez Dziwne ze większość opinii tych negatywnych pochodzi z jednego sklepu. Podsumowując poleca, jak robisz poprawnie swoje zadania i wykazujesz chęci do pracy to zostaniesz w tej firmie doceniony i żadna krzywda ci się nie stanie

1

Pracodawca

@Zadowolona

@ZADOWOLONA dziękujemy za Twoją opinię :-)

Fanka
Pracownik
 Pytanie
@Zadowolona

Jesteś jeszcze zadowolona?

Zadowolona
Pracownik
@Fanka

Tak, jestem. Pracuje w Change już jakiś czas i nie narzekam. Wyrabiamy budżety, więc premie są fajne. Wygrywamy konkursy, więc zgarniamy nagrody. Jak ktoś robi swoje to nie ma na co narzekać.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy kandydat na stanowisko Doradca Klienta Change Lingerie (Annopol, Wola Park, Factory Outlet Ursus, Galeria Wileńska, Młociny) w firmie Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o. ma szansę poznać potencjalną ścieżkę rozwoju zawodowego już na rozmowie kwalifikacyjnej? Jak przebiega rekrutacja? Podziel się swoimi doświadczeniami.
Urszula

Ile tak naprawdę zarabia Kierownik Salonu Change Lingerie, CH Targówek ? bo jest teraz ogloszenie w którym nie ma podanych żadnych informacji o wynagrodzeniu ! Pracowal ktos? podziel sie prosze informacjami ze mna

Pracownik
Pracownik
@Urszula

Ten salon będzie dopiero otwierany, więc poza pracodawcą nikt tego nie wie. Trzeba wziąć udział w rekrutacji ????

Nigdy więcej
Były pracownik
 Pytanie

Powiem tak, niczego tak nie żałuję jak podjęcia pracy w Change. Na rozmowie rekrutacyjnej ( abstrahując, że odbywała się ona w ciasnym, ciemnym pomieszczeniu, w którym można było nabawić się klaustrofobii) obiecywane były gruszki na wierzbie. Super premie, wysokie zarobki, elastyczny grafik ( to dopiero żart!) , pomoc ze strony trenerki w razie potrzeby. Jak nie trudno się domyśleć- żadne z powyższych było dalekie od prawdy. W tej pracy nie istnieje cos takiego jak dzień wolny. Ciągłe telefony, że ktoś z kierowników się rozchorował ( bo jeśli był to szary, zwykly pracownik musiałaś wziąć gripex i stać przez 12 h na zmianie sama i wyrabiać 100 % celu). Kadra zarządzająca generalnie leży. Pracownicy, którzy nie siedzą jak mysz pod miotłą i potrafią powiedzieć swoje zdanie a nie ciągle przytakiwać i pić kawę z regionalna na zapleczu są zwalniani. Co za tym idzie? Pozostali pracownicy muszą rzucić wszystkie swoje obowiązki i pędzić pracować do Change bo nie potrafili przewidzieć, że jesli kogoś zwolnią nie będzie ludzi do pracy. Presja ma wyniki jest niewyobrażalna, za wszystko dostaje sie pracownikom, mimo, że mają lepsze wyniki i parametry od kierowników. Pani regionalna M to jedna wielka pomyłka. Zero pojęcia o biznesie i o tym jak należy motywować pracowników do działania. Fałszywość z jaką nigdy do tej pory się nie spotkałam. Zwolnienie się z tej pracy było najlepszą rzeczą jaka mnie spotkała stanowczo firmie change mówie NIE.

2
K.O
Były pracownik
@Nigdy więcej

Mam wrażenie że " trenerki" nie mają bladego pojęcia o zarządzaniu ludźmi, motywacji ,pozytywnym wzmocnieniu , konstruktywnej krytyce, wzajemnej korelacji i przede wszystkim zapominają o tym jak ważne są emocje drugiego człowieka. Komunikacja, zaufanie i szacunek do drugiej osoby bardzo kuleje. Na pewno są osoby którym się dobrze pracuje, bo jak by praca sama w sobie bardzo wdzięczna.

