Opinie o brillen.pl - SuperVista sp. z o.o. w Kołobrzeg

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Supervista Poland Sp. z o.o.

Apel
Kandydat

Zgodnie z ustawą o niektórych zawodach medycznych, która zaraz wchodzi w życie, minimalna pensja optometrysty w podmiocie leczniczym nie może być niższa niż 6153,71 zł brutto. Środowiska zrzeszające optometrystów chciałyby, żeby podobna zasada obowiązywala w firmach prywatnych, ale nie da się tego uregulować prawnie. Jedyna szansa to szanowanie swojego zawodu i nie schodzenie podczas rekrutacji później tej stawki. Kwota nie jest zaporowa i myślę, że będzie stanowić dobry punkt wyjściowy.

Ata
Pracownik
@Apel

Akurat w tym miejscu apel bezzasadny, bo w tej firmie stawki są bardzo zadowalające plus dodatkowe premie i bonusy .

Julka Nowy wpis
Inne
@Ata

Witam. z aktualnych ofert dla doradców nie mogę jednak poznać szczegółów odnośnie składowych wynagrodzenia a to one by mnie interesowały. Co można rozumieć poprzez „zadowalające”? są większe niż powyższej wskazany standard?

Halina
Inne

Zauważyłam te rozbieżności względem oceny oferowanych zarobków. czy możliwe, że różnią się ode ze względu chociażby na lokalizacje? obecnie szukają doradców klienta do salonów optycznych na kilka miast. czy jest tu może ktoś z Wrocławia i wie jak w nim płacą?

Pracodawca

@Halina

Dzień dobry , nasi pracownicy oprócz podstawy, otrzymują również premię za sprzedaż - efektywność, zatem tutaj faktycznie są różnice jeżeli chodzi o tę część wynagrodzenia . Kwestie finansowe z każdym pracownikiem omawianie są indywidualnie. Zapraszamy do złożenia CV . Pozdrawiamy.

anonim
Inne
@Supervista Poland Sp. z o.o.

Witam, to podział sprzedaży jest taki, że każdy pracownik podpisuje się pod swoja transakcją? Kiedyś w innych punktach widziałam, że po prostu wyniki uznaje się zbiorczo z danego okresu. jest to mimo wszystko stały procent od uzbieranej kwoty?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, mamy wiedzę o tym ile każdy pracownik, jak ,i co sprzedaje. Wyniki są zbiorcze, i od tego liczona jest prowizja, tak aby cały zespół pracował wspólnie na swoją premię. Pozdrawiamy

anonim
Inne

Tylko, że wyżej zostało wspomniane, że chyba jednak wiadomo co kto ile sprzedaje, więc gdyby ktoś nie działał na rzecz zespołu to może dostałby wypowiedzenie czy coś? Albo najpierw jakieś rozmowy są prowadzone dla podniesienia motywacji. W sumie zastanawiam się czy takie sytuacje się zdarzały i jak były rozwiązywane

Pracodawca

Dzień dobry, prowizja od sprzedaży jest liczona dla każdego od całości wypracowanego utargu. Pozdrawiamy

Były pracownik
Były pracownik
@anonim

Nie ma znaczenia co kto ile sprzedaje. Premia jest taka sama dla wszystkich w salonie! Przykład: pracujesz cały mc sama a druga osoba, której nie ma dostaje raz tyle co Ty premii, mimo że np praktycznie mc jej e salonie nie było! Kwestia układów z centralą. Rozmów w tej firmie nie ma żadnych, jak Ci nie odpowiada piszą, że nie ma przymusu pracy! Dają wypowiedzenia umowy bez słowa wyjaśnienia. Warto sobie poczytać opinie na Facebooku klientów. Tak samo podchodzą do klienta jak i do pracownika. (usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Ja jak pracowałam w innym salonie to się z czymś takim tak naprawdę nie spotkałam. Nie rozumiem przy tym dodatkowo jeszcze jednego. Czemu akurat z rana jakieś komentarze powinny być pisane? Z tego nie robią się już przypadkiem jakieś nadgodziny?

Pracodawca Nowy wpis
Pracodawca
@Były pracownik

Dzień dobry, doskonale wiemy komu mamy przyjemność odpowiadać. Tak , ktoś kto przebywa np. na urlopie dostaje również prowizję , i działa to dla każdego pracownika tak samo. Pani zatrudniając się została dokładnie poinformowana , że czasami będzie Pani sama gdy drugi pracownik będzie wykonywał inne obowiązki na rzecz firmy, i otrzymała Pani za to dodatkową gratyfikację. Zatem uważamy, że nasza postawa w tym momencie była bez zarzuty, tym bardziej że zgodizła się Pani na te warunki podejmując zatrudnienie. Sama Pani była, i będzie właścicielem salonu optycznego, więc mniemamy , że i dla Pani utarg będzie kluczowy do utrzymania się na rynku, i płacenia rachunków. Pozdrawiamy, i życzymy powodzenia na nowej ścieżce kariery.

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@Pracodawca

Prostując. Podczas rozmowy przez telefon firma absolutnie nie informuje o pracy za dwie osoby! Jesteś/ nie jesteś 2%. Druga osoba 1%. Dodatkowa gratyfikacja to zmiana z 1% na 2% po 6 miesiącach...

Nowy wpis

Pracodawca

@Były pracownik

Była Pani informowana, gdyż po to szukaliśmy drugiego pracownika :) Pozdrawiamy serdecznie.

Piotr
Inne

To jest dyskont okularowy. Dziwię się więc ,że ktoś oczekuje tam super jakości za marne pieniądze ,tak oprawek jak i szkieł. Nawet najdroższe progresy Steiner to jest średnia półka mimo iż reklamowana jest jako marka premium. Polecam tym co szukają ceny a nie polecam tym co szukają jakości.

true
Pracownik
@Piotr

To prawda, ale wielu ludzi nie stać np. na "markowe" progresy. Zdarzają się klienci, że gdzie indziej wyliczyli mu oksy za 5 tysięcy, a taniej to będzie źle. W Brillen zrobił tanio i był poinformowany, że do komputera lepiej oddzielnie. I widzi, jest zadowolony. Może tam byłaby lepsza powłoka, cieńsze soczewki, szersze pole widzenia, ale Pan tych 5 tysi nawet nie zarabia. Dobrze, że ma wybór i może widzieć.

Klient
Inne
@Piotr

Gdyby to jeszcze były szkła niemieckie jak się wszędzie reklamują a to chiński szajs. Nie wydają kopert od szkieł! A każda firma oprócz paragonu czy faktury i druku zleceniowego wydaje koperty od szkieł. Na kopercie mamy kod kreskowy, numer klienta salonu, moce i rodzaj szkieł że klient otrzymał to za co zapłacił. Tu nie wydają a na kopercie nie ma nic, zwykle koperty które ktoś im robi i wsadzają chiński szajs

anonim
Inne

Witam serdecznie, widzę ofertę dla technika optyka do laboratorium nie widzę przy tym by ostatnio komentarze odnośnie takiej pracy się trafiały. Jest tu może ktoś doświadczony, kto będzie mógł ocenić warunki? interesuje mnie głównie określenie zarobków, nie zostały wskazane

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś do Supervista Poland Sp. z o.o. na stanowisko Doradca klienta? Opisz swoje wrażenia z rozmowy kwalifikacyjnej. Jaką umowę proponuje pracodawca? Jaki był rezultat rozmowy?
Kasia
Pracownik

Bardzo chwalę sobie firmę SuperVista, w której pracuje już prawie 3 lata . Ludzkie podejście do pracownika, przejrzysty system prowizji, dobre wynagrodzenie, i i pomoc na każdym kroku. Nigdy nie miałam problemu ,żeby wziąć urlop, czy też opiekę na dziecko. Polecam tego pracodawcę z czystym sumieniem.

Didi@
Pracownik
@Kasia

Firma wywiązuje sie ze swoich obowiązków wzgl .pracownika .nie mam zastrzezen a ze czesto sie zmienia promocja itp to tak musi to funkcjonowac .praca od 9-17 soboty sa wolne wiec czego chciec wiecej .

Małgorzata
Inne
@Didi@

Wszystko może zależy od preferencji finansowych? czyli od poniedziałku do piątku jest to 8 godzin i nie ma możliwości na robienie nadgodzin? Czy jest to może poparte jakimś ewentualnym systemem premiowym? Zastanawiam się co z osobami, które chciałyby wypracować sobie więcej

anonim
Inne

Jak można się ustosunkować do tych naborów dla doradców? Widzę ze już wcześniej o te stanowiska pytano we wpisach przy czym na takim portalu jest kilkanaście ofert na różne miasta. To normalny stan czy jednak jakaś rotacja? ile salonów tak w sumie jest obsługiwanych?

anonim
Inne

a jakie są powody tego, że stanowiska może ich nie zadowalać? Są to głównie czynniki zewnętrze na które i tak nie masz zbyt specjalnego wpływu? Chyba, że chodzi o to, że doradcy jednak sami biorą w tym większy udział? Brakuje mobilizacji?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Supervista Poland Sp. z o.o. zatrudniani są obcokrajowcy?

Klient
Inne

Witam. Jak długo można czekać na okulary. Ja czekam już ponad 4 tygodnie.

Hesia
Inne

Witam ,czuje się (usunięte przez administratora) przez brillen ,reklamują się na Facebooku że można kupić okulary za 39 zł w promocji ,to jest kłamstwo ,w salonie pani zaoferowała w tej cenie kilka oprawek (żaden wybór)i wreszcie cena okularów wyszła ponad 300zl bo mam za duża korektę wzroku ,+4,5 ,pytam zatem dlaczego nie napiszą że promocja tylko na 0 diopri ,nikomu nie polecę. Będę się wyrażała o tej firmie jak najgozej

anonim
Inne

To ja się teraz zastanawiam tylko jak same te wspomniane Panie mogą się czuć skoro piszecie już o tym, że cos się mogło nie zgadzać z oferta, którą wam przedstawiono. Doradcy w zasadzie nie maja na nią wpływu? Sprzedają tylko produkt? A zniżkę mogą przyznać czy to trzeba być kierownikiem jednak?

asdf
Kandydat

Cześć, wiecie coś o obowiązkach na posadzie Specjalista ds. wsparcia sprzedaży w firmie? Widziałam dawną oferte, ale jest nieaktualne i nie widać treści, Widziałam tylko info, ze praca jest zdalna. Ale co się robi na co dzień? To jakiś telemarketing czy co??

Meteuszko
Były pracownik

Fotochromowe okulary niewiele się ściemniają.

Administrator

Jeśli ktoś jest zainteresowany to właśnie przedsiębiorstwo Supervista Poland Sp. z o.o. rekrutuje na stanowisko Optometrysta. Może ktoś planuje aplikować?

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Edyta
Inne

Teraz to się pogubiłam. Naprawdę to wszystko co tu napisałaś to prawda? Bo jest to ogromny kontrast wobec opinii, które już tu są. Jakie konkretnie zachowania przejawiają wobec pracowników?

1
Paulina
Były pracownik

Warunki zatrudnienia jak najbardziej ok...ale nie ma co się angażować bo pracownik który ma wywalone na pracę dostaje więcej niż ten któremu zależy. Doradca "rządzi" kiedy i w jakich godzinach może łaskawie przyjść do pracy a w jakich godzinach nie będzie pracować, a kiedy jest to zgłaszane do przysłowiowej góry nic i nikt z tym nie robi. To jest po prostu śmieszne. Robią promocje żeby zwabić tylko ludzi a później to pracownicy muszą wysłuchiwać wyzwisk i nie tylko. A na sam koniec zwolniaja bez słowa uprzedzenia, nawet nie dzwoniąc by porozmawiać. To się nazywa brak szacunku nie tylko do pracownika ale po prostu do człowieka. Zero zasad, poszanowania... Myślą że dobrym wynagrodzeniem i umową na czas nieokreślony wszystko się załatwi...niestety tak nie jest. Odradzam i uprzedzam -praca w tej firmie jest tylko stratą czasu.

3
Żenia
Kandydat
@Paulina

Zabawne, jak pracownik zostawia pracodawcę na lodzie, to jest w porządku , i oczywiście każdy pracownik co nawet nic nie robi , a zarzea się , że robi uważa się za najlepszego pod słońcem.

Justyna
Inne
@Żenia

Co masz dokładnie na myśli? Przecież jak pracownik odchodzi to ma jakiś tam okres wypowiedzenia, więc czy to jest zostawianie na lodzie? pracodawca ma wtedy czas na zatrudnienie kogoś nowego

były pracownik
Były pracownik
@Paulina

w punkt, no ale tutaj mamy wielu pracowników supervisty którzy będą podważać prawdę którą piszesz o tej firmie.

Żenia
Kandydat
@Justyna

@ Justyna Pracownik tez ma okres wypowiedzenia , podczas którego może znaleźć sobie prace.

Żenia
Kandydat
@były pracownik

W każdej pracy działa to tak samo, pracownicy się zwalniają, i są zwalniani. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego.

Ilona
Inne
@Żenia

Przecież @Paulina napisała o zwolnieniu bez słowa uprzedzenia, to gdzie tu widzisz okres wypowiedzenia? Na ten moment jest jej słowo przeciwko Twojemu. Ktoś z pracowników, kto to czyta, może rozstrzygnąć kto ma rację?

1
Żenia
Kandydat
 Pytanie
@Ilona

Pani Ilono, pracownik otrzymuje wypowiedzenie, i ma miesiąc albo 3 wypowiedzenia. Jako pracownik anonsuje Pani, że szuka Pani innej pracy, i będzie się Pani zwalniać? Wątpie. Obowiązkiem pracodawcy jest wręczenie wypowiedzenia, i przestrzeganie okresu wypowiedzenia.

Edyta
Inne
@Żenia

Jest tu mimo wszystko szansa na polubowne dogadanie się? Mam na myśli sytuację eliminującą wskazany okres wypowiedzenia. Pracodawca idzie w takim przypadku na rękę?

Meeh..
Były pracownik
 Pytanie

Całkowicie się z tym zgadzam. Osoby które piszą o dobrych zarobkach chyba pracowały zawsze za najniższą krajową w prywatnym optyku. W każdej innej sieciówce zarobisz więcej. Naczytałam się pozytywnych komentarzy, skusiłam sie na pracę, jednak w tej pracy można się tylko cofać, żadnego szkolenia nie ma... przepraszam jest jedno w pierwszy dzień z obsługi systemu przez telefon.. ciągłe tłumaczenie się klientowi, że jednak jest inaczej niż dowiedział się z call center jest na porządku dziennym. Niekonsekwentne łumaczenie się za sposób płatności, rezygnację z zakupów.. Dobrze pracuje się w tej firmie tylko osobom w średnim wieku które już swoje przeżyły i nie oczekują żadnego rozwoju lub osoba z kredytami które boją się że nie znajdą szybko nowej pracy. Masowe zwolnienia były, także ten, kto pisze o stabilności to chyba ma znajomości w Kołobrzegu. Nie raz potrafili dać z dnia na dzień wypowiedzenie osobie która zarabiała więcej, żeby zatrudnić tańszego pracownika. Socjal? Żaden, na święta możesz liczyć tylko na wiadomość wesołych świąt. Pracujesz sam na siebie, jak potrzebujesz wsparcia- cisza, telefonu nikt nie odbiera, rób co chcesz. Pierwszy raz spotykam się z tak INNA polityką firmy. Zatrudnili refrakcjonistów po marchewce, zobaczymy co wymyślą jak wejdzie nowa ustawa o zawodach medycznych- wszyscy do zwolnienia? Nie.. przecież badania zdalne tętnią życiem w tej firmie. Powodzenia dla reszty ja już swoje przeżyłam i pozdrawiam z nowej pracy marzeń. Żałuję że tkwiłam tak długo w tej firmie...

4

Pracodawca

@Paulina

Pani Paulino, Dziękujemy za opinie, pozwoli Pani , że ustosunkujemy się do niej. W każdym salonie gdzie jest 2 pracowników jest manager, i to on ze względu na stanowisko powinien takim pracownikiem umieć zarządzać. Przysłowiowa "góra" po to zatrudnia managerów, ażeby oni radzili sobie z takimi sytuacjami skoro takiego stanowiska się podjęli. Oczywiście służymy merytoryczną pomocą, a jak trzeba nie tylko merytoryczną. Zgodnie z obowiązującym prawem każdy pracownik w zależności od stażu ma okres wypowiedzenia, i okresy te są przestrzegane przez pracodawcę, i taki sposób wypowiedzenia jak jego wręczenie funkcjonują w każdej większej firmie. W kwestii płac, z każdym ustalamy stawki indywidualnie biorąc pod uwagę szereg czynników, a każdy z naszych pracowników ma prawo do złożenia podania o podwyżkę. Pozdrawiamy serdecznie, i dziękujemy za współpracę.

Pracodawca

@Meeh..

Dzień dobry, Dziękujemy za opinie, pozwoli Pan/ Pani że się do niej ustosunkujemy . Nigdy w naszej firmie nie były przeprowadzane masowe zwolnienia, może myli nas Pani z kimś innym . Zwolnienia jak w każdej firmie się zdarzają, jak i odejścia pracowników. Każdy ma prawo do szukania takiej pracy, i takich warunków jakie mu odpowiadają, zawsze zatem warto próbować, wszak to nowe doświadczenia. Odnośnie zarobków , i stabilności, z każdym omawiane są, i wypracowywane indywidualnie, oprócz podstawy jest tez prowizja, a jest ona taka jaką ktoś sobie wypracuje, oczywiście gdy pracować mu się chcę . Większość naszych pracowników pracuje u nas od początku czyli zaraz 3 lata. Bardzo nam miło , że przejmuje się Pan/ Pani naszym losem, pomimo że już Pan/Pani z nami nie pracuje. Życzymy powodzenia na nowej ścieżce kariery.

Pracodawca

@Ilona

Pani Ilono, w Internecie każdy może pisać co chcę, zatem pozwoli Pani że sprostujemy. Nie da się od tak zwolnić pracownika z dnia na dzień, chyba że dopuści się rażących zaniedbań np. w kwestii BHP . Każdy z naszych pracowników ma okres wypowiedzenia , którego długość zależna jest od stażu pracy . I takowe okresy są u nas zachowywane, chyba ,że na wniosek pracownika ma on zostać skrócony, czyli umowa ma być rozwiązana za porozumieniem stron. Pozdrawiamy.

Pracodawca

@Edyta

Pani Edyto, Wszystko zależy od sytuacji, niemniej zawsze w tej kwestii prowadzimy dialog z pracownikiem . Pozdrawiamy

Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Supervista Poland Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, oczywiście . Niedługo będziemy więcej pisać na ten temat, proszę bacznie obserwować nasze ogłoszenia o pracę. Pozdrawiamy.

Barbara
Inne

Cześć, opinie z tego co widzę są różne... A jak w salonie w Suwałkach? Takie ogłoszenie dla doradcy klienta wrzucili do neta, a nóż ktoś się podzieli wrażeniami:) Jak wyglądają plany sprzedażowe u was, trudno je zrealizować? Pytam pod kątem ewentualnych premii. I czy ten wymóg 'Znajomość budowy soczewek okularowych' jest niezbędny? Czy ewentualnie mnie przeszkolą? :)

Agnieszka
Pracownik
@Barbara

Cześć. Nie ma de facto planów sprzedażowych, nieważne ile sprzedaż w zależności od umowy masz procent lub dwa od utargu, pomniejszając tą kwotę o podatek. Zawsze dostajesz trochę więcej wypłaty niż kwota podstawy, która masz w umowie. Jest możliwość szkoleń zdalnych wystarczy dogadać się przy ewentualnej rozmowie o pracę. Powodzenia

marek51
Były pracownik
 Pytanie
@Agnieszka

Zapomniałaś wspomniec tylko że to będze jakies 100 zł do tej podstawy.A szkoleń nie ma, bo nikt nie ma czasu na to, ale przede wszystkim chęci.Poza tym, z czego tu szkolić, jeśli brak jakości. No i dodaj te dziesiątki klientów którzy ślą wiązanki i pisza skargi. Ktoś wam płaci za to przypochlebianie, czy wy to za darmo uprawiacie ? :D

Magda
Pracownik

Pracuję w firmie około 3 lat, i mogę z czystym sumieniem polecić tego pracodawcę. Wynagrodzenie jest dobre, i wypacane terminowo , przejrzysty system premii, bez targetów. Przez ten okres nigdy nie miałam problemu z wzięciem opieki na dziecko, czy urlopu. Spokojna, i stabilna praca,

Kasia
Pracownik

Jako pracodawca firma spełnia najwyższe standardy. Wynagrodzenia są adekwatne do posiadanych kwalifikacji, bardzo zadowalające. Atmosfera świetna, każdy życzliwie podchodzi do powstałych problemów, wspólnie są rozwiązywane. Z czystym sumieniem mogę polecić SuperViste jako bardzo dobrego pracodawcę!!

Okularnik
Inne
 Pytanie
@Kasia

Daj spokój z tym chwaleniem !!! Właścicielka :) ???????????????????

Paulina
Były pracownik
@Kasia

Akurat jeśli chodzi o wynagrodzenia to niektórzy bez doświadczenia mają więcej od kierowników ????

Edyta
Inne
@Paulina

Tak? A o jakich stanowiskach mowa i czemu twierdzisz, że nie mają doświadczenia? I jakie zarobki może mieć tu kierownictwo w takim razie, jaka stawka za jaki zakres zadań?

były pracownik
Były pracownik

kiepski pracodawca i tyle. Na infolini wmawiają klienta cuda jakie to nie są genialne soczewki comfort, ahy i ohy wszędzie. Niestety soczewki comfort to najtańszy i najbardziej tandetny progres który nie ma szerszych pól widzenia. Sprzedawanie tego (usunięte przez administratora) z sama powłoką utwardzającą do najtańszych wtryskowych opraw to zwykłe k...stwo. Często gdy klientowi wyjaśniasz na czym to polega i mówisz że niestety ale reklama jak i infolinia mija się z prawdą dostajesz zj...ę bo jak to tak to miał być najlepszy progres w super oprawę za 570 zł i do tego drugi gratis. Jeżeli lubisz jak cię wyzywają od (usunięte przez administratora) itp to praca dla ciebie.

1
Mariusz Różalski
Inne
 Rekomendacja
@były pracownik

Ktoś (usunięte przez administratora) głupoty jak by był pracownikiem to by (usunięte przez administratora) głupot sond wiem bo obecne mam soczewki progresywna i okulary od 12 października a od końca października mam 2 pary okularów zwykłych jedne soczewki barwione i nie narzekam a polecam firmę w śród znajomych i współpracowników a obecne oczekuje na 4 pary okularów czyli 2 pary do chodzenia i 2 pary do czytania za mniejsze pieniądze niż w zwykłym zakładzie optycznym gdzie za 2 pary okularów żądają 900 zł po zniżkach a tu 4 pary o dużo mniejsza pieniądze super firma polecam.

były pracownik
Pracownik
@Mariusz Różalski

Tylko oprawki(usunięte przez administratora) i tak samo soczewki produkowane w chinach i rumunii. Nawet nie wiesz ile tych opraw idzie do reklamacji, ciesz się z budżetowego produktu.

były pracownik
Pracownik
@Mariusz Różalski

gdybyś znał się na robocie optyka oraz na asortymencie jaki jest do wyboru to był nie wypisywał bzdur. Możesz sobie chodzić w okularach z tzw dyskontu optycznego tylko nie mów że to super jakość skoro w ogóle nie znasz się na tej robocie i żadnym ekspertem nie jestes.

Kamila
Inne
@były pracownik

A na czym polega ta praca w takim razie? Skoro jesteś taki obeznany z realiami, to może wytłumaczysz? To nie jest złośliwa prośba, naprawdę mnie to interesuje.

były pracownik
Były pracownik
@Kamila

na sprzedawaniu okularów, jak najwięcej byle jakiej jakości, grunt żeby kasa była. Jeżeli klient chce tanie okulary to trzeba mu wyjaśnić z czym to się wiążę a nie wciskać bubla jako super produkt. To co obecnie sprzedają jako dwie pary okularów jednoogniskowych za 149 pln i twierdzą ze to super produkt to nic innego jak najtańsza oprawa wtryskowa (taki typowy badziew Chiński za który bym nie dał 5 pln) a do tego najtańsze Chińskie soczewki z utwardzeniem. Oni twierdzą że to super produkt a ja wiem że klient za 3 czy 4 mc wróci z reklamacją bo mu się oprawa rozwali. Mówię klientowi że lepiej wziąć tą droższą oprawę i soczewki z ar, no ale konsultant powiedział że te najtańsze są tak cudowne.

emerytka
Inne
@były pracownik

Kupiłam sobie 2 pary okularów do czytania za 149 zł. Może i oprawy się zepsują, ale kilka miesięcy btemu kupilam okulary do czytania za ok 400 zł i oprawa po 3 miesiącach się zepsuła, podobne doświadczenia mam od kilku lat. Myślę, że wszystkie oprawy produkuje ten sam Chińczyk i szkoda wydawać duże pieniądze na okulary do czytania.

Teresa
Inne

Dosłownie kilka dni temu salon opublikował ogłoszenie, szukają kogoś na stanowisko doradcy klienta. Piszą o systemie premiowym, ciekawi mnie jak to wychodzi w praktyce? Jak trudno zdobyć taką premię? :) No i w sumie najważniejsze, jak wygląda rekrutacja? Macie jakieś rady?

Lili
Inne

Witam ja także pokusilam sie na zakup okularów dziwnie wyszło nie umiałam sie do nich przyzwyczaić robiły mi sie na nosie odgnioty na 3mm dokupiłam nowe noski było lepiej ale odgnioty były nadal według mnie okulary sa niedopracowane niewygodne nosze okulary od 10 lat i po raz pierwszy jestem niezadowolona chodzę w starych okularach

majka1104
Inne
@Lili

Jestem optykiem.Odgnioty, robią się od ciężaru soczewek. Kiedyś miała Pani mniejsze moce, może i mniejsze oprawy a więc cięzar całkowity okularów był mniejszy. Moce rosną, normalne, wada wzroku sie powiększa.I wtedy optyk mówi, żeby kupić sobie pocienione szkła.One są droższe, ale z redukcją grubości.Było nie żałować.Teraz nie ma co płakać. Jak wam ludzie wytłumaczyć, że okularów nie kupuje się na rok i nie oszczędza się na szkłach.Oszczędzała Pani, to teraz gniecie i uwiera. Proste. Skąpcy tak mają.

Zostaw merytoryczną opinię o Supervista Poland Sp. z o.o. - Kołobrzeg

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Supervista Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Supervista Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Supervista Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 8 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Supervista Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii