Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Webmedio
przez Maciek Głodek, 2016-08-02 16:59:49
Pracowałem w firmie jako Key Account Manager przez ponad rok. Całym sercem polecam tego pracodawcę. Miła atmosfera, duże zaufanie do pracownika, ciekawe wynagrodzenie. Szef zawsze wyrozumiały i uśmiechnięty. Jeszcze raz POLECAM :)

Grupa Eurocash S.A.
przez pracownik, 2014-10-20 20:23:10
Jestem pracownikiem grupy i bardzo sobie ten fakt chwale. Polecam kazdemu wszelkie stanowiska w centrali. Pensja jest wiecej niz rynkowa a praca daje mozliwosc wykazania i spelnienia zawodowego. Goraca polecam!

Grupa Eurocash S.A.
przez do szukam, 2014-11-13 23:29:34
Odpowiedź na: [szukam - 2014-11-12 09:57:15]:
Czesc, na Balickiej z tego co wiem to nie ma przyjęć. W Krakowie jest drugi Eurocash na Bazarowej i tam na 100% są przyjęcia. Pracuje tam ktoś z mojej rodziny, więc mogę ci powiedzieć, że bardzo fajna jest tam atmosfera i kierowniczkę mają podobno bardzo w porządku, a to też ważne.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aldona Orłowski - EDF"
Jaki jest profil działalności firmy? Grupa EDF to największy inwestor zagraniczny w sektorze produkcji energii elektrycznej i ciepła w Polsce. Jest obecna na naszym rynku od ponad 16 lat: od czasu kiedy stawała się głównym akcjonariuszem elektrociepłowni w Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Zielonej Górze, Toruniu i we Wrocławiu oraz elektrowni w Rybniku. Nasze produkty to energia cieplna i elektryczna. Rocznie wytwarzamy około 14 TWh energii elektrycznej oraz 8 TWh energii cieplnej. Wciąż rozwijamy naszą ofertę, dostarczając kompleksową obsługę serwisową naszych produktów. W marcu rozpoczęliśmy sprzedaż energii do małych i średnich przedsiębiorstw z gwarantowaną w Ofercie Stabilnej niską ceną do grudnia 2018.
Jakie wartości przyświecają firmie? Każdego dnia dziesiątki milionów ludzi korzystają z energii produkowanej przez Grupę EDF na całym świecie. To duża odpowiedzialność, która wymaga wspólnych wartości i zobowiązań etycznych.  160 tysięcy osób pracujących dla EDF na świecie łączą te same wartości – szacunek, solidarność i odpowiedzialność. To ich umiejętności i innowacyjne podejście są podstawą  efektywności Grupy. Wartości, pod którymi się podpisujemy, pomagają nam pamiętać o tym co jest najważniejsze i wspólnie pracować nad nową jakością naszych produktów - przyjaznych zarówno dla ich użytkowników, jak i środowiska. ...
"Wywiad z Marcin Walaszczyk - New Media Ventures Sp. z o.o."
Co było kluczowym momentem dla sukcesu firmy? Freebee, jak każdy startup, miało już kilka momentów przełomowych. Były to zarówno zmiany w produkcie (przejście z aplikacji mobilnej na pełną integrację z systemami POS), jak i pojawienie się inwestora strategicznego w 2013 roku, jakim jest Polkomtel Sp. z o.o. Dzięki stałemu ulepszaniu naszych projektów oraz organizacji stajemy się coraz bardziej doświadczeni i gotowi na największe wyzwania.
Pomagacie firmom budować pozytywne relacje z klientami. W jaki sposób? Naszym celem zawsze było zwiększanie zaangażowania klientów w relację z marką. Rozwiązania, które proponujemy naszym partnerom, przynoszą benefity ich klientom. Uszyty na miarę program lojalnościowy jest właśnie jednym z nich. Umożliwia on bowiem obustronną komunikację, zwiększając tym samym interakcję z klientem. Nowy produkt, nad którym obecnie pracujemy, spowoduje, że będziemy jeszcze bliżej klientów.  
Każdy z programów tworzonych dla firm, z którymi współpracujecie, jest „szyty na miarę”. Jak to wygląda w praktyce? Co jeszcze wyróżnia Wasz produkt? Każdy z programów dopasowywany jest do charakteru marki, dla której go tworzymy. Nasze programy są dynamiczne, moderowane, z otwartą formułą – oparte o ciągłą interakcję z ich uczestnikami. Każdy z nich działa w ramach Platformy Freebee – naszej autorskiej technologii. Pozwala to uczestnikom brać udział w wielu programach jednocześnie, korzystając tylko z jednej karty. Z kolei partnerom biznesowym Platforma daje dostęp do nowych klientów. ...
"Wywiad z Dorota Patejko - Auchan Polska"
Auchan to…? Co jest wizytówką waszej firmy? Marka Auchan to przede wszystkim niskie ceny, dobra jakość produktów, szeroki i trafny wybór. Oferta dla klienta znajduje swoje odbicie w kampaniach promujących markę „Albo nuda, albo Auchan” oraz „Zbijamy ceny zawodowo!”. Auchan to firma odpowiedzialna, troszcząca się o dobro swoich klientów, pracowników i partnerów biznesowych. Poprzez realizację strategii zrównoważonego firma wywiera pozytywny wpływ na środowisko lokalne, do podniesienia jakości życia jak największej liczby klientów i współpracowników. Auchan realizuje projekty na skalę krajową – angażując się z rozwiązywanie takich problemów społecznych jak niedożywienie (współpraca z Bankami Żywności), niosąc pomoc dzieciom (współpraca z Wioskami Dziecięcymi, czy Polską Akcją Humanitarną – program Pajacyk) oraz wspierając chorych na białaczkę (współpraca z fundacją DKMS) w walce o życie. Dodatkowo, każdy ze sklepów Auchan Polska, realizuje własne projekty i angażuje się w działania na rzecz podniesienia jakości życia swojego najbliższego otoczenia. ...