Emilia
@Nigdy więcej

a czy wszyscy Team leaderzy tacy są jak ta Pani o której tu wspomniałaś czy to taki jeden "przypadek" w tej firmie? Poza tym ciekawi mnie, czy długo tam pracowałaś? I czy te wszystkie wyrzeczenia o których piszesz były wynagradzane jakąś premią specjalną?

Eryka
Były pracownik
 Pytanie
@Emilia

Niestety miałam okazje pracować z większością regionalnych i dla nich musiałabyś mieszkać na sklepie, robić same popołudniówki i każde weekendy, bo jako Menager masz sprzedawać, tylko zastanawia mnie od czego są sprzedawcy? Ogólnie najgorsza z nich jest(usunięte przez administratora)***** kobieta ma jakiś problem chyba ze sobą, a(usunięte przez administratora)** obgaduje cię na sklepie do innych pracowników, twoich podwładnych np(usunięte przez administratora)****** całkiem spoko chyba najlepsza, a (usunięte przez administratora)**** gada mega dużo i często dzwoni

TenodTamtego
Pracownik

Gdzie można (usunięte przez administratora)wszelkie przepisy BHP ???? Tylko w Change pozdrawiamy serdecznie szefa który sam zawinął się do domu a pracownikom kazał pracować bez prądu w magazynie gdzie nie można było normalnie spożywać posiłków ani skorzystać z toalety z obawy że do niej nie trafi ????

Monaliza
Klient
@TenodTamtego

Proponuję zgłosić to do Państwowej inspekcji pracy!

Nick56
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś może mi powiedzieć jaka jest atmosfera w dziale księgowym? Jak wygląda rekrutacja? Czy wynagrodzenia są na jakimś przyzwoitym poziomie i czy są jakieś podwyżki? Z góry dziękuję za pomoc!

Kalina
Były pracownik
@Nick56

Jest taka super atmosfera, ze cały zespół się zwolnił na raz

Pracodawca

@Nick56

Zachecam do rekrutacji :) Aktualnie rekrutacja odbywa się zdalnie, aby zachować bezpieczeństwo obu stron- to rozmowa poprzez MS Teams z osobą z HR oraz Team Leaderem, dodatkowo etap krótkiej rozmowy z Dyrektorem Finansowym. Kwestia wynagrodzeń , pakietów dla Pracowników omawiana jest przy okazji tej rozmowy - każdy kandydat ma również czas na zadanie swoich pytań i rozwianie wątpliwości :) Pozdrawiam

Pracodawca

@Kalina

W dziale księgowości zaszło kilka zmian, kilka osób przeszło do innych firm, z różnych powodów - dlatego własnie jestesmy w trakcie uzupełniania zespołu oraz jego wzmacniania. Zdecydowana wieksza cześć ponad 20-sosbowego zespołu jest z nami i działa wspólnie z kolegami :)

Domi
Pracownik
@Kalina

Potwierdzam- w zeszłe wakacje zwolnił się cały zespół księgowości. Do dnia dzisiejszego brakuje nam Pani E, która była bardzo pomocna osoba. Teraz jak masz problem, radzisz sobie sama, bo obecna księgowość nawet nie odbiera telefonu.

ZOE88
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry Zastanawiam się czy aplikować na stanowisko kierownicze Warszawa Mniej wiecej na jakie zarobki mozna liczyć ? Czy plany sprzedażowe sa do osiągnięcia ? Na jakim poziomie są premie za KPI/ sprzedaż ? czy benefity podane w zakładce są aktuale. Prywatna opieka medyczna Ubezpieczenie na życie Pakiet Multisport Rabat pracowniczy Pracowniczy program emerytalny Gwarantujemy stabilne zatrudnienie Umożliwiamy elastyczne godziny pracy Oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o międzynarodowych standardach pracy

Remake
Pracownik
@ZOE88

Pierwsze słyszę o pakiecie medycznym i multisporcie????Nawet jak by było to nie masz czasu się po d**** podrapać a co dopiero chodzić po lekarzach czy siłowniach ???? Zarobki moim zdaniem bardzo marne. Ale podobno w stolycy dużo lepsze. Najlepiej przekonać się na własnej skórze co w Change piszczy ???? I bez żadnej złośliwości jak wszędzie jedni są zadowoleni drudzy nie. Wszyscy narzekają ale jak przyjdzie co do czego to pierdzą fiołkami ????

Odradzam
Pracownik
@ZOE88

Odradzam z całego serca 1 nigdy nie wiesz ile jeszcze będziesz pracować, bo może ktoś wstanie lewa noga i postanowi, ze już nie pracujesz 2 jeżeli wychodzisz z sklepu to i tak jesteś w pracy ponieważ musisz robić multum innych rzeczy i faktycznie z 180 godzin robi się 250 (ale nikt tego nie liczy, bo kogo obchodzi ze poswieciłaś godzinę czy dwie na prace, to twój obowiązek) 3 brak klientów nie jest żadnym wytłumaczeniem za niezrobienie planow, bo przecież możesz ich jakoś zdobyc 4 brak pracowników również, najwyżej będziesz stała sama po 12 godzin 5 jeżeli ciagle zwolnienia nie dają kierownictwu do myślenia to znak ze nikogo pracownik tam nie obchodzi 6 Pani (usunięte przez administratora)regionalna- chyba największy dramat tej firmy. Odkąd się pojawiła zaczęły się masowe zwolnienia. (usunięte przez administratora) ciagle telefony oraz pretensje. Oczywiście również to nikogo nie obchodzi, myślą chyba ze swoim terrorem wprowadzi dobre wyniki. Niestety jest tylko coraz gorzej.. jedna czy dwie osoby nie pociągnie całego salonu

Ania
Pracownik
@Remake

No właśnie, ja na przykład jestem zadowolona i będę pierdzieć fiołkami :) zespół mam fajny, kierowniczkę też i regionalna mi nie przeszkadza...

Anabelle
Były pracownik
 Pytanie

Bardzo chciałabym się wypowiedzieć pozytywnie na temat pracy w tej firmie, ale Niestety nie mogę. Poza fajnymi koleżankami na sali sprzedaży tak naprawdę ta praca nie miała żadnych plusów. Psi pieniądz, brak jakichkolwiek benefitów które w tym momencie są tak naprawdę wszędzie np. Luxmed albo Multi sport – nie uświadczysz tego jako sprzedawca w change. Gdy spadły wyniki nie otrzymałyśmy pomocy merytorycznej od trenerki, jedynie idiotyczne obrazki pseudo motywujące i odpowiedz typu wymyślcie coś żeby poprawić sprzedaż, zero jakiegokolwiek zaangażowania się w pomoc i pretensje że jesteśmy niezmotywowane A przecież dostałyśmy super motywujące obrazki więc powinno być zupełnie inaczej! Poza tym boisz się iść na L cztery bo możesz wrócić i dostać wypowiedzenie, bo jesteś tylko numerkiem pracowniczym który łatwo można wymienić, nikogo nie obchodzi ze jesteś chora. Masz anginę? Źle się czujesz? Zjedz apap i przychodź do pracy I stoj 12 h jak Kołek bo nawet usiąść nie można bo zaraz cię wyłapią na kamerach i będą telefony z pretensjami. Nie dziwię się że są wieczne braki kadrowe ciągle się ktoś zwalnia, bo Firma nie potrafi się odpowiednio zaopiekować pracownikiem. Poza tym fałszywość przełożonych przekracza wszelkie granice. Jak cię widza to super milusio Słodko pierdzące, a jak tylko pójdziesz do domu to czy objadą od góry do dołu. Nikomu nie polecam pracy tutaj.

