Opinie o Apteka Manada (Grupa Mnd Sp. Z O.O.) w Działdowo

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Grupa MND Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Grupa MND Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja leków, produktów leczniczych i suplementów diety

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Grupa MND Sp. z o.o. w Działdowo

baner wywiady
Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy Apteka Manada (Grupa Mnd Sp. Z O.O.) skutecznie reaguje na wszystkie zgłaszane przez pracowników problemy?

Tomasz Nowy wpis
Klient

Nigdy więcej zamówień w tej firmie . Jakąś porażka. Czas realizacji tydzień z telefonem i o ponagleniem. Ostrzegam przed kupowaniem w tej firmie . Opóźnienia zrzucają ja fime przewozowa Orlen . Żenująca obsługa

Pytanie
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Grupa MND Sp. z o.o.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Oczywiście że są zwalniani i to z wielkim hukiem

Edyta
Klient
 Pytanie

Zamówienie dotarło nie na adres który podałam. Dotarło do głównej siedziby czyli do samej dyrekcji zupełnie w innym miejscu na innej ulicy. Miałam z tego powodu nieprzyjemności !!! Macie niekompetentnych pracowników, ogarnijcie się, kto tam pracuje?????

Danuta Nowy wpis
@Edyta

Aż dziwne, że się tak kopnęli w sumie. Chyba, że samą nazwą odbiorcy się zasugerowali? Kontaktowali się może w związku z tym z Panią i przepraszali może?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Grupa MND Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na stanowisko Praca w magazynie drogerii internetowej w Działdowie. Podziel się swoimi wrażeniami. Daj znać, ile czasu trwała rozmowa kwalifikacyjna oraz z ilu etapów się składała. Co Cię pozytywnie, a co negatywnie zaskoczyło?
logo firmy Właściciel szkoły języka angielskiego
Działdowo
Early Stage
(1484 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Przedstawiciel ds. skupu
Działdowo
OSI POLAND FOODWORKS Sp. z o.o.
(123 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
reeee
Klient

Otrzymałem przeterminowane leki nigdy więcej nie zamówię w tej firmie!!!!!!!!!!!!!

Danuta
@reeee

Jeśli faktycznie tak się stało to może po prostu kulturalnie poproś o zwrot i lub wymianę, każdemu czasami może się zdarzyć niestety wpadka, nie mówi mi nawet, że Tobie tak wszystko w życiu od razu fajnie wychodzi... ;) To co, robisz zwrotkę?

Marek
Klient
 Pytanie
@Danuta

Klient ma zamówić, zapłacić, a jak zrobią babola i wyślą przeterminowane leki to ma prosić o zwrot, zapakować przeterminowane produkty, udać się na pocztę żeby wysłać, ponownie zamówić to co otrzymał przeterminowane i znowu czekać kilka dni na przesyłkę? Firma bierze pieniądze za produkty i usługi które oferuje, a przez jej nieudolność klient ma ponosić dodatkowe koszty i marnować swój czas? Ciekawe czy zawsze jest Pani taka wyrozumiała i proszę nie pisać, że tak.

Danuta
@Marek

Oczywiście dobrze by było gdyby zgodzili się na pokrycie wszystkich kosztów. Logiczne jest, że klient nie powinien niczego od siebie dokładać. ;) Wyrozumiała szczerze to nie wiem, bo nie spotkałam się z taką sytuacją jeszcze. Ale ciekawa jestem ich tłumaczenia się / sposobu przeprosin za to

Klient
Klient

Firma KRZAK. MASAKRA! Obsługa na mega niskim poziomie, czas realizacji zamówień masakryczny. Wysyłają najtańszą formą wysyłki z najtańszych a potem walczą z klientem i udowadniają mi, że jestem debilem bo mogłem wybrać kuriera i dopłacić. Jest to firma która ma klienta w 4 literach. Jest jednak jedna rzecz na której tej firmie zależy! Oceny na OPINEO. Zatrudniają 10 z więcej osób do usuwania ocen negatywnych. Piszę bzdury, udowadniają Ci, że to wszystko to Twoja czyli moja wina a nie ich. No (usunięte przez administratora) najwyższego poziomu. To nie klient jest najważniejszy tylko ocena na Opineo. Nie ważne, że paczka do Ciebie nie dotarła, że jesteś niezadowolonym klientem, nie ważne że napisałeś że nie zmienisz zdania i uważasz że to najgorsza firma na świecie oni dalej piszą do Ciebie i udowadniają, że to moja wina że zamówiłem u nich i że mogłem wybrać inną formę dostawy. ZERO chęci pomocy, zero pozytywnego nastawienia liczy się tylko jedno ONI czyli MANADA. Jest to pierwsza od 20 lat firma która jest tak zadufana w sobie i tak bardzo obarcza swoimi problemami. To Twoja wina, że kupiłeś u nas, to Twoja wina że nie zapłaciłeś 15,99 zł za przesyłkę kurierem. Nie polecam! MANADA to najgorsza firma w której dokonałem zakupu.

Renata
@Klient

Czy sytuacja jakoś się wyjaśniła? Czy miał Pan dedykowanego do Pana sprawy pracownika? Czy kontakt z firmą jest telefoniczny czy mailowy tylko ?

Mikołaj
@Klient

Jak zamawiasz towar to masz opcje wyboru rodzaju przesyłki. Jeśli nie zapłaciłeś za kuriera tylko zwykłą przesyłkę ekonomiczną to może iść bardzo długo i firma nie ma na to wpływu. Do tego nie możesz jej monitorować. Na przyszłość lepiej faktycznie dopłacić za kuriera. Ja bym na twoim miejscu tak zrobił.

BOK Manada
Pracownik
@Mikołaj

Szanowny Panie, Czas dostawy poszczególnych przesyłek jest podany na stronie na etapie wyboru formy dostawy. Staramy się umieszczać wszystkie niezbędne informacje na stronie, tak, aby klient miał pełną świadomość dokonywanych przez siebie wyborów. Pozdrawiamy

BOK Manada
Pracownik
@Klient

Szanowny Panie, Bardzo proszę o podanie numeru zamówienia, abyśmy mogli zweryfikować sprawę. Informacje dotyczące czasu dostawy poszczególnych przesyłek sa podane na etapie wyboru formy dostawy, aby klient miał pełną świadomość swoich wyborów. To klient decyduje, jaką formą dostawy mamy wysłać jego zamówienie. Przesyłki polecone są doręczane rzeczywiście dość długo, ale w zamian za to, są darmowe. Dedykowane są dla osób, którym nie zależy na czasie, a kóre chcą zaoszczędzić. W przypadku zamówień pilnych polecamy przesyłki kurierskie /paczkomaty (również oferujemy darmowe dostawy, ale przy wyższej kwocie zamówienia). Nasi konsultanci starają się pomóc, ale muszą poruszać się w ramach procedur oraz umów z przewoźnikami. Bardzo prosimy o wyrozumiałość. Pozdrawiamy

Jacek Marciniak
Klient
 Pytanie

Dzień dobry .Chodzi mi o termin realizacji mojego zamówienia o numerze 2240975. Otrzymałem fakturę z dnia 17.02 2022 aproduktu jeszcze nie. Pozdrawiam i czekam na info .JM

BOK Manada
Pracownik
@Jacek Marciniak

Szanowny Panie, Pańskie zamówienie zostało wysłane 17 lutego przesyłką poleconą Poczty Polskiej. Z informacji na stronie przewoźnika wynika, że zostało awizowane i od 23 lutego czeka na odbiór w placówce pocztowej. Pozdrawiamy Zespół Grupy MND

Aga
Klient
 Pytanie

Złożyłam zamowienie na kosmetyk, zapłaciłam i dostałam informacje, ze zamowienie nie może być zrealizowane bo brak danych. Dane podawałam, żadnej informacji jakie jeszcze dane są potrzebne, gdzie je umieścić lub o ewentualnym zwrocie pieniędzy ani słowa. Ciekawe co będzie dalej?

BOK Manada
Pracownik
@Aga

Witam, proszę o kontakt w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Powinna Pani otrzymać konkretną informację, jakich danych potrzebujemy do zrealizowania zamówienia. Pozdrawiamy BOK Manada

Mikołaj
@Aga

Hej, rzeczywiście dziwne. I jak - odzyskałaś pieniądze albo dostałaś towar? Jak to się potoczyło? Chyba bym nie zrobił u nich zakupów ...

eli
Klient

wszystko super polecam

Agnieszka
@eli

Twój wpis jest bardzo lakoniczny, rozwiń proszę myśl. Co najbardziej podoba Ci się w pracy w MND? Chodzi o atmosferę, rozwój, czy może o zarobki? Zastanawiam się, czy warto przesłać tam swoje CV, dlatego chciałabym poznać więcej szczegółów o pracodawcy.

Ewelina
Klient

Zamówienie zrobiłam w środę żadnej odpowiedzi.

Ewa
Pracownik
 Pytanie

Witam, złożyłam zamówienie 16.03.2021 do tej pory przesyłka nie dotarła?

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Grupa MND Sp. z o.o.?

Kalinowski
Klient
 Pytanie

26.01 przesłałem wam 191,50 na konto 27 1140 1111 0000 4545 3600 1003 na suplementy i do dzisiaj brak odpowiedzi

BOK Manada
Pracownik
@Kalinowski

Szanowny Kliencie, Pana zamówienie zostało zrealizowane następnego dnia roboczego od zaksięgowania płatności. Przesyłka była awizowana i ze względu na brak odbioru w terminie, została zwrócona do nadawcy (00359007738522838475). Dnia 10.02.2021 kontaktowaliśmy się z Panem mailowo, czy mamy wysłać zamówienie ponownie, czy zwrócić pieniądze. Zwrot płatności został zlecony 17.02.2021.

Basia
Pracownik
@BOK Manada

Mam taką samą sytuację , tylko zwrotu brak,

BOK Manada
Pracownik
@Basia

Witam, proszę o wiadomość na kontakt@manada.pl z podaniem numeru zamówienia lub kontakt telefoniczny. Wyjaśnimy sytuację. pozdrawiam

Asia

@Basia czyli pracownicy wszyscy zadowoleni i nie mają powodów do narzekań?

Basia

Bardzo dobra opinia wystawiona o aptece przez klientów. Zadowolony pracownik daje z siebie dużo!!

Administrator

Jak wygląda oferta u nich w firmie Grupa MND Sp. z o.o. w miejscowości Działdowo? Są jakieś nowe miejsca? Czekamy na aktualne wieści. Może znajdzie się osoba aktualnie pracująca, bo nie wiemy jak obecnie jest u nich?

Etap 1
Etap 2

Zostaw merytoryczną opinię o Grupa MND Sp. z o.o. - Działdowo

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Grupa MND Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Grupa MND Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Grupa MND Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Grupa MND Sp. z o.o.
1/5 Na podstawie 1 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Jana Kochanowskiego 14
    13-200 Działdowo
  • NIP: 5711716356 REGON: 367554530 KRS: 0000681969
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Styczniu 2023r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. pracuj.pl 4 309 200
  2. GoWork.pl 4 049 352
  3. olx.pl - praca 3 255 228
  4. jooble.org 2 682 558
Grupa MND Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii