Opinie o superpharm.pl - SUPER-PHARM POLAND SP. Z O.O. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Super-Pharm Poland Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Super-Pharm Poland Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja leków, produktów leczniczych i suplementów diety

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Super-Pharm Poland Sp. z o.o. w Warszawa

maratasia

ta firma to tragedia, zamówienie złożone 29/04, do dnia dzisiejszego przesyłka nie nadana, a na infolinii nie są w stanie udzielić żadnej informacji konkretnej, tylko od paru dni słyszę, że ponawiają maila na magazyn i nic, żenada. Zgodnie z regulaminem mają 14 dni roboczych na nadanie przesyłki, ja na pewno nie zrezygnuję, po upływie terminu zgłoszę sprawę do rzecznika praw konsumenta, nie daruję burakom.

Alex

Katastrofa,najgorszy sklep online.Zamówienie złożyłam 1.04 do dnia dzisiejszego nie mam produktów.Na infolinii sami nie wiedzą co z moim zamówieniem się dzieje.Dziś wycofałam zamówienie,teraz będę czekać za kasą. Ciekawe jak długo?Nie polecam!!!!!!!!!!

maratasia
@Alex

potwierdzam, zamówienie złożone 29/04, do dnia dzisiejszego przesyłka nie nadana, a na infolinii nie są w stanie udzielić żadnej informacji konkretnej, tylko od paru dni słyszę, że ponawiają maila na magazyn i nic, żenada. Zgodnie z regulaminem mają 14 dni roboczych na nadanie przesyłki, ja na pewno nie zrezygnuję, po upływie terminu zgłoszę sprawę do rzecznika praw konsumenta, nie daruję burakom.

Daria
Inne

Może do tej pensji dają pracownikowi jakieś dodatki tylko zapomnieliście o tym?

Karolina
@Daria

dają Ci wypowiedzenie i kopa w tyłek, jak nie siedzisz cicho i nie zasuwasz jak robot. plus nauka mobbingu na własnej osobie.

Karolina
@Daria

praca w super pharm to była najgorsza praca w moim życiu.

LUZAK
@Karolina

Robota dobra dla masochistów

1
ann
@LUZAK

jest to korporacja, która chyba ma najgorszą opinię w Polsce, jeśli chodzi o traktowanie pracowników i zarobki, nie znam gorszej firmy. powinni czym prędzej wynieść się z Polski do Izraela, jak to mówią : " kończ waść, wstydu oszczędź".

Gość
@Daria

Dają, co pół roku premię w postaci jednej pensji, minus podatek od premii, ale kto tam wytrzyma te pół roku? Skoro umowa jest na 3 miesiące.

Ja
@Daria

Pracowalam tam kilka dobrych lat na stonowisku menedzer w aptece. Wowczas placono nam niezle,,nie oszczedzano na szkoleniach, integracjach itp. Dotyczylo to kadry menedzerskiej. Reszta pracowala za marne gorsze . Zaznaczam, ze to Bylo ok 8 lat wstecz

Aga
@Karolina

W moim niestety też. Jak nie masz szacunku do siebie i chcesz charowac za najnizszą krajową to idź pracowac do spp

dyrektor
@Daria

Dają jako dodatek do najniższej krajowej znęcanie się i dręczenie. /i brak szacunku dla człowieka.

menadżer
@LUZAK

I to jest prawda.

Ewelina
@Karolina

A co tam się teraz dzieje? Pozwalniali ludzi z powodu pandemii, czy też w końcu zaczęli szanować pracowników? Ludzie robią tam zakupy?

gość były
@ann

Oj tak, wiem coś o tym, pracowałem tam ładnych kilka lat. Wszystko, co najgorsze można powiedzieć o korporacji tyczy się tej firmy. Złe traktowanie pracowników, chciwość, mobbing, nieszanowanie klientów i ludzi w ogóle, donoszenie... itd. Z tego co wiem, zostali tam donosiciele i lizusi, na stanowiskach kierowniczych oczywiście. Porządnych i uczciwych firma pozbyła się.

gość
@Karolina

Prawda. Moja też. Zniszczyli mnie fizycznie i psychicznie całkowicie.

Aneta S

Potwierdzam koszmarnie niską jakość sklepu online. Żałuje tylko że nie przeczytałam wcześniej opinii na ten temat. Zamowienie realiziwane bardzo długo, na 2 raty ( w tym w pierwszej paczce 1 szt produktu z zamówionych 2 i dostarczonych w kolejnej - nie wiem po co taki pomysł żeby na 2 razy....idiotyzm). W miedzyczasie zalew maili: twoja przesyłka to, twoja przesyłka tamto - a towaru brak... Sporo istatnio zamawiam przez online i to jest jakiś nieogarniety misz-masz a nie biznes. Co dalej? Oczywiście ani słowa o tym że w dostawie brakuje jednego produktu, za ktory zapłaciłam. Żenada. Rece opadają.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Przebieg samej rozmowy był bardzo nieprofesjonalny. Zaczynając od tego, że pani zaprosiła mnie kilka minut po godzinie na którą się ze mną umówiła. Niestety, ale osoba która przeprowadzała ze mną rozmowę w ogóle się do niej nie przygotowała.Tak naprawdę to ja chyba rekrutowałam panią i zadawałam jej pytania a pani udzielała mi odpowiedzi i informacji które były dla mnie istotne i ważne. Najlepszym momentem był dla mnie moment gdzie pani zostawiła mnie samą w pokoju socjalnym( bo tam była rozmowa przeprowadzana )i wyszła na ok.10-15 min. aby przeliczyć ile będzie wynosić miesięcznie moja pensja (netto) .Ogólnie pani od razu chciała mnie przyjąć do pracy, ale ja powiedziałam, że oddzwonię z inf. zwrotną .Oczywiście nie zamierzałam przyjmować oferty za tak niskie ,niskie, niskie....pieniądze.Szczerze to nie dziwi mnie ,że non stop potrzebują osób do pracy.... Jeszcze jedno...pani która ze mną przeprowadzała rozmowę (menager ) w żaden sposób mnie nie zachęciła do podjęcia współpracy z firmą- wręcz przeciwnie.

Pytania

Proszę coś o sobie powiedzieć. Tylko to pytanie padło!

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(64 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetolog / Asystent Lekarza
Świętochłowice
Job Point Sp. z o.o.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta- Praca w szpitalu
Katowice
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Joanna K-B

Obsługa zakupów online w Super Pharm to kpina. Zamówienia nie można edytować. Na infolinii (telefon po kilku godzinach od zamówienia) mówią, że anulują i będzie zwrot na konto, że można złożyć nowe zamówienie. Po czym kurier przywozi zamówienie, które miało być anulowane mimo iż nie ma na stronie statusu, że jest wysyłane. Człowiek odbiera bo mysli, że to to właściwe, które w systemie status wysłane ma a Pani na infolinii informuję, że niestety jak chce zwrócić to muszę jechać do sklepu stacjonarnego (przez całe miasto, komunikacją, z ciężką paczką, z dzieckiem, w czasie wirusa) na pewno taki jest zamysł zakupów on-line???? Nigdy więcej tam nic nie zamówię i nikomu nie polecam.

1
M.

Odradzam zakupy online w tym sklepie! Zamówienie złożone 30 marca zapłacone i zatwierdzone przez sklep. Po 3 tygodniach okazuje się , że brak produktów w magazynie i bez żadnej informacji dostałam zwrot na konto. Bez żadnego wyjaśnienia za co ten zwrot itp. Po złożeniu reklamacji otrzymałam kod zniżkowy, który pozwolił mi na zakup ponownie w sklepie online superpharm. Po dwóch tygodniach od daty złożenia drugiego zamówienia okazało się że kurier nie dostarczył mi przesyłki tylko zwrócił ja nadawcy.... DHL informował że dostarczy przesyłkę w godz. Od do. Po czym pod koniec dnia bez dostarczenia przesyłki zwrocil ja do nadawcy. Na magazynie sklepu nie mogą nadać ponownie przesyłki ponieważ taka sytuacja kwalifikuje się do zwrotu!!!! Boże co za profesjonalizm!!!!?? Po złożeniu reklamacji mam czekać 14 dni na wyjaśnienia i na informację czy łaskawie otrzymam te przesyłkę czy dostanę zwrot pieniędzy????!!! Masakra!!!!

