Opinie o Supervista Poland Sp. z o.o.
Dwukrotnie odbiłem się od nieczynnego punktu w Jarocinie. Brak jakiegokolwiek wyjaśnienia , co jest powodem zamknięcia .Chciałem tylko poprawić zauszniki w okularach , z których jestem bardzo niezadowolony. Obecnie brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą uniemożliwia mi złożenie reklamacji . Wygląda na to , że 765 zł diabli wzięli bo okulary są moim zdaniem żle wykonane .
Dzień dobry, przepraszamy za zaistniałą sytuację . Bardzo prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Call Center celem wyjaśnienia sytuacji 729 086 001/002 .
Pracuje tu ktoś jako zdalny optometrysta? Brzmi dość ciekawie, chętnie posłucham wrażeń kogoś kto tak pracuje.
Witam, W dniu dzisiejszym byłem w salonie brillet w Poznaniu Obsługa profesjonalna Pani Monika bardzo pomocna. Doradziła, podpowiedziała. Cała wizyta 40 minut z badaniem. Jestem bardzo zadowolony.
Nie pracuję w tej firmie, ale chcę się odnieść do promocji typu soczewki za 0 zł, drugie progresy w cenie itd. Jest to psucie rynku optycznego. Jasne, można sobie odbić na wysokiej marży swoich opraw lub sprzedaży swoich soczewek o niskiej jakości, ale klient widząc, że optyk sprzedaje 2 pary soczewek w cenie 1 stwierdzi, że normalne ceny są niebotycznie zawyżone. Można się kłócić co do wysokości marży w optyce, ale biorąc pod uwagę ceny np. sprzętu w gabinecie, automatów szlifierskich i tego, że optyk dyplomowany czy optometrysta nie chcą zarabiać minimalnej wydają się rozsądne. Piszę nie jako właściciel konkurencji, ale optyk, który żeby związać koniec z końcem zrobił studia z optometrii, a teraz po tym co sieciówki robią z rynkiem widzę, że trzeba się przekwalifikować. Nigdy optycy nie zarabiali jakoś niebotycznie dużo, ale teraz zarobki są śmieszne. Z optometrystami powoli robi się tak samo. Dodatkowo sieciówki jeszcze chcą oszczędzać na osobach w gabinetach i dopuszczają osoby bez wykształcenia, a słyszałem, że ostatnio chcą nawet ich zastąpić maszynami. Problemem jest też sprzedaż przez niektóre sieciówki słabej jakości jak najtańszych soczewek progresywnych. Później ludzie nie chcą takich soczewek, bo rodzina i znajomi byli bardzo niezadowoleni, a trudno po tak negatywnych opiniach wytłumaczyć, że czym innym są tanie soczewki progresywne firmy krzak, a czym innym soczewki renomowanego producenta, który cały czas prowadzi badania i rozwija produkty - oczywiście taki produkt jest droższy.
Odnosząc się do tej wypowiedzi nie zgodzę się z tym z kilku powodów bo już od września posiadam 1 parę okularów progresywnych że jak je otrzymałem to od razu byłem do nich przyzwyczajany jak bym je nosił od zawsze, Jak je dostałem odraz zapisałem się na kolejne okulary teraz dwie pary jedne parę do chodzenia drugą barwioną przeciwsłoneczną i też z nich jestem zadowolony i nie wiem czy nie kupić kolejnych okularów tej firmy bo od wczoraj mam receptę na kolejne dwie sztuki od okulisty z przychodni MZWIA w Lublina . jedna para do chodzenia druga para do czytania. Wiec jestem zadowolony z tej firmy bardzo i polecam ta firmę rodzinie i znajomym.
ty to jesteś chyba z infolinii firmy supervista ponieważ tak ich namiętnie bronisz.
Najlepiej zabierac glos, niewiele wiedząc albo wiedząc ile zarabiają optycy na obsłudze klienta. Optycy podobnie jak farmaceuci uzurpują sobie do sprzedaży branżowych produktów tylko w ich salonach, bo się znaja i mają małe salony. Zupelnie nie obchodzi mnie to, ponieważ dogadali się ze sobą, czyli nic innego jak zmowa cenowa. Ceny w tych punktach są 3 krotnie wyższe a czasami nawet 5 krotnie jak w znanych sieciowkach. Wracając do tego co napisała Pani o niedoskonałości soczewek proponowanych przez sieciowki, jest to nic innego jak chwyt reklamowy, który trzeba przeanalizować. Znajoma kupila do samochodu takie okulary z kiepskimi oprawami i podstawowymi soczewkami progresywnymi i to działa. Kupując je zdawała sobie sprawę z tego co robi nie oczekując wodotrysku. Natomiast ja kupiłem w Brillen dużo lepsze od proponowanych w reklamach zdając sobie sprawę, że będę ich używał codziennie. Były w dobrej cenie porównując ja z cenami "prywaciarzy" którzy łapiac klienta nie zostawiają na nim suchej nitki. Jestem z Poznania i mogę stwierdzić, że optyków jedt za dużo, stąd takie sytuacje, jak tam wejdziesz to przepadłeś z gotówką. A ba koniec mogę tylko powiedzieć, że całe szczęście, że mamy zachodnie sieciowki bo tam ceny nie szybują pod sufitami.
Najlepiej pewnie byłoby dla Pana jakby wróciło (usunięte przez administratora) wtedy koszty produkcji byłyby tańsze i mógłby Pan kupować produkty jeszcze taniej. Tylko szkoda byłoby jakby to akurat Pan był (usunięte przez administratora) Jeszcze mozne zlikwidować np. Sanepid, bo przecież te ich normy też zwiekszają koszty, a przez to ceny. A tak do sedna: problem jest taki, że wzrok badają często osoby bez żadnej weryfikacji, tak samo robią okulary. Ja wiem, że od złej korekcji nikt nie umarł, ale zdarzało się, że pacjenci płakali, bo nie mogli np. czytać w żadnych okularach, a robili je zawsze w "optykach", oczywiście pi badaniu. I np. okazywało się, że mają niedostateczną konwergencję, ale o tym "specjaliści" po 2h kursie nawet nie słyszeli. Ale fakt, że okulary zrobili tanio.
Zauważyłam te rozbieżności względem oceny oferowanych zarobków. czy możliwe, że różnią się ode ze względu chociażby na lokalizacje? obecnie szukają doradców klienta do salonów optycznych na kilka miast. czy jest tu może ktoś z Wrocławia i wie jak w nim płacą?
Dzień dobry , nasi pracownicy oprócz podstawy, otrzymują również premię za sprzedaż - efektywność, zatem tutaj faktycznie są różnice jeżeli chodzi o tę część wynagrodzenia . Kwestie finansowe z każdym pracownikiem omawianie są indywidualnie. Zapraszamy do złożenia CV . Pozdrawiamy.
Dzień dobry, mamy wiedzę o tym ile każdy pracownik, jak ,i co sprzedaje. Wyniki są zbiorcze, i od tego liczona jest prowizja, tak aby cały zespół pracował wspólnie na swoją premię. Pozdrawiamy
Dzień dobry, prowizja od sprzedaży jest liczona dla każdego od całości wypracowanego utargu. Pozdrawiamy
Nie ma znaczenia co kto ile sprzedaje. Premia jest taka sama dla wszystkich w salonie! Przykład: pracujesz cały mc sama a druga osoba, której nie ma dostaje raz tyle co Ty premii, mimo że np praktycznie mc jej e salonie nie było! Kwestia układów z centralą. Rozmów w tej firmie nie ma żadnych, jak Ci nie odpowiada piszą, że nie ma przymusu pracy! Dają wypowiedzenia umowy bez słowa wyjaśnienia. Warto sobie poczytać opinie na Facebooku klientów. Tak samo podchodzą do klienta jak i do pracownika. (usunięte przez administratora)
Dzień dobry, doskonale wiemy komu mamy przyjemność odpowiadać. Tak , ktoś kto przebywa np. na urlopie dostaje również prowizję , i działa to dla każdego pracownika tak samo. Pani zatrudniając się została dokładnie poinformowana , że czasami będzie Pani sama gdy drugi pracownik będzie wykonywał inne obowiązki na rzecz firmy, i otrzymała Pani za to dodatkową gratyfikację. Zatem uważamy, że nasza postawa w tym momencie była bez zarzuty, tym bardziej że zgodizła się Pani na te warunki podejmując zatrudnienie. Sama Pani była, i będzie właścicielem salonu optycznego, więc mniemamy , że i dla Pani utarg będzie kluczowy do utrzymania się na rynku, i płacenia rachunków. Pozdrawiamy, i życzymy powodzenia na nowej ścieżce kariery.
Była Pani informowana, gdyż po to szukaliśmy drugiego pracownika :) Pozdrawiamy serdecznie.
To jest dyskont okularowy. Dziwię się więc ,że ktoś oczekuje tam super jakości za marne pieniądze ,tak oprawek jak i szkieł. Nawet najdroższe progresy Steiner to jest średnia półka mimo iż reklamowana jest jako marka premium. Polecam tym co szukają ceny a nie polecam tym co szukają jakości.
To prawda, ale wielu ludzi nie stać np. na "markowe" progresy. Zdarzają się klienci, że gdzie indziej wyliczyli mu oksy za 5 tysięcy, a taniej to będzie źle. W Brillen zrobił tanio i był poinformowany, że do komputera lepiej oddzielnie. I widzi, jest zadowolony. Może tam byłaby lepsza powłoka, cieńsze soczewki, szersze pole widzenia, ale Pan tych 5 tysi nawet nie zarabia. Dobrze, że ma wybór i może widzieć.
Gdyby to jeszcze były szkła niemieckie jak się wszędzie reklamują a to chiński szajs. Nie wydają kopert od szkieł! A każda firma oprócz paragonu czy faktury i druku zleceniowego wydaje koperty od szkieł. Na kopercie mamy kod kreskowy, numer klienta salonu, moce i rodzaj szkieł że klient otrzymał to za co zapłacił. Tu nie wydają a na kopercie nie ma nic, zwykle koperty które ktoś im robi i wsadzają chiński szajs
Zgodnie z ustawą o niektórych zawodach medycznych, która zaraz wchodzi w życie, minimalna pensja optometrysty w podmiocie leczniczym nie może być niższa niż 6153,71 zł brutto. Środowiska zrzeszające optometrystów chciałyby, żeby podobna zasada obowiązywala w firmach prywatnych, ale nie da się tego uregulować prawnie. Jedyna szansa to szanowanie swojego zawodu i nie schodzenie podczas rekrutacji później tej stawki. Kwota nie jest zaporowa i myślę, że będzie stanowić dobry punkt wyjściowy.
Akurat w tym miejscu apel bezzasadny, bo w tej firmie stawki są bardzo zadowalające plus dodatkowe premie i bonusy .
Bardzo chwalę sobie firmę SuperVista, w której pracuje już prawie 3 lata . Ludzkie podejście do pracownika, przejrzysty system prowizji, dobre wynagrodzenie, i i pomoc na każdym kroku. Nigdy nie miałam problemu ,żeby wziąć urlop, czy też opiekę na dziecko. Polecam tego pracodawcę z czystym sumieniem.
Firma wywiązuje sie ze swoich obowiązków wzgl .pracownika .nie mam zastrzezen a ze czesto sie zmienia promocja itp to tak musi to funkcjonowac .praca od 9-17 soboty sa wolne wiec czego chciec wiecej .
Witam. Jak długo można czekać na okulary. Ja czekam już ponad 4 tygodnie.
Fotochromowe okulary niewiele się ściemniają.