Anabelle
Były pracownik
 Pytanie

Bardzo chciałabym się wypowiedzieć pozytywnie na temat pracy w tej firmie, ale Niestety nie mogę. Poza fajnymi koleżankami na sali sprzedaży tak naprawdę ta praca nie miała żadnych plusów. Psi pieniądz, brak jakichkolwiek benefitów które w tym momencie są tak naprawdę wszędzie np. Luxmed albo Multi sport – nie uświadczysz tego jako sprzedawca w change. Gdy spadły wyniki nie otrzymałyśmy pomocy merytorycznej od trenerki, jedynie idiotyczne obrazki pseudo motywujące i odpowiedz typu wymyślcie coś żeby poprawić sprzedaż, zero jakiegokolwiek zaangażowania się w pomoc i pretensje że jesteśmy niezmotywowane A przecież dostałyśmy super motywujące obrazki więc powinno być zupełnie inaczej! Poza tym boisz się iść na L cztery bo możesz wrócić i dostać wypowiedzenie, bo jesteś tylko numerkiem pracowniczym który łatwo można wymienić, nikogo nie obchodzi ze jesteś chora. Masz anginę? Źle się czujesz? Zjedz apap i przychodź do pracy I stoj 12 h jak Kołek bo nawet usiąść nie można bo zaraz cię wyłapią na kamerach i będą telefony z pretensjami. Nie dziwię się że są wieczne braki kadrowe ciągle się ktoś zwalnia, bo Firma nie potrafi się odpowiednio zaopiekować pracownikiem. Poza tym fałszywość przełożonych przekracza wszelkie granice. Jak cię widza to super milusio Słodko pierdzące, a jak tylko pójdziesz do domu to czy objadą od góry do dołu. Nikomu nie polecam pracy tutaj.

NIE POLECAM !!!!
Były pracownik
 Pytanie

Praca w tym miejscu to jakiś żart. Odkąd została zatrudniona wspominana wcześniej Pani (usunięte przez administratora) ta firma to istny cyrk. Ciagle siedzenie na kamerach, wydzwanianie do salonów, musisz się tłumaczyć z każdego klienta który nic nie kupił. Ponadto bardzo często stoicie same na sklepie, w których zazwyczaj nie ma łazienek, więc czekacie do końca pracy, bo przecież nabijecie wejścia, z których potem będziecie musiały się tłumaczyć. Nawiązując do odpowiedzi wcześniejszego komentarza. W jaki sposób pomagacie pracować nad wskaznikami ? Tekstami Pani (usunięte przez administratora), która ze sprzedażą ma niewiele wspólnego? Teksty z pierwszej strony Google mogę przeczytać sama na internecie. Czy robieniem z siebie pośmiewiska i wciskanie na sile klientowi, aby tylko coś kupił ? Sam fakt, ze co chwile brakuje pracownikow powinien dać do myślenia pracodawcom, niestety liczą się tylko cyferki, a nie to jak jest traktowany i w jakich warunkach pracuje pracownik.

A ja polecam Change.
Pracownik
@NIE POLECAM !!!!

Ogarnijcie się księżniczki! Wszędzie w handlu trzeba sprzedawać i pracować na różnych parametrach. I wszędzie Was zapytaja jak nie zrobicie planu dlaczego tak się stało. Pracowałam juz w kilku firmach i dopiero tu czuję, że wynagrodzenie jest ok. Podstawa tak jak wszędzie, ale za to premia za obrót super. Nie jakieś żałosne 200 zł jak w innych markach. Ale to nie muzeum- trzeba na premię zapracować. I naprawdę warto się postarać. Jak Wam nie pasuje to do sianokosów!!! Chyba jednak nie jesteście zasypywane atrakcyjnymi ofertami pracy za miliony skoro macie czas codziennie pisać na Go Worku! Żenada!

Pracownica
Pracownik
@A ja polecam Change.

Ja też polecam. Zgadzam się w 100%.

Racjonalnie
Pracownik
@A ja polecam Change.

W końcu jakaś konkretna opinia. W każdej pracy trzeba się wywiązywać z obowiązków, a za zrobiony budżet zawsze mamy wysokie premie. Nawet czasem jak nie ma budżetu to chociaż jest premia za wzrost do zeszłego roku. To chyba jest fair. Produkt super, praca lekka, klientki kochane. Fakt jest taki, że do brafittingu trzeba mieć talent, jeśli go brakuje to wyniki też są średnie. Nie każdy do tego się nadaje. Beztalencia nie mają tu czego szukać, bo szybko to wychodzi, a potem lament na goworku.

Pracodawca

@Racjonalnie

@RACJONALNIE dziękujemy za Twoją opinię :-)

Upadek Change
Były pracownik
 Pytanie
@A ja polecam Change.