Pytanie
 Pytanie

Jaka atmosfera jest między działami w Super-Pharm Poland Sp. z o.o.?

Mp
@Pytanie

Fatalna, najgorsza między apteką a resztą ,straszna zazdrość o zarobki.

gość były
@Mp

Farmaceuta zarabia tam ok. 3500- 4000 tys. na rękę. Kierownik apteki ok. 5000 tys. na rękę, technik farmaceutyczny- 2500-3000 tys. na rękę. A ile sprzedawca, czy konsultant? Nie dziwię się, ludzie zasuwają za grosze. Jak ma byś dobra atmosfera w takiej firmie?

Moke

Jak to się mówi pandemia pokaże nam jaka firma jest naprawdę. Pracuje w jednym z sklepów na wyższym stanowisku kilka dobrych lat, przed okresem pandemii firma nieraz mówiła jak się dla niej liczą pracownicy i ich dobro, pro rodzinna atmosfera - dobry żart. Właśnie dołączyła od maja do tarczy (80% pensji) kto został w tej kwestii najbardziej poszkodowany? Nie osoby z centrali które siedzą w domach i pracują zdalnie, tylko pracownicy sklepów którzy codziennie narażają swoje zdrowie i mecza się po 8 /10 czasem 12 godzin w maskach i rękawiczkach dla firmy. I nie było by problemu gdyby solidarnie poszło po wszystkich 80% pesji (centrala, sklepy bez wyjątków) ale to się tyczy tylko waskiego grona najmniej zarabiających w firmie byle by tylko dostać pieniążki od rządu. Odradzam zatrudnianie się w tej firmie wezmą i wykorzystają bez wazeliny ;)

gość
@Moke

A zwalniają dużo ludzi z pracy, czy tylko pensje obniżają tym najbiedniejszym? Co za okropna firma tak w ogóle.... Wstydu nie mają.

@Moke
@Moke

Proponuję poszukać pracy w Empiku, a nie czekaj tam zwolnienia, a to może w Tesco, nie czekaj tam też zwolnienia, a to może w Helios, kurcze tam też zwolnienia, czekaj to może ta tarcza nie jest taka zła, ja przynajmniej się cieszę, że mam kasę na życie. Co do biura pełna zgoda, pochowali się w domach, jak 80% firm w Polsce. Widać masz mały staż w innych firmach, proponuję popróbować w innych miejscach skoro tutaj jest tak źle. Chyba, że jesteś kierownikiem w moim ulubonym sklepie, o którym krążą plotki, że cały czas się spóźnia do pracy i sobie godziny wpisuje.

Aleksandra

Odradzam zakup w sklepie online, na zamówienie czekałam ponad dwa tygodnie, chociaż po 3 dniach dostałam maila z informacją o wysłaniu. Dodatkowo nie dotarły do mnie 3 produkty dla których to zamówienie zdecydowałam się zrobić, a informacje o ich braku dostałam dopiero po otrzymaniu przesyłki. Co więcej moja znajoma zamawiająca w tym samym czasie ten sam produkt otrzymała w całości swoje zamówienie. Na infolinię dodzwonić się jest ciężko w sprawie jakieś informacji, jednak gdy już wie udało pani była opryskliwa, zasłaniała się błędami w systemie i nie udzielała żadnych konkretnych informacji. Zdecydowanie nigdy więcej nie zamówię w tym sklepie.

Kk
 Problem

Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie online. Czekam na zamowienie 14 dni. Na infolinię dodzwonic sie nie mozna. Jak juz sie uda to dowiaduje sie ze paczka juz zostala wyslana, chodziaz nie dostaje nr przesylki.Innym razem pani na infolinii mowi, ze paczka wyjdzie z magazynu jutro. Klamstwa. Gdybym wiedziala ze firma tak (usunięte przez administratora) to nigdy bym u nich nic nie kupila. Zaluje bardzo. Sklep straszna porażka. Nikomu nie polecam.

auuvy

Zamowilam produkty 01.04.2019 nadal nie otrzymalam zadnej przesylki, zwrotu pieniedzy czy jakiejkolwiek informacji. Nie polecam i zdecydowanie odradzam zakupow! Pierwszy i ostatni raz.

