Co możecie powiedzieć o pracy w call center w Warszawie? Mam niedługo zacząć szkolenia. Jak one wyglądają? Czy odpowiednio przygotowują? Na co w pracy kładą największy nacisk? Jak wyglądają cele, atmosfera i generalnie warunki. No i zespoły?
Odradzam każdemu! Centrala to jeden wielki dramat! Zarabiają najwięcej a całą resztę mają gdzieś! Na jakim stanowisku nie będziesz w sprzedaży to jesteś pionkiem! (usunięte przez administratora) na każdym kroku zamiatany pod dywan. Wszystkie nagrody kupowane nie zdobywane!
Dokładnie tak. Przesuwają się po stołkach, nagrody sobie dają. Kompetencje zupełnie się nie liczą co widać przy rekrutacjach. Każde zgłoszenie ze coś nie tak pod dywan zamiatane przez hr. Sprzedawców mają za nic. Klika przy władzy szczególnie w sprzedaży. To psuje wszystko a szkoda bo kiedyś było ok i dobrze się pracowało. Dopóki obecne szefostwo się nie zmieni trzymajcie się z daleka. Wykończą psychicznie a potem wywala a sami sobie nagrodę dadzą. A i jeszcze kilka wyjazdów integracyjnych sobie zrobią. We własnym gronie oczywiście a ty człowieku ciesz się za masz robotę.
Prawda to. Najgorsze typy przesuwane po stołkach. Bez wyników a co więcej psujące wszystko łącznie z atmosferą. A wartościowi pracownicy out jak się mają odwagę odezwać. I ta nowa kampanią stop heitowi. Warto zacząć od siebie T. Nie raz zgłaszane było gdzie jest problem i co. Mydlenie oczu te wartości
Zgłaszane było? a komu tak w ogóle? Do kogo taki szeregowy pracownik może zwracać się obecnie w takich sprawach? I jakie typowe sytuacje zazwyczaj były zgłaszane? Zastanawiam się czy to się jeszcze zmieni skoro stale to sygnalizujecie?
W normalnej firmie szanującą standardy i pracowników takich pseudo managerów po pierwszym zgłoszeniu wywalono by na zbity p... ale na układy nie ma rady jak widać.
Przybliżysz jakie tu podobno zachowania występują zachowania wobec pracowników? Czy firma ma wypracowane procedury zgłaszania nadużyć kierownictwa?
A procedury to firma ma. Pięknie na różowo opisane i nawet stosowane do większości. Problem w tym że w tym (usunięte przez administratora) nie mają zastosowania. Zwykły zjadacz chleba out a tu (usunięte przez administratora) po zgłoszeniu schowa gdzieś. Aktualnie w miejsce gdzie ludzie nie mogą się poskarżyć bo to współpracownicy. A mają już serdecznie dość. I tak się kręci
W tej firmie można znaleźć po prostu świetnych, inteligentnych i pracowitych ludzi. Miejsce by przejmować wymarzonych pracowników do innych firm, szczególnie tych z dłuższym stażem. Gdzie się człowieka uszanuje. Bo ten brak szacunku do człowieka wisi w powietrzu.
Mega moloch. System wyliczony co do kawałka sekundy jakościowo i ilościowo. Pracuje tam mega dużo pracowitych i zdolnych ludzi, których system wypluwać będzie dopóki nie powstanie grupa pracowników z których zdaniem Moloch będzie się liczył. Szacun dla pracowników w takim systemie. Niezła szkoła wytrzymania i jeszcze raz szacun dla tych którzy tam trwają np kolejne lata. Dla mnie to ponadludzkie osiągnięcie.
Rekrutacja bardzo pozytywnie najpierw formuła grupowa. Pytania co do przewag oferty abonamentowej a kartowej, scenka sprzedażowa i obiekcje klientów potem rozmowa indywidualna. Na kolejny dzień telefon że rekrutacja przebiegła pomyślnie. Wskazanie mi miejsca pracy i dogadanie szczegółów.
Motywacja do pracy, Wymagania finansowe, Ile czasu potrzebuje by robić plany na sprzedażowe na 100%
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Słowo "rekrutacja" w tej firmie nie istnieje. Jeszcze nie zdąży pojawić się ogłoszenie, a już wszyscy dookoła wiedzą, że na dany wakat przychodzi kolega, koleżanka, tudzież dobry znajomy szefa/szefowej. Te wszystkie ogłoszenia to jedna wielka fikcja. No chyba, że szukają na Hotline, albo do salonu. Tam wezmą każdego, bo ich znajomi i koledzy w zyciu nie chcieliby pracować. Wiedzą jak praca w tych miejscach wygląda.
Praca w T-Mobile sprzedaż to jak praca na produkcji tylko bardziej stresująca. Na stanowiskach dyrektorskich ludzie z Łapanki! Brak kompetencji u 80% a uważają się za wielkich managerów!!! Centrala to osobny świat w tej Firmie nie zajmująca się w ogóle wsparciem. Wielkie Panie i Panowie, którzy pozjadali wszystkie mądrości. Brak szacunku do pracownika. Każdy jest tylko numerem ID, który generuje dla firmy kase. Szanuje APS bo oni mają najgorzej... Są sami dla siebie a tam się szanuje dobrego pracownika. Pamiętajcie pieniądze to nie wszystko! Szacunek do siebie to podstawa
Hej, ile wynosi obecne wynagrodzenie ? Ile podstawy i ile można mniej więcej wyciągnąć na 100% wyrobionego targetu ?
Sama pracę w firmie ocenię pozytywnie, chociaż nie miałam okazji pracować zbyt długo. Plany są do zrealizowania, benefity, prywatna opieka medyczna - wszystko ok. Podpisałam umowę na czas próbny, na 2 miesiące. W trakcie mojego szkolenia kierowniczka salonu ciągle prowadziła rekrutację. Tłumaczyła, że szuka osób do innych salonów. Mężczyzn, którzy przychodzili na rozmowy kwalifikacyjne potrafiła trzymać na zapleczu nawet 2 godziny, podczas kiedy moja rozmowa trwała góra 20 min. (usunięte przez administratora), jednak nie przyszło mi do głowy, że to może być powodem nieprzedłużenia mojej umowy. Nie widziałam też znaków ostrzegawczych, jak brak przekazania kluczy do salonu, brak pieczątki, czy wizytówek (chociaż zamawiała dla reszty pracowników). Plan w pierwszym moim miesiącu sprzedażowym zrealizowałam z górką. Jednak w połowie tego miesiąca dostałam informację, że umowa nie zostanie ze mną przedłużona (już wtedy miałam ponad 100% realizacji). Dodam jeszcze, że pracę zmieniałam ze względu na przeprowadzkę, oraz że nie jestem laikiem w tej branży. Posiadam wieloletnie doświadczenie u innego operatora, do którego właśnie wróciłam.
Gdzie opinia o Panu Tomaszu? Nie polecam pracy na infolinii pod jego kierownictwem a już stanowczo odradzam jak jesteś kobietą. (usunięte przez administratora). Firmą reklamuje się elastycznymi godzina- chyba w snach. Jeżeli lubisz w święta pracować do 23 to polecam. Nie, dodatku za święta nie ma. Najgorszy pracodawca. Lepiej iść do biedronki na kasę.
A są inni kierownicy, pod których skrzydła można trafić? Czy z mężczyznami kierownik postępuje inaczej, podaj jakieś przykłady? Serio macie, aż tyle pracy na infolinii, że w święta tak długo pracujecie? A nadgodziny Wam wypłacają?
(usunięte przez administratora)
No, ale jakie są to na przykład polecenia? One nie są w ogóle związane ze stanowiskiem pracy? Jakich epitetów używa ten Pan do swoich pracowników, możesz podać tu przykład? Jak już zgłaszacie takie traktowanie to jest to pisemne czy słowne?
(usunięte przez administratora)
U Innych pracodawców nigdy czegos podobnego nie usłyszałem atu i owszem i od dyrektora i od menedżera- jeśli mi się nie podoba jeśli nie czuje dumy z T, co tu jeszcze robie i mogę wyjść. Podstawy tego leżą w kulturze zastraszania, poniżania, i podejścia do człowieka i pracownika bez szacunku i podstawowych zasad zarządzania czy współpracy.
Widzę, że nie ma podanych widełek w ogłoszeniu na Menadżerkę. Szkoda, bo odpowiedzialność jest na takim stanowisku, a nie wiadomo, czego się spodziewać aktualnie. Napisze ktoś? Chyba że to dla nich jakaś tajemnica zawodowa...
jaka jest kultura pracy?, podejście menedżerów do zarządzania zespołami, czy sa duze rotacje, czy firma dba o pracowników i polecilibyście miejsce pracy znajomemu?
Rotacja bardzo duża. Co miesiąc jest grupa 10-15 osób na 4 miesięczny okres próbny z czego 90 procent odchodzi sama wcześniej. Menadżerowie to byli sprzedawcy, którzy w większości nie mają pojęcia na czy zarządzanie polega. Stosują manipulacje i presję. Nie polecam. Od roku pracuje w innej firmie sprzedażowej gdzie panują zupełnie inne standardy i etyka pracy.
Zarobki nie nadążają za aktualnymi standardami rynkowymi, a ostatnio prezes ogłosił, że firma przeznaczyła aż 50 milionów złotych na podwyżki. Niestety, jest to przykra informacja dla pracowników, gdyż brakuje w tym roku brakuje rocznych premii, z wyjątkiem skromnych 500 złotych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS). Warto zauważyć, że zaledwie dwa tygodnie temu firma zdecydowała się zorganizować imprezę w centrali, na której pojawił się Norbi z Koła Fortuny. Widać, że firma nie oszczędzała środków na to wydarzenie. Premie w tym roku przyznawane są jedynie wybranym osobom jako "indywidualne nagrody specjalne". Podwyżki w centrali są uznaniowe, co oznacza, że nie wszyscy pracownicy centrali mogą z nich skorzystać, podobnie jak rok wcześniej. W przyszłym roku podstawą dla konsultantów we frontline ma być 4800 złotych brutto. W centrali działa dział zajmujący się "employer brandingiem", który ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku firmy w internecie (głównie Linkedinie). Niektóre pozytywne opinie mogą być tworzone przez pracowników tego działu.
Podwyżki podstawy, obniżenie systemu premiowego. Na jedno przy wypłacie wyjdzie. Cele wysoki, sprzedaży mniej. A ogłoszenie przed badaniem satysfakcji. Taka trochę łapówka. ????
50 mil to chyba z podwyżkami dla dyrekcji. Ta to sobie nie odmawia A ty pracuj za minimum i wyrabiaj targety bo jak nie to placa glodowa
Stosunkowo duzo jest na forum wpisów o doświadczeniach związanych z pojawianiem się objawów ciężkich chorób (depresja, załamanie psychiczne, lęki, nerwica, objawy psychosomatyczne etc). Z czego wynikają te doświadczenia?
Z powszechnego nacisku i parcia na wyniki, zarowno bezposrednio przez bezposrednich przełozonych jak i tzw gore. Nacisk ten jest zwiekszany do granic wytrzymałosci jednostek plus jest powszechny w dziale sprzedazy oraz jestes rozliczany z kazdej minuty na HL a w sklepach tez masz wszystko spełnic, łacznie z głupawymi skryptami rozmow. W chwili kiedy nie realizujesz planow lub składnikow jakosciowych jestes zmuszany do tłumaczenia sie np codziennego mailem na koniec dnia co zrobiłes zeby osiagnac wynik, co planujesz zrobic itp. Tu jestes tylko odczłowieczona komorka w excelu a nie zywym człowiekiem, jak nie robisz to wypadasz i ta atm zagrozenia i nacisk na plany powoduje zwiekszenie poziomu stresu do absurdu a długotrwały stress prowadzi do chorób psychicznych.
Z obecnego modelu zarządzania i poziomu menadżerów. To ze w sprzedaży trzeba sprzedawać jest jasne. Ale to jak obecnie wygląda praca to co innego. (usunięte przez administratora) osmieszanie zastraszanie brak jakiejkolwiek pomocy I wsparcia. Wszystko za przyzwoleniem i przyklaskiem wysokiego szefostwa sprzedaży i hr. Krycie najgorszych. Wszyscy udaja ze nie widza co sie dzieje bo o pracę sie boja. Zostajesz człowieku sam i sobie radź albo out. Oczywiście są wyjątki ale giną w tłumie który dostosowuje się do trendu.
Czy wyrzucają za nie wyrobienie targetu?
Oczywiscie, to firma sprzedażowa kierowana excelem. Może dostaniesz plan naprawczy, może nie, po braku targetu w czasie planu naprawczego dostaniesz wypowiedzenie.
Ujmujesz to w ten sposób, że plany naprawcze w praktyce były już normalnie wprowadzane? Jeśli tak to jakie były ich zakresy? Przytoczysz jakiś przykładowy, żeby była jasność? Pytanie także jak z ich skutecznością?
Człowieku, za brak wyrobienia targetu zostaniesz najpierw zgnębiony przez obecne szefostwo a potem wyrzucony. Pomocy nie oczekuj, nikt ci nie pomoże, nie wesprze. Bez szans. Dostaniesz w trakcie miesiąca kilka maili ze mało i tyle. Sprzedaż od jakiegoś czasu jest zarządzana właśnie w taki sposób.
Plan naprawczy to 100% targetu do zrobienia. Nic dodać nic ująć. Bez wsparcia tyle że masz na papierze. Po ostatniej zmianie to już zupełny Cyrk. W sklepach makro I mikro w randze dyrektorów teraz tłumacza ze zajmują się aps I nie mają czasu w aps że dostali polecenie zajmować się sklepami. Gdzie są nikt nie wie a ty sobie człowieku radź. Masz plan jak nie zrobisz to out.
Plan naprawczy równa się z żegnaj albo realizuj plany a jak to nikogo już to nie interesuje. Zostajesz z tym sam bez pomocy i wsparcia. Czasami jakieś (usunięte przez administratora) pomysły np. idź roznoś ulotki albo ubierz w usługi T rodzinę i znajomych. Regionalni to maszynki do mielenia wyników nie patrząc na nic więcej. Warszawa jest tu najlepszym przykładem ich działań. Przy okazji pozdrawiam (usunięte przez administratora)
Dokładnie tak to działa. Pomocy nie oczekuj. Makro mikro zajęci wyjazdami. Nikt nie wie gdzie i po co. Radź sobie człowieku sam. (usunięte przez administratora)
Jaka jest podstawa wynagrodzenia na stanowisku doradca klienta w salonie firmowym ? Czy wypłata jest na koniec miesiąca czy 10-tego ? Czy pracodawca oferuje kartę lunchową? Zastanawiam się nad złożeniem cv
To nie jest firma dla osób, które nie lubią pracować i nie lubią swojej pracy :) Tu się dużo dzieje, ma się mnóstwo możliwości, prowadzi się wiele projektów. Jeśli tylko masz ownership, chęci, umiesz współpracować z ludźmi to jestem przekonana, że będziesz się tu super rozwijać. Oczywiście dużo zależy od menadżera, ale u mnie atmosfera jest świetna i naprawdę z każdym można się dogadać, dużo ludzi w całej firmie jest naprawdę chętnych do pomocy. Plus to, że w firmie naprawdę jest transparentnie - zarząd często robi spotkania komunikacyjne, informuje nas co i jak i DOCENIA! Dzisiaj wszyscy pracownicy dostali specjalne nagrody finansowe w formie docenienia za wykonaną pracę, zostały zakomunikowane podwyżki. Ja to BARDZO doceniam i nie tylko mam frajdę z pracy, ale też czuję się stabilnie i nie zostawiona sama sobie przy inflacji.
