Opinie o T-Mobile Polska S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie T-Mobile Polska S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w T-Mobile Polska S.A. o rekrutacji.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o T-Mobile Polska S.A. w Warszawa

????
Inne

miało być taniej a jest drożej miałem płacić mniej a jest więcej ostatni raz i zrywam umowę

Guci
Inne

t mobile Kraków t mobile obsługa zdalna to farsa gościu ci obiecuje wysłać kopie umowy bo masz do tego prawo obiecuje do 3 godzin a po umowy brak i kodu(pracownik jest rasistą i ma powiązanie przestępcze ma zakaz wysyłania ci umowy) też, niektórzy w T-Mobile nie zachowują prawa do dostępu do twych danych nie przestrzegają prawa, obsługa w sklepie kopi umów nie wysyłają tylko na email lub zdalnie (zdalnie-obiecują a nie wysyłają w ogóle nie udostępniają dla ciebie twych danych nie masz do niej prawa jak zgubisz to zapomnij-pewnie sami zgubili, umów kopii umowy nigdy nie dostaniesz, łaskę ci robią że wysyłają), powinna kontrola wpaść i pozwalniać wszystkich, załączniki wysyłają ale wybrakowane bo tak się ich koleżka prosił by cennika nie było i kodu sms do odblokowania nie było

jan nowak
Inne

zgadzam sie z wciskaniem kitu klientom nadto (usunięte przez administratora) w dostawie internetu prędkośc tragiczna zapłacisz za 90mb/s a dostaniesz 6mb to są jaja reklamowac możesz nic to nie da idioci bedą ci głupoty odpisywać (usunięte przez administratora)

1
Pimpus
Pracownik
 Pytanie

Praca ma swoje plusy i minusy jak chyba każda. Na plus pieniądze zawsze na czas ,dodatki ,telefon służbowy całkiem fajne imprezy. Na minus ? Niestety to co się stało po zmianie struktury , dodaniu mikro regionalnych , których jedynym zadaniem jest zmusić Cię do odejścia wola o pomstę do nieba. Pani mikro z Poznania Anna. G. to już inny level odklejenia. Maile w niedziele o 12 w nocy to norma. Racje ma zawsze ona nikt inny. Albo robisz tak jak ona chcę albo dyskretnie zrobi wszystko żeby twoje zycie w T-mobile zamienić w koszmar. Co to za mikro która wpada do sklepu i przez 8h nie odzywa sie slowem do kierownika. Masz wynik masz spokój no chyba ze pani mikro Cie nie lubi wtedy wynik nie pomaga. Sugeruje sprawdzić ile.sklepow rozwalila swoim podjesciem. Mobbing , brak wsparcia , przesluchania pracowników na sklepie , podburzanie to chleb powszedni wyżej wymienionej pani. Patologia , która trwa w najlepsze . Jesli nie chcesz wstawac rano w niedziele w nerwach , że trzeba iść w poniedzialek do pracy odradzam pracę w regionie Poznań pod batutą pani Ann.y .Czy mówimy o sklepie wlasnym czy o APS .

Matka Era
Pracownik
@Pimpus

Zweryfikuj tez informacje o Anecie Mo***ckiej. Nie jestem u niej w regionie i się cieszę, bo mam tam znajomych. Ta to dopiero szaleje. Podobno z play wyrzucili ją za (usunięte przez administratora). T-Mobile przyjęło ją z otwartymi ramionami.

Konsultant Ds. Klienta Indywidualnego
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja bardzo pozytywnie najpierw formuła grupowa. Pytania co do przewag oferty abonamentowej a kartowej, scenka sprzedażowa i obiekcje klientów potem rozmowa indywidualna. Na kolejny dzień telefon że rekrutacja przebiegła pomyślnie. Wskazanie mi miejsca pracy i dogadanie szczegółów.