1
gość
@auuvy

Hańba. Wstyd i hańba- tak kiedyś krzyczał na sklepach Igal. Teraz powinien krzyczeć tak na swoją centralę, a najlepiej Izrael. Ja nie rozumiem, dlaczego ta firma jeszcze w Polsce działa. Po co? Na ich miejscu mogłyby powstać normalne, polskie sklepy i apteki.

auuvy
@auuvy

Dla ciekawskich: wczoraj po wyslaniu do nich ktoregos z kolei emaila zwrocili mi pieniadze ;)

gość
@auuvy

Mieli pewnie dość i nie chcieli afery. Ale na pewno nie powinno się tam zamawiać, firma nie kontroluje niczego.

gość
@gość

Słyszałem, że tam kwitnie mobbing i złe traktowanie pracowników przez szefów. Podobno ich inwigilują, wrzeszczą i jeszcze mało płacą.

MP
@gość

Dobrze słyszałeś.

Olka
@MP

Napisz coś więcej. Ciekawa jestem, czy dalej jest tak źle tam, jak parę lat temu. Wtedy, gdy tam pracowałam nie szanowało się zupełnie człowieka, był on nikim. Krzyki, wyzwiska, ciągła inwigilacja na kamerach, zwalnianie ludzi za byle co, robienie z nich złodziei. No i głodowe pensje na dole, przy rozpuście tych na górze i totalnej niekompetencji centrali. Okropna atmosfera i tylko nacisk, żeby budżet zrobić, nawet, jakbyś miał paść na pysk.

Tomasz
 Problem

Odradzam zakupy w Super-Pharm. 1 kwietnia zamówiłem: Finish do czyszcz. zmywarek, Finish tabletki , Persil do prania , Perwoll do prania, Elseve szampon, H$S szampon, Jordan nici dentystyczne oraz Paradontax pastę do zębów. Łącznie zapłaciłem 261 zł. 7 kwietnia otrzymałem: Filtr do wody Brita, mydło do rąk Apart, krem do rąk Dove, krem nawilżający BB oraz chusteczki odświeżające. 8 kwietnia złożyłem reklamację na infolinii Super-Pharm, gdzie Pani poinformowała mnie, że w ciągu godziny otrzymam wyjaśnienie na pocztę elektroniczną. Nic takiego się nie stało więc 9 kwietnia złożyłem reklamację pisemną zarówno poprzez formularz na stronie Super-Pharm jak i poprzez pocztę elektroniczną załączając fakturę , dow. płatności oraz zdjęcia otrzymanej przesyłki z niezamówionym towarem. Dzisiaj jest 11 kwietnia i nie mam ani towaru , ani pieniędzy ani wyjaśnienia ze strony Super-Pharm jak zamierzają rozwiązać problem. Poczekam do wtorku i zgłaszam sprawę na policję jako wyłudzenie.

gość
@Tomasz

Ja bym zgłosiła. Coś złego dzieje się w tej firmie, na sklepach bałagan, załoga zredukowana, zarząd wymieniony, a zamówienia internetowe- no cóż- (usunięte przez administratora) A wszystko odbija się na szeregowych pracownikach, którzy pracują za grosze. I nie ma winnych, jak zwykle w tej korporacji.

renulka

Czekasz na zamówienie ze strony internetowej 6 dni!! a miało być 2-3 dni. Przychodzi paczka a w środku zamiast 3 opakowań witamin jest jedno!!! I Kierownik w sklepie robi minę głupka, że on nic nie wie, on nie może sprawdzić i w ogóle co ja od niego chcę! Zwrot pieniędzy przyjdzie ale nie wie kiedy bo to firma zewnętrzna. Tragedia i odradzam zakupy internetowe u nich. Chodzi o drogerię superpharm Magdalena we Wrocławiu w rynku.

2
Elo
@renulka

Jest pandemia, zamówienia przychodzą później. Firma zewnętrzna robi zamówienia bo drogeria internetowa to coś zupełnie innego. Nie wina kierowników. Rusz dopr do sklepu sam a nie przez neta zamawiaj to będziesz mieć dobrze

były z sp
@Elo

A ty co, z sp? Obrońca drogerii się odzywa? Tak bronisz tej swojej dziadowskiej firmy? Widać jeszcze nie dostałeś po tył..ku.

Pracownik
@renulka

Pracownicy sklepu nie mają nic wspólnego ze sklepem internetowym. W obecnej sytuacji zamówienia są opóźnione, ponieważ jest ich dziennie tysiące, a pracowników pakujących bardzo mało. Tak na prawdę nie obrażacie firmy, tylko ludzi którzy przychodząc do pracy i ciężko pracując narażają siebie i swoje rodziny.

gość
@Pracownik

(usunięte przez administratora) Pracownikom przydałoby się więcej szkoleń z obsługi klienta i pacjenta apteki(usunięte przez administratora)

elo
@gość

pracownicy nie mają szkoleń. jEST BAŁAGAN W OKRESIE PANDEMII nie ma dostaw. A na sklepie są może dwie panie w ciągu całego dnia. to mto ma towar dokładać.

Anna

Z przykrością stwierdzam ten sam problem. Zamówienie opłacone 26 marca i cisza. Telefonow nie odbierają, na maile nie odpisują, a pieniądze wzięli. Czy się chociaż zastanawiają, że nie każdego stać na podwójne kupowanie produktów, bo firma akurat ich nie posiada? Bądźcie uczciwi i łaskawie albo zwróćcie klientom pieniądze albo wyślijcie produkty, albo łaskawie napiszcie mail z informacją. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta. Renomę szybko się traci, problemem będzie ja odzyskać. Pozdrawiam

Anna

Niestety nie mogę się doczekać na opłacone zamówienie od 14 dni. Nikt nie wie co się dzieje. Żeby odebrali telefon na infolinii trzeba czekać około 20 minut albo automat rozłącza. Na maile nie odpowiadają. Jeżeli nie mają towaru w magazynie nie powinni go cały czas pokazywać na stronie internetowej że jest dostępny. Dzisiaj po przeszło 2 tygodniach dowiedziałam się w końcu że moje zamówienie kasy wstrzymane. To wiadomość z infolinii (25 minut oczekiwania ). Teraz mam czekać znowu na informację na maila. Ciekawe czy tym razem ktoś odpowie!!!! ANI PIENIĘDZY, ANI ZAMÓWIENIA. BRAK RZETELNYCH INFORMACJI!!!!!!!! WIĘCEJ NIC TAM NIE KUPIĘ!!!!!!! Polecam inne sklepy drogeryjne.

Monika
@Anna

Mam to samo od dwóch tygodni cisza,z całego zamówienia na ponad 130zl przysłali maść za 11zl i jeszcze przysyłają maila i się cieszą że dostarczyli,a jak ją do nich pisze to zero odzewu a dodzwonić się nie da bo cały czas automat rozłącza,tragedia. Rozumiem jest ciężka sytuacja,mamy pandemię,firmy sprawnie nie działają ale powinni coś odpisać po dwóch tygodniach ( typu będzie nie będzie zwrócimy pieniądze) a nie milczeć,jestem zła to chociaż tu wylałam swoja frustracje

opinia

Super Pharm jak to jest ze wasze ,,dyrektorki'' nie potrafią powiedziec zdania po angielsku? :)

1
menadżer
@opinia

bo w tej firmie nikt już nie chce pracować i dyrektorki biorą z łapanki. Najlepszych dyrektorów pozbyli się, bo mieli własne zdanie i została miernota. Jak to mówią:" Mierny, bierny, ale posłuszny".

Mp
@menadżer

A co się stało z Marcjanną z Tarasów ?

Elo
@opinia

Angielskiego, nawet prawa nie znają. Sytuację typu" ktoś jest na zwolnieniu chorobowym to szuka sposobu żeby ją zwolnić .... Bo przecież pracować trzeba.brak kompetencji, podlizywanie się i malowanie trawy na zielono

ooo
@Mp

Pani Marcjanna została kimś w rodzaju dyrektor regionalnej ;) kiedyś to stanowisko nazywało się: koordynator operacyjny

Pracownik
@Mp

Jest dyrektorem regionalnym

Kamillla

Firma tragedia. Nie polecam nikomu. Pracowników traktuje się jak złodzieji. Monitoring wszędzie. Dziewczyna wzięła bezwartościowa próbkę to wezwano policję. Bez żadnej rozmowy, wyjaśnień. Wyprowadzono jak kryminaliste. Jeśli nic z tym nie zrobią to przy obecnym rynku pracy raczej daleko nie zajadą. Nie wspomnę jak żenujące są wypłaty nieadekwatne do wkładu pracy. Umowy śmieci owe a wymagania....och. Rotacja praciwnikow non stop Daleko im do nowoczesnego zarządzania i dbania o personel aby co chwile nie szkolic nowych . Buractwo i tyle.

Żenada

Ja też potwierdzam, w Krk zostałam potraktowana jak (usunięte przez administratora) za wzięcie bezpłatnych próbek!!! Wyliczyli ile kosztują chociaż dostali je za darmo od firmy! Dział bezpieczeństwa z Warszawy przegląda monitoringi, musi się jakoś wykazywac to wynajdują sobie ofiary!! Jakis koleś przyjechał z Katowic, i cieszył się że wielką złodziejke probek złapał!!!!! ŻENADA Wezwali policję, musiałam płacić 500zl kary, ile nerwów przy tym było, nikt w życiu mnie tak nie potraktował, rzygam jak patrzę się na super pharm, przestrzegam !!!!!!

Agnieszka
@Żenada

ja też rzygam jak patrzę na SP. Odradzam wszystkim. Z tą inwigilacją pracowników i traktowaniem wszystkich jak złodziei - od kasjera po dyrektora sklepu, to prawda. Nie ma chyba gorszej korporacji, jak ta.

były prac.
@Kamillla

to prawda, cały czas śledzą pracowników na kamerach. (usunięte przez administratora)

Ewelina
@Żenada

To prawda, w sp wszyscy pracownicy na dole " są nieuczciwi". Według firmy. Spróbuj tylko wziąć próbkę i np. posmarować sobie nią ręce w pracy, od razu kradniesz. A próbek dostają miliony od firm i gratisów też. Cały czas monitorują pracowników na kamerach, nawet w socjalu. Uważać i unikać firmy.

menadżer
@Kamillla

To wszystko prawda. Człowiek w tej firmie się nie liczy.

Beata
Inne
@menadżer

Z tego co piszecie za największy minus firmy Polpharma uważacie fakt, iż pracownicy są monitorowani przez cały czas a do tego oskarżani o kradzież w momencie skorzystania z próbki. A czy w umowie widniał zapis, że nie możecie korzystać ze wspomnianych próbek?

były pracownik
@Beata

Nie polpharma, tylko super pharm, to po pierwsze. W umowie nie ma takiego zapisu oczywiście. A jak tylko użyjesz, nawet żeby wiedzieć, co polecać klientom, wzywają policję, bo wszystko w tej firmie jest nagrywane na kamerach. I już pracownik robi za z....łodzieja. Ciekawe tak w ogóle, czy takie działania są zgodne z prawem?

dyrektor
@Kamillla

Wszystko to prawda, nawet w socjalach są kamery. Są jawne i ukryte. Inwigilacja totalna. Wzięcie próbki jest traktowane jako kradzież. Firma łamie prawo wg mnie.

Majka78
@Beata

A co ma z tym wspólnego firma farmaceutyczna Polpharma ????????

Elo
@były prac.

Nagana bo nie otworzysz pudełkado płynu do higieny intymnej.... A klient się patrzy jak na złodzieja

Karolina
@Kamillla

A czy ta firma bankrutuje?

były pracownik
@Kamillla

Tragedia straszna. Wrzaski na sklepie, wyzywanie, znęcanie się, monitoring nawet w socjalu. Najgorsza korpo, jaką można sobie wyobrazić.

Alek

Zlodziejska firma jutro zglaszam sprawe do uokik dzisian chcialem zakupic zel antybakteryjny zdziwilem sie ze towar jest na sklepie kiedy zapytalem o cene bo oczywiście w koszu nie bylo ceny na co mam zdjęcia myslalem ze padne. Zel 500 ml kosztuje 49 zl a malutki zel na 4 chyba uzycia 16 zl. To jest skandal to pokazuje jaka to jest firma jak zeruje na pandemi jaka w swiecie panuje. Obrzydliwe ochydne. Sprawe również naglosze w telewizji tvn w programie uwaga koronawirus nie odpuszcze tego

1
Elo
@Alek

Proszę zgłaszać. Wszędzie są żele drogie, teraz się pan obudził że trzeba ręce myć

renulka

Czekasz na zamówienie ze strony internetowej 6 dni!! a miało być 2-3 dni. Przychodzi paczka a w środku zamiast 3 opakowań witamin jest jedno!!! I Kierownik w sklepie robi minę głupka, że on nic nie wie, on nie może sprawdzić i w ogóle co ja od niego chcę! Zwrot pieniędzy przyjdzie ale nie wie kiedy bo to firma zewnętrzna. Tragedia i odradzam zakupy internetowe u nich. Chodzi o drogerię superpharm Magdalena we Wrocławiu w rynku.

2
Żenada

Przestrzegam przed pracą w tym miejscu! Pracowników traktuje się jak złodziei, dział bezpieczeństwa z Warszawy ciągle inwigiluje pracowników. Nie można wziąć próbki bo wzywają policję!!!! Traktują ludzi jak śmieci

1
Jasio
@Żenada

Czy coś zmieniło się w super pharm na lepsze w nowym roku? podobno oszczędzają i powymieniali pracowników? Czy lepiej się pracuje, czy jeszcze gorzej?

Pracownik sp
@Jasio

TEORETYCZNIE się zmieniło, praktycznie nie ( tylko tyle co dni pracy zostały ostro okrojone), nadal są podziały, nadal traktują ludzi źle.

Gość
@Żenada

Tak, to prawda. Inwigilacja, praca, jak więzień w fabryce, który cały czas jest pod kamerą a na koniec sprawdzają czy nie jest (usunięte przez administratora) i czegoś nie wynosi. Każą wszystko wyjąć z torebki damskiej, i przyjeżdżają po pracowniku sprzętem, gorzej niż na lotnisku. Zegarka ani pierścionka mieć lepiej nie, bo się zniszczy. Brud i bezczelność.

Marysia
@Gość

(usunięte przez administratora), jak na Syberii. I każdego podejrzewają o wynoszenie towaru.

Eko
@Jasio

Zmieniło się ale na gorsze, zmniejszono ilość etatów, więc zapierdol jeszcze większy za najniższa krajową która daje rząd, a nie firma..przepustek prawie nie ma, a za dobrą pracę zamiast szapo dają balonika, żenada.

były pracownik
@Eko

Kiedyś przepustki, nagrody dla pracowników były uzupełnieniem biednej pensji. Jeśli teraz tego nie ma, a jeszcze godziny są okrojone, to należy stamtąd zwiewać, i to jak najszybciej. Ta firma zawsze była straszna, ale teraz....

dyrektor
@Żenada

Niestety, to prawda. Ja też przestrzegam.

Przyszly pracownik
@Żenada

A jak wyglada sprawa gdy widziales jak ktos kradnie? Czy to zglasza sie? Albo jak ta osoba zaplaci to da sie wyciagnac dane z karty i zglosic policji?

gość
@Żenada

Tak, to prawda. Pracownicy w tej korpo są nikim.

Zostaw merytoryczną opinię o Super-Pharm Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Super-Pharm Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Super-Pharm Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Super-Pharm Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 47, z czego 3 to opinie pozytywne, 37 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Super-Pharm Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Super-Pharm Poland Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Super-Pharm Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii