Czy Apteka Manada (Grupa Mnd Sp. Z O.O.) skutecznie reaguje na wszystkie zgłaszane przez pracowników problemy?
Nigdy więcej zamówień w tej firmie . Jakąś porażka. Czas realizacji tydzień z telefonem i o ponagleniem. Ostrzegam przed kupowaniem w tej firmie . Opóźnienia zrzucają ja fime przewozowa Orlen . Żenująca obsługa
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Grupa MND Sp. z o.o.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Zamówienie dotarło nie na adres który podałam. Dotarło do głównej siedziby czyli do samej dyrekcji zupełnie w innym miejscu na innej ulicy. Miałam z tego powodu nieprzyjemności !!! Macie niekompetentnych pracowników, ogarnijcie się, kto tam pracuje?????
Aż dziwne, że się tak kopnęli w sumie. Chyba, że samą nazwą odbiorcy się zasugerowali? Kontaktowali się może w związku z tym z Panią i przepraszali może?
Otrzymałem przeterminowane leki nigdy więcej nie zamówię w tej firmie!!!!!!!!!!!!!
Jeśli faktycznie tak się stało to może po prostu kulturalnie poproś o zwrot i lub wymianę, każdemu czasami może się zdarzyć niestety wpadka, nie mówi mi nawet, że Tobie tak wszystko w życiu od razu fajnie wychodzi... ;) To co, robisz zwrotkę?
Klient ma zamówić, zapłacić, a jak zrobią babola i wyślą przeterminowane leki to ma prosić o zwrot, zapakować przeterminowane produkty, udać się na pocztę żeby wysłać, ponownie zamówić to co otrzymał przeterminowane i znowu czekać kilka dni na przesyłkę? Firma bierze pieniądze za produkty i usługi które oferuje, a przez jej nieudolność klient ma ponosić dodatkowe koszty i marnować swój czas? Ciekawe czy zawsze jest Pani taka wyrozumiała i proszę nie pisać, że tak.
Oczywiście dobrze by było gdyby zgodzili się na pokrycie wszystkich kosztów. Logiczne jest, że klient nie powinien niczego od siebie dokładać. ;) Wyrozumiała szczerze to nie wiem, bo nie spotkałam się z taką sytuacją jeszcze. Ale ciekawa jestem ich tłumaczenia się / sposobu przeprosin za to
Firma KRZAK. MASAKRA! Obsługa na mega niskim poziomie, czas realizacji zamówień masakryczny. Wysyłają najtańszą formą wysyłki z najtańszych a potem walczą z klientem i udowadniają mi, że jestem debilem bo mogłem wybrać kuriera i dopłacić. Jest to firma która ma klienta w 4 literach. Jest jednak jedna rzecz na której tej firmie zależy! Oceny na OPINEO. Zatrudniają 10 z więcej osób do usuwania ocen negatywnych. Piszę bzdury, udowadniają Ci, że to wszystko to Twoja czyli moja wina a nie ich. No (usunięte przez administratora) najwyższego poziomu. To nie klient jest najważniejszy tylko ocena na Opineo. Nie ważne, że paczka do Ciebie nie dotarła, że jesteś niezadowolonym klientem, nie ważne że napisałeś że nie zmienisz zdania i uważasz że to najgorsza firma na świecie oni dalej piszą do Ciebie i udowadniają, że to moja wina że zamówiłem u nich i że mogłem wybrać inną formę dostawy. ZERO chęci pomocy, zero pozytywnego nastawienia liczy się tylko jedno ONI czyli MANADA. Jest to pierwsza od 20 lat firma która jest tak zadufana w sobie i tak bardzo obarcza swoimi problemami. To Twoja wina, że kupiłeś u nas, to Twoja wina że nie zapłaciłeś 15,99 zł za przesyłkę kurierem. Nie polecam! MANADA to najgorsza firma w której dokonałem zakupu.
Czy sytuacja jakoś się wyjaśniła? Czy miał Pan dedykowanego do Pana sprawy pracownika? Czy kontakt z firmą jest telefoniczny czy mailowy tylko ?
Jak zamawiasz towar to masz opcje wyboru rodzaju przesyłki. Jeśli nie zapłaciłeś za kuriera tylko zwykłą przesyłkę ekonomiczną to może iść bardzo długo i firma nie ma na to wpływu. Do tego nie możesz jej monitorować. Na przyszłość lepiej faktycznie dopłacić za kuriera. Ja bym na twoim miejscu tak zrobił.
Szanowny Panie, Czas dostawy poszczególnych przesyłek jest podany na stronie na etapie wyboru formy dostawy. Staramy się umieszczać wszystkie niezbędne informacje na stronie, tak, aby klient miał pełną świadomość dokonywanych przez siebie wyborów. Pozdrawiamy
Szanowny Panie, Bardzo proszę o podanie numeru zamówienia, abyśmy mogli zweryfikować sprawę. Informacje dotyczące czasu dostawy poszczególnych przesyłek sa podane na etapie wyboru formy dostawy, aby klient miał pełną świadomość swoich wyborów. To klient decyduje, jaką formą dostawy mamy wysłać jego zamówienie. Przesyłki polecone są doręczane rzeczywiście dość długo, ale w zamian za to, są darmowe. Dedykowane są dla osób, którym nie zależy na czasie, a kóre chcą zaoszczędzić. W przypadku zamówień pilnych polecamy przesyłki kurierskie /paczkomaty (również oferujemy darmowe dostawy, ale przy wyższej kwocie zamówienia). Nasi konsultanci starają się pomóc, ale muszą poruszać się w ramach procedur oraz umów z przewoźnikami. Bardzo prosimy o wyrozumiałość. Pozdrawiamy
Dzień dobry .Chodzi mi o termin realizacji mojego zamówienia o numerze 2240975. Otrzymałem fakturę z dnia 17.02 2022 aproduktu jeszcze nie. Pozdrawiam i czekam na info .JM
Szanowny Panie, Pańskie zamówienie zostało wysłane 17 lutego przesyłką poleconą Poczty Polskiej. Z informacji na stronie przewoźnika wynika, że zostało awizowane i od 23 lutego czeka na odbiór w placówce pocztowej. Pozdrawiamy Zespół Grupy MND
Złożyłam zamowienie na kosmetyk, zapłaciłam i dostałam informacje, ze zamowienie nie może być zrealizowane bo brak danych. Dane podawałam, żadnej informacji jakie jeszcze dane są potrzebne, gdzie je umieścić lub o ewentualnym zwrocie pieniędzy ani słowa. Ciekawe co będzie dalej?
Witam, proszę o kontakt w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Powinna Pani otrzymać konkretną informację, jakich danych potrzebujemy do zrealizowania zamówienia. Pozdrawiamy BOK Manada
Hej, rzeczywiście dziwne. I jak - odzyskałaś pieniądze albo dostałaś towar? Jak to się potoczyło? Chyba bym nie zrobił u nich zakupów ...
wszystko super polecam
Twój wpis jest bardzo lakoniczny, rozwiń proszę myśl. Co najbardziej podoba Ci się w pracy w MND? Chodzi o atmosferę, rozwój, czy może o zarobki? Zastanawiam się, czy warto przesłać tam swoje CV, dlatego chciałabym poznać więcej szczegółów o pracodawcy.
Zamówienie zrobiłam w środę żadnej odpowiedzi.
Witam, złożyłam zamówienie 16.03.2021 do tej pory przesyłka nie dotarła?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Grupa MND Sp. z o.o.?
26.01 przesłałem wam 191,50 na konto 27 1140 1111 0000 4545 3600 1003 na suplementy i do dzisiaj brak odpowiedzi
Szanowny Kliencie, Pana zamówienie zostało zrealizowane następnego dnia roboczego od zaksięgowania płatności. Przesyłka była awizowana i ze względu na brak odbioru w terminie, została zwrócona do nadawcy (00359007738522838475). Dnia 10.02.2021 kontaktowaliśmy się z Panem mailowo, czy mamy wysłać zamówienie ponownie, czy zwrócić pieniądze. Zwrot płatności został zlecony 17.02.2021.
Witam, proszę o wiadomość na kontakt@manada.pl z podaniem numeru zamówienia lub kontakt telefoniczny. Wyjaśnimy sytuację. pozdrawiam
@Basia czyli pracownicy wszyscy zadowoleni i nie mają powodów do narzekań?
Bardzo dobra opinia wystawiona o aptece przez klientów. Zadowolony pracownik daje z siebie dużo!!
Jak wygląda oferta u nich w firmie Grupa MND Sp. z o.o. w miejscowości Działdowo? Są jakieś nowe miejsca? Czekamy na aktualne wieści. Może znajdzie się osoba aktualnie pracująca, bo nie wiemy jak obecnie jest u nich?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Grupa MND Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Grupa MND Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Grupa MND Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!