Czy rozmowa rekrutacyjna w Awacom Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?
Dlaczego internet mocno spowalnia wieczorem i kilka dni przed wpłatą pieniędzy ?
Nie można się skontaktować Nikt nie oddzwania
@BK Takie uwagi do firmy nie powinny znaleźć soię na forum pracowniczym chyba , że to inspiracja konkurencji?
jakość usług to porażka. Brak kontaktu z operatorem, internet okresowo nie działa lub mocno spowalnia. Rozważam rozwiązanie umowy.
Nie polecam tego szajsu nigdy nie ma internetu a jak już jest to laguje nie podpisuje żadnych umów z nimi bo (usunięte przez administratora)...
To jest forum pracowników a wszelkie uwagi do firmy należy kierować na adres firmy!
Mega szajs internet nie dziala co 2 dzien zamiast 7mb mam realnie 3 .... porazka Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Dbac o klienta a nie jak idiocie wmawiac ze ma zresetowac ruter po raz 1000....
Moim zdaniem słaba firma ponieważ w każdą niedzielę mam tak mocne spowolnienia internetu ,że nie można nic zrobić po drugie codziennie spowalniają łącze w godzinach 18-19.30
Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z firmą Awacom? Może problem sieciowy nie leży bezpośrednio po stronie firmy tylko twojego komputera. Czy jesteś pewien, że po twojej stronie jest wszystko w porządku?
Avacom słaba firma czuje sie oszukany , telefonu nie odbieraja , nie oddzwaniaja awarii nie usuwaja obecnie nie mam dostepu od 48 h do internetu przyjeli moje zgłoszenie ale maja to w du.... nikt nie oddzwonil nikt nie przyjechal naprawic . Nie spelniaja warunków umowy.
ja takze czekam na odpowiedz od Avacom....nikt nie odbiera ...brak internetu.....szok...ani awaryjny telefon nie dziala.....czas pomyslec o zmianie operatora sieci....
Telefon stacjonarny w tej firmie odradzam nie potrafią rozwiązać problemu od dwóch tygodni walczę aby sprawdzili swoje łącza gdyż po wybraniu numeru włącza się automatyczna sekretarka mówiąca 'skrzynka pełna ,opróżnij skrzynkę i zadzwoń później" .Połączenia są niemożliwe .Nie mogę korzystać z telefonu za który płacę .
@Bartuś, Opinie klientów są także cenne, ale najważniejsze wpisy i informacje pochodzą od obecnych lub byłych pracowników na temat pracodawców i warunków zatrudnienia. Czy jest na forum pracownik firmy lub inna osoba, która mogłaby się odnieść do ostatnich wpisów? Czy ktoś orientuje się w aktualnej sytuacji firmy Awacom na rynku?
Tragiczna jakość łącza (nie zdarzyło mi się jeszcze grać przy pingu ok. 200 i nie polecam) i wysoki abonament w stosunku do innych dostawców WYŻSZEJ JAKOŚCI internetu!
Co do pingu to sięgał i 2 KUR** TYSIĘCY i zdarza się to głównie w godzinach wieczornych i nocnych, nic mi tak nie strąciło statystyk jak ta spółka, nawet najmocniej oszukujący przeciwnicy...
co za głupoty piszecie ja korzystam z awacomu 3 lata i jestem bardzo zadowolona ,abonament bardzo niski ,zasieg bardzo dobry a wifi w całym domu na 1 abonamencie ,nie ma limitu i korzysta cala rodzina głupoty piszecie
bo "wifi w całym domu" to to samo co dostęp do internetu... jakość ich usług stoi na poziomie krajów trzeciego świata. Nie słuchajcie pochlebnych komentarzy bo prawdopodobnie oni sami sobie je piszą. Jestem użytkownikiem ich sieci i jedyne co mogę zrobić to prosić was abyście nie podpisywali z nimi nigdy żadnych umów, bowiem zostaniecie okradzeni, pozdrawiam (jeszcze kilka msc umowy i uciekam od nich)
Czemu co drugi dzien niema pare godzin inernetu?
Jesteście pewni, że nic dobrego nie robią? Chyba przesada!!!
Odradzam wszystkim tą firmę.Czekam 3 tygodnie na podłączenie internetu a Pan z obsługi klienta w Bydgoszczy niejaki Pan Łuczak informuje mnie ,że nie wie kiedy będę miała podłączoną usługę bo uwaga: MONTER NIE ODBIERA TELEFONU!!! Gdy pytałam czy może podać jakiś przybliżony termin to nie był w stanie mi nić konkretnego powiedzieć. Zapewniali,że będą się ze mną kontaktować a do tej pory zero kontaktu. Podczas rozmowy Pan z obsługi Klienta kazał mi przestać krzyczeć bo się rozłączy. Tyle jeśli chodzi o moją przygodę z nimi na szczęście!!!!!!!!!!!!!!! Odradzam wszystkim!!!! masakra!!!!!!
Faktycznie firma nie dba o klienta. Kanały telewizyjne jak w loterii, co chwilę nie innego. Wiatr czy mżawka i już giną kanały. Jak awaria jest w sobotę to oddzwaniają w poniedziałek w godzinach pracy i pytają czy w tej chwili już jest sygnał. Paranoja, dno i metr mułu.
Totalne dziadostwo !!!!
Zna ktos może ich servery dns bo jak widac oni nie pomoga moze na was moge liczyc