No czytam i oczom nie wierzę. Skąd pewność że każda dziewczyna która miała odwagę napisać swoją opinię na temat tej pracy (a od tego jest ta strona) była kiepskim pracownikiem? Czy naprawdę będziecie teraz wyzywać swoje byłe koleżanki z pracy od "księżniczek" i sugerować, że są beztalenciami i nadają się tylko do sianokosów bo wsytawiły negatywną opinię która wam się nie podoba? Poziom waszych wypowiedzi świadczy tylko i wyłącznie o was dziewczyny a z tego co wiem firma zatrudnia same miłe i kulturalne kobiety. No coś tym razem chyba nie wyszło. Poza tym trzy pozytywne komentarze w odstępach co dziesięć minut przypieczętowane podziękowaniami firmy. No poezja po prostu...

Pracodawca

@Upadek Change

Staramy się odpowiadać w miarę mozliwości na pojawiajace się komentarze. I te pozytywne i te negatywne. Kazda informacja jest dla nas ważna i za nią dziękujemy. Portal gwarantuje każdemu wolność wypowiedzi i mozliwość pozostania przy tym anonimowym. Nie akceptujemy hejtu ani obrażania nikogo. Niestety nie mamy wpływu na ton zamieszczanych wypowiedzi.

Szczera
Były pracownik
 Pytanie
@Upadek Change

W tej firmie nikt nic nie próbuje zmienić na lepsze tylko kasa sie liczy nie człowiek. Przykre te wieczne podważanie autorytetów byłych pracownic do których i ja sie zaliczam. Po moim odejściu regionalna"(usunięte przez administratora)" ( celowo z małej litery) obrobiła mi tak tylnią część mojego przepięknego ciała;-D chyba tylko po to aby poczuć się lepszą. Pokazała tym jaką jest fałszywą osobą. Tu nasuwa się przysłowie po trupach do celu. Jeżeli chodzi o atmosfere zgadzam się że, zależy ona od każdego z tym że, ryba psuje się od głowy. Wystarczy jedna osoba która mąci co wpływa na cały zespół. Ale przecież łatwiej w nieskończoność szukac osób do pracy, bo w tym czasie zespół jest niekompletny nie trzeba wypłacać wynagrodzenia wszystkim. Też można wymagać jeszcze więcej od osób które pozostały mimo że, nie należy to do ich obowiązków. Jak jest bunt na pokładzie to przecież można z dnia na dzień zwolnić. W ten sposób cięcia kosztów same się zrobią. Ile to razy cała ekipa musi się wykruszyć (samoistnie bądź z dużą pomocą) aby dało do myślenia? Te wszystkie komentarze mówią same za siebie. Współczuje osobie która musi na nie odpowiadać.

Zażenowana
Były pracownik
@Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o.

Jak najbardziej odpowiadacie - szkoda, że równie skutecznie usuwacie opinie. Trzeba spojrzeć prawdziwe w oczy - firma w ogóle nie dba o pracowników. Nie ważne czy ma dobre wyniki i czy źle założenie jest takie, że każdego da się wymienić. Nie gwarantujecie żadnej stabilizacji ani docenienia pracownika. A zachowania w stylu Pani M. B powinny być podciągnięte pod (usunięte przez administratora)

Była pracownica
Były pracownik
@A ja polecam Change.

Chyba "(usunięte przez administratora)" się sama wypowiedziała, bo to nie możliwe aby pracownica to pisała.

Xdeeee
Pracownik

Niżej wspomniana regionalna (usunięte przez administratora) to osoba, która przedstawia się jako kochająca kobiety, pragnąca zmienić życie kobiet... Tak naprawdę nieraz doprowadziła osoby pracujące do płaczu, Przez ciągle zarzuty, raz o zle wyniki, raz o wąty o nie dyspozycyjność czy chociażby Przez głupie komentarze na Twój temat. W tej firmie ucinanie godzin, zwalnianie z dnia na dzień, a także wydzwanianie i afery w dzień wolny od pracy są na porządku dziennym, temu wszystkiemu towarzyszy chora presja na wyniki, zmiany po 12h samemu, kiedy to nawet na spokojnie nie można wyjść do toalety, a także brak docenienia przez kogokolwiek. W tej firmie zwykły sprzedawca na umowie zlecenie za najniższa krajowa wykonuje obowiązki kierownika salonu, po czym nie usłyszy nawet słowa dziękuję. Elita kierowników wyręcza się zwykłymi pracownikami jak tylko może. Ogólnie rzecz biorąc (usunięte przez administratora),z jakim w życiu się nie spotkałam.

2
Cała prawda
Były pracownik

Pracownicy tworzą atmosferę w pracy..zawsze tak myślałam. Ale jednak nie, jeśli masz nad sobą osoby które zatruwają ci życie czy w pracy czy w dzień wolny to się nie da, a przykładem jest pani (usunięte przez administratora) pożal się Boże regionalna. NIE POLECAM! strata czasu i energii, prędzej czy później i tak zaczniesz oglądać oferty innych prac bo tam się nie da!

1
Taka sama
Pracownik
@Cała prawda

Dokładnie tak. Regionalna (usunięte przez administratora)przechodzi samą siebie, telefony w dni wolne NOTORYCZNE, telefony w pracy co kilka godzin jaki wynik i co trzeba zrobić, żeby go poprawić. Latanie z ulotkami po sklepach oraz klientach. Nie ma żadnej pomocy z jej strony, ponieważ mówi że jest zle a nie pomaga to poprawić..jedynie co to wisi cały czas na telefonie i wydzwania po sklepach albo po pracownikach.rozumiem to jest jej praca, ale jako regionalna powinna pomoc i motywować ludzi a nie wywierać presję i radźcie sobie sami

1
domi
Były pracownik
@Cała prawda

O ja też kiedyś miałam do czynienia z Panią (usunięte przez administratora) Wilk w owczej skórze :) Jeśli chodzi o staniki to firma change ma najlepsze na świecie :) Ale jesli chodzi o traktowanie pracowników to niestety jak tania siła robocza.

Kolejny były osioł
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie przez długi czas na zleceniówce i powiem tak - podejście do pracownika - tragiczne. W twoim towarzystwie pochwalą, uśmiechnął się, ale za plecami obsmarują ile wlezie (pozdrawiam regionalną (usunięte przez administratora), tak fałszywej i toksycznej osoby nie widziałam od dawna). Do pracy po pewnym czasie zaczęłam chodzić jak za karę. I tak jak dziewczyny z innych sklepów były zawsze miłe i pomocne, większość klientek naprawdę kochanych, tak naciski z góry by ciągle wyciągać klientkom pieniądze z kieszeni to lekka przesada. Plus ciągle odnosiłam wrażenie, że w kwestii organizowania grafików panował ciągły chaos. Zamykając zmianę i sklep ciągle się denerwowałam, że o czymś zapomniałam. Także nie polecam pracy w tym miejscu, potrafią gadać, że na przyszły miesiąc nie będzie godzin, by później wręczyć ci bez słowa uprzedzenia wypowiedzenie. Nie pozdrawiam c:

Administrator

Firma Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o. poszukiwała osób na stanowisko Kierownik. Ktoś brał udział w rozmowie rekrutacyjnej? Jaki rodzaj umowy zaproponowano?

kandydat
Pracownik
@Administrator

Umowa o Pracę.

Administrator

Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o. ma teraz aktualne oferty pracy w Warszawa. Czy ktoś z pracowników może powiedzieć, czy warto tutaj pracować i czego spodziewać się na stracie w temacie warunków zatrudnienia?

Asia
Pracownik
@Administrator

Aaa No i pracownicy ze sklepów nie maja żadnych benefitów typu opieka medyczna czy multisport ale spoko bo tu i tak nie ma miejsca na chorowanie i życie po pracy. Jak chorujesz to proponują ci wykorzystanie urlopu zamiast iść na l4

1
Afrodyta
Były pracownik
@Administrator

Jeżeli szukasz pracy na pełen etat to nie warto, firma zatrudniając Cię obiecuje Ci tyle godzin ile chcesz (oczywiście na umowę zlecenie) a później w następnym miesiącu okazuje się że dostaniesz tylko 50, max 70 bo jest „cięcie kosztów” na zleceniówkach :) mało tego, masz obowiązek wspierać inne okoliczne salony w których wiecznie są braki kadrowe. Na rozmowę kwalifikacyjną radzę się dobrze przygotować bo wyglada ona co najmniej jak na stanowisko kierownicze :)

Heros hehe
Pracownik
 Pytanie
@Afrodyta

Masz racje. Obcinają godziny bardzo, nie licząc się z tym, że masz własne wydatki, które musisz opłacić. Z miesiąca na miesiąc coraz więcej tych godzin zabierają tłumacząc się, ze firma nie ma pieniędzy haha Nie ma pieniędzy? To proszę stanąć za kasę a nie zatrudniać co chwile kogoś nowego. W tej firmie marketing i kadra zarządzająca leży. Marketing nie wie co zrobić, żeby klientów ściągnąć i co pare dni jest zmiana promocji, które i tak nic nie dadzą. Kierowniczki nie potrafią grafiku ułożyć, ponieważ zmienia on się średnio co trzy dni. Nie rozumieją, ze jest życie prywatne poza Change. Zero szacunku do pracownika, a dlaczego tak uważam? Bo ciagle wymagania po kilku latach pracy i zamiast go wspierać i motywować to ma ochotę sobie w łeb strzelić jak przychodzi do pracy. Zatrudniają co chwile nowe osoby, które nic nie potrafią i są bez dyspozycji i potem dziwić się dlaczego taki wynik. No dlaczego? Firma już komentarze usuwa i blokuje, bo im wstyd to czytać. Wszyscy wiedzą jak jest.

Szczera
Pracownik
@Heros hehe

Mamy to samo na magazynie w Szczecinie dramat!!!!!!!

Mandaryna
Były pracownik
@Heros hehe

Zgadzam się, także napisałam opinie i nie została zaakceptowana… (usunięte przez administratora) zamiast blokować opinie to zajęłaby się atmosfera w firmie żeby ludzie chcieli tu zostać.

Pracodawca

@Mandaryna

@MANDARYNA bardzo proszę zapoznaj się z regulaminem serwisu GoWork. Opinie niezgodne z regulaminem serwisu są usuwane przez jego administratora. W regulaminie są wyszczególnione wszystkie powodu, które sprawiają że opinia jest z nim niezgodna. Co do atmosfery...mają na nią wpływ absolutnie wszyscy w Firmie, nie tylko jedna osoba ... Dla każdego też "atmosfera" oznacza co innego. Trudno zatem odnieść się do tego tematu.

rekrutacja pytanie
Kandydat
 Pytanie

Od ponad roku szuka szukają specjalisty ds planowania popytu Co jest nie tak z tą firmą, kierownikiem działu lub rekruterem że tak długo nie mogą znaleźć? Szukają osoby która nie zagrozi pozycji kierownika? o co chodzi? Firma która chce zatrudnić prowadzi rekrutację max 3 miesiące a i już wtedy potencjalni kandydaci zastanawiają się co jest nie tak z firmą ze tak długo

Ich troje
Pracownik
@rekrutacja pytanie

Firma tak mało płaci, ze nikt nie chce się zdecydować na prace w wolontariacie

1
Ich dwoje
Były pracownik
@Ich troje

Prawda!!!!!!

chodzi o to
Kandydat
@rekrutacja pytanie

Odnoszę wrażenie że kierownik rekrutujący na to stanowisko boi się konkurencji. Jeżeli chcą znaleźć kogoś do pracy na tym wakacie to proponuje aby w proces rekrutacji włączył się ktoś wyżej w hierarchii firmy. Myślę, że proces rekrutacyjny skróci się wtedy do 1 miesiąca

Jeden z byłych osłów tej firmy
Były pracownik
 Pytanie

Czytam te opinie…i zastanawiam się od czego zacząć. Bo tak naprawdę wszystko co jest tu napisane to jest 100% prawdy, myślałam ze to tylko moje odczucia póki nie weszłam tutaj. Na rozmowach-oczywiscie obiecanki. A potem? Istny koszmar. Obsłużyłas Panią, która zrobiła paragon na 500zl? Nadal zle, mogło być lepiej. Nie ma ludzi? Wymysl coś aby byli. Masz Lepsze parametry od kierowniczki? Nikogo to nie interesuje. Nie ma ludzi, nie masz paragonów- telefony co się dzieje i żebyś coś z tym zrobiła. Praca za najniższa krajowa, a obowiązków tyle, ze wracasz z pracy i tylko się zastanawiasz czy czegoś nie zapomniałaś. Pani kierownik? Ona chyba tylko jest, bo musi. Nawet grafik nie umie dobrze zrobić, a co dopiero coś na sklepie. Wszystko co trzeba zrobić jest oczywiście przekazywane w jej dzień wolny, żeby osły wykonały. Pani regionalna to istny Pinokio, tylko patrzysz jak jej nos rośnie. Wiecznie zle i niedobrze, nadal za mało. Jak ma dobry dzień i cię pochwali, nie martw się zaraz Cię obgada. Presja przy kliencie-więcej i więcej. Póki klientka Cię nie obrazi, ze jesteś zbyt natarczywa. Nie Ty-twoja regionalna która „czuwa” nad tobą i nie pozwoli ci nic pominąć, pomimo, ze pani tego nie chce. Premia? Kilka razy do roku i to jeśli dobrze się postaracie wypracować plan. Ich nie obchodzi, ze jest słaby miesiąc i klientek dużo mniej. Wolne? Urlop? Tylko z uprzedzeniem jak poprosisz i zostanie rozpatrzone, bo najlepiej aby każdy weekend pracować. Ale spokojnie i pani kierownik ma czas by mieć 2 dni wolne i pani regionalna aby wyjść na kolacje. Mojej opini im jest potrzebna osoba mianem „pani kierownik” a reszta osłów to dziewczyny na umowa zlecenie, które są bo musza. Umowa o prace nie ma prawa bytu i ja szczerze odradzam. Podsumowując to była najlepsza decyzja, aby odejść i zmienic prace. Teraz wiem, ze żyje.

Oświecona
Pracownik

Wszystkie ostatnie negatywne opinie pisze zwolniona Pani M. Z Piernikowa. Co tam się musiało dziać ze aż na kamerach patrzyli. Ja pracuje tu rok i nikt nigdy nie dzwonil że coś złego widzi na kamerach. Presja na wyniki jest ale i premia do zdobycia bardzo wysoka. Coś za coś. To praca dla wybrańców, nie każdy sie nadaje. Ja kocham produkty, prace z klientkami. Jestem częścią tej firmy i wkurza mnie jak ktoś takie bzdury pisze.

10

Pracodawca

@Oświecona

@OŚWIECONA dziękujemy za Twoją opinię :-)

Pani M. z Piernikowa
Były pracownik
 Pytanie
@Oświecona

Auto akurat nieprawda, jeszcze nie napisałam swojej opinii. Koleżanka jest źle poinformowana. W Toruniu nie ma kamer ;) Też nie lubię, gdy ktoś pisze bzdury i wpycha mi słowa w usta. Jak napiszę swoją opinię to się podpiszę i będzie też mail do p. (usunięte przez administratora) i wyżej. Nigdy nie miałam pretensji o presję na wyniki, wiadomo, to handel. Nie wiem, kim jesteś i czy się poznałyśmy, ale pisanie o kimś, kto ma kilkanaście lat doświadczenia w handlu, że się nie nadaje jest nieodpowiednie. Zresztą rekrutowani pracownicy są wybierani bardzo dokładnie i każdy zatrudniony słyszy, że jest wyjątkowy itd. (3 rozmowy kwalifikacyjne i godzinny test psychologiczny dla firmy). Podważasz opinię p. (usunięte przez administratora) :)

Pani M. z Piernikowa
Były pracownik
@Oświecona

Jest to oskarżenie, czuję się urażona

Zostaw merytoryczną opinię o Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o. - Łódź

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 40.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 27, z czego 0 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o.?

    Liczba opinii klientów firmy Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o., to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a, 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Change of Scandinavia Poland Sp. zo.o.