Porażka!!! obiecują cuda a jak przychodzi do wypłat to wielkie rozczarowanie .Ludzie zwalniają się tam praktycznie codziennie. Co raz mnie ludzi daje się nabrać na pracę w tej firmie . Szacunku do człowieka 0. Dlugo ta firma nie pociągnie z takim podejściem do ludzi , już teraz mało kto chce tam pracować więc ściąga się do pracy Ukraińców. Potencjał wielki ale nie umie tym nikt zarządac więc jest jak jest. Jeśli chodzi o branżę motoryzacjna to najgorsze miejsce do pracy co potwierdzają opinie (ich ilość i średnia ocena).
Szanowny Panie. Wielkość rotacji w większości działów tej firmy jest poniżej średniej w tego rodzaju przedsiębiorstwach co znajduje potwierdzenie w dokumentacji firmy. Wynagrodzenia choć konkurencyjne są zróżnicowane, trzeba jednak zdawać sobie sprawę, że firma która zatrudnia ponad pół tysiąca osób i jest jedną z czołowych firm branży motoryzacyjnej, nie może sobie pozwolić aby nie płacić dobrze dobrym pracownikom. Przy zatrudnieniu ponad 500 osób zła polityka kadrowa doprowadziłaby do tego, że firmy by po prostu nie było. Firma tymczasem ma się dobrze a większość prowadzonych rekrutacji wynika z tego, że wraz z rozwojem rynku wzrastają też potrzeby pracodawcy. Co do wielości opinii to jest to w naszej ocenie pochodna wielkości firmy, co do jakości ocen to wystarczy spojrzeć jak niewiele jest ocen pracowników, którzy w tej firmie pracują po 5 ; 10 i 20 lat. A pracowników tych jest kilkuset. Można się też zastanowić, ile z tych postów generuje sam gowork.pl. Proszę poszukać postu użytkownika Beata. Przypominamy także, że Inter Auto nie skorzystało z oferty gowork.pl dotyczącej możliwości moderowania postów. W razie wątpliwości zachęcamy do skorzystania z adresu e-mail: kontakt@interauto.krakow.pl.
Tam raczej normalnie nie jest. Byliśmy żoną . Sprzątaczka od progu wrzeszczy że mokro i że robimy ślady. Przepraszam, zapomnieliśmy skrzydeł, zawsze bierzemy a dzisiaj taki peszek. Super podejście do klienta :( Kierownik salonu jakiś taki delikatnie mówiąc nie ogarnięty. Co drugie słowo to ale, ale W myślach dodawałem ale, ale Aleksandra. Może dorabia po godz u Sławomira :) W sumie nam się odechciało Dziwnie i nie profesjonalnie Dziękuję ale tam nie wrócę
Nie polecam pracodawcy. Byłam na rozmowie rekrutacyjnej, zostało powiedziane że każdy kandydat zostanie poinformowany o wynikach rekrutacji. Niestety nie dostałam żadnej informacji, uważam że jest to niedorzeczne bo firma ma wymagania co do bardzo wysokiej kultury osobistej a sama tego nie daje od siebie. Pieniądze średnie, na stanowisku biurowym, zakres obowiązków wysoki. Praca pon-pt 9-17, lub 11-19 i dwie soboty w miesiącu.
Praca i płaca bardzo dobra. Wszystkie świadczenia i bogaty socjal. Paczki dla dzieci, bony na święta, wczasy pod gruszą itp Polecam!
A kto ma ten socjal, paczki, bony i wczasy pod grusza??? Mąż tam pracuje i niczego takiego nie dostaje.
jakiś żart z tym socjalem, pracowałam i nic nie dostawałam, mało tego powiedziano mi że firma nie respektuje prawa do 2 dni wolnego na zdrowe dziecko ..... i albo się zgadzam albo żebym szukała sobie innej pracy
Widać że to pisał osobiście Mumin czyli słynna bezszelestna Buka... Dla wtajemniczonych ???? Panie Mumin a czemu pracownikom ginął pieniądze z koperty na Fiacie? Czyżby brakowało Panu pieniędzy? ????
Praca tak dobra że mechaników do ASO Fiata i Jeepa szuka się rozwieszając ogłoszenia na słupach i drzewach. Czego dokonuje sam kierownik serwisu????Średnia wieku mechanika mieści się w przedziale wiekowym 50-60 lat. Z czego staż w warsztacie samochodowym jest poniżej roku . Efektem tego są porysowane felgi klientów, niedokręcone piasty, pozostawiane narzędzia w silniku ????
Jak sam nick wskazuje niektórzy nie potrafią się rozstać z klasą... A tak nawiasem mówiąc tego typu oskarżenia nie podparte żadnymi dowodami mogą być dla piszącego baaardzo kosztowne, a myślę że Policja bez trudu namierzy IP urządzenia z którego zostało to napisanie...
Boli zwolnienie tak ??? Pisanie oszczerstw raczej tego bólu nie ukoi ... Pozdrownienia od bylych kolegów :)
Ogólnie szkoła życia jak ktoś chce się(usunięte przez administratora)uczyć się czegoś nowego to można. Trochę popracowalen (usunięte przez administratora) Warunki jak już były opisywane zima zimno lato ciepło. Brak socjalu. (usunięte przez administratora) Gigantyczna rotacja. (usunięte przez administratora)
Potwierdzam tak tam jest, nie mogłem się na dziwić jak można niemieć wstydu i tak prowadzić firmę. Ludzie którzy tam są jakimiś powiedzmy kierownikami to jakiś dzisiejszy twór novo homus. I biegunowo to odbiega od standardów 21 wieku.
Dobiło do 500 opini ! Brawo ! Szkoda tylko ze większość z nich jest negatywna. Z perspektywy czasu nie polecam, nie ważne na którym z działów się pracuje (kredyty, serwis, handlowy) to pracuję sie za trzech..(usunięte przez administratora)RADZE OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
Tragedia... byłem na rozmowie kwalifikacyjnej. W serwisie ciemno, na salonie ciemno, idę z kierownikiem na rozmowę do dyrektora a ten gasi światła za sobą... (jak klienci tam auta kupują? W ciemno?). Sama rozmowa też beznadziejnie,(usunięte przez administratora), więcej tam nie przyjdę.
Specjalista ds. kredytów, leasingów, ubezpieczeń - najniższa krajowa + premia lub podstawa, której nie zobaczysz(usunięte przez administratora)
Wynagrodzenia najlepszych pracowników odbiegają od średniej krajowej i to znacznie tyle, że w górę. Wynagrodzenia średnich są średnie a słabi wypowiadają się na tym forum tak jak "były pracownik" tutaj
WYJECHAŁEM DO SALONU OPEL INTER AUTO KRAKÓW UL JASNOGÓRSKA Z ZAMIAREM ZAKUPU OPLA ASTRY 1,4 TURBO 125 KM ,GDY OGLĄDAŁEM TEGORZ OPLA KOLOR CIEMNO SREBRNY PODESZEDŁ PAN Z OBSŁOGI PYTAJĄC W CZYM MORZE POMUC OCZYWIŚCIE POWIEDZIAŁEM ŻE JESTEM ZAINTERESOWANY ZAKUPEM I CZY NA TEN KONKRETNY SAMOCHÓD DOSTANE JAKIŚ RABAT. PAN OCZYWIŚCIE CHCIAŁ OPOWIADAD O SAMOCHODZIE ( PUŁKI , SCHOWKI ITD. ) JA OCZYWIŚCIE WIEDZIAŁEM PO CO PSZYSZEDŁEM DO SALONU I PO JAKI SAMOCHÓD ODPOWIEDZIAŁEM ŻE NIEJESTEM ZAINTERESOWANY PREZENTACJĄ TYLKO KONKRETNĄ CENĄ I RABATEM . PAN PO 15 MINUTACH PRZESZUKIWANIA W KOMPUTERZE POWIEDZIAŁ ŻE MOŻE UDZIELIĆ RABATU 400 ZŁ. I NIC POZA TYM . OCZYWŚCIA JEŚLI SALON NIE CHCE OPUŚCIĆ Z CENY TO MORZE COŚ DOŁOŻY W GRATISIE , "MORZE FELGI ALUMKI " A PAŃ OBSŁUGUJĄCY DO MNIE " W POLSEC NIC ZA DARMO SIĘ NIE DOSTAJE " . ZDENERWOWANY I ROZGORYCZONY OBSŁUGĄ KLIJENTA WYSZEDŁEM Z SALONY . PODJECHAŁEM 1 KM DALEJ I ZAKUPIŁEM TOYOTE AURIS W SUPER WYPOSAŻENIU Z ALUMKAMI , KAMEROM COFANIA , NAWIKOCJĄ I INNYMI BAJERAMI KTURE NIE MIAŁA ASTRA . I OCZYWIŚCIE TANIEJ NIŻ W OPLU ZA TAKIE WYPOSAŻENIEI SAMOCHÓD . W TOYOCIE MIŁA OBSŁUGA I POLECAM SALON TOYOTY .(OCZYWIŚCIE OBA SAMOCHODY BYŁY Z ROCZNIKA 2018 R.) Z POWARZANIEM KLIENT.
Chciałbym przestrzec wszystkich chcących zatrudnić się w tej firmie ponieważ sam miałem okazję poznać się na tej firmie w firmie ciemno zimno niczego nie można się doprosić wszystko najtańsze jak najniższym kosztem mistrz hali jednej zmiany zwykły fałszywy h.. który obraza ludzi kierownik serwisu nie lepszy który na obiecuje a później się wypiera wszystkiego duża rotacja ludzi bo każdy się przekonuje jak jest współczuję mechanikom i innym którzy którzy tam zostali a co do płacy najniższa i premia uznaniowa albo będzie albo nie największemu wrogowi bym nawet odradził .
Ciemno zimno brak szacunku
Polecam profesjonalny serwis ASO
witam …. zakupiłem 4 miesiące w tej firmie peugota 3008 samochód jest super .. w porównaniu z obsługą , jak zamawiałem samochód to pan był bardzo miły i musiałem wpłacić zaliczkę w 5 min bo mówił ze ma klienta . Oczywiście wpłaciłem I WYDAWAŁO SIĘ BYĆ SUPER , odebrałem wymarzone autko. Ale zaliczki do dziś mi nie zwrócili pomimo moich telefonów 3 telefony do sprzedawcy 2 telefony do kierownika salonu. Mineły cztery miesiące zaliczki jak nie było tak nie ma ale jestem dobrej myśli (usunięte przez administratora) POLECAM ten salon i nie wpłacajcie zaliczek w tej firmie.
Czy udało się odzyskać zaliczkę? Jestem ciekawa, bo sama mam podobną sytuację, z tym, że czekam prawie 2 miesiące. Twoja wiadomość nie daje mi nadziei, że odzyskam ją w najbliższym czasie...
Mialem podobna sytuacje pare miesiecy temu w IA Peugeot.Zaliczka wplacona ale po paru miesiacach dowiaduje sie ze nie dostane zamowionego samochodu. Postanowilem zrezygnowac, napisalismy pismo o zwrot zaliczki. Trwalo to ponad miesiac, zero reakcji, tlumaczenia ze « prezes » jest na urlopie (miesiac, jasne).Dopiero (usunięte przez administratora)wyslaniem pisma do Peugeot Polska i Peugeot Francja zadzialala. Na drugi dzien byla zaliczka na koncie. Pisma i tak zostaly wyslane, salon musial sie tlumaczyc. To ich najbardziej boli, wtedy im spada rating obslugi klienta i nie dostaja premii od Peugeot PL. Radze wszystkim poszkodowanym zrobic podobnie to moze sie naucza dobrego podejsciando klienta i nie oszukiwania. Musze teraz kupic drugie auto na pewno ich nie odwiedze
Dzień Dobry. Przepraszamy Pana za niedogodności wynikające z terminu zwrotu zaliczki. (usunięte przez administratora) nie ma związku w Pana sprawie pomiędzy wysyłaniem pism do centrali Peugeot a terminem zwrotu. Po prostu po przeprowadzeniu procedury związanej z weryfikacją zasadności wniosku oraz po zatwierdzeniu zwrotu pieniędzy, wpłata została zrealizowana. Pracujemy ciągle nad usprawnieniem procedur związanych z opisanym tematem i dziękujemy za wszelkie sugestie, zachęcamy jednak w tego typu sytuacjach do bezpośredniego kontaktu z osobą zarządzającą danym oddziałem. Życzymy powodzenia i jeszcze raz przepraszamy zapraszając do skorzystania z naszych usług w przyszłości z wyrazami szacunku Zespół Inter Auto kontakt@interauto.krakow.pl
Ale to jest forum dla pracowników a jeśli ktoś ma sprawę do firmy to trzeba pisać na adres firmy!!
Moje sugestie dla INTER-AUTO KRAKÓW: Przez 4 (cztery ) lata 100 tyś km zapomnieli wymienić filtr paliwa i filtr powietrza ????♂️
Uwaga ""najlepszym"" pracodawcą w InterAuto Opel jest dyrektor Mateusz B. ksywa Bigos, choć ja bym mu zmienił ksywę na inną też na B.. na 3 litery i proszę nie myśleć że o Bóg mi chodziło.
W salonie zimno i ciemno Jako klient odradzam a pracownikom współczuję.
Skoro na salonie jest zimno to niech Pan pomyśli co maja pracownicy na hali serwisu. Ale tam nikt nie dba o ludzi.
Dramat dramat dramat - każdemu odradzam tego salonu serwisu. Tych ludzi.
Zauważcie... Tam gdzie dzieje się coś złego - komentarzy w profilu jest mnóstwo. Wiadomo - negatywnych tych od osób które zostały pokrzywdzone i znacznie mniej od "PR-owców", zachwalających pod przykrywką pracowników walory pracy w firmie. Firmy gdzie dzieje się dobrze nie mają wpisów na tym forum - to też naturalne, jak jest dobrze to w naturze polaka nie znajdziesz odruchu aby kogoś pochwalić. Dlatego wszelkie pozytywne wpisy na "popularnych" forach to nic innego jak riposta do zatuszowania, zagadania, przesunięcia na niższy poziom dyskusji opinii nieprzychylnych pracodawcy. To forum aż "trzeszczy" od ilości komentarzy..... Wniosek nasuwa się tylko jeden....
A jaka atmosfera w firmie między pracownikami?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w INTER-AUTO KRAKÓW?
Zobacz opinie na temat firmy INTER-AUTO KRAKÓW tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 37.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w INTER-AUTO KRAKÓW?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 1 to opinie pozytywne, 27 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!