Pytania

Motywacja do pracy, Wymagania finansowe, Ile czasu potrzebuje by robić plany na sprzedażowe na 100%

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Project Manager
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Obiektywnie
Pracownik
 Pytanie

Hej, Widzę ze jest spora burza przy(usunięte przez administratora) Kochani, popracujcie trochę z S(usunięte przez administratora) Jeszcze trochę jestem pod tym czubkiem, ale już niedługo. Rozwala region, nie marnuje ani minuty czasu. Nie słucha ludzi, zastraszanie, (usunięte przez administratora)- dla tego pana to norma. A przepraszam, na Pana to trzeba mieć odrobine szacunku do innych ludzi. (usunięte przez administratora)to ‚dobry wujek’. Gdy z Tobą rozmawia wszystko jest super i wszystko można naprawić. A potem co się dzieje? Jesteś zgłoszony/a gdzie się tylko da. Zasada: przyjdzie nowy, lepszy. A Ty stary pracowniku idź, bo pewnie nigdzie sobie nie poradzisz! Od niepamiętnych czasów nie poszło tyle wypowiedzeń przez pracodawcę co za kadencji tych dwóch prymusów. Dobre plecy mają? Dziwne, ze żaden dział bezpieczeństwa się tymi (usunięte przez administratora)nie zainteresował. Chociaż od brudnej roboty są przecież znienawidzeni mikro. T-Mobile jest cały czas dobrym pracodawcą, firmę rozwalają ludzie pokroju tych dwóch panów. Mam wrażenie, ze te strategiczne regiony będą zdecydowanie lepiej funkcjonowały jak się ich w końcu wymieni.

Adios
Były pracownik

Firma to (usunięte przez administratora) Pracowałem tam kilka lat temu i teraz chwilę, aby się nie nudzić w domu przed nową pracą i jest kabaret. Paru młodych byczków kierasów i regio, czy pseudo od szkoleń wciska motywacyjne kity zamiast kasy, którą kiedys T-mobile miało dla pracowników. Kiedyś była kasa teraz mamy pseudo coaching od typów bez studiów, kompetencji, awansowanych cudem po wieloletniej wazelinie. Kasa żadna, dno, premie nie isntieją realnie. Współczuję tym co muszą tam pracować dłużej niż na chwilę.

Lol
Kandydat

Digital Experience Tribe Lead. Ależ to jest żenujący korposzczurek. W BNP gdzie wcześniej psuł atmosferę nazywał siebie: Digital Revolution. Człowiek Cyfrowa Rewolucja. Żenujący, mały człowiek.

1
ideologia
Pracownik

Brak ładu i składu w firmie. Zadzwoni do ciebie taki kolorowy dziwak Filip Szafr. i powie ci, że nie wie od kiedy jest start oferty i nic ci nie powie o zasadach stanowiska. Wiesz, że będziesz mieć kolejną rozmowę, ale nie wiesz kiedy, bo on nie wie i nie wie jaką decyzję ktoś podejmie. Wiesz zatem, że to ściema a on dzwoni dla picu. Taki tam (usunięte przez administratora).

3
rekrutacja
Pracownik
@ideologia

Cześć, z tej strony rekrutacja #MagentaTeam. Bardzo nam przykro, że wystawiłeś taka opinię. Doceniamy każdy feedback. Jeśli chciałbyś porozmawiać o swoim procesie prosimy o kontakt indywidualny, żebyśmy mogli rozmawiać o konkretach. Na pierwszej rozmowie głównie próbujemy się wzajemnie poznać. To kiedy osoba może rozpocząć pracę zależy od obu stron, a pozostałe szczegóły spokojnie byłyby do ustalenia w trakcie procesu. Mamy nadzieję, że będziesz miał dobry dzień pomimo tak wielu trudnych emocji :)

Xyz
Kandydat
 Pytanie

Witam Czy na sprzedaży zdalnej można liczyć na pracę hybrydową ? Badz całkowicie zdalną

Małgorzata
Inne
@Xyz

Hej, dobre pytanie. A czy wiesz w ogóle, czy są obecnie jakieś rekrutacje do nich? Bo ja niestety szukam i nic nie mogę znaleźć.

