!4 tego czerwca zwrocilam przez sklep towar dzisiaj mamy 2 lipiec pieniedzy na koncie nie ma. Dzwonie dopytuje sie i co z tego Pani na infolini tylko o cierpliwosc prosi .
Dzień dobry . Jakie zarobki na stanowisku Store VM duże miasto . Czy warto ?
Zamówiłam kurtkę dziecięca i byłam w szoku gdy zobaczyłam co mi przyszło! Rękaw kurtki był tak zszyty, że dziecko nie było w stanie włożyć ręki w rękaw kurtki! Na bazarze jakość produktów jest lepsza
Zamowilam 3 rzeczy, dostalam 2. Czy naprawdę nikt nie zauważył pakując, że na liście są 3 rzeczy a spakowane 2? Czy może pracownicy pracujący tam są pijani w pracy, czy może nie potrafią liczyć a moze maja za nic człowieka, a może celowo (usunięte przez administratora) z nadzieją, że nie każdy ma czas żeby szarpać się z nimi, wydzwaniać, pisać pisma. To co mogę doradzi to - odradzić zakupy w tym sklepie! Samo (usunięte przez administratora) To niedopuszczalne zeby tak bezkarnie (usunięte przez administratora) codziennie ludzi!!! Omijajcie C&A szerokim łukiem!!!
Sklep nie zwraca pieniędzy za zwroty w sklepie internetowym. Obsługa klienta na infolinii dramat i brak kompetencji.
Spodnie dżinsowe czarne za 160 zł a jakość gorsza niż spodni z marketu za 50, wystarczy usiąść a całe nogawki i siedzenie gniotą się tak, że wstyd pokazać się na ulicy. Złodzieje i naciągacze!
Zamówiłam bluzkę w sklepie on line. Czas oczekiwania przerasta wszystkie sklepy w jakich kiedykolwiek w życiu miałam okazję cokolwiek zamawiać. Jeśli ktoś potrzebuje czegoś na już to ostrzegam. Tu czas wysyłki jest dłuższy jak z Chin. Kontaktu ze sprzedawca nie ma. Maile pozostają bez odpowiedzi telefon nie jest odbierany. Pieniądze z konta pobrane a towaru jak nie było tak nie ma. Ostrzegam wszystkich bo jak do tej pory miałam dobrą opinie o sklepie. Każda inna sieciowka ale tu już więcej nie kupię :)
(usunięte przez administratora) Nie polecam sklepu internetowego C@A. Zamówienie opłacone ponad miesiac temu, do dnia dzisiejszego nie dostałam ani zamówienia ani zwrotu pieniędzy. Telefonów nie odbierają, na emaile nie odpisują. Czekam jeszcze tydzień i zgłaszam sprawe na polcjie.
Czy możecie wypowiedzieć się odnośnie zatrudnienia w C&A? Na co można liczyć jako sprzedawca? Czy od pierwszych dni pracy obowiązuje umowa o pracę czy jest innego rodzaju? Na jaki czas jest zawierana?
Czy w c&a panuje jakiś standard obsługi klienta? Czy jedzenie kanapek za kasą i siedzenie na telefonie jest na porządku dziennym? Radzę firmie zagłębić się bardziej co ich personel robi na swoich zmianach wtorek 11.02 godz przed 11:00 najprawdopodobniej była jakas przecena obuwia - wszystkie buty leżą na ziemi a Pani która pracuje w sklepie oparta o ladę kasowa je w najlepsze kanapkę nie zwracając uwagi na klientów i przegląda Facebooka na telefonie. Zachowanie poniżej zera. Nie wspomnę juz o jakimkolwiek dzień dobry ze strony pracownika. Pech chciał ze akurat planowałam kupić buty w Waszym sklepie ale taka postawa zniechęciła mnie do dalszych poszukiwań jakiegokolwiek asortymentu. Z pewnością już nie zrobię zakupów w c&a glogow.
Mysli Pani, że jak przyszła Pani kupić buty za 50 zł to wszystko wolno ? Skąd Pani wie, że siedziała dana osoba na fb jeżeli za kasami nie ma przejścia ? Może umawiała wizytę u lekarza dziecku a jadła kanapkę bo nie zdążyła jej zjeść bo źle się czuła ? Albo ma cukrzyce i musi natychamist coś zjeść bo moze zemdleć ? Ludzie myslicie , ze jak wchodzicie do sklepu to jestescie Bogami ? Z tego co ja wiem , wchodzący do DANEGO POMIESZCZENIA POWINIEN POWIEDZIEĆ PIERWSZY DZIEN DOBRY ! Tak wynika z podstaw wychowania w społeczeństwie . Ale oczywiście sprzedawca jest osobą gorszego sortu i jasnie Państwu trzeba całować stopy. Trochę luzu, jesteśmy tylko ludzmi kazdemu zdarza się gorszy dzień. Pozdrawiam, przyszła pracownica C&A
Święta krowa weszła i pewnie trzeba się w pas kłaniać ???????????? Mnie od zawsze uczono że jak wchodzę do sklepu lub innego budynku użyteczności publicznej to pierwsza mówię dzień dobry i nie mam z tym problemu .
Szanowna Pani tak się składa ze osoba o której wspomniano wyżej wręcz leżała na ladzie kasowej z telefonem w ręku i było widać co robi stad uzasadnienie ze siedziała w tym momencie na Facebooku. Inna sprawa jeżeli robiłaby to w mniej widoczny sposób ale było to ewidentne lekceważenie klientów sklepu. Nikt nie mówi tu ze trzeba rozkładać czerwone dywany i całować po stopach każda wchodząca osobę ale trochę kultury i szacunku by się przydało. Pozdrawiam były klient C&A
Droga Pani ... kanapki konsumuje się na zapleczu w wyznaczonym pokoju socjalnym czy miejscu do tego wyznaczonym a nie na sali sprzedażowej - to nie jest wymysł kogoś tam - tylko zasada wszystkich sklepów ! W czasie pracy co się robi ... w czasie pracy się pracuje a nie pisze na telefonie - nawet jakby to był sms do Pana Boga ... a jak jest to naprawdę sprawa życia i śmierci to załatwia sie ją na zapleczu a nie na oczach klientów ! Już nie ma prawdziwych ekspedientek ... teraz to jest motłoch z łapanki , bez wychowania , bez jakiejkolwiek kultury ! Zatrudnia się często ludzi jak leci , nie sprawdza się czy w ogóle potrafią złożyć chociaż jedno zdanie , nie szkoli się ich jak mają obsługiwać klientów ...
Witam . Zakupiłam przedmioty w sklepie internetowym 04.06.2021. Towar dotarł 15.06.2021 niekompletny .Odesłany w tym samym dniu nawet w tym samym opakowaniu. Dziś mamy 05.08.2021, zwrotu pieniędzy nie ma, mimo meili, telefonów, zapewnień itp. Żenada NIE POLECAM!!!!! W kwestii sprzedaży wysyłkowej Wasz sklep w porównaniu do innych sieciówek jest w powijakach!!!!
Zrobiłam zakupy w C&A online. Koszmar. Czas oczekiwania na przesyłkę dłuższy niż na przesyłki z Chin. Sklep pobrał pieniądze za zamówione towary (pełna wartość zamówienia), a przesłał tylko niektóre z nich. Na zwrot pieniędzy trzeba czekać ponad miesiąc. Otrzymałam je dopiero po kilkunastu e-mailach i kilkunastu rozmowach telefonicznych na infolinię. Nikt nic nie może, nikt na nic nie ma wpływu. Odradzam zakupy online.
Jak pracuje Wam się w C&A w Warszawie? Czy w firmie można spodziewać się jakichś premii do podstawowego wynagrodzenia? Jeśli tak, to ile wynoszą i za co można je dostać? :)
Dzień dobry. Robiłam zakupy wczoraj w C&A Rybnik. Kolejka aż do schodów, za mną Pani z małym dzieckiem, poprosiłam panią na kasie by zawołała kogoś do obsługi choć obok kasa zamknięta a Pani bez reakcji układała sobie ubrania... Ja rozumiem jakby na sklepie był jeden pracownik, ale było ich tam 3/4... w innym sklepie napewno by to nie przeszło, ale to już nie pierwszy raz gdy słowa klienta są ignorowane przez Panie tam pracujące
Same reklamacje, a to przecież forum pracownicze
Witam, jest dzisiaj 21.12 godz. 10.14, właśnie wyszedłem ze sklepu na ul. Marszałkowskiej w Warszawie, zobaczyłem fajna kurtkę na przecenie dla mojej dziewczyny, nalepka na kurtce niebieska co świadczyło o tym po opisie na ekspozycji ze jest przecenione 50%, chciałem być pewny ceny jaką zapłacę więc udałem się do kasy, nie było kolejki więc podszedlem do Pani wiek okolo 60 lat wzrost jakieś 150 cm w okularach i zapytałem czy może mi sprawdzić jaką jest cena tej kurtki, spojrzała się na mnie jak bym jej zrobił krzywdę i odpowiedziała żebym sprawdził sobie na ........ i dalej nie zrozumiałem, wkur..... odszedlem ale usłyszałem jak jej koleżanka zapytała się co ten pan chciał, na to starsza pani odpowiedziała..........zawracają (usunięte przez administratora) rzuca pod choinkę dla Pani starszej
Jestem głęboko rozczarowany siecią C&A. Jakiś czas temu kupiłem kurtkę za 700 PLN, miąłem ją na sobie dosłownie kilka razy i przechodząc koło uchylonych drzwi zawadziłem o klamkę...Efekt był taki, jakbym dostał nożem lub zahaczył o śrubę okrętową. Typowa rana szarpana. Niestety winna jest tu fatalnie cienka warstwa materiału. Oczywiście poszedłem z reklamacją i po paru tygodniach dostałem odmowę, z tłumaczeniem, że to moja wina. Nie tak powinno się traktować klientów. Kurtka ma ewidentnie za cienki materiał, po kontakcie z klamką praktycznie rozpadała się tam w kilku miejscach. 700 zł mogę wyrzucić do kosza na śmieci. Nie polecam tej sieci, co klient nie jest tak traktowany tak, jak należy.
Otwórzcie C&A w Częstochowie!!!! Błagam!!!
Czy jest możliwość pracy w C&A Polska Sp. z o.o. na część etatu?
Witam, Chciałabym bardzo podziękować za profesjonalną obsługę w sklepie internetowym, pani która mnie obsługiwała wykazała sie bardzo dużym zrozumieniem i bardzo szybko zrealizowała moje zamówienie. Następnie po przejęciu zamówienia przez sklep w Koszalinie również zostałam bardzo miło potraktowana przez Panie które były obecne w pracy. Bardzo polecam ten sklep. Dziękuje
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w C&A Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy C&A Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w C&A Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy C&A Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w C&A Polska Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.