upc ich kupuje? co za przekręt?
Firma nieprofesjonalna. Ich polityka w stosunku do klienta jest zerowa. Zupełny brak szacunku. Te panie telefonistki to jakiś żart. Za grosz profesjonalizmu i chęci rozwiązania problemu klienta. Jakby siedziały tam z przymusu. Odradzam! Istnieją firmy bardziej przyjazne klientom.
OSTRZEGAM WSZTSTKICH PRZED TĄ FIRMĄ. DENERWUJĘ SIĘ PRZEZ NICH OD PRAWIE 2 LAT. Jakość usług podobna do Gawexu. Najpierw słyszałam, że mam zbyt wolny, przestarzały komputer. Kilka miesięcy temu kupiłam laptopa z dobrymi parametrami techn. za 3 000 zł, więc teraz na komputer nie mogą nic zrzucić. Mimo tego sytuacja za bardzo się nie zmieniła. Internet w godzinach popołudniowo-wieczornych się zrywa albo nie mam go wcale. Jak to zgłaszam, to słyszę, ze technik sprawdzi, a potem następnego dnia mam tel, że stwierdził, że z ich strony wszystko jest ok., a nie jest. Dodam jeszcze, ze mieszkam w ścisłym centrum Bydgoszczy. Radzę wszystkim niezadowolonym zgłosić skargę na piśmie do Rzecznika Urzędu Ochrony Konsumenta w Bydgoszczy. Będzie Nas więcej, jest szansa, że firma poniesie konsekwencje za to, że jej płacimy, a usługi nie otrzymujemy. Na własną rękę nic nie zrobisz. Poza tym Rzecznik UOKiK-u powiedział po przeczytaniu mojej umowy, ze tak wielkich odszkodowań za zerwanie umowy nikt inny nie ma, więc PO RAZ KOLEJNY WAS OSTRZEGAM, czytajcie, zanim podpiszecie. Radze nagrywać na Pendrive'a kilka razy dziennie, zgrać sobie kopię, a z Pendriv'em pojechać i złożyć reklamację na piśmie, żądając zwrotu pieniędzy. Ja raz dostałam zwrot i znowu zaczynam walkę z Nimi.
Masakra jeśli chodzi o kontakt z klientem. Dzwonię , mówią że oddzwonią faktycznie oddzwaniają, ale w związku z tym iż nie mieszkam w mieście nie zawsze mam zasięg i kiedy Pani oddzwania mówi halo, halo i rozłącza się i zabawa rozpoczyna się od początku i tak cały dzień.Pojechałam do biura ( 60 km) chciałam rozwiązac problem Pani zapewniła mnie że już wszystko załatwione (chodziło o zwrot kasy na moje konto) po tym cisza ani kasy ani informacji.Po 2 tyg. znów pojechałam bo infolinia przez cały czas mówiła że jak tylko czegoś się dowiedzą to oddzwonią i cisza. Kiedy podeszłam do biura i pytałam o moje sprawy pani stwierdziła że nic sie dzieje bo zapadły inne decyzje (zupełnie sprzeczne ze słowami Pani sprzed 2 tyg.)ale ona nie wie i ustali i znów cisza. Kolejny raz zadzwoniłam na infolinie znów opowiedziałam całą historię pani mi powiedziała,że jeśli chodzi o finanse to księgowość upc. Ja już nie wiem z kim rozmawiać awacom , awonet czy upc. Sprawa ciągnie sie juz 1,5 m-ca
Nie rozwija tylko firmą sprzedano UPC, a klientów nikt nie pyta ...
Ciekawe,kto dodal ten pozytywny komentarz? W ciagu kilku dni po zawarciu umowy Internet smigal, zwolnil jak nie można bylo juz rozwiązać umowy. Dzwonisz, zawsze usłyszysz automat. Irytujesz sie podwójnie. Z oddzwanianiem tez jest różnie. Jesli awarie netu masz w Pt.wieczorem, w pon.do Ciebie oddzwonią, a placisz przeciez za każdy dzien. Serwisanci czy informatycy nie maja dyżurów w weekend, bo po co? Tragedia. Wybieram sie do UOK-iku. Czas rozwiązać umowę.
tragedia, nikt nie odbiera telefonu, nie ma jak to olewać klientów - widać że im tylko na pieniądzach zależy....
Najgorszy system obslugi klienta. Nie odbieraja telefonow, nie oddzwaniaja. W przypadku awarii nie przysylaja nikogo.
Napisz jak współpracowało ci się z firmą Awacom Sp. z o.o.. Twój komentarz może zmienić wszystko.