Tak! Dodatkowy niespodziankowy bonus jako wyraz docenienia za codzienną pracę to coś co spowodowało dziś u mnie jeszcze większy uśmiech na twarzy!!!! (i motywację do dalszego zaangażowania :) )
I co ci po tym bonusie 2k brutto? Kilka lat temu były premie roczne i standarem były premie w wysokości minimum 1 pensji, a jak robiłeś coś więcej w ciągu roku to nawet 2.5 można było wyciągnąć. Były jasne zasady ich przyznawania i dla każdego (w zależności od wynikow). A teraz z 2k brutto się cieszysz?
część komentarzy, w tym ten - brzmią jakby je pisał HR żeby polepszyć sobie PR - slaboooo t-mobile :P
pytanie tylko mam. w sumie nawet jeśli to prawda to po co mieliby to robić? oni jakiś rzeczywisty profit za pr by mieli?
"Ownership"??? Kto z pracowników używa takiego języka??? Widać, że opinia pisana przez HRy, bo zwykli pracownicy mają zupełnie inne zdanie i jak tylko znajdują lepsza robotę, to od razu z tej firmy uciekają. Podwyżki są tutaj takie, że wszędzie indziej już od dawna takie, a nawet większe pieniądze płacą.
Obecnie najgorszy z możliwych pracodawców. Szkoda, bo kiedyś było całkiem dobrze tam pracować - wyzwania były jak to zawsze, ale pozytywna atmosfera wśród pracowników także, honorowane były regulaminy np. premiowania, ważna był styl pracy, współpraca, jakość komunikacji, Klient. Niestety od 4 lata jest tylko gorzej i gorzej do poziomu absolutnego dna. Wszystko przez tolerowanie braku etyki u najwyższych panów dyrektorów przede wszystkim w sprzedaży :(, co czasem schodzi na niższe poziomy kierowników niestety. Groźby, kłamstwa, podnoszenie głosu, zniesławianie, ubliżanie, (usunięte przez administratora) zarządzanie przez konflikt, manipulacja przez duże M. Spróbuj się bronić - będziesz mieć jeszcze gorzej, spróbuj zwerbalizować wątpliwości - pożałujesz. HR udaje, że nie wie. Odszedłem jakiś czas temu, bo nie mogłem brać w tym udziału, sam wiem o osobach (naprawdę wielu, nie jednej), które zakończyły prace z powodu ciężkich chorób (udar, depresja, egzemy, załamanie psychiczne etc) z powodu pracy z szefami psychopatami. I nie ochroniły ich super wyniki, czy dobra opinia. Najgorsza jest bezsilność i niezrozumiały parasol ochronny dla ZŁA.
Prawda to. Sama firma jest ok ale obecne szefostwo psuje wszystko co dobre. Zgłaszanie czegokolwiek do hr nic nie daje. Zmiany na stołkach, to tu to tam się upcha delikwenta. I zeby jeszcze jakis argument ku temu byl. Wyniki, cokolwiek. Cały czas ta sama ekipa u wladzy sie trzyma i dopoki nie odejdzie tak bedzie. Wysokie dyrektorstwo od rzeczywistosci odtewane, pomysly z kosmosu, maile ze nic nie rozumiemy, zastraszanie. Nie polecam, głównie w sprzedaży b2c
Cześć wszystkim, weszłam bo znalazłam ofertę pracy na doradczynię klienta i jestem zainteresowana tą pracą póki co. Zdziwiło mnie tylko, że jest umowa b2b, bo w pracy w mojej branży nigdy się z nią nie spotkałam. Ktoś z państwa powie, jak się przedstawiają zarobki? Czy warto się podejmować pracy na takiej zasadzie? Nie znam się aż tak dobrze na pracy w takim formacie.
Umowa B2B jest zawsze mniej korzystna od umowy o prace. A te w sprzedaży B2B to śmiech na sali - ludzie zostali do nich zmuszeni, to ze podpisali nie oznacza ze są ok. 1. Wypowiada je się w każdej chwili bez okresów wypowiedzenia wynikających ze stażu 2. Nie wpływa na nie regulamin np premiowy 3. W przypadku choroby pracownik ładuje na lodzie - przy L4 musi zawiesić działalność albo chorować mimo choroby 4. W przypadku np złamanej ręki od ZUS dostaje obecnie 650 miesięcznie - ktos umie za to przeżyć???
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w T-Mobile Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy T-Mobile Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 122.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w T-Mobile Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 84, z czego 8 to opinie pozytywne, 62 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy T-Mobile Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w T-Mobile Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.