(usunięte przez administratora)
Warunki zatrudnienia jak najbardziej ok...ale nie ma co się angażować bo pracownik który ma wywalone na pracę dostaje więcej niż ten któremu zależy. Doradca "rządzi" kiedy i w jakich godzinach może łaskawie przyjść do pracy a w jakich godzinach nie będzie pracować, a kiedy jest to zgłaszane do przysłowiowej góry nic i nikt z tym nie robi. To jest po prostu śmieszne. Robią promocje żeby zwabić tylko ludzi a później to pracownicy muszą wysłuchiwać wyzwisk i nie tylko. A na sam koniec zwolniaja bez słowa uprzedzenia, nawet nie dzwoniąc by porozmawiać. To się nazywa brak szacunku nie tylko do pracownika ale po prostu do człowieka. Zero zasad, poszanowania... Myślą że dobrym wynagrodzeniem i umową na czas nieokreślony wszystko się załatwi...niestety tak nie jest. Odradzam i uprzedzam -praca w tej firmie jest tylko stratą czasu.
Zabawne, jak pracownik zostawia pracodawcę na lodzie, to jest w porządku , i oczywiście każdy pracownik co nawet nic nie robi , a zarzea się , że robi uważa się za najlepszego pod słońcem.
w punkt, no ale tutaj mamy wielu pracowników supervisty którzy będą podważać prawdę którą piszesz o tej firmie.
@ Justyna Pracownik tez ma okres wypowiedzenia , podczas którego może znaleźć sobie prace.
W każdej pracy działa to tak samo, pracownicy się zwalniają, i są zwalniani. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego.
Pani Ilono, pracownik otrzymuje wypowiedzenie, i ma miesiąc albo 3 wypowiedzenia. Jako pracownik anonsuje Pani, że szuka Pani innej pracy, i będzie się Pani zwalniać? Wątpie. Obowiązkiem pracodawcy jest wręczenie wypowiedzenia, i przestrzeganie okresu wypowiedzenia.
Całkowicie się z tym zgadzam. Osoby które piszą o dobrych zarobkach chyba pracowały zawsze za najniższą krajową w prywatnym optyku. W każdej innej sieciówce zarobisz więcej. Naczytałam się pozytywnych komentarzy, skusiłam sie na pracę, jednak w tej pracy można się tylko cofać, żadnego szkolenia nie ma... przepraszam jest jedno w pierwszy dzień z obsługi systemu przez telefon.. ciągłe tłumaczenie się klientowi, że jednak jest inaczej niż dowiedział się z call center jest na porządku dziennym. Niekonsekwentne łumaczenie się za sposób płatności, rezygnację z zakupów.. Dobrze pracuje się w tej firmie tylko osobom w średnim wieku które już swoje przeżyły i nie oczekują żadnego rozwoju lub osoba z kredytami które boją się że nie znajdą szybko nowej pracy. Masowe zwolnienia były, także ten, kto pisze o stabilności to chyba ma znajomości w Kołobrzegu. Nie raz potrafili dać z dnia na dzień wypowiedzenie osobie która zarabiała więcej, żeby zatrudnić tańszego pracownika. Socjal? Żaden, na święta możesz liczyć tylko na wiadomość wesołych świąt. Pracujesz sam na siebie, jak potrzebujesz wsparcia- cisza, telefonu nikt nie odbiera, rób co chcesz. Pierwszy raz spotykam się z tak INNA polityką firmy. Zatrudnili refrakcjonistów po marchewce, zobaczymy co wymyślą jak wejdzie nowa ustawa o zawodach medycznych- wszyscy do zwolnienia? Nie.. przecież badania zdalne tętnią życiem w tej firmie. Powodzenia dla reszty ja już swoje przeżyłam i pozdrawiam z nowej pracy marzeń. Żałuję że tkwiłam tak długo w tej firmie...
Pani Paulino, Dziękujemy za opinie, pozwoli Pani , że ustosunkujemy się do niej. W każdym salonie gdzie jest 2 pracowników jest manager, i to on ze względu na stanowisko powinien takim pracownikiem umieć zarządzać. Przysłowiowa "góra" po to zatrudnia managerów, ażeby oni radzili sobie z takimi sytuacjami skoro takiego stanowiska się podjęli. Oczywiście służymy merytoryczną pomocą, a jak trzeba nie tylko merytoryczną. Zgodnie z obowiązującym prawem każdy pracownik w zależności od stażu ma okres wypowiedzenia, i okresy te są przestrzegane przez pracodawcę, i taki sposób wypowiedzenia jak jego wręczenie funkcjonują w każdej większej firmie. W kwestii płac, z każdym ustalamy stawki indywidualnie biorąc pod uwagę szereg czynników, a każdy z naszych pracowników ma prawo do złożenia podania o podwyżkę. Pozdrawiamy serdecznie, i dziękujemy za współpracę.
Dzień dobry, Dziękujemy za opinie, pozwoli Pan/ Pani że się do niej ustosunkujemy . Nigdy w naszej firmie nie były przeprowadzane masowe zwolnienia, może myli nas Pani z kimś innym . Zwolnienia jak w każdej firmie się zdarzają, jak i odejścia pracowników. Każdy ma prawo do szukania takiej pracy, i takich warunków jakie mu odpowiadają, zawsze zatem warto próbować, wszak to nowe doświadczenia. Odnośnie zarobków , i stabilności, z każdym omawiane są, i wypracowywane indywidualnie, oprócz podstawy jest tez prowizja, a jest ona taka jaką ktoś sobie wypracuje, oczywiście gdy pracować mu się chcę . Większość naszych pracowników pracuje u nas od początku czyli zaraz 3 lata. Bardzo nam miło , że przejmuje się Pan/ Pani naszym losem, pomimo że już Pan/Pani z nami nie pracuje. Życzymy powodzenia na nowej ścieżce kariery.
Pani Ilono, w Internecie każdy może pisać co chcę, zatem pozwoli Pani że sprostujemy. Nie da się od tak zwolnić pracownika z dnia na dzień, chyba że dopuści się rażących zaniedbań np. w kwestii BHP . Każdy z naszych pracowników ma okres wypowiedzenia , którego długość zależna jest od stażu pracy . I takowe okresy są u nas zachowywane, chyba ,że na wniosek pracownika ma on zostać skrócony, czyli umowa ma być rozwiązana za porozumieniem stron. Pozdrawiamy.
Pani Edyto, Wszystko zależy od sytuacji, niemniej zawsze w tej kwestii prowadzimy dialog z pracownikiem . Pozdrawiamy
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Supervista Poland Sp. z o.o.?
Dzień dobry, oczywiście . Niedługo będziemy więcej pisać na ten temat, proszę bacznie obserwować nasze ogłoszenia o pracę. Pozdrawiamy.
Cześć, opinie z tego co widzę są różne... A jak w salonie w Suwałkach? Takie ogłoszenie dla doradcy klienta wrzucili do neta, a nóż ktoś się podzieli wrażeniami:) Jak wyglądają plany sprzedażowe u was, trudno je zrealizować? Pytam pod kątem ewentualnych premii. I czy ten wymóg 'Znajomość budowy soczewek okularowych' jest niezbędny? Czy ewentualnie mnie przeszkolą? :)
Cześć. Nie ma de facto planów sprzedażowych, nieważne ile sprzedaż w zależności od umowy masz procent lub dwa od utargu, pomniejszając tą kwotę o podatek. Zawsze dostajesz trochę więcej wypłaty niż kwota podstawy, która masz w umowie. Jest możliwość szkoleń zdalnych wystarczy dogadać się przy ewentualnej rozmowie o pracę. Powodzenia
Zapomniałaś wspomniec tylko że to będze jakies 100 zł do tej podstawy.A szkoleń nie ma, bo nikt nie ma czasu na to, ale przede wszystkim chęci.Poza tym, z czego tu szkolić, jeśli brak jakości. No i dodaj te dziesiątki klientów którzy ślą wiązanki i pisza skargi. Ktoś wam płaci za to przypochlebianie, czy wy to za darmo uprawiacie ? :D
Pracuję w firmie około 3 lat, i mogę z czystym sumieniem polecić tego pracodawcę. Wynagrodzenie jest dobre, i wypacane terminowo , przejrzysty system premii, bez targetów. Przez ten okres nigdy nie miałam problemu z wzięciem opieki na dziecko, czy urlopu. Spokojna, i stabilna praca,
Jako pracodawca firma spełnia najwyższe standardy. Wynagrodzenia są adekwatne do posiadanych kwalifikacji, bardzo zadowalające. Atmosfera świetna, każdy życzliwie podchodzi do powstałych problemów, wspólnie są rozwiązywane. Z czystym sumieniem mogę polecić SuperViste jako bardzo dobrego pracodawcę!!
Witam ,czuje się (usunięte przez administratora) przez brillen ,reklamują się na Facebooku że można kupić okulary za 39 zł w promocji ,to jest kłamstwo ,w salonie pani zaoferowała w tej cenie kilka oprawek (żaden wybór)i wreszcie cena okularów wyszła ponad 300zl bo mam za duża korektę wzroku ,+4,5 ,pytam zatem dlaczego nie napiszą że promocja tylko na 0 diopri ,nikomu nie polecę. Będę się wyrażała o tej firmie jak najgozej
kiepski pracodawca i tyle. Na infolini wmawiają klienta cuda jakie to nie są genialne soczewki comfort, ahy i ohy wszędzie. Niestety soczewki comfort to najtańszy i najbardziej tandetny progres który nie ma szerszych pól widzenia. Sprzedawanie tego (usunięte przez administratora) z sama powłoką utwardzającą do najtańszych wtryskowych opraw to zwykłe k...stwo. Często gdy klientowi wyjaśniasz na czym to polega i mówisz że niestety ale reklama jak i infolinia mija się z prawdą dostajesz zj...ę bo jak to tak to miał być najlepszy progres w super oprawę za 570 zł i do tego drugi gratis. Jeżeli lubisz jak cię wyzywają od (usunięte przez administratora) itp to praca dla ciebie.
Ktoś (usunięte przez administratora) głupoty jak by był pracownikiem to by (usunięte przez administratora) głupot sond wiem bo obecne mam soczewki progresywna i okulary od 12 października a od końca października mam 2 pary okularów zwykłych jedne soczewki barwione i nie narzekam a polecam firmę w śród znajomych i współpracowników a obecne oczekuje na 4 pary okularów czyli 2 pary do chodzenia i 2 pary do czytania za mniejsze pieniądze niż w zwykłym zakładzie optycznym gdzie za 2 pary okularów żądają 900 zł po zniżkach a tu 4 pary o dużo mniejsza pieniądze super firma polecam.
Tylko oprawki(usunięte przez administratora) i tak samo soczewki produkowane w chinach i rumunii. Nawet nie wiesz ile tych opraw idzie do reklamacji, ciesz się z budżetowego produktu.
gdybyś znał się na robocie optyka oraz na asortymencie jaki jest do wyboru to był nie wypisywał bzdur. Możesz sobie chodzić w okularach z tzw dyskontu optycznego tylko nie mów że to super jakość skoro w ogóle nie znasz się na tej robocie i żadnym ekspertem nie jestes.
na sprzedawaniu okularów, jak najwięcej byle jakiej jakości, grunt żeby kasa była. Jeżeli klient chce tanie okulary to trzeba mu wyjaśnić z czym to się wiążę a nie wciskać bubla jako super produkt. To co obecnie sprzedają jako dwie pary okularów jednoogniskowych za 149 pln i twierdzą ze to super produkt to nic innego jak najtańsza oprawa wtryskowa (taki typowy badziew Chiński za który bym nie dał 5 pln) a do tego najtańsze Chińskie soczewki z utwardzeniem. Oni twierdzą że to super produkt a ja wiem że klient za 3 czy 4 mc wróci z reklamacją bo mu się oprawa rozwali. Mówię klientowi że lepiej wziąć tą droższą oprawę i soczewki z ar, no ale konsultant powiedział że te najtańsze są tak cudowne.
Kupiłam sobie 2 pary okularów do czytania za 149 zł. Może i oprawy się zepsują, ale kilka miesięcy btemu kupilam okulary do czytania za ok 400 zł i oprawa po 3 miesiącach się zepsuła, podobne doświadczenia mam od kilku lat. Myślę, że wszystkie oprawy produkuje ten sam Chińczyk i szkoda wydawać duże pieniądze na okulary do czytania.
Witam ja także pokusilam sie na zakup okularów dziwnie wyszło nie umiałam sie do nich przyzwyczaić robiły mi sie na nosie odgnioty na 3mm dokupiłam nowe noski było lepiej ale odgnioty były nadal według mnie okulary sa niedopracowane niewygodne nosze okulary od 10 lat i po raz pierwszy jestem niezadowolona chodzę w starych okularach
Jestem optykiem.Odgnioty, robią się od ciężaru soczewek. Kiedyś miała Pani mniejsze moce, może i mniejsze oprawy a więc cięzar całkowity okularów był mniejszy. Moce rosną, normalne, wada wzroku sie powiększa.I wtedy optyk mówi, żeby kupić sobie pocienione szkła.One są droższe, ale z redukcją grubości.Było nie żałować.Teraz nie ma co płakać. Jak wam ludzie wytłumaczyć, że okularów nie kupuje się na rok i nie oszczędza się na szkłach.Oszczędzała Pani, to teraz gniecie i uwiera. Proste. Skąpcy tak mają.
Polecam pracę w salonach optycznych brillen. Wynagrodzenie adekwatne do wykształcenia + premia, wypłacane zawsze na czas. Praca spokojna, warunki przejrzyste. Mam porównanie ponieważ wcześniej pracowałam u prywatnego optyka , który nie był w stanie zaproponować mi warunków takich jak Brillen. Polecam!
Posiadam od Poniedziałku 17 .października okulary progresywne z soczewkami Super Vista Premium 1.5 HMC i oprawkę Gino Vega GV1064-C1 i tak dostosowane są te soczewki w okularach progresywnych że nie muszę się uczyć w nich funkcjonować leż i obraz widzenia wyraźny i funkcjonuje w nich tak jak by miał je od urodzeni. Wiec polecam firmę Brillen.pl i Super vista Poland Sp. z o.o. - Kołobrzeg która jest przedstawicielem Bryllem w Polsce według moich odczuć jak okulista w salonie Brillen.pl dobrze zbada wzrok a Optrometrysta dobrze korekcie wady wzroku i dobierze odpowiedne soczewki do danej wady wzroku i odpowiedne Orawki i firma Bryllem wyprodukuje jest się szczęśliwym posiadaczem okularów które są i odczuci jest takie że by się je miało od zawsze a nie założyło się teraz lub kilka dni temu. ja okulary mam od trzech dni a czuje się nich jak bym miał je od zawsze. Wiec postanowiłem kupić Jeszce dwie pary i dziś to zrobiłem bo jestem zadowolony z firmy Brillen.pl z okularów które już posiadam i z okularów które dziś zamówiłem w jednym z salonów Brillen.pl w Polsce też będę zadowolony. Polecam z całego serca tą firmę bo wykonała moje okulary znakomicie po odpowiednim badaniu okulistycznym w salonie optycznym współpracującym z firmą Brillen.pl i wykryciu mojej wady wzroku i doborze soczewek i oprawki w której są soczewki jestem zadowolony bo czuje się jak bym miał te okulary od zawsze a nie trzy dni. Polecam.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Supervista Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Supervista Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Supervista Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 8 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!