brak logo

POLTEC SP Z OO

Wrocław

Opinie o POLTEC SP Z OO

ninja 2015-04-10 22:31:05
to dobrze pan mniema pracę w Polsce mam i nie muszę się o nią prosić -oczywiście w dalszym ciągu opłaca się wyjechać za granicę niż pracować u nas.
generalnie chodzi mi o to dlaczego polskie firmy za granicą gnoją i oszukują (na kasę) swoich.
komando 2015-04-11 21:06:02
ninja... poltec oszukuje na kase?
gość x 2015-04-12 20:18:25
dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach.
poltec 2015-04-13 09:24:55
Ninja, jeżeli czujesz się oszukany to chętnie wysłucham Twojej historii. Wystarczy zadzwonić i przedstawić Twój problem.

Dyrektor ds. technicznych
expert 2015-04-13 12:23:55
W Danii są najwyższe koszty pracy w Europie,podała Wirtualna P,według statystyki Unii E. Wynoszą 40 euro za godź.,dla porównania w Polsce wyliczyli 8,5e. Ja myślę żeby wejść na ich rynek pracy,nie jest łatwo. Sam odczułem że nie jestem mile widziany w ich kraju,i w pracy na budowie i poza. Poczytać wystarczy ich historie 39-45,co robili.
artur 2015-04-19 23:06:38
Narzekacie na firme poltec a powiedzcie mi jakie mieliscie wyplaty ,napewno byly na czas i to niemale ja zlego slowa nie powiem nz ta firme
pracownik 2015-05-01 13:27:22
Zgadzam sie z arturem co do wypłat. Jezeli komus nie pasuje to nie musi tam pracowac
ninja 2015-05-02 21:43:34
zgadzam się z wszystkimi kasa była ok (duńskie związki pomogły to wyprostować).
zastanawia mnie co innego.wychodzą jaja przy rozliczaniu podatku .dlaczego pracowaliśmy na jednej stawce i jeden ma do zwrotu 5000 zl a drugi 5000 musi oddac.czyżby niedouczona księgowa zawaliła czy inne czynniki zadziałały.
Jakkolwiek nasza Polska kraina jest dziwna to nigdy z normalnej pracy na etat nie zwracałem podatku-zawsze było minimalnie na plus nawet na najniższej średniej. czy któryś z kolegów nad tym się zastanawiał i może mi to wyjasnic.
gość y 2015-05-03 10:27:44
Jak masz za mało pieniędzy to się zgłoś do księgowości o twoje wątpliwości.Koledzy nie piszcie tu na forum o stawkach,wypłatach,podatkach,bo czyta wiele osób z branży i z całej Polski. Ja np. nikomu o swojej stawce nie powiedziałem,jaką miałem, bo to tajemnica. Kto jakie ma ulgi podatkowe też nie wiem. JA MAM ULGI. Kto w jakim progu podatków się znalazł w Danii,też nie wiem. Szanujmy się. Pozdro.
1
kadi 2015-05-06 18:23:47
Dziwny jesteś , a oczym maja tu pisać innym kolegom którzy może szukają i chą prześwietlić troszkę firme ?? właśnie od tego sa takie fora by każdy mógł wyrobić sobie opinie pozytywną lub negatywną. Więc w jednym sie zgodzę z tobą szanujmy się dzięki czemu nie jedna osoba dzięki podobnym forom może uniknąć błędu. Pozdr
obrotniak 2015-05-07 18:51:46
Witam. Po kontraktach jeżdżę długo,lubię to,po prostu. W Poltec,jak wszędzie,wielu chciało wiedzieć stawkę godź. Od tego zawsze zaczyna się nienawiść.Mówiłem że mam 115,najniższą. Jeden był taki uprzejmy że chciał mi przynieść z biura mój kwit od wypłaty. Oczywiście nikt mu nie wydał. Śmiałem się do końca dniówki. Też pozdrawiam wszystkich kolegów,i z kurników ,i z ugandy.
Bonus 2015-05-10 08:11:05
Poltec.... Nie no tak jak Panowie pisali jak komuś dobrze w tej firmie i nie ma ambicji plus zna tylko ledwo Polski język to sobie siedzi cicho daje się ponizac i mieszkać na jakichś przewchowalniach dla rumunów, ale co?? w zamian pracuje na prestiżowej budowie PANUM gdzie Cieć który pilnuje bramy 7 godzin dziennie , na tej samej budowie zarabia dwa razy więcej niż cieśla orający po 11 godznin to super :) Ja to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] em i poszedłem do Duńskiej firmy i po roku kupilem auto i mieszkanie w kopenchadze ... taka róznica.. aa żeby wszyscy się dowiedzieli jak bardzo s [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w Poltecu to uwaga pisze.. POLTEC dostaje za każdą godzine waszej pracy od Zublina conajmniej 250 koron netto ... tak że miesięcznie zarabia na was na Panum ponad MILION KORON.. A Pan Kierownik pierdzielił co sobotę że są straty... kalkulatory w rękę i liczyć Panowie :)
obrotniak 2015-05-10 17:51:45
cześć. Czy mógłbyś podać nazwę lub namiary do tej duńskiej firmy? jestem carpenterem,ang A-3. Dziękówka
ninja 2015-05-21 21:08:57
ta firma ma siedzibę na wyspie Bornholm.
może ktoś opowie jakiś dowcip dla rozlużnienia
kol 2015-06-05 10:23:30
jutro fest nabudowie
luka 2015-07-01 16:46:19
Poltec rządzi pozdro Kluska dzwigowy
anonim 2015-07-08 19:36:38
a wstawienie się do pracy z przyczyn pijaństwa jest tak karane więc jak byś był ok to by cię nie zwolnili
x 2015-07-10 18:23:17
witam czy pracuje w poltecu niejaka męda norbert .o uważajcie na niego konfident pierwsza klasa a firma kroi pracowników jak chce wszystko dokładnie przemyślane przez główną księgową
reks 2015-07-14 03:43:50
widzę , że po raz kolejny ktoś próbuje uskutecznić pojazd po Poltecu i niektórych osobach tutaj zatrudnionych. Nie wiem do końca komu firma ostatnio aż tak się naraziła, ale to pewnie kolejny niespełniony karierowicz tej firmy. Z mojej strony mogę powiedzieć , że jest ok, nie mam zamiaru odchodzić .
1
Artur 2015-08-02 14:18:13
Poltec dziekuje za prace mam nadzieje ze jak kiedys zadzwonie do was to znajdzie sie praca jeszcze dla mnie.Pozdro.Artur
króli 2015-08-20 02:12:02
Aż mi się nie chce wierzyć - osoby które wracają z pracy do pierwszej pracy, gdzie opróca namiary jest możliwość org i pokrycia w kkie,,,,,,,,,tego co byś chciał ocztywiście. Należałoby zadzwonićdo pracodawcy i zapytać jakie teraz będą plany czy wynajem badcie pańśtwo czy niektórzy to mogą i mają być trakttowani SPECJALNIE.
Support 2015-08-20 08:12:13
Kolego "króli" - napisz jeszcze raz jak wytrzeźwiejesz, ciężko zrozumieć o co Ci chodzi.
ciekawy 2015-09-19 15:18:08
Witam serdecznie.Poltec ok. CZY ma ktoś namiary do GaPa? Jak się z nimi skontaktować,bo nikt nie chce podać nr telefonu.Pracowałem w Poltec na Panum,i pozdro.
irea 2015-09-19 16:54:49
Alkohol raczej nie służy.. Jeżeli ktoś planuje się tutaj zaczepić to musi uzbroić się w cierpliwość - z tego co widzę nie udostępniali ostatnio żadnych ofert pracy więc i nie ma się nad czym tutaj zastanawiać. Można jedynie przypuszczać czy podczas rekrutacji będą jakieś dodatkowe kryteria do spełnienia czy co ..
max 2015-09-26 22:16:12
do ciekawy.
ja mam namiary do gapa. mógłbym ci podać ale nie wiem coś ty za jeden.
co robiłeś na panum.takie info (nr tel) kosztuje 15 euro.jak chcesz to daj znać
do max 2015-09-28 09:46:01
kupa szmalu 15 Euro, pewnie niezły biznes na tym zrobisz
ciekawy 2015-09-29 18:17:35
Na Panum byłem zaufanym pana kierownika. Znasz mnie napewno. Jestem Kimś bardzo znanym. 1 liga.
max 2015-09-29 22:19:36
1 liga z panum ma u mnie zniżki .tylko czemu nikt nie chce ci dać nr tel -trochę podejrzane.jak byłes głównym rozgrywającym na panum to dam ci nr za darmo(tylko czemu jeszcze nie pracujesz w gapa).pracowałeś na Kernach czy na stropie czy doły
do ciekwy 2015-10-04 18:13:25
te... ciekawy?! a może ty majster jestes? kierownik wychwalał tam jednego majstra!
henryk 2015-10-19 20:23:33
Może zamiast sprzedawać jakieś informacje za 15 euro telefonicznie napisalibyście jak obecnie tutaj z atmosferą w Poltec. Chociaż z tego co widzę, to faktycznie ofert pracy aktualnie brak, nie wiem, czy dlatego, że firma się nie rozwija, czy jak. Z drugiej strony to dobrze, bo najwyraźniej nie ma tu rotacji.
max 2015-11-07 22:27:48
atmosfera w poltecu jest super większość ludzi przeszło do gap(zbrojarze)więc chyba poltec nie zaszalał w danii z robotami.czy to pisze Henryk co pracował na dołach na panum
lakus 2015-11-25 19:29:31
Ofert brak, bo ludzie są raczej zadowoleni z pracy w tej firmie i raczej z dnia na dzień nikt się nie zwolni a zwolnienia dyscyplinarne raczej są niespotykane w tej firmie, chyba trzeba by bardzo podpaść, no ale jeśli ktoś dobrze pracuje to szybciej może liczyć o podwyżkę, lub też ewentualnie jakąś premie
Wroc 2016-01-03 00:01:01
Witam,
mam duże wątpliwości po ostatnim rozliczeniu przesłanym przez Poltec za dochody z zagranicy. Czy pan pracował długo dla Poltecu i czy podjął już pan jakieś działania w tym kierunku, aby wyjaśnić nieprawidłowości pomiędzy kwotami faktycznie przelanymi na konto a kwotami wykazanymi w pit.
Wroc 2016-01-03 00:02:54
Witam,
czy jest ktoś kto musiał zwrócić firmie Poltec z Wrocławia pieniądze?
kazio 2016-01-03 14:48:17
@lakus pewnie, że zwolnienia dyscyplinarne sa rzadkością i na prawdę muszą być czymś poważnym uzasadnione. Ale zobacz, że teraz nie jest nawet przeprowadzana żadna rekrutacja.
toja 2016-02-05 07:53:38
jeżeli ktoś chce wystawić swoje nerwy na próbę to polecam poltec oszusci jakich mało pani M M księgowa w robieniu pracowników w balona jest najlepsza na świecie pity to jej specjalność
piotr276 2016-02-06 11:19:05
Teraz to chyba szukają tylko montera fasad. Oczekują znajomości niemieckiego lub angielskiego, dobrze, że jest umowa o pracę, ale czy zapewniają zakwaterowanie, skoro zatrudnienie jest w Monachium? Dzięki
inkak 2016-02-09 21:50:28
tak jasne, ze zapewniają o to samo jest z umowami tutaj na miejscu podpisujesz na kwoty oczywiscie euo no i potem jedziesz spokojny, ze bedzie praca.
Jarek 2016-02-19 19:09:42
Ja to nawet nie potrzebuję takiego zapewnienia, bo wiem, że Poltec do porządna firma i spokojnie można z nimi za granicę wyjechać. A jeśli mówicie o stanowisku montera fasad to czuję, że może być nieaktualne. Napisali w ofercie, że praca od 15 lutego. A szkoda...bo jest fajny socjal i umowa o pracę. Myślicie, że da jeszcze radę się zgłosić?
pracownik 2016-02-26 09:45:56
wyjazd w niedziele 22 lutego do Niemiec na fasady wracamy w piątek 26 lutego na jak długo nic nie wiadomo znowu nie dograna robota jadę z nimi pierwszy raz ale wiem , że takie cyrki to norma ot cała super "firma"
zły 2016-02-26 09:51:51
zgadza się pracowałem pół roku w Niemcach meldunek miał być zapewniali no i był tylko kindergeld w jakiś sposób mi [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo kasy na dzieci za ten czas nie dostane na pewno pani M M maczała w tym swoje łapy ale dla firmy to złoty pracownik bo zyski generuje
rtgyh 2016-02-26 14:54:42
z tego co ja widze to nadal oni szukaja montera fasad i to za granica w Monachium chodzi o prace na obiektach o zróżnicowanej wysokości – fasada szklano-aluminiowa.
on 2016-03-04 09:01:45
jest robota na tych fasadach tylko , że od poniedziałku do czwartku reszta czas wolny porażka
misera 2016-03-04 09:09:52
on, a czy to jest standard w poltecu? Tak szczerze jeżeli miałbym wyjeżdżać to chciałbym mieć pewność że da się odłożyć sporą ilość pieniędzy. Na budowach zwykle daje się 1500 euro i w górę zarobić.
tadeo 2016-03-06 11:39:20
tak jest na każdym stanowisku @on słyszałem o takich praktyka i niestety w takich agencjach jest to coraz częstsze ale może tak niefortunnie trafiłeś akurat
Macko 2016-03-15 15:34:13
Dowalcie l4 jak was ciulaja na kase wytestowane w norwegi haha pop roku na chorobowym bo zachcialo sie im nas na kase kroic
100 2016-04-07 21:42:23
hej widze ze poszukuja teraz ciesli we Wroclawiu wymagane jest tutaj min. 3-letnie doświadczenie w pracy
Rozaj 2016-05-13 14:54:59
Poszukują we wrocławiu ludzi, to prawda, doświadczenie też wypada mieć, więc chyba wszystko da się załatwić, ja ogólnie uważam, że będzie tylko lepiej z każda chwilą, bo ida podwyżki podobno całkiem niezłe
ja 2016-05-23 10:17:58
ale Ty naiwny jesteś "pani" maria m da wam podwyżkę chyba norm pracy
tadeo 2016-06-25 15:23:00
A może rzeczywiście się coś zmienia @ja a jeśli nie to napisz z jakich powodów skoro masz takie informacje
Zostaw swoją opinię o POLTEC SP Z OO - Wrocław
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie POLTEC SP Z OO