Pracownik
Były pracownik
@Małgorzata

Hej Szczerze odradzam pakować się w to (usunięte przez administratora) chyba, że tylko po to żeby odbębnić szkolenie, popracować na zmniejszonym celu a następnie uciec na L4. Obecnie są tak nieludzkie cele że 70 procent ludzi ich nie dowozi.

Grooby
Pracownik
 Pytanie

Po wielu miesiącach postanowiłem się tutaj wypowiedzieć. Od momentu gdy dyrektorem został Goran przychodząc tu z Bułgarii, a pochodzący z czarnogóry - wprowadził tutaj (usunięte przez administratora), ja rozumiem że takie praktyki może sobie stosował w Bułgarii czy Czarnogórze ale Polska jest cywilizowanym krajem i wydawałoby sie że takie rzeczy są tu nie możliwe - a jednak... Dział sprzedaży bezpośredniej przejęli ludzie z Call Center. Dyr została (usunięte przez administratora) która pociągnęła za sobą na kierowników Makroregionów osoby prosto z Call center i są to osoby których praca jest na granicy z (usunięte przez administratora), nawet miały sprawy o mobbing ale HR-y pomimo zgłoszeń udają że niczego nie widzą. Najlepszym "ananaskiem" którego przyciągnęła (usunięte przez administratora) jest (usunięte przez administratora) jest to osoba która przejęła region centralny i zachowuje się jakby go nie dotyczyły żadne procedury i prawa pracy (usunięte przez administratora)robi spotkania na Teams żebyśy mogli zadać jej pytania a ona niby ma na nie odpowiadać, jednak jej odpowiedzi są na tak niskim poziomie że nie wiem co ona robi na stanowisku dyrektora. Albo udaje że nie wie co się dzieje albo daje na to przyzwolenie Pracując w sklepie wydawałoby się że najważniejszy jest klient stacjonarny - nic z tego - główną zasadą pana Piotra jest - dzwoń, dzwoń, dzwoń, każdą sekundę wykorzystaj na dzwonienie. A klientów stacjonarnych nie masz prawa osługiwać długo tylko bierz i spadaj. Firma sobie wymyśliła współczynnik ilość transakcji na godzinę zapominając o tym jak dużo klientów obsługowych jest w puntkach sprzedaży. Najlepsze były swego czasu skrytpy jak obsługiwać w sklepie i to jest hit: Jeśli jesteś sam na sali też musisz dzwonić, w momencie gdy wejdzie klient a ty rozmawiasz musisz przeprosić klienta telefonicznego że zaraz do niego wrócisz bo musisz pójść do klienta stancjonarnego poinformować go że prowadzisz obsługę telefoniczną i ze jak skonczysz to do niego wrócisz! (usunięte przez administratora)przeniósł standard obsługi z CC do sklepów czyli wciskasz klientowi na nieświadomce jakieś usługi a potem jak to było na CC niech się klient sam buja z reklamacjami. Kiedyś kluczem do dobrej sprzedaży w sklepie były relacje klient konsultant a teraz liczy się tylko cyferka. Nie możesz mieć sumienia bo inaczej będziesz (usunięte przez administratora)pośrednio lub bezpośrednio przez Piotra. Według jego mindsetu nie masz prawa na odpoczynek każda wolna chwila ma być wykorzystana na dzwonienie, bo jak masz jaki kolwiek wolny czas to znaczy ze jesteś beznadziejnym sprzedawcą. Największą obrzydliwością jaką spotkałem się podczas zarządzania przez obecną świtę było wykorzystywanie dramatu uchodźców aby pisać na nich umowy/mix - oczywiście pan (usunięte przez administratora)robił to w białych rękawiczkach, czyli albo przekładał odpowiedzialność dociskania konsultantów przez kierowników mikro regionów albo sam wpadał do sklepów aby wszystkich (usunięte przez administratora) Całe szczęście kilka razy w tym jego obłędzie trafiły mu się potknięcia i napisał e-maila na region. Sprawa trafiła do compliance ale oczywiście zostało to zamiecione pod dywan i mixy również nagle tak szybko jak się zaczeły tak szybko się skończyły. Na czym polegała ta obrzydliwość ? Jak każdy wie wybuchła wojna do Polski przyjechała masa osób uciekających przed wojną T-mobile postanowił rozdawać darmowe startery, W związku z tym że takie informację rochodziły się szybko w śród uciekającej ludności to do nas do salonów trafia dużo osób po startery, oczywiście sam starter to nie wszystko więc trzeba było wyjaśnić jaki pakiet najlepiej włączyć co aktyuwować itp i tu wchodzą oni bezwględni ludzie wykorzystujący ludzkie cierpienie. W jakimś sklepie niektórzy konsultanci zamiast sprzedawać zwykłą kartę robią umowę MIX - Ukrainiec nic nie rozumie (bo nie zna polskiego) więc podpisuje w ciemno to co mu podsyła konsulntant. Nagle niektóre sklepy po kilku dniach mają zrobiony miesięczny plan na liczbę nowo zawartych umów. I tutaj odpowiedzialny Makro kierownik zainteresowałby się czemu tak jest i czy jest to (usunięte przez administratora), ale (usunięte przez administratora) wyczuwa tutaj kasę i cyferki w tabelkach, zaczyna się presja że każdy klient to dla nas potencjał na nową umowę tak jak pisałem wcześniej przez swoją pazerność wysyła meile na regiony żeby namawiać ludzi na mixy - wmawiając nam że oni wszystko rozumieją co do nich się mówi. Osoby pracujące zgodnie ze swoim sumieneim zaczynają być rozliczane i ciśnięte dlaczego nie robią tego jak inni. Nawet pojawia sie e-mail zakazujący przedstawiania ofert na kartę tylko mają być przedstawiane oferty w mix - sprawa trafia do compliance ale tak jak napisałęm została zamieciona pod dywan. Jedyne co wtedy się zmieniło to to że nagle MIX-y się skończyły bo nagle klienci zaczęli rozumieć co podpisują Mogę opowiadać wiele ale już chyba zdradziłem wystarczająco. Chętnie bym opisał cały proceder w UKE jeśli by się tym zainteresowali bo za takie działania należą sie (usunięte przez administratora)i to gigantyczne. Nie polecam tego pracodawcy i jestem w trakcie szukania pracy. Kiedyś to była super firma ale od kiedy jest (usunięte przez administratora), (usunięte przez administratora) to jest to (usunięte przez administratora)

1
Kuba
Pracownik
@Grooby

HRów w tej organizacji juz dawno nie ma to tylko pachołki do zwalniania ludzi na potrzeby makro i mikro. Co do pani "dajrektor" (usunięte przez administratora)to większej miernoty kompetencyjnej nie spotkałem. Z makro centrum zrobiono prywatny (usunięte przez administratora) a (usunięte przez administratora)to oszołom do potęgi razy 100. To, że jest to tolerowane świadczy tylko o tej firmie negatywnie!.

Obiektywny
Pracownik

Cóż. Firma przechodzi dużą transformację. Cele na pewno bardzo urosły i trzeba się narobić, żeby zarobić. W ostatnich tygodniach chaos rekonstrukcyjny. Pandemia na pewno nie pomaga oswoić się z tym co się dzieje. Firma jednak ambitna i widać, że próbuje zmienić kierunek. Na plus szkolenia i szkoleniowcy, chociaż i tutaj najlepsi powoli znikają. Oferty takie sobie ale dobry sprzedawca sobie poradzi. Ogólnie - jeżeli masz stalowe nerwy i jesteś w stanie pracować na często zmieniających się celach sprzedażowych - śmiało. Jeżeli nie - lepiej wybierz pracę gdzie indziej.

Gonzo
Były pracownik
@Obiektywny

To co piszesz to prawda, tyle tylko że to już nie kwestia bycia dobrym sprzedawcą tylko bardziej wciskania ludziom na siłę. Btw. nie mogę pojąć dlaczego tylu ludzi tam jeszcze pracuje. Skoro firma podnosi cele tzn. obniża wynagrodzenie a pracy w tej branży w Warszawie jest w bród. Za podobne i większe pieniądze i bez takiego chorego ciśnienia...

Pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Gonzo

Jakieś namiary gdzie podobna praca z lepszym hajsem? Bo tak jak poprzednicy mówili cele wyższe, prowizja duzoooo niższa

Gonzo
Były pracownik
@Pracownik

to zależy ile tam teraz się zarabia. w sprzedaży w Warszawie 5-6 tys netto to raczej norma

Pracownik
Pracownik
@Gonzo

6 tys netto to idzie zrobić, ale pare miesięcy temu przed zmianami w prowizjach robiło się dużo więcej.

3
Gonzo
Były pracownik
@Pracownik

za 6 netto na pewno bym tam nie siedział :)

Pracownik
Pracownik
@Gonzo

Dlatego ja tez myśle o zmianie hah

Gabriela
Inne
@Gonzo

Zarabiacie takie ogromne pieniądze i narzekacie?? Masakra

Gabriela
Inne
@Pracownik

To daj znać kiedy odejdziesz, ja się chętnie zatrudnię na Twoje miejsce :)

Pracownik
Pracownik
@Gabriela

Wysyłaj Cv

Mati
Były pracownik
@Gonzo

Ciekawe gdzie te 5,6 tysięcy widzę że u pracowników tmobile wyobraźnia bujna ???? znam jednego co najwięcej zarobił ponad 5 jak non stop siedzial na nadgodzinach jako jedyny pracownik z nieogarniętym kierownikiem i wyrabial plany. Więc (usunięte przez administratora) pensje

Wow!
Pracownik
@Pracownik

No to się pokazałeś się z najlepszej strony! Brawo, takich ludzi potrzebuje każda firma!!! Inteligencja, skuteczność. Już Ci wysyłam namiary www.pracuj.pl - powodzenia ;)

Aneta
Pracownik
 Pytanie

aż się wierzyć nie chce że pracuje w tej samej firmie co niektórzy komentujący. Narzekanie na to że trzeba pracować z biur??? Narzekanie że trzeba wypełniać swoje cele jako pracownik??? Ja rozumiem że ktoś może nie umieć robić tych celi albo że są wysokie ale to wtedy się zwalnia i idzie na kasę do biedronki ale po co pisać że to firma jest zła zamiast trochę spojrzeć na to co samemu się robi? Firma jest firma, można przebierać… ale nie, sama znam wielu takich co tu nie pójdą bo wstyd, tak nie pójdą bo im się nie chce i tylko liczą na łatwy zarobek. Jedyny minus jaki ja widzę to wieczne „nie ma pieniędzy” na podwyżki a tak to firma która naprawdę robi wiele żeby pracownik był more than happy. A jak ktoś ma tutaj naprawdę problemy z przełożonym to takie sytuacje się zgłasza wewnątrz firmy a nie anonimowo na portalu :/ Ciężkie czasy przed światem ludzie idą do pracy ale nie akceptują ze trzeba pracować zgodnie z widzimisie pracodawcy.

BM
Pracownik
 Pytanie
@Aneta

Firma nie jest zła, co do zasady. Ale na Twoją argumentacje o zwalnianiu się i szukaniu innej firmy... cóż ten proces w TM cały czas trwa. wiele salonów boryka się z brakiem kadry. Ludzie przychodzą i po miesiącu lub trzech zaczynają się zwalniać. Czy to jest normalne? jak TM chce zatrzymać ludzi? A zwalniają się nie ze względu na atmosferę, tylko i wyłącznie z powodu tzw obcinek, zmian w grafiku, i podejściu wielu RKS do pracownika. Pracując w salonie ludzie chcą sprzedawać, co firma robi by był większy trafik w salonach? Pracownicy nie chcą dzwonić w sklepach to nie jest CC. I argumentacja że możecie dzięki temu więcej sprzedać zupełnie jest zbędna. Bo gdyby ktoś chciał pracować w CC to pewnie by się tam zatrudnił .

Były
Pracownik
@Aneta

Piszesz o kasie w biedronce jako wielkim wstydzie, ale bycie pracownikiem callcenter to wcale nie jest bardziej godna praca Anetko. Obie fuchy to prace typowe dla ludzi słabo wykształconych, bez konkretnych umiejętności, prace niższego szczebla. Kiedyś w T-Mobile dało się chociaż zarobić i to byla jedyna karta przetargowa by schować dumę w kieszeń i robić te robotę. Jakie ego o sobie może mieć telemarketer po szkole gotowania na gazie to dobry skecz.

Janek
Pracownik
@Aneta

Zgadzam się.

Ja
Były pracownik

Bardzo słabe zarobki, duże plany sprzedażowe, testy sprawdzające żeby jeszcze Cie uwalić za Twoje ciężko zarobione pieniądze. Mydla Ci oczy, że premia będzie po 3 miesiącach, szkoda że nie po pół roku ???? odpowiedzialność materialna, stres natłok obowiązków. Jak chwilę siedzisz pomiędzy klientami to masz dzwonić. Tylko chyba firma zapomniała że nikt się na call center nie zatrudniał, a jeśli mamy to wykonywać to poprosimy podwójna pensje. Nowy regionalny urwał się z choinki, przyszedł z hotline i mu się prace pomyliły z czego powinien rozliczać pracowników na obsłudze klienta. To nie call center. Firma namawia również do łamania prawa, każąc wciskać kilka numerow bez wiedzy klienta. Klient nawet nie wie co podpisuje. Jak mi to zasugerowano to po prostu odszedłem. System nawala dzień w dzień. Taka duża firma a od strony informatycznej to jakaś jedna wielka porazka

Przyszły pracownik
Kandydat
@Ja

Za co jest odpowiedzialność materialna.

Lukasz
Były pracownik
@Przyszły pracownik

Za towar na magazynie, sali sprzedazy, za wszelkie powierzone mienie pracodawcy z obowiazkiem rozliczenia. W niektórych przypadkach rowniez za ekspozycje, kase, vouchery, tel na uzyczenie itd. Czyli za prawie wszystko co masz w sklepie.

Helena
Inne
@Lukasz

No to w takim razie faktycznie to stresujące jest. Generalnie komuś się zdarzyło niestety taką odpowiedzialność ponieść czy to totalna rzadkość?

Lukasz
Były pracownik
@Helena

Oczywiście, firma powierza Ci majątek, pewnie go ubezpiecza ale Ty jako pracownik odpowiadasz w pełnym bądź częściowym zakresie w zależności od tego co masz w kontrakcie. Już dawno mnie tam nie ma, wiec reszta do sprawdzenia na rozmowach o prace. Jest to logiczne, pracujesz, masz w odpowiedzialności, wiec i rozliczyć się musisz. Przedstawiciele podpisują np. weksel.

Helena
Inne
@Lukasz

rozumiem... a orientuje się ktoś jaką to co udostępniają mogłoby mieć na oko wartość? to już ciekawość akurat ale warto wiedzieć za co można być odpowiedzialnym

Janek
Pracownik
 Pytanie
@Helena

Jak to za co? Zginie iPhone to za iPhone, zginie X-Box to za X-Boxa.

Ola
Kandydat
 Pytanie

Jaka jest podstawa wynagrodzenia w contakt Center ? Dział infolinia i sprzedaż

Kapitan
Były pracownik

Jako już były pracownik, który przeszedł drogę od zwykłego konsultanta do specjalisty w zakresie jednej z dziedzin IT mam mieszane uczucia co do T-Mobile. Firma jako pracodawca jest uczciwa - pensje zawsze na czas, naprawdę sporo benefitów, dofinansowania dla rodzin z dziećmi oraz bony/premie świąteczne. Natomiast przerażają mnie ludzie, którzy tam pracują. Większośc kierowników/managerów/dyrektów/Project Ownerów i innych, któzy mają zarządzać ludźmi to po prostu bezduszni karierowicze. Tutaj bycie człowiekiem nie ma żadnego znaczenia. Dla nich jesteś tylko nazwiskiem z numerem pracowniczym. Nie ważne ile lat swojego życia im oddałeś - jeżeli pojawi się okazja, aby wykazać się przed zarządem - to zwolnią Cię i za połowę Twojej pensji zatrudnią dwóch stażystów, a jeszcze, aby nie płacić Ci odprawy - wymyślą wyssane z palca powody do wypowiedzenia. Widocznie wiedzą, że większość osób nie ma siły/zasobów, aby iść z tym do sądu. Mobbing, szczególnie werbalny również występuje, tak samo jak kompletny brak work/life balance. Oczywiście, nie oceniam wszystkich działów , bo nie w każdym pracowałem. Jeżeli trafi się na uczciwego przełożonego, który szanuje ludzi - to będzie dobrze. Gorzej, kiedy trafi się na takich, z którymi ja miałem nieprzyjemność pracować. Na szczęście jest życie poza T-Mobile - i to z o wiele wiekszą pensją.

Dość tego!
Pracownik

Stanowczo odradzam pracę w T-Mobile przynajmniej jeżeli chodzi o sklepy w Łodzi. Ostatni rok u tego pracodawcy to ciągła zmiana systemu prowizyjnego na niekorzyść pracownika. Wymagania i plany, co raz większe zasadniczo bez szans na realizację. Organizacja traktuje sprzedawcę w sklepie jak (usunięte przez administratora) któremu można narzucić co się podoba strasząc i depcząc. Młotkiem w rękach dyrekcji są regionalni, którzy zachowują się jak egzekutorzy szczególnie niejaki (usunięte przez administratora), co do którego zachodzi podejrzenie poważnej(usunięte przez administratora) Naprawdę nie potrafię zrozumieć czemu tak szanująca się firma trzyma w swoich szeregach takiego człowieka. Kierownikom w sklepach również niczego nie brakuje ale czasami rozumieją sytuacje... Jeszcze raz odradzam podejmowania pracy w tej organizacji chyba, że jesteś mega odporny/a na wieczny stres za najniższą krajową i nie szanujesz swojego zdrowia psychicznego.

Były pracownik chcący wrócić
Były pracownik
 Pytanie

Moją opinię dotyczącą pracy tutaj można znaleźć gdzieś poniżej. Mocno skracając. Jest negatywna, wszech obecny (usunięte przez administratora),(usunięte przez administratora)ale tu nie o tym. Jako że byłem przywiązany do firmy i produktu to pomyślałem. Może sprawdźmy w takim razie jak jest w innym dziale. Rekrutacja. I tutaj znowu T-Mobile pokazało że mają się świetnie. W życiu byłem na 4 rozmowach w T-Mobile. Oprócz jednej każda rozmowa to jakaś dzicz. Walka o przetrwanie, komentarze na temat prywatnej dedukcji świata, patrzenie na ciebie z góry jak na robala który może w przyszłości będzie lepszym robakiem jak przyzwyczai się do mobbingu. Na rozmowie uwaga uwaga. Dostałem zapytanie czy skoro studiuje kierunek X a praca jest zupełnie inna bo jest techniczna to jaki to ma sens xd. Szkoda tylko że teoretyczny przełożony pokazał jak mało wie bo kierunek był zupełnie inny niż on to sobie wymyślił. Jako że byłem pracownikiem zaczął wypytywać mnie o rzeczy związane z nowym produktem. Jak to tego nie sprzedawałeś? No nie bo dostawaliśmy za to 1 zł. Coooo jak to? Na pewno nie. Nie uwierzył. Okej jak chcesz. Powiedziałem że lubię się rozwijać stąd wybór "Przecież to praktycznie taka samą pracą, gdzie tu rozwój". Szkoda że nie mam tak szybko działającej głowy. Wiedziałem że to już koniec i nigdy więcej nie chcę tu pracować. Ale starałem się trzymać do samego końca żeby nie wybuchnąć. Nic dziwnego że tacy ludzie dalej tu pracują. Wystarczy prześledzić ile osób chociażby HRy. W większości pracownicy łapią doświadczenie dobry wpis do CV i uciekają z tej piwnicy.

Nowa
Kandydat
 Pytanie

Jak teraz wyglądaj teraz zarobki w t-mobile? Chodzi mi o pracę w salonie sprzedaży. Umowa jest na najniższa krajowa czy dają coś więcej? Ile realnie można zarobić?

N.
Pracownik
@Nowa

Różnie. Podstawa jest trochę wyższa, niż najniższa krajowa na najniższym stanowisku. Jeśli chodzi o prowizje, to nie udało mi się zarobić więcej, niż jakieś 7500 brutto przy realizacji powyżej 130% kpi.

Lol
Były pracownik
@N.

Nawet 100% celu ciężko zrobić bo nie ma czym handlować, firemka nie dna by 3/4 sprzętu było na stanie.

Wk*****ny
Pracownik

Firma nieekologiczna, właśnie dostaliśmy informację, że musimy przyjeżdżać trzy dni w tygodniu do biura, chociaż uważam że wszyscy dużo lepiej pracują zdalnie. Nie tracimy czasu na dojazdy, mamy więcej czasu dla rodzin i dla siebie, ale widać jakiemuś dyrektorowi to przeszkadza. Pora szukać nowej pracy i to jest opinia każdej osoby, z którą rozmawiałem dzisiaj na ten temat....

Szok
Pracownik
@Wk*****ny

W centrali to już całkiem odkleiliście się od rzeczywistości!

Ola
Pracownik
@Wk*****ny

Biedactwo, do pracy każą jeździć ... Wiele firm nawet w czasie pandemii nie pozwalało na pracę zdalną. I poczytaj co o tym mów nowelizacja KP.

Lol
Były pracownik
 Pytanie
@Ola

No i? Ta firma to gruz kiepsko płatna, mało ambitna. Trzymało mnie tam tylko home office, jak je zakończyli to nara...i tak zrobiło wiele mądrych osób. Była wygoda, a z kasą lipa, teraz ani kasy, ani wygody. Prowizje obecnie to żart, trzeba nie mieć szacunku do siebie by po wielkim resecie płacowym dalej tam pracować za damski...

Halina
Inne
@Lol

Jakim resecie? To jakiś pandemiczny kruczek, czy związany z inflacją? Czy coś jeszcze innego..

Lol
Były pracownik
 Pytanie
@Halina

Halinko, jak tam Twoje 3 koła pensji od niemieckiego Pana za wciskanie ludziom kitu przez telefon? Pożyczyć Ci do pierwszego? Po imieniu sądzę, że nie jesteś najmłodsza, a dalej pracujesz w takim miejscu...No cóż.

Bakin
Były pracownik

Zdecydowanie najgorsza firma w jakiej pracowałem, brak szkoleń (nawet z zakresu, w którym pracuje) żeby tylko jak najmniej umieć, żeby szybko nie uciec, napięta atmosfera rodem z hard corpo z lat 90, szef naciskający na robotę, BRAK work-life balance, BRAK (!). Każdy młody, który ma olej w głowie stad ucieka, starsi którym trudniej o prace zastraszeni… Pracowałem z różnych firmach t-Mobile zdecydowanie najgorsze!

Iwona
Pracownik
 Pytanie
@Bakin

No to masz pecha, gdzieś ty pracował? U nas czas zadaniowy, genialne work-life balance, pracuję kiedy chcę, mam czas dla rodziny i dla siebie. Szkolenia robię kilka razy w roku - od językowych, tematycznych dla pracowników z całego świata, z całej grupy DT, wszystko dostępne online na zawołanie. A raz do roku możemy wybrać dowolne szkolenie związane z zakresem naszych obowiązków - zdalne, stacjonarne, wyjazdowe.

Zostaw merytoryczną opinię o T-Mobile Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w T-Mobile Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy T-Mobile Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 122.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w T-Mobile Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 84, z czego 8 to opinie pozytywne, 62 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy T-Mobile Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w T-Mobile Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

T-Mobile Polska S.A.
1.8/5 Na podstawie 100 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
T-Mobile Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii