W dniach 11.09.-25.09.2023r. byliśmy na turnusie rehabilitacyjnym w Dąbkach w sanatorium Argentyt organizowanym przez Polonus Travel Biuro Podróży. Pragniemy gorąco podziękować Pani Czesławie kierowniczce Biura Podróży Polonus za przemiłą atmosferę, życzliwość, wspaniałą opiekę oraz ciekawą organizację pobytu.
Czy w Polonus Travel Biuro Podróży zatrudniani są obcokrajowcy?
Szanowni Państwo, niestety nie polecam wybierać tej firmy decydując się na turnus rehabilitacyjny oraz jadąc gdzieś w trasę. Nie oddają zaliczek wpłaconych nawet kilka miesięcy wcześniej z czego osiągają korzyści kosztem strat klientów. Oczywiście racja jest zawsze po ich stronie a tak naprawdę to żerują na osobach i tak srogo dotkniętych przez los. Szukajcie innych przewoźników (bo jak przeczytałam opinie o usługach transportowych to się totalnie załamałam) i organizatorów turnusów (chociażby KCTUR). Dziwię się jak ktoś z taką reputacją tyle czasu utrzymuje się na rynku. Może czas to zmienić....
Zarezerwowałam wyjazd na turnus rehabilitacyjny. Ze względów na zbyt małe środki otrzymane przez wcpr nie dostałam dofinansowania. Przy rezerwacji mówiłam, że wyjazd jest uzależniony od dofinansowania. Mimo, że do wyjazdu zostało 5 miesięcy i Polonus na pewno sprzeda ten turnus za 100% kwoty nie chcą oddać całej wpłaconej zaliczki. (usunięte przez administratora) i bogacenie się na biednych niepełnosprawnych. Nikomu nie polecam współpracy z takimi ludźmi!
Czy Polonus Travel Biuro Podróży ma ściśle ustalone godziny pracy?
Miałem jechać na turnus rehabilitacyjny do Kołobrzegu, w okresie od 18 - września do 2 pazdziernika.Wpłaciłem zaliczkę. Ponieważ w tym samym okresie dostalem skierowanie do sanatorium w dniach 2 - 23 wrzesnia, musialem zrezygnować z z pobytu nad morzem. Telefonicznie poinformowalem organizatora POLONUS o tym zzmiarze 6 lipca, żądając zwrotu zaliczki. Bez odzewu. Wysłałem emaila z zapytaniem - co z moją sprawą? Otrzymałem informację, że koszty odstąpienia od zawartej umowy o turnus wynoszą 50% wpłaconej kwoty. Organizator mnie o tym nie informował. Po trzech tygodniach łaskawie zwrócił pomniejszoną o 50% zaliczkę. Tak sie nie robi!
Stale piszecie komentarze ze strony klientów, niezadowolone. Ciekawi mnie jak wygląda taka praca w biurze tej firmy, czy bardzo nerwowo jest i atmosfera kiepska skoro jest tylu niezadowolonych klientów? czy managerowie cisną przez to bardziej, ciekawi mnie jak to na codzień wygląda i czy da się do tego przyzwyczaić i pracować stabilnie?
Jeździłam z tą firmą dwa lata pod rząd. W tym roku był trzeci raz. Już rok temu miałam zastrzeżenia do treści wystawionej faktury ale nie było tak źle jak w tym roku. Co ciekawe przepisy w tej kwestii się nie zmieniły a z biegiem lat jest coraz gorzej. Pani księgowa nie dość, że mało uprzejma mówiąc delikatnie to na dodatek mało pracowita. Mimo wyraźnej prośby co do treści wystawionej faktury, zrobiła po swojemu a potem ponaglana mailami o wystawienie korekty co jest rzeczą normalną w księgowości, pozostawiła sprawę bez odpowiedzi. Co ciekawe szef rzeczonej pani poinformowany o sprawie nie zrobił w tym temacie nic. Biorąc pod uwagę stałe pogarszanie się świadczonych usług przez firmę Polonus zdecydowanie polecam konkurencyjne firmy, których na rynku na szczęście dostatek.
Pojechaliśmy z mężem na turnus rehabilitacyjny organizowany przez POLONUS. Turnus który okazał się być zwykłym pobytem w hotelu, bez zabiegów, bez badania lekarskiego. Turnus w terminie od końca maja trzeba było opłacić przedpłatą dwa dni po podpisaniu umowy tj 2 m-ce przed a pozostałą brakującą kwotę miesiąc przed wyjazdem. W ostatnich dwóch dniach pobytu w hotelu dzwoniliśmy do POLONUSA trzykrotnie z prośbą o wystawienie faktury za pobyt.. Pani "od wystawiania faktur" zażądała orzeczenia o niepełnosprawności ale nie męża- osoby niepełnosprawnej , przebywającej na turnusie tylko opiekuna osoby niepełnosprawnej!!!???Od tego uzależniła wystawienie faktury a nawet powiedziała, że może trafić do więzienia ;(( gdy będzie brakowało dokumentu. Bzdury. Ponadto Pani "od wystawiania faktur" stwierdziła, że na wystawienie faktury ma trzy miesiące. Wpłatę na rachunek bankowy trzeba zaksięgować w dniu wpływu środków. Zamiast odpoczywać i relaksować się przed drogą powrotną to ostanie dwa dni pobytu okazały się nerwówką i stresem. NIE POLECAM TEGO Biura.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polonus Travel Biuro Podróży?
Zobacz opinie na temat firmy Polonus Travel Biuro Podróży tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Polonus Travel Biuro Podróży?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!